Miten saada anoreksia

Oiis

Täö saattaa kuulostaa tyhmältä mut haluistin laihtua kunnolla oon 46 kg ja 156 senttimetrii pitkä ja haluisin laihtua tai ynm auttakaa

13

656

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • struggling

      No v#ttu laihduta! Ei anoreksiaa vaan saada, se on mielen sairaus. Sä voit laihduttaa terveellisesti ilman että paskot sun sydämen ja muut sisäelimet. Sairastan ite syömishäiriötä ja toivon että saisin siihen apua pian...

    • oliiivia02

      mäki haluisin anoreksian:)
      ite oon kauheen läski, noin 173 cm ja
      about 57 kg!! mut siis nää vinkit on auttanu ainaki mua (laitan tähä vaa pari koska ei jaksa kirjottaa kauheeta romaanii)

      1. jos syöt vaikka leipää, juo joka haukun jälkeen kulaus vettä.vatsasi täyttyy nopeemmin
      2.syö vain muitten seurassa,älä ikinä yksin
      3.syö paljon vihanneksia ja hedelmiä
      4.syö joka päivä alle 600 kcal
      5. jos syöt liikaa, oksenna tai mee 2 h lenkille
      6. jos huvittaa syyä kato thinspoo..
      7. ..tai sit pure purkkaa ja juo vettä
      8.liiku joka paikkaan kävellen,älä autolla
      9.syö mahollisimman pieneltä lautaselta ja pienellä lusikalla/haurkalla jotta nöyttäis et ruokaa ois enemmän
      10.mene kaverin luo sil siellä ei välttis tuu syötyä toisin kuin kotona

      toivottavasti näistä ois apua😊

      • Lintu95

        Anoreksia on sairaus. Älä halua olla sairas. Olet oikeasti ihan hyvänpainoinen. Ohjeesi ovat vain itsensä kiduttamista. Ja laihduttamista pitää miettiä vasta kun on aikuinen ja oikeasti ylipainoinen, anna itsesi kehittyä rauhassa ja opettele hyväksymään itsesi sellaisena kuin olet.


      • Anonyymi

        Aika hyvä syö vaan muiden seurassa, mulla on ED ja jos mahdollista niin EN ikinä syö toisten seurassa koska omituinen syömistyyli, ruuat, hidas syöminen ja ruuan vähäisyyshän kiinnittää just ihmisten huomion 🙄 anorektikot ei oksenna ellet sitten ole ana/mia, mutta tän keskusteluketjun aloittajalle olet ihannepainoinen pituus -110, en voi ymmärtää minkä takia joku haluaa mielenterveysongelman ollakseen laiha ja mahdollisesti pilaat terveytesi lopuksi elämää onko sen arvoista olla laiha?????


    • Äiti69

      Toi ei mitenkään SAATA kuulostaa tyhmältä..toi on ihan oikeesti tyhmää! Anoreksia on tosiaan mielen sairaus, ja se kellä sellainen on tai on ollut, ei tosiaan toivo sitä kenellekään! Lakkaa toivomasta sellaista, mikä voisi pahimmassa tapauksessa viedä sun hengen ja vähintäänkin elämänilon.

    • Dontt

      Haluatko sä oikeesti käyttää sun nuoruuden ruualla leikkimiseen? Sä oot ihan hyvän kokonen, jos on pakko laihduttaa niin terveellisesti sitten. Kukaan tän kokenu ei oikeesti haluis anoreksiaa enää, se vaikuttaa koko loppuelämään.

    • Liibaalaabaaa

      Ei anoreksiaa saada tai voi haluta. Siihen sairastutaan salakavalasti, silloinkun olet anorektikko luulet olevasi terve ihminen eikä sinussa ole mitään vikaa. Pelissä näet mörön ja ruoka on hirviö, mutta muille ihmisimle kerrot olevasia terve. Järkeä käteen! Tai ottakaa edes asioista selvää.

      • Anagirl02

        voi haluta. Oletko kuullut pro anasta?


    • lihava6

      niii no kun oon 156cm ja painan 56kiloo

    • Katariinakana

      Ite oon 13v 145cm ja noin 38kg koen itseni läskiksi, kannattaa ladata yazio sovellus se on sellanen ruokapäiväkirja missä näkyy rasva,hiilarit,proteiini ja kalorit eli siis merkataan sinne mitä syö aamulla,päivällä, illalla ja välipalat. Laitetaan itselle painotavoite. Siellä voi myös meekitä liikunta suorituksia. (On myös resepti ideoita yms mut kai vaan pro versiossa en ole ihan varma) mutta niin

      • tämäonnimimerkki

        Vaihtaisit ihmeessä FatSecretiin, täysin suomenkielinen liikunta- ja ruokapäiväkirja. Sen lisäksi hyviä sovellutuksia laihtumiseen on mm. Sports Tracker, See How You Eat, Meal Logger ja paras viimeiseksi; Google Fit.


    • renttusisko

      Miksei koskaan kuule esim.

      "Haluan sairastua masennukseen"
      "Haluan sairastua skitsofreniaan"
      "Haluan sairastua kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön"
      "Haluan päihdeongelman"
      "Haluan sairastua BEDiin"

      En ole koskaan kuullut kenenkään kysyvän missään neuvoja sairastua noihin psyykkisiin sairauksiin, joiden joukossa on myös yksi syömishäiriö. Minkä ihmeen takia sitten anoreksiaan halutaan niin kovasti sairastua? Miksi ihmeessä kukaan haluaisi olla sairas? Keksikää nyt hyvät ihmiset parempia unelmia ja jotakin järkevää käyttöä elämällänne. Miten olisi vaikkapa: haluaisin olla onnellinen, olisiko kenellekään vinkkejä siihen?

      Älkää halutko sairastua, anoreksia ei ole mikään kaunis, herkkä ja suloisen romanttinen prinsessatauti. Se on vakava sairaus. Jos haluat laihtua, laihduta toki. Älä kuitenkaan luule, että anoreksia olisi vastaus ongelmiisi. Se ei ole. Jos haluat laihtua, laihduta järkevästi ja ilman, että tuhoat kehosi, ihmissuhteesi ja elämäsi. Älä halua olla sairas. Pyri mieluummin olemaan onnellinen.

    • varokaa

      Tuhannesta anorektikosta kuolee 5.
      Elimistö menee häiriötilaan, joka ei enää korjaudu.
      Älkää halutko anoroksiaa !!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4336
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2209
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1724
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1468
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1400
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1195
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe