Raavitko koskaan päätäsi ja mietit mikä idea tällä kaikella hulluudella on ollut

Anonyymi-ap

Minä en oikein muuta mietikään. On monta niin ihmeellistä sattumaa ja kaikkea muuta ihmeellistä mitä ei voi järjellä selittää mahtunut tämän matkan varrelle.

Ensihetkistä lähtien.

:).

44

5053

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei niitä järki selitäkään vaan jokin paljon ikävämpi homma.

      • Anonyymi

        Aivan. Ei ole tässä ko. hulluudessa kaikki selitettävissä sattumilla jatai ihmeellisyyksillä. Se ikävämpi puoli löytyy tämän takaa. Sivullinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan. Ei ole tässä ko. hulluudessa kaikki selitettävissä sattumilla jatai ihmeellisyyksillä. Se ikävämpi puoli löytyy tämän takaa. Sivullinen

        Ja huomenta, piti sanoa.


    • Anonyymi

      Olet vain Truman-showssa

      • Anonyymi

        Siltä näyttää.


    • Anonyymi

      Olen tuota miettinyt erittäin monta kertaa. Siis omassa tapauksessani niin outoja sattumuksia myös.

      siv

      • Anonyymi

        On niin erikoisia, outoja, eriskummallisia ja suorastaan yliluonnollisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On niin erikoisia, outoja, eriskummallisia ja suorastaan yliluonnollisia.

        Jep, todellakin. Käsittämätöntä suorastaan.


    • Anonyymi

      🤡🤡🤡

    • Anonyymi

      Millä ”kaikella hulluudella”? Oletko vielä siellä jossain toisessa maassa pakoilemassa ja miksi et enää raportoi siitä asiasta mitään?

    • Anonyymi

      Lopetin palstan avulla ja hilsekin lähti tätä myötä. Sitä.

    • Anonyymi

      En raavi, kun tulee tikkuja sormiin. Puupäämieheltä.

    • Anonyymi

      Törmäätkö minuun sattumalta?

      • Anonyymi

        En ainakaan kyttää milloin olet liikkeellä!
        Tulee vaan tunne että nyt on mentävä. Outoa myönnän 🤷🏼


    • Anonyymi

      Ensihetkistä varmaan loppuhetkiin asti. Juu olen minä sitäkin miettinyt, että jos hulluus on iskenyt nuolemaan minut ja olenkin aivan yksin tämän ongelman kanssa vai?

    • Anonyymi

      Tässä se on nyt todistettu varmuudella meitä hulluja täällä on monta.

    • Anonyymi

      Kuuluuko saria-tai mihin lakiin vai yleiseen järjestyssääntöön humalikon häiritsevä kuljeskelu.

    • Anonyymi

      Todellakin on näin.🫣

    • Anonyymi

      Funtsatkaa,että jos tämä meille tunnettu maailmankaikkeus onkin vain yksi pieni solu jossain mielettömän kokoisessa maailmankaikkeudessa.Miten esim auringon lähellä ,ihan vieressä on nähty valtavia avaruusaluksia,jopa maapalloa paljon suurempia!Miten kestävät sen kuumuuden ja valtavan painovoiman,joka ei näytä vaikuttavan niihin mitenkään!Näitä asioita sekä nasan kuvaamaa materiaalia voi seurata eksopolitiikka sivuilta.

    • Anonyymi

      En mieti enää mitään muuta kuin että mikään ei enää hätkäytä, vaikka lehmä lentäisi naaman edestä, että kas niin

    • Tulloohan sitä kaikenlaista kelailtua.Osin siltä"onko tässä mitään järkeä",pohjustuksella.

    • Anonyymi

      Ei mikään ole sattumaa, kaikella on oma tarkoituksensa. Olen miettinyt että miksi annetaan koko ajan urakalla lisää, kun tuntuu ettei jaksaisi enempää. Siis omasta mielestäni olisi jo riittänyt, mutta en varmaan ole ottanut riittävästi opiksi vielä. Joku sieltä hyökkää, voi hetken horjuttaa, muttei saa kaatumaan. Jumalalle kiitos 🙏

      • Anonyymi

        Kaikki palautuu meille mitä teemme muille.
        Kukaan ei hyökkää. Elämä palauttaa tasapainon. Pitää osata antautua elämälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki palautuu meille mitä teemme muille.
        Kukaan ei hyökkää. Elämä palauttaa tasapainon. Pitää osata antautua elämälle.

        Noinko sanoisit vuosikymmeniä rankan kiusaamisen kohteeksi joutuneelle?


      • Anonyymi

        Tuo 🙏🏻 hymiö ei ole rukoilu vaan yläfemma. Se on ymmärretty väärin koko ajan.
        Onhan se kiva kun uskiksetkin heittää yläfemmat 👍🏻😁


    • Anonyymi

      Siinä on tiettyä viehätystä että kuvio syntyy, vaikka se itsessään olisi kaukana viehättävästä.

    • Anonyymi

      Miehellä ollut M naisen kanssa

    • Anonyymi

      On outoa kun tietämättä minne on menossa tai mitä edes haluaa sokeasti valmistautumattomana ja tietoa vailla, ja sitten yksi asia johtaa toiseen ja vähitellen jotain muodostuu tyhjästä, ja lopulta vallitsee tyyni varmuus, se on se mitä kutsutaan elämäksi.

    • Anonyymi

      Juu ei kovin älykkäiksi voi kaksikkoa kutsua

      • Anonyymi

        Syökö se toinen yhtään kynsiään edes kun toinen kirjoittelee estottomasti kaikennäköistä?


    • Anonyymi

      No en . Olen itsenäinen.

      • Anonyymi

        Eihän se lopputulema oo vielä

        Sit sen ymmärtää

        Together

        Forever


    • Anonyymi

      Mietin kans tota tosi kauan lapsena, sitten tulin uskoon (Kiitos Jumalalle!). Yhtäkkiä kaikki kävikin järkeen ja nyt on rauha mielessä, sillä tiedän ja tunnen (niin hyvin kuin tunnen) Hänet, joka on kaiken luonut ja jonka kaikki täällä on.

      Suosittelen yrittää ottaa Jumalaan yhteyttä, saatat yllättyä. Rukoile ja puhu Jeesuksen nimeä, tämä saattaa tuntua sinusta oudolta mutta Jeesus on erittäin todellinen.

      • Anonyymi

        Suuri kunnioitukseni Sinulle. Herra meitä johdattakoon parempaan.


    • Anonyymi

      Kerron sulle kun kohdataan.
      Avaan sulle uuden maailman.

    • Anonyymi

      Kyllä. Miksi juuri sinä sait minut näkemään unia, heräämään kylmyydestä rakkauteen. Töissä sattunut liikaa asioita ollakseen sattumia, saatan pysytellä etäällä mutta silti tulet vaikka työpuhelimeen soittaen.

    • Anonyymi

      Kuten Spede-elokuvassa Pähkähullu Suomi:

      - Ehdotan, että tämä on skandaali, ja toiseksi : mitä me nyt teemme.

    • Anonyymi

      Varmaan moni laulaa nykyään ainakin jälestäpäin ? kumpa olisin viisaampi( ennen ja tulevassa) kuin isäs milooinkaa ja oppisin ajattelemaan ???? ! Murhetta monille tuottaa, se on kaukana hyvästä elämästä ,ei olisi vastuussa ,kuin itsestään,ei murhetta toisille tuottaa .

      • Anonyymi

        Puhun maailmankaikkeudesta

        Vaikka sama se

        Mut jos jotain haluan ja toivon

        Se toteutuu

        Ja arkiaskareissakin

        Ihan sekunnilleen asiat loksahtaa

        Uskomatonta

        Ei voi kuin ihmetellä

        Ja kiittää


    • Anonyymi

      Kohtalo päätti johdattaa kaksi toisilleen kuuluvaa samaan paikkaan?

    • Anonyymi

      Se johtuu vain siitä että et mieti mitään muuta.

      Kun jatkuvasti miettii jotain asiaa niin on potentiaalia löytää jatkuvasti yhä uusia yhteensattumia jne.

      Sama koskee mitä tahansa ilmiötä jota jaksat miettiä, näin syntyvät mm. salaliittoteoriat.

      Aluksi kaikki vaikuttaa sattumalta ja toisaalta syy-seuraussuhteet vähän liiankin selviltä, mutta kun alkaa kaivamaan niin aivot löytävät kaikenlaista höttöä jota alkaa järjestämään.

      Tässä tapauksessa se tunne ja halu olla yhteydessä toiseen vaikuttaa eli että "on paljon yhteistä" ja "tässä täytyy olla jotain tosi erikoista".

      Ei siinä ole, ihan samanlaista olisi monen muun kanssa jonka kanssa on edes jotain yhteistä.

    • Anonyymi

      Mietin ja erittäin usein.
      Monta outoutta on tapahtunut ja koko ajan tapahtuu.
      Tunteet syvenee ja niitä on yhä vaikeampi piilottaa. Olen luopunut jo ajatuksesta että kaikki olisi kuin ennen kun koskaan edes tavattiin.
      Siihen ajatustilaan ei ole enää paluuta, niin paljon on kerennyt tapahtua.
      En päivääkään vaihtaisi pois ajasta ja vuorovaikutuksesta välillämme, se on huikeeta ja hullua yhtä aikaa.

      Kiitos kun olet. 🧡🧡🧡

    • Anonyymi

      Joskus kyllä mutten enää.
      Fiktion ja todellisuuden välimaastoon on jäänyt mahdollisuus kyseenalaiselle joukkiolle toteuttaa näkyvästi hulluuttaan ja synkkiä salaisuuksiaan.
      Tämän elämän esitelmöinnin kannattajat mahdollistavat toiminnan ja mykistävät toiminnan uhrit.
      Tässä ei ole mitään ihmeellistä ,on kaikessa kauheudessaan rikollista toimintaa .

    • Anonyymi
      UUSI

      Tälle palstalle moni tuo esiin epäkohtia ehkä vain...ajankuluksi, tv:ssä ei juuri mitään katseltavaa. Harrastukset jääneet. Samalla "isoveli"valvoo....sossutantta ja iso viisas voi tehdä omat analyysit ja johtopäätökset kaikista ja kaikesta. Pistää vielä puolet lisää ja vääristellä asiat oman mielensä mukaan.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      590
      3956
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3358
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2869
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2831
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2184
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2121
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2037
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1895
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1860
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1829
    Aihe