Olen niin onnellinen.

Unicorni

Ihastukseni tuli tänään itse puhumaan minulle. Minun oli tarkoitus mennä puhumaan hänelle mutta jostain syystä en uskaltanutkaan avata suutani. Kuitenkin hän tuli istumaan parin metrin päähän minusta, vaikutti hieman ehkä hermostuneelta ja vähän ajan kuluttua alkoi jutella :3

21

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dsfdrfgrde

      Jee onnea!
      Kai sait sitten ilmaistua SELKEÄSTI että olet myös kiinnostunut.
      Pelottavin vaihe ohitettu.

      • Unicorni

        Pelottavin vaihe ohitettu..? Heh, ei vielä kunnolla.. Mutta vielä on aikaa... Hmm.. Kaksi päivää ennen lomaa? :D PAKKO mennä huomenna JA perjantaina puhumaan :3


      • 97986986876
        Unicorni kirjoitti:

        Pelottavin vaihe ohitettu..? Heh, ei vielä kunnolla.. Mutta vielä on aikaa... Hmm.. Kaksi päivää ennen lomaa? :D PAKKO mennä huomenna JA perjantaina puhumaan :3

        Daamn ehkä paras tunne koko maailmassa. Onnea perhanasti :3
        Voiku tapahtuis itellekki :D


      • Unicorni

        Hihih, kiitos :3


    • Ineedinformation

      Voisitko kertoa vähän ykstyiskohtia, mitä sanoin ensin, mitä kyseli, miten saitte jutun luistamaan, ja miten hän/sinä päätti keskustelun.

      • Unicorni

        Miksi haluat tietää :o


      • Ineedinformation
        Unicorni kirjoitti:

        Miksi haluat tietää :o

        Koska haluun lähestyy mun ihastusta mutta en tiedä miten :( oon siis 00 poika ja hän on 01 tyttö.


      • Unicorni

        Se rupes vaan ihan randomisti puhuun mulle :D keskustelu oikeestaan päätty siihen kun kaverit pääs tunneilta


      • Ineedinformation

        Voisitko kertoa mistä hän puhui ja muitakin yksityiskohtia!


      • Unicorni
        Ineedinformation kirjoitti:

        Voisitko kertoa mistä hän puhui ja muitakin yksityiskohtia!

        Jotain lomasta höpöteltiin ja mitä suunnitelmia yms


    • Nyt vaan koitat rohkeesti jutella! :) Avaa vaan suu ja puhu, älä mieti että juttelet jollekin kenestä diggaat, niin alkaa vähemmän todennäkösesti jännittämään. Syyslomalla on aikaa nähdä ja tutustua ;)

      • Unicorni

        Jeps, ei pitäisi niinkään stressata ja ajatella liikaa yms :)


    • Stooritalkaa

      Onnee :)

      Itel hyvä puoli on et mun ihastus on mun kaveri tai no ei sillee mut sillee et jutellaa välil

      Reippaasti meet puhuu sille lisää nii tilanne etenee

      Itel päivän voi pelastaa jo pelkkä se et oma ihastus hymyilee mulle:)

      Sori aloin nyt kertoo stoori omasta elämästäni ja siit mitä kaikkee se on mulle tehny vaiken tiiä tykkääks must mut mennään takasi suhu

      Onnee vaan et uskallat mennä viel puhuu

      • Unicorni

        Jep

        Mutta onnea sulle sun ihastuksen kanssa, toivottavsti tulee jotain :)


    • Onnea! :) Koita nyt hoitaa pullat uuniin sillee, että näkisitte lomalla kun on kunnolla aikaa eikä niin plajon häiriötekijöitä

      • Unicorni

        Lomalla hankala just nähdä kun moloemmat eri paikkakunnilla :c Mutta katsotaan :)


    • Miiiks

      Miksei mulle tapahu ikinä mitää tämmöst?:((

      • Unicorni

        Minäkin ennen mietin näin c:


    • dreamaredreams

      Onnee saaliiseen tarttumiseen mutta itelläkin pieni ihastus tässä menoilla enkä tiedä mitä tekisin, olen välillä huomannu, että hänkin olisi kiinnostunut minusta ja on tullut viereeni istumaan ja juttelemaan. ;_; Haluisin muijan jonka kanssa saisi olla kahdestaan maata kotona ja katsoa vaikka elokuvia tai vain pusputella ja halailla yhdessä sängyssä .. :3

      • Unicorni

        Niinpä :3


    • Unicorni

      Enää ei lomaa kauaa jäljellä ja sitten nään sen taas :3
      En pysty välillä edes keskittymään mihinkään kun ajattelen vain häntä :3

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2184
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      50
      1714
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      35
      1537
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1456
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe