Tysfjordin pedofiitlit

88932

Mitä kuuluu Tysfjordin pedofiileille? Synnit anteeksiannetty?

207

4276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KiekukaA

      " EN TIEDÄ , EN OLE KUULLUT MITÄÄN UUTTA KAI NE SAAVAT AIKANAAN RANKAISTUKSENSA. JOSSAIN AULEENIN KYLÄSSÄ. LUIN SIITÄ TÄNÄÄN ,JA SE OL I JOSKUS KAUAN SITTEN SAMA NLAINEN TYYSSIJA OLIKO JO 1800 LUVULLA.

    • Mariahejho

      Tysfjordin asiassa palaan Teille jonkun päivän kuluttua.

      • totuus_ei_pala_tulessa

        Toivottavasti teet niin.


    • Oma-lapsuus-rikottu

      Miksi täytyy tonkia norjan sontia? Samaa seksuaalisen hyväksikäytön syntiä löytyy lähempääkin. Ilman katumuksen häivää ja sama vaan jatkuu...

      • KiekukaA

        " aivan ", OLEN AJATELLUT SAMAA MIKSI ? ,, teuta.


      • Mariahejho

        Oma Lapsuus rikottu.
        Kiitos että kirjoitit tänne.
        Ymmärrän Sinua erittäin paljon. Sinä et olet yksin näillä ajatuksilla.
        Miksi Norjan asialla on niin paljon puhumista näillä päivillä on, että vasta nyt Keskusrikospoliisi on ymmärtänyt mitä oikein On tapahtumassa esik /lest suudessa.

        Jos haluat, voit seurata mitä kirjoitan tänne tämän tärkeän työn menneessä.
        Me puhumme Niitten haavoittuneiden puolesta jotka eivät enää jaksaa.
        Jumalan siunausta päivällesi.


      • Oma-lapsuus-rikottu

        Kiitos myötätunnosta. Itkettää. Toisinaan jaksan antaa anteeksi. Toisinaan odotan anteeksipyyntöä...


      • Mariahejho
        Oma-lapsuus-rikottu kirjoitti:

        Kiitos myötätunnosta. Itkettää. Toisinaan jaksan antaa anteeksi. Toisinaan odotan anteeksipyyntöä...

        Ystävä rakas,
        On muutoksen aikaa esik /lestadiolaisuudessa.
        Et olet yksin!


      • Oma-lapsuus-rikottu

        Kristitty, jolla on elävä synnintunto, ei käytä lähimmäisiään seksuaalisesti hyväksi tai ainakin korjaa jälkensä... Tarkoitan saa synnit kyllä anteeksi, mutta hoitaa asiat kuntoon myös uhrin kanssa. Tätä olen odottanut monta kymmentä vuotta. Mutta ei - nimiä kyllä kerää listoihin ja esiintyy hurskaana, tosin ei enää rukoushuoneella...


      • LEIFF01
        KiekukaA kirjoitti:

        " aivan ", OLEN AJATELLUT SAMAA MIKSI ? ,, teuta.

        EN TIEDÄ ,OLEN IHMETELLYT KYLLÄ VL:SSÄ ON PALJON PAHAAKIN,
        KUN ALOIN SERAMAAN, 2008 TILASTOITAOLI PALSTANSA MUKAAN
        120.000 AS. KUN OLEN SERANNUT NYT TILASTOJA , HE ILMOITTAA..
        ILMOITTAA 110.000 AS. TÄSTÄ EI SAA NIINKUIN OIKEN SELVÄÄ, ELLEI
        OLE SEURANNUT TARPEEKSI .KUN TUO 110 000AS ILMOITETTIIN ,
        -
        OLI TILASTOISTA OTETTU ,NOIN 30*000. POIS HEIDÄN SOTKUISTEN .
        PEFOVIILIEN TAKIA .. JOSTA OLISI RIITÄÄNYT NE 100 JOTK A ON
        OLLEET VUORON PERÄÄN LUSIMASSA VANHOJEN LISÄKSI ,J ANE 500
        PIILO, PEDEFIILIA, EI OLISI TARVINNUT MUUTA... NYT KUITENKIN OLI
        TEHTY JOKIN MASSA POISTO ,, VOITTO VOITTOSEN LOPPU VUOSINA..
        -
        J ANYT ALKAA TAASTARINA, NOIN 120,000 AS, OLEMAAN TOTTA,
        SILLÄ EIHÄN VL:T OLE LAKANNET LISÄÄNTYMÄSTÄ. ,LUVUT ON
        KAUNISTELTU ,MUTA VAIN PIKKUISEN, KUN MEILLÄ TÄÄLLÄ
        ALKA MENNÄ KAPULAT RISTIIN JO MELKEIN KAIKESSA ,JA
        OLEMME SAANEET ESIKOISET. ry. TILASTOON 1610=> 2000 AS. JOKA
        SIITÄ VAIN NOUSEE ,,,
        -
        TIUKAT EI OLE TEHNEET MITÄÄN LASKELMIA , JOK ATODISTAA VAIN
        SEN. ETTÄ HEILL ÄEI OLE PUHTAITA VILLOJA PUSSISSAAN...
        EN SANO PAREMMIN. NYT ODOTAN VAIN ETTÄ TULEE
        UUSIA TIETOJA, PUOLIN JA TOISIN. MEITÄ OLI JO 14.700 AS. MUTTA NE
        RIKOTTIIN ESIKOISLESTAADIOLAISETEN TAHOLTA..
        -


      • teuta01
        KiekukaA kirjoitti:

        " aivan ", OLEN AJATELLUT SAMAA MIKSI ? ,, teuta.

        "KIEKUKAA."
        KAI SIKSI ETTÄ , TÄÄLLÄ HE ON TULLEET TOIMEEN TOISTAISEKSI.
        NYT PON MEIDÄN VUORO ,LYDÄ RAAMATULLA PÄÄHÄN. EI NE
        ENNEN OTA MIKSIKÄÄN. .HE VAIN OVAT -
        -
        JA NUTTII. JOITAIN LAPSIAKIN .. MULKQVISTIT..EN PAREMMIN SANO.


    • Mariahejholle

      Mariahejho,
      esität vakavia syytöksiä henkilöistä heidän nimillä julkisella keskustelupalstalla. Itse kuitenkin kärkeydyt nimimerkin suojaan. Näin on hyvin helppo tehdä mutta et tiedä, mitä kaikkea se voi aiheuttaa. Riippumatta siitä, onko se mitä kirjoitat totta, haluan kysyä sinulta seuraavat kysymykset:
      Oletko valmis esiintymään omalla nimelläsi?
      Oletko valmis vastaamaan sanoistani?
      Haluatko, että väitteesi otetaan vakavasti vai haluatko vain satuttaa muita?
      Käsi sydämellä - mieti mitä olet tekemässä!

      • Mariahejho

        Kiitos kysymystä.
        Ymmärrän hyvin sinun näkökanta.
        Olen valmis esiintymään omalla nimellä tämän työn loppupuolella. On työn syistä että on näin. Minä en sen itse voi päättää.
        Poliisin mukaan en voi tällä hetkellä kirjoittaa omalla nimellä. Kirjoitan 4 neljällä nimimerkillä. Poliisin mukaan en voi antaa Tv/Lehdistö haastatteluja. Tämä on vaan alkuvaihe, tulee paljon muuta.
        Olen valmis vastaamaan sanoistasi, ja kaikkien muiden, niin pitkälle kun on mahdollista. Minä en sen itse päättää.
        30 vuoden työn tän asian kanssa on todella otettava vakavasti.
        Oikeusjärjestön ulkopuolella olevia Esik /lestadiolaisuuden lapsiryhmät.
        Haavoittuvien lapsien ja aikuisten puolesta.

        En ole yksi Teistä.
        Kunnioitan kristillisyys ja kristittyjä.
        Vihaan rajattomasti lasten seks rikos asioita Jeesuksen nimessä pimeämiseen. Tysfjord asian vuoksi olen saanut vihdoinkin Keskusrikospoliisin ymmärtämään mistä oikein on kysymys.
        Minun Ilmoitusvelvollisuuden mukaan kuuluu myöskin ilmoittaa Teille seurakuntalaisille mitä olen löytänyt /löytämässä tän työn kautta.


      • September2016
        Mariahejho kirjoitti:

        Kiitos kysymystä.
        Ymmärrän hyvin sinun näkökanta.
        Olen valmis esiintymään omalla nimellä tämän työn loppupuolella. On työn syistä että on näin. Minä en sen itse voi päättää.
        Poliisin mukaan en voi tällä hetkellä kirjoittaa omalla nimellä. Kirjoitan 4 neljällä nimimerkillä. Poliisin mukaan en voi antaa Tv/Lehdistö haastatteluja. Tämä on vaan alkuvaihe, tulee paljon muuta.
        Olen valmis vastaamaan sanoistasi, ja kaikkien muiden, niin pitkälle kun on mahdollista. Minä en sen itse päättää.
        30 vuoden työn tän asian kanssa on todella otettava vakavasti.
        Oikeusjärjestön ulkopuolella olevia Esik /lestadiolaisuuden lapsiryhmät.
        Haavoittuvien lapsien ja aikuisten puolesta.

        En ole yksi Teistä.
        Kunnioitan kristillisyys ja kristittyjä.
        Vihaan rajattomasti lasten seks rikos asioita Jeesuksen nimessä pimeämiseen. Tysfjord asian vuoksi olen saanut vihdoinkin Keskusrikospoliisin ymmärtämään mistä oikein on kysymys.
        Minun Ilmoitusvelvollisuuden mukaan kuuluu myöskin ilmoittaa Teille seurakuntalaisille mitä olen löytänyt /löytämässä tän työn kautta.

        Hei Mariahejho
        Miten saamme sinuun yhteyttä
        Meillä olisi tähän asiaan liittyen myös tietoja


      • Mariahejho
        September2016 kirjoitti:

        Hei Mariahejho
        Miten saamme sinuun yhteyttä
        Meillä olisi tähän asiaan liittyen myös tietoja

        Hej
        Kiitos.
        Mielenkiintoista.

        mariahejho@gmail. com


      • nhbgvrtfrd
        Mariahejho kirjoitti:

        Kiitos kysymystä.
        Ymmärrän hyvin sinun näkökanta.
        Olen valmis esiintymään omalla nimellä tämän työn loppupuolella. On työn syistä että on näin. Minä en sen itse voi päättää.
        Poliisin mukaan en voi tällä hetkellä kirjoittaa omalla nimellä. Kirjoitan 4 neljällä nimimerkillä. Poliisin mukaan en voi antaa Tv/Lehdistö haastatteluja. Tämä on vaan alkuvaihe, tulee paljon muuta.
        Olen valmis vastaamaan sanoistasi, ja kaikkien muiden, niin pitkälle kun on mahdollista. Minä en sen itse päättää.
        30 vuoden työn tän asian kanssa on todella otettava vakavasti.
        Oikeusjärjestön ulkopuolella olevia Esik /lestadiolaisuuden lapsiryhmät.
        Haavoittuvien lapsien ja aikuisten puolesta.

        En ole yksi Teistä.
        Kunnioitan kristillisyys ja kristittyjä.
        Vihaan rajattomasti lasten seks rikos asioita Jeesuksen nimessä pimeämiseen. Tysfjord asian vuoksi olen saanut vihdoinkin Keskusrikospoliisin ymmärtämään mistä oikein on kysymys.
        Minun Ilmoitusvelvollisuuden mukaan kuuluu myöskin ilmoittaa Teille seurakuntalaisille mitä olen löytänyt /löytämässä tän työn kautta.

        ###
        En ole yksi Teistä.
        Kunnioitan kristillisyys ja kristittyjä.
        ###

        KUMPAA KUNNIOITAT?

        Kyseessä on kaksi eri ryhmää!

        kristitty ei ole KRISTILLINEN!
        Kristityt = Paavalin perustamien seurakuntien uskontunnustuksensa kaltaisia uskovaisia apostoleineen ja herra jumalineen joilla ei ole Jeesuksen perustamia seurakuntia eikä Jeesuksen opetuslapsia opettajina.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Paavalin_kirjeet
        "Apostoli Paavali oli ensimmäisen kristillisen sukupolven merkittävin uskonoppinut. Hän julisti evankeliumia ja perusti seurakuntia kolmen vuosikymmenen ajan Rooman valtakunnan itäosiin."
        1.Korinttolaiskirje:
        15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos
        2 Korinttolaiskirje 12:
        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta."

        Paavali ei raamatun mukaan saanut eroa saatanasta ja se sama saatana on pääpiru edelleen kristittyjen yli 3500 lahkossa maailmalla kuten historia todistaa.
        ---------------------------------

        Kristilliset = Jeesuksen ja Jeesuksen opetuslapsien perustamien seurakuntien Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppein ymmärtäväisiä järkeviä seurakuntalaisia Jeesuksen opetuslapsineen.

        KRISTITYT, LOPETTAKAA NE SATOJA VUOSIA KESTÄNEET VALEHTELUNNE!
        ETTE OLE KRISILLISIÄ VAAN OLETTE saatanaa palvelevien paavalilais-luterilaisuuden herra jumalien ikuisia rikollisia/syntisiä kristittyjä!
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'
        LUKEKAA TARKEMMIN uskontunnuksenne JA KUN JÄRKIINNYTTE, NIIN TULKAA SITTEN KERTOMAAN TOTUUS!

        Näistä, Jeesuksen, opetuslapsineen perustamista seurakunnista ei ole yhtään rikollisten kristinuskon kristittyjen seurakuntia vaan ne ovat kristillisten ihmisten seurakuntia:
        Ilm. 2:1-29
        Pergamos
        Tyatira
        Sardes
        Smyrna
        Filadelfia
        Efeso
        Laodikea
        ----------
        HUOM!
        Amerikkalainen "Filadelfia" seurakunta ei ole Jeesuksen ja Hänen opetuslapsien perustama. Sen perustivat 1850 luvulla verovapaan rahan keinottelijat.
        --------------------

        SIIS MIEKKA SIVITYKSEN saatanaa PALVELEVAT ESIINTYNYT MUKA KRISTILLISINÄ VAIKKA TODELLISUUDESSA OVAT KRISTITTYJÄ!

        Kristityillä ei ole edes sen vertaa rehellisyyttä, että palvelisivat herra saatanaa ja sen kätyreitä; herra jumaliaan heidän omassa nimissä!

        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9461899/46725910
        "Kiva kun olit tarkkana
        teuta 13.11.2010 14:18
        Tuo yks joka hilluu nyt suuna päänä , ei ole löytänyt tuotakaan oikesta kirjasta
        Mä hain vanhan Rippikoulu katekismuksen , ja siinä se on aivan oikein ."

        SIIS, herra jumalanne ei ole kristitty, eikä ihmisten Jumala vaan rikollisuuden rikollisen opin paavalin opeista edelleen kehittänyt rikollinen joka ei salli uskonvapautta vaan kieltää palvalemasta JUMALAA JA JEESUSTA ja tekee itse itsestään uskovaistensa jumalan:
        herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."

        herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        käskyä noudattaneiden rikollisten saatanallisuuksia suomalaisittain...
        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallaan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukomurhasta. " (IL)

        SIIS ETTE OLE, EIKÄ TEISTÄ paavalilais-luterilaisuudenkaan rikollisina tule JUMALAA JA JEESUSTA PALVELEVIA vaan pysytte rikollisen kristinuskon uskontunnustuksen kaltaisina rikollisina
        joten
        jättäkää KRISTILLISTEN IHMISTEN NIMISSÄ ESIINTYMISENNE KUN OLETTE saatanaa palvelevina uskontunnustuksenne antaneet
        ja
        esiintykää rehellisesti saatanaa ja ja sen herra jumalia palvelevina rikollisina...

        /jatkona uskontunnustuksenne...


      • fkfkfkdfkrej
        nhbgvrtfrd kirjoitti:

        ###
        En ole yksi Teistä.
        Kunnioitan kristillisyys ja kristittyjä.
        ###

        KUMPAA KUNNIOITAT?

        Kyseessä on kaksi eri ryhmää!

        kristitty ei ole KRISTILLINEN!
        Kristityt = Paavalin perustamien seurakuntien uskontunnustuksensa kaltaisia uskovaisia apostoleineen ja herra jumalineen joilla ei ole Jeesuksen perustamia seurakuntia eikä Jeesuksen opetuslapsia opettajina.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Paavalin_kirjeet
        "Apostoli Paavali oli ensimmäisen kristillisen sukupolven merkittävin uskonoppinut. Hän julisti evankeliumia ja perusti seurakuntia kolmen vuosikymmenen ajan Rooman valtakunnan itäosiin."
        1.Korinttolaiskirje:
        15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos
        2 Korinttolaiskirje 12:
        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta."

        Paavali ei raamatun mukaan saanut eroa saatanasta ja se sama saatana on pääpiru edelleen kristittyjen yli 3500 lahkossa maailmalla kuten historia todistaa.
        ---------------------------------

        Kristilliset = Jeesuksen ja Jeesuksen opetuslapsien perustamien seurakuntien Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppein ymmärtäväisiä järkeviä seurakuntalaisia Jeesuksen opetuslapsineen.

        KRISTITYT, LOPETTAKAA NE SATOJA VUOSIA KESTÄNEET VALEHTELUNNE!
        ETTE OLE KRISILLISIÄ VAAN OLETTE saatanaa palvelevien paavalilais-luterilaisuuden herra jumalien ikuisia rikollisia/syntisiä kristittyjä!
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'
        LUKEKAA TARKEMMIN uskontunnuksenne JA KUN JÄRKIINNYTTE, NIIN TULKAA SITTEN KERTOMAAN TOTUUS!

        Näistä, Jeesuksen, opetuslapsineen perustamista seurakunnista ei ole yhtään rikollisten kristinuskon kristittyjen seurakuntia vaan ne ovat kristillisten ihmisten seurakuntia:
        Ilm. 2:1-29
        Pergamos
        Tyatira
        Sardes
        Smyrna
        Filadelfia
        Efeso
        Laodikea
        ----------
        HUOM!
        Amerikkalainen "Filadelfia" seurakunta ei ole Jeesuksen ja Hänen opetuslapsien perustama. Sen perustivat 1850 luvulla verovapaan rahan keinottelijat.
        --------------------

        SIIS MIEKKA SIVITYKSEN saatanaa PALVELEVAT ESIINTYNYT MUKA KRISTILLISINÄ VAIKKA TODELLISUUDESSA OVAT KRISTITTYJÄ!

        Kristityillä ei ole edes sen vertaa rehellisyyttä, että palvelisivat herra saatanaa ja sen kätyreitä; herra jumaliaan heidän omassa nimissä!

        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9461899/46725910
        "Kiva kun olit tarkkana
        teuta 13.11.2010 14:18
        Tuo yks joka hilluu nyt suuna päänä , ei ole löytänyt tuotakaan oikesta kirjasta
        Mä hain vanhan Rippikoulu katekismuksen , ja siinä se on aivan oikein ."

        SIIS, herra jumalanne ei ole kristitty, eikä ihmisten Jumala vaan rikollisuuden rikollisen opin paavalin opeista edelleen kehittänyt rikollinen joka ei salli uskonvapautta vaan kieltää palvalemasta JUMALAA JA JEESUSTA ja tekee itse itsestään uskovaistensa jumalan:
        herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."

        herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        käskyä noudattaneiden rikollisten saatanallisuuksia suomalaisittain...
        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallaan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukomurhasta. " (IL)

        SIIS ETTE OLE, EIKÄ TEISTÄ paavalilais-luterilaisuudenkaan rikollisina tule JUMALAA JA JEESUSTA PALVELEVIA vaan pysytte rikollisen kristinuskon uskontunnustuksen kaltaisina rikollisina
        joten
        jättäkää KRISTILLISTEN IHMISTEN NIMISSÄ ESIINTYMISENNE KUN OLETTE saatanaa palvelevina uskontunnustuksenne antaneet
        ja
        esiintykää rehellisesti saatanaa ja ja sen herra jumalia palvelevina rikollisina...

        /jatkona uskontunnustuksenne...

        Uskontunnustuksen kaltainen papisto kouluttaa (Lue: aivopesee) kaltaisekseen.
        uskontunnustuksesta ja sen kaltaisuudesta...
        koskien myös pappislupauksen antaneita pappeja...

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'

        Ymmärtämättömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

        Ihmisyydestänne luopuminen:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        Jumalasta ja Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

        ero JUMALASTA; herra saatanasta uusi jumala:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        Kristitty ei ole Jumalaa ja Jeesusta palveleva kristillinen.
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi
        Pappislupaus
        Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:
        "Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaaTahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."
        HUOM!!!
        Jumalan palvelemisen tahto on täysin kumottu pappislupauksen tässä lauseessa: "siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa"

        HUOM!
        Lopettakaa Jumalasta ja ihmisyydestäkin luopuneina SYYTTÄMÄSTÄ JUMALAA JA IHMISIÄ saatanaa palvelevien rikoksista.

        TYYPILLISTÄ JÄRJETTÖMYYTTÄ ON, ETTÄ SYYTETÄÄN JUMALAA JA IHMISIÄ Jumalasta ja ihmisyydestään luopuneiden RIKOKSISTA, KUTEN TÄMÄ PAPPIKIN....
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14373787/pirkko-pappi----#comment-85573787
        #kuunteleva_kirkko
        20.7.2016 17:30
        Hei.
        Täällä on oikein 9 päivää sitten aloitettu ketju minulle. Ja ihmetelty miksi en tule vastaamaan asiallisiin kysymyksiin. Voi sentään, olen tehnyt muita asioita tässä välissä, onneksi nyt huomasin tämän suuren kunnian :) Asiallisia kysymyksiä en löytänyt kuin kaksi, mutta onneksi ne sentään löysin.

        Millainen on Jumala, Jeesus, joka ei suojele uskovaistenkaan lapsia erilaisilta kauheuksilta, kysyttiin. Esitän vastakysymyksen; ihminen on vastuussa omista teoistaan, ei Jumala ole ketjun aloittajan tai kenenkään muunkaan ratkaisuista tai tekemisistä vastuussa. Ihmetyttää kuinka Jumalaa syytetään ihmisten kauheuksista.
        Onko papit vapautettu kirkollisverosta, kysyttiin. Ei ole, tietenkään, miksi olisi. Me maksamme kirkollisveroa iloiten, ihan kuin muutkin seurakunnan jäsenet.
        Ystävällisesti,
        Pirkko-pappi#

        Siis herra jumalaa palvelevan papin mukaan "ihminen on vastuussa teoistaa" joten rikoksien syyt vieritetään VÄÄRÄÄ TODISTUSTA ANTAMALLA JUMALAA JA ihmisyydestään luopumattomien IHMISTEN syyksi (rikoksiksi)!

        Tavallaan tuo oppi on saatanaa palvelevan todellisen herransa tunnustus.

        Jumalaa ja Jeesusta palvelevat KRISTILLISET eivät OLE kaltaisianne lauma rikollisia!!!


      • TEUTA007
        nhbgvrtfrd kirjoitti:

        ###
        En ole yksi Teistä.
        Kunnioitan kristillisyys ja kristittyjä.
        ###

        KUMPAA KUNNIOITAT?

        Kyseessä on kaksi eri ryhmää!

        kristitty ei ole KRISTILLINEN!
        Kristityt = Paavalin perustamien seurakuntien uskontunnustuksensa kaltaisia uskovaisia apostoleineen ja herra jumalineen joilla ei ole Jeesuksen perustamia seurakuntia eikä Jeesuksen opetuslapsia opettajina.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Paavalin_kirjeet
        "Apostoli Paavali oli ensimmäisen kristillisen sukupolven merkittävin uskonoppinut. Hän julisti evankeliumia ja perusti seurakuntia kolmen vuosikymmenen ajan Rooman valtakunnan itäosiin."
        1.Korinttolaiskirje:
        15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos
        2 Korinttolaiskirje 12:
        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta."

        Paavali ei raamatun mukaan saanut eroa saatanasta ja se sama saatana on pääpiru edelleen kristittyjen yli 3500 lahkossa maailmalla kuten historia todistaa.
        ---------------------------------

        Kristilliset = Jeesuksen ja Jeesuksen opetuslapsien perustamien seurakuntien Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppein ymmärtäväisiä järkeviä seurakuntalaisia Jeesuksen opetuslapsineen.

        KRISTITYT, LOPETTAKAA NE SATOJA VUOSIA KESTÄNEET VALEHTELUNNE!
        ETTE OLE KRISILLISIÄ VAAN OLETTE saatanaa palvelevien paavalilais-luterilaisuuden herra jumalien ikuisia rikollisia/syntisiä kristittyjä!
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'
        LUKEKAA TARKEMMIN uskontunnuksenne JA KUN JÄRKIINNYTTE, NIIN TULKAA SITTEN KERTOMAAN TOTUUS!

        Näistä, Jeesuksen, opetuslapsineen perustamista seurakunnista ei ole yhtään rikollisten kristinuskon kristittyjen seurakuntia vaan ne ovat kristillisten ihmisten seurakuntia:
        Ilm. 2:1-29
        Pergamos
        Tyatira
        Sardes
        Smyrna
        Filadelfia
        Efeso
        Laodikea
        ----------
        HUOM!
        Amerikkalainen "Filadelfia" seurakunta ei ole Jeesuksen ja Hänen opetuslapsien perustama. Sen perustivat 1850 luvulla verovapaan rahan keinottelijat.
        --------------------

        SIIS MIEKKA SIVITYKSEN saatanaa PALVELEVAT ESIINTYNYT MUKA KRISTILLISINÄ VAIKKA TODELLISUUDESSA OVAT KRISTITTYJÄ!

        Kristityillä ei ole edes sen vertaa rehellisyyttä, että palvelisivat herra saatanaa ja sen kätyreitä; herra jumaliaan heidän omassa nimissä!

        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9461899/46725910
        "Kiva kun olit tarkkana
        teuta 13.11.2010 14:18
        Tuo yks joka hilluu nyt suuna päänä , ei ole löytänyt tuotakaan oikesta kirjasta
        Mä hain vanhan Rippikoulu katekismuksen , ja siinä se on aivan oikein ."

        SIIS, herra jumalanne ei ole kristitty, eikä ihmisten Jumala vaan rikollisuuden rikollisen opin paavalin opeista edelleen kehittänyt rikollinen joka ei salli uskonvapautta vaan kieltää palvalemasta JUMALAA JA JEESUSTA ja tekee itse itsestään uskovaistensa jumalan:
        herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."

        herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        käskyä noudattaneiden rikollisten saatanallisuuksia suomalaisittain...
        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallaan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukomurhasta. " (IL)

        SIIS ETTE OLE, EIKÄ TEISTÄ paavalilais-luterilaisuudenkaan rikollisina tule JUMALAA JA JEESUSTA PALVELEVIA vaan pysytte rikollisen kristinuskon uskontunnustuksen kaltaisina rikollisina
        joten
        jättäkää KRISTILLISTEN IHMISTEN NIMISSÄ ESIINTYMISENNE KUN OLETTE saatanaa palvelevina uskontunnustuksenne antaneet
        ja
        esiintykää rehellisesti saatanaa ja ja sen herra jumalia palvelevina rikollisina...

        /jatkona uskontunnustuksenne...

        KUULE ÖRKKI . MINÄ EN PUHUNUT ,AMERIKKALAISESTA "FILDELFIASTA" VAAN
        SUOMALAISESTA , JOK AJÄLKEEN 1920 ON POMPANNUT ESIIN . " NIMISENÄ. "
        SEMN NARVAN "KATRIN "AIKOIHIN , HUOM!


      • kmmjnhbgg
        Mariahejho kirjoitti:

        Kiitos kysymystä.
        Ymmärrän hyvin sinun näkökanta.
        Olen valmis esiintymään omalla nimellä tämän työn loppupuolella. On työn syistä että on näin. Minä en sen itse voi päättää.
        Poliisin mukaan en voi tällä hetkellä kirjoittaa omalla nimellä. Kirjoitan 4 neljällä nimimerkillä. Poliisin mukaan en voi antaa Tv/Lehdistö haastatteluja. Tämä on vaan alkuvaihe, tulee paljon muuta.
        Olen valmis vastaamaan sanoistasi, ja kaikkien muiden, niin pitkälle kun on mahdollista. Minä en sen itse päättää.
        30 vuoden työn tän asian kanssa on todella otettava vakavasti.
        Oikeusjärjestön ulkopuolella olevia Esik /lestadiolaisuuden lapsiryhmät.
        Haavoittuvien lapsien ja aikuisten puolesta.

        En ole yksi Teistä.
        Kunnioitan kristillisyys ja kristittyjä.
        Vihaan rajattomasti lasten seks rikos asioita Jeesuksen nimessä pimeämiseen. Tysfjord asian vuoksi olen saanut vihdoinkin Keskusrikospoliisin ymmärtämään mistä oikein on kysymys.
        Minun Ilmoitusvelvollisuuden mukaan kuuluu myöskin ilmoittaa Teille seurakuntalaisille mitä olen löytänyt /löytämässä tän työn kautta.

        Järkyttävää, että sinun pitäs vielä omalla nimellä esiintyä siinä tilanteessa kuin olet. Lähettäsivät aivopesijöitä ja kenties mitä muuta seuraisi...
        Pidä huoli siitä, että sinulla on 100% luotettava/luotettavia suhteita jotka ovat tilanteestasi tietoisia. Rikollisuus, valtion kirkonkin puolesta toimii joka käskystä tai ilman käskyä. Olet varmaan tietoinen, että poliiseissakin on rippikoulu koulutettuja/aivopestyjä uskovaisia... Valtiolla on virkojen täyttäjiä joilta virkaan otettaessa on vaadittu valtion kirkon jäsenyys.... Ymmärrä sen merkitys....


      • nhbhgbgvgt
        TEUTA007 kirjoitti:

        KUULE ÖRKKI . MINÄ EN PUHUNUT ,AMERIKKALAISESTA "FILDELFIASTA" VAAN
        SUOMALAISESTA , JOK AJÄLKEEN 1920 ON POMPANNUT ESIIN . " NIMISENÄ. "
        SEMN NARVAN "KATRIN "AIKOIHIN , HUOM!

        TEUTA007 :lle...

        Miten ymmärtämättömäksi aivopesty voisi totuutta ymmärtää!!!
        Jo Jeesuskin aikanaan ymmärsi ja opetti että rikolliset tulee hajoittamaan maailman ihmiskuntaa, ja siinä kristityt ovat rikollisina maailalla suuri saatanallisuus, sinun, järkettömyydellä vahvistettuna mm näin....
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        12:30 "Joka ei ole minun kanssani, se on minua vastaan; ja joka ei minun kanssani kokoa, se hajottaa."

        Siis uskontunnustuksissaan kristityt luopuvat Jumalasta, ihmisyydestään, järjestään ja ymmärtämisestään
        ja
        sitten tietävät kaiken, SAATANALLISUUDELLA ymmärtämättä sitä!

        uskontunnustuksesta ja sen kaltaisuudesta...
        -järjettömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'

        -Ymmärtämättömyydenne:
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

        -Ihmisyydestänne luopuminen:
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        -Jumalasta ja Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

        -ero JUMALASTA; herra saatanasta uusi jumala:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        -Jeesuksen seuraajat ovatkin kristillisiä:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        Kristitty pysyy syntisenä (rikollisena) elämänsä loppuun mutta se ominaisuus ei ole Jeesuksen omilla, siis kristillisillä.

        Kristityt = Paavalin perustamien seurakuntien uskovaisia apostoleineen ja herra jumalineen joilla ei ole Jeesuksen perustamia seurakuntia eikä Jeesuksen opetuslapsia opettajina. Nk. rikollisuuden miekka sivistystä.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Paavalin_kirjeet
        "Apostoli Paavali oli ensimmäisen kristillisen sukupolven merkittävin uskonoppinut. Hän julisti evankeliumia ja perusti seurakuntia kolmen vuosikymmenen ajan Rooman valtakunnan itäosiin."

        1.Korinttolaiskirje:
        15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos

        2 Korinttolaiskirje 12:
        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.

        Paavali ei raamatun mukaan saanut eroa saatanasta ja se sama saatana on pääpiru edelleen kristittyjen yli 3500 lahkossa maailmalla kuten historia todistaa.

        HUOM!

        Kai tekin osaatte lukea, vai ettekö
        todellakaan ymmärrä?
        http://www.christianscience.fi/KuukaudenAjatus/Ilmestyskirjan7seurakuntaa.htm

        Ilm. 2:1-29
        Näistä, Jeesuksen perustamista seurakunnista ei ole yhtään kristittyjen seurakuntia vaan ne ovat kristillisten seurakuntia:
        Pergamos
        Tyatira
        Sardes
        Smyrna
        Filadelfia
        Efeso
        Laodikea
        --------------------------------
        Amerikkassa 1850 luvulla perustettu "Filadelfia" seurakunta ei ole JEESUKSEN JA HÄNEN OPETUSLAPSIEN perustama vaan se on paikallisten uskonnollisten verovapaan rikollisuuden raha-sampopsi perustettu!
        --------------------------------

        Kristilliset = Jeesuksen perustamien seurakuntien Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppein ymmärtäväisiä järkeviä IHMISIÄ; seurakuntalaisia Jeesuksen opetuslapsineen. He eivät anna aivopesu uskontunnustusta TEIDÄNKÄÄN saatanaa palveleville herra jumalille!

        Ei Jeesus ristille Jeesuksen seuraajat tappaneet vaan rikolliset joten ponnistele oikein kovasti mädäntyneillä aivosoluilla niin ehkä tajuat Jeesuksen todellisen/todelliset tappajat/tapattajat!

        Ei kristitystä tule kristillistä edes uskomalla saatanaa tai sitä palveleviin herra epäjumaliin maailman yli 3500 lahkoissa jotka todistaa toinen toisiaan harhaoppisiksi ja samalla kaikki kristityt aivopestyiksi rikollisiksi väärennetyine raamattuineen!

        Rippi; omavanhurskaus rikollisuudessa uskotte eksyttäjiinne mutta totuus ei kelpaa. Uskotte kun sen on Jeesus kieltänyt joten älkää Jeesuksenkaan Nimeen opettako mitään saatanallisuudenne oppeja!
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        24:5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
        24:11 Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.


      • Mariahejho
        kmmjnhbgg kirjoitti:

        Järkyttävää, että sinun pitäs vielä omalla nimellä esiintyä siinä tilanteessa kuin olet. Lähettäsivät aivopesijöitä ja kenties mitä muuta seuraisi...
        Pidä huoli siitä, että sinulla on 100% luotettava/luotettavia suhteita jotka ovat tilanteestasi tietoisia. Rikollisuus, valtion kirkonkin puolesta toimii joka käskystä tai ilman käskyä. Olet varmaan tietoinen, että poliiseissakin on rippikoulu koulutettuja/aivopestyjä uskovaisia... Valtiolla on virkojen täyttäjiä joilta virkaan otettaessa on vaadittu valtion kirkon jäsenyys.... Ymmärrä sen merkitys....

        Kiitos.
        Valitettavasti näin on asiaa.
        On minulle tuttuja asioita tän työn kanssa.
        On ehkä vaikeaa ymmärtää ulkopuolelta, mutta sen enemmän yksityishenkilöitä jotka tuntevat tän asiaan vakavuuden, sen turvallisempi tulee meille käsitellä asiat.
        Ehkä on hyvä näin. On kyllä paljon muutakin sanomista, laitetaan piste tähän.


      • kgkrkek
        Mariahejho kirjoitti:

        Kiitos.
        Valitettavasti näin on asiaa.
        On minulle tuttuja asioita tän työn kanssa.
        On ehkä vaikeaa ymmärtää ulkopuolelta, mutta sen enemmän yksityishenkilöitä jotka tuntevat tän asiaan vakavuuden, sen turvallisempi tulee meille käsitellä asiat.
        Ehkä on hyvä näin. On kyllä paljon muutakin sanomista, laitetaan piste tähän.

        Jeps! Pidän oikeuden puolta pahuutta vastaan ja toivon menestystä!


      • Mariahejho
        kgkrkek kirjoitti:

        Jeps! Pidän oikeuden puolta pahuutta vastaan ja toivon menestystä!

        Taivaan Isälle Kiitos.


    • Esikoislestadiolainen

      Näinkö ne vainot alkavat täällä pohjolassa?
      Nimettömillä ja kenties aiheettomilla pedofilia ilmoituksilla?
      Ensin Ruotsissa ja Norjassa ja sitten Suomessa...

      Jos jo nyt näkyy sellaista syytöstä vanhimpia kohtaan.

      • jatkankorauhattomuutta

        Pelottaa...
        Miksi me syyttömätkin joudumme kärsimään , tämä (todistamaton) info laajentaa tuskaa. Toimikaa siellä missä apua tarvitaan ja antakaa rauhan olla siellä missä sitä vielä on.


      • hbgtvtv8i

        ##...kenties aiheettomilla pedofilia ilmoituksilla?##

        Kyllä nämäkin tiedot julkaiseet; "kenties aiheettomilla pedofilia ilmoituksilla" olisivat liukkaasti rikollisuus asettanut oikeuden vastaamaan julkaisustaan JOS rikollisuudella olisi ollut siihen hitusenkaan oikeudellista mahdollisuutta edes yritää voittaa.
        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'

        Joten rikollisuuden "kilven kiilloittelemiset" on aivopestyjen mielen sairautta!


      • munyubyb0

        "Esikoislestadiolainen" :lle

        Miten ne nyt alkaisi kun ihmisyydestäänkin luopuneet kristityt ovat aina vainonneet ihmisiä ja jopa omia seurakuntalaisia tappamalla ja tapattamalla sekä lapsiakin raiskaamalla?

        NÄIN SE VAINOAMINEN ALKO joten ota vastaan faktat äläkä usko rikollisuuden oppeihin:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Paavalin_kirjeet
        "Apostoli Paavali oli ensimmäisen kristillisen sukupolven merkittävin uskonoppinut. Hän julisti evankeliumia ja perusti seurakuntia kolmen vuosikymmenen ajan Rooman valtakunnan itäosiin."

        1.Korinttolaiskirje:
        13:13 Niin pysyvät nyt usko, toivo, rakkaus, nämä kolme; mutta suurin niistä on rakkaus.

        1.Korinttolaiskirje:
        15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos

        2 Korinttolaiskirje 12:
        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.

        ja
        saatanaa palvelleen paavalin työtä jatkoi toinen pakanojen herra jumala:
        herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."
        JA TUO HERRA JUMALA OLIKIN NIIN SUUUUURI, ETTÄ OTTI SUOMALAISILTA LAILLA ASETETUN USKONVAPAUDEN POIS JA ANTOI RIKOLLISILLEEN KÄSKYN;
        herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        JA NÄINHÄN NE RIKOLLISUUDEN saatanaa herra jumalineen uskovat rikolliset käskyä uskoivat saatanalle ja herra jumalle uskollisina:
        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallaan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukomurhasta. " (IL)


      • kijujunnuhyg
        munyubyb0 kirjoitti:

        "Esikoislestadiolainen" :lle

        Miten ne nyt alkaisi kun ihmisyydestäänkin luopuneet kristityt ovat aina vainonneet ihmisiä ja jopa omia seurakuntalaisia tappamalla ja tapattamalla sekä lapsiakin raiskaamalla?

        NÄIN SE VAINOAMINEN ALKO joten ota vastaan faktat äläkä usko rikollisuuden oppeihin:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Paavalin_kirjeet
        "Apostoli Paavali oli ensimmäisen kristillisen sukupolven merkittävin uskonoppinut. Hän julisti evankeliumia ja perusti seurakuntia kolmen vuosikymmenen ajan Rooman valtakunnan itäosiin."

        1.Korinttolaiskirje:
        13:13 Niin pysyvät nyt usko, toivo, rakkaus, nämä kolme; mutta suurin niistä on rakkaus.

        1.Korinttolaiskirje:
        15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos

        2 Korinttolaiskirje 12:
        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.

        ja
        saatanaa palvelleen paavalin työtä jatkoi toinen pakanojen herra jumala:
        herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."
        JA TUO HERRA JUMALA OLIKIN NIIN SUUUUURI, ETTÄ OTTI SUOMALAISILTA LAILLA ASETETUN USKONVAPAUDEN POIS JA ANTOI RIKOLLISILLEEN KÄSKYN;
        herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        JA NÄINHÄN NE RIKOLLISUUDEN saatanaa herra jumalineen uskovat rikolliset käskyä uskoivat saatanalle ja herra jumalle uskollisina:
        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallaan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukomurhasta. " (IL)

        jk.

        teillä, saatanaa palvelevilla rikollisuuden uskovaisilla, papistoineen, vaikuttaa olevan saatanallisuuden tapana SYYTTÄÄ RIKOKSISTANNE TOISIA; "EI ME MUTTA NE TOISET" JA "VAIN ME PELASTUMME" (HELEVETTIIN)
        joten
        varaudu uskossasi karvaaseen pettymykseen tai ihmisty!

        -- opettajienne kera pidätte sontaluukkuja levällään...
        Papit usein; järjettöminä ja ymmärtämättöminä syyllistyvät vahingossa olemaan todellisen herransa paljastajia, vaikka ihmisyydestään luopuneet uskovaiset eivät sitä ymmärrä....

        TYYPILLISTÄ JÄRJETTÖMYYTTÄ ON, ETTÄ SYYTETÄÄN JUMALAA JA IHMISIÄ Jumalasta ja ihmisyydestään luopuneiden RIKOKSISTA, KUTEN TÄMÄ PAPPIKIN....
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14373787/pirkko-pappi----#comment-85573787
        #kuunteleva_kirkko
        20.7.2016 17:30
        Hei.
        Täällä on oikein 9 päivää sitten aloitettu ketju minulle. Ja ihmetelty miksi en tule vastaamaan asiallisiin kysymyksiin. Voi sentään, olen tehnyt muita asioita tässä välissä, onneksi nyt huomasin tämän suuren kunnian :) Asiallisia kysymyksiä en löytänyt kuin kaksi, mutta onneksi ne sentään löysin.

        Millainen on Jumala, Jeesus, joka ei suojele uskovaistenkaan lapsia erilaisilta kauheuksilta, kysyttiin. Esitän vastakysymyksen; ihminen on vastuussa omista teoistaan, ei Jumala ole ketjun aloittajan tai kenenkään muunkaan ratkaisuista tai tekemisistä vastuussa. Ihmetyttää kuinka Jumalaa syytetään ihmisten kauheuksista.
        Onko papit vapautettu kirkollisverosta, kysyttiin. Ei ole, tietenkään, miksi olisi. Me maksamme kirkollisveroa iloiten, ihan kuin muutkin seurakunnan jäsenet.
        Ystävällisesti,
        Pirkko-pappi#

        Siis herra jumalaa palvelevan papin mukaan "ihminen on vastuussa teoistaa" joten rikoksien syyt vieritetään VÄÄRÄÄ TODISTUSTA ANTAMALLA JUMALAA JA ihmisyydestään luopumattomien IHMISTEN syyksi (rikoksiksi)!
        pappi ei ole oppinsa jälkeen esiin astunut kun tietää olevansa saatanaa palvelevana väärää todistusta jakava aivopesu ammattilainen!

        Tavallaan tuo oppi on saatanaa palvelevan todellisen herransa tunnustus.


      • teuta01
        kijujunnuhyg kirjoitti:

        jk.

        teillä, saatanaa palvelevilla rikollisuuden uskovaisilla, papistoineen, vaikuttaa olevan saatanallisuuden tapana SYYTTÄÄ RIKOKSISTANNE TOISIA; "EI ME MUTTA NE TOISET" JA "VAIN ME PELASTUMME" (HELEVETTIIN)
        joten
        varaudu uskossasi karvaaseen pettymykseen tai ihmisty!

        -- opettajienne kera pidätte sontaluukkuja levällään...
        Papit usein; järjettöminä ja ymmärtämättöminä syyllistyvät vahingossa olemaan todellisen herransa paljastajia, vaikka ihmisyydestään luopuneet uskovaiset eivät sitä ymmärrä....

        TYYPILLISTÄ JÄRJETTÖMYYTTÄ ON, ETTÄ SYYTETÄÄN JUMALAA JA IHMISIÄ Jumalasta ja ihmisyydestään luopuneiden RIKOKSISTA, KUTEN TÄMÄ PAPPIKIN....
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14373787/pirkko-pappi----#comment-85573787
        #kuunteleva_kirkko
        20.7.2016 17:30
        Hei.
        Täällä on oikein 9 päivää sitten aloitettu ketju minulle. Ja ihmetelty miksi en tule vastaamaan asiallisiin kysymyksiin. Voi sentään, olen tehnyt muita asioita tässä välissä, onneksi nyt huomasin tämän suuren kunnian :) Asiallisia kysymyksiä en löytänyt kuin kaksi, mutta onneksi ne sentään löysin.

        Millainen on Jumala, Jeesus, joka ei suojele uskovaistenkaan lapsia erilaisilta kauheuksilta, kysyttiin. Esitän vastakysymyksen; ihminen on vastuussa omista teoistaan, ei Jumala ole ketjun aloittajan tai kenenkään muunkaan ratkaisuista tai tekemisistä vastuussa. Ihmetyttää kuinka Jumalaa syytetään ihmisten kauheuksista.
        Onko papit vapautettu kirkollisverosta, kysyttiin. Ei ole, tietenkään, miksi olisi. Me maksamme kirkollisveroa iloiten, ihan kuin muutkin seurakunnan jäsenet.
        Ystävällisesti,
        Pirkko-pappi#

        Siis herra jumalaa palvelevan papin mukaan "ihminen on vastuussa teoistaa" joten rikoksien syyt vieritetään VÄÄRÄÄ TODISTUSTA ANTAMALLA JUMALAA JA ihmisyydestään luopumattomien IHMISTEN syyksi (rikoksiksi)!
        pappi ei ole oppinsa jälkeen esiin astunut kun tietää olevansa saatanaa palvelevana väärää todistusta jakava aivopesu ammattilainen!

        Tavallaan tuo oppi on saatanaa palvelevan todellisen herransa tunnustus.

        siis SINUN. MULKVIST , EN PAREMMIN SANO : JOS NIINKÄÄN HYVIN.
        SINÄKÖ SIIS OLET SE MÄTÄMUNA, JOKA SAA TÄÄLLÄ KAIKKI VARPAI-SILLEEN ,EN PAREMMIN SANO, .
        -
        KAIKKI , JOTKA ON TEHNEET RIKOKSEN VASTAA SIITÄ VIIMEISELLÄ TUMIOLLA KATKERASTI ,JOS SEN PÄÄLLE EI TIPUTETTU KRISTUKSEN VERTA ,EDES TIPPA. JOLLA ON SANOMATON VOIMA ,KUN SEN KAUT-
        TA ON LUETTU MADON LUVUT SAA TA NA LLA EI OLE MITÄÄN SANOTTAAVAA ENÄÄ SIIHEN ,,
        -
        MUTT AJOS MENET VIIMEISESTÄ PORTISTA SISÄÄN ILMAN PÄÄSTÖÄ.
        SAA TA NA VOI TEH DÄ TEPPOSET VAIKKA TAIVAAN PORTILLA. EI OLISI RUUHKAAKAAN . NIINKUIN SIELLÄ OLISI ,TODENNÄKÖISESTI.
        ERÄS MIES NÄKI UNEN ,,ETTÄ HÄN PÄÄSI PORTILLE, JA HÄN AJATTELI
        KYSYN ENSIN KETÄ/ MITÄ SIELLÄ ON, ,
        -
        HÄN ALOITTI VAROVAISESTI , ONKO TEILLÄ KATOLISIA , VASTAUS KUULUU EI MEILLÄ OLE KATLISIA .ONKO PRTESTANTTEJA,., EI OLE
        ONKO ORTTODKSEJA ,EI OLE ,,ONKO VAPAAKIRKKOLAISIA, EI OLE
        ONKO HINDUJA , EI OLE ,,ONKO BUTHALAISIA, EI OLE.,, ONKO HERHUTILAISIA, EI OLE ,ONKO LUKIJAISIA. ,EI OLE NYT ALKAA MIES
        HERMOSTUA , OLEN KO MINÄ TAIVAAN PORTILLA ,KYLLÄ VASTAT-AAN , . . .NO KETÄ SIELLÄ SITTEN ON,,, TÄÄLLÄ ON KAIKKI JESUK-SEEN KRISTUKSEEN USKOVIA. JA MINÄ OLIN ENNEN SAVOLAINEN.
        EIKÄ SE OLE SYNTI , SE ON VAAN HÄPEE...
        -


      • lmnunbyubyb
        teuta01 kirjoitti:

        siis SINUN. MULKVIST , EN PAREMMIN SANO : JOS NIINKÄÄN HYVIN.
        SINÄKÖ SIIS OLET SE MÄTÄMUNA, JOKA SAA TÄÄLLÄ KAIKKI VARPAI-SILLEEN ,EN PAREMMIN SANO, .
        -
        KAIKKI , JOTKA ON TEHNEET RIKOKSEN VASTAA SIITÄ VIIMEISELLÄ TUMIOLLA KATKERASTI ,JOS SEN PÄÄLLE EI TIPUTETTU KRISTUKSEN VERTA ,EDES TIPPA. JOLLA ON SANOMATON VOIMA ,KUN SEN KAUT-
        TA ON LUETTU MADON LUVUT SAA TA NA LLA EI OLE MITÄÄN SANOTTAAVAA ENÄÄ SIIHEN ,,
        -
        MUTT AJOS MENET VIIMEISESTÄ PORTISTA SISÄÄN ILMAN PÄÄSTÖÄ.
        SAA TA NA VOI TEH DÄ TEPPOSET VAIKKA TAIVAAN PORTILLA. EI OLISI RUUHKAAKAAN . NIINKUIN SIELLÄ OLISI ,TODENNÄKÖISESTI.
        ERÄS MIES NÄKI UNEN ,,ETTÄ HÄN PÄÄSI PORTILLE, JA HÄN AJATTELI
        KYSYN ENSIN KETÄ/ MITÄ SIELLÄ ON, ,
        -
        HÄN ALOITTI VAROVAISESTI , ONKO TEILLÄ KATOLISIA , VASTAUS KUULUU EI MEILLÄ OLE KATLISIA .ONKO PRTESTANTTEJA,., EI OLE
        ONKO ORTTODKSEJA ,EI OLE ,,ONKO VAPAAKIRKKOLAISIA, EI OLE
        ONKO HINDUJA , EI OLE ,,ONKO BUTHALAISIA, EI OLE.,, ONKO HERHUTILAISIA, EI OLE ,ONKO LUKIJAISIA. ,EI OLE NYT ALKAA MIES
        HERMOSTUA , OLEN KO MINÄ TAIVAAN PORTILLA ,KYLLÄ VASTAT-AAN , . . .NO KETÄ SIELLÄ SITTEN ON,,, TÄÄLLÄ ON KAIKKI JESUK-SEEN KRISTUKSEEN USKOVIA. JA MINÄ OLIN ENNEN SAVOLAINEN.
        EIKÄ SE OLE SYNTI , SE ON VAAN HÄPEE...
        -

        Sinä itse olet ruumishuoneen mulukkuqvisti joten sivisty, ota itsees niskasta ja syöksy ruumishuoneelle negrofiilies seuraa raiskaamaan ruumita niinkuin opetit!

        TÄÄLÄ ON JUMALASTA JA IHMISYYDESTÄ LUOPUMATTOMIA JÄRKEVIÄ IHMISIÄ,
        MUTTA
        joukossa teutan kaltaisia Jeesusta oppeineen murhaavia lahtareita ja lapsia raiskanneiden pedofiili rikollisten rikollisia suojeljan tuella paasaavat saatanallisuuden basuunoita kuin pirut konsanaan!

        sinun paremmin samat ovat elämänkirjassasi jo rekisteröitynä ja voit rauhassa mennä helevettiin kertomaan tekojasi ja leuhkimaan kuin suomen valtion kirkon suojaamana olet saatanalla palveluksia tehnyt!

        Näin on näreet joten pompi sinne helevettiisi vaikka ruumishuoneen kautta niin on sinustakin jotain hyötyä negrofiili homoille!


      • Eriseurahuokaa
        lmnunbyubyb kirjoitti:

        Sinä itse olet ruumishuoneen mulukkuqvisti joten sivisty, ota itsees niskasta ja syöksy ruumishuoneelle negrofiilies seuraa raiskaamaan ruumita niinkuin opetit!

        TÄÄLÄ ON JUMALASTA JA IHMISYYDESTÄ LUOPUMATTOMIA JÄRKEVIÄ IHMISIÄ,
        MUTTA
        joukossa teutan kaltaisia Jeesusta oppeineen murhaavia lahtareita ja lapsia raiskanneiden pedofiili rikollisten rikollisia suojeljan tuella paasaavat saatanallisuuden basuunoita kuin pirut konsanaan!

        sinun paremmin samat ovat elämänkirjassasi jo rekisteröitynä ja voit rauhassa mennä helevettiin kertomaan tekojasi ja leuhkimaan kuin suomen valtion kirkon suojaamana olet saatanalla palveluksia tehnyt!

        Näin on näreet joten pompi sinne helevettiisi vaikka ruumishuoneen kautta niin on sinustakin jotain hyötyä negrofiili homoille!

        Sinä tunnut olevan pahempi kuin teuta.. Aivan Kuin pahojen henkien riivaama..

        Helvettiin sinä olet järkinesi menossa, jollet parannuksen armoa saa.


      • nhbgbgvgvg

        "tunnut" on uskovasen tunnustus siitä, että asettaa ihmisyydestään luopuneena IHMISET kaltaisiksiin ääliöksi!

        Uskontunnustuksen kaltainen papisto kouluttaa (Lue: aivopesee) kaltaisekseen.
        uskontunnustuksesta ja sen kaltaisuudesta...
        koskien myös pappislupauksen antaneita pappeja...

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'

        Ymmärtämättömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

        Ihmisyydestänne luopuminen:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        Jumalasta ja Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

        ero JUMALASTA; herra saatanasta uusi jumala:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        Kristitty ei ole Jumalaa ja Jeesusta palveleva kristillinen.
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi
        Pappislupaus
        Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:
        "Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaaTahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."
        HUOM!!!
        Jumalan palvelemisen tahto on täysin kumottu pappislupauksen tässä lauseessa: "siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa"

        Jeesusta elukkana teurastavan lahkolainen olet joten tunnustat jo sillä saatanaan todelliseksi herrakses!!!

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10558668#comment-54486271
        "TEU.
        2.4.2012 09:30
        2. jUMALA HEITTI KRISRTUKSEN PÄÄLLE KAIKKIEN IHMISTEN SYNTIVELAN
        JA HEIDÄN ANSAITSEMANSA RANGAISTUKSEN , JA HÄN OLI " LYÖTYNÄ "
        HEIDÄN RIKKOMUSTENSA TÄHDEN JAKEET 4-5. . HÄNESSÄ ITSESSÄÄN EI OLLUT VÄÄRYYTTÄ EIKÄ SYNTIÄ , VAAN HÄN KANTOI TOISTEN SYNNIT . JUMALAN KARITSANA , HÄNET TEURASTETTIIN, VERI UHRINA SYNTISTEN PUOLESTA ."


      • lkminiunyuh

        Jeesus ei ollut kristitty
        vaan
        kristillinennen

        joten olette eksytettyjä ääliöitä:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'
        --

        Kristityt = Paavalin perustamien seurakuntien uskontunnustuksensa kaltaisia uskovaisia apostoleineen ja herra jumalineen joilla ei ole Jeesuksen perustamia seurakuntia eikä Jeesuksen opetuslapsia opettajina.

        Kristilliset = Jeesuksen ja Jeesuksen opetuslapsien perustamien seurakuntien Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppein ymmärtäväisiä järkeviä seurakuntalaisia Jeesuksen opetuslapsineen.

        KRISTITYT, LOPETTAKAA NE SATOJA VUOSIA KESTÄNEET VALEHTELUNNE!
        ETTE OLE KRISILLISIÄ VAAN OLETTE saatanaa palvelevien paavalilais-luterilaisuuden herra jumalien ikuisia rikollisia/syntisiä kristittyjä!
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'
        LUKEKAA TARKEMMIN uskontunnuksenne JA KUN JÄRKIINNYTTE, NIIN TULKAA SITTEN KERTOMAAN TOTUUS!

        Näistä, Jeesuksen, opetuslapsineen perustamista seurakunnista ei ole yhtään rikollisten kristinuskon kristittyjen seurakuntia vaan ne ovat kristillisten ihmisten seurakuntia:
        Ilm. 2:1-29
        Pergamos
        Tyatira
        Sardes
        Smyrna
        Filadelfia
        Efeso
        Laodikea
        ----------
        HUOM!
        Amerikkalainen "Filadelfia" seurakunta ei ole Jeesuksen ja Hänen opetuslapsien perustama. Sen perustivat 1850 luvulla verovapaan rahan keinottelijat.


    • stastasta

      Helppo heittää väitteitä nimettömänä netissä. Kuka niitä oikeasti uskoo? Ihan samoin voi kysyä ja väittää esim. "Mitä kuuluu Sastamalan raiskaajalle?" tai "... Heinolan vankikarkurille?" tai "... Tampereen murhaajalle?" Lisätään väite, että on todisteita ym. Sairaita ihmisiä.

      • jnnhybnp

        No, aihan on asioita "toiselta puolen" tulkitsevia
        mutta
        jos olet rikollisuuden tukija niin tee näistä Jumalan, Jeesuksen ja Suomen Lain mukaisia aikaan saannoksia;
        ellet onnistu,
        niin olet todellisen herrasi tunnustanut ilman sen nimeä mainitsematta sillä "herra ei jätä sitä rangaisematta joka......."

        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'


    • enymmärräteitä

      Mitä ihmettä te niillä vanhimilla teette jotka ovat irrallaan ja kaukana seurakunnan ihmisistä?

      monestikko olet jotain saanut kysyttyä niiltä vanhimmiltasi? voitko soitttaa koska vain ja kertoa asiasi?

      • teuta01

        VOIN KERTOA,KERTOA ETTÄ TÄSTÄ EI TULE MITTÄÄ .
        ´KOTIN, 1996 LÄHTIEN PUHUA VANHOINTEN KANSSA ,
        HE VÄISTIVÄT AINA 2011 LOPPUUN ASTI ,JOLLOIN HAVAITSIN
        ETTÄ EN TARVII HEITÄ MIHINKÄÄN. ? EN KERTA KAIKKIAAMI-
        HINKÄÄ ,JA SEN T´JÄLKEEN ON OLLUT PALJON VAPAAMPAA,
        -
        JA TOISEKSI EI TAIDA TULLA ENÄÄ MITÄÄN SELLAISTA, JOLLA
        VOISI MUUTTAA MIELIPEDETTÄNI. EN ARVOSTA HEITÄ ,ENÄÄ PÄTKÄÄKÄÄN NOIINPALJON ON SAANEET PAHAA AIKAISEKSI.
        VOIDIVAT MENNÄ ITSEENSÄ, JA PARANTAA TAPANSA,,
        -
        HE LUULEE OLEVANSA JOTAIN , J A OVATVAIN ISOJA PASKOJA .
        KUN MEVÄT WC, HE KOETTAA IRROTTTAA KAKS PASKAA TOI -
        SISTAAN MUTTA ISONPI JÄÄ AINA JÄLJELLE. KU EI MAHDU...
        OLETTEKO HUOMANNEET SAMAA. MÄ OLEN ..


      • Esikoislestadiolainen

        Voin. Kesällä kysyin. Hienosti ne jutteli ihan suomeksi ja olivat oikeasti kiinnpstuneita kysymyksestäni.


      • otetaampasnyt
        teuta01 kirjoitti:

        VOIN KERTOA,KERTOA ETTÄ TÄSTÄ EI TULE MITTÄÄ .
        ´KOTIN, 1996 LÄHTIEN PUHUA VANHOINTEN KANSSA ,
        HE VÄISTIVÄT AINA 2011 LOPPUUN ASTI ,JOLLOIN HAVAITSIN
        ETTÄ EN TARVII HEITÄ MIHINKÄÄN. ? EN KERTA KAIKKIAAMI-
        HINKÄÄ ,JA SEN T´JÄLKEEN ON OLLUT PALJON VAPAAMPAA,
        -
        JA TOISEKSI EI TAIDA TULLA ENÄÄ MITÄÄN SELLAISTA, JOLLA
        VOISI MUUTTAA MIELIPEDETTÄNI. EN ARVOSTA HEITÄ ,ENÄÄ PÄTKÄÄKÄÄN NOIINPALJON ON SAANEET PAHAA AIKAISEKSI.
        VOIDIVAT MENNÄ ITSEENSÄ, JA PARANTAA TAPANSA,,
        -
        HE LUULEE OLEVANSA JOTAIN , J A OVATVAIN ISOJA PASKOJA .
        KUN MEVÄT WC, HE KOETTAA IRROTTTAA KAKS PASKAA TOI -
        SISTAAN MUTTA ISONPI JÄÄ AINA JÄLJELLE. KU EI MAHDU...
        OLETTEKO HUOMANNEET SAMAA. MÄ OLEN ..

        ...vähän rauhallisemmin teuta!


      • kysyseuraavanakesänä
        Esikoislestadiolainen kirjoitti:

        Voin. Kesällä kysyin. Hienosti ne jutteli ihan suomeksi ja olivat oikeasti kiinnpstuneita kysymyksestäni.

        kysyitkö Raamatunkohtaa joka puolustaisi heidän esiintymistään koko suomen vanhimpina?


      • Esikoislestadiolainen
        kysyseuraavanakesänä kirjoitti:

        kysyitkö Raamatunkohtaa joka puolustaisi heidän esiintymistään koko suomen vanhimpina?

        Ei tarvi...

        Tiedän jo vastauksen.


        He eivät ole vain suomen vanhimpia, vaan koko kristillisyyden vanhimpia...


      • huhhuhsentään
        Esikoislestadiolainen kirjoitti:

        Ei tarvi...

        Tiedän jo vastauksen.


        He eivät ole vain suomen vanhimpia, vaan koko kristillisyyden vanhimpia...

        ..miksi ihmeessä teet itsestäsi naurunalaisen tuolalisella kommentillasi!?!?

        ...koko kristillisyyden vanhimpia...!

        mieti hiukan asiaa ja tule järkiisi, se on ainut jonka saan nyt just sanotuksi, kas kun suuuren pöljyyden edessä pakkaa mennä hiukan aina hämilleen ja on kuin kynsille lyöty, erästä tummaa heimoa siteeratakseni.


      • teuta01
        otetaampasnyt kirjoitti:

        ...vähän rauhallisemmin teuta!

        MIKSI NIIN, OLEN TUONUT VAIN TOTUUDEN ESIIN. VAIKKA EHKÄ VÄHÄN
        KARKESTI,TOISEKSI OLEN SAMA TEUTA NYT KUIN,SILLOIN KUN KIRJOITAN
        ITKIEN. NIITÄKIN KERTOJA ON OLLUT, EHKÄ NE EI NÄY TÄNNE ...
        -
        MUTTA ,HERKLLÄ SILMÄLLÄ,KUN KATSON,KUTEN SITÄ MOKSUN VIDEOTA
        SE KERTOO NIIN PALJON MUUSTAKIN. ETTEN PYSTY KAIKKEA SANOIN , KERTOMAAN... PIRTIN JA PIHA PIIRIN, JA PALJON MUUTA..
        -


      • teuta01
        Esikoislestadiolainen kirjoitti:

        Ei tarvi...

        Tiedän jo vastauksen.


        He eivät ole vain suomen vanhimpia, vaan koko kristillisyyden vanhimpia...

        VAI TIEDÄT ; MINÄ EN KUINK AHE ON VIELÄ REMMISSÄ , KUN OVAT TEHNEET PAHAA SUMESSA JO 1996 SAAKKA. JA PAHINTA 1998. EROT
        EH,OS,RB. (JOISTA VIELÄ ELÄÄ RB, ) EI PUHETTAKAN ETTÄ OLISI TEHNEET ,
        MITAAN PARANNUSTA ,SIIS lv:t TANAN KELE ,EN PAREMMIN SANO..
        -


      • TEUTA007
        otetaampasnyt kirjoitti:

        ...vähän rauhallisemmin teuta!

        mIKSI . TÄSSÄ ON NYT MENNYT TAAS YKSI VUOSI , MELKEI PILOILLE
        HE EI TEE MUUTA KUIN SELLAISTA . LEIVÄSTÄ .PAS---. JONKA NÄIN JO
        PAHAKSI 1996 , KIIRUNASSA , OLETTE ,TE AIKA MOISIA ODOTTAJIA OLLEET .
        -
        NO ONHAN NYT KYLLÄ ALKANUT TAPAHTUA , MUTTA KAIKEN KAIKKIAAN TEIDÄT PITI HERÄTELLÄ RANKASTI , ENNEN KUIN OLETE
        MITÄÄN SAANEET AIKAIDSEKSI, EN PAREMMIN SANO.
        -
        KOLMANNEKSI ,OLETTEKO VIELÄ SITÄ MIELTÄ ,ETTÄ LLL:n SANA ON
        AINOA OIKEA,, MINÄ EN ,, KOSKA NÄEN MOINSSA SAARNOISSA MYÖS
        PUUTTEITA. ,MIKSI ,SIKSI ETÄ HÄN EI OLLUT APOSTOLI,
        -
        OLEN SITÄ MIELTÄ , ETTÄ JOS HALUTAAN. PITÄÄ RAAMATTUA AUKTORITEETTINA . SIIHEN ON SUHTAUDUTAVA PAREMMIN KUIN.
        TÄMÄ 1800 SYNTYNYT MIES PÝTYI. MIKSIKÖ VIITSITTEKÖ ÓTTAA
        SELVÄÄ. MINÄ OLEN JO KAUAN SITEN ALKANUT TUIJOTTAA MUITA ASIOITA.. ESIMERKIKSI SE ,ETTÄ HÄN ,TEKI MUUTAMASTA JAKEESTA ,
        0.5 TUNNIN SAARNAN ., JOHON OLI LISÄTTY PALJON OMAA,,EN SANO
        VANHURSKAUTTA ,, MUTTA SANA...
        -


      • kmkjmnjhnh
        teuta01 kirjoitti:

        VOIN KERTOA,KERTOA ETTÄ TÄSTÄ EI TULE MITTÄÄ .
        ´KOTIN, 1996 LÄHTIEN PUHUA VANHOINTEN KANSSA ,
        HE VÄISTIVÄT AINA 2011 LOPPUUN ASTI ,JOLLOIN HAVAITSIN
        ETTÄ EN TARVII HEITÄ MIHINKÄÄN. ? EN KERTA KAIKKIAAMI-
        HINKÄÄ ,JA SEN T´JÄLKEEN ON OLLUT PALJON VAPAAMPAA,
        -
        JA TOISEKSI EI TAIDA TULLA ENÄÄ MITÄÄN SELLAISTA, JOLLA
        VOISI MUUTTAA MIELIPEDETTÄNI. EN ARVOSTA HEITÄ ,ENÄÄ PÄTKÄÄKÄÄN NOIINPALJON ON SAANEET PAHAA AIKAISEKSI.
        VOIDIVAT MENNÄ ITSEENSÄ, JA PARANTAA TAPANSA,,
        -
        HE LUULEE OLEVANSA JOTAIN , J A OVATVAIN ISOJA PASKOJA .
        KUN MEVÄT WC, HE KOETTAA IRROTTTAA KAKS PASKAA TOI -
        SISTAAN MUTTA ISONPI JÄÄ AINA JÄLJELLE. KU EI MAHDU...
        OLETTEKO HUOMANNEET SAMAA. MÄ OLEN ..

        teuta kirjoitti:
        "HE LUULEE OLEVANSA JOTAIN , J A OVATVAIN ISOJA PASKOJA .
        KUN MEVÄT WC, HE KOETTAA IRROTTTAA KAKS PASKAA TOI -
        SISTAAN MUTTA ISONPI JÄÄ AINA JÄLJELLE. KU EI MAHDU...
        OLETTEKO HUOMANNEET SAMAA. MÄ OLEN .. "

        KUN JEESUS LAHTARI OPEIN ELUKAKSI PILKKAAVA teuta, SAATANAA PALVELEVANA uskontunnustuksensa kaltaisena RIKOLLISENA sontaluukku sopaskaa esiin työntää perCstään niin SIITÄ EI SAATANALLISUUTTA PAREMPAA SYNNY
        SILLÄ
        KUN PASKA TOISTA PASKAA HAUKKUU;
        NIIN
        SYNTYY TOTUUS ETTÄ KOKO rikollisuuden saatanallisuus jota kristittyt edustaa, EI KOSKAA OLE OLLUT EIKÄ KOSKAAN TULE
        JUMALAA JA JEESUSTA PALVELEMISEKSI!

        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallaan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukomurhasta. " (IL)

        RIPPI ISÄ RIKOLLISUUDENNE ON saatanallisuuden oppia ja tekojanne:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9818336#comment-50245011
        "teuta
        25.4.2011 19:30
        Olen kirjoittanut siitä , toisaalla Se johtuu siitä että
        sellainentoiminta on syntiä , ja kaikki jotka nöyrtyvät
        pyytämään anteeksi , Se kuuluu Jumalan lakiin että
        silloin kun asia ei ole missään kohdissa muitten tie-
        toinen , mutta tälläinen henkilö haluaa saada omantun-
        tonsa puhtaaksi , hän menee Rippiisän juttusille , sekä
        ertoo kaiken hänelle , ja anoo anteeksi , hän saa sen
        Jumalan /Jeesuksen nimessä , mutta jos on pienikin
        mahdollisuus , tulla ilmi sitä ei voi suorittaa vaan
        astuu rikollisoikeus voimaan."

        JA, aivopieru teuta, JEESUSTA VIHAAVANA piruna,
        VALEHTELEE JEESUKSEN NIMEEN KOK PERÄ REIKÄNSÄ SAATANALLISUUDELLA JEESUKSEN NIMEEN MM NÄIN:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9944923
        "teuta
        21.6.2011 18:31
        KIITOS VAAN TARJOUKSESTA , MUTTA SULTAHAN JO LOPPUI
        KOKONAAN TUO PAHNA TUSKA ., KUN TULI KESÄ JA KÄRPÄSET,
        AIVAN OIKEIN OLET KOPIONUT JP :N ASIAN .
        SE ON JOKAINEN PEFOFIILI SAA SYNTINSÄ ANTEEKSI , JOS
        HÄN KATUU TEKOAAN JA TAHTOO TEHDÄ PARANNUKSEN .
        JA ANOO ANTEEKSI /TEKEE RIPIN."

        Rippi on ja pysyy, saatanallisuuden omavanhurskaus rikollisuutena!
        SITÄ EI teutakaan herra jumalineen muuksi voi muuttaa todellisuudessa!
        joten
        RIKOLLISUUDEN SEURAKUNTALAISIA TALUTETAAN HELEVETTIIN LAPSIA RAISKAVIENKIN JA PERKELEEN PEDOFIILI SUOJELIJOIDEN RIPPI ISÄ RIKOLLISTEN KERA HELEVETTIIN!

        JA
        MIKÄ PAHINTA
        NIIN
        suomen valtion kirkolle
        suomen valtio lakivaliokuntineen
        ilmeisesti nukkuu "prinsessa ruususen" unta
        EIKÄ VAIVAUDU EDES LAPSTEN OIKEUKSIA JNE PUOLUSTAMAAN!
        Kaikki viittaa siihen, että suomen kansalaiset ovat ALISTETTUJA saatanallisuuden rikollisuutta yllä pitävien armoille!
        Sivityneissä maissa on jo valtio ja kirkko erotettu toisistaan
        jotta
        ihmisyydelle saisivat tilaa....
        mutta
        ei suomessa...
        JOSSA
        ihmisyydestään luopuneiden rikollisuutta suojellaan
        ja
        IHMISYYTTÄÄN SUOJELEVIA SORRETAAN MM saatanallisuuden pakko lapsi kasteella vaikka uskovapauslaki muka on SUOMEN LAKIIN KIRJOITETTU!
        http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731
        Finlex / Oikeusministeriö ja Edita Publishing
        2 luku
        Perusoikeudet
        6 §
        Yhdenvertaisuus
        Ihmiset ovat yhdenvertaisia lain edessä.
        Ketään ei saa ilman hyväksyttävää perustetta asettaa eri asemaan sukupuolen, iän, alkuperän, kielen, uskonnon, vakaumuksen, mielipiteen, terveydentilan, vammaisuuden tai muun henkilöön liittyvän syyn perusteella.
        Lapsia on kohdeltava tasa-arvoisesti yksilöinä, ja heidän tulee saada vaikuttaa itseään koskeviin asioihin kehitystään vastaavasti.
        Sukupuolten tasa-arvoa edistetään yhteiskunnallisessa toiminnassa sekä työelämässä, erityisesti palkkauksesta ja muista palvelussuhteen ehdoista määrättäessä, sen mukaan kuin lailla tarkemmin säädetään.

        Perustuslain 11 §:n mukaan "Kukaan ei ole velvollinen osallistumaan omantuntonsa vastaisesti uskonnon harjoittamiseen."

        NÄIN VALEHTELEE VALTION KIRKON PAPPI joka ei ota vastuuta kirkon kanssa rikoksesta vaan asettaa sen lasten vanhemmille perisynniksi:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11977916
        "Hei Mirka,
        Kaste ilman kirkkoonliittämistä ei ole mahdollista.
        Kirkkojärjestyksen mukaan kirkkoonkuuluvien vanhempien on kastatettava lapsensa.
        Sallikaa lasten tulla Jeesuksen opetuslapsiksi ja Taivaan Isän lapsiksi kasteen kautta!
        t. Maarit-pappi"

        Tuo, "taivaan isä" istuu helevetin portilla ja odottaa omiaan...
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."


      • ckdkskswkwkw
        Esikoislestadiolainen kirjoitti:

        Ei tarvi...

        Tiedän jo vastauksen.


        He eivät ole vain suomen vanhimpia, vaan koko kristillisyyden vanhimpia...

        HALOO!!!!
        Esikoislestadiolainen
        14.9.2016 21:18
        kysyseuraavanakesänä kirjoitti:
        kysyitkö Raamatunkohtaa joka puolustaisi heidän esiintymistään koko suomen vanhimpina?
        ------------------------
        Ei tarvi...
        Tiedän jo vastauksen.
        He eivät ole vain suomen vanhimpia, vaan koko kristillisyyden vanhimpia...
        ---

        TÄSSÄ ON VÄÄRIN YMMÄRTÄMISELLE TILLAA:
        #He eivät ole vain suomen vanhimpia, vaan koko kristillisyyden vanhimpia#

        JUMALAA JA JEESUSTA PALVELEVIEN SEURAKUNNISSA EI OLE kristittyjä VAAN KRISTILLISIÄ!

        JOTEN selvyyden vuoksi tiedoksi jälleen, että....
        Kristityt = Paavalin perustamien seurakuntien uskovaisia apostoleineen ja herra jumalineen joilla ei ole Jeesuksen perustamia seurakuntia eikä Jeesuksen opetuslapsia opettajina VAAN heillä on paavalilais-luterilaisuuden apostolit rikollisuudensa oppeineen sekä väärennetyine raamattuineen.
        SEN VUOKSI JEESUS LÄHETTI OMILLEEN, VALITUILLEEN, PYHÄN HENGEN JOTTA TOTUUS EI KATOAISI MAAILMASTA! Sitä totuutta ei uskossa olevilla ole ja Jeesus kielsi uskomasta....

        siis kristitty EI OLE KRISTILLINEN VAAN saatanaa ja sen herra jumaliaan palvelevan rikollisuuden rikollinen uskovainen.
        -AIVOPESU; KRISTITYKSI; IKUISEKSI (PERISYNTI) RIKOLLISEKSI OMAN TUNNUSTUKSENSA MUKAISESTI NÄIN...:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        ------
        Kristilliset = Jeesuksen perustamien seurakuntien Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppein ymmärtäväisiä järkeviä seurakuntalaisia Jeesuksen opetuslapsineen.

        Ilm. 2:1-29
        Näistä, Jeesuksen ja Hänen opetuslapsien perustamista seurakunnista ei ole yhtään kristittyjen seurakuntia vaan ne ovat kristillisten seurakuntia:
        Pergamos
        Tyatira
        Sardes
        Smyrna
        Filadelfia
        Efeso
        Laodikea
        ------
        HUOM!
        Amerikkalainen "Filadelfia" seurakunta ei ole Jeesuksen ja Hänen opetuslapsien perustama. Sen perustivat 1850 luvulla verovapaan rahan keinottelijat.
        -----------------------------

        Siis rikollisuus esiintyy valheellisesti Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimeen "kristillisyyden" nimissä VAIKKA todellisuudessa ovat rikollisia kristittyjä. Noin se on toiminut Paavalin ja sen oppikunnan saatanallisuuksin mm raamattua väärentämisillä jne.

        http://www.ortodoksi.net/tietopankki/henkilot/pyhat/uuden_testamentin_pyhat/apostolit/apostoli_paavali.htm
        #Nykyinen Raamatun tutkimus kiistelee useiden kirjeiden autenttisuudesta. Kirjeestä hebrealaisille kiistellään erityisesti ja siitä on kiistelty jo alkukirkon ajoista asti. Se ei ilmeisesti ole apostoli Paavalin kirjoittama. Kuinka tahansa, kirkon Raamatun kohtia sisältävä luettelo esittelee nämä kaikki Paavalin kirjeinä. Tähdellä merkittyjä kirjeitä pidetään todennäköisesti Paavalin seuraajien kirjoittamina.
        Kirje roomalaisille
        Ensimmäinen kirje korinttilaisille
        Toinen kirje korinttilaisille
        Kirje galatalaisille
        Kirje efesolaisille *
        Kirje filippiläisille
        Kirje kolossalaisille *
        Ensimmäinen kirje tessalonikalasille
        Toinen kirje tessalonikalasille *
        Ensimmäinen kirje Timoteukselle *
        Toinen kirje Timoteukselle *
        Kirje Titukselle *
        Kirje Filemonille
        Kirje hebrealaisille * #

        -----------------------------
        Älkää sotkeko
        aivopestyjen uskovaisten; papistonkin
        ja
        Jeesuksen oppin noudattajien seurakuntia toisiinsa sillä kristitystä ei tule kristillistä Jumalan ja Jeesuksen seuraajaa vaan uskovainen aivopestään; eksytetään uskomaan niin...
        ja
        Jeesus on uskomisen kieltänyt, mm näin...
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        24:5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
        24:11 Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.

        Joten papisto palvelee herrojaan tietoisena tuomiostaan...
        Jeesuksen evankeliumia Luukkaan mukaan:
        20:45 Ja kaiken kansan kuullen hän sanoi opetuslapsillensa:
        46 "Kavahtakaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
        47 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion".

        -------
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."


    • faktatpoytaan

      Haluaisin kanssa jotain todisteita. Uskon että ei savua ilman tulta.
      Meillä on aikaa odottaa.

      • epäilyttääjasylettää

        Vuosikausia lappalaisten saarnoja kuunnelleena on ihmetyttänyt heidän kiinnostuksensa naisten asusteisiin, kengän korkoihin, ym seksuaalisväritteisiin asioihin, kuten tämä uusin ns "painautumis" kieltoneuvo. Moni kuulija on kertonut samasta huomiostaan. Naisten ja tyttöjen tulisi pukeutua säkkeihin ajatellen toisen sukupuolen puhtaana pysymistå.


      • Jeesuslaisuuseipelleile
        epäilyttääjasylettää kirjoitti:

        Vuosikausia lappalaisten saarnoja kuunnelleena on ihmetyttänyt heidän kiinnostuksensa naisten asusteisiin, kengän korkoihin, ym seksuaalisväritteisiin asioihin, kuten tämä uusin ns "painautumis" kieltoneuvo. Moni kuulija on kertonut samasta huomiostaan. Naisten ja tyttöjen tulisi pukeutua säkkeihin ajatellen toisen sukupuolen puhtaana pysymistå.

        kuinka voi kukaan uudenliiton uskovainen olla noin pölvästi ja että vielä kuvittelee olevansa Jumalan asialla ...koko kristillisyyden vanhimpana.... menee jo yli ymmärryksen, ihan kuin täin kevätretki!

        puhuessaan noin lapsellisia naurettavuuksia ..painautumisista... voi herranpieksut.

        Mitähän jos lopettais koko painautumisen, oltaisiinko silloin jo hiukan lähempänä Raamattua ja jopa iohan ilman hölmöä ohjeistusta painautumisista...ohhh!

        Kas kun terve kristillinen oppi tervehdyttää aina seuraajansa läpikotaisin.


      • kuikk

        Täytyy olla aika sairas, jos painautumisesta jotain seksuaalisian tunteita saa. Sananpalvelija puhuu omista kokemuksistaan.


      • maltetaankonyt
        Jeesuslaisuuseipelleile kirjoitti:

        kuinka voi kukaan uudenliiton uskovainen olla noin pölvästi ja että vielä kuvittelee olevansa Jumalan asialla ...koko kristillisyyden vanhimpana.... menee jo yli ymmärryksen, ihan kuin täin kevätretki!

        puhuessaan noin lapsellisia naurettavuuksia ..painautumisista... voi herranpieksut.

        Mitähän jos lopettais koko painautumisen, oltaisiinko silloin jo hiukan lähempänä Raamattua ja jopa iohan ilman hölmöä ohjeistusta painautumisista...ohhh!

        Kas kun terve kristillinen oppi tervehdyttää aina seuraajansa läpikotaisin.

        Ei kannata moisesta höttyillä. Ei ole ensimmäinen kerta kun saarna menee vähän "yli". Hyvää tarkoittavaksi ja seurakuntaa rakastavaksi neuvoksi varmasti sanottu. Erehtyväisiä ihmisiä saarnaajat ovat yhtälailla, oli sitten mistä maasta hyvänsä. Jos minua ko. asia häiritsisi niin menisin juttelemeen ko. saaarnaajan kanssa. Niin on seurakuntaa opetettu, eikä parjaamaan jäljestäpäin.


      • Mariahejho

        Faktatpoytaan
        Toivomukseni on että saan ulos nämä todisteet Teidän saarnaajille, Ev Luth kirkon Piispoille tai Poliisin kautta , kaksi kuukautta ennen joulunviettoa. Elikkä lokakuun loppupuolella.

        Tiedän että Liikkeenne on jakaantunut kahteen eri seurakuntaan.
        Kuitenkin ajatukseni on , että parempi jos Ev Luth kirkon Piispat käsittelee nämä todisteet, kuin Poliisilaitoksen kautta.
        Tämähän on kristillisyyden asiaa. ?

        Järjestelmä että uhrien sekä kristittyjiä todistamassa asiassa, Niitten identiteettien suojelemista on agendan ykkösasia.
        Siis se todiste mitä Kesk rik poliisi tai Tuomari allekirjoittaa, tän asiaan oikeellisuus, siinä Ei tulee olemaan kenenkään kristittyjien tai yksityishenkilön nimeä, tai muita identiteettien tiedotuksia.

        Ainoastaan ennen mainotettujen saarnaajien nimet. Ne ovat julkisuuden henkilöitä, ja niistähän
        kaikki tämä on lähtenyt.

        Olkaa ihan vapaita kysymään tähän liittyviä asioista.


      • teuta01

        kUULIN KERRAN PIKKU POIKANA n.1955 ERÄÄN MIEHEN TEHNEEN TAPON.
        PIKASTUKSISSAAN JA SAI OMAN TUNNON HAAVAT SELVITTYÄÄN JA HAV-AINNEENSA , MITÄ OLI TAPAHTUNUT , ALKON VAIKUTUKSENA, HÄN MENI
        ERÄÄN SAARNAAJAN JUTTUSILLE, JA SAI SYNNIN PÄÄSTÖN SITEN ETEI SITÄ' HÄN OLI ERÄÄLLE SAARNAAJALLE. KERTONUT TEKONSA,JA SAANUT MURHEESEESNSA LOHDUTUKSEN. . . RIPIN...
        -
        SE OLI PIENI MIES , MUTTAPIKAISTUKSEKSEEN OLI SAANUT VIINA HULLUN VOIMAA.. JA OLI TEHNYT TEKONSA. HE OLIVAT SAANEET TOISELTA SAAR-NAAJALTA, OHJEITA ,JA TÄMÄKIN SAARNAJA OTTI OMIIN HOMMIINS ASEN ENTISEN TAPPAJAN, JOKA OLI TEHNYT PARNNUKSEN JA AIKAANASA MENI NAIMISIIN ,JA SAI KYMMENEN LASTA. J AHE TOI MINIÄN J A YJÄN.
        KRISTILLISYTEEN , JA NIIN AIJAN KANSSA TÄSTÄ KEHKEYTYI YLI SADAN .
        USKOVAISEN SUKU , NÄIN SILLÄ OLI SIUNAUS KUITENKIN,.
        -
        VAIKKA OLEN TIENNYT , HÄNEN NIMENSÄ JA KERTOMUKSENSA JO 60 V.
        EN OLE KERTONUT KELLEKÄÄN . KOSK AISÄNI SANOI ,MUISTA ETTÄ SEN
        KERTOI ENTINEN SYNTINEN ,EI NYKYINDEN ... JA NIIN SE ON OLLUT TAKA
        ALALLA . PULPAHTI ESIIN JA SIIRTYY. TAAS TAKA ALALLE KUIN EI OLISI KÄYNYTKÄÄN , MIELESSÄ...
        -
        TÄSSÄ ASIASSA OLI MYÖS KAKOLAN JOHTAJA MUKANA, NIIN ETTÄ HÄN EI TUNTENUT MIESTÄ EIKÄ MIES HÄNTÄ. VAAN VARAUKSESTA ,JOS OLISI SATTUNUT, JOTAKIN ODOTTAMATONTA , OLISI OLLUT NOPEA REITTI NIIN TAPPAJAN KUIN VANKILAN TAVOITELTAVAKSI...MUTTA KUN 15 V. OLI KULUNUT, HYVIN JA HÄN OLI KRISTITTY TODELLA. HÄN SAI ARMAHDUKSEN VIRALLISESTI. JUMALAN ARMAHDUS OLI TULLUT JO VIISITOISTA VUOTTA AIEMMIN...
        -


      • 98695876
        teuta01 kirjoitti:

        kUULIN KERRAN PIKKU POIKANA n.1955 ERÄÄN MIEHEN TEHNEEN TAPON.
        PIKASTUKSISSAAN JA SAI OMAN TUNNON HAAVAT SELVITTYÄÄN JA HAV-AINNEENSA , MITÄ OLI TAPAHTUNUT , ALKON VAIKUTUKSENA, HÄN MENI
        ERÄÄN SAARNAAJAN JUTTUSILLE, JA SAI SYNNIN PÄÄSTÖN SITEN ETEI SITÄ' HÄN OLI ERÄÄLLE SAARNAAJALLE. KERTONUT TEKONSA,JA SAANUT MURHEESEESNSA LOHDUTUKSEN. . . RIPIN...
        -
        SE OLI PIENI MIES , MUTTAPIKAISTUKSEKSEEN OLI SAANUT VIINA HULLUN VOIMAA.. JA OLI TEHNYT TEKONSA. HE OLIVAT SAANEET TOISELTA SAAR-NAAJALTA, OHJEITA ,JA TÄMÄKIN SAARNAJA OTTI OMIIN HOMMIINS ASEN ENTISEN TAPPAJAN, JOKA OLI TEHNYT PARNNUKSEN JA AIKAANASA MENI NAIMISIIN ,JA SAI KYMMENEN LASTA. J AHE TOI MINIÄN J A YJÄN.
        KRISTILLISYTEEN , JA NIIN AIJAN KANSSA TÄSTÄ KEHKEYTYI YLI SADAN .
        USKOVAISEN SUKU , NÄIN SILLÄ OLI SIUNAUS KUITENKIN,.
        -
        VAIKKA OLEN TIENNYT , HÄNEN NIMENSÄ JA KERTOMUKSENSA JO 60 V.
        EN OLE KERTONUT KELLEKÄÄN . KOSK AISÄNI SANOI ,MUISTA ETTÄ SEN
        KERTOI ENTINEN SYNTINEN ,EI NYKYINDEN ... JA NIIN SE ON OLLUT TAKA
        ALALLA . PULPAHTI ESIIN JA SIIRTYY. TAAS TAKA ALALLE KUIN EI OLISI KÄYNYTKÄÄN , MIELESSÄ...
        -
        TÄSSÄ ASIASSA OLI MYÖS KAKOLAN JOHTAJA MUKANA, NIIN ETTÄ HÄN EI TUNTENUT MIESTÄ EIKÄ MIES HÄNTÄ. VAAN VARAUKSESTA ,JOS OLISI SATTUNUT, JOTAKIN ODOTTAMATONTA , OLISI OLLUT NOPEA REITTI NIIN TAPPAJAN KUIN VANKILAN TAVOITELTAVAKSI...MUTTA KUN 15 V. OLI KULUNUT, HYVIN JA HÄN OLI KRISTITTY TODELLA. HÄN SAI ARMAHDUKSEN VIRALLISESTI. JUMALAN ARMAHDUS OLI TULLUT JO VIISITOISTA VUOTTA AIEMMIN...
        -

        kUULIN KERRAN PIKKU POIKANA n.1955 ERÄÄN MIEHEN TEHNEEN TAPON.
        PIKASTUKSISSAAN JA SAI OMAN TUNNON HAAVAT SELVITTYÄÄN JA HAV-AINNEENSA , MITÄ OLI TAPAHTUNUT , ALKON VAIKUTUKSENA, HÄN MENI
        ERÄÄN SAARNAAJAN JUTTUSILLE, JA SAI SYNNIN PÄÄSTÖN SITEN ETEI SITÄ' HÄN OLI ERÄÄLLE SAARNAAJALLE. KERTONUT TEKONSA,JA SAANUT MURHEESEESNSA LOHDUTUKSEN. . . RIPIN...

        Olet sinä teuta kuullut kaikenlaista kymmenvuotiaana ja alle senkin iän! Siitä vaan tappaja sai tekonsa anteeksi lestasaarnaajalta? Tappo tietääkseni on kriminalisoitu Suomen lainsäädännössä ja sitä ei mikään lestapuhemiehen anteeksianto pysty sivuuttamaan! Samoin on lestapedofiilien: saarnaaja saarnaa pedofiilille synnit anteeksi ja kieltää oikeudessa todistamisen, uhrista viis! Mikään lestasynninpäästö ei ylikäy Suome rikoslain sääntöjä: tappaja ja pedofiili ansaitsevat ensinnä rikoslain vaatiman rangaistuksen! Sen jälkeen tehkööt lestasynninpäästäjät tehtävänsä!


      • teuta01
        98695876 kirjoitti:

        kUULIN KERRAN PIKKU POIKANA n.1955 ERÄÄN MIEHEN TEHNEEN TAPON.
        PIKASTUKSISSAAN JA SAI OMAN TUNNON HAAVAT SELVITTYÄÄN JA HAV-AINNEENSA , MITÄ OLI TAPAHTUNUT , ALKON VAIKUTUKSENA, HÄN MENI
        ERÄÄN SAARNAAJAN JUTTUSILLE, JA SAI SYNNIN PÄÄSTÖN SITEN ETEI SITÄ' HÄN OLI ERÄÄLLE SAARNAAJALLE. KERTONUT TEKONSA,JA SAANUT MURHEESEESNSA LOHDUTUKSEN. . . RIPIN...

        Olet sinä teuta kuullut kaikenlaista kymmenvuotiaana ja alle senkin iän! Siitä vaan tappaja sai tekonsa anteeksi lestasaarnaajalta? Tappo tietääkseni on kriminalisoitu Suomen lainsäädännössä ja sitä ei mikään lestapuhemiehen anteeksianto pysty sivuuttamaan! Samoin on lestapedofiilien: saarnaaja saarnaa pedofiilille synnit anteeksi ja kieltää oikeudessa todistamisen, uhrista viis! Mikään lestasynninpäästö ei ylikäy Suome rikoslain sääntöjä: tappaja ja pedofiili ansaitsevat ensinnä rikoslain vaatiman rangaistuksen! Sen jälkeen tehkööt lestasynninpäästäjät tehtävänsä!

        ET SITTEN TAIDA USKOA SELITYKSEEN ,,MEILLÄ OLI SEURAAVA TILANNE .
        TÄMÄ MES OLI MUUTTUNUT ,TODELLA JA HÄN OLI SEUROISSA, JA TULI MEILLE VÄLI YÖKSI ,JOS TAPAHTUMA OLI OLLUTn. 1935. HÄN OLI TEHNYT
        PARANNUKSIA ,SILLOIN : SEKÄ MIELEN MUUTOKSEN .. MUUTAHAN EI JEESUS VAADI., KAIT OLET SAMAA MIELTÄ KANSANI , HUONEESSA OLI
        KUN HÄN KERTOI TÄTÄ ,, ISÄNI JA MINÄ ISÄNI SYLISSÄ. JA TÄMÄ HENRIIK.
        -
        KAIKKI OLI ,TIETENKIN POJASTA, AIVAN IHMEELLISTÄ , MUTTA KYSYIN KERRAN ISÄLTÄ ,OLIKO HÄN TUNTENUT TUON SAARNAAJAN , JA HÄN
        VATASI ,KYLLÄ TUNTENEENSA, SEN JA SAMALLA KÄYTIIN LÄ'PI MUITAKI SEIKKOJ A, OLIN KAI SIINÄ VAIHESSA JO 12.V. SITTEN OLI MINUN HERÄ-
        YKSEN AIKA,,OLIN 16 JA KÄVIMME TAAS NÄMÄ ASIAT LÄPI. SIKSI NE ON
        SELVILLÄ MUISTISSANI VIELÄKIN. . .
        -
        KOSKA SUOMEN LAIN MUAAN HENKI RIKOS EI VANHENE KOSKAAN KUN
        SE TULEE JULKI. NIIN TÄMÄ TAPAUS OLI ERILAINEN KUKAAN EI PÄÄSSYT
        TEKEMÄÄN ,SIINÄ MITÄÄN HALLAA, HÄN SAI IKÄÄNKUIN KÄRSIÄ RIKOK-
        SENSA SEN SAARNAAJAN LUONA,. JOLLA OLI YHTEYDET VIRANOMAISIIN.
        JOS OLISI SATTUNUT JOTAKIN ODOTTAMATONTA, OLISI REITTI KAKO-
        LAAN OLLUT HETI AUKI. .
        -
        TAI PAHEMMASSA TAPAUKSESA ,(TÄMÄ MIES OLISI TEILATTU). KOSKA
        SILLOIN HÄN OLISI OLUT RIKOKSENSA UUSIJA ,OLTTAEN ETTÄ OLISI SIIS
        PÄÄLLE KARKAMISESTA,, SAARNAAJALLA OLI PISTOOLI AIN AMUKANA ,
        ( SELVISI MYÖHEMMIN ). JA HÄN OLI ,RESERVIN MAJURI...NO NYT SAA-TAN PALJASTAA LIIKAA , LOPETAN TÄHÄN.. MEILLÄ EI OLE MONTA . . .
        MAJURIA MISSÄÄN SUKU LUETELOSA ..
        -


      • jhbybybuob
        98695876 kirjoitti:

        kUULIN KERRAN PIKKU POIKANA n.1955 ERÄÄN MIEHEN TEHNEEN TAPON.
        PIKASTUKSISSAAN JA SAI OMAN TUNNON HAAVAT SELVITTYÄÄN JA HAV-AINNEENSA , MITÄ OLI TAPAHTUNUT , ALKON VAIKUTUKSENA, HÄN MENI
        ERÄÄN SAARNAAJAN JUTTUSILLE, JA SAI SYNNIN PÄÄSTÖN SITEN ETEI SITÄ' HÄN OLI ERÄÄLLE SAARNAAJALLE. KERTONUT TEKONSA,JA SAANUT MURHEESEESNSA LOHDUTUKSEN. . . RIPIN...

        Olet sinä teuta kuullut kaikenlaista kymmenvuotiaana ja alle senkin iän! Siitä vaan tappaja sai tekonsa anteeksi lestasaarnaajalta? Tappo tietääkseni on kriminalisoitu Suomen lainsäädännössä ja sitä ei mikään lestapuhemiehen anteeksianto pysty sivuuttamaan! Samoin on lestapedofiilien: saarnaaja saarnaa pedofiilille synnit anteeksi ja kieltää oikeudessa todistamisen, uhrista viis! Mikään lestasynninpäästö ei ylikäy Suome rikoslain sääntöjä: tappaja ja pedofiili ansaitsevat ensinnä rikoslain vaatiman rangaistuksen! Sen jälkeen tehkööt lestasynninpäästäjät tehtävänsä!

        teuta, sinä oppeines Jeesustakin elukkan lahtari oppies kera tappavana pilkkaajana olet itse tietoisesti tappaja linjalla ole rikollinen.
        IHMETTELEN SITÄ, ETTEI POLIISIKAAN PUUTU SINUN PISTOOLI JA LAHTARI SAATANALLISUUKSIIN MUTTA ILMEISESTI RIKOLLISUUTTAA SUOJELLAAN OIKEIN suomen valtion kirkon saatanallisuuden maineella omien uskovaisten, pikku lapsten tappajana, tapattajana, raiskaajana jne!

        PANKAAS LUKIJAT MIELEEN, ETTÄ
        RIKOLLISUUDEN RIPPI, SALARIPPI, RIPPISALAISUUS JNE ON RIKOLLISUUDEN RIKOLLINEN OMAVANHURSKAUS OPPI - JOSSA EKSYTTÄVÄ RIKOLLISUUS JAKAA RIKOLLISILLEEN RIKOKSIA ANTEEKSI
        MUTTA
        NE ANTEEKSI ANNOT OVAT EKSYTYKSIÄ
        SILLÄ
        SAATANAA PALVELEVALLA RIKOLLISUUDELLA
        EI OLE
        JUMALAN VALTAKUNNAN OIKEUKSIA
        ei edes surullisen kuuluisan suomen valtion kirkolla!


      • 8iu7gg
        epäilyttääjasylettää kirjoitti:

        Vuosikausia lappalaisten saarnoja kuunnelleena on ihmetyttänyt heidän kiinnostuksensa naisten asusteisiin, kengän korkoihin, ym seksuaalisväritteisiin asioihin, kuten tämä uusin ns "painautumis" kieltoneuvo. Moni kuulija on kertonut samasta huomiostaan. Naisten ja tyttöjen tulisi pukeutua säkkeihin ajatellen toisen sukupuolen puhtaana pysymistå.

        nii.in... ja haukkuvat muslimien vaatetusta!!!!


      • miknnunuu
        teuta01 kirjoitti:

        kUULIN KERRAN PIKKU POIKANA n.1955 ERÄÄN MIEHEN TEHNEEN TAPON.
        PIKASTUKSISSAAN JA SAI OMAN TUNNON HAAVAT SELVITTYÄÄN JA HAV-AINNEENSA , MITÄ OLI TAPAHTUNUT , ALKON VAIKUTUKSENA, HÄN MENI
        ERÄÄN SAARNAAJAN JUTTUSILLE, JA SAI SYNNIN PÄÄSTÖN SITEN ETEI SITÄ' HÄN OLI ERÄÄLLE SAARNAAJALLE. KERTONUT TEKONSA,JA SAANUT MURHEESEESNSA LOHDUTUKSEN. . . RIPIN...
        -
        SE OLI PIENI MIES , MUTTAPIKAISTUKSEKSEEN OLI SAANUT VIINA HULLUN VOIMAA.. JA OLI TEHNYT TEKONSA. HE OLIVAT SAANEET TOISELTA SAAR-NAAJALTA, OHJEITA ,JA TÄMÄKIN SAARNAJA OTTI OMIIN HOMMIINS ASEN ENTISEN TAPPAJAN, JOKA OLI TEHNYT PARNNUKSEN JA AIKAANASA MENI NAIMISIIN ,JA SAI KYMMENEN LASTA. J AHE TOI MINIÄN J A YJÄN.
        KRISTILLISYTEEN , JA NIIN AIJAN KANSSA TÄSTÄ KEHKEYTYI YLI SADAN .
        USKOVAISEN SUKU , NÄIN SILLÄ OLI SIUNAUS KUITENKIN,.
        -
        VAIKKA OLEN TIENNYT , HÄNEN NIMENSÄ JA KERTOMUKSENSA JO 60 V.
        EN OLE KERTONUT KELLEKÄÄN . KOSK AISÄNI SANOI ,MUISTA ETTÄ SEN
        KERTOI ENTINEN SYNTINEN ,EI NYKYINDEN ... JA NIIN SE ON OLLUT TAKA
        ALALLA . PULPAHTI ESIIN JA SIIRTYY. TAAS TAKA ALALLE KUIN EI OLISI KÄYNYTKÄÄN , MIELESSÄ...
        -
        TÄSSÄ ASIASSA OLI MYÖS KAKOLAN JOHTAJA MUKANA, NIIN ETTÄ HÄN EI TUNTENUT MIESTÄ EIKÄ MIES HÄNTÄ. VAAN VARAUKSESTA ,JOS OLISI SATTUNUT, JOTAKIN ODOTTAMATONTA , OLISI OLLUT NOPEA REITTI NIIN TAPPAJAN KUIN VANKILAN TAVOITELTAVAKSI...MUTTA KUN 15 V. OLI KULUNUT, HYVIN JA HÄN OLI KRISTITTY TODELLA. HÄN SAI ARMAHDUKSEN VIRALLISESTI. JUMALAN ARMAHDUS OLI TULLUT JO VIISITOISTA VUOTTA AIEMMIN...
        -

        teuta kyllä kuulee mutta valitettavasti Jeesusta oppeineen elukkana terastavan opein...
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10558668#comment-54486271
        "TEU.
        2.4.2012 09:30
        2. jUMALA HEITTI KRISRTUKSEN PÄÄLLE KAIKKIEN IHMISTEN SYNTIVELAN
        JA HEIDÄN ANSAITSEMANSA RANGAISTUKSEN , JA HÄN OLI " LYÖTYNÄ "
        HEIDÄN RIKKOMUSTENSA TÄHDEN JAKEET 4-5. . HÄNESSÄ ITSESSÄÄN EI OLLUT VÄÄRYYTTÄ EIKÄ SYNTIÄ , VAAN HÄN KANTOI TOISTEN SYNNIT . JUMALAN KARITSANA , HÄNET TEURASTETTIIN, VERI UHRINA SYNTISTEN PUOLESTA ."

        Millainen pappi/papisto on tuokkaiseksi sairaaksi teutakin onnitunut aivopesemään!

        ja

        silti, tai sen vuoksi, edelleen suomessa lapsiakin käytetään uhreina pakkokoulutuksiin jne rikollisuuden uhrialttereille raahattuina jo sylivauvoina rikollisuuden suureksi iloksi ja lapsen turmelemelemiseksi!
        SE, JEESUKSEN ANTAMA MYLLYNKIVI OPPI on ilmeisesti suomen valtion kirkon papiston raamatuista revitty pois.... se on sitä mitä rikollisuus kutsuu sivistykseksi....


    • Vastakonytheräätte

      Jokainen tervejärkinen on havainnut ,että,ei ole pojilla puhtaat jauhot pusseissa. Todellakin sylettää.

      • maltetaankonyt

        Annettaisko ME nyt oman mielikuvituksen olla liiaksi laukkaamatta.


    • Rikollisetoikeuteen

      Uskon, että asia selvitetään pohjamutia myöten. Poliisi tutkii asiaa. Norjan lehdistö seuraa asiaa. Rikollinen toiminta saa tuomionsa ja salailijat paljastetaan. Noista kauheista rikoksista saa ja pitää saada rangaistuksen maallisen lain mukaan. Myös tekojen salailu ja väheksyminen ja rikoksentekijöiden suojelu on törkeää, halveksittavaa ja kamalaa. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/tysfjord-saken/

      • kmnmnupnå

        älä unohda, että poliiseissakin on uskontunnustuksensa kaltaisia uskovaisia... ja valtiohan monissa ammatti ryhmissä vaatii virkalijoiltaa rikollisuuden kristinuskon koulutuksen ja tausta virkailijoiltaan....


    • erittäinvakava-asia

      Pedofilia on raskas asia.
      Uhri kantaa koko elämänsä niitä sisäisiä traumoja jotka ovat syvät.
      Syylliset tulisi laittaa vastuuseen ihan lain puitteissa.
      Ja jäävuoren huppu vain esiin tulleet tapaukset, monia ei kukaan tiedä, rikollinen pedofiili saa uhrinsa monesti manipuloitua siten, että uhri ei uskalla kertoa kenellekään.
      Kuinka monen psyyke sitten kestää kantaa noin raskaita asioita.

      • Oma-lapsuus-rikottu

        Uhria auttaa se, että syyllinen tunnustaa tehneensä väärin nimenomaan asiaosaiselle. Uhria ei helpota, jos syyllinen käy tunnustamassa sielunhoitajalle tai poliisille. Uskoisin, että tämäntyyppiset ohjeet annetaan saarnaajienkin taholta eli kehotetaan korjaamaan jäljet... Ja ette tiedäkään, kuinka paljon olen saanut helpotusta kirjoittamalla tänne - nytkin itken ja kirjoitan!


      • Mariahejho
        Oma-lapsuus-rikottu kirjoitti:

        Uhria auttaa se, että syyllinen tunnustaa tehneensä väärin nimenomaan asiaosaiselle. Uhria ei helpota, jos syyllinen käy tunnustamassa sielunhoitajalle tai poliisille. Uskoisin, että tämäntyyppiset ohjeet annetaan saarnaajienkin taholta eli kehotetaan korjaamaan jäljet... Ja ette tiedäkään, kuinka paljon olen saanut helpotusta kirjoittamalla tänne - nytkin itken ja kirjoitan!

        Ystävä rakas,
        Olet tuonut elämälleni korvaamaton turvapaikan, kirjoituksesien kautta, tällä palstalla.
        Olen Kiitollinen.
        Kaurapuuropaketin takasivulla kirjoitan Sinun kirjoittamat viestit.

        Oman kirjoittamisen aikana tän työn puolesta, otan taukoja,kävelen ikkunalle.
        Norjan meren tuulet kasvoillani pannan merkilleni kirjoittamasi sanat kädessäni.

        Olen paljon vihattu ihminen, tän työn takia, rajattomasti kaivaan näihin asioihin mistä on SYNTIÄ puhua, monilla maissa. Lestadiolaisuuden maissa.
        Olen yksinäinen sotilas sodankentällä, Kesk rik poliisi ja viranomaiset vierelläni.

        Tämän todellisuuden kerrottaminen, liian monille kristillsyiden elämänuhreille, ärsyttää Erittäin paljon saarnaajia ja niitä paremmat olevat kristityt.

        Elämänkokemuksista kristittyjien yhteydessä, mistä on KIELETTYÄ puhua, saarnaajien hengellisen väkivallan syistä.

        Päivällisen kävelyllä pienen kalastussatamaan, kovalla tuulella vanha kalastaja kysyy ;" Hei taas,onko sinulla kaikki hyvin".
        " Kiitos erittäin hyvä on päiväni "
        " Taivaan Isälle Kiitos " vastaa vanhaa kalastaja.
        Saarnaajille ja paremmille oleville kristitylle, Ei oikein olevaa kristitty, se kalastaja.
        Minulle hän ON.
        Jumalaa kiittäen.
        Lähimmäisten huolehtijaa.

        Iltarukouksella hänen edessä ehkä on yksinkertaisen, valkoisen IKEA kynttilän. Perkelen Saatanan työtä!
        Mistä hän vanha kalastajaa sen tietäisi?
        Pitäisikö hän sen tietää?

        Jumalan siunausta on, olla tietämättä, mikä lestadiolaisuus oikeastaan on.

        Oma Lapsuus rikottu, Jumalan siunausta yölläsi.
        Keskustellaan taas,voi hyvin.


      • Diamonten

        Det är rätt och fint att vara en soldat.Var stålt över dig.


      • nbghbvgvvgf
        Oma-lapsuus-rikottu kirjoitti:

        Uhria auttaa se, että syyllinen tunnustaa tehneensä väärin nimenomaan asiaosaiselle. Uhria ei helpota, jos syyllinen käy tunnustamassa sielunhoitajalle tai poliisille. Uskoisin, että tämäntyyppiset ohjeet annetaan saarnaajienkin taholta eli kehotetaan korjaamaan jäljet... Ja ette tiedäkään, kuinka paljon olen saanut helpotusta kirjoittamalla tänne - nytkin itken ja kirjoitan!

        Mitään SIELUN HOITOA ei JUMALASTA JA IHMISYYDESTÄÄN LUOPUNUT JÄRJETÖN RIKOLLINEN PYSY ANTAMAAN vaan sellainen saatanallisuuden rippi isä on osa siitä laumasta jotka saatanaa palvelevina eksyttävät ihmisiä helevettiin LAPSI UHREJAKIN HYVÄKSEEN KÄYTTÄMÄLLÄ!

        OPETELKAA REHELLISIKSI JA LOPETTAKAA VALEHTELEMISET!

        JUMALAA JA JEESUS PALVELEVAT EI OLE TÄLLAISIA saatanallisuuden ääliöitä:
        uskontunnustuksesta ja sen kaltaisuudesta...
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'

        Ymmärtämättömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

        Ihmisyydestänne luopuminen:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        Jumalasta ja Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

        ero JUMALASTA; herra saatanasta uusi jumala:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        Jeesuksen seuraajat ovatkin kristillisiä eikä rikollisia kristittyjä:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        SE, ETTÄ KRISTITTY PYSYY TUOLLAISENA SYNTISENÄ/RIKOLLISENA EI TARKOITA, ETTÄ IHMINEN OLISI TUOLLAINEN saatanallisuuden ääliö!

        JUMALAA JA JEESUSTA PALVELEVAT KRISTILLISET, EIVÄT TUOLLAISTA AIVOPESU USKONTUNNUSTUSTA ANNA EIKÄ JUMALA JA JEESUS OLE USKONTUNNUSTA VAATINUT OMILTAKAAN VAAN HEIDÄN OPPEJA JA LAKIEN NOUDATTAMISIA!
        JOTTA JUMALAN JA JEESUKSEN TAHTO PYSYISI MAAILMASSA, NIIN JEESUS LÄHETTI OMILLEEN PYHÄN HENGEN
        JA TE
        SAATANALLISUUDEN RIKOLLISUUDEN RAUKAT RIKOTTE HEITÄ VASTAAN saatanaa palvelevina perkeleen piruina! HÄVETKÄÄ!!!

        ETTE EDES TÄTÄ YMMÄRRÄ JA saatanallisuuden rikollisina esiinnytte JUMALAA, JEESUSTA JA PYHÄÄ HENKEÄ PILKKAAVINA RIKOLLISINA:
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        24:5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
        24:11 Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."

        JUMALA JA JEESUS EI OLE YHTÄÄN AIVOPESU AMMATTILAISTA, PAPPIA, VIRKAAN ASETTANUT VAAN SEN TEKEE RIKOLLISUUS ITSE:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi#Pappislupaus
        "Tehtävän edellytykset
        Pappisvirkaan vihkiminen edellyttää sitä, että vihittävä uskoo olevansa virassaan Kristuksen kutsuma (vocatio interna). Pappi uskoo, että itse evankeliumi, Kristuksen valtuutus ja kirkon usko kantavat häntä. Pappislupauksessa pappi sitoutuu kristilliseen elämäntapaan. Hän pyrkii toteuttamaan lähimmäisenrakkauden ihannetta sekä virassaan että yksityiselämässään.[12]
        Papiksi vihittävän tulee olla
        jumalaapelkäävä ja kristillisestä vakaumuksesta tunnettu konfirmoitu kirkon jäsen,
        suorittanut yliopistossa sellaisen teologisen tutkinnon, jonka piispainkokous on hyväksynyt pappisviran kelpoisuusvaatimukseksi,
        terveydeltään pappisvirkaan kykenevä sekä
        muutoinkin pappisvirkaan soveltuva (Kirkkojärjestys 5. luku 2 §).[12].
        Pappien tulee olla suorittanut teologin tutkinto, johon on mahdollisuus yliopistoissa. Ennen yliopistolaitoksen syntyä Suomeen koulutus tapahtui keskiajalla Turun katedraalikoulussa."

        JA AIVOPESIJÄNNE EIVÄT SAA JEESUKSEN EVANKELIUMIA EDES OPETTAA VAAN HEIDÄN ON PYSYTTÄVÄ paavalilais-luterilaisuuden sopaskassa:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi
        Pappislupaus
        Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:
        "Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaaTahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."

        HUOM!!!
        Jumalan palvelemisen tahto on täysin kumottu pappislupauksen tässä lauseessa: "siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa"


    • myllynkivi-kaulaan-vaan

      Matt. 18:6

      Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.
      Mark. 9:42

      Ja joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat, sen olisi parempi, että myllynkivi olisi pantu hänen kaulaansa ja hänet olisi heitetty mereen.
      Luuk. 17:2

      Hänen olisi parempi, että myllynkivi pantaisiin hänen kaulaansa ja hänet heitettäisiin mereen, kuin että hän viettelee yhden näistä pienistä.

    • mikätukkiisuun

      Miksi teillä on niin vähän sanomista tähänkin asiaan?

      • Oma-lapsuus-rikottu

        Olenhan minä sanonut jo aika paljon ja saatan sanoa vielä lisää...


      • fdjkfkddldl

        Älä aseta uhreja entistä pahempaa asemaan edes kuvittelemalla, että sanoin voi sitä tuskaa ja kärsimystä lievittää!

        ...ei edes saatanallisuuden rippi isä rikollisuudella tai Jumalaa ja IHMISYYDESTÄÄN uskontunnustuksessan luopumattomia SYYTÄMÄLLÄ; uskontunnustuksessaan luopuneiden uskovaisten rikoksista!

        TÄLLE PAPILLE, OLIS MONELLA; LAPSENA RAISKATULLA ASIAA:
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14373787/pirkko-pappi----#comment-85573787
        #kuunteleva_kirkko
        20.7.2016 17:30
        Hei.
        Täällä on oikein 9 päivää sitten aloitettu ketju minulle. Ja ihmetelty miksi en tule vastaamaan asiallisiin kysymyksiin. Voi sentään, olen tehnyt muita asioita tässä välissä, onneksi nyt huomasin tämän suuren kunnian :) Asiallisia kysymyksiä en löytänyt kuin kaksi, mutta onneksi ne sentään löysin.

        Millainen on Jumala, Jeesus, joka ei suojele uskovaistenkaan lapsia erilaisilta kauheuksilta, kysyttiin. Esitän vastakysymyksen; ihminen on vastuussa omista teoistaan, ei Jumala ole ketjun aloittajan tai kenenkään muunkaan ratkaisuista tai tekemisistä vastuussa. Ihmetyttää kuinka Jumalaa syytetään ihmisten kauheuksista.
        Onko papit vapautettu kirkollisverosta, kysyttiin. Ei ole, tietenkään, miksi olisi. Me maksamme kirkollisveroa iloiten, ihan kuin muutkin seurakunnan jäsenet.
        Ystävällisesti,
        Pirkko-pappi#

        Siis herra jumalaa palvelevan papin mukaan "ihminen on vastuussa teoistaa" joten rikoksien syyt vieritetään VÄÄRÄÄ TODISTUSTA ANTAMALLA ihmisyydestään luopumattomien syyksi (rikoksiksi)!

        ja

        Pirkko-pappi: "Ihmetyttää kuinka Jumalaa syytetään ihmisten kauheuksista."
        IHMISET EI SYYTTÄ JUMALAA;(ellei tarkoita rikollisuuden herra jumalaa.)
        VAAN
        IHMISYYDESTÄÄN LUOPUNEET KUTEN PAPPI, IHMISYYDESTÄÄN LUOPUNEENA ESIMERKKINÄ SYYTÖKSILLÄÄN OSOITTAA!

        ---

        rikollisuuden uskontunnustuksen kohdat, jossa luopuu ihmisyydestään:
        Ihmisyydestänne luopuminen:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        ---
        lisää AIVOPESU uskontunustuksen kohtia...
        uskontunnustuksesta ja sen kaltaisuudesta...
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'

        Ymmärtämättömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

        Ihmisyydestänne luopuminen:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        Jumalasta ja Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

        ero JUMALASTA; herra saatanasta uusi jumala:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        Jeesuksen seuraajat ovatkin kristillisiä eikä rikollisia kristittyjä:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        kristitty EI OLE JUMALAA JA JEESUSTA SEURAAVA KRISTILLINEN:
        Kristityt = Paavalin perustamien seurakuntien uskontunnustuksensa kaltaisia uskovaisia apostoleineen ja herra jumalineen joilla ei ole Jeesuksen perustamia seurakuntia eikä Jeesuksen opetuslapsia opettajina.

        Kristilliset = Jeesuksen ja Jeesuksen opetuslapsien perustamien seurakuntien Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppein ymmärtäväisiä järkeviä seurakuntalaisia Jeesuksen opetuslapsineen.

        KRISTITYT, LOPETTAKAA NE SATOJA VUOSIA KESTÄNEET VALEHTELUNNE!
        ETTE OLE KRISILLISIÄ VAAN OLETTE saatanaa palvelevien paavalilais-luterilaisuuden herra jumalien ikuisia rikollisia/syntisiä kristittyjä!
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'
        LUKEKAA TARKEMMIN uskontunnuksenne JA KUN JÄRKIINNYTTE, NIIN TULKAA SITTEN KERTOMAAN TOTUUS!

        Näistä, Jeesuksen, opetuslapsineen perustamista seurakunnista ei ole yhtään rikollisten kristinuskon kristittyjen seurakuntia vaan ne ovat kristillisten ihmisten seurakuntia:
        Ilm. 2:1-29
        Pergamos
        Tyatira
        Sardes
        Smyrna
        Filadelfia
        Efeso
        Laodikea
        ----------
        HUOM!
        Amerikkalainen "Filadelfia" seurakunta ei ole Jeesuksen ja Hänen opetuslapsien perustama. Sen perustivat 1850 luvulla verovapaan rahan keinottelijat.
        ----------

        Kirkollisveroja maksavat ja valtion veroja maksavat rahoittavat suomen valtion kansalaisten ja heidän lastensa EPÄTERVEELLISTÄ saatanallisuutta!
        Ovatko VALITUT KANSAN EDUSTAJAT suomalaisten mielenterveydestä, hyvin voimmista jne vantion kirkon papiston kanssa samaa mieltä?
        JOS OVAT
        NIIN
        MIKSI?

        JA

        JOS EIVÄT OLE,
        NIIN MIKSI EI SATOJEN VUOSIEN AJAN SUOMEN KANSAA RASITTANUTTA kristittyjen miekka sivistystä vastaan OLE KANSALAISTEN EDUN VUOKSI MUKA MITÄÄN TEHTÄVISSÄ?

        MILLAINEN HERÄTYSLIIKE PITÄÄ SYNTYÄ JA KENEN PERUSTAMANA, ETTÄ EDES LASTEN OIKEUKSIA PUOLUSTETTAISIIN LAKIEN MUKAISESTI!!!???


    • ongelmaa.on

      Olisin odottanut, että elokuisessa Lapin lähetyskirjeessä olisi pyydetty rukoilemaan Tysfjordin pedofilian uhrien puolesta.

      Pyydettiinhän joitakin vuosia sitten Amerikaan lähetetyssä Lapin lähetyskirjeessä rukoilemaan Suomen kristillisyyden puolesta, jossa on paljon ongelmia. (Samalla kaikki amerikkalaiset saivat tietää, että ei mene hyvin Suomessa ja suomalaisia on syytä karttaa.)
      Norjalaisilla on nyt pedofiliaongelma.

      • saatanaalas

        Ongelmaa voi vähän vielä pahentaa ja uhrien tuskaa lisätä julkisuudella ja vaikka valokuvilla, mitä ihmettä ajatte takaa?
        Apu sinne missä sitä tarvitaa,.
        Etkö ole jo rukoillut tämänkaltaisen pahuuden vuoksi ?
        Suomen isät matkustavat viroon ja Thaimaahan tekemään lasten elämää Helvetiksi.
        Eikö Saatanaa saakkaan Jumala voittaa?


      • mkjnjny80

        ###
        saatanaalas
        19.9.2016 21:53
        Ongelmaa voi vähän vielä pahentaa ja uhrien tuskaa lisätä julkisuudella ja vaikka valokuvilla, mitä ihmettä ajatte takaa?
        Apu sinne missä sitä tarvitaa,.
        Etkö ole jo rukoillut tämänkaltaisen pahuuden vuoksi ?
        Suomen isät matkustavat viroon ja Thaimaahan tekemään lasten elämää Helvetiksi.
        Eikö Saatanaa saakkaan Jumala voittaa?
        ###

        Kun rehellisesti asettaa mm historialliset ja rikollisuuden uskonnolliset faktat tutkimisen alaisuuteen, niin
        "X" loi maailman kaikkeuden ihmisineen
        -ihmisiksi luojen joukoon kehittyi loisia, itseään toisten työllä ja vaivalla elättäviä sadetanssijoita, poppamiehiä jne.
        -ja niistä taantumuksellisesti kehittyi nykyisen uskonnollisten rikollisuuksien aivopesu ammattilaisuus; papisto, jopa suomen valtion ja sen kirkon virkalijoiksi turmelemaan suomen kansaa.

        joten

        se rikollisuuden herra on saatana, jos edes sitä on olemassakaan muuta kuin uskovaisten korvien väliin aivopestynä piruna

        ja

        sitä saatanaa palvelevat herra jumalat, joita kristittyjen rikollisuudessa maailmalla yli 3500 lahkossa on, on lukematon määrä rikollisuuden herra jumalia.
        paavali oli aikansa sellainen
        luder/luther paavalin työn jatkajan
        ja
        molempien oppikunnat jotka istuu isoilla paljoilla väärennettyä raamattua edelleenkin saatanallisemmaksi väärentämällä jne...

        Joten

        suomeakin hallitsee kansan valitsema rikollisuuden aivopestyt rikollisuuden edustajat.
        antavat kansalaisilleen uskonvapauden
        ja
        antavat rikollisuudelle, valtion kirkolle oikeuden kieroilla opeillaan ottaa jo lapsikasteessa pois oikeuden uskovapaudestaan!
        HELEVETILLISTÄ PARATIISIN KÄÄRMEEN RIKOLLISUUTTA!

        LAKI ANTAA JA SAMAN LAIN ASETTAJA OTTAA RIKOLLISESTI POIS SEN MITÄ LAKI ANTAA!
        Isoisä aikanaan sanoi, että
        "huorakin on rehellisempi kuin valtion kirkko, huora antaa vaikka ennakkoon maksaa mutta valtion kirkko ei täytä oppiensa mukaista pelastusta."
        Varttuneena ymmärsin sen, kuinka oikeassa vaari oli....


    • näinluulisin

      Jumalattomilla ihmisillä on oikeus odottaa totuuden löytyvän uskovien seurakunnista.
      Jos ei löydy, mistä se löytyy, tietääkö joku sen osoitteen.

      • Oma-lapsuus-rikottu

        Totuus kyllä löytyykin, mutta toisaalta olemme parannettuja syntisiä. En minä kuitenkaan hyväksikäyttäjääni jaksa kristittynä pitää, ellei hän osoita totista kääntymystä. Ei tosikristitty ole hyväksikäyttäjä, vaikka kuinka esittäisi.


      • Oma-lapsuus-rikottu

        ... Ja ihmetten edelleen, miksi vaahdotaan jostain Norjan jutusta? Mitä se meille kuuluu? Kukin tehköön parannusta omista synneistään ja tulkoon autuaaksi uskollaan. Ja tiedättekö muuten, että ei edes pappi voi avautua sielunhoidollisista keskusteluista viranomaisille. Hän voi ainoastaan kehottaa syyllistä tekemään sen itse. "Aateluus velvoittaa"(pysymään vaiti)!


      • Jumalassaeiolekieroutumi
        Oma-lapsuus-rikottu kirjoitti:

        ... Ja ihmetten edelleen, miksi vaahdotaan jostain Norjan jutusta? Mitä se meille kuuluu? Kukin tehköön parannusta omista synneistään ja tulkoon autuaaksi uskollaan. Ja tiedättekö muuten, että ei edes pappi voi avautua sielunhoidollisista keskusteluista viranomaisille. Hän voi ainoastaan kehottaa syyllistä tekemään sen itse. "Aateluus velvoittaa"(pysymään vaiti)!

        Papin ei saa kuunnella sellaista joka on rikollista, se EI ole papin asia ollenkaan.

        Roisto tunnustakoon rikoknsensa virkavallalle ensin ja tulkoot sitten hoitamaan sitä sieluaan.


      • Oma-rikottu-lapsuus

        Ehkä omatunto kolkuttaa ja haluaa tunnustaa jollekin ensin. Sen jälkeen kuitenkin niin, kuten aiemmin totesin eli tärkeintä on sopia uhrin / uhrin läheisten kanssa ja tarvittaessa viranomaisten kanssa.


      • järjestyskinoltava
        Oma-rikottu-lapsuus kirjoitti:

        Ehkä omatunto kolkuttaa ja haluaa tunnustaa jollekin ensin. Sen jälkeen kuitenkin niin, kuten aiemmin totesin eli tärkeintä on sopia uhrin / uhrin läheisten kanssa ja tarvittaessa viranomaisten kanssa.

        Papin pitää tajuta kuunellessaan se, että nyt ollaanmenossa rikollisille alueille, ja laittaa stoppi kuuntelulle.

        Siihen voi jatkaa ja sanoa että tunnustus on pääsyt alkuun yhden askeleen ja seuraava on sitten viranomaisten, papin ei tarvitse eikä pidä kuulla rikosten tunnustuksia niin kauan kuin on yksikin oikea taho sille kuuntelulle.


      • TEUTATESS

        "OMA_ LAPSUUS- RIKOTTU"
        -
        NIIN SAMAT ON TUNTEMISET , KAIKKI TAI EI MITÄÄN. SILLOIN OLI
        VIOSIA 56 JA HIUKSIA 65, .
        -
        EI SELLAISTA ,SAA KENELLEKKÄÄN OPASTAA,,
        -


      • kijuinubbby
        järjestyskinoltava kirjoitti:

        Papin pitää tajuta kuunellessaan se, että nyt ollaanmenossa rikollisille alueille, ja laittaa stoppi kuuntelulle.

        Siihen voi jatkaa ja sanoa että tunnustus on pääsyt alkuun yhden askeleen ja seuraava on sitten viranomaisten, papin ei tarvitse eikä pidä kuulla rikosten tunnustuksia niin kauan kuin on yksikin oikea taho sille kuuntelulle.

        Ei papistoa ole Jumala ja Jeesus virkaan asettaneet vaan sen tekee rikollisuus itse, joten pappis lupaus saatanallisuuden rikollisuudelle annettuna on sitova!!!


      • ijyuhgygtft

        kirkosta löydät suomen valtion kirkon valheellisuuden totuuden maustettuna rikollisuudella!


      • lkjhgfdty

        Suomen valtion kirkon uskontunnustuksen antaneet, luterilaisetkin noin 20 kuppikunnan kera ovat Jumalattomia saatanaa jumalaksi uskovia aivopestyjä rikollisia luterilaisia sontaluukkuja.
        Tutki uskontunnustukset jotka sen todistaa heidän täällä päästämien aivopierujen kera!


    • Empiiri

      Odotan lokakuun loppua mielenkiinnolla, kun asiat alkavat selvitä.
      Minde on tiukassa paikassa.

      • Tiukkistako

        Miten niin?

        Miten tiukassa?


      • Mariahejho

        Empiiri.
        On erikoinen perjantaiilta täällä Norjan tuntureilla, ensimmäinen lumimyrsky ja 1 lokakuun päivä huomenna.
        Tilanne tän asian kanssa, lappien uhkailut ja pakottelut niitä esik lest laisia vastaan, jotka valitsee ottaa esik lest suuden lapsien seksuaalirikosasioita saarnaajia vastaan Käräjänoikeuteen ja Hovioikeuteen on sujumassa eteenpäin.
        Viranomaiset ja poliisi laitokset ymmärtävät hyvin asian vakavuuden. Ei ole vaikeuksia tähän menneessä saada uhrien ja kristittyjien todistajien identiteetit suojeltu.
        Nyt on työtä meneillään saada asiaan esiin oikeille henkilöille ilman mediahysteeria.
        Tysfjordin asiaa tulee erikseen.
        Sentakia kun löysin oikeusdokumenttejäSamanaikaisesti
        Tysfjordin asian paljastamissa.
        Mainitut dokumentit tulevat saamaan merkittävän vaikutuksen Tysfjordin asiaan.
        Samalla tavalla on ollut muiden lestadiolaisuus eri ryhmien lapsien seksuaalirikosasioissa.

        On Erittäin tärkeää Kaikille ottaa huomioon jokaisen yksityishenkilön ILMOITTAUTUMISVELVOLLISUUTENSA!!
        Saarnaajien ja lappien uhkailua ja pakottelua On rikollista!!
        Suomen maan lajit on Aina ensimmäisenä!! Kaikki muuta On sharia kaltaista!!

        Viranomaisten työn estäminen On rikollista!!

        Tämä Ei ole ainoastaan yhden naisten työtä!!
        Palaan Teille asiassa.
        Olkaa ihan vapaita kysymään tähän liittyviä asioista.
        Anteksi kielivaikeuksista.


      • kmnjbhgvgtv

        Entäs jos rikollisuus suojelee rikollisiaan, kuten satoja vuosia ovat tehneet???


      • Mariahejho
        kmnjbhgvgtv kirjoitti:

        Entäs jos rikollisuus suojelee rikollisiaan, kuten satoja vuosia ovat tehneet???

        Sentakia on Erittäin tärkeää saada ulos KAIKKI nämä tiedostelut /rikollisuudet yleisölle, poliisille ja viranomaisille!
        4 neljännen sukupolven pedofiliia on meneillään Lestadiolaisuudessa, mitä itse olen löytänyt.
        2011 v pedofili tuomio Esik lest suudessa, 20 v ikäinen nuori mies. Selkä suorana kertomassa Kaiken avoimesti ja rehellisesti Oikeusasian Tuomarille. Kaikkia siitä mitä Hänelle itse on tehty Jeesuksen nimessä LÄPI lapsuuden.
        2015 v pedofili tuomio Pikku esikoislestadiolaisuudessa, 20 v ikäinen nuori mies... ... ...

        Tämä on se ensimmäinen sukupolvi lest suuden pedofiilejä joka myöntää Oikeussaleissa Tuomareiden kysymyksistä mikä on tehty lestadiolaisuuden seks rikos uhreille.
        Ja että pedofiilit vielä kertoo Kaiken mitä on heille itse on tehty läpi lapsuuden vuodet.
        Nämä Oikeusdokumentit ovat tärkeitä ja antaa toivoa tulevaisuuteen asiassa.

        Mielenkiintoista on sekin että nämä pedofiilit kantaa samankaltaiset fyysiset sekä psyykiset Trauma oireet, kuin uhriensa tilanteissa.
        Useasti tulee esiin esim reumatologian kaltaisia diagnoseja,
        Molempiin ryhmiin.
        "Pieniä lapsia hakattuja ja pakotettuja Jeesuksen nimessä läpi lapsuuden."
        Saarnaajien ja lappien siunatuksella!!!!!

        On olemassa pieniä lest lais kuntia Skandinaaviassa missä niin paljon kun 38% väestöstä on Sairaseläkkeellä, näistä syistä.
        On olemassa Kunnan sosiaalikonttoreja missä on lest lais lapsien osastoja.

        Olen tän työn kautta tutustunut mm 11 tytön " tyttöjengiin". Kerran lapsena tyttökavereita jonkun Esik lest suuden Rukoushuoneen pihalla.
        Yhdessä taas kotipaikkakunnalla, hautajaisilla.
        Kahvipöydän ääressä, noin 50 v ikäisiä tulee esiin että ne on Kaikki 11 hyväksikäytettyjä lapsuutensa.
        Sairaseläke on niille tuttu aihe.
        Vuosikausia sitten jättäneet " ainoan oikean uskon ", pahoilla muistolla.

        Oman nuoruuden Sunnuntai iltapäivän Gällivaaraan rukoushuoneella, seisoen lapin vanhinten HG n selkään takana,kuuntelemassa 3 kolmen itkevällä äitiä, " MEIDÄN LAPSILLE ON TEHTY NIIN PAHAA" ja lapin vanhinten vastaus, on kellonsoittoa päässäni ympäri vuorokauden.

        VAROITUKSIEN KELLOJEN SOITTOA!!

        Olkaa ihan vapaita kysymään tähän liittyviä asioista.
        Anteksi kielivaikeuksista.


    • totuuttatotuutta

      Totuus paljastuu. Riittävä osa oikeuden pöytäkirjoista tulee julki lokakuun lopussa. Odd....kerro koko totuus lopultakin, kaikki on lopussa edessäsi.

      • Oma-rikottu-lapsuus

        Miten niin on? Eivätkös ne rikolliset ole kovassa paikassa eivätkä todistajat? Outoa juttua eikä edes kristinuskon alkeita tiedossa.


      • kjfjdjejwjw
        Oma-rikottu-lapsuus kirjoitti:

        Miten niin on? Eivätkös ne rikolliset ole kovassa paikassa eivätkä todistajat? Outoa juttua eikä edes kristinuskon alkeita tiedossa.

        saatanallisuuden rippi oppi on ihmisyydelle vaarallista...

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9818336#comment-"50245011
        "teuta
        25.4.2011 19:30
        Olen kirjoittanut siitä , toisaalla Se johtuu siitä että
        sellainentoiminta on syntiä , ja kaikki jotka nöyrtyvät
        pyytämään anteeksi , Se kuuluu Jumalan lakiin että
        silloin kun asia ei ole missään kohdissa muitten tie-
        toinen , mutta tälläinen henkilö haluaa saada omantun-
        tonsa puhtaaksi , hän menee Rippiisän juttusille , sekä
        kertoo kaiken hänelle , ja anoo anteeksi , hän saa sen
        Jumalan /Jeesuksen nimessä , mutta jos on pienikin
        mahdollisuus , tulla ilmi sitä ei voi suorittaa vaan
        astuu rikollisoikeus voimaan."

        SIIS, rippi rituaali rikollisuus EI OLE JUMALAN JA JEESUKSEN ASETTAMA vaan sen on rikollisuus itse itselleen asettama rikolllisuusm rikollistensa suojelemiseksi.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9817522#comment-57826957
        "teuta
        22.4.2011 22:35
        Ok !se on sillälailla että Es/Lestois on 2tiedossa joista toinen on sen verran vanha että on jo kerinnyt tuomionsa kärsinyt .
        sitten salassa n.7-13,
        VL:n on n.100 joista 30 käsitellään , salassa n.100-400.
        En tiedä mitä varten pitäisi vielä muuta tietää."

        YKSIKIN PELASTETTU RIKOLLINEN RIITTÄÄ TODISTAMAAN, ETTÄ
        TÄTÄ LAKIA EI SUOMESSA KUNNIOITETA
        JA
        ETTÄ VALTION VIRKAILIJAT EIVÄT TOIMI KANSALAISTEN, LASTENKAAN HYVIN VOINNIN PUOLUTAJIAN JA LAKIEN NOUDATTAMISIA VALVOJINA
        MUTTA PALKKANSA KUITTAAVAT....

        http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731
        Finlex / Oikeusministeriö ja Edita Publishing
        Suomen Laki:
        11 § (24.7.1998/563)
        Rikoksentekijän suojeleminen
        Joka saatuaan tietää rikoksen tehdyksi edistämällä rikoksentekijän pakoa tai hävittämällä todisteita estää tai yrittää estää rikoksentekijän saattamista vastuuseen rikoksesta, on tuomittava rikoksentekijän suojelemisesta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi.

        Mitä 1 momentissa säädetään, ei koske rikokseen osallista eikä 10 §:n 2 momentissa mainitussa suhteessa rikoksentekijään olevaa henkilöä, eikä rikosta, josta ei säädetä ankarampaa rangaistusta kuin kuusi kuukautta vankeutta."

        ..

        TÄSSÄ PAPIN TEKSTISSÄ ON NELJÄ TÖRKEÄÄ VALETTA, "taivaan isän" NIMEEN...
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11977916
        "Hei Mirka,
        Kaste ilman kirkkoonliittämistä ei ole mahdollista.
        Kirkkojärjestyksen mukaan kirkkoonkuuluvien vanhempien on kastatettava lapsensa.
        Sallikaa lasten tulla Jeesuksen opetuslapsiksi ja Taivaan Isän lapsiksi kasteen kautta!
        t. Maarit-pappi"

        USKONVAPAUTTA KOSKVAN LAIN RIKKOMINEN SUOMEN VALTION KIRKON PAPISTON TOIMESTA ON saatanallisuuden törkeää rikollisuutta!

        Vähän vastuuta SUOMEN KANSALAISISTAAN kantava rehellinen politiikan ammattilainen, OTTAA ASIAN KAIKKE PUUTTEINEEN ESIIN JA AJAA KORJAUKSEN PARIISIN SOPIMUKSEN POHJALLE
        TAI
        tunnustaa saatanan herrakseen ja luopuu politiikasta!

        http://www.finlex.fi/fi/sopimukset/sopsteksti/1947/19470020
        "8 artikla.
        Suomi, joka välirauhansopimuksen mukaisesti on ryhtynyt toimenpiteisiin hajoittaakseen kaikki Suomen alueella toimivat fascisminluontoiset poliittiset, sotilaalliset tai sotilaallisluontoiset järjestöt sekä muut järjestöt, jotka harjoittavat Neuvostoliitolle tai muille Yhdistyneille Kansakunnille vihamielistä propagandaa, sitoutuu olemaan vastaisuudessa sallimatta senluontoisten järjestöjen olemassaoloa ja toimintaa, joiden tarkoituksena on kieltää kansalta sen demokraattiset oikeudet."

        SIIS rikollinen kristinusko EI KUULU SUOMALAISUUTEEN EIKÄ SUOMALAISTEN KANSAN PERINTEESEEN
        joten
        POIS SE MIKÄ SUOMALAISUUTTA PAHENTAA!

        Jeesus siunasi lapsia ja toisin lapsia kohteleville antoi myllynkivien käyttöohje opin!
        Eikä Jeesus käskenyt kastaa KETÄÄN, lapsiakaan, lapsiakin tappaneen, tapattaneen, raiskanneen jne rikollisuuden jäseniksi tai edes lahkojen pedofiilien uhreiksi!


      • TEUTA007
        Oma-rikottu-lapsuus kirjoitti:

        Miten niin on? Eivätkös ne rikolliset ole kovassa paikassa eivätkä todistajat? Outoa juttua eikä edes kristinuskon alkeita tiedossa.

        KYLLÄ . RIKOLLISET ON , JA RIKOKSEN SUOJELU ON RIKOS,.
        SIKSI ETTÄ SITÄ KAUTTA ON HAETTU VELJIEN YMMÄRRYSTÄ
        ASIAAN , TÄHÄN TANNOIN TAPAHTUNEESEEN ON PALJON TE- KIJÖITÄ. JOTKA TULEE SAADA LAIN PIIRIIN. JA TUOMIOLLE. JOS
        AINA HYSSYTETÄÄN , MOIKÄÄN EI ETENE SIINÄ JÄRJESTYKSESSÄ.
        KUIN TULISI. . . TSEMPPIÄ, MARIAHEIHJO. . .


      • gkfkerkekwek
        kjfjdjejwjw kirjoitti:

        saatanallisuuden rippi oppi on ihmisyydelle vaarallista...

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9818336#comment-"50245011
        "teuta
        25.4.2011 19:30
        Olen kirjoittanut siitä , toisaalla Se johtuu siitä että
        sellainentoiminta on syntiä , ja kaikki jotka nöyrtyvät
        pyytämään anteeksi , Se kuuluu Jumalan lakiin että
        silloin kun asia ei ole missään kohdissa muitten tie-
        toinen , mutta tälläinen henkilö haluaa saada omantun-
        tonsa puhtaaksi , hän menee Rippiisän juttusille , sekä
        kertoo kaiken hänelle , ja anoo anteeksi , hän saa sen
        Jumalan /Jeesuksen nimessä , mutta jos on pienikin
        mahdollisuus , tulla ilmi sitä ei voi suorittaa vaan
        astuu rikollisoikeus voimaan."

        SIIS, rippi rituaali rikollisuus EI OLE JUMALAN JA JEESUKSEN ASETTAMA vaan sen on rikollisuus itse itselleen asettama rikolllisuusm rikollistensa suojelemiseksi.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9817522#comment-57826957
        "teuta
        22.4.2011 22:35
        Ok !se on sillälailla että Es/Lestois on 2tiedossa joista toinen on sen verran vanha että on jo kerinnyt tuomionsa kärsinyt .
        sitten salassa n.7-13,
        VL:n on n.100 joista 30 käsitellään , salassa n.100-400.
        En tiedä mitä varten pitäisi vielä muuta tietää."

        YKSIKIN PELASTETTU RIKOLLINEN RIITTÄÄ TODISTAMAAN, ETTÄ
        TÄTÄ LAKIA EI SUOMESSA KUNNIOITETA
        JA
        ETTÄ VALTION VIRKAILIJAT EIVÄT TOIMI KANSALAISTEN, LASTENKAAN HYVIN VOINNIN PUOLUTAJIAN JA LAKIEN NOUDATTAMISIA VALVOJINA
        MUTTA PALKKANSA KUITTAAVAT....

        http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731
        Finlex / Oikeusministeriö ja Edita Publishing
        Suomen Laki:
        11 § (24.7.1998/563)
        Rikoksentekijän suojeleminen
        Joka saatuaan tietää rikoksen tehdyksi edistämällä rikoksentekijän pakoa tai hävittämällä todisteita estää tai yrittää estää rikoksentekijän saattamista vastuuseen rikoksesta, on tuomittava rikoksentekijän suojelemisesta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi.

        Mitä 1 momentissa säädetään, ei koske rikokseen osallista eikä 10 §:n 2 momentissa mainitussa suhteessa rikoksentekijään olevaa henkilöä, eikä rikosta, josta ei säädetä ankarampaa rangaistusta kuin kuusi kuukautta vankeutta."

        ..

        TÄSSÄ PAPIN TEKSTISSÄ ON NELJÄ TÖRKEÄÄ VALETTA, "taivaan isän" NIMEEN...
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11977916
        "Hei Mirka,
        Kaste ilman kirkkoonliittämistä ei ole mahdollista.
        Kirkkojärjestyksen mukaan kirkkoonkuuluvien vanhempien on kastatettava lapsensa.
        Sallikaa lasten tulla Jeesuksen opetuslapsiksi ja Taivaan Isän lapsiksi kasteen kautta!
        t. Maarit-pappi"

        USKONVAPAUTTA KOSKVAN LAIN RIKKOMINEN SUOMEN VALTION KIRKON PAPISTON TOIMESTA ON saatanallisuuden törkeää rikollisuutta!

        Vähän vastuuta SUOMEN KANSALAISISTAAN kantava rehellinen politiikan ammattilainen, OTTAA ASIAN KAIKKE PUUTTEINEEN ESIIN JA AJAA KORJAUKSEN PARIISIN SOPIMUKSEN POHJALLE
        TAI
        tunnustaa saatanan herrakseen ja luopuu politiikasta!

        http://www.finlex.fi/fi/sopimukset/sopsteksti/1947/19470020
        "8 artikla.
        Suomi, joka välirauhansopimuksen mukaisesti on ryhtynyt toimenpiteisiin hajoittaakseen kaikki Suomen alueella toimivat fascisminluontoiset poliittiset, sotilaalliset tai sotilaallisluontoiset järjestöt sekä muut järjestöt, jotka harjoittavat Neuvostoliitolle tai muille Yhdistyneille Kansakunnille vihamielistä propagandaa, sitoutuu olemaan vastaisuudessa sallimatta senluontoisten järjestöjen olemassaoloa ja toimintaa, joiden tarkoituksena on kieltää kansalta sen demokraattiset oikeudet."

        SIIS rikollinen kristinusko EI KUULU SUOMALAISUUTEEN EIKÄ SUOMALAISTEN KANSAN PERINTEESEEN
        joten
        POIS SE MIKÄ SUOMALAISUUTTA PAHENTAA!

        Jeesus siunasi lapsia ja toisin lapsia kohteleville antoi myllynkivien käyttöohje opin!
        Eikä Jeesus käskenyt kastaa KETÄÄN, lapsiakaan, lapsiakin tappaneen, tapattaneen, raiskanneen jne rikollisuuden jäseniksi tai edes lahkojen pedofiilien uhreiksi!

        jk.

        Ymmärtääkseni, rikkomalla yhtäkään Suomen Perustuslain 1§ > 10§ ei ole LAILLISESTI OIKEUDEETU TOIMIMAAN 11§ MUKAAN.
        Eikä ole LAILLISESTI oikeudettu toimimaan uskovapauden tuella vaan on laiton ja usein selvää rikollisuutta.
        http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731
        Finlex / Oikeusministeriö ja Edita Publishing

        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'

        ASIAN AISIALLINEN KORJAAMINEN EI TULE TAPAHTUA LÄNTISEN TAI ITÄISEN NAAPURIMAIDEN EHDOILLA!
        SUOMALAISILLA ON OIKEUS OLLA ITSENÄISENÄ KANSANA IHMISIÄ EIKÄ IHMISYYDESTÄÄN LUOPUNEITA rikollisia!

        ---
        Rikkomalla yhtäkään Suomen Perustuslain 1§ > 10§ ei ole LAILLINEN 11§.
        Eikä ole LAILLISESTI oikeudettu toimimaan uskovapauden tuella vaan on laiton ja usein selvää rikollisuutta.
        http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731
        Finlex / Oikeusministeriö ja Edita Publishing

        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'

        ---

        KENENKÄÄN EI TULE RIKOLLISUUDEN KIEROUDELLA LUOPUA JUMALALLISUUDESTAAN, IHMISYYDESTÄÄN JNE...
        JOTEN
        TÄMÄ AIVOPESU TULISI LAILLA KIELTÄÄ. LASTEN JA NUORTEN KOULUTTAMISEN TÄLLÄISIKSI ON KANSAN HÄPEÄ, SUOMESSAKIN:
        uskontunnustuksesta ja sen kaltaisuudesta...
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'

        Ymmärtämättömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

        Ihmisyydestänne luopuminen:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        Jumalasta ja Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

        ero JUMALASTA; herra saatanasta uusi jumala:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        Jeesuksen seuraajat ovatkin kristillisiä eikä rikollisia kristittyjä:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        JOTEN USKONTUNNUSTUKSEN KALTAINEN, PAPPISLUPAUKSEN rikollisuuden herra jumalalle antanut PAPISTO EI OLE KELVOLLINEN LASTEN TAI EDES AIKUISTENKAAN KOULUTTAJIKSI.

        KANSSALLA EI TULE MAKSATTAA VEROJA ITSENSÄ TUHOAMISEKSI!


      • jnhbvrcrd7
        TEUTA007 kirjoitti:

        KYLLÄ . RIKOLLISET ON , JA RIKOKSEN SUOJELU ON RIKOS,.
        SIKSI ETTÄ SITÄ KAUTTA ON HAETTU VELJIEN YMMÄRRYSTÄ
        ASIAAN , TÄHÄN TANNOIN TAPAHTUNEESEEN ON PALJON TE- KIJÖITÄ. JOTKA TULEE SAADA LAIN PIIRIIN. JA TUOMIOLLE. JOS
        AINA HYSSYTETÄÄN , MOIKÄÄN EI ETENE SIINÄ JÄRJESTYKSESSÄ.
        KUIN TULISI. . . TSEMPPIÄ, MARIAHEIHJO. . .

        teuta on kyllä todellisen herransa rikollisuuden vaalija!
        ja
        mitä tulee suojelemiseen
        niin
        teuta on todistettavasti omin tekstiensä mukaan rikollisille sovituksia jakavan oppien edustaja.

        joten se siitä!


    • mjnnbyuh

      Aloituksen kirjoittaneelle.

      On ilmeistä, että satoja vuosia jatkunut suomen valtion kirkon kristittyjen rikollisuus saa jatkaa entiseen tyyliin. On toden näköistä, että ilmeisesti polikoista suurin osa on uskontunnustuksen antaneita ja sen tunnustuksen kaltaisia EIVÄTKÄ USKOLLA OLLA REHELLISIÄ ITSEÄÄN, PUHUMATTAKAAN KANSALAISIA KOHTAAN.
      Joten saatanallisuuden rikollisuus tulee jatkumaan ja lastenkaan osalta tuskin on odotettavissa muutosta ELLEI SAADA LAPSIAAN AIDOSTI RAKASTAVIA LASTEN VANHEMPIA HEREILLE! Se, että lasten vanhemmat ovat alistettuja ei anna lasten vanhemmille oikeutta alistaa lapsia rikollisuuden koulutuksille, aivopesuille jne.
      Mutta
      epäilen pahasti, että saatanallisuuden rikollisuus saa EDELLEEN tukea suomalaisten lasten ja siten suomen kansan turmelemiseksi. Suomalaisissa on paljon alistumiseen, kärsimiseen, epäoikeuden muisuuksiin, rikollisuuden hyväksyviä käsi nyrkissä taskussa vaeltavia raukkoja!

      Kukaan ei edes tosisaan YRITÄ, EI EDES POLITIIKASSA, edustaa IHMISYYTTÄ vaan tyytyy suureen, sairaiksi aivopestyjen kansalaisten suosioon rikollisuutta tukevana valkeuden enkelinä!
      niin tärkeä on oman vallan ja pankki tilin suuruus... hyi helevetti!

    • mjnhbgvtiv

      pässeiksi aivopestyjä uskovaisia rikollisuus taluttaa sukupolvista seuraaviin perkeleen perisyntisinä helevettiin kunniallisen; suomen valtion kirkon johdolla!

      Eikös se näin ole, sivityneessä suomessakin?

      • teuta01

        ""mahjong ""
        -
        SINUN VÄITE ETTÄ SATOJA VUOSIA, PIDÄ NYT MÖLYT MAHASSA , LLL:n
        TULI PAPIKSI 1826 -1861 = 35. V. AIKANA HÄN VAIKUTTI PUIKOISSA. JA TEKI
        KAIKEN MINKÄ TEKI .
        -
        SEN JÄLKEEN ON MUUT TEHNEET 155 VUOTTA MITÄ SINÄ ET OLISI SUONUT
        MUTTA MITÄ TEET KUN PAHA LLA ON VALTAA , JA ÖRVELÖ ,ON PAHA. JA
        AINA KILKUTTAA KALTEREITA, KUULETTEKO . MINÄ KUULEN ,.,.
        -
        JOS KATSOMME KOKONAISUUTTA 2016-1826 = 190 V. TOIMINUT , JOSTA
        PITÄÄ OTTAA LÄHES KOKO KAREDUANDON AIKA POIS , KUN HÄN SANOO ,
        20 VUOTTA OLEN OLLUT PAPPINA ,EIKÄ KUKAAN OLE TARVINNUT MINUA..
        -
        MILLA, GLOOBERDOTTER TAPASI HÄNET 1844. JA OPASTI YKSINKERTAISESTI
        ALKUUN , SEN JÄLKEEN ALKOI KANSAN VAELLUS PAPPILAN PIKKU HILJAA.
        LLL:n MUUTTI 1849 , PAJALAAN. -1844 =5v, /2 = 2,5 lIKI ARVO 1846,5V.
        1861 -1846,5 = 14,5 V. JONA AIKANA HÄN TEKI MILTEI KAIKEN . MITÄ TEKI.
        ELÄMÄSSÄÄN .. KUN SAIRASTUI SYKSYLLÄ 1860 JA SAIRAAN LUONA OLI SOFIA TYTTÖ MILTEI SEN 7KK JONKA HÄN SAIRASTI , HÄN KUUNTELI MITÄ PAPALLA OLI VIELÄ ,SANOMISTA KYSYTTÄVÄÄ, JA USEIN HÄN OLI ANONUT ANTEEKSI.
        -
        SOFIA KERTOO ETTÄ HÄN HALUSI TIETÄÄ KUINK AKRISTITTY LÄHTEE TÄSTÄ MAASTA ,, JA KERTOO SEN MUUTAMIN SANOIN . N.KOLMEPÄIVÄÄ ENNEN KUOLEMAANSA HÄN MENETTI PUHE KYVYN. SEURATESA SILMIÄ HÄN SAI TIETÄÄ MITÄ HÄN NYT HALUAA, PIKKUISEN ENNEN KUOLEMAA HÄN SAI PUHKYVYN TAKISIN JA JÄTTI KAUNIN JÄÄHYVÄISEN OMAISILLEEN. ÄITI TULI KEITTIÖSTÄ JA SOFIA SANOI SE OLI LIIKUTTAVAA KUN HE ANOIVAT ANTEEKSI , KUN HE EI OLLEET KOSKAN NÄHNEET HEIDÄN SYLEILEVÄN. .
        -
        SE OLI SIIHEN AIKAAN SELLAISTA VAIMO J A MIES HALASIVAT NOIN VAIN SÄNKYSSÄ ENNEN KUIN MENIVÄT UNILLEEN..
        KUN HETKI TULI ETTÄ PAPPA LOPPUU, HÄN HENKITTI VAIN MUUTAMAN KERRAN
        VOIMAKKAAMMIN JA OLI POISSA. SIIHEN ASTI KUIN KARITSA TULEE TUOMIOLLE.
        HÄN ANTOI HYVÄN TODISTUKSEN , PERHEELLE ,J A MUILLE YSTÄVILLE JOTKA
        OLI KOKOONTUNEET . VÄHÄN TOISTAKYMMENTÄ HENKILÖÄ..
        -


      • kmöpkm
        teuta01 kirjoitti:

        ""mahjong ""
        -
        SINUN VÄITE ETTÄ SATOJA VUOSIA, PIDÄ NYT MÖLYT MAHASSA , LLL:n
        TULI PAPIKSI 1826 -1861 = 35. V. AIKANA HÄN VAIKUTTI PUIKOISSA. JA TEKI
        KAIKEN MINKÄ TEKI .
        -
        SEN JÄLKEEN ON MUUT TEHNEET 155 VUOTTA MITÄ SINÄ ET OLISI SUONUT
        MUTTA MITÄ TEET KUN PAHA LLA ON VALTAA , JA ÖRVELÖ ,ON PAHA. JA
        AINA KILKUTTAA KALTEREITA, KUULETTEKO . MINÄ KUULEN ,.,.
        -
        JOS KATSOMME KOKONAISUUTTA 2016-1826 = 190 V. TOIMINUT , JOSTA
        PITÄÄ OTTAA LÄHES KOKO KAREDUANDON AIKA POIS , KUN HÄN SANOO ,
        20 VUOTTA OLEN OLLUT PAPPINA ,EIKÄ KUKAAN OLE TARVINNUT MINUA..
        -
        MILLA, GLOOBERDOTTER TAPASI HÄNET 1844. JA OPASTI YKSINKERTAISESTI
        ALKUUN , SEN JÄLKEEN ALKOI KANSAN VAELLUS PAPPILAN PIKKU HILJAA.
        LLL:n MUUTTI 1849 , PAJALAAN. -1844 =5v, /2 = 2,5 lIKI ARVO 1846,5V.
        1861 -1846,5 = 14,5 V. JONA AIKANA HÄN TEKI MILTEI KAIKEN . MITÄ TEKI.
        ELÄMÄSSÄÄN .. KUN SAIRASTUI SYKSYLLÄ 1860 JA SAIRAAN LUONA OLI SOFIA TYTTÖ MILTEI SEN 7KK JONKA HÄN SAIRASTI , HÄN KUUNTELI MITÄ PAPALLA OLI VIELÄ ,SANOMISTA KYSYTTÄVÄÄ, JA USEIN HÄN OLI ANONUT ANTEEKSI.
        -
        SOFIA KERTOO ETTÄ HÄN HALUSI TIETÄÄ KUINK AKRISTITTY LÄHTEE TÄSTÄ MAASTA ,, JA KERTOO SEN MUUTAMIN SANOIN . N.KOLMEPÄIVÄÄ ENNEN KUOLEMAANSA HÄN MENETTI PUHE KYVYN. SEURATESA SILMIÄ HÄN SAI TIETÄÄ MITÄ HÄN NYT HALUAA, PIKKUISEN ENNEN KUOLEMAA HÄN SAI PUHKYVYN TAKISIN JA JÄTTI KAUNIN JÄÄHYVÄISEN OMAISILLEEN. ÄITI TULI KEITTIÖSTÄ JA SOFIA SANOI SE OLI LIIKUTTAVAA KUN HE ANOIVAT ANTEEKSI , KUN HE EI OLLEET KOSKAN NÄHNEET HEIDÄN SYLEILEVÄN. .
        -
        SE OLI SIIHEN AIKAAN SELLAISTA VAIMO J A MIES HALASIVAT NOIN VAIN SÄNKYSSÄ ENNEN KUIN MENIVÄT UNILLEEN..
        KUN HETKI TULI ETTÄ PAPPA LOPPUU, HÄN HENKITTI VAIN MUUTAMAN KERRAN
        VOIMAKKAAMMIN JA OLI POISSA. SIIHEN ASTI KUIN KARITSA TULEE TUOMIOLLE.
        HÄN ANTOI HYVÄN TODISTUKSEN , PERHEELLE ,J A MUILLE YSTÄVILLE JOTKA
        OLI KOKOONTUNEET . VÄHÄN TOISTAKYMMENTÄ HENKILÖÄ..
        -

        no ei ole aivopeiru teutankaan uutiset tuoreita!!!
        Jyrisee saatanallisuuden ripuli sopaskan järjettömyydellä.


      • teuta01
        kmöpkm kirjoitti:

        no ei ole aivopeiru teutankaan uutiset tuoreita!!!
        Jyrisee saatanallisuuden ripuli sopaskan järjettömyydellä.

        AIVAN TÄMÄ EI OLLUT UUTINEN , TÄ'MÄ OLI ESIMERKKI KUINKA ,
        ESIKOINEN LÄHTEE TÄSTÄ MAAILMASTA. EI SIINÄ OLE MITÄÄN ISOA ITKUA EIKÄ PARKUA HERRA ON ANTANUT MURHEEN HUOMISESTA,
        JA KUN SE ON KOHDALLE SATTUNUT , SIINÄ ON USKO LUJAKSI TU-L-LUT HERRA ON VAHVISTANUT KESTÄMÄÄN KAIKKI VAIVAT, . .
        -
        KUTEN SOFIA NIVA KERTOO ISÄSTÄÄN ,KUIN KUVA KIRJASTA NE-SANAT PUTOO KAUNIISTI HÄNEN KERTOMUKSSAAN , JA NE ON
        TODET. HÄ'N OLI SE TYTTÖ JOKA OLI ANCELIKAN KANSSA KIERTÄ-NYT KAIROJA , ANCELIKA OLI SOFIAN VELJEN VAIMO,. JA HE OLI PIDETTY KAIRALLA ,JA HEITÄ ODOTETTIIN AINA SINNE KOVIN.
        -
        JO UUTISTENKIN TÄHDEN. JOITA PAPPILAN TULEVISSA LEHDISSÄ OLI
        RUNSAASTI ,, HE PUHUIVAT SOINNUKAIN SANOIN MEÄN KILELLÄ. JA
        JOSKUS RUOTSIKSIKIN. MUTTA 95 % SESTI MEÄN KIELI, OLI PUHE KI-
        ELI MYÖS SAARNOISSA. . .
        -


    • nykynuoritaijotain

      Teuta nyt kyllä annat takasin ettäs tuntuu. Älä anna periksi vaan. Siis tälle, no kylläs tiedät. Olet mun idoli.

      • jyubybtbvt

        nii-in! kun yllytys hullu toista yllytys hullua yllyttää, niin molelmat todistavat olevansa saman saatanallisuuden ihmisyydestäänkin luopuneita järjettömiä rikollisia!


      • jnhbvtvtvt

        teutalla on kapula suussa...
        tai sai papin; seurakunnan laskuun ostamaa viinaa ehtoollistaan odottaessaan....
        tai,
        olisko mennyt ruumishuoneelle... sielähän voi olla juhlat...

        "teuta: Uskosa 11.4.2011 12:15
        TÄSSÄ KERROTTU SYNTIEN ANTEEKSI SAANTI :
        On jokin asteen ero , siitä mitä Jeesus on luvannut ja
        se oli Murhan synninkin anteeksi antamisessa . Varmsti
        voidaan määritellä , niin kuin joku jo sanoitikin , nämä
        raiskaukset oli heti murhan jälkeen , Kuinka nyt sanotaan
        kun murhan synnin saisi myös henkilökohtaisia syntejä
        saada anteeksi . Älkää kinatko epätietoisina asioista jota
        örvelö ja savon ukko ette tiedä ja nyt on tullut(ei tuomari )"

        - (vahvistus ylläolevaan... josta puuttui linkki; osoite:)

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10813480
        teuta.
        21.8.2012 14:29
        Satut tietämään että montakertaa olen ollut Ruumishuoneella törppö .
        olen sen kerran ilmoittanut enkä ollut yksin , näkemiin"


      • TEUTA007
        jyubybtbvt kirjoitti:

        nii-in! kun yllytys hullu toista yllytys hullua yllyttää, niin molelmat todistavat olevansa saman saatanallisuuden ihmisyydestäänkin luopuneita järjettömiä rikollisia!

        ""JUMPRAHUTI""
        -
        TIESIN HÄN MINÄ ETTÄ SINÄ OLET HULLU ,MUTTEN LUULLUT SINUN OLEVAN NOIN HULLU . ETTÄ TODISTAT OLEVASI SAA TA NAL LIS SUU DEN ,,IHMISYYD-
        DESTÄÄNKIN LUOPUEEN JÄRJETÖN RIKOLLINEN ...
        -


      • bgvgvgvg
        TEUTA007 kirjoitti:

        ""JUMPRAHUTI""
        -
        TIESIN HÄN MINÄ ETTÄ SINÄ OLET HULLU ,MUTTEN LUULLUT SINUN OLEVAN NOIN HULLU . ETTÄ TODISTAT OLEVASI SAA TA NAL LIS SUU DEN ,,IHMISYYD-
        DESTÄÄNKIN LUOPUEEN JÄRJETÖN RIKOLLINEN ...
        -

        et sinä tiedä, sinä olet aivopesty uskomaan
        ja uskomalla ei mitkään rikollisuudenne valheet muutu totuudeksi!
        Olet sairas, mutta järjettömänä et sitäkään raukka ymmärrä!
        FAKTAT VOITTE TARKISTAA...
        -järjettömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'
        -Ymmärtämättömyydenne:
        'Meillä ei ole ymmärrystä'
        -Ihmisyydestänne luopuminen:
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'
        -Jumalasta ja Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
        -ero JUMALASTA; herra saatanasta herra jumalineen uusi jumala:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
        -Jeesuksen seuraajat ovatkin kristillisiä eikä rikollisuuden kristittyjä:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'


      • teuta01
        bgvgvgvg kirjoitti:

        et sinä tiedä, sinä olet aivopesty uskomaan
        ja uskomalla ei mitkään rikollisuudenne valheet muutu totuudeksi!
        Olet sairas, mutta järjettömänä et sitäkään raukka ymmärrä!
        FAKTAT VOITTE TARKISTAA...
        -järjettömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'
        -Ymmärtämättömyydenne:
        'Meillä ei ole ymmärrystä'
        -Ihmisyydestänne luopuminen:
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'
        -Jumalasta ja Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
        -ero JUMALASTA; herra saatanasta herra jumalineen uusi jumala:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
        -Jeesuksen seuraajat ovatkin kristillisiä eikä rikollisuuden kristittyjä:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        MONIIN EI OLE LINKKI YHTEYTTÄÄ.


      • jmnjnhhnhpo
        teuta01 kirjoitti:

        MONIIN EI OLE LINKKI YHTEYTTÄÄ.

        Oliskohan piruvirus sitten liikkeellä!
        Kokeillaas näin....

        Uskontunnustuksen kaltainen papisto kouluttaa (Lue: aivopesee) kaltaisekseen.
        uskontunnustuksesta ja sen kaltaisuudesta...
        koskien myös pappislupauksen antaneita pappeja...

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'

        Ymmärtämättömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

        Ihmisyydestänne luopuminen:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        Jumalasta ja Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

        ero JUMALASTA; herra saatanasta uusi jumala:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        HUOM!
        Kristitty ei ole Jumalaa ja Jeesusta palveleva kristillinen.
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        Siis uskontunnustuksen kaltainen on ikuisesti sidottu saatanaa jumaloivaksi rikolliseksi, luder/lutherin opin mukaan!
        JA
        Jumalaa ja Jeesusta palvelevat eivät anna rikollisuuden saatanaa palveleville herra jumalille aivopesu uskontunnustuksia joista seurauksina on täydellinen ihmisyyden romahdus kuten monet uskovaiset ovat joutuneet kokemaan saatanallisuuden sairaiksi aivopestyinä.


      • gkkrkfkke

        Jahas!
        Kun totuus alkaa ahdistaa nin silloin alkaa lahtarilaisuuden uhkaus saatanallisuus kun ei muuten voin rikollisuuttaan puolustaa!!!

        Kyllä se vaan on niin, että vaikka opetat oppeillasi toisia laittkomiksi, niin on se LAKI lestadiolaisten lahtarillekkin olemassa.

        Tuolla tavalla niitä rikollisuuden uhrejakin varmaan kohtelette!

        Laitetaampas taas muistiin lestalaisuuden herra teutan satanallisuuden todistus! Ei ole ainokerta kun teutan järjellä ei voi asiallisesti kekustella niin saatanan opit pursuaa miekka sivistyksen ainoana keinona esiin!


      • teuta01
        gkkrkfkke kirjoitti:

        Jahas!
        Kun totuus alkaa ahdistaa nin silloin alkaa lahtarilaisuuden uhkaus saatanallisuus kun ei muuten voin rikollisuuttaan puolustaa!!!

        Kyllä se vaan on niin, että vaikka opetat oppeillasi toisia laittkomiksi, niin on se LAKI lestadiolaisten lahtarillekkin olemassa.

        Tuolla tavalla niitä rikollisuuden uhrejakin varmaan kohtelette!

        Laitetaampas taas muistiin lestalaisuuden herra teutan satanallisuuden todistus! Ei ole ainokerta kun teutan järjellä ei voi asiallisesti kekustella niin saatanan opit pursuaa miekka sivistyksen ainoana keinona esiin!

        MISTÄHÄN JOHTUU , ETTÄ MUN EI TARTTE YHTÄÄN KIROTA , EIKÄ ISOTELLA KUITENKAN , VAIKKA SINÄ JATKAT VAAN,, MULKERO OLET MINUN SILMISSÄNI
        NIIN KAUAN KUIN TEET PARANNUSTA KAIKESTA PAHASTA, , JOTA HARRASTAT
        LATAAMOSI KÄYNNIN JÄLKEEN ,,
        -


      • kkkfkkvkkwk
        teuta01 kirjoitti:

        MISTÄHÄN JOHTUU , ETTÄ MUN EI TARTTE YHTÄÄN KIROTA , EIKÄ ISOTELLA KUITENKAN , VAIKKA SINÄ JATKAT VAAN,, MULKERO OLET MINUN SILMISSÄNI
        NIIN KAUAN KUIN TEET PARANNUSTA KAIKESTA PAHASTA, , JOTA HARRASTAT
        LATAAMOSI KÄYNNIN JÄLKEEN ,,
        -

        Johtuskohan se siitä, kun herrasi kielsi hänen nimeään lausumasta!!! Sinä et lausu mutta opetat rikollisuuden oppeja ja siitä on näyttöä pajon muta en puhelimesta ala laittamaan esille niitä.
        herrasi rangaisee sinua jos mainitsen nimen mutta paljastat hänen rikollisuudellasi, mm Jeesusta lahtarina tappavien opeillas, herrasi tahdon mukaan!!


      • teuta01
        kkkfkkvkkwk kirjoitti:

        Johtuskohan se siitä, kun herrasi kielsi hänen nimeään lausumasta!!! Sinä et lausu mutta opetat rikollisuuden oppeja ja siitä on näyttöä pajon muta en puhelimesta ala laittamaan esille niitä.
        herrasi rangaisee sinua jos mainitsen nimen mutta paljastat hänen rikollisuudellasi, mm Jeesusta lahtarina tappavien opeillas, herrasi tahdon mukaan!!

        "örvelö"
        -
        NIIN SANOI ERÄS POHJAANMAAN VAIMOKIN KUN MIES TULI SELLAISELTA REISSULTA ,,
        ET KYLMÄÄ TIERÄN ,ET JUMALA SUN TUOMITTEE ,MUT ENMÄÄ KERKKII ODOTTA - MAHAN, JA KUMAUTTI UKKOA PAISTIN PANNULLA PÄÄHÄN, EI UKKO KUOLLUT , MUTTA TULI KILTIKSI KERTA KUMAIKSELLA,, VAIKKA ENSIN MENI KUN HUMALINEN MAKAROONI ,KANVEESIIN ... "


    • uhyubyvbtyv

      papisto on ainakin vuosi sitten jossakin yhteudessä vaatinut valtion kirkon virkailijoina suvaitsevuutta!
      LAPSIEN RAISKAAMISET, RIKOLLISUUDEN KOULUTUKSET USKONTUNNUSTUKSEN KALTAISIKSI ÄÄLIÖIKSI JNE
      eivät ole suvaitsevaisuuden ansaitsevaa toimintaa vaan IHMSYYDEN VASTAISTA RIKOLLISUUTTA.

    • jnvtrrcr

      kristittyjen rikollisuuden seurakuntia EI TULISI SEURAKUNNIKSI KUTSUAKKAAN!
      Sen nimityksenä on varastettu Jeesuksen ja Jeesusta seuranneiden antamista nimityksistä.

      oikea nimi voisi olla vaikka "helevettiin menevien sairaala" tai jotain vastaavaa.

      Samalla tavalla rikollisuuden kristittyjen lahkot, joita on yli 3500 maailmassa, ovat varastaneet eksytys ilmaisut Jeesuksen ja Hänen opetuslapsien käyttämässä KRISTILLISET JA KRISTILLISYYS ilmaisuista.
      kaikki tietäviksi uskovaisiksi aivopestyt eivät ymmärrä sen vertaa, että kristitty EI OLE KRISTILLINEN eikä sellaiseksi tule edes uskomalla!

      noh...
      onhan teillä saatana harra jumalineen, sellaisiakin jotka sairaiksi aivopestyinä uskovat olevansa Jumala herroja:

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/10835053#comment-57305312
      "teuta
      8.8.2012 00:24
      Kyllä minä ja paavi sen tiedämme , pitäisikö kysyä Jumalalta vielä ."

      uskokaa yllä mainittuja JUMALAN herroja niin pääsette helevettiin!!!

    • liianpahaminulle

      Tämähän sälli on. Siis tämä jnvtrrcr. Ei näihin kannata missään tapauksessa vastailla, oho...

      • seurannut

        niin on ja sillä on Jumalan ja Jeesuksen antamaa tietoa.
        Mistähän se kaiken?


      • kkimuinu0

        Mitä pahaa se Jumala ja Jeesus on sinulle tehneet?
        Vai mitä tarkoittanet "liian pahaksi" Jumalaa vai Jeesusta?


      • teuta01
        seurannut kirjoitti:

        niin on ja sillä on Jumalan ja Jeesuksen antamaa tietoa.
        Mistähän se kaiken?

        kYLLÄ ON VÄHÄN JUMALAN TIETOA ,J AJEESUKSEN ,,VAIN JOKU LAUSE SIELTÄ TÄÄLTÄ ,,
        ÄLKÄÄ MENKÖ VIPUUN. , MIEHELLÄ OLI SEPALUSTA TUMMUNUT
        KATSOI SITÄ ,# SELVÄ JUTTU KUSIRAKKO HALKES.#, SE SIITÄ.


      • yjyh55
        teuta01 kirjoitti:

        kYLLÄ ON VÄHÄN JUMALAN TIETOA ,J AJEESUKSEN ,,VAIN JOKU LAUSE SIELTÄ TÄÄLTÄ ,,
        ÄLKÄÄ MENKÖ VIPUUN. , MIEHELLÄ OLI SEPALUSTA TUMMUNUT
        KATSOI SITÄ ,# SELVÄ JUTTU KUSIRAKKO HALKES.#, SE SIITÄ.

        teuta, en jakele ataapuhkausia kuten sinä enkä tarjoile negrofiili rikollisille ruumishuone seuraa kunten sitä enkä opeta Jeesuksen elukkana pilkaten tappavien lahtarin oppeja jne joten saatanallisuudes herra tunnetaan!


    • njunununup

      luterilaisuuden rikollisuuden oppiin erikoituneet lestadiolaiset, ovat todistaneet usean lahkon voimalla saatanan piruineen helevetin enkeleinä esiintyvinä rikollistensa suojelijoina rikollisuudensa omavanhirskaus opillaan jota kutsuvat rippi rituaaliksi jossa lapsiraukkoja pelotellaan helevetillä hiljaisiksi ja rikollisen pedofiilille annetaan saatanallisuuden palkintoja anteeksi rikokset.

      lestadiolaisuudessa on paljon saatanallisuuden paskaa mutta vähän ripimättömiä lasten takamuksia!

      • KiekukaA

        mITÄ ON RIPIMÄTTÖMÄN LAPSEN PERSAUKSIA .


      • onkohansenoin
        KiekukaA kirjoitti:

        mITÄ ON RIPIMÄTTÖMÄN LAPSEN PERSAUKSIA .

        On yhtäkuin: ei ole käynyt rippikoulua vielä?


      • 1bbyvyvb
        KiekukaA kirjoitti:

        mITÄ ON RIPIMÄTTÖMÄN LAPSEN PERSAUKSIA .

        kännystä kirjoitin, "repimättömiä"


    • kaltimonkaiku

      Onko Joensuussa saarnattu lapsiin kohdistuva vaino synniksi?

      • gkfkkeke

        on varmaan! rikollisuuden rippi rituaalia tiukennetaan, ei rikollisen kohdistuen, mutta lapset peloteltiin ennen saatanalla ja helevetillä ja nyt muistutetaan kuinka polttivat lapsiakin noitarovioilla... arvaan Eihän herrat luovu luontais eduistaan niin vain....


    • miksisalataan

      Toivottavasti tätä rikosta käsitellään Joensuun saarnaajien kokouksessa. Tämä tulee ravistelemaan esikoislestadiolaisuutta yli valtakunnan rajojen. Toivotaan että asia olisi esillä Joensuussa, koska oikeuden pöytäkirjoja tulee julki. Totuus tulee raakana esiin kuun lopulla.

      • kfkfkvkdk

        Tietäähän sen tuloksen jo ennakkoon...
        Harvoin valtion kirkon rikollinen joutuu vastaamaan teoistaan, Väittään, että uskonveli pelastaa periaate toimis... mene ja tiedä...


      • nylnbu

        #Väittään# = Väitetään


    • pielisenpojat

      Salailu jatkuu vielä ja kun lehdistö haluaa haastatteluja niin lausunnot on yhtä sekavia kuin sakramenttien anastamisesta annetut. Toivottavasti lausunnot antaa joku muu kuin karjalankarhu. Hän sotkeutui niin omiin valheisiin että jopa höytiäinen ja pielinen meinas sekoittua.

      • teuta01

        "PIELISEN POJAT oy LAHDESSA ##
        -
        SE ON BETONI FIRMA ,OLLUT n.KYMMENEN -15 VUOTTA, KUKONKOSKEN TEOL-
        LISUUS ALUEELLA , SILLOIN JO KUN HÄYTIÄISEN PINTAA LASKETTIIN , JA HALUTTIIN NOIN 3-4 M PUDOTUS PINNASSA , SE RYÖSTÄYTYI J A YHEN ÄKISYI OLI PINTA LASKENUT , n 8M , EI KAI SE KAAHU OLLUT JO SILLOIN REMMISSÄ.
        -
        EN PAREMMIN SANO MUTTA PELLON TAKIA SE LASKU TEHTIIN, JA TULIHAN SIELLÄ
        PALJON VESI JÄTTÖ MAITA, ,SE ON VAAN KUMMALLISTA , KUN SE TAPAHTUU ,,,
        KOHDALLASI EI SE OLE SINUN ENNEN KUIN OLET SEN LUNASTANUT VALTIOLTA...
        VAIKKA LUULIS., OLEVAN .
        -
        RANTASI ON KAUKANA VALTION MAA ON VÄLISSÄ , EIK ÄAUTIOLLE RANNELLE VOI
        MITÄÄN RAKENTAA,. SE ON SELVÄ. MUTTA KUKA SIITÄ HYÖTYI (VALTIO) JA
        KUNTA , KUMPIKIN ALKAA VEROTTAA HETI KUN SE ON TAPAHTUNUT... ETTEN PAREMMIN SANO, ...
        -


      • 4f22g5t
        teuta01 kirjoitti:

        "PIELISEN POJAT oy LAHDESSA ##
        -
        SE ON BETONI FIRMA ,OLLUT n.KYMMENEN -15 VUOTTA, KUKONKOSKEN TEOL-
        LISUUS ALUEELLA , SILLOIN JO KUN HÄYTIÄISEN PINTAA LASKETTIIN , JA HALUTTIIN NOIN 3-4 M PUDOTUS PINNASSA , SE RYÖSTÄYTYI J A YHEN ÄKISYI OLI PINTA LASKENUT , n 8M , EI KAI SE KAAHU OLLUT JO SILLOIN REMMISSÄ.
        -
        EN PAREMMIN SANO MUTTA PELLON TAKIA SE LASKU TEHTIIN, JA TULIHAN SIELLÄ
        PALJON VESI JÄTTÖ MAITA, ,SE ON VAAN KUMMALLISTA , KUN SE TAPAHTUU ,,,
        KOHDALLASI EI SE OLE SINUN ENNEN KUIN OLET SEN LUNASTANUT VALTIOLTA...
        VAIKKA LUULIS., OLEVAN .
        -
        RANTASI ON KAUKANA VALTION MAA ON VÄLISSÄ , EIK ÄAUTIOLLE RANNELLE VOI
        MITÄÄN RAKENTAA,. SE ON SELVÄ. MUTTA KUKA SIITÄ HYÖTYI (VALTIO) JA
        KUNTA , KUMPIKIN ALKAA VEROTTAA HETI KUN SE ON TAPAHTUNUT... ETTEN PAREMMIN SANO, ...
        -

        lestadiolaisissa, on niin saatanallisuuden järjettömiä että heidän pitää usein muistuttaa itseään ja toisia "ETTEN PAREMMIN SANO"
        Jos ei osaa paremmin sanoa niin olkoon hiljaa ja sulkekoon tietokoneet!


    • ghg342thtrhyg

      Jeps! Ja suomen surullisen kuuluisa valtion kirkko antaa rikollisuudelleen oikeuden toimia ja tukee sitä kirkkoon kuulumattomien IHMISTENKIN maksamilla verorahoilla ihmisyydestään luopuneiden rikoksien kulujen peittämiseksi.
      Joten ilmeisesti, kirkko ja poliitikot ovat samaan rikollisuuden asialla. JÄRJETÖNTÄ KANSALAISTEN TURMELEMISTA... LASTENKIN...

    • vhthjytirtu

      Onko mitään luotettavaa tietoa tullut esiin?

      • EikoskaanEi

        Ei eikä tule..


    • totuuseipalatulessakaa
    • jnhnhbhbhuo

      Lapsiin kohdistuneet raakuudet pitää asettaa esiin vaikka taustalla onkin suomen valtion kirkko rikollisuuden lahkoineen.... tai juuri sen vuoksi....

    • Empiiri

      Tysfjordin pedofiiliasiaa yritetään poistaa sivustoilta. Kyllä se on niin suuri asia herätysliikkeet historiassa, että se pitää selvittää. Johtoryhmä Lapista joutuu tulemaan julkisuuteen haluavat tai eivät.Kun nämä paljastuvat, sakramenttiasiassa jää sivuasiaksi.

      • Mariahejho

        Empiiri
        Millätavalla poistaa sivulta?
        Olemme kovan työn keskellä täällä järjestelemään tiedot Teille seurakuntalaisille.
        Vielä uskallan toivoa ne valmiiksi kuunvaihteeseen.
        Tuleen Teille takaisiin.
        Ystävällisesti jos on epäselvyyksiä tai muuta tarvitsen tietää olkaa vapaita kysymään tähän liittyviä asioista.


      • Missätapahtuu
        Mariahejho kirjoitti:

        Empiiri
        Millätavalla poistaa sivulta?
        Olemme kovan työn keskellä täällä järjestelemään tiedot Teille seurakuntalaisille.
        Vielä uskallan toivoa ne valmiiksi kuunvaihteeseen.
        Tuleen Teille takaisiin.
        Ystävällisesti jos on epäselvyyksiä tai muuta tarvitsen tietää olkaa vapaita kysymään tähän liittyviä asioista.

        Tuleeko tiedottaminen tapahtumaan myös muualla kuin Tysfjordissa? Esimerkiksi Suomessa?


      • Mariahejho
        Missätapahtuu kirjoitti:

        Tuleeko tiedottaminen tapahtumaan myös muualla kuin Tysfjordissa? Esimerkiksi Suomessa?

        Missätapahtuu.

        Tysfjordin asiaa tulee erikseen.
        Sitä Ei ole vielä aloitettu.
        Kestää aikaa, uhrien määrän johdosta.

        Minden ja kumppanien harrastukset Hovioikeudessa yksi edellisessä olevassa Oikeuden asiassa tulee nyt ensiksi.
        Kyllä tulee tiedotukset Suomeen.
        Eri maiden viranomaisten kautta kestää aikaa. Toivon tämän kuun loppupuolella.

        Erittäin erikoinen tilanne,
        asioita Ei hoidettu Suomen lain mukaisesti, tai muiden maiden lain mukaisesti, vuosikausien aikana tulee nyt esiin seurakuntalaisille ja yleisölle.

        Olkaa ihan vapaita kysymään tähän liittyviä asioista.
        Anteksi kielivaikeuksista.
        Uhrien ja todistajien identiteettien suojelemista on agendan ykkösasia.


    • Mariahejho

      Empiiri

      Tysfjordin pedofiilian uhrit.
      Syyskuussa oli 40 Lasta
      Lokakuussa 53 Lasta

      Määrä nousee.
      On vaikeuksia saada ne nuoremmat puhumaan.
      Poliisi on laajentanut etsintä alueen, siis Ei ainoastaan Tysfjordin alueelta enää.

      • Kiinnostunut1

        Onko tekijöissä saarnaajia? Miten tekijät selittävät tekojaan?


      • Mariahejho
        Kiinnostunut1 kirjoitti:

        Onko tekijöissä saarnaajia? Miten tekijät selittävät tekojaan?

        Kiinnostunut1.

        Seuramme tilannetta ja poliisille työnrauhaa uskomattoman ja laajan työn keskellä.
        Erittäin pahalta näyttää.

        Niin kun ollaan epäilty!!
        Me jotka on ulkopuolelta seurannut vuosikymmeniä Esikois lest suuden pahan vallan käsitteleminen haavoittuvien OIKEUSJÄRJESTÖN ULKOPUOLELLA OLEVIA LAPSIRYHMIÄ seksuaalirikosasioissa.

        MIKSEI Esik lest suuden johtoa ja saarnaajia on hoitamassa rikoksia maiden lainmukaisen tavalla?

        MIKSEI
        ILMOITTAUTUMISVELVOLLISUUS
        EI OLE /ON KÄYTETTY
        ESIKOISLESTADIOLAISUUDESSA??

        HAAVOITTUVIEN LAPSIRYHMIEN PUOLELLA!!

        MIKSEI JEESUS OLE HAAVOITTUVIEN LAPSIEN YSTÄVÄÄ ESIKOISLESTADIOLAISUUDESSA ??

        MIKSEI Esik lest suuden johtoa ja saarnaajia Ei ole vieläkään areenalla,
        Meillä on 2016 -10-12 A.D. ??

        MISSÄ OVAT Esik lest suuden
        Poliisit ja Juristit ??


      • Kiinnostunut1
        Mariahejho kirjoitti:

        Kiinnostunut1.

        Seuramme tilannetta ja poliisille työnrauhaa uskomattoman ja laajan työn keskellä.
        Erittäin pahalta näyttää.

        Niin kun ollaan epäilty!!
        Me jotka on ulkopuolelta seurannut vuosikymmeniä Esikois lest suuden pahan vallan käsitteleminen haavoittuvien OIKEUSJÄRJESTÖN ULKOPUOLELLA OLEVIA LAPSIRYHMIÄ seksuaalirikosasioissa.

        MIKSEI Esik lest suuden johtoa ja saarnaajia on hoitamassa rikoksia maiden lainmukaisen tavalla?

        MIKSEI
        ILMOITTAUTUMISVELVOLLISUUS
        EI OLE /ON KÄYTETTY
        ESIKOISLESTADIOLAISUUDESSA??

        HAAVOITTUVIEN LAPSIRYHMIEN PUOLELLA!!

        MIKSEI JEESUS OLE HAAVOITTUVIEN LAPSIEN YSTÄVÄÄ ESIKOISLESTADIOLAISUUDESSA ??

        MIKSEI Esik lest suuden johtoa ja saarnaajia Ei ole vieläkään areenalla,
        Meillä on 2016 -10-12 A.D. ??

        MISSÄ OVAT Esik lest suuden
        Poliisit ja Juristit ??

        Kiitos asiallisesta vastauksesta kysymykseeni.


      • teuta0115

        "MARIENJHJPO "
        ONKO MATIKKAHEIKKO JOS 40 LISÄTÄÄN ? 13 =53 EI KAI UUSIA VAAN KAIKKIAAN TAPAUKSIA ERI KOHTEET . ERI AIKAAN ,.TEKO HETKET JOSKUS ENNEN . SE ON HYVÄ
        ETTÄ TULEE ESIIN, JOS SITTEN VOITTE TEHDÄ MYÖS JOTAKIN .
        -
        TUOSSA AIKAISEMMIN SIVUTTIIN mAHDOLLISIA POISTOJ A,, TÄÄLLÄ ON JO OLLUT
        ELI VARI NIITÄ ,TEE VARMISTUS KOPIOT ,ETÄ VOIT TARPEEN TULLEN LYÖDÄ FAKTAT
        PÖYTÄÄN , JOTKA SITEN JÄÄ SULLE MUISTOKSI. OLIKO JO POISTIJ A,, VARO NIITÄ
        HARRASTAA TIUKKISTEN POPPOO , JOK AON JO SOLUTTAUTUNUT YLLÄ' PITOON .
        --


      • Mariahejho
        Kiinnostunut1 kirjoitti:

        Onko tekijöissä saarnaajia? Miten tekijät selittävät tekojaan?

        Kiinnostunut.

        Unohdin vielä ...

        "Miten tekijät selittävät tekojaan?"

        Ei uhrit, eikä tekojat ovat vielä kuultu.
        Uhrien määrä kasvaa jatkuvasti.

        Tilanne on niin paha kun se voi olla.
        Erittäin tärkeää että jokaisen ihmisen ILMOITTAUTUMISVELVOLLISUUS
        Tulee käytetty kun kysymys on lapsien seksuaalirikosasioista.

        EI YKSIKÄÄ LAPSIRYHMÄ YHTEISKUNNAMME KUULUU OLEMAAN OIKEUSJÄRJESTÖN ULKOPUOLELLA !!
        EI EDES ESIKOISLESTADIOLAISUUDESSA!!

        Viranomaisten työn estäminen On rikollista.


    • Empiiri

      Kiitos asiallisesta tiedoista.

    • Hirveää
    • Mariahejho

      Mariahejho 12.10.2016 13:40

      Hyvin yritetty, ET onnistunut!!!

      Terv Mariahejho

      • teuta0115

        SE ON JUURI SIITÄ MITÄ KEHOITIN SINUA VAROMAAN . ..."
        SIKSI OLE VAROVAINEN (SUOT ON VETELIÄ.SINNE UPPOAA, ).


    • olematarkkana

      Teuta nyt katsoa sivu SAKRAmentit!

    • Hei.
      Nyt minä voi välttää sekaannusta ja jatkaa raportti loppuun asti.

      Palaan asiaan.

    • Hyvinteit

      Hei Mariahelho! Oikein teit, kun rekisteröit nimimerkkisi. Nyt muut eivät voi silla kirjoitella soopaa! Kiitos!

    • petospili

      Nyt on aika täysi.

    • Empiiri

      Kiitos tähänastisista toiminnastasi Mariahejho. Jonkunhan tämäkin riihenperkaus on tehtävä.

      • Empiiri
        Entinen Mariahejho täällä,
        13.10.2016 20:38 lähtien
        Olen MariaII.

        Kiitoksia Teillekin!!

        Sattui olemaan se henkilö, vauhdilla ottamassa jarrulta kiinni.

        12 Lapinpoikien erikois pika ekspressillä, missä asiat /rikokset EI ole hoidettu Oikeusjärjestön lain mukaisesti, mm
        ILMOITTAUTUMISVELVOLLISUUS EI OLE KÄYTETTY!!

        Kesällä 2014 hämmästyttävän tiedoten oli väärinosoitettu.
        Tuli minulle.
        Siinä reissulla ollaan.
        Syksyllä 2016 yleisön kanssa keskustelulla, Erittäin hyvä päätös.

        Tämä tulee olemaan SE erikoinen tilanne.

        Hetki kerrallaan, ja eteenpäin.


    • Hei!

      Raportti on valmistunut eikä teidän vanhin saarnaajat mainita siinä. He ovat vapaalla syytöksistä.
      Heillä ei todettu että oikeuslaitosta käyttäneet väärin.

      Norjan maa on tilanne todella erillainen. Norjassa on asia aika vakava.

      Viellä tulee monia asiaa, kun raportti saa oikeudessa tuomarin nimet allensa.

      Kiitos että voitte odottaa.
      Palaan teille asiaan.

    • Empiiri

      Kaksoisagentilla on kiire. Kaikki paljastuu aikanaan.

      • Totuus-vaatii-vastuutta

        Empiiri 15.10.2016 22:58

        Kiitos Empiiri.
        On jo paljastettu.
        Asiaa on ilmoitettu, seuraamme hänen likkeet ja nimimerkit, Sinisella tekstillä meille annettu, täällä Suomi24 palstoilla.

        Terv ent Mariahejho


      • Totuus-vaatii-vastuutta kirjoitti:

        Empiiri 15.10.2016 22:58

        Kiitos Empiiri.
        On jo paljastettu.
        Asiaa on ilmoitettu, seuraamme hänen likkeet ja nimimerkit, Sinisella tekstillä meille annettu, täällä Suomi24 palstoilla.

        Terv ent Mariahejho

        Ilman todisteita puhut täällä nimeltä mainiten ihmisistä paskaa.

        Nämä kaikki, jotka sinua täällä haukkuvat ja kiusaavat tekevät ihan oikein, jollet voi todistaa väitteitäsi.


        Pelkkä ruotsalainen mulkku sinä olet, mariahejho. Vai mitä?
        Me suomessa ammuttiin kaltaisiasi paskiaisia kasapäin rajalle sodan aikana.


      • mikä-lie-taivaanr
        Päästän_Höyryy kirjoitti:

        Ilman todisteita puhut täällä nimeltä mainiten ihmisistä paskaa.

        Nämä kaikki, jotka sinua täällä haukkuvat ja kiusaavat tekevät ihan oikein, jollet voi todistaa väitteitäsi.


        Pelkkä ruotsalainen mulkku sinä olet, mariahejho. Vai mitä?
        Me suomessa ammuttiin kaltaisiasi paskiaisia kasapäin rajalle sodan aikana.

        Niin, tuskin tämä nainen on. Kuka näistä aina tietää.


    • Hanswn

      Onko saarnaajia epäiltyinä?

    • Totuusesiinik

      Ompa hiljaista...
      Ennenkuin kaikki nimet paljastuu.. Kaikki Vääryydet tulee kyllä ilmi!!

    • lapssuomen

      Onko uutta?

    • selvitettävä

      Kuinka tämä on vielä selvittämättä?

      • 89756

        Omertan laki!


    • selvitettävä 5.12.2016 11:02
      Mariahejho täällä.

      Tarkoitatko esik lest suuden seurakunnan sisällä.
      Rikokset on kuulema " hoidettu siinä armon meren pohjalla missä kalastuminen on syntiä" !!!

      Poliisin työn kasvaa Tysfjordin rikosasian laajuuden kanssa.
      Suurimman osa hyväksikäyttö tapauksista on 10-30 sitten.
      Siihen aikaa olivat tiheät käynnit Tysfjordin seudulta Suomeen esik lest suuden alueihin.
      Poliisi epäilee uusimpia tapahtumia Ei ilmoitettuja poliisille.
      Tämä koskee myöskin tämänhetkisiä hyväksinkäyttötapauksia.
      Siis rikoskaruselli on vauhdilla meneillään riippumatta poliisin läsnäolossa.

      Nyt myöskin Lastensuojeluviranomaiset liittyvät ehkäisevän työn kanssa,
      16 läänin poliisejä, sekä kesk rik poliisi.
      Rikosasian laajuus on yksi asiaa,sen lisää tulee erittäin vakavia asioita ilmiin.
      Esim useammasta kuulustelusta tulee esiin että yhdellä uhrilla on useampia hyväksikäyttäjiä,monen vuosien kautta.

      Etsintätyön vierellä olevia ilmoitettuja tapauksia poliisityötä koskee myöskin ehkäisevän työn uusien rikoksien kanssa.
      Poliisi katsoo tämän työn ERITTÄIN tärkeänä.
      Mm tämän asian laajuudesta ja se että niin monta henkilöitä ja seurakuntia on ollut asian kanssa tiedossa, kuitenkin
      ILMOITTAUTUMISVELVOLLISUUS EI OLE KÄYTETTY.

    • Näin-se-vaan-on

      Näin. Tänään saarnattiin pedofiliaa vastaan.........

      • edistystä

        Hyvä. Missä?


      • Näin-se-vaan-on 27.12.2016 22:14
        Mariahejho täällä.
        Kiitos kirjoittamasi.

        Oliko sydämmestä vai ainoastaan sanoilla?

        Oliko pidetty Esirukouksia Tysfjordin uhrien puolesta?

        Kuka saarnasi?
        Missä me " Maailman lapsia " voimme kuunnella tämän saarnan?

        Onko tämä saarna alaskirjoitettu?
        Esim voiko sen tilata Majl inä?

        Ehkä liian monta kysymyksiä,
        Meillä Ei ole ketään joka me luottaa.
        Minä luotan nyt Sinuun.

        Viime viikolla vallittiin
        Marion Knutsen Vuoden pohjois Norjalainen 2016.
        Katso Nrk.no /nordland

        Entinen Esikoislestadiolaisten nuori nainen joka paljasti Tysfjordin skandaali, nyt paljon vihattu uskovasilta perhenjäseniltä.

        ON TULLUT KALASTETTU
        ARMON MEREN POHJALLA
        MISSÄ KAIKKI KALASTAMINEN
        ON SYNTIÄ!!!

        " TOTALFÖRBUD ATT FÖRA SAKEN VIDARE " Lapinvanhimmilta.

        " TÄYSIN KIELETTYÄ PUHUA ASIASTA ETEENPÄIN " Lapinvanhimmilta.

        Huhtikuu 2017 alkaa Tysfjord asia Maallisessa Oikeudessa.


    • Näin-se-vaan-on

      Eräs etelä Norjan saarnaaja, gällivaren joulu seuroissa, tänään tiistaina iltaseuroissa. Myös päivä seuroissa saarnaaja Egil sivusi aihetta.

      Kehoitettiin sellaisia ihmisiä, jotka tuntevat sellaiseen vetoa itsessään, hakemaan ajoissa ammattiapua.

    • puntittasan

      Siellä rupeaa puntit tutiseen muustakin kuin himosta kun oikeudenkäynnit lähestyy.

    • Teille saarnajin kokoukseen kuuluu poistaa
      Rikoslain lainmukaisen ILMOITTAUTUMISVELVOLLISUUS
      Syntilistanne.

      On kysymys Oikeusturvan huolehtiminen Teidän jumalanlapsista.

      EI SUOJELTUJA.
      EI VARJOITEJULTUJA.

      Esik lest suuden pedofiilia EI OLE
      Nimeltään Tysfjord saken!!

      Varsinkin Norjan saarnaajille ja lapin vanhimmille on paljon työtä tekemättä Norjassa.
      Norjan viranomaisten ja Ev Luth kirkon 20 v aktiivinen rooli asiassa, on laittanut Norja ykköspaikalla Skandinaaviassa lastenrikoksien käsitteleminen.

      Tilannen vakavuuden ja laajuuden syistä vaatii enemmän kun Jumalalle rukouksia, liikkeessä missä ylin johtoa Odd Minde Hovioikeuden Tuomarille vastaa ;" Minä En tarvitsee seurata minkään maan lakeja, ainoastaan Jumalan laki "
      Ja Esik lest laisia sekä " Maailman lapsia " menossa Oikeussaleihin todistamaan saa uhkailuja,
      Odd Minde, opettaja
      Gunnar Persäter, opettaja
      Ulf Bolsöy, lääkäri
      ( se Wikipedia, Lappmarkens äldste, Förstföddas församling Gällivare)

      ;" JOUDUTTE HELVETTIIN JOS MENETTE OIKEUSSALEIHIN TODISTAMAAN ".

      EI SAA OLLA NIIN ETTÄ ESIK LEST SUUDEN JOHDOLLA ON ASEMA PEDOFIILIEN PUOLUSTAMISTA MAIMME OIKEUDENSALEISSA.

      Esik lest suuden pedofiilin lapsien pahoinpitelyä, oraaliseksin pakottamiseen... ... ... suojelemista,
      EI SAA OLLA SUUREMMAN MERKITYKSEN ESIK LEST SUUDEN LIIKKEEN MAINEELLE KUN JUMALANLAPSIEN SIELUNTILANNE /MIELENTERVEYS.

      TEIDÄN SYNTIEN ANTEEKSI ANTAMISEEN VÄÄRINKÄYTTÖ LIIKKEESSÄNNE MAHDOLLISTAA LAJAA JA ERITTÄIN VAKAVAA LAPSIEN HYVÄKSIKÄYTTÖ KULTTUURIA.

      PAKOLLINEN SYNTIEN ANTEEKSI ANTAMISEEN SEREMONIA LAPSIEN SEKSUAALIRIKOKSIEN YHTEYDESSÄ ON RIKOLLISTA!!

      VUODESTA TOISEEN TOISTUVAA, TULEE TORTYYRIKSI.

      TÄMÄ KÄYTTÄMÄTTÄ ILMOITTAUTUMISVELVOLLISUUTTA JUMALANLAPSIEN SEKSUAALIRIKOKSIEN YHTEYTTÄ
      E I O L E M I T Ä Ä N T E K E M I S T Ä
      " ARMON MEREN POHJALLA "

      PIILOTTAA LAPSIEN SIELUNTILANTEET /MIELENTERVEYTTÄ
      MEREN SYVYYTEEN
      KUULUU 1690 LUVUN PIETISTISEN SIVISTÖMÄTTÖMYYTEEN.

      Vuodelle 2017
      Jumalan siunausta.

    • voipahuutta

      Onko tämä asia ollut saarnaajien kokouksessa käsiteltävänä?

    • eimitäänuutta

      Salailu ja pelottelu jatkuu kerrottiin saarnaajienkokouksesta terveisiä.

    • eteneekö

      Onko mitä uuttatietoa näistä rikoksista?

      • TEUTAO1

        EI MITÄÄN , VASTA MAALISKUULLA ALKAA TAPAHTUA,


    • Kunniankuukkeli

      Tästä keskusteltiin ruotsin kokoontumisessa. Pyritään pelastamaan lapinmiesten kunnia koska se on parempi niin.

    • TotuudenTähden

      Miksi teillä on tarvetta puida tätä kaikkea ja sotkea valheella? Menkää käymään Tysfjordilla ja keskustelkaa paikkallisten kanssa asiasta! Ainutkaan kristitty ei ole tässä kauheassa jutussa mukana eikä ole totuudessaan joutunut mihinkään. Kristityt ovat siellä murheissaan tapahtuneesta - sekin ymmärrettävä on jos seurakunnasta puhutaan ja lehdissä kirjoitetaan valheita lietsotaan juttuja mahdottomiksi.
      Ihan oikeasti menkää käymään ja kysykää seuratkaa niin ymmärrätte miten asia oikeasti on! Eikä tarvitse verrata vanhollislestadiolaisiin juttuihin sillä asia todellisuudessa on aivan kaukana siitä ja ihan erilaatua!

    • Juoruakat-kuriin

      Tiedän ainakin yhden vaimoihmisen,joka näitä juttuja keksii,laittaa liikkeelle ja sitten sivusta tarkkailee,miten porukka reagoi,hän "tietää"kuulemma tarkalleen,keitä nämä rikolliset ovat ympäri Suomea,jopa saarnamiehiä,ei kannata uskoa,jos vastaan tulee tällaisia noita-akkoja,omaa pahaa oloaan siirtävät toisiin,ehkä saavat joitakin hyväuskoisia puolelleen.

      • tuulituotuulivie

        Niin, niitä juoru-ukkojakin on valitettavasti, joille olisi hyvä laittaa HAME päälle. Ne ovat tietävinään kaikkia asiat, muka totuuden mukaisina.


    • Onkoasiakunnossa

      Ovatko kaikki pedofiilit ovat oikeudessa ja siellä tuomitaan ja uhreille annetaan apua, Kysykää ja selvittäkää. Vai peitteleekö eslest ry pedofiileja?

      • KNZ

        Siinä se ongellma onkin.
        Lapsien seksuaalirikoksien pimeäminen Esik lest liikkeellä EI TULEE seurakuntalaisilta.
        Se tulee ns Lapin vanhimmilta ja saarnaajilta opetuksena seurakuntalaisille.

        ;" Kristityn paikka EI OLE vankilassa."
        ;" Kaikki synnit on annettu anteeksi"
        ;" Vanhaa linjaa" on mallina.
        tarkoittaa
        ILMOITTAUTUMISVELLVOLLISUUS SYNTILISTASSA.
        Haavoittuvien Jumalanlapsien sieluntilanteet/mielenterveyttä
        piilotetaan mereen syvyyteen ns " Armon meren pohjalla" missä kalastuminen on kielletty.

        Valintani kalastaa " Armon meren pohjalla" on Oikeusturvan huolehtimistä Teidän
        Haavoittuville jumalanlapsista.
        Meillä on Suomen, Ruotsin, Norjan Ameriikan Oikeudenkirjat luettavaksi.
        Meille EI ollenkaan kuuluu minkälainen Jumalanusko yksityishenkilöillä on.
        Ainoastaan ja vain haavoittuvien lapsien puolella.
        Meitä kiinnostaa erittäin paljon Teidän liikkeen johdon käsitteleminen näitä rikosasioita
        joka kuuluu Suomen lain oikeusturvan sisäpuolella, jokaiselle kansalaisille.

        Tysfjord asiaa alkaa huomenna, koskee noin 40 pedofiilejä. Muistaakseni huomispäivän Oikeusasiaa ei koskee Esik lest pedofiili.

        Tärkein huomaitus Esik lest liikkeelle ja yhteiskunnalle on, miten vaarallista on piilottaa lapsien mielenterveyttä mereen syvyyteen.
        Tysfjordasiaa tulee olemaan tärkein todiste siihen.

        Tysfjordin uhreista Carl Edvard Urheim in kertomus uhrien tilanteesta on luettavaksi nyt
        ; vg.no/ Tysfjordsaken.

        ; Elinkautinen vankilatuomio on tullut 38vuotiaalle Lapsien sarja raiskaajalle Ameriikassa.
        Lest lais synynyt. On luettavaksi www.extoots.com

        Rohkeutta ja Hyvän Jumalan siunausta meille kaikille.


    • Väärähälytys

      ...jos on jättänyt joskus tämän kristillisyyden,hyljännyt Jumalan ja seurakunnan,voi olla että tekee tällaista kostaakseen,saisi pilattua kristittyjen maineen.

      • KNZ

        Aikoja kun tulee, milloin ei mitään tulee olemaan niin kun ennen, antaa yksinkertaisen " Isä meidän,joka olet taivaassa... ... ,
        ihan toisenlainen merkityksen.
        Uuden turvallisuuden.


      • piippaappuup

        Nimimerkille Väärähälytys,
        Kyllä se vaan niin on, että on syytä pyyhkiä suomut silmistä, kun kieltää, ettei meidän kristillisyydessä tällaista tapahdu.
        On hyvä ravistella pohjamutia myöten, että se oikea Kristillisyys, Herran Jeesuksen kirkastaminen saisi löytää sijansa.

        Nyt Kristuksen kirkastajat ovat saaneet kenkää, ja lainoppineet ja kirjanoppineet, omanvanhurskauden saarnamiehet ovat vallanneet tämän siunatun kristillisyyden.


    • lapsiasiavaltuutettu

      tämä kuuluu yhtenä asiana lapsista tulleeseen kirjeeseen.

      • KNZ

        Se on hyvää. Asiat laitetaan näkyviin.
        Antaa toivoa ja rauhoittaa " eilispäivän" Es lest Lapsirikosuhria/aikuisia.
        Antaa lohdutusta tänänpäiväisille , hiljaisuudessaan oleville, yksinäisenä taistelujien keskellä.
        Näitä lasten kirjeet tulee eri viranomaisten henkilöillekin.
        Kouluihin,sairaaloihin,kirjastoihin !! , eri kuntien , maiden, sosiaalitoimistoihin ... ... ...

        Meidän aikuisten asema on olla tukena pelästyville, syvän tuskan oleville lapsille/nuorisolle,
        joiden ainoa toivo on saada muutoksen/eron .
        Ankarien, uskonasioista jatkuvasti riitelevien Gällivaran ns lapin vanhinten/ maimme saarnaajien
        tuhoittavan vallasta.


    • Vieläkerranvoi

      Voivoivoivoivoivoivoivoivoivoivoivoivoivoivoivoivoivoivoivoivoivoivoivoivoivoi!

    • Approbatur

      Rakas Teuta, milloin voin tavata sinut livenä? Haluaisin keskustella kanssasi ja katsoa millaiset hampaat sinulla on. Olen ihastunut nettipersoonaasi ja teen eräänlaista tutkimustyötä mielikuvista, joita kaltaisesi tyypit saavat lukijoissa aikaan. Terv. Professori Hönö

      • tehdääntiedettä

        Voinko tulla istuntoon mukaan?
        Terv. Dosentti Masi


    • Ouyh45

      Onko tekijät jo tuomittu?

      • 23344567

        Miksi kysyt? Haluatko tuomita ja kuulla tuomioista? Miksi et haluaisi vapautua omista synneistäsi, joita varmaan on, vai eikö ole? Kristuksen oppiin voi tutustua Raamatusta tai menemällä johonkin terveeseen seurakuntaan kuulemaan siitä opista Älä mene Esikoislestadiolaisiin, siellä on tuomion henkin vallalla. Vain he voivat pelastua. Lahkolaisuutta, siis ERIseuraa on kitarakammoisilla tarjottavanaan.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1347
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe