Tietoinen teko

terveys_etusijalla

Olen siis mies ja tapahtuneesta jo aikaa...otan kuitenkin esiin koska kertoo miten kylmähermoinen perheelinen nainen voi olla. Luulin että olen onnellisesti parisuhteessa ja jälkikasvukin oli jo syntynyt. Vuosi kului ja naiseni alkoi käydä aina välillä viihteellä hyvän kaverinsa kanssa. Toki alkoholia meni mutta varsinaisesti pers kännejä ei ottanut yleensäkään, oli siis tietoinen tekemisistään. Oli sitten kerran tavannut miehen ravintolassa ja loppu yö/aamu oli mennyt miehen asunnolla seksin merkeissä. Ensimmäinen ennus merkki oli kumin käyttö seksissä, muija selitti että on lopettanut pillereiden käytön koska turvotti liikaa, no kumia sitten käytin mutta syy oli toinen...parin kuukauden jälkeen muijalla tuli huono omatunto ja paljasti tapahtuneen, olin kyllä ounastellutkin jotain. Kertoi harrastaneensa vieraan kanssa seksiä ilman kumia ja ajatus siitä että voi olla jotain kaihersi mieltä. Hyvä että tuli totuus julki eikä ollut saanut mitään tautia mutta seksi ei ole mielestäni enää ollut sillä tasolla kuin ennen...aina välillä sisään työntyessäni tulee ajatus toisesta miehestä naiseni sisällä, kyllähän se latistaa mutta tuon tapauksen takia en halunnut erota ja elämä muuten on ihan perus normaalia ja seksiäkin on. Yleensä luulisi että pettämistapauksissa käytettäisiin kumia tai ainakin itse käyttäisin jos pettäisin. Varmaan paljon miehiä jotka kokeneet samaa ja monellako tullut ero.

11

740

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mittaa_vaihdokkisi_arvo

      Sinun lienee aiheellista etsiä itsellesi rakastajatar, jos haluat panna paljaalla. Tuo entinen on päässyt vasta vähän makuun, mutta kohta se käy swingerbileissä "ystävättärensä" kanssa, koska ei halua lopettaa vieraisiin ihmisiin tutustumista.
      Ruoho on varmasti vihreämpää ja syötävämpää, ainakin hetken, ennekuin se tallataan tai siihen paskotaan.

    • Siitä kortsunkäytöstä; jotenkin tuntuu, että monet miehet (eivät kaikki) haluavat sälyttää ehkäisystä huolehtimisen vain naisen kontolle. Ja joo, monesti se sopii meille naisille. Plussaa sinulle siitä, ettei se ollut sinulle ongelma. Toisille miehille se on.

      Sanoit, että sinulle tulee aina välillä ajatus toisen miehen kalusta naisesi sisällä. Onko sinulle tullut edes mieleen, että jos naisesi ei ollut neitsyt sinun kanssa alkaessaan, niin niitä muidenkin miesten kaluja on ehtinyt olla sinun naisesi sisällä ja useammat liemet lilluneet siellä. Että jos tämän vaimosi yhden syrjähypyn ajatteleminen haittaa, niin miksei niiden muiden tavallisten?

      • miessivusta

        Se on hieman eri juttu tunkea toisen miehen tontille kuin miettiä aiempaa elämää. Tunsin itse samaa oman vaimoni käryttyä ja se tunne ei ole lähtenyt pois.

        Jos sinulle onkin se ja sama juosta vieraissa, niin muille se ei välttämättä ole.


      • miessivusta kirjoitti:

        Se on hieman eri juttu tunkea toisen miehen tontille kuin miettiä aiempaa elämää. Tunsin itse samaa oman vaimoni käryttyä ja se tunne ei ole lähtenyt pois.

        Jos sinulle onkin se ja sama juosta vieraissa, niin muille se ei välttämättä ole.

        No mitä se mies oikein miettii silloin, kun tietää, että oma nainen käy vieraissa ja tuntee joutuvansa tavallaan jakamaan hänet toisen miehen kanssa?

        Niin no joo, me ollaan kaikki erillaisia ja jokaisella on parisuhteessa omat lähtökohdat ja omat ongelmat niiden hallitsemisessa. Mutta niin, elämähän on täynnä vaihtoehtoja.


      • hatutonmies
        Corniche kirjoitti:

        No mitä se mies oikein miettii silloin, kun tietää, että oma nainen käy vieraissa ja tuntee joutuvansa tavallaan jakamaan hänet toisen miehen kanssa?

        Niin no joo, me ollaan kaikki erillaisia ja jokaisella on parisuhteessa omat lähtökohdat ja omat ongelmat niiden hallitsemisessa. Mutta niin, elämähän on täynnä vaihtoehtoja.

        Miettii? Itse ainakin mietin lähinnä käytännön järjestelyitä eron osalta. Ei siinä juuri muuta enää tarvitse miettiä. Yritin aiemmin sulattaa asian, mutta ei onnistunut. Muiden reaktioista en tiedä.

        Minulle luottamus parisuhteessa on tärkeää. Seksisuhteessa ei kiinnosta pätkääkään kenen kanssa toinen sekstailee, kunhan homma toimii.


    • Juu_es_ei_Juu_es_ei

      Jotkut haluavat istua vieressä ja katsoa kun vieras mies panee hänen muijaansa. Itse hän vetelee samalla handuun. Se on normaaleihin manöövereihin luettavissa nykyäänkin. Amerikkalaisuus on rantautunut tänne perä Kalevalaankin pysyvästi.

      • miksi_ei_kahta

        Olen muutamasta tapauksesta kuullut, voisiko sanoa että jollakin lailla kiihottaa ajatuksena mutta en nyt toki haluais istua jos vieras panee mun muijaa, liittyisin toki mukaan...saisi muijani kahta kalua samaan aikaan, kuitenkin salaa haluaa.


      • Näintäällä

        Sekin on mun mielestäni aivan eri asia, kuin se että luvatta touhutaan tuollaista.
        Kyllä monet kimppakivastakin tykkäävät ja kyllä sellainen mullekin sopisi (vaikka toinen mies siis mukaan), mutta pettäminen on silti aivan eri asia.


    • Outo.ajatus

      Eikö ajatus vieraasta naisesi sisällä pitäisi ennemminkin kiihottaa?

    • typerykset

      Uskottomuustapaukset, tämäkin, ovat jotenkin surullisia. Eikö ihmisillä ole parempaa tekemistä kuin pettää, valehdella ja satuttaa omia perheitä...

      • ota_huomioon

        Nainenhan oli miehelleen kertonut ei siis valehdellut eikä tietääkseni ketään satutettu...ihmisillä on tarpeita ja erilaisia...ei meitä kaikkia ole samasta puusta veistetty.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      13442
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe