Pitkästä aikaa käytin taksia ja ihka uusi Skoda Superb tuli pihaan. Alettiin kuskin kanssa keskustelemaan autoista ja niiden sopivuudesta taksiin, kuski totesi olevan kuudes Skoda peräkkäin ja kysyin miten soveltunut taksi käyttöön. Kuskin kommentti oli ei ole kuin hyvää sanottavaa, jokaisella ajettu 300 000 - 400 000 ilman oikeita ongelmia nyt ei puhuta kuluvista osista ja jos olisi huono kaipa hän vaihtaisi merkkiä. Totesin, että Toyotat hävinneet taksista ainakin meidän kaupungissa jos muistelee tilannetta vaikka 10 vuoden takaa. Kuski totesi, että kaupungin noin 100 taksista alle 10 tällä hetkellä Toyotoita ja syynä on ollut moottoreiden huono kestävyys. Jatkoi vielä, että nyt uusissa BMW:n koneet joten voi alkaa taas lisääntymään, mutta ei se edelleenkään tee sttä Toyotasta käypää työkalua lähes koko aikaiseen ajoon.
Toyota taitaa olla vaarien sunnuntai tori ajelu auto, vai mitä mieltä?
Taksikuski tietää mikä kestää
54
274
Vastaukset
- ÄlyTaasTipotiessään
Miten sinulla valtion elätillä olisi muka varaa taksiin. Älä naurata. Sen sijaan keppanasta saatu känniuni aiheuttaa tuollaisia hallusinaatioita. Mene vaan arvauskeskuksen lekurille, ja pyydä apua ongelmaasi......
- Skodanarkki
Taitaa Sossu maksaa taxit ja subutexit ,voi pöhnässä höyrytä kylillä veronmasajien piikkiin.olitko edes varma että olit taxissa eikä skoude skodassa.
- suditellu
Täähän on ollu haukkana tolpalla ja perse ruvella, kuudes sokata alla?
- Pazkapuhetta
Noita ei ole tuotu edes maahan niin kauaa että joku olisi ehtinyt ajaa noin paljon niillä.täyttä tuubaa!taksikuskit on aina kovia liiottelemaan!vai onko jätkä ajanut jollain 1000mb llä taksia alkuaikana.buahaahaa!
- anaalisaattori
Meilläpäin tämä kaupunki on oikeisto-orientoitunut, eikä kommunistisessa itä-euroopassa valmistettuja saavutuksia katsota hyvällä taksissakaan. Sen tähden täällä on vain taksissakin Länsi-Euroopassa valmistettuja autoja kuten Avensiksia, Mersuja, Peugeotteja ja muutama Volkkarikin on kelpuutettu. DSG-laatikoissa on kuulemma ollut paljon ongelmia. Tallinnassa, juomahakureissulla käydessäni ei voinut olla huomioimatta suurta Avensisten määrää taksissa.
- Tojo-TorstiTietääKaiken
Ainoastaan todellinen idiootti hankkii Skeidan taksikäyttöön!
- IdänExotiikkaa
Tyytyväisiä ovat kaikkialla skoodalaatuun, mutta onhan niiden moottoreissa ja vaihteistossa isoja ongelmia. Samoin Tojolla, mutta siihen ei olla edes tyytyväisiä. On aikaa siitä kun viimeksi näin tojotaxin. Aveen ei enää tohdi ottaa d4d-konetta ja automaattia ei saa ja Priuksen oli ja meni. Kammo pulkka, itälaatua.
- Toyota-palstan
trollipoju yrittää vaihteeksi tällä tavalla. Kynsille tulee että paukkuu. Mutta kun Skoda-maahantuoja trollauksesta maksaa niin pojun on pakko yrittää kaikki 18 tuntia vuorokaudessa minkä se joka päivä palstoilla sekoilee.
- HOLISTI75
miksi ocupoika täälläkin esiintyy monilla eri nimimerkeillä ja vääristelee asiat aivan täysin, muitten automerkkien viat kääntelee japsiautojen vioiksi... mikähän taas tässä on pissapöksy oculla tarkoituksena? luuleeko hölmö ettei ihmiset osaa lukea missä merkeissä tekniikkamurheita on ollut ja valtavasti :D taitaa ne tekniikkamurheet koskea vain vw, skoda ja audi merkkisiä sötöspajan tekeleitä :D
- Ammattikuskix
Täällä voi kirjoitella aivan mitä huvittaa. Persaukisten palsta ja tuoreen auton kyytiin päästään vain jurripäissään otetussa taksissa.
Niintai näin. Jokainen jolla on silmät päässään näkee että Tojoja on taksina vähän. Se kertoo kaiken oleellisen siitä kuinka sopiva tojo on vaativaan käyttöön. Kun kyseessä on oma ja perheen leipä niin autoksi ei voi valita mitään kertakäyttörimpulaa.
Sama näkyy myös työsuhdeautojen valinnassa. Kun kuski pääsee valitsemaan autonsa ominaisuuksien perusteella niin tojo jää kauppaan.- itämerkki
Skoda on maailmanlaajuisesti marginaalinen itäeurooppalainen ja itäeurooppalaisille suunnattu Ladan korvike. Ei juurikaan muualla ole kovin yleinen kuin vanhoissa sosialistisissa varsovanliiton valtioissa ja Suomessa joka useissa länsimaissa mielletään kommunistiseksi neukkulan etupiirivaltioksi.
- sekopää.vajakki
itämerkki kirjoitti:
Skoda on maailmanlaajuisesti marginaalinen itäeurooppalainen ja itäeurooppalaisille suunnattu Ladan korvike. Ei juurikaan muualla ole kovin yleinen kuin vanhoissa sosialistisissa varsovanliiton valtioissa ja Suomessa joka useissa länsimaissa mielletään kommunistiseksi neukkulan etupiirivaltioksi.
Tässä tyylipuhdas näyte postauksesta jossa ei ole mitään autoon liittyvävä sanomaa. Puhtaasti pakkomielteen ilmentymä. Ota pari stydimpää pilleriä tänään.
- Toyota-palstan
trollipoju on tällä kertaa ex. taksikuski. Hyvin notkeasti skitsofreenikko vääntäytyy joksikin sivupersoonistaan ja sama ilmiö on nähty jo satoja kertoja näilläkin sivuilla. Kyllä, poju on sairas.
- Nykyäänvaaditaanlaatua
Ei edes Prahan taximies kelpuuta Tsekki-Ferraria ajopelikseen vaan sielläkin ollaan laatutietoisia ja hankitaan joku kunnon länsiauto johon voi luottaa paljon enemmän kuin johonkin Octaavia rakkineeseen.
Kolhoosikäyttönkin Ocun kantavuus on liian olematon!- Enemmän_matkustellut
>Ei edes Prahan taximies kelpuuta Tsekki-Ferraria ajopelikseen...
Noin kirjoittaa tynnyrissä kasvanut, joka ei ole elämän kuuna päivänä uskaltautunut sinne päin maailmaa. Minä käväisin toissa vuonna Prahassa haistelemassa siellä nykyisin puhaltavia länsituulia – eikä tšekeillä tietenkään ole mitään häpeilemistä vuotta 1948 edeltävässä historiassakaan, kuten kaikki valistuneemmat tietävätkin.
Jätimme automme (VW) Prahassa olomme ajaksi tavaratalon kellariparkkiin ja käytimme hyväksemme hyvin toimivaa julkista liikennettä. Ajanmukaisesta ja tyylikkäästä raitiovaunukalustosta suuri osa näytti olevan Škodan valmistamaa.
Upea, vuosisataista kulttuuria kuvastava ja turistille viihtyisä kaupunki – ehtaa eurooppalaisuutta tulvillaan!
Tyypillinen näky Prahan taksitolpilla:
http://www.pragueairport.co.uk/wp-content/uploads/airport_yellow_taxis.jpg - Manipuloinninmestariteos
Enemmän_matkustellut kirjoitti:
>Ei edes Prahan taximies kelpuuta Tsekki-Ferraria ajopelikseen...
Noin kirjoittaa tynnyrissä kasvanut, joka ei ole elämän kuuna päivänä uskaltautunut sinne päin maailmaa. Minä käväisin toissa vuonna Prahassa haistelemassa siellä nykyisin puhaltavia länsituulia – eikä tšekeillä tietenkään ole mitään häpeilemistä vuotta 1948 edeltävässä historiassakaan, kuten kaikki valistuneemmat tietävätkin.
Jätimme automme (VW) Prahassa olomme ajaksi tavaratalon kellariparkkiin ja käytimme hyväksemme hyvin toimivaa julkista liikennettä. Ajanmukaisesta ja tyylikkäästä raitiovaunukalustosta suuri osa näytti olevan Škodan valmistamaa.
Upea, vuosisataista kulttuuria kuvastava ja turistille viihtyisä kaupunki – ehtaa eurooppalaisuutta tulvillaan!
Tyypillinen näky Prahan taksitolpilla:
http://www.pragueairport.co.uk/wp-content/uploads/airport_yellow_taxis.jpgHarrastatko kuvakäsittelyä useinkin?
- faktaaVäliin
Espanjassa on Skodia takseina ja paljon, Briteissä poliisiautoina, Saksassa Takseina listaa voi jatkaa aika pitkälle. Skodaa on siis ammattiajossa paljon myös muissa maissa.
- TeroOnUmmikko
Kylläpä ottaa Terorille koville kun heille kerrotaan faktoja autoista. Nyt kun ei riitä että tunkee sormet korviin ja huutaa lälälälälällälääälä.
Sokea usko on sairasta ja ajaa ihmisen surkeuteen ja kun siitä joskus herää, niin silloin on totaalinen romahtaminen lähellä, eli kannattaisi olla avoin uusille asioille. - Pelkkää.faktaa
"Tässä tyylipuhdas näyte postauksesta jossa ei ole mitään autoon liittyvävä sanomaa. Puhtaasti pakkomielteen ilmentymä. Ota pari stydimpää pilleriä tänään."
Minusta siinä jokainen sana oli Skodaan liittyvä sanoma. Mikä siinä ei ollut, voisitko tarkentaa?- vajakki.kaipaa.huomiota
Vastaan säälistä kun näköjään kaipaat noin paljon huomiota. Me molemmat tiedämme että sulla ei kulje hissi ylös asti ja kirjoitat tänne huomiota saadaksesi. Skoda on vain keppihevonen.
- ETaxi
Minä en ainakaan halua skodan kyytiin, jos taxilla matkustan.
- Skoda.vasureille
Kyllä siinä pettynyt olo tulee, kun taksin tilaa ja pihalle kurvaa Skoda. Samalla rahalla kun on mahdollista päästä länsiauton kyytiin, niin kyllähän se harmittaa,kun on muutenkin kallista kyytiä. Toivottavasti taksiuudistuksen myötä, kun markkinatalous alkaa sielläkin toivottavasti toimimaan, niin hinnatkin tulisivat määräytymään tilatun auton merkin ja arvostuksen mukaan. Olisi jo tilattaessa hyvä tietää, minkä merkkinen ja hintainen auto olisi valittavana.
- Tää_on_taas_tätä
Skoda.vasureille kirjoitti:
Kyllä siinä pettynyt olo tulee, kun taksin tilaa ja pihalle kurvaa Skoda. Samalla rahalla kun on mahdollista päästä länsiauton kyytiin, niin kyllähän se harmittaa,kun on muutenkin kallista kyytiä. Toivottavasti taksiuudistuksen myötä, kun markkinatalous alkaa sielläkin toivottavasti toimimaan, niin hinnatkin tulisivat määräytymään tilatun auton merkin ja arvostuksen mukaan. Olisi jo tilattaessa hyvä tietää, minkä merkkinen ja hintainen auto olisi valittavana.
Automerkkien ja poliittisen suuntauksen sekoittaminen toisiinsa on osoitus älyllisestä köyhyydestä, semminkin kun jokin tietty poliittinen suuntaus jossakin tietyssä Euroopan maassa on jo niin menneen talven lumia kuin olla voi.
Toinen juttu: perin surkea on itsetunnon oltava, jos sitä on pönkitettävä suhtautumalla tilaamansa taksin merkkiin valikoivalla tavalla! Taksia tilatessani ainakin minä tilaan pelkästään kyydin paikasta toiseen; taksiauton merkki ja valmistusmaa ovat aivan herttaisen yhdentekeviä. Taksissa ei niin huonoja autoja olekaan, etteivät ne minun kuljettamiseeni kelpaisi.
Oman autoni suhteen olenkin sitten vaativampi – jopa niin vaativa, että maksoin viimeksi autoa vaihtaessani puolitoista kertaa sen mihin minulla olisi ollut oikeasti varaa. Ostin tunteella M-B:n, vaikka järki ja kukkaro olisivat kehottaneet tyytymään keskihintaiseen. Esimerkiksi Škodassa saa rahalleen oikein kelpo vastineen! - ei.skodakyytiä
On tietenkin merkitystä molemmilla, sekä auton ostolla ja autokyydin ostolla.
Ei kai kukaan suostuisi Skodasta Mersun hintaa maksamaan, niin miksi pitää skodakyydistä maksaa mersukyydin hinta. Kyllä siinä huijattu olo tulee.
- Tyypillistä
Terot ei ole tajunneet alkuperäistä viestiä, no ei yllättänyt. Viestihän oli, että Toyota ei kestä ammattiajoa ja sattumalta taksi oli Skoda, se olisi voinut olla Volvo tai mersu tai mikä tahansa joita taksissa näkee paljon. Terojen lippalakkien alla muhimat vastaukset vahvistaa mielikuvaa tojomiehistä ja selvyyden vuoksi se kuva ei ole tojotistin kannalta kovin positiivinen.
Toyota ei kelpaa mihinkään missä aidosta tarvitaan kestävyyttä. Ikävää, mutta totta.- Tyhmä.yritys
Kas.kas, trollihan se siellä taas alkoi omaa aloitustaan hehkuttamaan ja kuvittelee tyhmässä päässään ettei kukaan tajuaisi........
- Toyotakestääkestää
Toyota on suosituin taksi tolpalla ja tiedät sen isekkin tojo valitaan jos latua halutaan näin, se menee. Ihmisillä on silmät näkee itsekkin et puhu totta
- kyllä.kestää
Toyota Avensis diesel automaatti, siinä on kelpo taksipeli.
- Zekkimosse
Talvi tulee taas ,sen huomaa parhaiten terveyskeskuskusten jonoista.kaikki skeidakuskit jonossa jäätyneitten perseittensä kanssa.noissa tuherokombinaatin vehkeissä on kaikissa on penkinlämmittimet paskana.puhumattakaan lepattavista kierrätyskamasta tehdyistä pohjapanssareita ja ovien lukoista ja valoviosta.sähkövikoja sikana koko ajan.rengasmelu ylittää fouga magisterin ulinan.ei ikinä enää moista kotteroa.240thkm riitti!
- oletkusipää
Mitäkö mieltä no olet kusipää . Se on taattua tietoa.
- älkääspojat
Kyllä toyota on aivan hyvä auto, ja minulle riittänyt. Minulle riittää että pääsen paikasta A paikkaan B ja sillä sipuli. Ei minun tarvitse kiihdytellä ja kaahailla, eikä toyota ole sellaiseen tehtykään. Vaan rauhallista siirtymistä paikasta toiseen. Ajan vuodessa noin 15 tuhatta kilometriä, pääasiassa lyhyttä ajoa. Oma toyotani on 02-vuosimallin corolla, eikä perushuoltoja kummempaa ole tarvinnut tehdä. Joka ikinen kerta mennyt katsastuksesta läpi ilman mitään huomautettavaa.
Olisi eri asia, jos harrastaisin kilpa-autoilua radalla, silloin tarvitsisi siihen tarkoitukseen olla joku tykimpi auto. Mutta tavallisessa arkipäivän liikenteessä ei tee tehokkaalla autolla yhtään mitään. Koska tarkoitus on vain siirtyä paikasta toiseen, ilman kilpailua kelloa vastaan. Pääasia on että on toimiva ja luotettava auto alla, jota ei tarvitse koko aika käyttää korjaamolla.
Enkä ole vaari, vaan 35-vuotias työssäkäyvä mieshenkilö. Bemarin ostavat amisviikset vois joskus yrittää kasvaa aikuiseksi, ja tajuta ettei maantie ole kilparata, vaan väylä paikasta toiseen siirtymiseen. - ei.tojoa.taksiin
Meidän kaupungissamme ei ole yhtään Tojo-taksia. On Mersua, Volkkaria, Skodaa ja Fordia ym. länsiautoja. Itä-Euroopassa näkee joskus Tojon taksissa.
Suurin syy, ettei Tojo kelpaa taksiin on huono kestävyys mutta liki yhtä suuria syitä ovat kelvottomat ajo-ominaisuudet ja surkea ergonomia.- sssdsss
Jenkit ei edes kelpuuta Skodaa maahansa. Siksi sitä ei viedä sinne.
- taksintapainen
Skoda on taksissa pääasiassa itäeuroopan sosialistisissa maissa ja joitakin yksilöitä näkyy myos suomalaisilla taksitolpilla, kun rahat ei ole länsiautoon riittäneet. Aasian maissa ei juurikaan muita autoja ole taksiin kelpuutetu kuin Toyota.
- Euroopan_puolella
Toyota Prius alkaa olla yleisin kaupunkitaksi luotettavuutensa ja taloudellisuutensa takia. Taksikuski jos kuka ymmärtää arvostaa noita ominaisuuksia. Asiasta on ollut juttua paikallisissa autolehdissäkin.
- EiTojoja
Euroopan_puolella kirjoitti:
Toyota Prius alkaa olla yleisin kaupunkitaksi luotettavuutensa ja taloudellisuutensa takia. Taksikuski jos kuka ymmärtää arvostaa noita ominaisuuksia. Asiasta on ollut juttua paikallisissa autolehdissäkin.
Missä ihmeen kaupungissa? Ainakin täällä Helsingissä Tojo on perin harvinainen näky tolpalla. Pari Priusta nähnyt mutta en enää viime aikoina. Superbia on jo niin verran: vaikken itse ottaisi noita vikawaageneita huolekseni niin Superbilla on kyllä hyvät tilat.
Kohtuullisen kattava käsitys syntyi kun oli jalka klesana vähän aikaa, ajoin taksilla pari kertaa päivässä.
- canariax
Jos on varaa, niin käväisepä Gran Canarian saarilla ja huomioi mikä auto on ylivoimaisesti suosituin taksina. No tietenkin Toyota! Enemmän kuin puolet takseista on joko Avensista, Priusta tai Versoa. Seuraavaksi yleisin on Mersun E-malli.
- Vastaatkotähän
Mutta miksi Suomessa siis siellä missä me asumme laadukkain, parhain, kestävin Toyota ei kelpaa ammattiajoon, siis sinne missä kuskin palkka on auton luotettavuudesta kiinni tai ihmisten henki esim. ambulanssit, poliisi ym.
Kukaan Toyotan puolustajista ei ole vastannut tähän perus lysymykseen, eikö luotettavuus vaan riitä ja tojottajat ei pysty sitä myöntämään. - canariax
Vastaatkotähän kirjoitti:
Mutta miksi Suomessa siis siellä missä me asumme laadukkain, parhain, kestävin Toyota ei kelpaa ammattiajoon, siis sinne missä kuskin palkka on auton luotettavuudesta kiinni tai ihmisten henki esim. ambulanssit, poliisi ym.
Kukaan Toyotan puolustajista ei ole vastannut tähän perus lysymykseen, eikö luotettavuus vaan riitä ja tojottajat ei pysty sitä myöntämään.Suomessa ja Espanjassa tilanne on erilainen johtuen Suomen taksilupien säännöstelystä. Täällä monopolitaksit voivat nostaa hinnat ylös ja samalla on varaa ostaa turhaan kalliita autoja. Octavia, Avensis, Passat, Mondeo olisivat ihan riittäviä merkkejä Suomeenkin.
Suomen verotuksesta johtuu paljon, että Toyotaa ei näy paljon takseina. Toyota ei satsaa enää vanhanaikaiseksi jäävään dieseltekniikkaan, vaan tuo markkinoile tulevaisuuden moottoreita. Paljon ajavat taksit joutuvat pakosta käyttämään dieselautoja, koska vero heitä siihen ohjaa.
- en.huolisi.tuhnua
Jos tilaisin taksin ja tulisi Toyota lähettäisin takaisin ja pyytäisin länsiauton. Tosin mahdollisuus, että Toyota-taksi tulisi on äärettömän pieni koska ne eivät kelpaa taksiin huonon kestävyytensä vuoksi.
- TahtooPerille
Minä taas lähetän kaikki VAG taksit takaisin, koska ne saastuttavat liikaa ilmaa, jota hengitämme, ja perille pääsy on niillä rakkineilla liian epävarmaa.
- epävarmaa
"Haluan tuoda julki ko kansanautossa olevat tyyppiviat eli vuosi ja kahdeksan kuukautta vanhassa autossa 208 tkm taksissa mittarissa .
Vauhtipyörä ja kytkinpaketti takuuseen 120 000 km, täristi jarrulevyt kierotLambda ? anturi ja moottoriohjelma uusiksi , savutti ihan hirveästi välillä regenerointivaiheessa 125 000 km208 tkm (1v ja 9 kk vanha auto) kannentiiviste rikki, merkkiliikkeen kustannusarvio 5000 ( kannnentiivisteen vaihto ) - 12 000 e (moottorinvaihto), vaihdoin itse kannentiivisteen, n 40 h työaika, todella isotöinen.Remontissa paljastui Egr-järjestelmä vialliseksi, karsta oli sotkenut kanavat kannessa ja järjestelmässä ja mm imusarjassa n. puoli !!!! litraa karstamömmöä, jonka puhdistaminen ei kuulu mihinkään huolto-ohjelmaan, vaikka mielestäni tulisi puhdistaa max 150 tkm välein.Oven stopparit särkeneet ovipellin ja tulossa läpi etuovista!!! Viat yleisiä, käyttö pääasiassa matka ajoa ja huollot tehty ajallaan
Kysymys kuuluu: Onko viat mielestäsi tuotevastuulain piirissä?
Maahantuojan mielestä ei ole ."
http://www.tuulilasi.fi/kysymykset/toyota-avensis-2008-2013-d4d-20-vm-2011-ongelmat - Toyotakestääkestää
Täyttä pupuakateellisten vag kuskien panettelua Ovat tyypilisiä volkkarin ongemia.
- En_tunne
epävarmaa kirjoitti:
"Haluan tuoda julki ko kansanautossa olevat tyyppiviat eli vuosi ja kahdeksan kuukautta vanhassa autossa 208 tkm taksissa mittarissa .
Vauhtipyörä ja kytkinpaketti takuuseen 120 000 km, täristi jarrulevyt kierotLambda ? anturi ja moottoriohjelma uusiksi , savutti ihan hirveästi välillä regenerointivaiheessa 125 000 km208 tkm (1v ja 9 kk vanha auto) kannentiiviste rikki, merkkiliikkeen kustannusarvio 5000 ( kannnentiivisteen vaihto ) - 12 000 e (moottorinvaihto), vaihdoin itse kannentiivisteen, n 40 h työaika, todella isotöinen.Remontissa paljastui Egr-järjestelmä vialliseksi, karsta oli sotkenut kanavat kannessa ja järjestelmässä ja mm imusarjassa n. puoli !!!! litraa karstamömmöä, jonka puhdistaminen ei kuulu mihinkään huolto-ohjelmaan, vaikka mielestäni tulisi puhdistaa max 150 tkm välein.Oven stopparit särkeneet ovipellin ja tulossa läpi etuovista!!! Viat yleisiä, käyttö pääasiassa matka ajoa ja huollot tehty ajallaan
Kysymys kuuluu: Onko viat mielestäsi tuotevastuulain piirissä?
Maahantuojan mielestä ei ole ."
http://www.tuulilasi.fi/kysymykset/toyota-avensis-2008-2013-d4d-20-vm-2011-ongelmatyhtään taksikuskia joka pystyisi vaihtamaan kannentiivisteen Toyotaan tai mihinkään muuhunkaan autoon vaikka tunnen äkkiä miettien viitisenkymmentä. Suurin osa on ajautunut alalle kun ei ole missään muualla pärjännyt. Myös se että oven stopparit ovat repimässä ovia rikki kertoo taksisuharista jotain, kirjoitelman hengen lisäksi: Tyypillinen öykkäröivä ja sivistymätön julli. Mutta kuten tunnettua, palstan trollipojulle kelpaa kaikki materiaali ilman mitään kritiikkiä kunhan se vain on Toyotalle negatiivista.
- Mitähän_
Toyota-palstan trollipoju yritti tälläkin sanoa. Ei mitään järkeä tai logiikkaa. Taitaa poju käydä vähän liian kovilla kierroksilla kun alkaa tällä tavoin sekoilemaan. No, onhan tähän jo totuttu.
- kuskin.kertomaa
Mitähän_ kirjoitti:
Toyota-palstan trollipoju yritti tälläkin sanoa. Ei mitään järkeä tai logiikkaa. Taitaa poju käydä vähän liian kovilla kierroksilla kun alkaa tällä tavoin sekoilemaan. No, onhan tähän jo totuttu.
Tuohan on taksikuskin kertomaa Tuhnu-taksista.
- päässäkö.vika
kuskin.kertomaa kirjoitti:
Tuohan on taksikuskin kertomaa Tuhnu-taksista.
No, ei todellakaan ole. Trolli on asialla,sen nyt huomaa jo lapsikin, vaikka trolli ei tajua.
- helppo.googlettaa
päässäkö.vika kirjoitti:
No, ei todellakaan ole. Trolli on asialla,sen nyt huomaa jo lapsikin, vaikka trolli ei tajua.
Luehan uudelleen kun taksikuski kertoo
http://www.tuulilasi.fi/kysymykset/toyota-avensis-2008-2013-d4d-20-vm-2011-ongelmat - Tosikupla
helppo.googlettaa kirjoitti:
Luehan uudelleen kun taksikuski kertoo
http://www.tuulilasi.fi/kysymykset/toyota-avensis-2008-2013-d4d-20-vm-2011-ongelmatNo, ei yksi pääskynen kesää tee. Vikavaagenin jakopäitä ja dsg laatikoita kun on vaihdettu kasapäin, niinkuin kaksoismassavauhtipyöriä ja turbojakin.
- tosi.romu
Tosikupla kirjoitti:
No, ei yksi pääskynen kesää tee. Vikavaagenin jakopäitä ja dsg laatikoita kun on vaihdettu kasapäin, niinkuin kaksoismassavauhtipyöriä ja turbojakin.
Tuhnussa täytyy vaihtaa koko moottori kun edes kantta ei voi vaihtaa surkean suunnittelin vuoksi.
- tojo.ei.kestä
Ei ole meidänkään kaupungissamme ollut yhtään Toyota-taksia ainakaan viiteen vuoteen. Mersua, Volkkaria, Skodaa, Volvoa ja Fordia. Taksikäytössä auton täytyy toimia.
- järkisyyt
Eihän kukaan voi vuosia ajaa kaupungin ruuhkissa taksia manuaalidieselillä. Siitä tulee nivelrikkoja ja lonkkavika vasempaan jalkaan plus Tojossa menisi vielä selkä.
- Peräkylän_Arska
Maahantuoja ei markkinoi aktiivisesti Toyotaa taksiyrittäjille, ei ole sellaista palvelua kuten Mersulla. Mutta ajat muuttuvat, dieselit kielletään ja Toyotan taksimyynti lähtee nousuun, onhan hybriditekniikkapioneeri aivan omaa luokkaansa.
Laadusta ja kestävyydestä tiedämme, että Toyota on ykkönen nytkin, mutta perinteisen Mersu-ukon päätä ei helpolla käännetä, sama koskee VW-konsernin tuotteilla ajavia. Ja näistä Skoda on se halpis, joita hankkivat aloittelijat, kun eivät osaa laskea kokonaiskuluja. - surkea.romu
Laadusta ja kestävyydestä tiedämme, että Tojo ei kestä kilometrejä. Lisäksi hirveä ajettava ja ergonomia on surkea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu
Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)644406Haistoin ensin tuoksusi
Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu142219- 251734
- 121478
- 251411
Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?
Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais51278- 101207
- 131126
- 221076
Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä
Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.2911004