Jätkät auttakaa!!

Eksynytihminen

Oon siis 14v tyttö ja olin täs kesällä leirillä ja tapasin siel yhen jätkän joka on 17v (ihan pian 18) siellä ei hirveesti ehitty tutustuun enkä uskaltanu oikee puhuu sille. Siel leirillä en kuitenkaa pystyny olee iha oma itteni... Tottakai sit iskin silmäni siihen jätkään ja mun frendi meni juttelee sille leirin jälkee mun puhelimel. Se kerto et puhun siit paljo ja et mul on sen kuva taustakuvana. Sit uskaltauduin kertoo sille et oon kuses siihen ja se sano et haluu tutustuu paremmin ennen ku suostuu mihinkään. Tää ilmeisesti johtu jostain aijemmasta kokemuksesta... Nyt ollaan halailtu frendeinä pariin otteeseen, mut ei olla nähty ku vaan musaleiriin liittyvillä keikoilla ja ollaan viestitelty päivittäin. Meillä on kumminki 150km välimatkaa, joten tää on vähän hankalaa... Pian tulee uus leiri joka kestää vaan viikonlopun ja sovittiin, että siellä sit tutustutaan ihan totaalisesti. Unelmoin vaan siitä kuinka joskus voisin nukkua sen vieressä ja se aamulla lähtisin sen mukaan treeneihin ja tapaisin sen bändin. Se siis asuu yksinään kivassa pienessä kämpässä. Mitä mä teen? Miten edistyn tässä? Auttakaa! Se on heitelly melko härskiä läppää ja on kyllä saanu samalla mitalla takasin! :D Se on aika huono vastaamaan viesteihin, enkä viitti laittaa sille kovin montaa viestiä ennen ku se vastaa :( mitä voin tehä???

23

230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • avuliasjätkä

      Ei muuta kuin odotat sitä musaleiriä ja siellä käytä kaikki vapaa-aika hyväksi ja tutustu siihen ihan totaalisesti:) Jos poika on hiukankin sinusta kiinnostunut (kuten vaikuttaa), niin hän kyllä pitää omasta osuudestaan huolen. Uskon, että teille tulee hieno leiri ja sen jälkeen olettekin jo paljon läheisempiä:)

      • Eksynytihminen

        Kiitos :) helpottaa oloa kun joku jätkä sanoo noin ni tietää et on jotain tehtävissä :D


    • Tee mitä teet nmut jos annatr sen jätkän panna sua(mikä on tietty unelma) ni annat ainoan ja sit susta tulee sen jätkän päänahka: -sain pillua!!!heheeee... Mut jos se jätkä tosissaan ja sä tosissaan ja selviätte 150km välimatkasta ni sit se on rakkautta.

      Erottakaa nyt ihmiset rakkaus ja himo toisistaan, varsinkin nuorena ne on yks yhteen.

      Mut jos aqnnat sille jätkälle seur leirillä ja sit itkey täällä et se käytti hyväks ni enää ei käy, sinua on varoitettu.

      • Eksynytihminen

        Äly hoi! Oon 14😂😂 Enkä oo ihan noin tyhmä


      • bohelvetin hyvä että et oo....eli mitä oikeasti halusit kysyä?


      • Eksynytihminen

        Lähinnä mietin miten useimmat jätkät haluu, että niitä lähestytään? Tiiän kyl et kaikki on erilaisii mut ees jotain apua? Haleja? Kaikki järkevät neuvot käy!


    • viisasjäbä

      Teijjä ikäero on täs iäs liian suuri laki kieltää

      • Eksynytihminen

        Öm.... Laki ei kiellä seurustelua😂


      • shfs

        Heheheh mullakin oli 20-vuotiaana 15v tyttö eikä mitään ongelmia. Haistakoon suomen laki paskan sanottiin kumpikin :)


      • Eksynytihminen

        :DDDDDDD


    • Eksynytihminen

      Ollaan nyt alskusyksystä menossa vielä lintsille parin frendin kaa ja päätin pyytää tän jätkän mukaan😄😀 ongelmaks tosin muodostuu tuo palaaminen kun sen kodin suunnalle ei oikeen mee junia niin sen pitäis tulla mun luo yöks😁

      • Siitä vaan yökylään!


    • Eksynytihminen

      No siis kaipaisin edelleen niitä vinkkejä, että mitä mun nyt kannattais tässä tehä... Se seuraava leiri kestää kuitenki vaan kaks päivää ja sen on vasta ens kuussa😔 Sanoin kyllä tälle jätkälle, et mulla on ikävä sitä ja sen haleja ja se vastas ":(" joka on must aika söpöö😍😄

      • avuliasjätkä

        Eli teillä on suhde jo hyvällä alulla:) Viestittele sen kaa ahkerasti ja söpöile hymiöillä;) Ja sit ens leirillä tuutte taas läheisemmiks...;)


      • Eksynytihminen

        Kiitti hei! Sun kommenteista on oikeestaan ollu eniten apua😊


    • petteri_kallio

      anna olla ei mitää mahiksia ilmotin poliisille jo

      • Eksynytihminen

        🙄🙄🙄ei oikee kinee noi kommentit


    • nolikset11

      työnnä nuppineula varpaaseesi, juo 3,423dl vettä, mene viideksi minuutiksi kadulle alasti hyppimään jänishyppyjä ja huuda hoosianna daavidin poika, tiputa 10€ seteli maahan, laula sannin että mitähän vittua täydelliseseti väärinpäin tai heitä lihapullalla naapuria.

      Toimivat pulaan kuin pulmaan

      • Eksynytihminen

        🙄🙄🙄🙄🙄


    • Eksynytihminen

      Siis nyt tää jätkä päätti sitte ilmottaa et on mahotonta tutustuu ja viettää aikaa ku ollaa iha eri puolil suomee....😔Meiltä siis ajaa sinne 2h ja juna kulkee suoraan täältä sinne

      • Eksynytihminen

        Apua tarvitaan siis edelleen!😁😁


    • m3m35

      onnea sun suhtees kaa en voi kauheesti auttaa ku oon vaan 14v. poika mut luulisin et useimmat pojat haluu mukavan tytön ja et liikaa spämmi sitä sun viesteillä ja muista antaa myös sille omaa rauhaa et sen ei koko ajan tartte vastailla sun viesteihin esim. ittelläni on ollu semmone tyttö luokalla joka aina sen kavereitte kaa pilkkas mua siitä kun tykkään pelata paljon pelejä ja semmosta ni ne aina soitti mulle ihan turhaan ja kyseli kaiken näköstä tyhmiä juttuja multa mut toisen kerran viel onnee sen suhtees kanssa!

      • Eksynytihminen

        Kiitti ku ainaki yrität auttaa😊


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1843
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1406
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1307
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe