Onko uuden puolison

uudenperheenäiti

osallistuttava miehen lasten kasvatukseen ja hoidettava niitä jos mies ei ole paikalla? Tuntuu epäoikeudenmukaiselta että pitää ylimääräisiä lapsia kaitsea jos on omia tai on yhteisiä eikä näitä ylimääräisistä saa edes korvausta. Miehen exä halusi monta lasta jotta eron sattuessa saa roimat elarit ja lapsilisiin yh korotuksen. Sitten voi laittaa lapset isälleen tai tämän uudelle puolisolle hoitoon ilmaiseksi ja lähtä itse tuhlaamaan rahat. Ja monesti se mies uskoo eikä kehtaa kieltää.
Onko uudella puolisolla oikeus kieltäytyä? Tai pyytää maksua?
Monesti se exä myös hakee lapset yliajan, jos haku on 18.30 niin se menee yleensä 18.42.20.
Tahallaan ärsyttää meitä ja häiriköi perhe elämäämme. Uskoo voivansa rikkoa kaiken, mutta minä en ole lähdössä mihinkään ja olemme erittäin rakastuneita. Miehen lapset tarvii mua jotta läytävät oman elämän polun ja kasvavat normaaleiksi ihmisiksi. Olen heille rikkaus ja lottovoitto, mutta minä itse en samoin tunne heitä kohtaan. He ovat onnellisia kanssani, sekin rasittaa. Mutta näillä kai se on mentävä, sillä kyllä tuolee vielä se poäivä kun he ovat isoja eikä ryntää tänne ja antaa meille oman rauhan. Ei millään pahalla, mutta oikeus jokaisella on onneen ja omaan perheeseen.

23

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miem

      On talouden toisena aikuisena mikäli ovat paikalla.... ....ja onko miehen hoidettava/kasvatettava naisen lapsia jollei heidän äiti ole paikalla tai onko talouden lasten kasvatus yhteistyötä niin on !
      Jos asenteesi on tollainen niin hittoako otat sellaisen ukon jolla on lapsis

      • äitipuolenarikkaus

        Se on hyvä että oikeudet ovat uudella äidillä. Olenkin miettinyt tuota asiaa paljon, että voinko komentaa ja asettaa rajoja miehen lapsille jotka ovat kurittomia, omiini verrattuina olen kovassa tilanteessa ollut. Mulla on pitkä sääntölista miehen lapsille mutten tiedä voinko vaatia niitä, mutta hyvä jos olen samalla tasolla tai ylempänä kuin heidän äiti.
        Olen tosi hyvä määräämään lapsia ja hyvä asia että saa apua kodinhoidollisiin tehtäviin.
        En minä lapsia häneltä halunnut vaan miehen jonka kanssa jakaa kulut omien lasteni kanssa, kaksin on helpompaa kuin yksin hoitaa montaa lasta.
        Meille ei exä sanele me sanellaan exälle säännöt ja miten saada yhteisymmärrys lasten kasvatuksesta hänelle tajuumaan että se on meidän etu. Olen minä ollut kovilla. Mies on paljon matkilla joten vastuu hänekin lapsistaan on mun harteilla ja voi sanoa että ilman mua he olisivat hunnigolla mutta onko se mun pakko se oli kysymys. Pakko ei ole mutta toisaalta pakkohan on puuttua jos exä ei ole aikanaan kasvattanut lapsiaan. Koen oelvan miehen lapsille suuri rikkaus.
        Onhan se kauheeta pyörittiää yksin suurta lapsiperhettä mutta multa se onistuu, ei kannata kokeilla jos tuntuu ettei osaa.


      • ehtoisaemäntäjjjjj
        äitipuolenarikkaus kirjoitti:

        Se on hyvä että oikeudet ovat uudella äidillä. Olenkin miettinyt tuota asiaa paljon, että voinko komentaa ja asettaa rajoja miehen lapsille jotka ovat kurittomia, omiini verrattuina olen kovassa tilanteessa ollut. Mulla on pitkä sääntölista miehen lapsille mutten tiedä voinko vaatia niitä, mutta hyvä jos olen samalla tasolla tai ylempänä kuin heidän äiti.
        Olen tosi hyvä määräämään lapsia ja hyvä asia että saa apua kodinhoidollisiin tehtäviin.
        En minä lapsia häneltä halunnut vaan miehen jonka kanssa jakaa kulut omien lasteni kanssa, kaksin on helpompaa kuin yksin hoitaa montaa lasta.
        Meille ei exä sanele me sanellaan exälle säännöt ja miten saada yhteisymmärrys lasten kasvatuksesta hänelle tajuumaan että se on meidän etu. Olen minä ollut kovilla. Mies on paljon matkilla joten vastuu hänekin lapsistaan on mun harteilla ja voi sanoa että ilman mua he olisivat hunnigolla mutta onko se mun pakko se oli kysymys. Pakko ei ole mutta toisaalta pakkohan on puuttua jos exä ei ole aikanaan kasvattanut lapsiaan. Koen oelvan miehen lapsille suuri rikkaus.
        Onhan se kauheeta pyörittiää yksin suurta lapsiperhettä mutta multa se onistuu, ei kannata kokeilla jos tuntuu ettei osaa.

        Hei, itse en ole koskaan kysellyt oikeuksieniperään vaan olen toiminut niinkuin olen halunnut. Komennan jos on tarvis ja paljon on ollutkin miehen lapsia pitänyt ojentaa. Mun oikeudet perheen äitinä on ne mitkä itse olen itselleni asettanut. Minä en kysele en varsinkaan miehen exältä, ei ole ihme et mies hänet minuun vaihtoi.
        Mutta mun lapsia ei nykyinen mies komentele eikä entisen miehen uus mikä lie olento onkaan.. hän ei lapsiani komentele eikä teetä mitään töitä, siitä tulee haloo.


      • Miem
        äitipuolenarikkaus kirjoitti:

        Se on hyvä että oikeudet ovat uudella äidillä. Olenkin miettinyt tuota asiaa paljon, että voinko komentaa ja asettaa rajoja miehen lapsille jotka ovat kurittomia, omiini verrattuina olen kovassa tilanteessa ollut. Mulla on pitkä sääntölista miehen lapsille mutten tiedä voinko vaatia niitä, mutta hyvä jos olen samalla tasolla tai ylempänä kuin heidän äiti.
        Olen tosi hyvä määräämään lapsia ja hyvä asia että saa apua kodinhoidollisiin tehtäviin.
        En minä lapsia häneltä halunnut vaan miehen jonka kanssa jakaa kulut omien lasteni kanssa, kaksin on helpompaa kuin yksin hoitaa montaa lasta.
        Meille ei exä sanele me sanellaan exälle säännöt ja miten saada yhteisymmärrys lasten kasvatuksesta hänelle tajuumaan että se on meidän etu. Olen minä ollut kovilla. Mies on paljon matkilla joten vastuu hänekin lapsistaan on mun harteilla ja voi sanoa että ilman mua he olisivat hunnigolla mutta onko se mun pakko se oli kysymys. Pakko ei ole mutta toisaalta pakkohan on puuttua jos exä ei ole aikanaan kasvattanut lapsiaan. Koen oelvan miehen lapsille suuri rikkaus.
        Onhan se kauheeta pyörittiää yksin suurta lapsiperhettä mutta multa se onistuu, ei kannata kokeilla jos tuntuu ettei osaa.

        EI OLE UUTTA ÄITIÄ VAAN PELKÄSTÄÄN ISÄN NAISYSTÄVÄ/VAIMO ja kun sinusta on kyse niin puolisellanen


      • minustakinuusiäiti
        Miem kirjoitti:

        EI OLE UUTTA ÄITIÄ VAAN PELKÄSTÄÄN ISÄN NAISYSTÄVÄ/VAIMO ja kun sinusta on kyse niin puolisellanen

        Ai ei vai? Mikä se isän vaimo sitten on ellei uusi äiti? Eikö se mies etsinyt lapsilleen uutta äiti ä juuri sen takia ettei entinen osannut asiaansa.
        Kyllä minusta lapset voivat ihan hyvin sanoa isän uutta vaimoa äidiksi ja pitää häntä äitinä, ei se ole keltään pois. Kyllä se uusi äiti on lapsille suuren suuri rikkaus ja onni, ja saavat olla ylpeitä siitä että uusi äiti on löytynyt.
        Miukka eikä sukin lapset ole onnellisia kun heillä on uusi parempi äiti? Ja sin', kun olet päässyt entisestä eroon. Ole onnellinen että lapsillasi on paremmin asiat nyt.


      • Miem
        minustakinuusiäiti kirjoitti:

        Ai ei vai? Mikä se isän vaimo sitten on ellei uusi äiti? Eikö se mies etsinyt lapsilleen uutta äiti ä juuri sen takia ettei entinen osannut asiaansa.
        Kyllä minusta lapset voivat ihan hyvin sanoa isän uutta vaimoa äidiksi ja pitää häntä äitinä, ei se ole keltään pois. Kyllä se uusi äiti on lapsille suuren suuri rikkaus ja onni, ja saavat olla ylpeitä siitä että uusi äiti on löytynyt.
        Miukka eikä sukin lapset ole onnellisia kun heillä on uusi parempi äiti? Ja sin', kun olet päässyt entisestä eroon. Ole onnellinen että lapsillasi on paremmin asiat nyt.

        No kun kysyit ja vastatitkin siihen itse eli olet isän vaimo ja toinen aikuinen !


      • Miem
        minustakinuusiäiti kirjoitti:

        Ai ei vai? Mikä se isän vaimo sitten on ellei uusi äiti? Eikö se mies etsinyt lapsilleen uutta äiti ä juuri sen takia ettei entinen osannut asiaansa.
        Kyllä minusta lapset voivat ihan hyvin sanoa isän uutta vaimoa äidiksi ja pitää häntä äitinä, ei se ole keltään pois. Kyllä se uusi äiti on lapsille suuren suuri rikkaus ja onni, ja saavat olla ylpeitä siitä että uusi äiti on löytynyt.
        Miukka eikä sukin lapset ole onnellisia kun heillä on uusi parempi äiti? Ja sin', kun olet päässyt entisestä eroon. Ole onnellinen että lapsillasi on paremmin asiat nyt.

        Eikä isät uutta äitiä lapsille etsi vaan kumppania itselleen !


      • jaläheskaikki
        Miem kirjoitti:

        Eikä isät uutta äitiä lapsille etsi vaan kumppania itselleen !

        Naiset etsii elämän maksajaa itselleen, ja surulliset eronneet miehet ovat hyvä kohde. Mies saa laastarin ja nainen elättäjän.


      • Lissuhei
        jaläheskaikki kirjoitti:

        Naiset etsii elämän maksajaa itselleen, ja surulliset eronneet miehet ovat hyvä kohde. Mies saa laastarin ja nainen elättäjän.

        Vain harvat naiset ovat niin kun sinä juopottelet päivät pitkät ja kun työtä ajattelet niin sua hirvittää, mutta elättäjää et ole saanut paskamaisen luonteesi tähden niin joudut hakeen sossusta rahat viinaasi.


    • elämästäännauttiva

      Joo, en vaan ikinä ottaisi riesakseni puolisoa, jolla on paljon huollettavia.

      • uusivaimomanaa

        Joo ei kannata miehen mielestäkin monesti hänen omat lapsensa ovat riesa, kun ei voi keksittyä uuteen suhteeseen ja elää elämää täysillä, kun exä kiikuttaa lapset hoitoon. Se on rasittavaa. Miehelle pitää suoda vapaus lapsitaan sillon kun eroaa.


      • Uusuparempiisä

        Heheheee juu uuden isän ne kuuluu hoitaa hahaaaa


      • monetisäthoitoo
        Uusuparempiisä kirjoitti:

        Heheheee juu uuden isän ne kuuluu hoitaa hahaaaa

        Näinhän se menee, ja sitten taas kun tämä uusi isä lähtee tulee taas uusi isä ja uusi isä hoitaa.


    • ihmettelijätär

      Miksi mies etsii uuen äidin lapsilleen?

      • 1säpappa

        En mä ainakaan lapselleni äitiä etsi. Puoliso mulle vois kyllä kelvata.


      • näinseonvaan
        1säpappa kirjoitti:

        En mä ainakaan lapselleni äitiä etsi. Puoliso mulle vois kyllä kelvata.

        Pakostihan siitä uudesta naisesta tulee lastesi uusi äiti jos yhteen muutatte. Niin ne kaikki ainakin itse uskovat ja siksi ne kiusaavatkin lapsia koska kuvittelevat olevansa parempia. Jav oivat maksattaa miehellä elämisen ja asua ilmaseksi. kaljatkin ja viinat on naiselle ilmaisia.


      • Lässynkurjuus
        näinseonvaan kirjoitti:

        Pakostihan siitä uudesta naisesta tulee lastesi uusi äiti jos yhteen muutatte. Niin ne kaikki ainakin itse uskovat ja siksi ne kiusaavatkin lapsia koska kuvittelevat olevansa parempia. Jav oivat maksattaa miehellä elämisen ja asua ilmaseksi. kaljatkin ja viinat on naiselle ilmaisia.

        Vain sinä tekisit niin, jos joku ukko sinut edes huolisi, mutta kukaan fiksu mies ei sun perään edes katso, sinusta huokuu jo kauvas katkeruus ja ilkeämielisyys siksi sinut kierretään kaukaa.
        Yksinäsi saat elää lopun elämääsi vain viina ja netti seuranasi.


      • puhuvaanitsestäsi
        Lässynkurjuus kirjoitti:

        Vain sinä tekisit niin, jos joku ukko sinut edes huolisi, mutta kukaan fiksu mies ei sun perään edes katso, sinusta huokuu jo kauvas katkeruus ja ilkeämielisyys siksi sinut kierretään kaukaa.
        Yksinäsi saat elää lopun elämääsi vain viina ja netti seuranasi.

        Et voi tietää toisten asioista, et näytä tietävän omiasikaan. Kun sulla on asiat itselläsi noin kurjasti niin luulet että meillä kaikilla täällä on samoin. Kannattaa pitääs uu kiinni jos ei tiedä, pileen menee villit arvaukset kun muita haukut täällä.


      • 1säpappa
        näinseonvaan kirjoitti:

        Pakostihan siitä uudesta naisesta tulee lastesi uusi äiti jos yhteen muutatte. Niin ne kaikki ainakin itse uskovat ja siksi ne kiusaavatkin lapsia koska kuvittelevat olevansa parempia. Jav oivat maksattaa miehellä elämisen ja asua ilmaseksi. kaljatkin ja viinat on naiselle ilmaisia.

        Ei siitä mikään äiti lapsenneni tulisi. Ei esiteinit enää mitään uusia äitejä tarvitse etenkään jos heillä on ihan omakin äiti ja minä.

        Eikä mun nahdollinen puolisoni nyt sentään lastani kiusaisi, muuten olisi samantien entinen hänkin. Tietenkin. Eikä ole tähänastisetkaan lastani kiusanneet.

        Mä kyllä olen niin köyhä ettei kukaan pysty mulla mitään maksattamaan.


      • Olettyhmä
        näinseonvaan kirjoitti:

        Pakostihan siitä uudesta naisesta tulee lastesi uusi äiti jos yhteen muutatte. Niin ne kaikki ainakin itse uskovat ja siksi ne kiusaavatkin lapsia koska kuvittelevat olevansa parempia. Jav oivat maksattaa miehellä elämisen ja asua ilmaseksi. kaljatkin ja viinat on naiselle ilmaisia.

        Kuka ääliö nyt työnvieroksujan alkoholistin ottaa puolisoksi sinä varmaan haet noita juoppoja puistoista sänkyysi.


      • Vainsinä
        puhuvaanitsestäsi kirjoitti:

        Et voi tietää toisten asioista, et näytä tietävän omiasikaan. Kun sulla on asiat itselläsi noin kurjasti niin luulet että meillä kaikilla täällä on samoin. Kannattaa pitääs uu kiinni jos ei tiedä, pileen menee villit arvaukset kun muita haukut täällä.

        Älä nyt taas sekoile, kyllä sut täällä tunnetaan olet tänne vuodattanut elämääsi ja fantasioitasi monta vuotta.
        Vain ja ainoastaan sulla menee niin huonosti ainoot kaverisi netti ja viinakset.


      • Miem
        näinseonvaan kirjoitti:

        Pakostihan siitä uudesta naisesta tulee lastesi uusi äiti jos yhteen muutatte. Niin ne kaikki ainakin itse uskovat ja siksi ne kiusaavatkin lapsia koska kuvittelevat olevansa parempia. Jav oivat maksattaa miehellä elämisen ja asua ilmaseksi. kaljatkin ja viinat on naiselle ilmaisia.

        Itte itesi tykö teit mutta uutta äitiä sinusta ei tule pelkästäön isä kumppani/vaimo/rasite


      • Miem
        puhuvaanitsestäsi kirjoitti:

        Et voi tietää toisten asioista, et näytä tietävän omiasikaan. Kun sulla on asiat itselläsi noin kurjasti niin luulet että meillä kaikilla täällä on samoin. Kannattaa pitääs uu kiinni jos ei tiedä, pileen menee villit arvaukset kun muita haukut täällä.

        Kyllä sun asiat kaikki tietääoot sen verran kauan niitä itkenyt ja juopotellut


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      368
      4543
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1600
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      213
      1397
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe