Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan.
Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/ensitreffit-alttarilla-jyrki-paljastaa-haayon-intiimiasioista-kameroiden-sammuttua-fyysinen?s24
Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

11
5108
Vastaukset
- Anonyymi
vähä-älyistä sakkia.
- Anonyymi
Hienoa. Olisi jännää saada ohjelmaan bonus, että lapsikin tehdään alulle hääyönä.
- Anonyymi
säästää pitäis...nää päättäjät on joko sairaita..tai varmoja omasta työpaikasta...
paskaa tulee ihmisten perseestä miljoonia kiloja joka päivä...huh..ihmiset täynnä paskaa.
se että se on aivoissa..voi...ELI NÄÄ ON NIIN TURHIA OHJELMIA...HERÄTKÄÄÄÄÄ - Anonyymi
Kun ei noilla ihmissurkimuksilla ole muuta tarjolla.
- Anonyymi
Tämä KANALAN TOUHU on rienaamista. Ei ihme että piritorin seurakunnan kirkkoherra on tällainen. Sopii kyllä siihen seurakuntaan.
Kuka helvetillinen tollo on antanut tälle kahjolle pappisvihkimyksen?
Pyhän toimituksen rienaaja ja tekee rahaa tällä sikamaisella pyhimyksenä olemisella!! - Anonyymi
Niko saarisen kollega tosi-tv tähtiä molemmat.
Täysiä palikoita kumpikin. - Anonyymi
Miksi Anna kuumenee heti meikkikeskustelusta? Olisi sanonut, että tykkään meikata ja juuri tälläinen, enkä aio muuttua. Sillä selvä!
- Anonyymi
Moni on herkkä loukkaantumaan, ei sille oikein voi mitään.
- Anonyymi
Kyllä Jennillä vielä hymy hyytyy kun tapaa jyrkin
Lähipiirin..
10v sinkkuna Juu ei ihan - Anonyymi
Jennillä tulee vielä ongelmia yhteiselämässä, ainakin on niin määräilevää tyyppiä.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2151459- 961286
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan41108Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle171086Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9938Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86910Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.61862- 32850
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii45780T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37778