Suominaiset Alanyassa

Dönertas

Kovasti aina täälläkin palstalla mollataan Suomalaista naista joka retkahtaa näihin Turkkimiehiin. Itse ennen kuuluin näihin naisiin. Mutta nyt jotenkin tajunnut mitä paskaa nuo miehet siellä ovat, tai oikeastaan koko se kulttuuri, jota ennen ihannoin, koska siellä ruuat hyviä, ihana ilmasto, ihmiset ystävälläsiä ja perhekeskeisiä.

Mutta viimeisen kahden vuoden aikana olen alkanut katsella ympärilleni hieman kriittisemmin ja avannut ne silmäni sille todellisuudelle. Tässä joitain asioita (nämä asiat siis Alanyaan liittyen):

1. Todellakin, useimmiten Turkkilaisen "poikaystävän" tai "aviomiehen" omaava suomalainen nainen on joka susiruma, lihava tai hieman tyhmempi kuin keskiverto kanssasisar. He jaksavat viimeiseen asti kehua Turkkia ja elämää siellä, vaikka ei se olisikaan kummoista.

2. Turkkilainen mies pettää aina ja vielä pitää sitä ihan normaalina asiana, kiinnijäädessään ei ole edes pahoillaan. Nainen ei kuitenkaan saa pettää tai on huora. Ne jotka sanovat, että hänen Turkkilainen miehensä ei ole pettäjä, eivät vaan ole vielä tajunneet kuinka mies pelaa hänen selkänsä takana.

3. Turkkilaiset ihmiset ovat hyvin yksinkertaisia ja yksinkertaisinkin asia tuottaa heille hankaluuksia. Monesti yksinkertaista asiaa selvitellään sitten 10 hengen porukassa ja silti siihen ei tule selkoa. Virastoissa mikään ei toimi ja asiakaspalvelu on näille ihan outo käsite. Varsinkin Turkkilaiset nuorehkot naiset, eivät osaa asiakaspalvelun alkeitakaan.

4. Turkkilainen ei tee mitään ilman että hyötyy siitä itse. Joten se siitä ystävällisyydestä. Useimmiten yritetään huijata.

5. Vammaisille, lihaville ja jotenkin muuten oudon näköisille nämä Turkkilaiset aikuisetkin ihmiset nauravat päin naamaa kadulla, osoittelevat ja huutelevat perään.

6. Lihava nainen saa jatkuvasti kuulla ylikiloistaan. Vaatekaupoissa ja basaareissa jopa naureskellaan ja tullaan taputtelemaan mahaa tai jopa haukutaan. Toki moni suomalainen nainen ei tätä tajua. Joskus tosi törkeitäkin huudellaan jopa nuorille ylipainoisille tytöille. Varsinkin miehiltä Turkissa puuttuu käytöstavat. Toki tämä ristiriidassa sen kanssa että usein Turkkilaisella miehellä se lihavahko suominainen, jonka naamakin ihan petolinnun perse. Ehkäpä tässä ovat ovelia ja tajuavat että se lihava nainen ei ehkä arvosta itseään niin paljon ja on siis helppo saalis.

7. Eläimiä kohdellaan huonosti, koiraan ei voi edes koskea, enintään potkia tai kiljua kuin heikkopäinen kun vaikka koira kävelee kadun toisella puolella.

8.Turkissa miehet luulevat että kaikki naiset käyvät heihin kuumana, ja heille ei mene millään jakeluun jos joku ei heistä pidäkään. Vika on silloin naisessa.

9. Ruuat: niin sitä samaa ranskanleipää, munia ja oliiveja aamupalaksi ymsyms. Suomalainen turisti kehuu ruuat taivaisiin vaikka ne itseasiassa aika perusruokaa ja mautonta.

10. Suomalainen mies kuvittelee turkkilaisen miehen olevan ystävällinen, mutta ehti kun silmä välttää tämä turkkilainen mies on valmis vetämään pikaiset suomimiehen vaimon tai tyttären kanssa ja sitten jatkaa typerää isä ja poika juttua. En muutenkaan ymmärrä näitä veli-sisko-äiti juttuja. Ei ne kurdipojat ole kenenkään meidän suomalaisten veljiä tms. Joillekin nämä ikivanhat vitsit vielä uppoaa. Toki ainoastaan suomituristiin.

11. Sängyssähän Turkkilainen mies on surkea. Ei ole sen isompaa kuin suomimiehellä ja paneminen on tahdissa jyskyttämistä. Toki kuten turkkilainen mies aina sanookin, että suomalaista naista voi panna vain päältä. Sekin kai kertoo meille naisille jotain...

12. Sitten ovat nämä suomalaiset asunnonomistajat, jotksa eivät vieläkään tajunneet että ei ehkä ollut fiksuin veto ostaa sitä asuntoa Mahmutlarista tai sitä että heidän Suomessa ollessaan, asuntoa salaa vuokrataan. Vuokraajana yleensä Turkkilainen "ystävä" joka luvannut pitää huolta asunnosta kun omistajat Suomessa. Tätä ainekin tapahtuu erään suomibaarin yläkerrassa olevissa asunnoissa.

13. Ja sitten tuli mieleen nämä Alanyassa asuvat suomalaiset, jotka pitävät itseään jotenkin parempina ihmisinä kun omistavat kämpän sieltä tai muuten voivat olla siellä pitkiä aikoja. Heillä ei ole paikasta negatiivista sanaa. Ja arvostelevat niitä jotka matkustavat Alanyaan pakettimatkalla ja vieläpä kuvittelevat että pakettimatkalaiset ovat heille kateellisia. Heillä on myös paljon ystäviä Alanyassa, toki he vain eivät ole vielä tajunneet ettei ystävyys ole ehkä ihan aitoa Turkkilaisen puolelta.

14. Ja sitten nämä nuoret likat jotka muuttavat talveksi Alanyaan poikaystäviensä luo ja eivät reppanat tajua että äijä pyörittää montaa muijaa samaan aikaan, ainakin viimeistään kesällä sesongin alkaessa.

15. Nähtävyydet, niitähän ei oikeastaan ole alanyassa. Laisnsirpaleita ja tyhjiä muovipulloja joka puolella ja muutenkin roskaista.

Näin minä ajattelen nykyään Alanyasta. Ennen ajattelin päinvastoin. Miten tyhmä olinkaan.

17

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ennenhuorasinmyössiellä

      Aitoa ja oikeaa asiaa. Tämä pitäisi kopioida huoneentauluksi Mannerheimin, Kekkosen ja Ahtisaaren kuvan viereen jokaiseen Suomi-baariin Alanyassa. Niin rehellistä tekstiä, tähän ei pysty kuin vedätyksen lopulta tajunnut leggarisidukkavalas-yhdistelmä. Kiitos, arvostan ulostuloasi kovasti.

      • Petetetyt

        Teitä on näköjään kaksi petettyä miestä :). Saattaa autaa, kun katsoo peiliin.


      • fffffff
        Petetetyt kirjoitti:

        Teitä on näköjään kaksi petettyä miestä :). Saattaa autaa, kun katsoo peiliin.

        Ei se huoruus tai vähä-älyisyys löydy toisten peileistä. Jotka eivät entuudestaan ole epäluotettavia ihmisiä, niin nopeasti turkkilaisten opetuksessa sellaiseksi kyllä muuttuvat.


    • dasfd

      Ihana kirjoitus. Toivottavasti riittävän moni lukee antaumuksella.

    • jaahasaloittaja

      mä oon turkissä reissannut useamman kerran. Ensimmäisillä kerroilla varmasti viilatiin linssiin,kun tuo kusetus taito on niillä aika hyvä. Parina viime kertana juurikaan ei oo kusetettu ainakaan kun olemme ostaneet jotain. Olen rehellisesti sanonut hinnan minkä maksan, ja jos se ei niille käy, niin vaihdan kauppaa. Ja pakko myöntää, että kyllä on ne kaupat löytynyt, mistä olen saanut esim paitoja/repun ostettua siihen hintaan mitä olen tarjonnut, tosin sille myyjälle se ei välttämättä ole ollut kauheen kannattava kauppa. Sen näkee niiden ilmeestä todella hyvin,milloin niiden kipuraja menee rikki hinnan suhteen. .
      Viime vuonna hotellimme vieressä oli ravintola joka lupasi alkupala mezet ilmaiseksi ja lapsille jäätelöt jälkiruoaksi luonnollisesti ilmaiseksi. Kun sitten menimme kyseiseen ravintolaan, niin ei tullu mezejä, eikä jälkkäreitä. (onnistui kusettamaan) Tosin sen jälkeen kun keskustelimme hotellimme turisteille, niin kiersivät hekin tuon paikan kaukaa.
      Aloittaja joka haukkui turkkilaisia miehiä että ovatpettäjiä, niin jokainenhan sen huomaa kun kattelee niiden toimintaa. Miks suomi nainen polttaa näppinsä niihin... Miehiä suomi pullolla, eikä oo mitään kauko leikki suhdetta.

      4. Turkkilainen ei tee mitään ilman että hyötyy siitä itse. Tota tähän vois sanoo sellasen, että olen nähnyt, kun turisti sai ravintolan edessä sairauskohtauksen, ni jo vain siihen tuli turkkilaisia auttamaan ja tuomaan vettä ja soittamaan ambulanssia. Suomessa sama jos käy, tai jos näkee nuoren tytön tuupertuneena ratikkapusäkillä (mistä oli lehdessäkin), niin tasan varmasti suomalainen vaan kattoo ja kävelee lujaa ohi. Niistä saa lukea lehdistä vähän väliä. ELI suomalainen ei auta vaikka saattais hyötyäkkii jotain.

      15. Nähtävyydet, niitähän ei oikeastaan ole alanyassa. Laisnsirpaleita ja tyhjiä muovipulloja joka puolella ja muutenkin roskaista...
      Ei suomessakaan kauheen siistiä ole eikä nähtävyyksiä, ja ottaen huomioon, että esimerkiksi helsingin keskustan. Eikä nyt turkissakaan oman maan kansalaiset ole ainoita jotka sotkee.. Kattokaas turistien sikailua sielä.

      9. Ruuat: niin sitä samaa ranskanleipää, munia ja oliiveja aamupalaksi ymsyms. Suomalainen turisti kehuu ruuat taivaisiin vaikka ne itseasiassa aika perusruokaa ja mautonta. Mautonta toisinaan, toisinaan ei. Olet ilmeisesti syönyt vain hotellien aamupalaa, koska turkkilainen aamiainen sisältää paljon muutakin. aika perusruokaa?? siellä sentään on oma ruokakulttuuri, meillä kun ei omia ruokia kauheesti ole, ja suurin osa iha muualta tulleita. Ja mauttomuudesta sen verta että kyllä täällä suomessa osataan suolaa käyttää ja rasvaa, se näkyy kovana verenpainetautien määrän nousuna ja taitaa rasvasen ruoantakia kolesteroli alkaa monia vaivaamaan.

      Tämä aloittaja on ilmeisesti henkilökohtaisesti kokenyt kaikki nuo 15 vääryyttä koska tänne alkaa tilittämään. kirjoitti vielä että miten tyhmä olikaan. Jos kerta suomalainen nainen on niin paljon viisaampi, kuin esim nuo mainitsemasi turkkilaiset, niin ei sun olisi silloin pitäyt edes haksahtaa noihin kokemiisi vääryyksiin.

      Minulle ihan sama, mitä ihmiset turkista kirjottelee, minä olen useasti käynyt ja nykyisin käyn oman perheeni ja lapsieni kanssa ja tulen käymään jatkossakin.

      • Göl

        Hyvin pitkälti juurikin näin. Palstan Tompat on vaan niin katkeria dumpattuja urpoja.


      • PalstanTompat
        Göl kirjoitti:

        Hyvin pitkälti juurikin näin. Palstan Tompat on vaan niin katkeria dumpattuja urpoja.

        Näin ne muutkin huorat puolustautuvat ja selittelevät itselleen, jotta pystyvät elämään syntiensä kanssa.


      • Göl

        Tompat pärjäävät pääosin mielialalääkkeillä, jotta pystyvät jatkamaan elämäänsä uusiosinkkuina. Katkeruus on raastavaa, kun äiti, ex-vaimo ja tytär lähettävät postikortin Turkista.


    • Nähtyon

      Jos ei vielä mennessä ole suominainen huora, niin sellaiseksi siellä muuttuu. Ja nopeasti, kun huomaa tilaisuutensa ostaa lempeä ja kehuja.

      • naisvihaajat

        Tuotas tuotas... Ei tarvitse ulkomaalaisten suomalaisia naisia huoritella, sen tekevät kotimaan urokset heidän puolestaan. Ei tarvitse ihmetellä, ettei suomimies kelpaa!


      • Nähtyon
        naisvihaajat kirjoitti:

        Tuotas tuotas... Ei tarvitse ulkomaalaisten suomalaisia naisia huoritella, sen tekevät kotimaan urokset heidän puolestaan. Ei tarvitse ihmetellä, ettei suomimies kelpaa!

        Ei pidä paikkaansa. On kaikkien eduksi, että nämä ovat syätetty turkkilaisille ja siten poissa normaalien ihmisten silmistä Suomesta.

        1. Todellakin, useimmiten Turkkilaisen "poikaystävän" tai "aviomiehen" omaava suomalainen nainen on joka susiruma, lihava tai hieman tyhmempi kuin keskiverto kanssasisar. He jaksavat viimeiseen asti kehua Turkkia ja elämää siellä, vaikka ei se olisikaan kummoista.


      • justnoinseon

        Erittäin hyvä ja osuva aloitus, ihan tosiasioita siinä tuotiin esiin, vaikka monet eivät sitä haluakaan tunnustaa. Kiitos aloittajalle!


    • DDHKLS

      EI TAIDA OLLA ALOITTAJALLA KOKEMUSTA MONESTAKAAN MAASTA? EPÄILEN ETTÄ EI YHDESTÄKÄÄN! SÄÄLITTÄVÄÄ TOUHUA!

      • Kikkaykkönen

        Olet vain kade kun et kelpaa maksuakaan vastaan edes kurdeille enää. Olen nähnyt sen, kun yritit saada, mutta kukaan ei antanut. Missä sinun aloitukset ovat sitten, ne ei-säälittävät? Perusyhdistysläinen Alanyassa, mitään ei aloiteta tai rakenneta. Joka paikkaan valitetaan muiden aloituksista ja teoista.


      • kuik
        Kikkaykkönen kirjoitti:

        Olet vain kade kun et kelpaa maksuakaan vastaan edes kurdeille enää. Olen nähnyt sen, kun yritit saada, mutta kukaan ei antanut. Missä sinun aloitukset ovat sitten, ne ei-säälittävät? Perusyhdistysläinen Alanyassa, mitään ei aloiteta tai rakenneta. Joka paikkaan valitetaan muiden aloituksista ja teoista.

        Joo, ei koske kurdilainen pölkkykirjainidiootteihin, muihinkaan debiileihin, muihin vammasiin, tms. raajarikkoihin. Saavat olla rauhassa, kurdilaisten koraanin mukaan on tarttuva tauti.


      • kiksikakkonen
        Kikkaykkönen kirjoitti:

        Olet vain kade kun et kelpaa maksuakaan vastaan edes kurdeille enää. Olen nähnyt sen, kun yritit saada, mutta kukaan ei antanut. Missä sinun aloitukset ovat sitten, ne ei-säälittävät? Perusyhdistysläinen Alanyassa, mitään ei aloiteta tai rakenneta. Joka paikkaan valitetaan muiden aloituksista ja teoista.

        Kurdi se oli ittelläskii. Ei kestäny sua ja lähti kävelee


      • KAKKAKIKKARET
        kiksikakkonen kirjoitti:

        Kurdi se oli ittelläskii. Ei kestäny sua ja lähti kävelee

        EIKÄ MUUTENKAA PIE PAIKKAANSA. OLEN MIE PYLLISTÄNÄ MYÖS KURDILLEKIN. JA ONNISTUNEESTI, KERRAN AINAKI. NIIN KERTA.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4167
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4016
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3632
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      65
      2983
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2741
    6. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2518
    7. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2518
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2406
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2289
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2245
    Aihe