MITÄ VIHAAT MIEHISSÄ ENITEN?

niitti333

Itse vihaan eniten sitä kun miehet määrittelevät minut oman itsensä / oletuksensa kautta: Ajattelin että olisit noin ja noin mutta kun oletkin näin ja näin....
Tästä lapsenomaisesta oletuksesta kuvastuu miehen ennakko-oletus ja määritelma minusta ja kun se ei yllättäen pidäkään paikkaansa, mies pettyy: Miksi sinä noin, luulin aivan että...!!! Tässä kuviossa toteutuu aina sama kuvio: Ensin on miehen ennakko-oletus, / fantasia / mielikuva, joka sitten ei pidäkään paikkaansa. Kun se ei pidä paikkaansa koska olen ihan oma itseni joka on oma persoona jolla on oma tahto, oma elämä, seuraa katkera pettymys: Miks sä ootki tommonen...! Tästä pettymyksestä voi seurata esim väkivaltaa jonka kautta mies purkaa ''pettymystään'' ja koska ''pojat ovat poikia''.
Tästä syvästä pettymyksestä päästään seuraavaan vihankohteeseen: Mies pitää minua äitimuorinaan vain siksi että olen nainen. Mies odottaa minulta hoivaa ja rakkautta niinkuin pikkupoika odottaa huolenpitoa äitiliiniltä. Hän ei tajua että minä haluan miehen joka on aikuinen mies joka toimii ja käyttäytyy kuin aikuinen mies. Minä EN halua mennä sänkyyn poikani kanssa joka vaatii että suhisen ja hyssytän hänen korvaansa ja laskostan seuraavan päivän vaatteet valmiiksi sängyn viereen.
Pojat ovat poikia-kuvio. Vihaan sitä kun miehet puolustavat käytöstään sillä että pojat ovat poikia. Tässä kuviossa myös äidit / naiset ovat mukana edistämässä sitä. Kun esim perheessä on poikia ja yksi tyttö, niin äiti komentaa viisivuotiasta tyttöä palvelemaan 9-12 vuotiaita veljiä: Hae limsaa. Ja jos / kun koulussa pojat lääppivät ja käyvät käsiksi tyttöön, niin selitys on: Pojat ovat poikia!
Kysymys siis kuuluu: Eikö ''pojilta'' edellytetä aivojen käyttöönottoa, pelkkien viettien varassako täällä liikkuvat? Koska he siis kasvavat aikuisiksi?
Palaan numero ykköseen koska se on pahin. Tämä on osa laajempaa ongelmakokonaisuutta.
Nainen ei todellakaan ole pelkkä sukupuolielin. Mies määrittelee naisen oman itsensä kautta ja hormonimyrskyssä näkee vain v:n. Kun nainen elehtii, liikkuu, kävelee, puhuu, mies määrittelee hänet oman itsensä / tuntemuksensa kautta ja toimii sen mukaan ( vrt pettymys-kuvio) ja tulee siihen tulokseen että ''tuo yrittää vietellä / hurmata minut koska liikkuu noin ja noin, mutta miksi se ei suostukaan, voi ei...! ''
Jälleen väärä ennakko-oletus johtaa ehkä pahoihinkin seurauksiin: Mies lukee väärin naista, olettaa, luulee, ja toimii, ja kun nainen / tyttö kieltäytyy, mies pettyy ja raivostuu, lyö / raiskaa / tappaa koska pettymyksentunne täytyy purkaa.
Vihaan siis väärää vallankäyttöä koska miehet ovat vallankäyttäjiä ja naiset alisteisessa asemassa. Miesten vallankäyttö on raakaa ja suorasukaista, samalla tavalla kuin jos lasta kasvatettaisiin hakkaamalla iho verinaarmuille: No etkös tästä opi! Miehet toimivat siis yllyke-toimi-periaatteella.
Tilanne on muuttumassa, testosteronipitoisuudet ovat vähentyneet ( siksi miesten väkivaltaisuudet tulevat vähenemään ) ja ''naismaisuudet'' lisääntyvät, so ihmisarvo nousee uuteen kunniaan.

82

1124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuri tällaista vihapuhetta miehet joutuvat aina sietämään.

      • Tuo niitti333 on varmaan päihteiden vaikutuksen alaisena, kun eihän tuossa jutussa ole päätä eikä häntää.


      • KahisevaKurppa

        Juuri tuollaista vihapuhetta teidän tulee sietää ja kantaa harteillanne. Se on miehen osa. Tiedäkin se!


      • 5436456

        Ja me naiset miesten vihapuheita.
        Minun mielenterveytenikin on ihan mennyt lukiessa näitä sovinistien hirveitä kirjoituksia. En voi uskoa, että maailmassa, etenkin täällä perähikiän Suomessa osaa olla noin katkeria ja lapsellisia miehiä. Huhhuh.


      • vihapojunen
        5436456 kirjoitti:

        Ja me naiset miesten vihapuheita.
        Minun mielenterveytenikin on ihan mennyt lukiessa näitä sovinistien hirveitä kirjoituksia. En voi uskoa, että maailmassa, etenkin täällä perähikiän Suomessa osaa olla noin katkeria ja lapsellisia miehiä. Huhhuh.

        No onko joku kalikka kalahtanut vai oletko sitä mieltä että mistään ei olisi syytä ehkä sanoakin ja onko kaikki naisten käytös suotavaa ilman minkäänlaista tuomitsemista olkoot se kuinka luokatonta tahansa?


      • 6758679
        vihapojunen kirjoitti:

        No onko joku kalikka kalahtanut vai oletko sitä mieltä että mistään ei olisi syytä ehkä sanoakin ja onko kaikki naisten käytös suotavaa ilman minkäänlaista tuomitsemista olkoot se kuinka luokatonta tahansa?

        Kerro ihmessä mulle, että MITÄ niin kamalaa nainen on sulle tehnyt, että se et siitä mitenkään pysty selviytymään vaan täällä katkeroitat itseäsi lisää? Oletko todellisuudessa sellainen vai trollaatko?


    • Parinvalintakriteerisi ovat selvästi ongelmallisia. Ongelma tuskin ratkeaa kuin pidättäytymällä miessuhteista. Onnea valitsemallasi tiellä! :-)

      • niitti333

        Kyse ei ole nyt tässä MINUN parisuhdevalinnoista. Erittelin asioita yleisestä näkökulmasta. Kuinka tätä on niin vaikea käsittää? Minäpersoonassa on helpompi ilmentää asioita.
        Tytöt ja pojat roolitetaan esim, ja näin määritetään ihmiskohtaloita. Vaikea ymmärtää?


      • niitti333 kirjoitti:

        Kyse ei ole nyt tässä MINUN parisuhdevalinnoista. Erittelin asioita yleisestä näkökulmasta. Kuinka tätä on niin vaikea käsittää? Minäpersoonassa on helpompi ilmentää asioita.
        Tytöt ja pojat roolitetaan esim, ja näin määritetään ihmiskohtaloita. Vaikea ymmärtää?

        Minä olen oikein hyvilläni sukupuolten välisistä eroista, etenkin parisuhteen ja erotiikan saralla. Työelämässähän asialla ei merkitystä olekaan.

        Sitäpaitsi mitä suurempi osa miehistä on äidin pikkupoikia, minulla menee aina vain paremmin. :-)


      • niitti333

        Voisitko pohtia asiaa vähän laajemmassa näkökulmassa...?


      • niitti333 kirjoitti:

        Voisitko pohtia asiaa vähän laajemmassa näkökulmassa...?

        Mikähän se mahtaisi olla? Yritetään kuitenkin.

        On sekä miesten, että naisten kannalta ongelmallista, että sukupuolet eivät tunnu miellyttävän toisiaan. Naiset ajavat tasa-arvoa väärissä asioissa ja suuri osa miehistä ei osaa tai halua olla miehekkäitä.

        Äidit vissiin kastavattavat poikiaan hyvässä tarkoituksessa, mutta lopputulos on huono. Siksi toisekseen naisten puheet ja todelliset toiveet eivät käy yksiin. Puheissa halutaan kilttiä ja kunnollista kotirintamamiestä, mutta todellisuudessa kiinnostutaan miehekkäistä miehistä, jotka vievät eivätkä vikise.

        Minäkin yritin nuorena ja kokemattomana olla kiltti ja sain kerta toisensa jälkeen kenkää. Sitten muutin taktiikkaa ja pidin pääni vaikka erolla uhkailtiin. Jostain syystä sen jälkeen en ole jätetyksi tullut ja nykyinenkin suhde on kestänyt jo 15 vuotta.


      • niitti333

        ''Pidin pääni?''
        Juuri tämä on asian ydin, niin miesten kuin naisten kohdalla, etkö ymmärrä? Kun ''pitää päänsä'', eikä anna ulkomaailman - oli se mikä tahansa - määritellä itseään, kaikki on paremmin. Sinä siis otit ''vallan'' itsellesi. .
        Juuri tätä ajoin takaa. Juttu on vain niin, että miessukukunta on määritellyt naissukunnan aikojen alusta asti ja naiset ovat joutuneet toimimaan alisteisesta asemasta käsin. Juuri tästä valta-aseman vinoutumasta on koitunut hyvin, hyvin paljon pahaa.


      • niitti333 kirjoitti:

        ''Pidin pääni?''
        Juuri tämä on asian ydin, niin miesten kuin naisten kohdalla, etkö ymmärrä? Kun ''pitää päänsä'', eikä anna ulkomaailman - oli se mikä tahansa - määritellä itseään, kaikki on paremmin. Sinä siis otit ''vallan'' itsellesi. .
        Juuri tätä ajoin takaa. Juttu on vain niin, että miessukukunta on määritellyt naissukunnan aikojen alusta asti ja naiset ovat joutuneet toimimaan alisteisesta asemasta käsin. Juuri tästä valta-aseman vinoutumasta on koitunut hyvin, hyvin paljon pahaa.

        Ruotsissahan tuo asia on paljon paremmassa jamassa. Naiset määräävät ja ihmettelevät, missä on sytyttävät, ohjia pitelevät miehet.

        Minusta tuntuu, että sinä olet joko harvinainen poikkeus tai sitten todella hukassa sen kanssa, mitä sisimmissäsi toivot mieheltä.

        Ps. Nuorempi serkkupoika piti aikoinaan tuparit ja pyysin vaimoani piirtämään kortin. Siinä serkkuni ja sen avovaimo molemmat työntävät kaappia toisiaan vastaan. Siinä sitä mitattiin kaapin paikkaa. Jokainen pari sitten määritelkööt, missä se kaappi seisoo, että molemmilla on sopivasti tilaa suhteessa.


      • niitti333

        Et sitten ymmärrä mitä ajan takaa. Minä en TOIVO miehiltä mitään! Minun olemassaoloni, minun elämäni, minun mitä tahansa, ei ole miehen taskussa. Näinollen en TOIVO enkä odota miehiltä mitään. Kuinka voisin pyytää tai toivoa miehiltä sellaista jota HEILLÄ EI OLE!! Jokaisen naisen oikeus olla se mikä on, on itsestäänselvyys mutta mies vie tilaa ja ilmaa määritelmillään ihan samalla tavallaan kuin aikoinaan valkoinen mies määritteli mustan rodun olemassaolon.
        Turhaan ratikka tätä pohdit koska et voi käsittää. Kyse on asenteista ja niiden muutoksesta, kyse on taistelusta. .


      • m-i-e-s
        niitti333 kirjoitti:

        Et sitten ymmärrä mitä ajan takaa. Minä en TOIVO miehiltä mitään! Minun olemassaoloni, minun elämäni, minun mitä tahansa, ei ole miehen taskussa. Näinollen en TOIVO enkä odota miehiltä mitään. Kuinka voisin pyytää tai toivoa miehiltä sellaista jota HEILLÄ EI OLE!! Jokaisen naisen oikeus olla se mikä on, on itsestäänselvyys mutta mies vie tilaa ja ilmaa määritelmillään ihan samalla tavallaan kuin aikoinaan valkoinen mies määritteli mustan rodun olemassaolon.
        Turhaan ratikka tätä pohdit koska et voi käsittää. Kyse on asenteista ja niiden muutoksesta, kyse on taistelusta. .

        Mielenkiintoista ja kiehtovaa. Kuka mies vie teiltä tilaa ja ilmaa? Kuka/ketkä miehet vievät tilaa ja ilmaa?

        Tietääkseni kukaan ei estä tekemästä/olemasta sellainen kuin haluat olla. Toki kaikilla on oikeus tehdä käsityksiä sinusta.

        Mikäli esimerkiksi olet vahva itsenäinen rekkalesbo, ole vain vapaasti, sillä ei ole mitään tekemistä historian rotukäsittelyjen suhteen. Nykyaikainen valkoinen heteromies on siihen syytön. Elsakaan animaatio hahmona ei omaa sukupuolisuuntaisuneetta.

        Luonnollisesti ratikankin pitää antaa elää ja muodostaa mielipiteitään / ilmaista näkemyksiään.


    • Ikis__M

      " Mies pitää minua äitimuorinaan vain siksi että olen nainen."

      Ei vaan mies pitää sinua äitimuorinaan siksi kun aina valitset suositun miehen, semmoisen joka ei koskaan ole oppinut itsenäiseen elämään kun sillä on aina ollut nainen palvelemassa. Ottaisit joskus ätmin tai ketmin joka on joutunut elämässään itsekin hoitamaan asioitaan niin onnistuu paremmin.

    • Aika outoja näkemyksiä ja tuntemuksia sulla... ;P

      "joka vaatii että suhisen ja hyssytän hänen korvaansa"

      Ei kai kukaan mitään vaadi, eikä se olisi silloin edes aitoa.....mutta ei kai siinä mitään pahaa ole tai epänaisellista, jos nainen joskus edes sängyssä söpöstelee ja herkistelee?... ;P

      Vai pitääkö kaikkien olla tunnekylmiä jääkalikoita nykypäivänä?... ;P

    • Jeps pakko sanoa naisena, että juuri tuollaisten sterotypioiden takia, miehet valittavat naisista aina vain enemmän.. On totta että JOTKIN miehet haluavat/etsivät äitiä, mutta tuollainen yleistys on jotain mitä en ymmärrä..Teksti oli muutenkin hyvin sekavaa.. Toivottavasti joku mies tai miksei nainenkin onnistuu muuttamaan aloittajan käsitystä suhteista..

      • niitti333

        Miksiköhän tämä äitijuttu niin kolahti? Taitaa olla arka asia miehille ja naisille. On muuten ainut omakohtainen asia minulle. Muut huomiot tekstissä ovat yleisluonteisia huomioita jotka olen tehnyt esim väkivaltaisuuksia pohtiessani: Mistä johtuvat väkivaltaisuudet? Mistä johtuvat raiskaukset? Tätä rataa.


      • 8plus2
        niitti333 kirjoitti:

        Miksiköhän tämä äitijuttu niin kolahti? Taitaa olla arka asia miehille ja naisille. On muuten ainut omakohtainen asia minulle. Muut huomiot tekstissä ovat yleisluonteisia huomioita jotka olen tehnyt esim väkivaltaisuuksia pohtiessani: Mistä johtuvat väkivaltaisuudet? Mistä johtuvat raiskaukset? Tätä rataa.

        Kyllä tuossa miesten äitihahmon etsimisessä näyttäisi olevan paljonkin perää:

        http://www.iltasanomat.fi/digi/art-2000000699345.html


    • crux

      Vallankäytöstä sen verran että ehkä se tosiaan pitää jossain määrin paikkansa parisuhteissa, mutta ennen kuin tällainen suhde on syntynyt niin valta on naisella ja silloin he käyttävät sitä mielivaltaisesti. Me yksinäiset miehet emme tiedä vallasta juuri mitään.

      • niitti333

        Kiinnitit huomiota oikeaan asiaan, vallankäyttöön. Siitä on kyse. Juttu on niin, että vallankäytössä on kyse vastaparista, vallankäyttäjästä ja alisteisessa asemassa olevasta. Alisteisessa asemassa oleva joutuu kehittelemään selviytymiskeinoja jotta voisi säilyä hengissä. Esim vaimo jota hakataan parisuhteessa kehittelee omia keinojaan selviytyä: Hyvittelyn, maanittelun, rukoilun, lepyttelyn....
        Joku saattaa mieltää tämän asian niin että tässä kuviossa nainen on se joka käyttää valtaa. Kimurantteja asioita...


      • mitäoikeinpuhut
        niitti333 kirjoitti:

        Kiinnitit huomiota oikeaan asiaan, vallankäyttöön. Siitä on kyse. Juttu on niin, että vallankäytössä on kyse vastaparista, vallankäyttäjästä ja alisteisessa asemassa olevasta. Alisteisessa asemassa oleva joutuu kehittelemään selviytymiskeinoja jotta voisi säilyä hengissä. Esim vaimo jota hakataan parisuhteessa kehittelee omia keinojaan selviytyä: Hyvittelyn, maanittelun, rukoilun, lepyttelyn....
        Joku saattaa mieltää tämän asian niin että tässä kuviossa nainen on se joka käyttää valtaa. Kimurantteja asioita...

        Eikö feministin pää taivu siihen että nainen voi olla se joka alistaa miestään ja mies on alisteisessa asemassa? Tiedän monta tapausta jossa nainen on käyttänyt jopa yhteisiä lapsia vallankäyttö ja uhkailu välineenä, on uhkailtu eroamisella ja lasten viemisellä, sekä välillä jopa ettei mies enää näe lastaan tai lapsiaan ihan vain siitä syystä että nainen saa tahtonsa lävitse jossain asiassa ja asiat voivat välillä aika pieniäkin. Tämä on jatkunut monessa näissä tapauksissa useita vuosia ja joissakin tapauksissa mies on saanut pelätä lapsiensa fyysistä tai henkistä hyvinvointia koska nainen on kohdistanut samaa valtaa myös lapsiin ja lapsetkin ovat olleet alisteisia. Todella sairasta, sadistista, narsistista ja pelottavan lapsellistakin käytöstä olen havainnut monella naisella ja sääliksi käy lapsien ja miehen puolesta. Tämä kaikki tapahtuu pääsääntöisesti kulissien sisällä ja voi olla vaikea nähdä tottuutta monenkin kulissin kohdalla vaikka monissa tapauksissa kulissit vuotavat sen verran, että osaava näkee mistä on kysymys.


      • crux
        niitti333 kirjoitti:

        Kiinnitit huomiota oikeaan asiaan, vallankäyttöön. Siitä on kyse. Juttu on niin, että vallankäytössä on kyse vastaparista, vallankäyttäjästä ja alisteisessa asemassa olevasta. Alisteisessa asemassa oleva joutuu kehittelemään selviytymiskeinoja jotta voisi säilyä hengissä. Esim vaimo jota hakataan parisuhteessa kehittelee omia keinojaan selviytyä: Hyvittelyn, maanittelun, rukoilun, lepyttelyn....
        Joku saattaa mieltää tämän asian niin että tässä kuviossa nainen on se joka käyttää valtaa. Kimurantteja asioita...

        Voisitko sinäkin pohtia asiaa laajemmassa mittakaavassa? Parisuhteessa oleva mies joka käyttää fyysistä voimaansa, on vallankäyttäjä ikävässä mielessä, mutta ei se tarkoita sitä että miehillä olisi yleisesti ottaen valtaa yhtä paljon kuin naisilla.


      • äärifeminismionsairaus
        mitäoikeinpuhut kirjoitti:

        Eikö feministin pää taivu siihen että nainen voi olla se joka alistaa miestään ja mies on alisteisessa asemassa? Tiedän monta tapausta jossa nainen on käyttänyt jopa yhteisiä lapsia vallankäyttö ja uhkailu välineenä, on uhkailtu eroamisella ja lasten viemisellä, sekä välillä jopa ettei mies enää näe lastaan tai lapsiaan ihan vain siitä syystä että nainen saa tahtonsa lävitse jossain asiassa ja asiat voivat välillä aika pieniäkin. Tämä on jatkunut monessa näissä tapauksissa useita vuosia ja joissakin tapauksissa mies on saanut pelätä lapsiensa fyysistä tai henkistä hyvinvointia koska nainen on kohdistanut samaa valtaa myös lapsiin ja lapsetkin ovat olleet alisteisia. Todella sairasta, sadistista, narsistista ja pelottavan lapsellistakin käytöstä olen havainnut monella naisella ja sääliksi käy lapsien ja miehen puolesta. Tämä kaikki tapahtuu pääsääntöisesti kulissien sisällä ja voi olla vaikea nähdä tottuutta monenkin kulissin kohdalla vaikka monissa tapauksissa kulissit vuotavat sen verran, että osaava näkee mistä on kysymys.

        jep näitä on nähty, mutta eipä tuokaan nainen halunnut tuota tunnustaa. taisi laittaa silmänsä vain kiinni ja jatkoi yksipuolista miesviha kamppanjaansa. jotkut naiset on todella sairaita.


      • niitti333

        Feminismissä viime kädessä on kyse siitä, että naisille täytyy suoda oikeus määritellä itse itsensä niin ettei mies määrittele häntä. Koska mies on aina koko historian ajan käyttänyt valtaa, hän on määritellyt naisen - ja kaiken muunkin, esim lapset - omista lähtökohdistaan lähtien: Nainen on seksuaalisen haluni kohde, nainen siis määritellään sen mukaisesti mikä minulle sopii.


      • 12121212
        niitti333 kirjoitti:

        Feminismissä viime kädessä on kyse siitä, että naisille täytyy suoda oikeus määritellä itse itsensä niin ettei mies määrittele häntä. Koska mies on aina koko historian ajan käyttänyt valtaa, hän on määritellyt naisen - ja kaiken muunkin, esim lapset - omista lähtökohdistaan lähtien: Nainen on seksuaalisen haluni kohde, nainen siis määritellään sen mukaisesti mikä minulle sopii.

        Sellaista oikeutta ei ole eikä tule, ei naisille eikä miehillekään.

        Koska feminismi on Karen Straughanin osuvan kuvauksen mukaisesti marxismia pikkuhousuissa, ymmärrän feministien halun toimia ajatuspoliiseina.

        Mutta kukaan ei voi kontrolloida miten muut hänet määrittelevät. Jos minut määritellään v-mäiseksi kapitalistiksi, se on muiden ihmisten oikeus. Jos ympäriinsä paneskeleva nainen määritellään lutkaksi, se on muiden ihmisten oikeus.


    • Joo o...rankkaa tekstiä...kyllä myö suurin osa ollaan ihan hyviäkin..

    • Itsekin-mies-erilainen

      Kiimaisuutta ja alotteiden teon aktiivisuutta. Hyi helv... Juuri tuollainen toiminta sitä kun nostaakin naisen pillun arvon taivaisiin...

    • Eiminutavat

      Hassua minun ei tarvitse vihata miehiä . He käsittelevät asiat ja tapahtumat aivan eritavoin kun nainen tuon hyväksyminen on realistinen tapa elää .

      • niitti333

        Ymmärrän että sinun on helppoa elää asenteesi kanssa. Mutta vääränlaista vallankäyttöä ei pidä hyväksyä. Kun pysyttelee hiljaa, voi elää rauhassa . Näin on aina ollut: Kun kyyristelen, kukaan ei häiritse ja voin elää elämääni..


    • 76878698789

      En voi yleistää mitä vihaisin eniten. Se muut seikat ovat lähinnä vain ärsyttäviä ja niiden kanssa pystyy elämään jos elää yhdessä saman katon alla.
      Mulla ei siis tällä hetkellä ole tarvettakaan nähdä mitään vihaa herättäviä piirteitä kessään miehessä. Semmonen kuitenkin hieman on kyseenalaista, että miten täällä edes sallitaan tällainen naisten halveeraaminen yms.?

      Tässä kaikkea mukavaa mitä naiset joutuvat täältä lukemaan:
      - Sun markkina-arvo on 0 ja perään hirveät määritykset
      - Läskit ei ole minkään arvoisia, eivät edes ihmisiä
      - Jos satut olemaan erittäin itsevarma ja jopa kaunis nainen kuka tänne eksyy niin saa suorastaan kommenttitulvan katkerilta sovinisteilta, jotka yrittävät yhteisvoimin lynkata alas tämän.
      - Täällä on muutenkin niin pinnallisia ajatuksia, että se etoo.

      Mietittekö te kaikkia noita asioita jossain sodan keskelläkin tai jos vaikka edistytte elämässänne siten, että löydättekin naisen? Olisi aika kiva varmaan naisen tietää, millainen historiikki on miehellään ollut raivoamassa Suoli24:ssa naisvihasta.

      • olettekopyhä

        joka päivä naiset harrastavat edelleenkin täällä ihan samaa touhua.

        "luuseri" paska, "työtön" paska, "ruma" paska, "homo" paska, "köyhä" paska, "sovinisti" paska, "lyhyt" paska, "kimittävä" paska, "nillittävä" paska etc.

        puhumattakaan siitä mitä tapahtuu kaikilla muilla palstoilla, foorumeilla, somessa ja mediassa.

        katsokaa feministit ja muutkin naiset peiliin ja se ei todellakaan riitä, että joku harvinainen poikkeus tulee sanomaan "että en minä ainakaan" ja vaatii ettei asioista saa puhua tai vastaan ei saa laittaa.

        naurettavinta on että tämä poikkeus tai poikkeukset eivät silti puutu naisten vastaaviin tekoihin vaan jatkavat nillittämistä pelkästään miesten vastaavista teoista ja naureskelevat ruudun takana kun muut naiset haukkuvat ja häpäisevät miehiä minkä ehtivät.

        tekopyhää nillitystä sanon minä.


      • 454356
        olettekopyhä kirjoitti:

        joka päivä naiset harrastavat edelleenkin täällä ihan samaa touhua.

        "luuseri" paska, "työtön" paska, "ruma" paska, "homo" paska, "köyhä" paska, "sovinisti" paska, "lyhyt" paska, "kimittävä" paska, "nillittävä" paska etc.

        puhumattakaan siitä mitä tapahtuu kaikilla muilla palstoilla, foorumeilla, somessa ja mediassa.

        katsokaa feministit ja muutkin naiset peiliin ja se ei todellakaan riitä, että joku harvinainen poikkeus tulee sanomaan "että en minä ainakaan" ja vaatii ettei asioista saa puhua tai vastaan ei saa laittaa.

        naurettavinta on että tämä poikkeus tai poikkeukset eivät silti puutu naisten vastaaviin tekoihin vaan jatkavat nillittämistä pelkästään miesten vastaavista teoista ja naureskelevat ruudun takana kun muut naiset haukkuvat ja häpäisevät miehiä minkä ehtivät.

        tekopyhää nillitystä sanon minä.

        Jaa, no ainakaan itselläni ei ole ollut tapana haukkua ketään luuseriksi tai rumaksi tai mikskään muuksikaan? Omistan käytöstavat. Ne on ihan normaali asia opettaa lapselle jo varhaisessa vaiheessa. Toki jos ihminen on oikein fiksu, hän ymmärtää itsekin käyttäytyä asianmukaisesti.

        Minä, joka paljon yöelämässä käyn, en ole vielä kohdannut tuollaista nimittelyä, mutta naisten kohdalta tietynlaista torjumista kyllä olen nähnyt. Musta tuntuu, että sä nyt vaan liiottelet.

        Mä itse en ole mikään feministi vaan ihan itse ajattelen näitä asioita ja pohdin millon mitäkin. Ei mua kiinnosta tollaset pinnalliset seikat mitä täällä jauhetaan alvariinsa, siksi tollanen etoo mua. En oo IKINÄ kohdannut tuollasta normi elämässä.

        Vastaus voisikin olla siinä, että vietät liikaa aikaa netissä keskustellen sekopää kaljottelijoiden kanssa, jotka tuntuvat tietävän kaikesta kaiken ja saat siitä sitten jonkinlaista "veljeyttä" ns. kun joku ymmärtää sua jossain asiassa.
        Suurin kysymys on: Miksi pitää kostaa?
        Onko kosto älykkään ihmisen tekoja?
        Anna kaikkien ihmisten vaan elää rauhassa niin usko vaan niin saat itselleskin mielenrauhan.


      • 65756856
        454356 kirjoitti:

        Jaa, no ainakaan itselläni ei ole ollut tapana haukkua ketään luuseriksi tai rumaksi tai mikskään muuksikaan? Omistan käytöstavat. Ne on ihan normaali asia opettaa lapselle jo varhaisessa vaiheessa. Toki jos ihminen on oikein fiksu, hän ymmärtää itsekin käyttäytyä asianmukaisesti.

        Minä, joka paljon yöelämässä käyn, en ole vielä kohdannut tuollaista nimittelyä, mutta naisten kohdalta tietynlaista torjumista kyllä olen nähnyt. Musta tuntuu, että sä nyt vaan liiottelet.

        Mä itse en ole mikään feministi vaan ihan itse ajattelen näitä asioita ja pohdin millon mitäkin. Ei mua kiinnosta tollaset pinnalliset seikat mitä täällä jauhetaan alvariinsa, siksi tollanen etoo mua. En oo IKINÄ kohdannut tuollasta normi elämässä.

        Vastaus voisikin olla siinä, että vietät liikaa aikaa netissä keskustellen sekopää kaljottelijoiden kanssa, jotka tuntuvat tietävän kaikesta kaiken ja saat siitä sitten jonkinlaista "veljeyttä" ns. kun joku ymmärtää sua jossain asiassa.
        Suurin kysymys on: Miksi pitää kostaa?
        Onko kosto älykkään ihmisen tekoja?
        Anna kaikkien ihmisten vaan elää rauhassa niin usko vaan niin saat itselleskin mielenrauhan.

        Ja täytyy lisätä vielä, että noita baareja ja yökerhoja kannattaa välttää viimeiseen asti jos sinne ei ole itsetuntoa lähteä. Siellä se vaan murskataan entisestään.

        Naiset on 3 h laittanu itteään ja näyttävät silti räjähtäneiltä kanoilta (anteeksi kun sanon tämän, vaikka nainen olenkin :D ), sitten pukeutuvat seksikkäästi ihan sillä oletuksena, että kiinnostuisikohan miehet. Joillakin tosin on ollut tapana testata ujouttaan kun ei ole ennen minihametta käyttänyt.

        Siellä ne naiset tuntuu olevan maailman omistajia, jopa muita naisia kohtaan. Olen itsekin saanut kuulla kunniaani siellä wc-tiloissa, mikä oli naisille tarkoitettu. Ja kukaan ei tietenkään halua tulla mulle juttelemaan, koska en ole sellanen tavanomainen tekorusketus bimbo.


      • totuusennenvalheita
        454356 kirjoitti:

        Jaa, no ainakaan itselläni ei ole ollut tapana haukkua ketään luuseriksi tai rumaksi tai mikskään muuksikaan? Omistan käytöstavat. Ne on ihan normaali asia opettaa lapselle jo varhaisessa vaiheessa. Toki jos ihminen on oikein fiksu, hän ymmärtää itsekin käyttäytyä asianmukaisesti.

        Minä, joka paljon yöelämässä käyn, en ole vielä kohdannut tuollaista nimittelyä, mutta naisten kohdalta tietynlaista torjumista kyllä olen nähnyt. Musta tuntuu, että sä nyt vaan liiottelet.

        Mä itse en ole mikään feministi vaan ihan itse ajattelen näitä asioita ja pohdin millon mitäkin. Ei mua kiinnosta tollaset pinnalliset seikat mitä täällä jauhetaan alvariinsa, siksi tollanen etoo mua. En oo IKINÄ kohdannut tuollasta normi elämässä.

        Vastaus voisikin olla siinä, että vietät liikaa aikaa netissä keskustellen sekopää kaljottelijoiden kanssa, jotka tuntuvat tietävän kaikesta kaiken ja saat siitä sitten jonkinlaista "veljeyttä" ns. kun joku ymmärtää sua jossain asiassa.
        Suurin kysymys on: Miksi pitää kostaa?
        Onko kosto älykkään ihmisen tekoja?
        Anna kaikkien ihmisten vaan elää rauhassa niin usko vaan niin saat itselleskin mielenrauhan.

        lue ensimmäinen kommenttisi ja sitten minun vastaus siihen uudestaan, sinä puhuit palstasta etkä mistään yöelämästä.

        ei minua kiinnosta tai haittaa vaikka naiset puhuvat totuuden mukaisesti ja kertovat mitä mieltä he todellisuudessa ovat asioista. se haittaa jos valehdellaan ja uskotellaan asioita jotka eivät pidä paikkaansa.

        parempi raaka totuus kuin suloiset valheet, eikä ainakaan minua itseäni haittaa vaikka naiset käyttäisivät mitä sanoja vaan tai haukkuisivat ties miksi.

        yksikään ei pääse ihoni alle liiaksi eikä heidän haukkumisillaan ole mitään merkitystä, koska miten itselle merkityksettömien ihmisten mielipiteet minua voisi satuttaa?

        uskon myös yksilöihin ja yksilöllisiin piirteisiin, mutta minua kiinnostaa myös suuri kuva koskien naisia ja se löytyykö jotain yhtäläisyyksiä tai laumakäyttäytymistä, joka koskee suurinta osaa naisista, jos ei jopa lähes kaikkia ainakin jollakin asteella.

        minulle kävisi vallan hyvin hyvät käytöstavat myös täällä palstalla, jos myös naiset, feministit ja muut käyttäytyisivät itsekin niiden mukaan ja puhuisivat raakaa ja rehellistä totuutta, eikä mitään valheita ja sumuttamista.

        jos siihen ei pystytä, niin sitten ne täytyy uhrata tiedon ja totuuden puolesta.

        minulla itsellä ei ole muuta agendaa, kuin oikean totuuden ja tiedon etsiminen ja jos se vaatii tiettyjä toimenpiteitä, niin olen niihin valmis.


      • 7687698
        totuusennenvalheita kirjoitti:

        lue ensimmäinen kommenttisi ja sitten minun vastaus siihen uudestaan, sinä puhuit palstasta etkä mistään yöelämästä.

        ei minua kiinnosta tai haittaa vaikka naiset puhuvat totuuden mukaisesti ja kertovat mitä mieltä he todellisuudessa ovat asioista. se haittaa jos valehdellaan ja uskotellaan asioita jotka eivät pidä paikkaansa.

        parempi raaka totuus kuin suloiset valheet, eikä ainakaan minua itseäni haittaa vaikka naiset käyttäisivät mitä sanoja vaan tai haukkuisivat ties miksi.

        yksikään ei pääse ihoni alle liiaksi eikä heidän haukkumisillaan ole mitään merkitystä, koska miten itselle merkityksettömien ihmisten mielipiteet minua voisi satuttaa?

        uskon myös yksilöihin ja yksilöllisiin piirteisiin, mutta minua kiinnostaa myös suuri kuva koskien naisia ja se löytyykö jotain yhtäläisyyksiä tai laumakäyttäytymistä, joka koskee suurinta osaa naisista, jos ei jopa lähes kaikkia ainakin jollakin asteella.

        minulle kävisi vallan hyvin hyvät käytöstavat myös täällä palstalla, jos myös naiset, feministit ja muut käyttäytyisivät itsekin niiden mukaan ja puhuisivat raakaa ja rehellistä totuutta, eikä mitään valheita ja sumuttamista.

        jos siihen ei pystytä, niin sitten ne täytyy uhrata tiedon ja totuuden puolesta.

        minulla itsellä ei ole muuta agendaa, kuin oikean totuuden ja tiedon etsiminen ja jos se vaatii tiettyjä toimenpiteitä, niin olen niihin valmis.

        No asiat voivat sotkeentua helposti, anteeksi siitä etten saanut täysin perille siitä mistä puhut.
        Tarkoituksenani oli vain se, että eivät miehet; rumat, liian lyhyet, työttömät, huonolla autolla ajelevat jnp. ole se ainoa kohde.

        Teiltä miehiltä odotetaan ihan hirveästi, se on totta. Minäkin naisena voisin olettaa, että joka toinen vastaantuleva mies ymmärtää JOTAIN autoista. Hölmöä, tiedän.

        Mutta kyse on siitä, että nämä ns. markkina-arvonsa tuntevat naiset kyllä tietävät miten heidän tulee ja miten saavatkin käyttäytyä. Ei heille ole väliä. Heillä on selvä visio ja silloin muut jyrätään alta.

        Itse olen aika ujo ja nöyrä ihminen, joten en ala vääntämään asioista vastaan. Jos joku haluaa leikkiä prinsessaa ja haluaa kuun taivaalta, ei se ole mun ongelma. Ongelmaksi se muuttuu silloin, kun muut naiset alkavat dissata mua sen takia, etten olekaan heidän käsityksensä mukaan yltiönaisellinen paskanjauhaja.
        Ei, mä oon ihan normaali ihminen jota kiinnostaa monenlaiset asiat ja silti en löydä kavereita, etenkään naispuolisista.


      • kaikkeahyvääsulle
        7687698 kirjoitti:

        No asiat voivat sotkeentua helposti, anteeksi siitä etten saanut täysin perille siitä mistä puhut.
        Tarkoituksenani oli vain se, että eivät miehet; rumat, liian lyhyet, työttömät, huonolla autolla ajelevat jnp. ole se ainoa kohde.

        Teiltä miehiltä odotetaan ihan hirveästi, se on totta. Minäkin naisena voisin olettaa, että joka toinen vastaantuleva mies ymmärtää JOTAIN autoista. Hölmöä, tiedän.

        Mutta kyse on siitä, että nämä ns. markkina-arvonsa tuntevat naiset kyllä tietävät miten heidän tulee ja miten saavatkin käyttäytyä. Ei heille ole väliä. Heillä on selvä visio ja silloin muut jyrätään alta.

        Itse olen aika ujo ja nöyrä ihminen, joten en ala vääntämään asioista vastaan. Jos joku haluaa leikkiä prinsessaa ja haluaa kuun taivaalta, ei se ole mun ongelma. Ongelmaksi se muuttuu silloin, kun muut naiset alkavat dissata mua sen takia, etten olekaan heidän käsityksensä mukaan yltiönaisellinen paskanjauhaja.
        Ei, mä oon ihan normaali ihminen jota kiinnostaa monenlaiset asiat ja silti en löydä kavereita, etenkään naispuolisista.

        en minä ole väittänytkään, että he olisivat ainoa kohde sanoin vain, että myös naiset ja jotkut miehet osallistuvat vastaavanlaisesti miesten haukkumiseen, niin täällä kuin muuallakin.

        "Ongelmaksi se muuttuu silloin, kun muut naiset alkavat dissata mua sen takia, etten olekaan heidän käsityksensä mukaan yltiönaisellinen paskanjauhaja."

        niinpä, mutta nythän juuri toit sen asian ilmi, että tälläisten primadonnien takia on syytäkin nostaa asioita pöydälle, niin täällä, kuin muuallakin.

        sinä poikkeat naisten harmaasta massasta, joten vaikka olisit mitä vain, niin harva mies tarkoittaa sinun kaltaisia, kun antavat primadonnille takaisin yrittäessään palauttaa näitä täynnä itseään olevia naisia takaisin maan pinnalle tai kertoessaan mitä mieltä heidän käytöksestään ollaan.

        kyllä se jotain kertoo näistä naisista, jos monet (suurin osa?) naiset kohtelevat sinun kaltaistakin raadollisesti, kyllä se kertoo aika pahoja asioita monestakin naisesta.

        olen itsekin tavannut naisia, jotka kertovat tuota samaa, etteivät oikein saa naispuolisia kavereita ja ovat hieman olleet tästä ihmeissään. harmi vain, että ovat suurimmaksi osaksi olleet lyhkäisiä keskustelu hetkiä ja kohtaamisia, joten ei ole päässyt syntymään välttämättä täysin avointa keskustelua ja ilmapiiriä heidän kanssaan, koska täydellisen luottamuksen rakentaminen vie monella pidemmän aikaa, kuin noin pienen hetken.

        sinulle toivon kaikkea hyvää ja älä ota itseesi asioita, jotka on tarkoitettu ja osoitettu primadonnille ja itseään enemmän tai vähemmän täynnä oleville naisille ja niitähän riittää, kuten itsekin sen tiedät ja olet saanut sen kokea.


      • 657567

        No kiitos ja sitä samaa sinulle.


      • 65756856 kirjoitti:

        Ja täytyy lisätä vielä, että noita baareja ja yökerhoja kannattaa välttää viimeiseen asti jos sinne ei ole itsetuntoa lähteä. Siellä se vaan murskataan entisestään.

        Naiset on 3 h laittanu itteään ja näyttävät silti räjähtäneiltä kanoilta (anteeksi kun sanon tämän, vaikka nainen olenkin :D ), sitten pukeutuvat seksikkäästi ihan sillä oletuksena, että kiinnostuisikohan miehet. Joillakin tosin on ollut tapana testata ujouttaan kun ei ole ennen minihametta käyttänyt.

        Siellä ne naiset tuntuu olevan maailman omistajia, jopa muita naisia kohtaan. Olen itsekin saanut kuulla kunniaani siellä wc-tiloissa, mikä oli naisille tarkoitettu. Ja kukaan ei tietenkään halua tulla mulle juttelemaan, koska en ole sellanen tavanomainen tekorusketus bimbo.

        Jännää, mä en oo koskaan saanut keltään naiselta huonoa kohtelua, vaikka en myöskään ole "tavanomainen tekorusketus bimbo" tai "yltiönaisellinen paskanjauhaja" (mitä se sitten tarkoittaakaan). Voisiko ongelma olla siis osittain myös sinun päässäsi, eikä vain niiden toisten naisten? Miksi koet tarvetta korottaa itsesi toisten yläpuolelle?
        Olen monesta pointista kanssasi samaa mieltä, mutta tuo katkera sävy särähti korvaan.


      • Marrrnie kirjoitti:

        Jännää, mä en oo koskaan saanut keltään naiselta huonoa kohtelua, vaikka en myöskään ole "tavanomainen tekorusketus bimbo" tai "yltiönaisellinen paskanjauhaja" (mitä se sitten tarkoittaakaan). Voisiko ongelma olla siis osittain myös sinun päässäsi, eikä vain niiden toisten naisten? Miksi koet tarvetta korottaa itsesi toisten yläpuolelle?
        Olen monesta pointista kanssasi samaa mieltä, mutta tuo katkera sävy särähti korvaan.

        Ei kai Joku astunut PyhänSisarKunnan Varpaille tai rikkonut PyhänSisarKunnan OmertanLakia.... ;P

        Ihan kuin olisi Tuomari saapunut paikalle lukemaan tuomiota ja palauttamaan MustaLammas takaisin ruotuun.....kunhan sanoin....tuli vaan mieleen... ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        Ei kai Joku astunut PyhänSisarKunnan Varpaille tai rikkonut PyhänSisarKunnan OmertanLakia.... ;P

        Ihan kuin olisi Tuomari saapunut paikalle lukemaan tuomiota ja palauttamaan MustaLammas takaisin ruotuun.....kunhan sanoin....tuli vaan mieleen... ;D

        Saahan sen niinkin käsittää, jos välttämättä haluaa. ;)


      • Marrrnie kirjoitti:

        Saahan sen niinkin käsittää, jos välttämättä haluaa. ;)

        ...jooh se oli läppä osittain ja osittain ei....sama juttu hieman, jos puhuu ns. miesten jutuista ja jonkin sortin salaisuuksista, niin joillakin äijillä nousee NiskaKarvat pystyyn... ;P

        Luulen, että toi nainen on aika erillainen, kuin sinä ja/tai kokenut erillaisen elämän....

        Niin miehillä, kuin naisillakin on paha tapa näykkiä massasta tai heistä poikkeavia yksilöitä.....välillä jopa todella raadollisesti... :(.....eläimet tekevät samaa, mutta ihminen voi olla vielä raadollisempi ja ilkeämpi, koska eläimet eivät tee sitä ainakaan pääsääntöisesti ilkeyttään ja pahuuttaan....

        Mitä ihminen on tällöin, jos ihminen toimii samoin kuin eläin tai jopa julmemmin?.. :`(


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        ...jooh se oli läppä osittain ja osittain ei....sama juttu hieman, jos puhuu ns. miesten jutuista ja jonkin sortin salaisuuksista, niin joillakin äijillä nousee NiskaKarvat pystyyn... ;P

        Luulen, että toi nainen on aika erillainen, kuin sinä ja/tai kokenut erillaisen elämän....

        Niin miehillä, kuin naisillakin on paha tapa näykkiä massasta tai heistä poikkeavia yksilöitä.....välillä jopa todella raadollisesti... :(.....eläimet tekevät samaa, mutta ihminen voi olla vielä raadollisempi ja ilkeämpi, koska eläimet eivät tee sitä ainakaan pääsääntöisesti ilkeyttään ja pahuuttaan....

        Mitä ihminen on tällöin, jos ihminen toimii samoin kuin eläin tai jopa julmemmin?.. :`(

        Ymmärrän ajatuksesi, eikä tokikaan ollut tarkoitus näykkiä ketään. Lähinnä vain sitä ihmettelin, että ko. kirjoittaja itse suomi naisia niin kovin sanoin. Jokainen meistä on omalla tavallaan erilainen ja massasta poikkeava, ja varmasti niin miesten kuin naistenkin joukosta löytyy ilkeitä yksilöitä, mutta jos joidenkin baarissa olleiden "markkina-arvonsa tuntevien naisten" takia kokee vaikeaksi ystävystyä keidenkään naisten kanssa, niin eikö sekin ole aika erikoista? Toki voimme aina jakaa ihmiset karkeasti uhreihin ja alistajiin - kirjoittajan kuuluessa edellä mainittuun ryhmään - mutta se antaisi kyllä aika passiivisen kuvan hänestä.


      • Marrrnie kirjoitti:

        Ymmärrän ajatuksesi, eikä tokikaan ollut tarkoitus näykkiä ketään. Lähinnä vain sitä ihmettelin, että ko. kirjoittaja itse suomi naisia niin kovin sanoin. Jokainen meistä on omalla tavallaan erilainen ja massasta poikkeava, ja varmasti niin miesten kuin naistenkin joukosta löytyy ilkeitä yksilöitä, mutta jos joidenkin baarissa olleiden "markkina-arvonsa tuntevien naisten" takia kokee vaikeaksi ystävystyä keidenkään naisten kanssa, niin eikö sekin ole aika erikoista? Toki voimme aina jakaa ihmiset karkeasti uhreihin ja alistajiin - kirjoittajan kuuluessa edellä mainittuun ryhmään - mutta se antaisi kyllä aika passiivisen kuvan hänestä.

        "mutta jos joidenkin baarissa olleiden "markkina-arvonsa tuntevien naisten" takia kokee vaikeaksi ystävystyä keidenkään naisten kanssa, niin eikö sekin ole aika erikoista?"

        En saanut sellaista käsitystä, että tuo olisi se syy....tai se johtuisi pelkästään jostain tuollaisesta...tarina oli aika suppea, eikä syitä oikeastaan edes käsitelty, joten paha mennä sanomaan mitkä seikat on ystävättömyyden todellisia syitä...

        Joillakin syy voi olla ihan sekin, ettei löydy sopivia ystäviä....eli sellaisia, joiden kanssa olo ei tuntuisi usein vielä yksinäisemmältä kuin yksin ollessa...parempi yksin, kuin vääränlaisessa seurassa tai tuttavuus-, kaveruus- ystävyyssuhteessa........joillakin ihan näinkin, jos tuntuu ettei tajuudet oikein kohtaa tjms.... ;P

        Hän tosin mainitsi, että ihmettelee, kun ei ole oikein ystävyyssuhteita naisten kanssa syntynyt, eli luultavasti haluaisi olla monenlaisten/erillaisten naisten kanssa ystävä, kunhan saa olla mitä on ja nämä eivät näykkisi häntä......eli silloin yhtenä syynä voi olla tietenkin sekin, ettei löydy sieluntovereita, mutta se ei ole tällöin ainoa syy....

        Toi sinun jakosi on aika kuvaava ja noinhan tämäkin asia oikeastaan on....paitsi, että sinne väliin sitten mahtuu taas vaikka kuinka paljon ihmisiä, niin kuin aina, kun puhutaan ääripäistä... ;P


      • Jfkxkckbccbbgjgj
        kaikkeahyvääsulle kirjoitti:

        en minä ole väittänytkään, että he olisivat ainoa kohde sanoin vain, että myös naiset ja jotkut miehet osallistuvat vastaavanlaisesti miesten haukkumiseen, niin täällä kuin muuallakin.

        "Ongelmaksi se muuttuu silloin, kun muut naiset alkavat dissata mua sen takia, etten olekaan heidän käsityksensä mukaan yltiönaisellinen paskanjauhaja."

        niinpä, mutta nythän juuri toit sen asian ilmi, että tälläisten primadonnien takia on syytäkin nostaa asioita pöydälle, niin täällä, kuin muuallakin.

        sinä poikkeat naisten harmaasta massasta, joten vaikka olisit mitä vain, niin harva mies tarkoittaa sinun kaltaisia, kun antavat primadonnille takaisin yrittäessään palauttaa näitä täynnä itseään olevia naisia takaisin maan pinnalle tai kertoessaan mitä mieltä heidän käytöksestään ollaan.

        kyllä se jotain kertoo näistä naisista, jos monet (suurin osa?) naiset kohtelevat sinun kaltaistakin raadollisesti, kyllä se kertoo aika pahoja asioita monestakin naisesta.

        olen itsekin tavannut naisia, jotka kertovat tuota samaa, etteivät oikein saa naispuolisia kavereita ja ovat hieman olleet tästä ihmeissään. harmi vain, että ovat suurimmaksi osaksi olleet lyhkäisiä keskustelu hetkiä ja kohtaamisia, joten ei ole päässyt syntymään välttämättä täysin avointa keskustelua ja ilmapiiriä heidän kanssaan, koska täydellisen luottamuksen rakentaminen vie monella pidemmän aikaa, kuin noin pienen hetken.

        sinulle toivon kaikkea hyvää ja älä ota itseesi asioita, jotka on tarkoitettu ja osoitettu primadonnille ja itseään enemmän tai vähemmän täynnä oleville naisille ja niitähän riittää, kuten itsekin sen tiedät ja olet saanut sen kokea.

        "harva mies tarkoittaa sinun kaltaisia, kun antavat primadonnille takaisin yrittäessään palauttaa näitä täynnä itseään olevia naisia takaisin maan pinnalle tai kertoessaan mitä mieltä heidän käytöksestään ollaan."

        Olisiko sitten mitenkään mahdollista erotella tämä kusipäinen primadonnavähemmistö kirjoituksissa sen sijaan, että puhutaan yleisesti naisista?

        Yksikään primadonnahan ei palstakirjoituksista mitään opi, mutta maanläheisten itsetunto ja samalla lämmin suhtautuminen vastakkaiseen sukupuoleen saa kovan kolauksen. Ihan lämmöllä minä elämäni miehiä ajattelen, mutta elämänkumppania etsiessä sinkkupalstalla vouhkataan manipuloivista harakoista, jotka ovat pelkkä kehys jalkovälilleen :( Sellaisenako minut nähdään ja miksi lähteä suhteeseen ollenkaan, jos miehen mielenmaisema tällaisena näyttäytyy jne :(


    • helgamies

      Totuushan on se, että tällähetkellä koko Eurooppa on vastaanottamassa miljoonittain vetreitä taistelija-YTMejä, joilla korkeat testot. Nämä korkean teston taistelija-YTMit tulevat jyräämään myös femit testovajaavaiset suomimiehet. Naiset saavat mitä haluavat, eli pääsevät takaisin patriarkan alle ja ikeeseen, tosimiesten käskytettäviksi.

      • Jejdicicvujfj

        Suomalaiset naiset ovat kautta historian suosineet vähemmän maskuliinisia miehiä kuin verrokit muualla maailmassa (!). Uskollinen ja lämmin tavismies on paljon parempi taistelupari pohjoisen luonnonoloja vastaan kuin ailahteleva, elämän helppouteen tottunut machoperhonen :) Poikkeuksia toki löytyy. On susia ja on leijonia.


      • machoman
        Jejdicicvujfj kirjoitti:

        Suomalaiset naiset ovat kautta historian suosineet vähemmän maskuliinisia miehiä kuin verrokit muualla maailmassa (!). Uskollinen ja lämmin tavismies on paljon parempi taistelupari pohjoisen luonnonoloja vastaan kuin ailahteleva, elämän helppouteen tottunut machoperhonen :) Poikkeuksia toki löytyy. On susia ja on leijonia.

        machofantasticot juoksuihin ja ehkä isäksi jos onnistuu tai vahingossa. se oli jo tiedossa. jokaisella meillä on ristimme kannettavana ja jokaisella oma roolinsa tässä kierrossa.


      • Jejdicicvujfj
        machoman kirjoitti:

        machofantasticot juoksuihin ja ehkä isäksi jos onnistuu tai vahingossa. se oli jo tiedossa. jokaisella meillä on ristimme kannettavana ja jokaisella oma roolinsa tässä kierrossa.

        Mitä parempi terveydenhuolto ja mitä pienempi lapsikuolleisuus, sitä enemmän naiset suosivat vähemmän maskuliinisia miehiä. Niitä lojaaleja ja empaattisia ätmejä tai ketmejä tai miten niitä kutsuttekaan, jotka antavat parisuhteelle enemmän kuin pelkät geeninsä. 10% naisista pettää, ja suoraselkäinen ero - niin suuri tragedia kuin se jätettävälle onkin - on yleisempää kuin pettäminen.

        Kyllä minäkin olen lukenut ne jutut kierron mukaan muuttuvista preferensseistä, mutta fantasia ei tarkoita samaa kuin tosielämä. Empatiakyky ja moraali painavat enemmän kuin yksittäisiä ajatuksia mittaavat tilastot :)


      • stubituksenteit
        Jejdicicvujfj kirjoitti:

        Mitä parempi terveydenhuolto ja mitä pienempi lapsikuolleisuus, sitä enemmän naiset suosivat vähemmän maskuliinisia miehiä. Niitä lojaaleja ja empaattisia ätmejä tai ketmejä tai miten niitä kutsuttekaan, jotka antavat parisuhteelle enemmän kuin pelkät geeninsä. 10% naisista pettää, ja suoraselkäinen ero - niin suuri tragedia kuin se jätettävälle onkin - on yleisempää kuin pettäminen.

        Kyllä minäkin olen lukenut ne jutut kierron mukaan muuttuvista preferensseistä, mutta fantasia ei tarkoita samaa kuin tosielämä. Empatiakyky ja moraali painavat enemmän kuin yksittäisiä ajatuksia mittaavat tilastot :)

        "10% naisista pettää"

        ei pidä paikkaansa ja tästä tulee jostain syystä stubitus mieleen. 10% ehkä jää kiinni pettämisestä eli luultavasti tarkoitit sitä. heitit lukusi ihan omasta päästä joka ei perustu mihinkään kunnon puolueettomaan tutkimukseen.


    • Ap on selvästi tapaillut jännämiehiä jotka pitää naista äitinä joka palvelee ja pesee pyykit ja kokkaa ruuat.

    • atännä

      Ei mun tarvitse vihata ketään eikä mitään. Miksi pitäisi? Viha myrkyttää ja syö voimia kaikelta hyvältä. Hyödytöntä oireilua.

      • Nuuska.Peikko

        Samaa mieltä......mutta inhoaminen, oksettaminen, ällöttäminen, tuomitseminen...jne...jne..ei ole vihaamista.... ;P


      • atännä
        Nuuska.Peikko kirjoitti:

        Samaa mieltä......mutta inhoaminen, oksettaminen, ällöttäminen, tuomitseminen...jne...jne..ei ole vihaamista.... ;P

        Miksi pitää sellaisiinkaan keskittyä? Pahentunut ruoka voisi oksettaa, huono hygienia ällöttää, mutta tuomitseminen ja inhoaminen menee samaan sarjaan vihaamisen kanssa. Ei ole tarvetta. Vedät vaan ohi vasemmalta, ja anna olla.


      • Nuuska.Peikko
        atännä kirjoitti:

        Miksi pitää sellaisiinkaan keskittyä? Pahentunut ruoka voisi oksettaa, huono hygienia ällöttää, mutta tuomitseminen ja inhoaminen menee samaan sarjaan vihaamisen kanssa. Ei ole tarvetta. Vedät vaan ohi vasemmalta, ja anna olla.

        Luonne on sellainen, ettei voi katsella vierestä tekemättä mitään, jos jotain/joitain kohdellaan liian huonosti, potkitaan maassa makaavaa...jne..jne....

        Jonkun pitää suojella hyviksiä pahiksilta....jos kukaan hyvis ei niin tee, niin pahikset on jo voittanut...

        Minkä NuuskaPeikko luonteelleen voi Nuuskiksella on Nuuskiksen LuonTo... ;P


      • atännä
        Nuuska.Peikko kirjoitti:

        Luonne on sellainen, ettei voi katsella vierestä tekemättä mitään, jos jotain/joitain kohdellaan liian huonosti, potkitaan maassa makaavaa...jne..jne....

        Jonkun pitää suojella hyviksiä pahiksilta....jos kukaan hyvis ei niin tee, niin pahikset on jo voittanut...

        Minkä NuuskaPeikko luonteelleen voi Nuuskiksella on Nuuskiksen LuonTo... ;P

        Kaikki puuttuvat tuollaiseen, vain marginaali ei. Siihen ei todellakaan tarvita oksennusta, ällötystä, inhoamista tai tuomitsemista. Noista lähtökohdista nousee vain oman itsensä korottaminen toisia paremmaksi, muka. Sama kuin siinä sinun auttamisasiassasi, voit auttaa, jos saat vastapalveluksen -> loppujen lopuksi vain itsekeskeistä laskelmointia ja palkitsemista, pelkoa ettet pääse tasoihin, ei pyyteetöntä hyvän antamista.
        Et sinä voi tietää taustoja, kun menet johonkin väliin. Voi vaikka olla, että kunnolliset paikalliset nuoret kurmuuttavat lapsille toistuvasti huumeita kauppaavaa rääpälettä. Et sinä siinä auta hyvistä. Etkä muuten sen enempää pahistakaan. Ei kukaan ole pelkästään hyvä tai pelkästään paha. Ihmisillä on yleensä takana jokin syy, miksi jollain tavalla käyttäydytään. Siksi en tuota tuomitsemista hyväksy. Ei kaikki asiat kuulu muille. Kultaista keskitietä voi koittaa kulkea ja yrittää toimia oikein, mutta korottamatta itseään.
        Hyvyyttä ei ole kohdella erilaisia ihmisiä joko hyvin tai huonosti. Se on pahuutta.


      • atännä
        atännä kirjoitti:

        Kaikki puuttuvat tuollaiseen, vain marginaali ei. Siihen ei todellakaan tarvita oksennusta, ällötystä, inhoamista tai tuomitsemista. Noista lähtökohdista nousee vain oman itsensä korottaminen toisia paremmaksi, muka. Sama kuin siinä sinun auttamisasiassasi, voit auttaa, jos saat vastapalveluksen -> loppujen lopuksi vain itsekeskeistä laskelmointia ja palkitsemista, pelkoa ettet pääse tasoihin, ei pyyteetöntä hyvän antamista.
        Et sinä voi tietää taustoja, kun menet johonkin väliin. Voi vaikka olla, että kunnolliset paikalliset nuoret kurmuuttavat lapsille toistuvasti huumeita kauppaavaa rääpälettä. Et sinä siinä auta hyvistä. Etkä muuten sen enempää pahistakaan. Ei kukaan ole pelkästään hyvä tai pelkästään paha. Ihmisillä on yleensä takana jokin syy, miksi jollain tavalla käyttäydytään. Siksi en tuota tuomitsemista hyväksy. Ei kaikki asiat kuulu muille. Kultaista keskitietä voi koittaa kulkea ja yrittää toimia oikein, mutta korottamatta itseään.
        Hyvyyttä ei ole kohdella erilaisia ihmisiä joko hyvin tai huonosti. Se on pahuutta.

        "Siksi en tuota tuomitsemista hyväksy."
        Korjaan tuota vähän. Kaikkihan me tuomitaan ja toimitaan muutenkin helvetillisesti jatkuvasti toisia ihmisiä kohtaan, vaikka muuta haluaisimme. Siksi kannattaisi tiedostaa, mikä tunne pulppuaa mistäkin. Usein takana onkin ihan omat ongelmamme. Eikä se tee mistään asioista oikeutettua. Ennemmin velvoitettua - pitäisi selvittää ensin ne omat ongelmansa. Silloin ne omat ongelmat eivät vie pääosaa toisten asioissa.


      • 12121212
        atännä kirjoitti:

        Kaikki puuttuvat tuollaiseen, vain marginaali ei. Siihen ei todellakaan tarvita oksennusta, ällötystä, inhoamista tai tuomitsemista. Noista lähtökohdista nousee vain oman itsensä korottaminen toisia paremmaksi, muka. Sama kuin siinä sinun auttamisasiassasi, voit auttaa, jos saat vastapalveluksen -> loppujen lopuksi vain itsekeskeistä laskelmointia ja palkitsemista, pelkoa ettet pääse tasoihin, ei pyyteetöntä hyvän antamista.
        Et sinä voi tietää taustoja, kun menet johonkin väliin. Voi vaikka olla, että kunnolliset paikalliset nuoret kurmuuttavat lapsille toistuvasti huumeita kauppaavaa rääpälettä. Et sinä siinä auta hyvistä. Etkä muuten sen enempää pahistakaan. Ei kukaan ole pelkästään hyvä tai pelkästään paha. Ihmisillä on yleensä takana jokin syy, miksi jollain tavalla käyttäydytään. Siksi en tuota tuomitsemista hyväksy. Ei kaikki asiat kuulu muille. Kultaista keskitietä voi koittaa kulkea ja yrittää toimia oikein, mutta korottamatta itseään.
        Hyvyyttä ei ole kohdella erilaisia ihmisiä joko hyvin tai huonosti. Se on pahuutta.

        Tästä on rivien välistä luettavissa Darwinin laki. Heikkojen kuuluukin kaatua, kaikkien on opittava suojelemaan itseään, jne.

        Hassua että silti tuomitset minun näkemykseni rahan, statuksen ja taloudellisen kilpailun suhteen.


      • atännä kirjoitti:

        Kaikki puuttuvat tuollaiseen, vain marginaali ei. Siihen ei todellakaan tarvita oksennusta, ällötystä, inhoamista tai tuomitsemista. Noista lähtökohdista nousee vain oman itsensä korottaminen toisia paremmaksi, muka. Sama kuin siinä sinun auttamisasiassasi, voit auttaa, jos saat vastapalveluksen -> loppujen lopuksi vain itsekeskeistä laskelmointia ja palkitsemista, pelkoa ettet pääse tasoihin, ei pyyteetöntä hyvän antamista.
        Et sinä voi tietää taustoja, kun menet johonkin väliin. Voi vaikka olla, että kunnolliset paikalliset nuoret kurmuuttavat lapsille toistuvasti huumeita kauppaavaa rääpälettä. Et sinä siinä auta hyvistä. Etkä muuten sen enempää pahistakaan. Ei kukaan ole pelkästään hyvä tai pelkästään paha. Ihmisillä on yleensä takana jokin syy, miksi jollain tavalla käyttäydytään. Siksi en tuota tuomitsemista hyväksy. Ei kaikki asiat kuulu muille. Kultaista keskitietä voi koittaa kulkea ja yrittää toimia oikein, mutta korottamatta itseään.
        Hyvyyttä ei ole kohdella erilaisia ihmisiä joko hyvin tai huonosti. Se on pahuutta.

        JäKäti JäKäti.....en lähde sinun kanssa järmäämään...puhut ihan PuutaHeinää ja teet jälleen sitä mitä yleensäkin teet....ihan sun BraVuurisi....häpäiseminen&toisen tekojen ja sanojen muuksi muuttaminen..... ;P

        "Paha saa vallan, koska hyvät ihmiset eivät tee mitään"...."Pahuuden voittoon tarvitaan vain se, etteivät hyvät (ihmiset) tee mitään"....jne....

        Kyllä se nyt vain näin on.....

        VoiVeljet...oot kyllä tapaus...


      • 12121212 kirjoitti:

        Tästä on rivien välistä luettavissa Darwinin laki. Heikkojen kuuluukin kaatua, kaikkien on opittava suojelemaan itseään, jne.

        Hassua että silti tuomitset minun näkemykseni rahan, statuksen ja taloudellisen kilpailun suhteen.

        Jeps, en viitsi edes sanoa enää mitä mieltä olen noista atännä:n kommenteista....aika AatuMaisia mielipiteitä paukkuu ja muutakin omasta mielestä outoa....itse on luultavasti toiminut jollain tapaa ja siksi tuollaista puhetta... ;P

        Tuollaista sontaa puhuu vain tiettyjen asioiden harrastajat ja/tai niiden puolustajat, joilla on omat indressinsä toimiensa takana.......ei haluta, että tietyistä asioista puhutaan ja asioita nostetaan pöydälle......yritetään vaimentaa puhe, että huono/paha käytös saisi jatkua rauhassa...jne...jne.. ;P


      • atännä
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        JäKäti JäKäti.....en lähde sinun kanssa järmäämään...puhut ihan PuutaHeinää ja teet jälleen sitä mitä yleensäkin teet....ihan sun BraVuurisi....häpäiseminen&toisen tekojen ja sanojen muuksi muuttaminen..... ;P

        "Paha saa vallan, koska hyvät ihmiset eivät tee mitään"...."Pahuuden voittoon tarvitaan vain se, etteivät hyvät (ihmiset) tee mitään"....jne....

        Kyllä se nyt vain näin on.....

        VoiVeljet...oot kyllä tapaus...

        Häpeä on sinun oma tunteesi ja olet itse vastuussa tunteistasi. Jos tunnet häpeää, voit vain miettiä mikä jossain asiassa saa sinut häpeämään toimintaasi tai oloasi. Ei sun häpeästäsi kukaan muu voi olla vastuussa.
        Olemme vain eri mieltä tuosta aiheena olevasta asiasta josta ainakin minä _keskustelen_, eihän sinun tarvitse jos haluat aiheesta keskustelun vaientaa ;). Eikä sun siitä taaskaan tarvitse henkilöösi ottaa :)


      • atännä
        12121212 kirjoitti:

        Tästä on rivien välistä luettavissa Darwinin laki. Heikkojen kuuluukin kaatua, kaikkien on opittava suojelemaan itseään, jne.

        Hassua että silti tuomitset minun näkemykseni rahan, statuksen ja taloudellisen kilpailun suhteen.

        Onhan se näinkin, ettei voi heittäytyä toisten passattavaksi ihan vain saamattomuuttaan. Terveet osaavat pitää omia puoliansa, ja ihmisyyteen kuuluu huolehtia heikommista.
        On niin helppoa kirjoittaa, että MINÄ aina pidän heikompien puolia, koska olen niiiiiin hyvä ihminen. Käytännössä se ei vaan olekaan niin selkeä asia enää, koska jokainen tilanne on AINA erilainen taustoineen, tunteineen ja näkökantoineen. Mielikuvissaan voi luoda jonkun malliesimerkkitilanteen, jossa voi toimia esimerkillisen oikein ja sankarillisesti, mutta oikeassa elämässä se ei toimi noin.


    • Sama kuin yllä. En vihaa ketään. Suuttuminen on vain hetkellinen tunne. Aidosti en kykene ketään vihaamaan.

    • Kuspäisyyttä

      • atännä

        En jaksa tuollaistakaan vihata. Poistaa vain elämästään ja ajatuksistaan sellaiset enempää märehtimättä ja keskittyy mukavampiin juttuihin. Joillain on ongelmia, joiden vuoksi käyttäytyvät huonosti toisia kohtaan. Joskus niihin voi vaikuttaa, joskus ei.


      • atännä kirjoitti:

        En jaksa tuollaistakaan vihata. Poistaa vain elämästään ja ajatuksistaan sellaiset enempää märehtimättä ja keskittyy mukavampiin juttuihin. Joillain on ongelmia, joiden vuoksi käyttäytyvät huonosti toisia kohtaan. Joskus niihin voi vaikuttaa, joskus ei.

        Hetkellisesti vaan, minä en ainakaan ole pitkävihainen


      • atännä
        pujottelija kirjoitti:

        Hetkellisesti vaan, minä en ainakaan ole pitkävihainen

        Sama täällä. Hetken joku juttu voi suututtaa, mutta se siitä sitten. :)


    • Cornerstone

      Tämä on provo

      • atännä

        Kaikkihan täällä on. Mutta joistain näistä aloituksista voi saada hyviä keskusteluja aikaiseksi ;)


    • oletoikeassa

      Kuvailit juuri naisen ja miehen suhteen niin kuin se on.

      Sivistys muuttaa ihmistä ja se, että jotkut ehtivät kasvaa aikuiseksi. Toiset miehet ehtivät ja he tajuavat, että nainen on muutakin kuin äiti, kodinkone ja panopuu.

      Toiset miehet tajuavat sen nopeammin kuin toiset. Mutta niitä tajunneita on yhteensä aivan liian vähän. Sen kerran kun tapaat sellaisen....ne ovat harvinaisia hetkiä.

      Ja sorry nyt vaan, mutta matut tuovat tuohon asetelmaan takapakkia. Kehitysmaamusu pitää naisia orjinaan ja he määrittelevät naisensa itsensä kautta. Musu nainen on olemassa vain miehensä tai isänsä kautta.

    • TämähänOli

      selkeästi vastaveto kirjoitukselle "mitä vihaat naisissa".
      Ja voi tätä jeesustelun määrää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • flowersreally

        Meissä jokaisessa asuu pieni jeesus.


    • Sama vastaus kuin naistenvihaamis-ketjuunkin: Jos ajattelee, että maailmassa on noin 3,5 miljardia miestä, niin enhän mä edes osaa käsittää noin isoa lukua, saati löytää jotain yhteistä huonoa puolta kaikista.

      • crux

        Naisista sellainenkin löytyy: kukaan ei ole kiinnostunut minusta tai ei ainakaan tee mitään osoittaakseen sen. Tuskin se varsinaisesti on huono puoli, mutta jonkinlainen syy yleistävään katkeruuteen kuitenkin.


      • crux kirjoitti:

        Naisista sellainenkin löytyy: kukaan ei ole kiinnostunut minusta tai ei ainakaan tee mitään osoittaakseen sen. Tuskin se varsinaisesti on huono puoli, mutta jonkinlainen syy yleistävään katkeruuteen kuitenkin.

        En kyllä taida osata sanoa tähän mitään, mikä ei kuulostaisi tosi kliseiseltä. :( mutta arvostan sitä, että olet rehellinen itsellesi.


      • crux
        Marrrnie kirjoitti:

        En kyllä taida osata sanoa tähän mitään, mikä ei kuulostaisi tosi kliseiseltä. :( mutta arvostan sitä, että olet rehellinen itsellesi.

        Tarkoitin myös vähän yleisemmällä tasolla sitä kun sanotaan aina että "ei saa yleistää". No, eihän se kovin rakentavaa välttämättä olekaan mutta monilla miehillä on ihan omakohtaisia kokemuksia siitä kun "kukaan nainen ei..." tai "kaikki naiset...". Ei tällaiset toteamiset koske oikeasti koko maailman naispopulaatiota, mutta tämän miehen kokemusten mukaan yleistys voi olla ihan tosi.

        Naiset löytävät aina poikkeamia miehistä, luulen.


    • Petepetetty

      Teit sitä,taikka tätä,sanoit mitä hyvänsä,aina vaan ,piikittelyä,vittuilua ja muuta nolaamista.Selvä merkki olet huono mies ja kierroksessa jo paree.
      Parempaa etties voi tulla takapakkiiki?Nainen on vaan,outo ja ihmeellinen?

    • pillumakex

      Niitti Pitkäsilta elämäm koululainen jo kolmannessa polvessa. Koulutus: Siivooja perehdytys kortti, Tietokoneen ja printterin ajokortti!

      Saavutukset: Ollut tatskattavana kolme tuntia eli suorittanut epäinhimillisen kivun kestämisen jolloin kaikki arvostavat kun kertoo että olen ollut kolme tuntia tatskattavana ja ihan oikeasti kestänyt sen! Kuvitelkaa!

    • Luolamadonna

      Ärsyttäviä ominaisuuksia on muutamia, eli noin 1-100. Nämä sosiaalisten tilanteiden virtuoosit eivät päivittäisessä kanssakäymisessä koskaan vastaa kysymyksiin suoraan. Toisilleen he pakkovittuilevat jatkuvalla syötöllä ja hävitessään jossain, murentuvat kimpuksi ihmisen irvikuvaa. Useimmat heistä luulevat, että silmät kiinni metsässä rymistely on johtamista ja Johtamistaito muutaman nettikurssin päässä samaisen metsän takana. Voima tarkoittaa lihaksia ja äly on synnyinlahja niille, joita he itse eivät ole. On olemassa "isot pojat"-käsite, joka selittää sen miksi yhteiset säännöt eivät koske hierarkian huippua kuin ei sen kuraojiakaan. Keskiluokkainen mies ei ole mies vaan yhteiskunnan kotitalouskone, jolla on kaikki keskiarvosta. Lisäksi he ovat tyylittömiä ja keskustelutaidottomia ja heillä tapaa olla yhtään omaperäistä ajatusta korttelikampaamo ja Siirin hiomassa päässä.

      Mies on ollut aina jonkin sortin pulassa, jonka alkusyitä hän ei ole koskaan ymmärtänyt eikä tule koskaan ymmärtämään.

      Etc

      (Hihitystä)

      • Luolamadonna

        Vielä voisin mainita, kun ei ole (vielä) kiire mihinkään, että miehen ero naiseen näkyy selvimmin naisen eduksi vertaamalla miestä teoreettiseen malliin kyvystä hanskat puhuva roskapönttö.

        Joka kevät Lintsin roskikset alkavat jälleen puhua. Seurasin huvikseni kuinka jengi reagoi tähän kesäiseen ilmiöön.

        Naiset nauravat ja miehet etsivät pöntössä asuvaa ääntä.

        (Naurua)


    • Riiiiiiiiiiii

      Fantasioiden siirtämisen naiseen allekirjoitan täysin. Toisella tapaamiskerralla kerrotaan, että olet sellainen ja sellainen etkä ollenkaan niinkuin muut tai tee sitä ja tätä. Jaa? Jalustalle nostaminen on tämän ilmiön vielä vastenmielisempi sisar. Pojat on poikia-hyssyttelyyn osallistuvat myös naiset.
      No, en kuitenkaan vihaa kollektiivisesti tämän takia jokaista munaniekkaa;).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      275
      2911
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1880
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1552
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1320
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      259
      1148
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      983
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      941
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      804
    Aihe