Molekyylibiologian ongelmia

taas.nousi.esille

Taas tutkimustulos, joka kertoo aiempien käsitysten perustuneen vääriin tietoihin. Kuinkahan paljon näitä vielä saadaan lukea. Pakostakin epäilee jälleen evoluutioteorian tieteellistä pohjaa, miten paljon se rakentuukaan virheelliselle tiedolle.

https://peerj.com/articles/270/

11

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pakostiko-epäilet

      Kyllä tuossakin oli kyse lähinnä tarkkuudesta. Kehittyvässä tieteenalassa myös testit kehittyvät ja virhetäkin tulee. Kun geenejä sekvensoitiin, jotkut tutkijat väittivät saaneensa ulos miljoonia vuosia vanhoja genomeja. Kyse oli yleensä bakteerikontaminaatiosta. Mutta virheet huomattiin ja tiede kehittyi taas.
      Ps. Evoluutioteoria oli vankasti todistettu jo ennen kuin molekyylibiologiaa edes oli.

      • evokki

        On vankasti todettu että teoria on mutta itse evoluutiota ei kuitenkaan ole havaittu tapahtuvan. Sitä todistetta evoluutiosta tässä vielä odotellaan.


      • evokki kirjoitti:

        On vankasti todettu että teoria on mutta itse evoluutiota ei kuitenkaan ole havaittu tapahtuvan. Sitä todistetta evoluutiosta tässä vielä odotellaan.

        Onhan se havaittu jo useasti. Jos itse et ole tutkinut asiaa tarpeeksi etkä itse tiedä koko aiheesta tarpeeksi, niin se ei tarkoita että itse aihe on valetta.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Evoluution_todisteet

        Mielestäni pitäisi jaksaa lukea EDES tämä wikiartikkeli ennen kuin tulee tänne suoltamaan soopaa. Ennen kuin tulee kitinää wikipedian uskotavuudesta, niin tuo nimenomainen artikkeli on hyvin linkitetty. Jokainen väite on otettu luotettavista lähteistä, mitkä voit myös itse lukea.
        Minulla on silti olettamus että te kaverit ette taida englantia tarpeeksi että voisitte tutustua edes lähdetutkimuksien abstrakteihin, saati sitten kokonaisiin tutkimuksiin. Toivon että todistaisite tuon olettamuksen vääräksi.
        Evoluutiohan on faktaa. Evoluutioteoria on tieteellinen teoria kuvaamaan miten tämä fakta tapahtuu.


      • Luucifer
        evokki kirjoitti:

        On vankasti todettu että teoria on mutta itse evoluutiota ei kuitenkaan ole havaittu tapahtuvan. Sitä todistetta evoluutiosta tässä vielä odotellaan.

        -Molekyylibiologian todisteet, kuten täsmälleen sama viallinen geeni kaikissa isoissa ihmisapinoissa.
        -Eliömaantiede. Eri mantereilla toisistaan poikkeava eläimistö, vaikka ekologiset ympäristöt suunnilleen samoja.
        -Paleontologia, joka osoittaa eliöstön lähes täydellisen muuttumisen useita kerrtoja eri maailmankausina. Siihen liittyen siirtymäfossiilit, kuten valaan ja hevosen lähes täydelliset sarjat.
        -Antropologia. Ihmislajin kehitys muutama esi-isä taaksepäin on osoitettu varmasti. Meidän ja heidelbergin ihmisen välimuotofossiileja löytyy ja neandertalilainen oli sukulaislaji.
        -Kehälajit.
        -Lukuisat kotoperäiset lajit eristetyissä biotoopeissa

        Tuossa palstalta tuttu lista, by Agno. Herra on hyvä ja aloittaa kaatamisen.


      • hyyhy
        buak kirjoitti:

        Onhan se havaittu jo useasti. Jos itse et ole tutkinut asiaa tarpeeksi etkä itse tiedä koko aiheesta tarpeeksi, niin se ei tarkoita että itse aihe on valetta.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Evoluution_todisteet

        Mielestäni pitäisi jaksaa lukea EDES tämä wikiartikkeli ennen kuin tulee tänne suoltamaan soopaa. Ennen kuin tulee kitinää wikipedian uskotavuudesta, niin tuo nimenomainen artikkeli on hyvin linkitetty. Jokainen väite on otettu luotettavista lähteistä, mitkä voit myös itse lukea.
        Minulla on silti olettamus että te kaverit ette taida englantia tarpeeksi että voisitte tutustua edes lähdetutkimuksien abstrakteihin, saati sitten kokonaisiin tutkimuksiin. Toivon että todistaisite tuon olettamuksen vääräksi.
        Evoluutiohan on faktaa. Evoluutioteoria on tieteellinen teoria kuvaamaan miten tämä fakta tapahtuu.

        Evoluutiovalhe ei muutu faktaksi vaikka kuinka sitä jankuttaa.


      • Luucifer
        hyyhy kirjoitti:

        Evoluutiovalhe ei muutu faktaksi vaikka kuinka sitä jankuttaa.

        Ole hyvä ja kommentoi listaa, joka on tuossa ylhäällä.


      • LiikaaVajakille
        Luucifer kirjoitti:

        Ole hyvä ja kommentoi listaa, joka on tuossa ylhäällä.

        Ei se kykene. Korkeintaan kuusivuotiaan kehitystasolle jäänyt vajakki toistelee vain oppimiaan matroja.


      • sinpat
        Luucifer kirjoitti:

        Ole hyvä ja kommentoi listaa, joka on tuossa ylhäällä.

        Siinä listassa ei todisteta että laji muuttuisi toiseksi lajiksi, kiitos että todistatte Jumalan luomistyön puolesta.


      • Luucifer
        sinpat kirjoitti:

        Siinä listassa ei todisteta että laji muuttuisi toiseksi lajiksi, kiitos että todistatte Jumalan luomistyön puolesta.

        Etkö sinä raukka osaa edes lukea? Kuinkahan pahalta mahtaa tuntua, kun uskonto pakottaa ihmisen olemaan noin epärehellinen jopa itselleen.


    • taas.olet.tyhmä

      Mutta jumalan olemassaoloa et ole miettinyt, vaikka siitä ei ole minkäänlaisia todisteita.

    • EiYmmärtää

      Jos sä natkutat parista hassusta virheestä, joita molekyylibiologiassa on tehny, niin kuis sä et sit ole kuitenkaan yhtään huolissasi tuhansista RAAMATUSSA olevista virheistä, vaan pohjaat edelleen oman, suht perusteettoman, evoluutioteoriasi siihen? :)

      Hieman sama kun vaihtasit romuautosi vielä romumpaan autoon, jotta se alkuperänen romu tuntuis paremmalta! Vaikka käytätkin sitä vielä romumpaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1873
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1436
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe