UPO Pesukarhu 7000 pika

missä vika

Yllä mainittu, päältä täytettävä, 11v. vanha pesukone ei lähde linkoamaan joka kerta. Tällöin olemme kääntäneet uudestaan linkouksen päälle, jolloin linkous lähtee käyntiin.

Onko kellään tietoa, miten isosta viasta on kysymys. Olemme muuttamassa uuteen kotiin ja sinne ostimme uuden koneen ja voisin myydä Uponi jollekin. En vain tiedä kannattaako yrittääkään jos korjauskustannukset isoja. Itse koneesta en kyllä paljoa tarvitsisi....

Joo, tietty voin soitella kodinkonefirmoihin, mutta tässä oli hyvä syy avata kone ja surffailla suoraan näille sivuille......... =)

4

2017

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UPO pika nopea loppu

      Minulla sama vika ja kone on valmis kaatopaikalle. Tuon ikäistä konetta ei kannata kuin itse korjata, korjaus maksaa lähes markkinoiden halvimman koneen hinnan.

      Luultavasti minun koneen "räikkäväännin" elikkäs "ohjelmakiekko" paskana.

    • huolto

      siitä on painekammio tukossa zeoliitista tai kalkista.
      takapelti irti, niin löydät hieman alle puolen välin koneen takaosaa valkoisen muovipurkin, joka on työnnetty altaaseen kiinni, ja josta lähtee ohut musta kumiletku ylemmäs painekytkimeen.
      tuo purkki lähtee ilman työkaluja irti.
      puhdista se, niin taas toimii kotimainen upo.

      • alkup.

        Jos siitä saisi sitten vaikka joku opiskelija vaikka parilla kympillä hyvän koneen. Ite oon ollu siihen tosi tyytyväinen!


      • Vinkistä

        Näitä asiallisia vinkkejä lisää! Kiitos!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2468
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2230
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2059
    5. 173
      1876
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      43
      1865
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1548
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe