talotoimikunnan puheenjohtaja

etolemitään

Ei se tarkoita että sinun pitäisi aktiivisesti seistä ovenpielessä kyttäämässä muiden menoja, vaikka oma elämäsi on satavarmasti tylsää.
Oma vikasi kun olet päsmäri, juoruilija, pahanilmanlintu.

Ja olet puheenjohtaja, koska tarvitset sitä. Se on turhan elämäsi keskiössä.
Muut eivät tarvitse sinua.

Talotoimikunnan puheenjohtajalla ei ole kaupungin vuokratalossa mitään erioikeuksia, vaikka itse harhaisessa päässäsi niin fantasioit.

5

226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • narisijapelkää

      Olet todella kade ihminen, kun nariset täällä. Vuodata tunteesi puheenjohtajalle jos noin närästää.

      • heh_trolli

        ja sinä taidat olla pahemman luokan sympatiseeraaja.
        Oletko tämän kyylän talotoimikunnan puheenjohtajan vaimo
        tai joku läheinen? Vai oletko itse juuri tämä kyylä talotoimikunnan puheenjohtaja. Onko sulla oikein osake? Voi että! isolla herralla on oikein OSAKE. tiedä että sinä olet sijoittajan ja pankin pelinappula.

        TaloOsakkeellasi voit pyyhkiä persettä.
        Sinä eikä kukaan muukaan ole vuokralaiseen nähden etuasemassa vaikka paskan tärkeällä tärkeilijällä olisi osake. Kuvittele olevasi vaan isokiho mutta älä leiki Jeesusta. Sä olet loppujen lopuksi ihan hupiukko ja sulla on täysin samat säännöt kuin muillakin. Keksi parempaa tekemistä kuin kyttäääminen. mene vaikka pelaaman bingoa vanhusten kanssa. Ugh!


    • kaikkiedut

      kannattaa ajatella positiivisesti jos joku kyttää, onhan silloin talossa ilmainen "valvontakamera"

      • valvontakamer

        Kyllä turvallisuudesta voi huolehtia muutenkin kuin sekaantumalla muiden asioihin. Riskikartoitukseen on systeeminsä.

        Yksi todella suurikokoinen henkilö seisoo tupakalla aivan ulko-oven edessä kahvan puolella eikä päästä ulkoa tulijoita ovesta sisään ennenkuin nämä muka-vahingossa haaviin joutuneet rupattelevat hänen kanssaan.

        Variksenpelättimellä ei ole omia kavereita, ei omia menoja, vaan elää muiden kyttäyksestä. Eipä mitkään pelottelijaklovnit säikäytä, kun tällä on naamakin kuin omasta takaa. Rumempaa ei ole, katkeruus tekee rumaksi.


    • VIISAUS

      Menisivät kaikki hiekkalaatikolle leikkimään, kaikista sopivin paikka. Järki pitää olla päässä, ei kädessä. Hupinsa kullakin! Oma etu paras etu.......

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4449
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe