Koskaan parantua tästä?
Vastaukset 90
- Anonyymi00001
Kenelle ja mitä teit?
- Anonyymi00009
Haetko sinä törkyä tästä nk kaipauksen kohteestasi guben ketjuista, pöyröö? TT
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ilmaisu touhutoopeli oli liikaa on se taas nuukaa
- Anonyymi00019
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ilmaisu touhutoopeli oli liikaa on se taas nuukaa
Viittaa liikaa konduktööriin, niin valtion tyä on se verran vskava asia
- Anonyymi00031
Anonyymi00009 kirjoitti:
Pääsitpä sinäkin taas laukomaan idioottimaisia aivopierujasi T mikä lie
- Anonyymi00055
Anonyymi00031 kirjoitti:
Pääsitpä sinäkin taas laukomaan idioottimaisia aivopierujasi T mikä lie
Eli osuin oikeaan tämän kaksisuuntaisen kiintymyksesi suhteen
- Anonyymi00002
Voi mutta se vaatii tekoja molemilta
Lätinät ei vie tilannetta kun väärään suuntaan.
Varsinkin. Nämä palsta jutut on tuhoisia. - Anonyymi00004
Ei. Sillat on poltettu.
- Anonyymi00005
Jos on paljon tapahtunut ikäviä asioita niin paljon enemmän pitää tapahtua myönteisiä juttuja, että tilanne edes paremmaksi muuttuisi? Ikävät asiat eivät unohdu, se on jokaisen helppoa todeta. Sinä sen parhaiten tiedät mitä kaikkea on teillä koettuna. Sivusta.
- Anonyymi00037
Ei ole ollut koko aikana mitään syytä siihen, että olisin haluaisin tutustua sinuun! Olet ihan kakara!
- Anonyymi00063
Anonyymi00037 kirjoitti:
Ei ole ollut koko aikana mitään syytä siihen, että olisin haluaisin tutustua sinuun! Olet ihan kakara!
Itsekritiikkikin on hyvä piirre ihmisessä, aina ei ole niin, että voi vain toista syyttää. Aikuistuminen vaatii oman aikansa, se on jokaisen itse läpikäytävä, eikä siirtää sitä vastuuta aina vain toiselle. Vastuullinen ymmärtää paljon paremmin asioita.
Toisen käyttäytymisen voi lukea monella tapaa (väärinkin) Hyvällä ja huonolla tapaa ovat valintoja. Aikuinen ja fiksu harvemmin on loukkaava toista kohtaan. P.S tuskin tunnemme toisiamme "sivusta". - Anonyymi00076
Se on juurikin näin, paljon enemmän on tapahtunut ikäviä asioita, eikä edes jäljellä oleiva riitä niiden hyvittämiseen.
- Anonyymi00006
Jos ei itsenäinen fundeeraus suju, niin kysykää Vaikka kyläPäälliköltä, joka tietää miten nämä jutut menee. Sivusta dissaus
- Anonyymi00007
Eikö käyty jo läpi? Voitais lähentyä.
- Anonyymi00008
Heti, kun ensin opitte puhumaan. 🤨
- Anonyymi00011
Meidän välit on kunnossa. M-nainen on ihana ja haluan helliä häntä. Ärsyttää vain kun ei päästä eteenpäin.
- Anonyymi00085
Ku mikä syy täl?
- Anonyymi00013
Vituttaako pätkispötkis että et saanut puhuttua kattoa pään päältä pysyvästi? Sää se olit saitko hynää pirkkalagerlootaan?
- Anonyymi00022
I f n hate this Prostituutti spring hill
- Anonyymi00069
Eihän tässä ole vielä edes aloitettu.
- Anonyymi00088
Olipas osuva sattuma.
Jollekin kävi noin just ja asiaan liittyy joku palstalta. Eikä ollut edes mitään syytä.
- Anonyymi00014
Se on totta, varsinkin anonyymijutut on tuhoisia...
- Anonyymi00015
Voi jos kumpikin ottaa vastuun osuuksistaan tapahtumiin ja pyrkii parantamaan toimintaansa.
- Anonyymi00039
Minulla ei ole mitään syytä parantaa tapojani, koska tein kaiken täysin suunnitelmani mukaan! En ole ikinä halunnut olla missään tekemisissä stalkkerin kanssa!
- Anonyymi00061
Anonyymi00039 kirjoitti:
Minulla ei ole mitään syytä parantaa tapojani, koska tein kaiken täysin suunnitelmani mukaan! En ole ikinä halunnut olla missään tekemisissä stalkkerin kanssa!
Kerro gubbe hitaille tuo kaikki sama, mutta hitaammin. T naiselta
- Anonyymi00016
Voidaan moikata. Mut muuten ajatelen etten merkinnyt mitään sulle.
- Anonyymi00017
Meidän välit on tietääkseni ihan kunnossa. Samanlaiset kuin mitä viimeksi nähtiin keväällä.
n>m- Anonyymi00077
Etäiset, mutta ei vihamieliset.
- Anonyymi00018
Ei meillä huonot välit ole. Olemme vain erittäin harvoin missään tekemisissä keskenämme.
- Anonyymi00020
ei. suhde ollut jo jonkun aikaa ohi. halusimme eri asioita, ja eri tavoin, eri ihmisiä elämäämme.
- Anonyymi00021
erään kanssa, ehkä, luulen kyllä että jokin hänessä muistuttaa vanhoista existä. tai sitten se on jotain omaa traumaa heistä. mutta aika näyttää. mutta virallisesti sinkku edelleen.
- Anonyymi00023
Kenen meidän vaatii usein ison muutoksen jos välit on tulehtunut ja yksikin moka jos onnistutte saamaan välit kuntoon niin olette lähtöpisteessä tuli suhteesta jojo näin ollen
- Anonyymi00024
Luultavasti ne menevät hänen kanssaan lähinnä huonompaan suuntaan. Yritän päästä ihastuksesta eroon väkisin ja siinä saattaa mennä välitkin pysyvästi.
- Anonyymi00025
Onko ihastuksesi mies?
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Onko ihastuksesi mies?
Nainen on hän, eikä ole kiinnostunut.
- Anonyymi00038
Anonyymi00026 kirjoitti:
Nainen on hän, eikä ole kiinnostunut.
Mistä tiedät, ettei ole? Miten on tuonut asian ilmi?
- Anonyymi00074
Anonyymi00038 kirjoitti:
Mistä tiedät, ettei ole? Miten on tuonut asian ilmi?
Kyllähän sen nyt huomasi. Ja senkin olisi huomannut jos olisi ollut.
- Anonyymi00027
Menit liian pitkälle ja se kertoo ettet ole välittänyt koskaan joten ei
- Anonyymi00040
Miten?
Sivu - Anonyymi00065
Anonyymi00040 kirjoitti:
Miten?
Sivuetköhän tiedä!! kehtasit sen tehdä vaikka tiesit että muutenkin on ollut todella vaikeaa jo pitkän aikaa 😢😢 en todellakaan voisi luottaa enää pienimmässäkään asiassa sinuun
- Anonyymi00070
Anonyymi00065 kirjoitti:
etköhän tiedä!! kehtasit sen tehdä vaikka tiesit että muutenkin on ollut todella vaikeaa jo pitkän aikaa 😢😢 en todellakaan voisi luottaa enää pienimmässäkään asiassa sinuun
No en tiedä, älä oleta🙄
- Anonyymi00028
Ei voi, en voi sietää toimintaasi.
- Anonyymi00029
Samoin
- Anonyymi00030
Ei tämän räntin jälkeen varmaa enää. Pannahinen
- Anonyymi00032
Onko meillä välit?
- Anonyymi00033
Vaatii yhteydenottosi.
- Anonyymi00059
Heitä jo helevettiin tuo kerjääminen misogyyninen uuno
- Anonyymi00034
en kovin herkästä estä ihmisiä somessa!
- Anonyymi00036
Ei todellakaan voi, ja luulisi sinun jo ymmärtäneen sen vuosia sitten!
- Anonyymi00041
Ei minulta...paitsi tuo edell.
- Anonyymi00046
Ok, eikö olekin mielenkiintoista, kun kuiaan tiedä kuka siellä.
- Anonyymi00043
Tietenkin voi.
Jopa välit vois kokonaan saada pois. .
Kunhan mies puhuu irl suoraan mulle. - Anonyymi00044
Epäilen. Keräsin rohkeutta, koska pidän sinusta, ja ajattelin tervehtiä ja sanoa jotain, kun kerrankin siihen olisi ollut tilaisuus. Katsoin sinua, ja näytit hämmästyneeltä ja kiusaantuneelta. Tajusin erehtyneeni kaikesta, mitä oli aikaisemmin ollut. Anteeksi.
Miehelle- Anonyymi00058
Keksisit itsellesi kirjoittava keke jotain uutta välillä boring. TT
- Anonyymi00045
Kyllä voi parantua, mutta mihin saakka, riippuu kynnyskysymyksistä.
- Anonyymi00047
Minullahan oli hullu ideani haudata menneisyys, paitsi että menneisyys sattuikin vielä pihisemään henkitoreissaan, joten välimme saattavat tästä vielä huonontua ennen kuin mitään enempää voisi tulla kyseeseen. Tämä tunteeni on ollut aave talossa, aistien reunoja hipovaa läsnäoloa, kuumuutta pimeydessä, ja siimes, auringon alla. Olen edelleen se enemmän tai vähemmän sama viileä ja etäinen nainen, joka saa osakseen enimmäkseen vain kunnioitusta. Sisäisesti on kuitenkin ollut jo mahdotonta palata entiseen parempaan minääni. Kävipä tässä nyt sitten miten tahansa niin taannoinen sivalluksesi osui oikeaan vaikka otinkin sen hieman raskaasti.
- Anonyymi00048
Ei voi.Sitä saat S...a mitä tilaat.
- Anonyymi00050
Onks tääki hupakko 2 miehen kanssa yhtäaikaa?Toisen kans kihlat toisen etäsuhde.Epäilen kyllä että etäsuhde on muuttunut lähisuhteeksi.
- Anonyymi00057
Anonyymi00050 kirjoitti:
Onks tääki hupakko 2 miehen kanssa yhtäaikaa?Toisen kans kihlat toisen etäsuhde.Epäilen kyllä että etäsuhde on muuttunut lähisuhteeksi.
Niin mukaansa tempaava kerronta gubbe heti sain kiinni keskeisistä henkilöistä
- Anonyymi00071
Anonyymi00050 kirjoitti:
Tääkin? Montako moista tunnet?
- Anonyymi00049
Ei minulta se edellinenkään...se poistettiin...
- Anonyymi00051
Toivon että saadaan parannettua..
- Anonyymi00052
Voi tietty
- Anonyymi00053
Ei näistä saa selvää.........
- Anonyymi00054
Niin, ehkä nykyiset tapahtumat vaikuttavat asioiden kulkuun.
Sivusta - Anonyymi00056
Voi juku koita pärjäillä. T naiselta
- Anonyymi00060
ei tule enää finteligenssiä
- Anonyymi00062
Sitten vasta kun tulet järkiisi ja lopetat sen mun kanssa pelleilyn ei ennen sitä
- Anonyymi00064
https://youtu.be/dzUa09b9SZQ?si=Jvwq-VAYAm4i41WK ehkä vähän siivoamista ja selvittämistä vaatii.
- Anonyymi00066
Epikriisis perusteella ei varmasti. -sivu
- Anonyymi00067
eivät ikinä, mitä tänne teitte. veitset hakattu.
- Anonyymi00068
Ei voi
- Anonyymi00072
Voi parantua. En ole pessimisti.
- Anonyymi00073
Uskon yhä kaikesta huolimatta tulevaisuuteen ja meidän mahdollisuuksiimme kohdata se yhdessä, juuri sellaisina kuin me silloin olisimme, ilosta muuttuneina ihmisiksi, yhteenkuuluvuuden tunteesta, joka tuntuisi sekin vain vapaudelta.
- Anonyymi00087
Muuten samoin kuin omat ajatukseni, paitsi siltä osin että tilanne tarvii muutoksen nyt eikä....... joskus tulevaisuudessa.
En pysty, osaa, tai voi selittää tarkemmin mitä tarkoitan tällä seuraavalla......
En enää näe enkä tunne noita, mitään.....
Hän tietää kun näkee.
- hän löytää tämän tästä sen tiedän
- Anonyymi00075
luultavasti ei, koska vieläkään ei ole mitään elkeitä siihen suuntaan tullut Hän naiselta, itse olen pahoitellut tapahtunutta, mutta siihen ei ole tullut minkäänlaista vastetta...
- Anonyymi00078
Oletko pahoitellut hänelle kasvotusten vai missä?
- Anonyymi00079
Ei niin pitkään kun pakenet vastuutasi tapatuneista asioista.
- Anonyymi00080
nyt on vedetty takaisin veitsin, toivotaan että kolahtaa.
- Anonyymi00081
ei voi valitettavasti mä olen ikäänkuin jumissa loppuelämäni se ei ole vitsi kun sanon että olen ollut vuosia sisältä kuollut joudun varomaan tekemisiä sanomisia ja välillä tuntuu etten sovi tänne ollenkaan joku ihan eri maailma pitäs olla missä saisin elellä voimieni kanssa hyvillä mielin kaikki mitä teen on väärin jopa katseet tulkitaan miten halutaan olen loppuelämältä toivonut vaan rauhaa. sitä en tiedä että annetaanko. koska vaikka kaikki muut jättäisivät rauhaan eivätkä puhuisi mitään niin mun pää valitettavasti puhuu mulle. yötä päivää.
- Anonyymi00082
eli mulla ei ole tästä noidankehästä ulospääsyä ehkä enää koskaan. enkä voi edes syyttää muuta kun itseäni. en edes tiedä mikä olin tai olen. sen tiedän etten ole hyvä ihminen. en ole kuin muut.
- Anonyymi00084
Ihminen joka ajattelee ja tuntee itsestään noin kuin tuossa kirjoitit, ei ole huono ihminen. Ei kyllä muutenkaan kukaan ole pelkästään joko hyvä, tai huono ihminen.
Eikä myöskään kukaan ole kuin muut.
Ulospääsy voi olla yllättävän helppokin.
Välität selvästi jostakin ihmisestä.
Oletko tehnyt häntä kohtaan jotakin väärin?
Mikäli olet ja siksi tunnet noin, niin polku ulospääsyyn tuosta on puhuminen hänelle.
Yksin on vaikeaa,
yhdessä toisen kanssa kaikki on mahdollista
En tiedä kirjoitatko oikeasti itsestäsi, vai esität olevasi joku toinen mutta..
- Anonyymi00083
meinaako ne taas, otetaan sulta että muut saa etkä saa, mitään tilalle. pidetään orhana ja muiden palvelijana. veitset hakattu jo menneistä. ha hakkaan aina, mitä tänne teitte.
- Anonyymi00086
Tuo saa aina vaan pahemman ja pahemman olon sulle itsellesi, oot varmaan huomannut.
Kosto ei ole se mikä auttaa yhtään ketään. Kaikista vähiten se auttaa sitä kostajaa.
Ja nuo palaa takaisin sun suuntaan joskus.
Ennemmin tai myöhemmin. Jos ei just sua itseäsi kohtaan niin.... 🔄🪢
💠¤ bloodline ¤💠 - Anonyymi00089
Anonyymi00086 kirjoitti:
Tuo saa aina vaan pahemman ja pahemman olon sulle itsellesi, oot varmaan huomannut.
Kosto ei ole se mikä auttaa yhtään ketään. Kaikista vähiten se auttaa sitä kostajaa.
Ja nuo palaa takaisin sun suuntaan joskus.
Ennemmin tai myöhemmin. Jos ei just sua itseäsi kohtaan niin.... 🔄🪢
💠¤ bloodline ¤💠Kenelle ajattelit kirjoittavasi. Ihan vaan tällee sivusta, koska tuo jankkaa noita "veitset hakattu" juttujaan päivittäin joka paikkaan.
Joten kommenttisi meni täysin tuuleen ja täysin oletetulle väärälle henkilölle. - Anonyymi00090
Anonyymi00089 kirjoitti:
Kenelle ajattelit kirjoittavasi. Ihan vaan tällee sivusta, koska tuo jankkaa noita "veitset hakattu" juttujaan päivittäin joka paikkaan.
Joten kommenttisi meni täysin tuuleen ja täysin oletetulle väärälle henkilölle.Kenelle itse oletat sanovasi noin?
Kuinka olisin voinut kirjoittaa mielestäsi väärälle henkilölle?
En kyllä ole olettanut, kuvitellut tai väittänyt tietäväni kuka tuo oli jolle kirjoitin.
Keneksi oletat että oletin tuota kirjoittajaa?
Eikä mikään mitä kirjoitin mennyt mitenkään "täysin tuuleen" vaikka niin sanotkin.
Älä itse oleta mitä tahansa. 😈⚖👿 - Anonyymi00091
Anonyymi00090 kirjoitti:
Kenelle itse oletat sanovasi noin?
Kuinka olisin voinut kirjoittaa mielestäsi väärälle henkilölle?
En kyllä ole olettanut, kuvitellut tai väittänyt tietäväni kuka tuo oli jolle kirjoitin.
Keneksi oletat että oletin tuota kirjoittajaa?
Eikä mikään mitä kirjoitin mennyt mitenkään "täysin tuuleen" vaikka niin sanotkin.
Älä itse oleta mitä tahansa. 😈⚖👿AIS, unohdan välillä että täällä on 98 prosenttia tietynlaisia. sori! 😂
- Anonyymi00092
Luulen että ne voivat parantua! Ensin pitää tieyn asian toteutua, mikä auttaa minua auttamaan lastani!
- Anonyymi00093
Tuskin
- Anonyymi00094
ajankaa kaikki menee silleen ohi kaikest tulee tasasen tappavaa jopa tylsää sitä se elämä on luulin joskus et oon vaa avaruusalus ja elämä on oelkköä rakettitiedettä mut putos tyttö korkeelta ja kovaa tasaselle
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291334
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt4581023Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "159627Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va184553- 43549
Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l68528- 71523
Luotan sinuun nainen, kuin kallioon!
Jos joskus tuntuu siltä, että haluat puhua minulle jotain luottamuksella niin voit luottaa siihen, että kaikki jää meid39481- 37478
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt19470