17v ja 29v parisuhde. Mielipiteitä?.

oliviaaurora-

Olen 17-vuotias nuori naisen alku ja ihastunut 29-vuotiaaseen mieheen. Itseasiassa tätä ihastumista on kestänyt jo 2v ajan, tutustuttiin sillon ensimmäisen kerran kun minä olin 15v ja mies 27v, minun aloitteesta, kun otin mieheen yhteyttä facebookin kautta ja kehuin häntä komeaksi. :) Hän oli siis muualta mulle jo ennestään "tuttu" ja sitä kautta osasin ehtiä just hänet käsiini.

Kun kehuin miestä komeaksi, hän kiitti ja sitten ruvettiin juttelemaan enemmän ja sitä kautta tutustuttiin. Mies oli vähän vaikea alussa kaveruudenkin suhteen, koska meillä oli ikäeroa sen verran paljon ja miehen silmissä olin vielä aika nuori, mutta itse tuota ikäeroa en loppupeleissä nää ees pahana koska ei mun mielestä 12v oo ikäerona vielä mitään ja kaverihan nyt ainakin voi eri ikäisten ihmisten kanssa olla ja mun mielestä isot ikäerot on vasta päälle 20v ikäeroja, joissa vanhempi osapuoli voi hyvin olla nuoremman isä tai äiti ! Meillä ei sitä ongelmaa ole. :) muutenkin olen aina inhonnut ja ärsyyntynyt siitä sanonnasta, että mulla muka ois myöhemmin oikeus tälläiseen parisuhteeseen missä ikäeroa enemmän, ei kyllä ole, vaan mulla on oikeus just sillon kun itse haluan ja millon asian parhaaks näen... :) muiden mielipiteistä viis .

Meitä yhdistää moni asia miehen kanssa. Mies on todella komea ja minä nätti nuori nainen. Luonteiltamme olemme hyväntahtoisia ja vilkkaita, ystävällisiä, tunteellisia, mutta ei silti mitään lässyköitä ja miehessä tykkään etenkin siitä että hän ei halua haastaa riitaa kenenkään kanssa, vaan haluaisi että kaikki eläisivät sovussa, mies on myös sosiaalinen ja tykkää juhlimisesta, matkustelusta, erilaisista kulttuureista... Joten näin ollen osaa hyvin hyväksyä myös erilaiset ihmiset. :)

Meitä yhdistää myös meidän taustat. Mies on entinen narkomaani ja rikollinen, jonka vanhemmat on eronnu, isä ei ole ollut läsnä, äiti ollut alkoholisti. Mun vanhemmat on myös eronnu, äiti hylkäs minut mun ollessa 7v, isä entinen alkoholisti, oon ollu huostaanotettuna, mua on kiusattu. Rankkojen taustojemme vuoksi pystyttiin hyvin myös ymmärtämään toisiamme ja tukemaan toisiamme.

Mä oon aina tykänny vanhemmista pojista/miehistä ja haaveillu myös tulevani nuorena äidiksi, mutta sitä ennen haluaisin seurustella vuosia ja mennä naimisiin ennen lapsen syntymää. Uskon että juuri tämän miehen kanssa se kaikki voisi onnistua! Oon aatellu että esikoisen syntyessä, mie oisin 22v ja mies 34v, ne ois hyvät iät meille molemmille, 20-21vuotiaana menisin naimisiin...

Jännä nähdä teidän muiden mielipiteitä, vaikka lopulliset päätökset teenkin itse, toivottavasti en nyt kuitenkaan kauheasti saisi mitään paskaa niskaan vaan joku muukin voisi nähdä että tästä voisi kehkeytyä jotain ja kunnioittaa myös mun toiveita nuoresta äitiydestä yms, tiijän että meidän suhde on jollakin tavalla erilainen, mutta just sitä minä oonkin halunnu mun elämään, jotain erilaista, mikä kolahtais oikeen kunnolla ja mä uskon et tää mies on minun sielunkumppani ... <3 tuutte näkee vielä ;)

23

338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nähtytuojo

      Trolli laittoi taas tuon saman vanhan trolli-jutun, vaikka edellisetä samasta tuskin kuukautta kulunut.

    • avohoitopot

      niinpä...

    • oliviaaurora-

      Tää ei oo kyllä mikään trolli, sorry vaan, mutta näköjään joidenkin on sit vähän vaikea uskoa et on isommalla ikäerolla olevia pariskuntia... :'D

    • Lumenpukkaaja

      Entinen narkkari aina narkkari, entinen juoppo aina juoppo ja entinen rikollinen aina rikollinen. Faktaa.
      Resuisista kotioloista olevat reppanat ---oi ja voi. Ainahan alkuun uusi ihastus on ihana, hyvä, paras ja vaikka mitä positiivista. Hellustelkaa vaan, mikäpä teitä estää. Katsokaa useamman vuoden perästä onko teistä vanhemmiksi .....huono-osaisuus kun perityy!!!!! Älkää laittako lapsia maailmaan kärsimään omissa jalanjäljissänne.

      Monesti, liian monesti hyvin sujunut elämä muuttuu vastoinkäymisten myötä helvetiksi. Päihteisiin on helppo turvautua huonoina päivinä, kun taustalla sitä kokemusta jo on ennestään. Huumeet ja päihteet johtaa sitten takaisin rikosten poluille.

      Toivon sydämestäni hyvää elämää aloittajalle jonkun turvallisen, hyvän ja vakaan kaverin kanssa. Minulla puhuu kokemus, olen liian läheltä joutunut seuraamaan kun läheinen rimpuilee päihteiden ja rikosten polulla irti pääsemättä vaikka halu hyvään elämään oli kova.

    • noitalöytyy

      Aina joku sortuu trollaukseen.

      • Marrutarru

        Te ette ymmärrä asioita, kirjoitatte vaan omista kokemuksistanne, minä ite oon alkanu 17v. 32v,n miehen kaa ja hyvin on mennyt, kyllähän ne sukulaiset ym,t koettivat pilata välejämme alkuaikoina, mun miesystävä tosin näytti joltain 20v,lta pitkät mustat hiukset ja muutoinkin hyvän-näköinen, nyt ollaan oltu jo 25v,tta yhdesä eikä kukaan enää puutu meijän asioihin eikä ikäero tunnu missään kun on kumpikin tässä keski-ikäisten lähellä.


      • Hennajokatietää

        ahaa tällanen keskustelu, minä itse olin 16v. kun aloin 17 vuotta vanhemman kaverin kanssa porukkaan ja sanon nyt jälkeenpäin että se on ollut viisain päätös elämässäni, ei ole ollut mistään pulaa eikä puutetta koskaan eikä ole kaveri kuulustellut jokapäivä asioitani kuten nämä klossit tekevät, hyvin on asiat on kaksi jo lähes täysi-ikäistä lasta ja oma kesämökki autot molemilla kumpikin töissä, eli täyttä elämää ja rakkautta edelleen.


      • nellinooramust

        jess mulla sama, noi on kateelisia kirjoittajia tossa aiemmin, kyllä oli alussa niitä jotka koetti saada eroon meitä, mutta huomasinkin että tytöt koettikin saada mun miehen itelleen, hah eipäs onnistunukkaan.


      • KusiRuisku
        Hennajokatietää kirjoitti:

        ahaa tällanen keskustelu, minä itse olin 16v. kun aloin 17 vuotta vanhemman kaverin kanssa porukkaan ja sanon nyt jälkeenpäin että se on ollut viisain päätös elämässäni, ei ole ollut mistään pulaa eikä puutetta koskaan eikä ole kaveri kuulustellut jokapäivä asioitani kuten nämä klossit tekevät, hyvin on asiat on kaksi jo lähes täysi-ikäistä lasta ja oma kesämökki autot molemilla kumpikin töissä, eli täyttä elämää ja rakkautta edelleen.

        eli miehesioli pedofiili ja sinä kullankaivajahuora. Nyt toistelette toisillenne että lasten nuoruus on ollut normaali. Siedätte hävetä siat!


      • Hennajokatietää

        Vitun pöljä eihän kyse ole lapsivaimosta vaan täysipäisestä nuoresta naisesta, ei tuollainen kolmikymppinen mies ole mikään irstaileva vanhus on mies juuri parhaimmillaan osaa hoitaa asiat ja rakastaa todella, eri kun mitä nämä poikasten panoleikit, sinä olet jo siinä iässä että jos nainen on 17v. niin se on ollut sinun nuoruudessasi lapsi, nykyään he ovat yleensä kokeneempia sekä viisaampia kun vanhemmat, lapset ovat erittäin onnellisia ja koulutus tulee olemaan parhaasta päästä koska asiat ovat hyvin on ehyt perhe ja muutinkin parhaat lähtökohdat elämälle.


      • MonoDiTri

        Sisareni teki virheen ja hairahtui 16-v nuorena 28-v miehen matkaan. Kaikki oli hyvin useita vuosia mutta kun ikää kertyi hän huomasi että mies on käyttänyt häntä hyväkseen kaikki kuluneet vuodet. Hän ei sitä aikanaan tajunnut nuoruuden huumassaan, sittemmin on joutunut käymään psykiatrin puheilla useaan otteeseen. Mies ei ole vieläkään muuttanut tapojaan vaan nyt 38 vuotiaana seurustelee 18 vuotiaan kanssa.


    • ruususaattue

      Ite aloin pitkästi 10v vanhemman miehen kanssa seurustelemaan ennen täysi-ikäisyyttä ja kyllä sitä iloa pari vuotta kesti. Sitten kun ikää tuli itselleninkin niin huomasin kuinka vatipää-apina tämä unelmieni mies olikaan.

    • Jums_STAYA666

      Kyrpäni on minua pari vuotta vanhempi mutta halajaa minua nuorempaa lihaa. SAATANA hänet RAISKATKOON!!

      • SetäHemuli

        Tämä


    • todistettu-asia

      Jos on jälkeenjäänyt 29-vuotias niin miksei se sovi hyvin 17-vuotiaalle, mikäs siinä.
      Molemmat ovat samalla tasolla ikäerosta huolimatta.

    • kunnollisiaihmisiä

      Hui kamala kun jotkut ovat kamalia kommentteineen. Mulla itseäni 9vuotta nuorempi mies ja olemme seurustelleet yhteensä 25v. nyt ja kihloissa 5vuotta ja hyvin mennyt. Olette toki kuulleet sanonnan/laulun : JOKAINEN IHMINEN ON LAULUN ARVOINEN :) Jos tunnutte kuuluvanne yhteen, niin silloin kuulutte ja tiedän muutaman perheen jossa isä ja äiti eronneeet ja suuresti varmaan HERRA ALKOHOLIN takia,MUTTA lapset heillä ovat maailman ihanimpia ja ystävällisiä nyt isompina,heistä on kasvanut kunnon kansalaisia jotka kunnioittavat kaikkia ihmisiä, oli sitten millaisesta perheestä tullut...köyhä tai kippee.... ettei lapset tarvitse sentakia muuttua/tulla samankaltaisiksi kuin vanhemmat ovat olleet!!! Koittakaa kunnioittaa tekin toisianne, eikä aina tuomita! UGH olen puhunut.

      • Narunjatko

        Keskimäärin ihmisissä ei ole mitään laulun arvoista. Suurin osa vain kuluttaa maapallon resursseja, mukaan lukien allekirjoittanut. Kollektiivinen itsemurha olisi paras lopputulos.


    • hyisaatana

      Tuleee mieleen poplaria pitävä mies jolla on karkkipussi taskussaan ja hiippailee leikkipuiston lähellä.

    • dyddydyyyyy

      Jas sen poplarin alla ei ole yhtään mitään vaatekappaletta...

    • SeppoTurska

      Ole vain sen irstailijan huorana jos siltä tuntuu. Voi olla että saat etsiä uuden miehen noin 2 vuoden ja 10kg jälkeen kun hän kyllästyy.

    • tyttöriepu-petyt

      Ikäero on valtava tuossa iässä jos se on 12-vuotta. Selvä hyväksikäyttötapaus.

    • ota-isi-syliin

      Alikehittyneet 17-vuotiaat iskevät kolmekymppisiä jätteitä itselleen kun haluavat saada isähahmon itselleen. Todella pervoa!

      • oksettavaatouhua

        "17 - 70 "" veet ottaa 9v vaimoikseen , Todella superPervoa. Vitun partanaamat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8036
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      39
      2905
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2482
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2213
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1866
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      13
      1624
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1425
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    Aihe