Missä kaikki kivat ja kiltit tytöt

z.z.z

Jokainen tuntuu tälläkin palstalla ja ylipäänsä näillä s24:n seuranhakuosioilla etsimässä ''härskiä seuraa'', ja sitähän tuntuu löytyvän myös melkein jokaiselle hakijalle. Sitten kun yrität etsiä jotain vähän syvällisempää niin kukaan ei kehtaa edes vastata.

Haluaisin löytää sen yhden tytön jonka seurassa olemisesta nauttisi joka päivä yhä enemmän... johon saisi tutustua ihan rauhassa ilman ahdistavan nopeaa etenemistä... joka saisi aikaan hymyn vaikeampanakin hetkenä... Haluaisin ottaa hänet kainaloon, halata ja silittää, sanoa kuinka tärkeä hän on mulle.

17

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perus nuortenpalsta

    • ty02

      Täällä näi :)

      • 02 joten ei todennäköisesti


    • Haaveitaaa

      Kuulosti ihanalta :) mäkin haaveilen semmosesta poikaystävästä joka välittäis ja tykkäis olla lähekkäin :) Kuinka vanha oot? Mä oon 16 ja tuntuu että mun ikäset pojat tykkää vaan bilettää ja ryypätä ja vaihtaa tyttöystävää koko ajan :(

      • z.z.z

        Itse olen 16, ja ihan totta niinhän se on.


      • z.z.z

        Olen 22v. Tuossa alla taas joku yrittää mutta yritykseksi jää.


    • 239458

      Mee seurakuntaan tai jonnekin uskontojen tilaisuuksiin. Luulis että sieltä löytyy tollaisia.

    • Heipheiphuihai

      Kaunis avaus:-) tsemppiä seuranhakuun.

    • Niin totta... Minustakin tuntuu että kaikki pojat valuu vaan ostaa hienoja autoja ja ryypätä ja ketään ei kiinnosta rahat tai opiskelu. Suhteita ei edes haluta pitkäkestoisiksi tai jos halutaan, niin.. Ei

    • HerculeP

      Kyllä niitä on hyviä nuoria miehiä ja naisia, joita kiinnostaa opiskelu ja työnteko. Mutta ne viedään jo siellä opiskelupiireissä.

    • kokkolalainentyttö

      oikeesti ite miettiny just samaa ku nykyää kaikki pojat on tollasii et haluu puhuu vaan kaikkee härskii yms mut välil tullu mielee et oispa sellane jol sais avautuu jonkakans vois puhuu jotai muutaki ku härskei juttuja

    • moimitäkuuluu_

      täällä;)

    • Miia1501A

      Moi oon 15v tyttö ja haluan tota samaa ku sä ei liian nopeeta etenemistä jos sulla on snäpchat tai kik laitahan nimimerkkis nii tutustutaa

      • z.z.z

        Hmm, olen varmaan liian vanha sulle ainakin tässä vaiheessa. Mut jos haluat kuitenkin jutella niin snapchat on MrX012345

        Tein ton vasta nyt niin en välttämättä tiedä miten se toimii.


    • Esups

      Ehkä kaikilla pidempää suhdetta etsivillä on parempaa tekemistä kuin pyöriä Suomikaksnelosessa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1721
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1323
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe