Vihreä LM - missä myydään Viipurissa?

vihreäLM

Matkustan reittibussilla, joten mikään Rättijärven huoltsikka ei onnistu. Onko Nuijamaan duty free shopissa? Viipurin kauppahallissa on joskus ollut, mutta ihan törkeään ylihintaan. Tavallisissa supermarketeissa ei missään ole vihreää LM vaikka muita värejä onkin. Entäs suomalaisten suosima Nesteen huoltsikka Viipurin rautatieaseman vieressä? Olisko siellä?

7

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maho-rkka

      Osta punaista - se on paremman väristä!!

      • maho-rkka2

        jos et osaa vastata kysyttyyn kysymykseen, niin miksi edes kirjoitat??? jos kysyjä haluaa ostaa vihreää tupakkaa, niin ei varmaan punainen kiinnosta.


    • Karuselliin

      Käväsepä Karusellissa. Siellä on muutakin ostettavaa.

      • vihreäLM

        ei oo karusellissa eikä muissakaan ketjumarketeissa vihreetä lämäriä. muuten kyllä karuselli on kiva kauppa, vaikkei aina halvin, vaikka onkin isoin viipurin marketti.


      • Karuselliin

        Mä oon ens viikolla muutaman päivän Pietarissa. Voin kahtella löytyykö sieltä ja ostaa. Kouvolassa ku Allegro pysähtyy takasin tullessa 01.09 klo 17.44 saisit tuliaiset. Mulla ei kylläkään oo harmaintakaan aavistusta mikä sen "oikea" hinta on.


    • ryynak

      Kysyppäs vielä kauppahallista, jos ei oo siellä niin sitten ei oo missään.

    • vihreäLM

      Rautatieaseman vieressä Nesteellä myydään vihreetä LM hintaan 930 ruplaa kartonki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hetkeksikään en lakannut sua ajattelemasta

      Välillä ajattelin, etten ole sellainen johon ihastuisit. Välillä ajattelin, että sinäkin ihastuit. Olen ollut erittäin s
      Ikävä
      40
      5130
    2. Kun kaivattusi kosketti sua

      Mitä ajattelit ja tunsit? 💘
      Ikävä
      65
      4014
    3. Se yksi tunniste tuolla jossain tunnisteluketjussa

      Sultahan se oli. Ihan kun alkaa järjellä miettiä niin eihän se voinut olla kuin meistä. Miten tää nyt on niin vaikeaa.
      Ikävä
      27
      2133
    4. Mitä tiedätte tällä palstalla vaikuttavasta lahkosta tai kultistaasta lahkosta tai kultista?

      Tällä palstalla on ilmeisesti joku lahko. Kun nykyään on noita melko uusia ihmiskauppalakejakin niin ehkä olisi mahdolli
      Ikävä
      55
      1707
    5. Valittaja kyllastyttää.

      Ähtäriläiset alkavat olla aika yrpiintyneitä tuohon valittajaan. Jatkuvalla syötöllä yritää tunkea negatiivista asiaa Äh
      Ähtäri
      13
      1474
    6. Raavitko koskaan päätäsi ja mietit mikä idea tällä kaikella hulluudella on ollut

      Minä en oikein muuta mietikään. On monta niin ihmeellistä sattumaa ja kaikkea muuta ihmeellistä mitä ei voi järjellä sel
      Ikävä
      13
      1225
    7. IS Viikonloppu 21.-22.9.2024

      Kovis on Toni Pitkälältä. Tästä Pitkälän ristikosta en pitänyt. Kyseessä on tasapaksu, vähän tylsä ristikko. Joskus To
      Sanaristikot
      56
      1162
    8. Olisi aika avata keskustelu NATO jäsenyyden tuomista vaaroista ja haitoista Suomen kansalle

      On sanomattakin selvää että NATO jäsenyydestä hyötyy vain erittäin pieni osa Suomen kansasta.
      Maailman menoa
      276
      1153
    9. Tykkään vaaleansinisestä

      Voitko mies laittaa jotain vaaleansinistä päälle ja siitä tiedän kohdatessa että kaipaat mua?
      Ikävä
      30
      1089
    10. Sofia B- takamuksen operaation on maksanut Niko Ranta -Aho.

      Nyt tulee totuuksia tietoon ja itse Hörkkö ja Embuske ovat kertoneet asiasta. Toimenpiteet on tehty vuonna 2018 .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      1060
    Aihe