Kiitokset siistiytymisestä

Mattipoikajavaimo

Hienoa että iämä palsta on puhdistunut merkittävästi hölynpölystä ja asiaakin tänne on saatu ajalliseksi.

30

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KäykääKouluKunnolla

      Vielä kun siellä koulussa opetettaisi kirjoitustaitoa lisää nykyteineille, niin asiat olisivat parantuneet jo huomattavasti, kuten aloittajan tyylistä on nähtävissä.....

    • Tyäeläkeläinen

      Palstavahtijoksu on unohtanut Reinohöpötyksen, ainakin hetkeksi.

    • joksuvanit

      joksu missä on reinosi ja rumatikki joku olet lämmittänyt rumatikillä reinosi perseen.

      • Karavaanariveli

        Se missä sinä Reino olet piileskellyt on askarruttanut myös meitä monia SF-C :läisiä!
        Oletkohan sinä loukkantunut meihin jostakin, vai onko sinut vain yksinkertaisesti bannattu, kun pianhan tulee kuluneeksi jo kolme kuukautta sinun viimeisestä viestistäsi tuolla Etuteltan keskustelupalstalla? http://urly.fi/bKz


    • Reinohöpöttäjä_Joksu

      Klo 05.45 aloin taas kaipaamaan Reinoani kädelläni

      • kolmijalkapetteri

        Laita kumi käteen, ettei tule pippeliin pöpöjä.


    • Karavaanariveli

      Parikuukautta vielä niin alan puhaltelemaan Rumatikillä.

    • höpöhöhööööö

      hyvä aloitit taas juttusi .palstan alussa toisella nimi merkillä

    • petteeri

      Ok, suuntaus on aivan hyvä ja häiriköinnit selvästi vähentynyt. Hyvä suunta siis.

    • petteeri

      Vielä kun saisi "ihmistä" seisoo heppi sekä Rumatikki.

    • porttikeilto

      Jotkut ovat saaneet porttikiellon toistaiseksi.

      • porttari

        Tai ryyppäävät nyt vähemmän


    • Hymmerimiäs

      Mulla on rahoja pankissa, niinkuin olen maininnut.käteisellä pystyn ostamaan Vironputeleita tarpeeseen. Värkkin on Hymmerimoppiili Rumatikillä.

    • Koukku118

      Näköjään pääpahis tarttui heti koukkuun :)

    • Rahakehuskelia

      Rahoja täällä ei pitäisi kehuskellä Hymmerimopiiliporukankaan

    • Maisankalle

      Ei oo Hymmerimopiili, mutta onpa Atriatikki Rumatikillä.

    • Savonmualla

      Kirijottamma kyllä, mutta täällä Savonmualla ollaa piika jääljessä

    • käräväänikulkee

      Mee sinne koppiis munimaan, vittuuks tääl löpiset!

    • Puhallellaan

      Ilmalämmitystä esille, pian puhallellaan.

      • Loristaan

        Loriseeko lämmittäjässäsi putkissa punaiset zezyliininesteet, Reino?


      • Palstavahi_Joksu

        Täällä Kuopiossa on kylmä pulimetsässä Rumatikillä. Olen juonut punaistanestettä


    • Reinohöpöttäjä_Joksu

      Olen poikaa vailla. Olen Kuopion kuuluisin homo

      • Tilastotietoa

        Tilastot osoittavat, että homojokinen näytteleekin keskeistä osaa pohdittaessa pastan suurimpia haittatekijöitä.


    • Reinohöpöttäjä_Joksu

      On se ironista , kun olen Kuopion kuuluisin homo. Poikia odottelen Puijolle

    • muutenryhtyisin

      Olisi mukavaa aloittaa kiertäminen matkailuautolla mutta leimaantuminen stereotyyppiseksi alkoholistiksi, parinvaihtajaksi, lihavaksi perverssiksi eläkeläisukoksi epäilyttää. Ikävää että harrastajat ovat leimanneet harrastuksen.

    • Reinohöpöttäjä_Joksu

      Rohkeasti vaan rinkiin istumaan Tuuriin. Varsinkin jos olet poikiin taipuvainen ,olet Puijollekin tervetullut
      Olen Kuopion kuuluisin homo

      • Reinohöpöttäjä_Joksu

        Kyllä minä tiedän missä Reinoni majailee. Reinoni on minun homo kaverini Kotkasta, Pyöräpotkurillani Kuopiosta Kotkaan potkuttelen astuttavaksi liukkaasti. Kotkassa on vielä lisääkin homo kavereitani, on Masi já Transsu Sinikkanikin


      • Näin_Kotkassa

        Me emme tiedä mitä tapahtuu todella, vaikka transsujokinen Kotkasta kuvaakin hyvin toimintamenetelmiä parannettaessa hyvinvoivan yhteiskunnan rinnalle muodostuneita epäkohtia.


    • Reinohöpöttäjä_Joksu

      Minulta et Jokista vie.
      Olen Kuopion kuuluisin homo

    • Hoppavaari

      Lienee sanomattakin selvää, että kirjoitteluni Rumatikistä järkeistää käsitystänne kyseisen laitteen lämmitysominaisuudesta, mihin tavallaan liittyy myös yleispätevien toimintaohjeiden tavanomaisia käyttökohteita.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1977
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1516
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1428
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe