70 % Mersukuskeista ylipainoisia kaljuja!

Ihra-auto.mersu

Mersukuskeista selkeästi suurin osa on selkeästi ylipainoisia, BMI luokkaa 35. Kaljua peitellään Mersu-lippiksellä sitten. Ei Mersukuskeille voi olla nauramatta. Jotain 20 % on sitten näitä vanhoilla lintoilla ajavia teinejä jotka kuvittelevat romuistaan liikoja.

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Julle001

      Nyt puhutaan asiaa

      • sammuitkojo

        Tapahan se on tuokin viettää lauantaita: kiljun juonnin lomassa käydä vastailemassa omaan aivopieruun eri nimimerkillä. Itse pidän tuota tapaasi jokseenkin säälittävänä, menisit duuniin niin saisit liksaa ja voisit ostaa myös itsellesi auton, et toki uutta tai edes 10v vanhaa mercedestä, koska kirjoitustesi tasosta näkee sinun edustavan älyltäsi sitä luokkaa joiden töistä maksetaan max 1200€ bruttoliksaa per kk, mutta jonkun 15 vuotta vanhan corollan joku saattaa höplähtää sulle sitten omarahoituksella(luottarithan sulla satavarmasti on kuralla) myymään.


      • uudella.ajava
        sammuitkojo kirjoitti:

        Tapahan se on tuokin viettää lauantaita: kiljun juonnin lomassa käydä vastailemassa omaan aivopieruun eri nimimerkillä. Itse pidän tuota tapaasi jokseenkin säälittävänä, menisit duuniin niin saisit liksaa ja voisit ostaa myös itsellesi auton, et toki uutta tai edes 10v vanhaa mercedestä, koska kirjoitustesi tasosta näkee sinun edustavan älyltäsi sitä luokkaa joiden töistä maksetaan max 1200€ bruttoliksaa per kk, mutta jonkun 15 vuotta vanhan corollan joku saattaa höplähtää sulle sitten omarahoituksella(luottarithan sulla satavarmasti on kuralla) myymään.

        Kuka ilkeää ajaa 10 vuotta vanhalla Mersulla? Korkeintaan joku teiniviiksi.
        Yritäpä kohentaa kielioppiasi, se on aivan surkealla tasolla.


      • Toivossa_on_hyvä_elää

        Oot ilmeisesti jonkinsortin homo kun kiinnostaa ihmisen ulkomuoto auton sisällä.
        Ajele vaan sillä mopoautolla ja runkkaa samalla, vielä se sinäkin aikuistut
        ja pääset ajamaan oikeeta autoa!!!


    • 100.prosenttia

      Tojokuskit haisee paskalle ja kuselle ja ovat köyhän näköisiä. Vaatteet 90-luvulta tai ennen ja parturissa käyneet viimeiksi rippikoulun jälkeen.

    • cddokokki

      Provo aina pyrkii omaa ahdistustaan helpottamaan muita panettelemalla.
      Näyttäisi oikean karvansa hankkimalla sellaisen kaaran ettei kukaan vittuilisi.
      Mikä siinä on syynä että tällä MB-palstalla mellastavat jonkun muunmerkkisten autojen omistajat/kannattajat, pelkkä kateusko?
      Mullon tollanen mut sullon paljon parempi/kalliimpi niin oot sitten läski ja kalju.
      En ole kumpaakaan ja ajan ihan mukavalla mersulla, hankkikaa tekin omanne..

    • W212

      Vanhan Mersuni ostin käytettynä. Kun ego on kunnossa, kehtaa ajaa ihan millä huvittaa

      Yksi syy Mersun valintaan oli mukava istuin, joka sopeutuu myös alle 20 painoindeksilleni. Muista, pelkästään minua lihavammille ihmisille suunnitelluista autoista ei löydy näitä hoikallekin mukavan kapeita ja kaarteissa hyvin tukevia istuimia.

      Mersu sopii kaiken kokoiselle. Useimmat muut vain leveille ihmisille.

    • Loistava-Mercedes-Benz

      Kyllä olen ylipainoinen, mutta kalju en ole. Toki pälvikalua on, mutta eihän sitä lasketa. Lippalakkiakaan ei minulla ole, mutta lierihattu päästäni löytyy. Teiniksikään ei munua voi kutsua, kun alkaa 50v olla mittarissa. Mercedekseni ei sekään ole noin vanha, vain kuusivuotias.
      Ken ties luulen Mersustani liikaa, mutta kun se vain on niin hyvä. Ainuttakaan vikaa ei ole koskaan ollut, mutta on siihen kerran jarrupalat vaihdettu.

    • Typeräaloitus

      Jos ihmiseltä on hiukset lähteneet, onko hän jotenkin muita huonompi ihminen?
      Entä jos aineenvaihdunta on sellainen, että on taipuvainen lihomaan. Tai lihominen johtuu sairaudesta. Onko lihava jotenkin muita huonompi ihminen?
      Kertoo vain jotain aloittajan onnettomasta arvomaailmasta.
      Ps. Minun autoni ei ole Mersu.

    • Turbisti

      Minun autoni on Mersu ja se on paras 40v kokemuksella. BMI:ni ei ole yli 25 ja tukka on päässä kuten isälläni ja koko suvulla. Minkähän ihmeen takia automerkki lihottaisi tai aiheuttaisi hiusten lähtöä? Liikuntaa voisi tosin olla enemmän ilman hyvää autoa, kuten Mersua. Mukavassa kyydissä kun viihtyy. Autottomien, tai muuten vaan Mersuttomien kommentit ovat huvittavia mutta eivät tee mitään muutoksia kuin toteamisen kuinka hyvän valinnan on joskus tehnyt.
      Kukin tyytyköön mieltymyksiinsä ja annettakoon erimielisille tilaa, mutta en keksi näille mollaajille kuin sen kateuskortin. No Money, No Honey, aina löytyy parempia ja kalliimpia kulkimia, mutta tämä on valintani enkä puutu muiden valintoihin, OK?

      • My-Mersu

        Nainen on kuin mersu. Kun se on hyväkuntoinen, ja sellaisena vähällä vaivalla pysyy, on sellaista kiva ajaa...


    • Rodders

      Olen sopusuhtainen suomalainen mies, ajan mersulla. Mitä siitä, vituttaako?

      • fkfjhfhfdhd

        Kuinkahan bemarinuorten kilot kun tienvarsi täynnä hampurilaisaterioiden jätteitä kun ihan pakko mutustaa autossa ja tuntuu myös taskulämmin siideri maistuvan tölkkien perusteella?


    • kuinka.osuvaa

      Aloittajan kuvauksen perusteella luulisi kyseessä olevan Mersu-lippistä käyttävä köyhä Tojokuski.

      • mersukuskeille.nauretaan

        Molemmat yhtä onnettomia, Tojo- ja Mersukuskit ja käyttävät lippiksiä.


    • naismersukuski

      Olen nainen, hiuksia on reilusti, ihan omiksi tarpeiksi ja olen ajellut mersuilla kymmenisen vuotta.

    • Vannoutunut-tunturimies

      Naapurissa asuu mercedes mies ja sattuu olemaan ylipainoinen ja kalju ja aina vihainen jos sattuu puheille. Mikä ihime aina mersu miehillä on tuo juttu että muka aina naapurille kateellinen jos on mersu tai että sillon ei oo rahaa jos ei oo mersu pihassa. Ennemmin ite oon keteellinen toisen puolen naapurille kun sillä on ajo autona tesla ja corvette ja autotalli täynä vanhoja jenkki autoja ja jos sen kans sattuu rupatteleen nii ei ainakaan oo koko aikaa vihanen.
      Ite ajelen pösöllä kun mieluumin kunnostelen nuita pappatuntureita mitä kulutan monia kymppitonneja auton romuihin, hommatkaa Valmet tai Tunturi ja entisöikää mersu miehet ja naiset niillä kyppitonneilla suomi klassikoita eikä kuluttaa mihinkään saksanhöpötyksiin.

    • pakumies671

      Pitää sitten varmaan ostaa Mersu kun on vähän ylimäätäistä läskiä mutta tukka enemmänkin nappanahkaa. Lippistä en tosin päähäni laita, ne on lapsille. Ainakin 2012 mallinen C- mersu oli tosi hieno ajaa ja kokoisekseen hiljainen auto. Jos joskus pakusta luovun niin luultavasti C- Mersu tulee tilalle. Mersun paku ei kiinnosta.

    • paksuvirtamies

      No tuota... en ole kalju vaikka hiukseni ovatkin harmaat. En ole myöskään ylipainoinen, sillä painoni on ainoastaan 112 kg (munat kourassa punnittuna). Joten en täytä otsikon stereotypiaa missään suhteessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2122
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1674
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1501
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      32
      1486
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe