Naisten painoindeksi = kriteeri miehelle

EiköMukaPinnallistaHäh

Ei vaan voi olla huomaamatta seuraavaa seikkaa näin rumana miehenä että naisten vaatimukset miehiin ovat täysin verrannollisia heidän paino indeksiin. Mitä pienemmän lukeman nainen omaa sen tiukemmat vaatimukset on miehelle ja taas mitä suuremmat indeksi luvut sen höllemmät on kriteerit ihanne miehelle. Mistä tää johtuu? Naiset aina höpöttävät joutavia että "se sisin on tärkein" mutta näin ei todellisuudessa ole.
Miksi ruma naamainen tai keskivartalolihava mies ei kelpaa sille hoikalle tai sporttiselle naiselle mutta taas sille päärynä vartaloiselle tonnikeijulle kyllä? "Mutta kun liikunnallinen nainen ei halua lihavaa miestä" Arvasin jo vastauksen joten vastasin siihen valmiiksi mutta entäs miksi se ruma ja liikunnallinen mies ei kelpaa hoikalle tai sporttiselle naiselle? Eihän sen ruumiin muodon pitäisi kertoa pään sisäisestä ajatusmaailmasta mitään kuten naiset aina väittävät. Rumakin mies voi olla todella fiksu mutta ei silti kelpaa hoikalle tai sporttiselle naiselle.
Koska ruma mies ei saa sitä ketä haluaa on usein tyydyttävä siihen kenet saa. Eli helpon lihavan. Kun lihava päättää laihtua jättää hän taas ruman miehen kun aukeaa mies taivas. Tää pinnallisuus paistaa naisten parinvalinnassa kun naantalin aurinko. Kohta joku feministi heittää sen tyypillisen "olet itsekin pinnallinen" kun ei halua selittää omaa pinnallisuuttaan niin vastaan että kerrohan sitten ennen tuota heittoa miksi toimit juuri niin kuten tässä kirjoitan? Vastakysymys ei ole se mitä tässä haen vaan selitystä sille naisten ainaisille valheille että "se sisin on tärkein"

77

217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juhhe

      Luin ekana et panoindeksi.

      • Kui_täh

        No mitä eroo? Luepa uudelleen koko aloitus sillä silmällä. ;-)


    • pinnallistataiei

      Tietenkin hoikkana voi ihan poerustellusti vaatia vastaavaa mieheltä. Sen sijaan kummallisen monet läskit miehet havittelee pelkästään niitä hoikkia. Onhan se tutkittua, miehistä 66% on ylipainosia, naisista vain 46%. Miksei läskit naiset kelpaa läskeille miehille?
      Minkä sille voi jos läski ei vaan saa aikaan minkäänlaista eroottista kiinnostusta?

      "Miksi ruma naamainen tai keskivartalolihava mies ei kelpaa sille hoikalle tai sporttiselle naiselle mutta taas sille päärynä vartaloiselle tonnikeijulle kyllä?"

      No eikö tää nyt oo ihan selvää, hoikille on enemmän vaihtoehtoja ja ottajia niissä oikeesti hoikissakin. Moni (itseni mukaan lukien) on mieluummin ilman kun tyytyisi läskiin.

      "Koska ruma mies ei saa sitä ketä haluaa on usein tyydyttävä siihen kenet saa. "

      Ihan kuten ruma nainenkin joutuu tyytyyn siihen joka sattuu kiinnostuun. Tai sitten olla ilman.

      "Naiset aina höpöttävät joutavia että "se sisin on tärkein" mutta näin ei todellisuudessa ole."

      Ai, no en mä ainakaan lässytä tälläsiä tekopyhyyksiä, tietenkin ulkonäölläkin ON väliä, etenkin alkuvaiheessa. Sen perusteellahan kiinnostutaan ja halutaan jatkaa tutustumista. Ulkoinen viehättävyys on tärkeä osa seurassa viihtymistä.
      Ja sillä on väliä ihan jokaiselle, sille rumimmalle miehellekin joka väittää täällä että mikä vaan kelpais, hah. Taitaa kuitenkin kelvata vaan ne 10 prinsessat joille kyllä muitakin ottajia riittää...

      • RumanMiehenElämää

        Se on vaan niin että ruman miehen on otettava se kenet saa koska pieni prosentti rumista naisistakaan valitsee rumaa miestä kun jopa rumilla naisillakin on enemmän valinnanvaraa. Ruma mies on näistä kahdesta aina se häviäjä. Jos katsellaan sinkku tilastojakin niin suurempi prosentti miehistä on sinkkuja naisiin verrattuna ja sekin vielä sillä erotuksella että naiselle sinkkuus on vapaaehtoista mutta suuremmalle osalle miehistä pakon sanelema juttu. Mä olen ruma mutta normaali vartaloinen liikunnallinen mies jolla on vakkari duuni, oma koti, ystäviä yms asiat kunnossa mutta en silti kelpaa kenellekään naiselle vaikka osaan hallita elämääni. Yleinen myyttihän on naisten keskuudessa että ruma mies on aina äitinsä helmoissa pyörivä peräkammarinpoika. Jos mä jonkun asian olen oppinut näissä parisuhde jutuissa näin lähes neljänkympin ikään tullessa että omillaan toimeentuleva, terve ja huolellinenkaan mies ei oo se juttu naisille. Pitää vaan olla komea. Koska en ole potentiaalinen näyttelyesine naisen sukulaisille ja ystäville niin en myös ole kelvollinen suhteeseenkaan. Mulle on sun turha tulla sanomaan että en kelpuuta ketään. Hitto kun ei kukaan ole ollut edes huolimassa niin eipä ole ollut varaa valikoidakkaan. Joten jos joku on senverran pöljä tai sokea että mut valitsisi niin varmasti näyttäisin vihreää valoa. Ja juu asun ihan kaupungissa joten on niitä naisiakin ympärillä joka päivä mutta eivät ole näkevinäänkään. Jos liikun komean kaverini kanssa niin hänelle vinkataan silmää ihan vastaan kävelevät naisetkin.


      • ruma-akka
        RumanMiehenElämää kirjoitti:

        Se on vaan niin että ruman miehen on otettava se kenet saa koska pieni prosentti rumista naisistakaan valitsee rumaa miestä kun jopa rumilla naisillakin on enemmän valinnanvaraa. Ruma mies on näistä kahdesta aina se häviäjä. Jos katsellaan sinkku tilastojakin niin suurempi prosentti miehistä on sinkkuja naisiin verrattuna ja sekin vielä sillä erotuksella että naiselle sinkkuus on vapaaehtoista mutta suuremmalle osalle miehistä pakon sanelema juttu. Mä olen ruma mutta normaali vartaloinen liikunnallinen mies jolla on vakkari duuni, oma koti, ystäviä yms asiat kunnossa mutta en silti kelpaa kenellekään naiselle vaikka osaan hallita elämääni. Yleinen myyttihän on naisten keskuudessa että ruma mies on aina äitinsä helmoissa pyörivä peräkammarinpoika. Jos mä jonkun asian olen oppinut näissä parisuhde jutuissa näin lähes neljänkympin ikään tullessa että omillaan toimeentuleva, terve ja huolellinenkaan mies ei oo se juttu naisille. Pitää vaan olla komea. Koska en ole potentiaalinen näyttelyesine naisen sukulaisille ja ystäville niin en myös ole kelvollinen suhteeseenkaan. Mulle on sun turha tulla sanomaan että en kelpuuta ketään. Hitto kun ei kukaan ole ollut edes huolimassa niin eipä ole ollut varaa valikoidakkaan. Joten jos joku on senverran pöljä tai sokea että mut valitsisi niin varmasti näyttäisin vihreää valoa. Ja juu asun ihan kaupungissa joten on niitä naisiakin ympärillä joka päivä mutta eivät ole näkevinäänkään. Jos liikun komean kaverini kanssa niin hänelle vinkataan silmää ihan vastaan kävelevät naisetkin.

        Mulle kelpais ja ottaisin kirkuen kunnollisen työssäkäyvän miehen, ulkonäöllä ei todellakaan väliä ja etenkin kun vartalosi on kunnossa suorastaan tappelisin sinusta, mutta olen itse sinua vanhempi sekä ruma joten etpä kyllä huolisi minua, vaikka hoikka olenkin.


      • iuytrrftyuio
        ruma-akka kirjoitti:

        Mulle kelpais ja ottaisin kirkuen kunnollisen työssäkäyvän miehen, ulkonäöllä ei todellakaan väliä ja etenkin kun vartalosi on kunnossa suorastaan tappelisin sinusta, mutta olen itse sinua vanhempi sekä ruma joten etpä kyllä huolisi minua, vaikka hoikka olenkin.

        Edellinen voi nyt osoittaa lupauksensa todeksi (että näyttäisi vihreää valoa) ehdottmalla että vaihdatte sp-osoitteet mutta sitä päivää et tule näkemään. Eli ei hänellekkään oikeasti kelpaa ruma nainen.


      • ruma-akka
        iuytrrftyuio kirjoitti:

        Edellinen voi nyt osoittaa lupauksensa todeksi (että näyttäisi vihreää valoa) ehdottmalla että vaihdatte sp-osoitteet mutta sitä päivää et tule näkemään. Eli ei hänellekkään oikeasti kelpaa ruma nainen.

        Se on totta ruma nainen on paljon heikommalla elämässään kuin ruma mies. Miehen rumuus ei oikeasti ole este vaan ne muut syyt. Ruma mieshän on usein jopa seksikäs koska monesti rumia miehiä pidetään aika maskuliinisina ja elämää nähneinä rosoisina ja miehekkäinä karjuina.

        Mies voi olla haluttava ja hyvännäköinen oli se sitten maskuliininen tai femiinisempi piirteiltänsä, mutta nainen ei voi olla kaunis ja haluttava kuin yhdellä ainoalla tavalla eli olemalla naisellinen ja naisellisen näköinen eli tässä on kyllä miehillä valtava etulyöntiasema. Maskuliinisia naisia inhotaan, jopa pelätään ja vihataan aivan kuin olisivat jotain maanpäällisiä hirviöitä jotka pitäisi tappaa.


      • ruma-akka kirjoitti:

        Se on totta ruma nainen on paljon heikommalla elämässään kuin ruma mies. Miehen rumuus ei oikeasti ole este vaan ne muut syyt. Ruma mieshän on usein jopa seksikäs koska monesti rumia miehiä pidetään aika maskuliinisina ja elämää nähneinä rosoisina ja miehekkäinä karjuina.

        Mies voi olla haluttava ja hyvännäköinen oli se sitten maskuliininen tai femiinisempi piirteiltänsä, mutta nainen ei voi olla kaunis ja haluttava kuin yhdellä ainoalla tavalla eli olemalla naisellinen ja naisellisen näköinen eli tässä on kyllä miehillä valtava etulyöntiasema. Maskuliinisia naisia inhotaan, jopa pelätään ja vihataan aivan kuin olisivat jotain maanpäällisiä hirviöitä jotka pitäisi tappaa.

        Ei minulla ainakaan ole mitään maskuliinisia naisia vastaan, mutta heillä kuten naisilla yleensäkin tuntuu olevan jotain minua vastaan ihan vain sen takia, etten ole pidempi kuin 170 cm ja minussa on feminiinisiä piirteitä (lähinnä luonteessa ja naamassa, vartaloltani olen tullut kohtuullisen lihaksikkaaksi ja raamikkaaksi saliharrastuksen ja aiemmin tekemieni fyysisten kuormittavien töiden ansiosta).

        Tasan niistä syistä olen tullut kerta toisensa jälkeen torjutuksi ja kumppania etsiessäni on ollut vaikeuksia löytää naisia, joita kiinnostaisi edes tutustua. Olen niitä syitä selvitellyt ja kaivellut, eikä niistä ole jäänyt epäselvyyttä. Itsevarmuutta kyllä riittää ja sosiaaliset taidot ovat kunnossa (teen tällä hetkellä sosiaalista työtäkin, hoitotyötä), ja ystävänä minusta on monikin pitänyt.


      • sydän_vasta_puolillaan kirjoitti:

        Ei minulla ainakaan ole mitään maskuliinisia naisia vastaan, mutta heillä kuten naisilla yleensäkin tuntuu olevan jotain minua vastaan ihan vain sen takia, etten ole pidempi kuin 170 cm ja minussa on feminiinisiä piirteitä (lähinnä luonteessa ja naamassa, vartaloltani olen tullut kohtuullisen lihaksikkaaksi ja raamikkaaksi saliharrastuksen ja aiemmin tekemieni fyysisten kuormittavien töiden ansiosta).

        Tasan niistä syistä olen tullut kerta toisensa jälkeen torjutuksi ja kumppania etsiessäni on ollut vaikeuksia löytää naisia, joita kiinnostaisi edes tutustua. Olen niitä syitä selvitellyt ja kaivellut, eikä niistä ole jäänyt epäselvyyttä. Itsevarmuutta kyllä riittää ja sosiaaliset taidot ovat kunnossa (teen tällä hetkellä sosiaalista työtäkin, hoitotyötä), ja ystävänä minusta on monikin pitänyt.

        Tuon "fyysisten kuormittavien" piti olla tietysti "fyysisesti kuormittavien".


      • Lisään vielä, että minä ottaisin ilomielin kumppanikseni pyöreävartaloisen naisen vaikka itse olenkin hoikka ja treenattu (koska pidän siitä, että naisella on pyöreyttä), mutta esim. tuolla Treffeissä kun jollekulle sellaiselle olen laittanut viestiä, niin harvemmin on tullut ensimmäistäkään vastausta.


    • normimies36

      Lihava nainen vaatii bodaria

      • Alta_vastaaja

        Niinpä tietenkin. Ei sellaista mikään pikkumies jaksa käännellä...


    • luovutannyt

      Minä kun olen päätellyt ihan eri tavalla. Itse olen nätti nainen ja ottanut aina ruman ja lihavan miehen, kun sitä jotenkin kai kuvittelee että se ei juoksisi vieraissa ja saattaisi hieman jopa kohdella ihmisenä niin EI! Siellä joukossa ne ongelmatapaukset näköjään onkin! Ihmeellisiä itsetunto-ongelmia mitä sitten koitetaan hoitaa käymällä vieraissa ihan hirveän rumien kantturoiden kanssa ja vaimo kärvistelee puutteessa kotona. Ollaan mustasukkaisia, ilkeitä ja haukutaan rumaksi, että ei vaan nainen ylpisty. Kyllä minä olen elänyt jo ennen sitä miestä ja näen peilistä, että en ole ruma vaan nätti. Minä kuulen kyllä vierailta miehiltä kaikki ylistykset ulkonäöstäni mitä ikinä nainen voi kuulla mutta se oma mies. Hyvä kun ei sylje päälle sen jälkeen kun saman kanton alle on itsensä saanut. Nytkin salilla olen katsellut tukevaa isokokoista miestä jolla on kasvot kuin kirveellä veistetyt ja pidän sitä kiinnostavana. Minä koen että miehen pitää olla jonkinverran rumakin että on mies. Olen kuitenkin viisastunut ja annan olla. Keskityn treeniin ja unohdan miehet. Voi sitä elämässään muutakin tehdä.

      • 16plus17

        Voisin lyödä isonkin summan vetoa, että rumaa miestä et ole valinnut. Tuollainen peilin edessä keikistelevä diiva, joka nauttii muiden huomiosta ei taatusti valitse rumaa miestä joita vielä kirjoituksessaankin haukkuu. Että ei menny läpi rumien miesten mustamaalaus.


      • luovutannyt

        Kyllä minä olen ihan rumia miehiä valinnut niin että ihmiset on päivitelleet minulle miten rumia minun miehet on ja kaveripiirissä sille nauraa kaikki. Lisäksi ovat reippaasti vanhempiakin olleet ja tämä on huvittanut kaikkia suunnattomasti. Jopa ex miesten kaverit on kysyneet, että ihanko oikeasti olette muka yhdessä kun ovat suhteestamme kuulleet. Kyllä sellainen karski maskuliinisuus ja miehekkyys tekee vaikutuksen. Nykymiehet on jotenkin liian taipuvaisia ja suostuvaisia. Minä haluan miehen joka osaa pitää puolensa, mutta en minä mitään kotisotaa halua. Kesyttäjän kuitenkin ja semmosen joka ottaa eikä pyydä.


      • 193

        Sulla on kyllä hieno kaveripiiri. ihan kateeksi käy.


      • ikuinen-sinkku

        Ei ne sun rumat miehet sitten kovin rumia ole jos kerran vieraita naisia käyvät panemassa ja pettävät joten kyllä ne sitten onkin komeita miehiä kuitenkin. No mutta et ole valinnut luonteeltaan mukavia miehiä vaan just niitä pahoja miehiä joihin naiset aina rakastuu ja siksi ne inua haukkuvatkin ja pettävät.


    • vm43

      Painoindeksin saa työntää hanuriinsa. On vaadittava luotettava kehon koostumusanalyysi! Paras tapaamani nainen esitti InBody720 lukemat:
      Rasva 13%.
      Lihasmassa 40%.
      Viskeraalirasva 38%.
      Silti eivät suonet pullistellet pinnassa, eivätkä, ihme kyllä, lihaksetkaan vaan hahmo oli kokonaisuudessaan tasapainoisen jäntevä.
      Ei kyllä ollut rintojakaan kuin nännien ja aihioiden verran.

      Rasvoiltaan alle 20%:n naiset ovat hoikkia.

    • ärsytät_minua

      Aloittaja, onko ikinä käynyt mielessä, että ehkä sun ongelma ei ole rumuus vaan paska elämänasenne? Itsesäälissä kieriminen ja katkerointi ei sytytä ketään. Reipastupa nyt ja pyri onnellisuuteen. Se on susta itsestä kiinni. Tai no tietty sä voit viettää loppuelämäs surkutellen tilannettas ja vihaten naisia ja maailmaa mutta ainoa joka siitä kärsii olet sinä. Hanki vaikka kiva harrastus.

      • EiköMukaPinnallistaHäh

        Aloittajana vastaan. Mikä on "paska elämänasenne"? Kerroin aloituksessani sen mitä olen kokenut elämässäni naisista ja minkälaiset johtopäätökset parinhakuun olen saanut. Jos vielä vertaan itseäni ja naisia sinkut palstalla tutuksi tulleen markkina-arvo kaavioon niin kokemukseni saa jopa teoreettisen kannatuksen joka yllätti minut todenmukaisuudellaan. Miksi naisettomuus aina täällä vedetään siihen seikkaan että muuta elämää ei olisi? Joku peräkammaripoika asenne helppona oikotienä naisten miehiin kohdistuvissa haukuissa alkaa olemaan jo menneen talven lumia. Kuule on kivoja harrastuksia. Niitä on parikin ja käytän vapaa-aikani niissä tiiviisti ja sitä kautta tapaan paljon ystäviä jotka ovat saman henkisiä. Olen myös töissä kun moni nainen pitää myyttinä edelleenkin naisetonta miestä että hän on työtön ja asuu äitinsä helmoissa. Joo en ole ollut työttömänä päivääkään viimeiseen viiteentoista vuoteen. Kotinikin olen omin pikku kätösin pääasiassa rakentanut joten vastuussa olen itse elämästäni enkä odota muiden sitä itselleni rakentavan. Onnellisuuteni tosiaan on itsestäni kiinni ja olen siitä onnellisen rakentanutkin. Jos en muuta onnea löydä hyvästä elämästäni mutta kun aamulla herään terveenä niin tällaisen itsestäänselvyyden vuoksikin mikä itseasiassa ei ole itsestäänselvyys tekee minusta erittäin onnellisen. Koska elämäni on raiteillaan niin siihen mahtuisi myös nainen ja lapsiakin. Kun en niitä saa niin kai minulla on oikeus siitä myös valittaa. Muun elämän onnellisuudesta se ei kiinni ole. Kyse on vaan siitä että olen katkera rumuuteeni joka ei kelpaa naisille. Siksi myös näin rumana on helppo yhtyä kaavioihin jotka ovat perustana naisen saamiseen ja ulkonäkö on prioriteetti nro1 ja siitä ei naiset tingi. Luonne saa olla millainen tahansa kunhan ulkonäkö on komea.


      • EiköMukaPinnallistaHäh kirjoitti:

        Aloittajana vastaan. Mikä on "paska elämänasenne"? Kerroin aloituksessani sen mitä olen kokenut elämässäni naisista ja minkälaiset johtopäätökset parinhakuun olen saanut. Jos vielä vertaan itseäni ja naisia sinkut palstalla tutuksi tulleen markkina-arvo kaavioon niin kokemukseni saa jopa teoreettisen kannatuksen joka yllätti minut todenmukaisuudellaan. Miksi naisettomuus aina täällä vedetään siihen seikkaan että muuta elämää ei olisi? Joku peräkammaripoika asenne helppona oikotienä naisten miehiin kohdistuvissa haukuissa alkaa olemaan jo menneen talven lumia. Kuule on kivoja harrastuksia. Niitä on parikin ja käytän vapaa-aikani niissä tiiviisti ja sitä kautta tapaan paljon ystäviä jotka ovat saman henkisiä. Olen myös töissä kun moni nainen pitää myyttinä edelleenkin naisetonta miestä että hän on työtön ja asuu äitinsä helmoissa. Joo en ole ollut työttömänä päivääkään viimeiseen viiteentoista vuoteen. Kotinikin olen omin pikku kätösin pääasiassa rakentanut joten vastuussa olen itse elämästäni enkä odota muiden sitä itselleni rakentavan. Onnellisuuteni tosiaan on itsestäni kiinni ja olen siitä onnellisen rakentanutkin. Jos en muuta onnea löydä hyvästä elämästäni mutta kun aamulla herään terveenä niin tällaisen itsestäänselvyyden vuoksikin mikä itseasiassa ei ole itsestäänselvyys tekee minusta erittäin onnellisen. Koska elämäni on raiteillaan niin siihen mahtuisi myös nainen ja lapsiakin. Kun en niitä saa niin kai minulla on oikeus siitä myös valittaa. Muun elämän onnellisuudesta se ei kiinni ole. Kyse on vaan siitä että olen katkera rumuuteeni joka ei kelpaa naisille. Siksi myös näin rumana on helppo yhtyä kaavioihin jotka ovat perustana naisen saamiseen ja ulkonäkö on prioriteetti nro1 ja siitä ei naiset tingi. Luonne saa olla millainen tahansa kunhan ulkonäkö on komea.

        "Luonne saa olla millainen tahansa kunhan ulkonäkö on komea."

        Tuo nyt ei vaan edelleenkään pidä paikkaansa, mutta jos se ajatuksena jotenkin suojaa itsetuntoasi tai jotain, niin ei kai siitä voi estää pitämästä kiinni.


      • aptrm0qrtq0r

        No jos ulkonäkösi on jo kohtuuden rajoissa olevilla ponnisteluilla niin hyvä kuin mahdollista, tyyliin kannattaa satsata. Viis aknearvista ja epäsymmetriasta kasvoissa, ohuesta tukasta. Puhtaus ja siisteys on tyylikästä, oli tyyli sitten mikä tahansa. Siihen pystyy jokainen vaikuttamaan.


    • Varaavaatia

      Pitää varmaan paikkansa, mutta ei verrannollisena painoindeksiin. Tai kuinka sen kukin tulkitsee. Koska olen hoikka urheileva mies (pi<20), olen tutkinut ainoastaan itseään hoikiksi tulkitsevia naisia.

      Vaatimukset näillä naisilla ovat "kovan" yhteneviä, ainakin pituuden ja painon suhteen. Pituutta pitää olla miehellä vähintään 10-20% enemmän ja painoa on oltava vähintään 20-40% enemmän.

      Ajatelkaa hoikan 160-175 senttisen ja 50-60 kiloisen miehen mahdollisuuksia. Kelpaisi about 140-155 senttisille 35-45 kiloisille täysikasvuisille naisille. Näitäkin olen kelpuuttanut hakuehtoihin, mutta hakurobotissa taitaa olla jotain vikaa.

      • Ihan ilman profiileihin ja kriteereihin tututumista voisin kyllä kuvitella, että alle 60 kg miehet ovat netissä yhtä haastavassa tilanteessa kuin yli 60 kg painavat naiset. Livenä kuitenkin tiedän monia lyhyitä ja hinteliä miehiä, jotka ovat parisuhteessa ja/tai flaksi käy. Eli jos netissä ei tärppää niin kannattaa panostaa seuranhakuun muualla. Jos se ei kiinnosta, niin kannattaa ainakin myöntää itselleen, että naisettomuus/miehettömyys ei johdu vastakkaisen sukupuolen nirsoudesta vaan siitä, että itse on asettanut liian ahtaat raamit sille, mitä on halukas tekemään seuraa löytääkseen.


    • ''Eihän sen ruumiin muodon pitäisi kertoa pään sisäisestä ajatusmaailmasta mitään kuten naiset aina väittävät. ''

      Kyllä se kertoo yllättävän paljon. Jos mies on kovin ylipainoinen se kertoo, että hänellä on aivan erilaiset elämänarvot kuin minulla ja hänen kiinnostuksen kohteensa ovat jossain muualla.

      Minä tykkään urheilla ja haluaisin mielelläni urheilla myös tulevan mieheni kassa. Tykkään testata eri lajeja ja haluan siihen seuraa mukaan. Olen omassa kaveripiirissäni huomannut (miehissä ja naisissa) että jos henkilö on ylipainoinen, ei hän ole tällaisista kiinnostunut.

      Se kyllä pitää paikkaansa, että henkilö voi olla aivan ihana luonteeltaa ja fiksu, oli hän lihava tai ei. Mutta jos haluaa seuraa myös harrastuksiin ja jakaa muita elämänarvoja, niin harvemmin enää yhtyy.

      • EiköMukaPinnallistaHäh

        Niinpäniin. Vertaus olikin lähinnä naisten mielipiteeseen että luonne on tärkein. Se ei kokemuksesta ole. Itse olen normaali vartaloinen ja jossainmäärin myös lihaksikaskin mutta en kelpaa rumuuttani naisille joten tuo selitys että miehen on oltava juurikin mainitsemasi kaltainen ei sekään riitä selitykseksi miksi hyljeksitte rumia ihmisiä. (normaali painoisiakin) Todellakin tykkään itsekin liikkua ja liikun todella paljon mutta kun olen ulkoisesti ruma en kelpaa niille urheilullisille naisille. Läskeille kylläkin. Onko se niin että mä en rumana miehenä sitten saa vaatia liikunnallista naista kun te naiset saatte vaatia liikunnallisina normaalin painoindeksin miehiä? Selitähän se kun naisena tiedät?


      • EiköMukaPinnallistaHäh kirjoitti:

        Niinpäniin. Vertaus olikin lähinnä naisten mielipiteeseen että luonne on tärkein. Se ei kokemuksesta ole. Itse olen normaali vartaloinen ja jossainmäärin myös lihaksikaskin mutta en kelpaa rumuuttani naisille joten tuo selitys että miehen on oltava juurikin mainitsemasi kaltainen ei sekään riitä selitykseksi miksi hyljeksitte rumia ihmisiä. (normaali painoisiakin) Todellakin tykkään itsekin liikkua ja liikun todella paljon mutta kun olen ulkoisesti ruma en kelpaa niille urheilullisille naisille. Läskeille kylläkin. Onko se niin että mä en rumana miehenä sitten saa vaatia liikunnallista naista kun te naiset saatte vaatia liikunnallisina normaalin painoindeksin miehiä? Selitähän se kun naisena tiedät?

        Vaatia keneltä? Mikä on se myyttinen taho, jolta saa vaatia "liikunnallista naista" tai "normaalin painoindeksin miestä"? Käsittääkseni kukaan ei voi vaatia miltään taholta minkäänlaista naista tai miestä, sellaista voi vain yrittää saada kiinnostumaan itsestään.

        "Vertaus olikin lähinnä naisten mielipiteeseen että luonne on tärkein. Se ei kokemuksesta ole."

        Luonne on tärkein siinä kohtaa, kun tutustutaan ja katsotaan, ollaanko riittävän samanlaisia jotta voi kehittyä kestävä suhde. Sitä ennen on pitänyt kuitenkin jo herätä kiinnostus, ja siihen tarvitaan molemminpuolinen kiinnostus toisen ulkoiseen olemukseen. Tuo vastakkainasettelu, että ihminen voi tykätä vain joko toisen ulkonäöstä tai vain toisen luonteesta, on lapsellista.


    • ikuinen-sinkku

      Ei sillä ole väliä onko nainen hoikka tai paksu kun ne haluaa kaikki niitä komeita bodari miehii. Ylipainoist naiset ei suostu treffeille ylipainoisen miehen kanssa.

      • aaaaapeeeee

        Missä kohtaa sanoin olevani läski?


    • Sopivastilihava

      Minä olen lihava nainen, mutta en tasan tarkkaan siltikään kelpuuta ketä hyvänsä. Miksi ihmeessä minun pitäisi olla juoksemassa helma hampaissa kenen tahansa idiootin sänkyyn, joka "kelpuuttaa minut rumuudestani huolimatta?"

      Ulkonäöllä ei sinänsä ole minulle merkitystä, paitsi urheilulliset nyt eivät vain sytytä. Se tuskin on heiltä mitään pois, koska kukaan sporttihullu tuskin haluaakaan kaltaistani sohvaperunaa. Tärkeämpää on se, että mies on täysjärkinen, eikä menneistä suhteista ole painolasteja. Mitään aloittajan kaltaista katkeraa pölvästiä en kauaa katsele. Ja niin kauan kun en haluamaani löydä, olen vapaa ja onnellinen. Minä en määrittele itseäni tai onneani parisuhteen tai miehen kautta, enkä halua että mieskään tekee niin.

      • EiköMukaPinnallistaHäh

        Eihän läskeillä olekaan ulkonäkö vaatimuksia ainoastaan painoindeksin paremmassa päässä olevilla on. Kyllä itsekin kelpaisin läskeille mutta en hoikille. Kertoohan se nyt harvinaisen paljon siitä että kun nainen ei saa ketä haluaa huolii hän minut. Siksi läskin "rakkaus" minua kohtaan ei ole aitoa eikä ole koskaan ollut. Kai mulla vastavuoroon olisi sitten kysyntää hoikempienkin naisten keskuudessa jos mä oikeasti kiinnostan niitä läskejäkin. Läskit on aina olleet niitä helpoimpia. Nuorempana valomerkin jälkeen baarissakaan jos ei natsannut niin se narikkajonon läski oli aina lähdössä mukaan siinä missä normivartaloiset antoi aina pakkeja. Jos et ole vihoissasi lukenut näitä kommentteja en ole katkera vaan tuon ilmi sitä seikkaa mihin perustuu esim minun naisonni ja se on täyttä faktaa markkina-arvo teorian kanssa. Kyllähän sinä naisena voit ylimielisenä heitellä että aloittajan kaltaista idioottia et katsele. Katsos kun teille naisille sinkkuus on vapaaehtoista mutta meille rumille miehille pakon sanelemaa. Kummasti ne idiootit sitten kelpaa valomerkin jälkeen kävit sitten baareissa tai et.


      • äläselitä

        Ihan samoin se on sullekin vapaaehtoista kun et kuitenkaan huoli ketä tahansa kuten niitä läskejä muuta kun korkeintaan yhden yön panopatjoiks. Kerro nyt miten se naiselle on yhtään vapaaehtosempaa sillon kun juuri ne miehet ei kiinnostu tai jättää kenet nainen ois halunnu?!


      • EiköMukaPinnallistaHäh
        äläselitä kirjoitti:

        Ihan samoin se on sullekin vapaaehtoista kun et kuitenkaan huoli ketä tahansa kuten niitä läskejä muuta kun korkeintaan yhden yön panopatjoiks. Kerro nyt miten se naiselle on yhtään vapaaehtosempaa sillon kun juuri ne miehet ei kiinnostu tai jättää kenet nainen ois halunnu?!

        Miksi huolisin läskin? Ei läski rakasta minua oikeasti vaan siksi että saisi edes jonkun. Koska taas normaali vartaloiset ei minusta kiinnostu niin se selittää myös sen että en kelpaa läskillekään kun vain paremman puutteessa. Jos normaali vartaloinen nainen oikeasti rakastuisi minuun se rakkaus olisi silloin aitoa vaikka hän saisi kenet tahansa muunkin mutta valitsi minut.


      • höpöhöpö_

        Ihan samoinhan ne läskit ois sulle paremman puutteessa, etkä taatusti jokaista (jonka naama samaa tasoon sun kans) hoikkaakaan huolis. Et tiedä läskin motiiveista ja varmaan nekin jonkun paremmankin näkösen vois saada, onhan niitä hoikkiakin jotka tykkää läskeistä, saati läskin jolla ois paremman näkönen naama. Eikä hoikatkaan naiset TODELLAKAAN saa ketä tahansa haluaa, eli samoin sellanenkin saattais tyytyä suhun.


    • Sopivastilihava

      Minä en taatusti ainakaan kelpuuta sinua. Vaikkei ulkonäkö olekaan se tärkein kriteeri minulle, niin pääkopan sisältö merkkaa sitä enemmän. Siellä pitää katsos olla muutakin kuin pelkkää paskaa ja kusta niin kuin sinulla. Katkera olet, vaikka muuta yrität väittää. Johan sen näkee, kun lukee että sinkkuus on sinulle pakon sanelemaa. Olet siis elämääsi tyytymätön. Toisin sanoen katkera. Se on tullut nähtyä, että miehissä on näitä paljonkin. Ilman naista ei muka voi olla onnellinen. Onneksi ei tarvitse tällaista vinkuiitaa helmoissaan katsella. :D Enkä ole vielä yhtään kertaa baaristakaan kerännyt sellaista matkaani. Pelkkä ajatus etoo.

      Jos oikeasti haluat parisuhteen, niin kannattaisi ensin opetella olemaan itsenäinen ja tyytyväinen ihan omillaan. Ei tarvitse sitten syytää sitä katkeraa paskaa jokaisen naisen niskaan.

      • EiköMukaPinnallistaHäh

        Kuule itsenäinen olen tässä ollut jo 35 vuotta. Ja ihan itsenäisesti asunutkin sen jälkeen kun kotoa lähdin 18 kesäisenä. Tämän itsenäisempää minusta ei saa. Ethän sä kelpuutakkaan koska naiset valitsevat MA-teoriankin mukaan aina ylöspäin. Minä rumana miehenä siinä häviöllä olen joten voit ihan ylpeänä haukkua ja mesota koska näkyy tämä jotenkin sinuun myös kolahtavan kun noin paljon luonnon päälle ottaa. Ei mulle itselleni tarvitse tulla sanomaan että en kelpaa kenellekään. Tiedän sen itsekin viimeistään aina kun peilin edestä kävelen.


      • Sopivastilihava

        Voi kuule, kun se itsenäisyys tarkoittaa sitä, että hankkii sen kuuluisan oman elämän ja on onnellinen ihan riippumatta siitä, onko parisuhteessa vai ei. Ei kenelläkään ole oikeutta työntää vastuuta omasta onnestaan toisen niskoille. Sellainen on hirveä taakka mille tahansa parisuhteelle.

        Minun luontoni päälle ottaa vain se, että sinä pidät oikeutenasi pitää minua ja kaltaisiani (lihavia) naisia jonain kakkosluokan kansalaisina, joita kaltaisillasi katkeroituneilla kusipäillä on oikeus käyttää hyväkseen. Se vaan ei mene niin. Sinun yksin jäämisesi ei johdu ulkonäöstäsi vaan siitä, että asenteesi naisia kohtaan on kammottava. Ei kukaan täysjärkinen nainen huoli tuollaista.

        Voit itse mesota teorioittesi kanssa miten haluat, mutta tosielämän kanssa niillä ei ole mitään tekemistä. Tuttavapiirissäni on useitakin miehiä, jotka eivät ole millään mittapuulla komeita. On kaljua, lyhyttä, lihavaa, oikeasti rumaa ja kaikkien näiden yhdistelmiä. Suurin osa heistä on onnellisesti parisuhteessa ja kelpuuttaisin itselleni heistä monenkin, jos löytyisi sellainen, joka olisi sekä vapaa, että luonteemme natsaisivat. Enkä muutenkaan ole vielä tähänastisen elämäni aikana tavannut yhtäkään sellaista rumilusta, jonka ulkonäkö olisi turn- off. Sen sijaan, jos ei osaa pitää hygieniastaan huolta tai asenne on tuo mikä sinulla, niin saa minun puolestani olla vaikka millainen komistus, eikä kelpaa minulle.


    • Zenpiritusmars

      Oikeastaan kommenttini koskee kaikkia itseään rumana ja lihavana pitäviä:
      Tehkää sitten jotain. Ihan itselle hyvää. Se onnellisuus lähtee kuitenkin itsestä ensin. Hittoako täällä valitatte. Kukaan nainen ei halua sellaista miestä, joka ei ole tyytyväinen itseensä, mutta vaatii muilta täydellisyyttä.

      • 2plus14

        Mitä se auttaa? Jos olet syntynyt rumaksi niin synnyin"lahjallesi" et voi mitään. Tottakai se katkeroittaa. Eiköhän aloittajakin ole tehnyt itsestään onnellisen mutta ei se takaa silti naisia jos on ruma.


      • Zenpiritusmars

        Kauneus on katsojan silmässä. Jos kantaa oman kroppansa ja naamataulunsa sillä asenteella, että hyväksyy itse itsensä niin monikin varmaan löytää kuoren alta ihmisen. Tyyliään voi myös muuttaa, jos joku juttu ei toimi. Etsii ensin omansa mikä itseensä tyydyttää.
        Täydellistä ihmistä tuskin on missään. Sitä omaakin silmää voi harjaannuttaa, ettei sit vaadi muiltakaan täydellisyyttä ulkonäön suhteen.
        Mut kaiken kaikkiaan toi on niin pihkikulunut aihe. Netissä menee loppukin itsetunto olitpa sitten kaunis tai ruma.
        Luonne kuitenkin ratkaisee ja terve mieli.


      • Mitatjaluonne
        Zenpiritusmars kirjoitti:

        Kauneus on katsojan silmässä. Jos kantaa oman kroppansa ja naamataulunsa sillä asenteella, että hyväksyy itse itsensä niin monikin varmaan löytää kuoren alta ihmisen. Tyyliään voi myös muuttaa, jos joku juttu ei toimi. Etsii ensin omansa mikä itseensä tyydyttää.
        Täydellistä ihmistä tuskin on missään. Sitä omaakin silmää voi harjaannuttaa, ettei sit vaadi muiltakaan täydellisyyttä ulkonäön suhteen.
        Mut kaiken kaikkiaan toi on niin pihkikulunut aihe. Netissä menee loppukin itsetunto olitpa sitten kaunis tai ruma.
        Luonne kuitenkin ratkaisee ja terve mieli.

        Tottakai luonne on erittäin tärkeä tekijä. Samankaltaisuutta siinäkin kaivataan kuten ruumiinrakenteessakin, ainakin jos haetaan samanlaisia liikuntatottumksia. Runsasta aerobista liikuntaa harrastavalle jo suuri osa normaalipainoisista voi tuntua lihavalta. Ei haukkumista, halutaan vaan sitä samaa mitä on itse.

        Luonteen selvittäminen on niitä viimeisiä asioita nettideittailussa, vaatii tapaamisen.


      • Sopivastilihava

        " Runsasta aerobista liikuntaa harrastavalle jo suuri osa normaalipainoisista voi tuntua lihavalta. Ei haukkumista, halutaan vaan sitä samaa mitä on itse."

        Sama pätee toisinkin päin. Minulla on ylipainoa, mutta fyysistä työtä tekevänä myös lihaksia. En kerta kaikkiaan koe itseäni pienempää miestä millään tavoin viehättävänä, vaikka olisi miten treenattu. En kyllä itsekään usko, että tämänkokoisena viehättäisin sen urheilullisen silmää, eikä tarvitsekaan. Ei se ole minulta mitään pois, etten jokaista silmää miellytä. Enkä taatusti suostu olemaan kakkosluokan kansalainen tai mikään helppo panopatja vain sen vuoksi, että olen lihava.

        Mieltymyksiä on monia, ja jokaiselle löytyy se omansa. Siksi minusta on typeryyden huippu syytää katkeruuttaan toisen niskaan vain siksi ettei flaksi ole käynyt. Katkeruus ei ole millään tavoin viehättävää, vaikka olisi millainen komistus.


    • ääääääääääääää

      Jos saisit kauniin ja hoikan naisen treffeille, niin mitä sitten tapahtuisi? (Mihin menisitte, mitä tekisitte, mistä puhuisit?) Vähän veikkaan, että olisit todella tympeää seuraa muutenkin..

      • pööööööö

        Miten se eroaa läskin tapaamisesta? Veikkaamalla kirjoitetun perusteella on huono sanoa mitään.


    • oiniitäaikoja

      ennen piti naisen olla pulska, jos meinas päästä talon emännäksi ja posket punaset, myös kova työihminen...

    • eivaanjaksa

      nyt pitäs olla laiha luuviulu ja töitä paiskia yhtälailla...

    • oaiem0qemu

      Naisia on monenlaisia ja kriteereitä myös. Voin sanoa, että joku raja ulkonäöllisessä kelpaavuudessa on, mutta se on aika kaukana. Edelle tulevat arvot, ajattelu, verbaalisuus, terve itseluottamus,kemioiden synkkaavuus. Olen mieluummin yksin kuin näistä tingin. "Rumat" miehet: go!

    • paljonasiaa

      pari juttua.... kyllähän se on tietty kautta aikaiin että toisen ihmisen ulkonäkö merkitsee toisille erittäin paljon.... pelkästään ulkonäkö on jo 3/4 siitä miten joku kokee minut.... sit on se, että kohteeliaat tavat toista kohtaan on opittu... ei sanota suoraan toiselle hänen ulkonäöstä... kolmanneksi jos joku näkee vaikka 100 ihmistä joilla on perusasiat sellaiseksi, että tämä on potentiaali kumppanni, niin jo huomaamatta dissaa niistäkin valtaosan.... ja pitää varmaa olla jopa satoja ihmisiä ennenkuin kaksi ihmistä ajattelee toisistaan samaan tapaan hyväksyen toisen kumppaniksi ja taas satoja ja satoja että nämä kaksi ihmistä pääsee aiassa keskusteluun....

      Itse olen sen ikäinen, että nuorena aikuisena ei ollut nettiä tai edes omaa puhelinta, eikä edes kännykkää.... pelkkä kännykkä olisi pelastanut jo paljon... Paperi oli sentään keksitty, mutta sitäkään ei osannut käyttää kun sellainen oikea tuli vastaan.... pieni kirje tai kortti olis saattanut olla ihan hyvä, koska naamatusten keskustelu oli vaikeaa.... en dissanut ketää sen takia ettei se olis kelvannut...

      netissä on tullus keskusteltua.... on vaihdettu numeroa ja tavattu livessä... mutta ylsisesti... ei mikään ole muuttunut 2000-luvulla, että netti olisi se juttu.... kyllä ihmiset kohdataan aina livessä. Oikesti kohdattu ihminen on kuitenkin jollaitapaa järkevästi kohdattavaksi ja paljon asioita helpommin ymmarrettävinä, kaikkea ei tarvi selittää rautalangasta tai pelätä mitä toinen sanoo.... jotain voi saada ja antaa anteeksi heti ja tietää mitä se toinen ajattelee....

      Mitä sit painoindeksiin.... pitää kyllä olla todella painon pielessä, että se ihminen dissataan painon takia. Kun ihminen itse kiinnittää vähän huomiota itseensä ja on sinut itsensä kanssa, niin ehkä saa jotain anteeksi... Ja kyllä se pieni painonpudotus on aina hyvä..... mutta kaikkea ei voi saada heti tässä ja nyt.... itse olen mies ja törmäsin vastikään siihen kuinka painoindeksini laskettiin väärin.... en ole vielä itse itse alkanut arvioimaan kohdaltani mikä olisi oikein.... ... mutta yleisesti.... Ja sit ulkonäköäkin tärkeämpää.... Mitä ihminen on itsensä kanssa... Miten ihminen hoitaa omat asiansa ja millainen käsitys ihmisellä on itsensä kanssa..... Kun suhde menee pitkälle ja toinen lyö eteen asioita omasta totuudestaan, niin ei sekään ole kiva....

      Tietnkin hauskan pito ja reality on kaksi eria asiaa, mutta kuitenkin.....

    • mies-mies-

      Kutosen naiset haluu kympin miehiä.

      • Ja mieti: minä en ole palstakriteereillä edes kuutonen (liian vanha. liian kokenut, liian feministi jne) ja silti olen jälleen viettänyt viikonlopun kympin miehen kanssa ;)


    • nirsotukotkatkerina

      Kutosen miehet haluu kympin naisia.

      • paljonasiaa

        toi naisen luokittelu on aika jännä juttu. Joku ihminen vaan käy omaan silmään ja joku ei! Kun tapaa jonkun ihmisen niin se eka kohtaaminen menee aika usein ohi sekinnissa ja sitä ihmistä ei muista enää.... sit joku jää mieleen ja sekin menee ohi ajassa ja kohtaamiset on mitä on.... sit ne jotka jää mieleen niin hyvässä kuin pahassa.... niistä joko pitää tai niitä vihaa... ne joista pitää nii ne on kavereita tai sit rakkaita ja todella rakkaista sit jää se yksi mieleen... Ja ihminen jota vihaat niin.... niissä on joku jota suorataan inhoat..... ja yleiseti nää ääripäät on aivan älyttömän pieniä.... sadasta ihmisestä vaan joku hassu....


    • maijjjaaa

      Siis mitä! Tyydyttekö vaan johonkin vaan sen takia kun ette saa parempaa ihmistä? Tosi siistiä. Tosi rakkautta. Oletteko niin epätoivosia,että otatte vaan jonkun,kun kerta tuota mieluisampaa ei saanu. Huh huh. Ite oon vaikka 20 votta yksin jos en löydä sitä oikiaa joka vie jalat alta. Muunlainen ei kelpaa..Rakkaus ei oo mulle valikointia eikä laskelmointia. Oikean tunteen kyllä tuntee. Ei kannata hättäillä

      • RumaMiesIkuisesti

        Niin olet nainen. Naisella ei koskaan elämässään ole ongelma parisuhteen löytyminen. Naisella ongelmaksi muodostuu vain oikean miehen valinta kymmenien joukosta ja mitä parempaan tottuu sen korkeammalle nousevat kriteerit ja tavallaan nirsous nousee valtaan. Mieti miltä tuntuu syntyä tavis tai rumaksi mieheksi. Kukaan nainen ei osoita koskaan kiinnostusta sua kohtaan, kukaan nainen ei kiinnostu lähestymis yrityksistäsi, kaikki yrityksesi niin livenä kun nettideiteillä päättyy pakkeihin. Joten miten voit sanoa "tyydyttekö vaan johonkin" Helvetti pakkohan se on tyytyä. Jos valkkaat niin runkkaat. Pakko huolia se rumempikin tai vähemmän kiinnostava koska seuraavan kerran kun joku esittää kiinnostunutta saattaa olla ehkä kymmenen vuoden päässä. Joten on teillä naisilla helppoa. Jos saisit vuodenkin olla minä ja elää elämääni et koskaan enään esittäisi edellistä väitettäsi. Mutta niinhän se on elämässä. Jos on jotain mahdollisuuksia paljon joita toisilla ei ole ei niitä toisia silloin ymmärrä. Tai jos toisella on rahaa niin että ei siitä koko elämässä tarvitse enään huolehtia ei taatusti näe niiden rahattomien ongelmia kun ei rahaa ole.


      • maijjjaaa

        No en nyt nirsoiluksi sanoisi tätä. Olen aina sanonu miehille rehellisesti jos johonkin oon tutustunu ja mulla ei tunteita tätä kohtaan niin sanon sen heti. En halua loukata kenenkään tunteita. Mitä vikaa sinun elämässäsi on? Itsehän elän aivan samanlaista elämää. Eron jälkeen nyt viisi vuotta yksin.Siis kirjaimellisesti. Kyllä ihminen erottaa oikean ihmisen ja oiket tunteen kun ne tulee kohdalle. Ja niitä ihmisiä ei voi olla kun yks


      • sdfsfsdfsdsfsdf
        RumaMiesIkuisesti kirjoitti:

        Niin olet nainen. Naisella ei koskaan elämässään ole ongelma parisuhteen löytyminen. Naisella ongelmaksi muodostuu vain oikean miehen valinta kymmenien joukosta ja mitä parempaan tottuu sen korkeammalle nousevat kriteerit ja tavallaan nirsous nousee valtaan. Mieti miltä tuntuu syntyä tavis tai rumaksi mieheksi. Kukaan nainen ei osoita koskaan kiinnostusta sua kohtaan, kukaan nainen ei kiinnostu lähestymis yrityksistäsi, kaikki yrityksesi niin livenä kun nettideiteillä päättyy pakkeihin. Joten miten voit sanoa "tyydyttekö vaan johonkin" Helvetti pakkohan se on tyytyä. Jos valkkaat niin runkkaat. Pakko huolia se rumempikin tai vähemmän kiinnostava koska seuraavan kerran kun joku esittää kiinnostunutta saattaa olla ehkä kymmenen vuoden päässä. Joten on teillä naisilla helppoa. Jos saisit vuodenkin olla minä ja elää elämääni et koskaan enään esittäisi edellistä väitettäsi. Mutta niinhän se on elämässä. Jos on jotain mahdollisuuksia paljon joita toisilla ei ole ei niitä toisia silloin ymmärrä. Tai jos toisella on rahaa niin että ei siitä koko elämässä tarvitse enään huolehtia ei taatusti näe niiden rahattomien ongelmia kun ei rahaa ole.

        Hyvin sanottu, kaikki miehet voi vahvistaa kertomasi.
        Naiset nirsoilee ja valikoi sitä "oikeaa" ja miesten on pakko tyytyä siihen mitä saa.


      • RumaMiesIkuisesti
        maijjjaaa kirjoitti:

        No en nyt nirsoiluksi sanoisi tätä. Olen aina sanonu miehille rehellisesti jos johonkin oon tutustunu ja mulla ei tunteita tätä kohtaan niin sanon sen heti. En halua loukata kenenkään tunteita. Mitä vikaa sinun elämässäsi on? Itsehän elän aivan samanlaista elämää. Eron jälkeen nyt viisi vuotta yksin.Siis kirjaimellisesti. Kyllä ihminen erottaa oikean ihmisen ja oiket tunteen kun ne tulee kohdalle. Ja niitä ihmisiä ei voi olla kun yks

        Kaikki on kiinni ulkonäöstä. On ihan sama minkälaisia tunteita minä omaisin jos sinut tapaisin. Kun olen ruma niin olisin sinun valikoissasi hylättyjen listoilla heti. Kyse ei ole onko elämässäni vikaa. Siinä ei ole. Elämässäni on kaikki asiat hyvin niin terveydellisesti kuin taloudellisesti. Kun olen ruma niin sen osalta elämäni on perseestä.


    • maijjjaaa

      Eihän kukaan ole ruma. Minusta vain nykyinen tapa,että on pakko olla joku. Vaikka sitten väliaikaisesti tyydytään huonompaan,kun saatavilla ei oo unelma tyttöä tai poikaa. Sehän tarkoittaa samalla sitä,että olet jonkun sun mielestä huonomman tyypin kanssa ja satutkin tapaamaan unelmiesi tyypin ja tämä toinen tulee jätetyksi vaikka olisi kiintynyt ja rakastaisi sua. Itse en halua sellaista elämää ja valitsen mieluummin yksinolon vaikka 10 vuodeksi,kuin tyytyisin suhteeseen,jossa ei ole aitoa rakkautta. Jos rakkaus on aitoa niin ei siinä erosta voi puhuakaan. Tuo rakkaus on samanlaista,kuin esim rakkaus omaa äitiäsi kohtaan. Eihän häntäkään vaihdetA toiseen.

      • Sopivastilihava

        Ihan turhaan kulutat voimiasi, maijjjaa. Eivät nämä ymmärrä. Ovat katkeroituneet kun eivät saa sen tason naista jonka kuvittelevat ansaitsevansa, ja sitten eivät saa edes sitä, jonka on heidän mielestään alemmalla tasolla. Mutta ei tuollaisella asenteella mitään tervetta parisuhdetta edes saa. Se kun ei ole "tyytymistä siihen kenet saa", vaan molemminpuolista tasa- arvoa ja aitoa välittämistä.

        Minä olen nainen. Jos tämänkin ketjun aloittajan teoriat pitäisivät paikkansa, niin minullakin olisi tuosta vaan mahdollisuus saada parisuhde, kuin sormia napsauttamalla. Mutta ei se niin mene. Enkä minä aio tyytyä kehenkään. Harkitsen parisuhdetta vain sellaisen miehen kanssa, joka välittää minusta aidosti ja haluaa juuri minut, ei ketään toista. Katkeruus ei ole viehättävä piirre kenessäkään. Epätoivo vielä vähemmän.

        Olen tyytyväinen elämääni ihan tällaisenaan ja olen onnellinen. Hyvä parisuhde olisi siihen jotakin lisää, ei mikään edellytys onneen. Tämän kun nuo katkerat ukotkin tajuaisivat, mutta se taitaa olla liikaa vaadittu.


      • iki.naissinkku

        Minä en ole edes lihava enkä silti ole onnistunut löytämään parisuhdetta itselleni. Yöksi tulijoita kyllä riittäisi mutta itseä ei kiinnosta. Onneksi elämäni ei ole kiinni parisuhteesta. 15 vuotta on saanut yllinkyllin harrastaa ja tavata ystäviä ja sukulaisia. Joskus unelma kiusaa, aina harvemmin nykyään. Tutustunut olen moneenkin mieheen, jostain syystä kukaan ei ole alkanut kiinnostamaan kunnolla? Mielummin ole yksin kuin vain jonkun kanssa.


      • mmiinuli

        Oikiaa puhetta. Ei kukaan ala suhteeseen jos ei oo oikeaa tunnetta. Toisin sanoen jalat alta meininkiä. Se on monella päässy unohtumaan. Kyllä oikean kohtalon tarkoittaman henkilön erottaa ja sitähän ei tarvi hakemalla hakea. Ei kiitos pelailuille...ja deiteille


      • ÄlkääSelitelkö
        iki.naissinkku kirjoitti:

        Minä en ole edes lihava enkä silti ole onnistunut löytämään parisuhdetta itselleni. Yöksi tulijoita kyllä riittäisi mutta itseä ei kiinnosta. Onneksi elämäni ei ole kiinni parisuhteesta. 15 vuotta on saanut yllinkyllin harrastaa ja tavata ystäviä ja sukulaisia. Joskus unelma kiusaa, aina harvemmin nykyään. Tutustunut olen moneenkin mieheen, jostain syystä kukaan ei ole alkanut kiinnostamaan kunnolla? Mielummin ole yksin kuin vain jonkun kanssa.

        Ei tietenkään "kukaan ole alkanut kiinnostamaan" Koska kysyntä on naisilla aina taattu niin siksi rima on pilvissä. Ette edelleenkään osaa edes ajatella miehen roolia kun itsellänne on mistä valita siksi ylimielisesti olette valmiit haukkumaan miehiä. Asetelma on ihan samanlainen kun porvaristo vastaan vasemmisto. Kumpikin vihaa toisiaan ja ensiksi mainittu vaan siksi että ovat vallankahvassa paremmin kiinni ja saavat sanoa miten alemman tason tulee käyttäytyä. Tunnetteko olevanne mies ja nais asioissa porvareita? Epätoivoa se ei ole mutta katkeruutta kylläkin kun tietää haluavansa parisuhde ja perhe elämää ja tietää senkin että naamaltaan ei kenellekään kelpaa. Se että luulette olevanne jonkun katkeruuden ajatustenlukijoita olette väärässä. Jos mulla joskus olisi edes pienikin mahdollisuus johonkin naiseen en todellakaan pilaisi sitä juttua alkamalla katkeroimaan "kun kaikki naiset" juttuja joita te luulisitte. Sama kuin repisin lottokupongin etukäteen kun "enhän mä koskaan mitään voita"


      • iki.naissinkku

        Mistähän rimasta puhut? Tottakai toinen täytyy alkaa kiinnostamaan jotta suhde voi syntyä.

        Enkä mitenkään haukkunut miehiä???

        Ja kyllä se kiinnostuksen puute on ollut ihan molemminpuoleista ei pelkästään minun puoleltani.

        Missä kohtaa kirjoitin katkeruudesta???


      • 8plus8

        Tuo lihavahan sitä katkeruuttaan kylvää joka tekstissä, kun osuu ja uppoaa kokoajan. Eiköhän tuo viesti ollut yleisesti vähän joka vastanneelle naiselle.


      • Sopivastilihava

        Okei, myönnetään että suolikaksnelosen "keskustelut" useinkin lähentelevät farssia, mutta näin paljon en ole tainnut nauraa minkään muun topicin parissa.

        Noinko kovin se ottaa aloittajaa ja muita kaltaisiaan luusereita kupoliin, kun ei raukka sitä ansaitsemaansa parisuhdetta saa?

        Minulla ei ole minkään valtakunnan syytä olla katkera. Itsetuntoni ja elämäni ovat kunnossa. Sepä se taitaakin olla liian kova pala niille idiooteille, jotka kuvittelevat oikeudekseen käyttää lihavaa panopatjanaan.

        Edelleenkään, se ei mene niin. Eikä muuten sekään, että "tyytymällä johonkin" saisi onnellisen parisuhteen. Se on pelkkää hyväksikäyttöä, eikä sillä ole parisuhteen kanssa mitään tekemistä. Ihmettelen kyllä suuresti, miten aikuinen ihminen (mies) voi oikeasti olla niin tyhmä ja lapsellinen, että kuvittelee moista. Ihmeiden aika ei selvästikään ole ohi. :D


      • KylläOnKitkerää
        Sopivastilihava kirjoitti:

        Okei, myönnetään että suolikaksnelosen "keskustelut" useinkin lähentelevät farssia, mutta näin paljon en ole tainnut nauraa minkään muun topicin parissa.

        Noinko kovin se ottaa aloittajaa ja muita kaltaisiaan luusereita kupoliin, kun ei raukka sitä ansaitsemaansa parisuhdetta saa?

        Minulla ei ole minkään valtakunnan syytä olla katkera. Itsetuntoni ja elämäni ovat kunnossa. Sepä se taitaakin olla liian kova pala niille idiooteille, jotka kuvittelevat oikeudekseen käyttää lihavaa panopatjanaan.

        Edelleenkään, se ei mene niin. Eikä muuten sekään, että "tyytymällä johonkin" saisi onnellisen parisuhteen. Se on pelkkää hyväksikäyttöä, eikä sillä ole parisuhteen kanssa mitään tekemistä. Ihmettelen kyllä suuresti, miten aikuinen ihminen (mies) voi oikeasti olla niin tyhmä ja lapsellinen, että kuvittelee moista. Ihmeiden aika ei selvästikään ole ohi. :D

        "mies" Kummasti ne läskit naisetkin tyytyvät keskirumiin miehiin vaikka hoikat ei heitä huolisikaan. Hoikkina eivät heitä huolisi. Niin vain ne naisetkin tyytyvät joten tuon feministisyytes voit heittää helvettiin tuolta osin.


      • Sopivastilihava

        Hehhee! Logiikkasi alkaa selvästikin rakoilla. Katsos kun minun miesmakuni ei ole vuosien mittaan muuttunut mihinkään, vaikka painoni on vaihdellut mallimitoista reilusti ylipainoiseen. Minä pidän isosta, jopa ylipainoisesta miehestä ja mitä rumempi, sitä parempi. Kiiltokuvapojat ja treenatut komistukset taas eivät sytytä millään tasolla. Mutta ulkonäköseikat sikseen, sillä niitäkin tärkeämpää on se positiivinen asenne elämään ja se, että mies haluaa juuri minut. Ei vain tyydy minuun paremman puutteessa.

        Enkä edelleenkään aio tyytyä kehenkään, vaikka se sinun elämääsi tuntuukin suunnattomasti kitkeröittävän.


    • Sopivastilihava

      Hohhoijaa. Tuohan kuulostaa siltä, että meillä naisilla tosiaan olisi kymmenittäin ja taas kymmenittäin niitä miehiä piirittämässä. Vaan kun se ei tosielämässä mene niin. Vain sinun katkeroituneissa kuvitelmissasi.

      Ja miksikö olen yksin? Koska ne tähänastiset ovat olleet juurikin kaltaisiasi katkeroituneita, jotka yrittävät syytää oman pahanolonsa minun niskaani, tai sitten "tyytyneet minuun kun eivät parempaakaan saa".

      Kumpikaan miestyyppi ei kiinnosta.

    • Lleeena

      Ei minusta tässä mistään riman korkeudesta voi puhua. Mää tunnen tusinoittain komeita miehiä. Aivan mahtavia. Joka päivä tulee vastaan,muttei aina komeakaan mies nappaa noin sillai et vois aatella enempiä. ettekö te nyt biologiaa ymmärrä? Mitä sitä naiset ja miehet toisia haukkumaan, turha se on tuulimyllyjä vastaan taistella.

      • RumaaEiRakasteta

        Sehän siinä kai onkin kun sitä biologiaa ymmärtää. Kaikkialla luonnon eliöiden soidinmenoissa se komein ja vahvin saa aina naaraat. Siksi tämä rumaksi ihmiseksi syntyminen rassaa enemmän kuin arvaattekaan. Mielestäni ihmisiä pitäisi alkaa karsimaan rumimmista jo heti lapsena niin monet aikuisuuden traumat jäisi kokematta koska kaikkien eliöiden tarkoituskin on lisääntyä ja saada jälkeläisiä. Yleensä luonnossakin ne heikoimmat kuolee pois niin eikö sama olisi myös ihmisillekin inhimillisyyden kärsimyksien lieventämistä. Itse olisin ollut ikuisesti kiitollinen kun minut lapsena oltaisiin poistettu päiväjärjestyksestä. Nyt joudun arkana ja rumana kärsimään siitä yksin koko loppuelämäni että en kelpaa naaraille vaan olen aina se ruma häviäjä.


      • marttyyrin.itsesääliä
        RumaaEiRakasteta kirjoitti:

        Sehän siinä kai onkin kun sitä biologiaa ymmärtää. Kaikkialla luonnon eliöiden soidinmenoissa se komein ja vahvin saa aina naaraat. Siksi tämä rumaksi ihmiseksi syntyminen rassaa enemmän kuin arvaattekaan. Mielestäni ihmisiä pitäisi alkaa karsimaan rumimmista jo heti lapsena niin monet aikuisuuden traumat jäisi kokematta koska kaikkien eliöiden tarkoituskin on lisääntyä ja saada jälkeläisiä. Yleensä luonnossakin ne heikoimmat kuolee pois niin eikö sama olisi myös ihmisillekin inhimillisyyden kärsimyksien lieventämistä. Itse olisin ollut ikuisesti kiitollinen kun minut lapsena oltaisiin poistettu päiväjärjestyksestä. Nyt joudun arkana ja rumana kärsimään siitä yksin koko loppuelämäni että en kelpaa naaraille vaan olen aina se ruma häviäjä.

        Hahhah, jos oikeesti noin ajattelisit, niin et todellakaan ois täällä enää "kärsimässä" ja ruikuttamassa katkeruuttas vaan oisit tehny asialle jotain jo aikoja sitten.


      • TunnetkoYlpeyttä
        marttyyrin.itsesääliä kirjoitti:

        Hahhah, jos oikeesti noin ajattelisit, niin et todellakaan ois täällä enää "kärsimässä" ja ruikuttamassa katkeruuttas vaan oisit tehny asialle jotain jo aikoja sitten.

        Ei kaikilla ole rohkeutta, vaikka yrität kirjoittajaa siihen ajaa vahingonilollasi.


      • seliseli_
        TunnetkoYlpeyttä kirjoitti:

        Ei kaikilla ole rohkeutta, vaikka yrität kirjoittajaa siihen ajaa vahingonilollasi.

        Mitä ihmeen iloa kuvittelisit muiden itsemurhilla täällä jollekin olevan? Onko sulla joku motiivi sellaseen?


    • Kllj

      Sinulle rumaa ei rakasteta. Tiesitkö että onnellisuudella ei ole mitään tekemistä sen kanssa "kelpaatko" sinä kellekään vaiko et? Voit olla onnellinen vaikka kukaan ei sinusta viehäty. Se meille jätetään sanomatta. Lapsesta asti on toitotettu prinsseista ja barbiesta yms..aidolla onnellisuudella ei oo mitään tekemistä sen kans et näin komeen miehen saat kun kaunis olet yms hömppää

    • Kyllä moni kaunis nainen on ruman miehen kanssa. Minusta moni kauniin naisen saanut mies ei todellakaan ole komea.
      Kysymys on varmaan ollut vain siitä että mies on halunnut samoja asioita kuin nainen ja ollut oikeassa paikassa sopivaan aikaan.

      Silloin ei vain kelpaa kenellekään eikä löydä ketään jos oma arvomaailma ei ole samanlainen kuin muilla ihmisillä, ei vaikka olisi komeakin.

      • Jlkl

        Totta. Ajatuksen voima on suuri. Mulla on esim monta tyttö tai nykyään naiskaveria,joilla on nuoresta saakka ollu huono itsetunto. Aivan syyttä. Sanotaan suoraa et "mää en tuu saamaan ukkoa ikinä ym muuta soopaa...Liikunnallisia hoikkia ja kauniskasvoisia silti ovat. Ja valitettavan usein tämä ajatusmaailma näkyy myös ulkoisena käutöksenä. Nelikymppisinäkään ei kovin seurustelusta ole kokemusta. Eihän se välttämättä huono ole,mutta toisaalta heidän salaisena toiveenaan on kuitenkin ollu toisenlainen elämä...


    • parijutuavaan

      tässä porukassa kukaa ei tiedä edes miten lasketaan painoindeksi!
      Ja parisuhteessa on PI:täkin tärkeimpiä asioita

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1661
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      5
      1275
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe