Etin tyttöystävää

12v

Olen 12v poika Oulusta ja etin itelleni tyttöystävää, niin jos jotakuta ton lyhyen textin pätkän jälkeen kiinnostaa nii kertokaa.

18

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TissuSex69

      Olen kaunis 40v mies. Minulla on sokeroidut homosääret ja ajellut pakarat. Laita viestiä 0406666969

      • Rly


    • JokerMolester

      Kerroitpa ittestäs iha vitusti

      • Tunnistat.tästä

        Olen 56 -vuotias eläkeläinen ja kiinnostunut suomalaisista tytöistä, Oulun seudulla.

        Asunnon osoite: Oulun seuden vok


      • Ei.seiso

        Prostatavikaa pikkuisen, ei seiso. 12 v olisi ensiapu.


    • Kala.käy.pyydykseen

      Terve aloittaja, olen itse 46 v. ja etsin 12 v. tyttöystävää Oulusta. Pitäisi olla pitkät, vaaleat hiukset ja sievät kasvot. Barbin näköinen olisi kaikkein paras, äidillä ja isällä saisi olla kaksi autoa, että me voitaisiin lainata toista viikonloppuisin. Jos vanhemmilla olisi mökki, sinne veisin sun, pikku barbi.

      Verkot vesille näin Saimaan seliltä käsin!

    • Hyvä.idea

      Minäkin etsin 14 v. tyttöystävää, Kalajoelta, Raahesta, Oulusta tai Kempeleestä.

      Pakkasin jo matkalaukun kohti Bagdadia, mutta jos tällainen tärppäisi, niin voisin laukun purkaa.

    • Tumma.tukka

      No, mutta tämähän on hieno idea, etsin myös tyttöystää Oulusta, ikä voisi olla 12-15 v. ei sen niin kuukauden päälle tarkkaa ole. Kunhan olsi tyttöystävä. Meillä olisi täällä useampi kundi, joita asia kyllä kiinnostaisi, jos tyttö ottaisi yhteyttä tänne.

      Laitahan kiva likka tänne nyt houkutusviesti.

    • Siis camoon :'D kysyn tätä nyt edelleen; miksi? Siis haluatteko te vaan päästä sanomaan että "hei jätkät, mullapa onkin tyttö!" vai haluatteko te tällä tavalla etsiä sitä oikeaa (enpä usko) vai havitteletteko te jotain sänkyjuttuja? Niin kun että miksi?

    • Hunaja.ja.kärpäiset
    • Iso.tyttö12v

      Moi oon melkee 12 vuotta. Olen jo iso tyttö. Voisin tehdä mitä vaan haluut ku ollaan meidän ikäiset jo iha tarpeeks aikuisia tekemään mitä vaan. Mulla on iso perse ja isot tissit. Jos kiinnostaa nii vastaa tähä viestii.

      • Oot liian vanha mulle, mutta eiköhän kaverini Sampo huoli sua.


      • AIDSS

        Olen homo


      • AIDSS kirjoitti:

        Olen homo

        Asia selvä!


    • 12vpojistakiinnostunut

      Tääl ois 12.v tyttö vapaana😜et jos vaa haluut nii tuu juttelee vaik snäppii: siiruli10

    • 04Oulustaa

      Ite oon 04 Oulusta :)) oisin kiinnostunu mut onko sulla instaa? Voitas diressä vaikka juttella ku mulla ei oo snäppii ku ei anna jostain syystä lataa :(

    • Tyttö12vee

      Mä voisin alkaa oon 12 vee tyttö

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      43
      2240
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1759
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1563
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      44
      1520
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1475
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1451
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    Aihe