Voiko 98 olla 01 kanssa yhdessä ?

98poika

oon palavasti ihastunu yhtee -01 tyttöön. Ja hän on myös kiinnostunut minusta, meillä on tavallaan jo juttua menossa niin mulla on vaan yks ongelma että mää oon 98 niin voiko teidän mielestä 98 olla 01 kanssa yhdessä ?

5

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos suhde sisältää mitään seksuaalista, niin meidän mielipiteellä ei ole mitään väliä. Jos asia menee viranomaisten tietoon, niin ratkaisevaa on ainoastaan syyttäjän ja tuomioistuimen mielipide siitä, oletteko kypsyydeltänne tarpeeksi lähellä toisianne. Myös tytön vanhemmilla saattaa olla sananen sanottavana asiaan...

      Tytöllä on myös mahdollisuus muuttaa mieltään ja tehdä sinusta jälkikäteen rikosilmoitus aina siihen asti, kun hän täyttää 28 vuotta!

      Asiat olisivat sinulle ihan helvetin paljon yksinkertaisempia ja turvallisempia, jos malttaisitte odottaa siihen asti, että tyttö täyttää 16.

      Muista, että kaikista mahdollisista oikeudellisista seurauksista vastaat yksin sinä. Tyttö ei nuorempana ole vastuussa mistään. Hän ei ole lain mukaan kykenevä antamaan pätevää suostumusta seksuaaliseen toimintaan.

      Sinuna olisin hyvin hyvin varovainen....

    • 98poika

      Mutta me ollan sovittu että meidän suhteeseen ei kuulu seksi vähän aikaan sitten vasta kun tyttö täyttää 16 vuotta

      • 98poika

        Ja missä vaiheessa mää olen muka kirjoittanut että meidän suhteeseen liittyy seksi ? :-)


      • 98poika kirjoitti:

        Ja missä vaiheessa mää olen muka kirjoittanut että meidän suhteeseen liittyy seksi ? :-)

        Sanoinkin, että JOS... :-)

        Kannattaa kuitenkin ottaa huomioon myös ns. kylilläkuiskutteluefekti. Joidenkin mielestä saatat olla tyyppi, joka vikittelee alaikäistä.

        Teidän iässänne kolmen vuoden ikäero on iso, mutta toisaalta se ei välttämättä kerro välisestänne kypsyyserosta yhtään mitään. Jos suhde on tervehenkinen ja tasavertainen ja molemmat huomioon ottava, niin mikäpä minä olen teitä tuomitsemaan.

        Varaudu kuitenkin pettymyksiin. Teinisuhteiden elinaikaodotus ei yleensäkään ole kovin kummoinen, eikä ikäeronne sitä välttämättä pidennä.


    • Järkihoi

      Voi toki! Älkää vaan kertoko kenellekään jos harrastatte seksiä, muuten sut leimataan pedofiiliksi, vaikka toinen ei enää lapsi olekaan....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2122
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1674
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1501
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      32
      1486
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe