Mikä järki sopia tapaamisesta ja sitten kadota?

eiymmärrä

Käy kyllä kirjautumassa mutta karkaa sitten saman tien.

38

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Panomieskö

      Minne on niin kiire ?

    • easy.come.easy.go

      Naiset tekee paljon tuota että lupautuvat treffeille mutta sitten peruvat tai katoavat. Luulen sen johtuvan siitä että naisilla on niin suuri kysyntä että nainen viime hetkellä alkaa ajattelemaa jotain että "kyllähän mä saisin komeammankin ja paremmin tienaavan miehen, ei mua huvita nähdä tota"

      • E-ro

        Juuri näin. Palveluissa roikkuessa itse kullakin on suuri kisaus vähän vielä katsella josko... Naisilla toki muutenkin on aina useampi kokelas tulilla, joten pehmosiahan he aina rupattelevat pitäessään mahdollisimman monta korttia pelissä. Tämän lähtökohdan kun ymmärtää, niin voi rueta pohtimaan kräkkäystekniikoita tuolle viheliäiselle käytökselle. Itse ainakin suosin intensiivistä tutustumistapaa, missä saa aidosti jonkun otteen toisesta, eikä tuommonen joka suuntaan onginta sytytä tai tule oikeastaan kuulonkaan. Naiset itsekin lopulta haluavat läähättäen remmin kaulaan joten mikäs tässä.


      • easy.come.easy.go
        E-ro kirjoitti:

        Juuri näin. Palveluissa roikkuessa itse kullakin on suuri kisaus vähän vielä katsella josko... Naisilla toki muutenkin on aina useampi kokelas tulilla, joten pehmosiahan he aina rupattelevat pitäessään mahdollisimman monta korttia pelissä. Tämän lähtökohdan kun ymmärtää, niin voi rueta pohtimaan kräkkäystekniikoita tuolle viheliäiselle käytökselle. Itse ainakin suosin intensiivistä tutustumistapaa, missä saa aidosti jonkun otteen toisesta, eikä tuommonen joka suuntaan onginta sytytä tai tule oikeastaan kuulonkaan. Naiset itsekin lopulta haluavat läähättäen remmin kaulaan joten mikäs tässä.

        Tuosta johtuen mun mielestä aikalailla ainoa tapa toimia on yrittää järjestää tapaaminen nopeasti parin tai muutaman päivän sisään koska tuntuu siltä, että jos nainen suostuu tapaamiseen vasta joskus viikon päästä niin sitten nainen alkaa epäröimään kuitenkin jossain vaiheessa ja peruu tapaamisen flunssaan vedoten. Viikossa ehtii nainen saamaan niin monta treffiehdotusta.. Kullikaruselli pyörii.

        Kerran mulla kävi niin että nainen perui jo sovitun tapaamisen siihen vedoten että "en tiedä olisiko meillä puhuttavaa treffeillä kun et ole täälläkään paljoa puhunut"
        itse ajattelin tuossa vaiheessa että mitä ihmettä :O, odotin koko ajan että puhuttaisiin sitten siellä treffeillä ja siksi olin hiljaa ihan tarkoituksella ennen treffejä..
        Syvä huokaus.


      • pillukaruselliko

        Noista syistäkö miehetkin sitten katoilee, tekee ohareita, peruu viime tingassa näkemisiä, selittelee "flunssa" ym. tekosyitä jne.? Ja eipä oo ollu edes mitään "George Clooney jännämiehiä" vaan ihan tavistakin taviksempia joilla ilmeisesti ylimitotetut luulot itestään...tai ehkä niilläkin sitten vaan on niin paljo vientiä.


      • shit.happens
        pillukaruselliko kirjoitti:

        Noista syistäkö miehetkin sitten katoilee, tekee ohareita, peruu viime tingassa näkemisiä, selittelee "flunssa" ym. tekosyitä jne.? Ja eipä oo ollu edes mitään "George Clooney jännämiehiä" vaan ihan tavistakin taviksempia joilla ilmeisesti ylimitotetut luulot itestään...tai ehkä niilläkin sitten vaan on niin paljo vientiä.

        Vaikea uskoa. Kun itse muistelen treffailuhistoriaani niin muistan vain kerran elämässäni peruneeni treffit edellisenä päivänä flunssan takia koska mulla oikeasti oli flunssa ja treffit olisi olleet liikunnalliset, siinä vain kävi niin että samassa viestissä kun ilmoitin perumisesta ja ehdotin naiselle uutta ajankohtaa niin nainen ei enää vastannut siihen :D


      • eipäihme
        shit.happens kirjoitti:

        Vaikea uskoa. Kun itse muistelen treffailuhistoriaani niin muistan vain kerran elämässäni peruneeni treffit edellisenä päivänä flunssan takia koska mulla oikeasti oli flunssa ja treffit olisi olleet liikunnalliset, siinä vain kävi niin että samassa viestissä kun ilmoitin perumisesta ja ehdotin naiselle uutta ajankohtaa niin nainen ei enää vastannut siihen :D

        Kuulostaahan toi tekosyyltä, jos flunssa muka estää tekemästä treffeillä jotain vähemmän liikunnallista.


      • treffitEiAinaOnnistu

        Minulla oli femmonen reffi kokemus et lähdin pitkään matkaan toiseen kaupunkiin. Hmm, perille päästyäni opiskelija asuntolan tuntumaan sitten fudeerasin et hetkinen missäs minun naiseni onkaan, ah haa, kysyn tuolta paksulta pullerolta joka yksin istuu tuolta tunteeko hän etsimäni henkilön nimeltä. S-shän oli se nainen. Huhu huh kävipä melko peikkomainen falaxi, siis minun etsimäni nainen, mi-minun hakemani nainen istui siinä silmieni edessä. Pitkää matkaa polkemassa hartioiltani sitten kävin piipahtamassa sisällä ja koska pihalla ilta hämärää, tästä syystä, toivoin mielessäni vielä hiljaa ihmettä, valoissa kaikki paremmin. Tämä oli sitten aivan liikaa minulle, siellä opiskelija asuntolassa kun nuori hoikka tyttö puolialastomana meni jätkäkaverin kanssa suihkuun. Läksin pois teko syyllä soitellaan. Mieleen jäi tytönpuseron alta töröttävät isot nännit mut ei auttanut.


      • treffitEiAinaOnnistu

        Aika tavallista et epäselvillä tiedoilla lähdetään tapaamaan sitten joutuu jomman kumman torumaksi.


    • 14plus16

      Hyvin yleistä naisten keskuudessa näyttää olevan. Mulle on lupailtu treffejä huomenna, ylihuomenna, ensviikolla, enskuussa ja viimeinen siirteli treffejä aina viime talvesta tähän syksyyn kunnes lopulta katos. Siis kaikki lopulta katoaa. En voi käsittää mitä naiset tuolla käytöksellään tavoittelee. Miksei voi suoraan sanoa että löysin komeamman miehen enkä aiokkaan tavata sua?

      • tämän.kokenut

        Juu. Kaikkein hauskinta onkin se kun nainen ITSE ehdottaa sulle lenkille lähtemistä ja kun kysyt sopivaa aikaa niin nainen hiljenee :DD


      • höpöhöpöpaskaa

        Minä ainakin lähden treffeille heti kun hiukankaan kiinnostava mies ehdottaa vaikka jo parin viestin jälkeen. Mahdollisimman pian näkemään vaan ettei haaskaannu turhaa vaivaa ja aikaa jos ei sitten miellytäkään. Monet miehet vaan lässyttelis nettiviesteillä niitä näitä jorinoita varmaan kuukausitolkulla vaan kadotakseen lopulta jos siihen vielä lähtisin.


      • Minämin

        paska heti löydä paskaa


      • ssdfsdgsdg
        höpöhöpöpaskaa kirjoitti:

        Minä ainakin lähden treffeille heti kun hiukankaan kiinnostava mies ehdottaa vaikka jo parin viestin jälkeen. Mahdollisimman pian näkemään vaan ettei haaskaannu turhaa vaivaa ja aikaa jos ei sitten miellytäkään. Monet miehet vaan lässyttelis nettiviesteillä niitä näitä jorinoita varmaan kuukausitolkulla vaan kadotakseen lopulta jos siihen vielä lähtisin.

        Kummallinen ristiriita kun näissä keskusteluketjuissa naiset väittää että lähtevät kyllä miehen kanssa treffeille nopeasti mutta miehet keskusteluketjuissa väittää että naisia ei saa mitenkään treffeille ja naiset vaan jaarittelevat ja viivyttelevät.
        Itse ehdotan tapaamista naiselle yleensä aina joko tokassa tai kolmannessa viestissä. Netissä chattailu on täyttä ajanhukkaa koska livenä näkee onko "kemiaa" eli onko se miehen ulkonäkö tarpeeksi hyvä naiselle.


      • TotuusTaruaIhmeellisempä
        ssdfsdgsdg kirjoitti:

        Kummallinen ristiriita kun näissä keskusteluketjuissa naiset väittää että lähtevät kyllä miehen kanssa treffeille nopeasti mutta miehet keskusteluketjuissa väittää että naisia ei saa mitenkään treffeille ja naiset vaan jaarittelevat ja viivyttelevät.
        Itse ehdotan tapaamista naiselle yleensä aina joko tokassa tai kolmannessa viestissä. Netissä chattailu on täyttä ajanhukkaa koska livenä näkee onko "kemiaa" eli onko se miehen ulkonäkö tarpeeksi hyvä naiselle.

        Samaa minäkin näissä keskusteluissa ihmettelen. Täällä naiset ovat kyllä heti lähdössä treffeille mutta käytännössä treffien järkkääminen on maailman vaikein asia heille jos sellaista ehdottaa.


      • treffimies_

        Eiköhän tuossa tapauksessa ole ollut ihan selkeesti kyse jostain homo pojasta trollaamassa. Usko vaan, niin niitä on paljonkin tuolla jotka leikkivät naista.
        Sen tiedät, et jos ei ala kuvaa tulemaan, mutta jatkaa juttua, niin kyseessä melko varmasti trolli.


      • etsivälöytääaina
        höpöhöpöpaskaa kirjoitti:

        Minä ainakin lähden treffeille heti kun hiukankaan kiinnostava mies ehdottaa vaikka jo parin viestin jälkeen. Mahdollisimman pian näkemään vaan ettei haaskaannu turhaa vaivaa ja aikaa jos ei sitten miellytäkään. Monet miehet vaan lässyttelis nettiviesteillä niitä näitä jorinoita varmaan kuukausitolkulla vaan kadotakseen lopulta jos siihen vielä lähtisin.

        Samoin tein itse kun olin treffailija. Paritkin treffit mahtui päivään. Puolessa tunnissa huomasin, onko toinen kiinostava vai. Mut vuosien etsintä kannatti. Löysin hyvän miehen.


      • NaisillaHelppoa
        etsivälöytääaina kirjoitti:

        Samoin tein itse kun olin treffailija. Paritkin treffit mahtui päivään. Puolessa tunnissa huomasin, onko toinen kiinostava vai. Mut vuosien etsintä kannatti. Löysin hyvän miehen.

        Helppohan se naisena on treffailla vaikka kymmentä päivässä ja senkun vaan valitsee komeamman. Tavis miehenä treffeille pääseminen edes kerran vuodessa on lähes mahdottomuus.


    • näintekeemiehetkin

      samoin mies hiljenee kuin ehdottaan treffeille, miehet hae vaan miss universiumi naista

      • bulllllshit

        En kyllä itse ainakaan ole koskaan kieltäytynyt treffikutsusta jos olen vastannut tai aloittanut itse keskustelun naiselle.


    • sigh.of.unrelief

      Kerran mulle kävi niin, että ehdotin tinderissä naiselle tapaamista niin hän sanoi "mennään ihmeessä mutta etkö haluaisi tutustua ensin?"
      Eikö ne treffit ole juuri sitä tutustumista varten..... :D? Ja tämäkin nainen muuttui myöhemmin mykäksi kun suostuin "tutustumaan ensin" ja ne "mennään ihmeessä" -treffit jäi vain haaveeksi.

      • aikuisethaloo

        Miksi jäi vain haaveeksi. Voisithan sinä ehdottaa uusia treffejä.


      • kdkkkkkkkkkksl

        Varmaan just se tutustuminen paljasti, ettei halunnut sun kanssa treffeille.


    • Onnenköytääkö

      Minäkin sain pakit pari pvää ennen treffejä kun entinen nainen ilmestykin just kuvaan, tais olla ukkomies sekin "leski",
      typerää vanhalta 60 v
      Vielä en ole toivoton mutta profiili tauolla että jaksaa taas koota itsensä valehtelijoiden haavoista
      Positiivistä syksyä iloa kaikille!

    • Miehetsamanlaiset

      Minä olen juuri kokenut samaa miehen kanssa, kirjoiteltiin pari kertaa ja meillä näytti olevan paljon yhteistä ja minun mielestä synkkasi, minä olin se joka ehdotin tapaamista ja mies sanoi "Ehdottomasti!" Ruvettiin kirjoittaa siitä että missä tavattaisiin mutta sen jälkeen ei ole mies ollut kyseiselle sivustolla edes kirjautunut, varmaan taas joku joka vaan etsi sitä pientä flirttiä netissä ja sitten häipyi... Niin että ei miehetkään ole sen parempia. Jos minua kiinnostaa mies niin minä kyllä lähden ulos mutta en mihinkään että tulee joku pano kutsu vaan oikeille treffeille, kahvin kera.

      • oma.mielipiteeni

        Vaikka kahvista tykkäänkin niin itse en harrasta kahvitreffejä, jotain liikunnallista paljon mielummin.


      • näyttelylle

        Mitä sinne kahville ? Montako hammasta minulta on vedetty pois ?!


      • jjdjdjdkksks
        oma.mielipiteeni kirjoitti:

        Vaikka kahvista tykkäänkin niin itse en harrasta kahvitreffejä, jotain liikunnallista paljon mielummin.

        Mä inhoan liikuntatreffejä. En siksi, etten liikkuisi, vaan siksi, että haluan treffailla ympäristössä, jossa voi esiintyä vähän laitetumpana. Todellakaan en halua esiintyä ensimmäisillä treffeillä verkkareissa, tukka ponnarilla ja meikittä, kuten liikuntatyyliini kuuluu.


      • oma.mielipiteeni
        jjdjdjdkksks kirjoitti:

        Mä inhoan liikuntatreffejä. En siksi, etten liikkuisi, vaan siksi, että haluan treffailla ympäristössä, jossa voi esiintyä vähän laitetumpana. Todellakaan en halua esiintyä ensimmäisillä treffeillä verkkareissa, tukka ponnarilla ja meikittä, kuten liikuntatyyliini kuuluu.

        Tuo on miehelle paljon parempi vain kun näkee naisen vähemmän laitettuna.
        Itsellä on liikuntatreffien lisäksi myös tapana harrastaa aikaisessa vaiheessa saunassa käymistä niin näkee naisen kokonaan ilman meikkiä. Naista pitäisi kuitenkin voida katsoa myös ilman meikkiä..


      • jjdjdkdkdk

        No meikittömänä mut vois aika nopeastikin nähdä muutenkin, mutta verkkarit on sellainen kammotusasu, että hyi olkoon. Mielelläni en myöskään näkisi miestä heti verkkareissa. Epäseksikkäin vaatekappale maailmassa heti pitkien kalsareiden jälkeen.


    • karu.todellisuus

      Yhtälö kiinnostava nainen ja tapaaminen livenä = mahdoton, voit valita vain yhden.

      Miehen on pakko tyytyä siihen mitä saa jos aikoo ikinä päästä treffeille puhumattakaan parisuhteesta.

      • PalstanRuminMies

        Totta. Nainen valitsee ja mies tyytyy siihen kenet saa. Poislukien komeat miehet joilla on valinnan mahdollisuus eli pieni prosentti. Meillä rumilla on se etu et ei tarvitse edes tyytyä kun ei ole mahkuja naisten hypergamian takia siihenkään.


      • pärjäähyvinyksin

        Niin se on kyseessä olevan tilanteessa, koska hän on on mieluummin yksin kuin toimisi suhteessa vastoin omia periaatteitaan. Oikeastaan jos aivan totta puhutaan hän mieluummin kuolisi kuin toimisi vastoin omaa sisintään.


    • sittenjasitten

      Se on se JÄNNITYS

    • mies34-turku

      Mitä järkee naisen vasta yksi viesti ja sitten kadota.

      • candy.shop

        Naisella on siellä 100 muutakin halukasta miestä, valitettavasti naiset on nettideittailussa kuin karkkikaupassa, voivat olla yhdessä vaiheessa jo valitsemassa tietynlaisen karkin mutta muuttavatkin mielensä hetkessä.


    • kaffeetsovittu

      Itellänikin eräs naistreffikumppani istui autossaan isolla parkkipaikalla ja haukkui minut jälkeenpäin kun en muka tullut ja varmaan hänet olisi pitänyt tunnistaa autostaan...

    • enmyy

      Ei kannata panomiehen kans

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2184
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      50
      1714
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      35
      1537
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1456
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe