Kysymys miehille

Kymppikerho

Täällä miehet purnaa paljon että vitosen naiset hakee kympin miestä. Turhaan... Kertokaas nyt sitten että minkälainen on teidän mielestä kympin nainen. Mitä ominaisuuksia ? Eikä mitään härskejä juttuja tähän ketjuun, vaan asiallisia vastauksia.

15

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eivaanlöydy

      Rauhallinen kotonakin viihtyvä aivan tavallinen raitis nainen, ei tarvitse missin mitoilla olla pyöreyttäkin voi vähän olla.
      Tämä olis mulle kympin nainen.

      Näm bimbot ja muut kaljaräkälöitten vakioasiakkaat, yäk.

    • ikuinen-sinkku

      Savuton, luonteeltaan rauhallinen ja alkoholin kanssa naisen luonne ei muutu, nainen joka haluaa tutustua eikä tyrmää miestä heit kättelyssä. Luonne pitää olla hyvä ja seuvaitsevainen että antaa mahdollisuuden tutustua. Vitosen nainen voi olla ylipainoinen, lyhyt joka haluaa pitkän komean salijampan. Ei kelpaa naisille hiukan ylipainoinen lyhyt sali mies.

    • 6plus4

      Näin tänään Espoon Leppävaaran Sellosta useita kymmeniä kympin naisia.

      Sitten menin suomi24-treffisivuille, siellä ei ollut yhtään kympin naista, ainoastaan... no ehkä parempi jättää sanomatta

    • siisseyksipurnaa

      Se onkin hyvä kysymys, koska sen saman jankuttajan mukaan missitkin on vaan taviksen näkösiä.

    • siinäseolis

      Rohkea, villi,hoikka ( että pystyn suuteleen sitä sylissä seisaaltaan pitkin eteisen seinää) iloinen hauska höppänä, pukeutuu hyvin ja mä arvostan jos on tyylikäs eikä räjhtäny. Tykkään että pukeutuu muakin varten koska itse teen samoin. Mulla o naama pehmeä ja tuoksun hyvältä ku nään jotain. Pirtee ja semmonen ilopilleri joka myös hoitaa omat hommansa ja pyrkii elämässä eteenpäin

    • KohtaaEiKohtaa

      Kympin nainen on sellainen, että hän tykkää minusta enemmän kuin kenestäkään muusta.

    • 10miestentemmellystä

      Ehken sen kympinnaisen perään kaikki kääntää päänsä samoin kuin 10miehen.
      Se on se kokonaisuus mutta netissä mennään ulkonäön perusteella jas näin naiset toimivat mutta miehillä ei ole siihen varaa ja mahdollisuuksia.

      Henkilökohtaisest se seiskannanenkin voi olla 10nainen kun enemmän ja pitemmän päälle tutustutaan ja sillä ei ole merkitystä onko pikkasen pyöreä ja joitain ulkonäkövirheitä vaan se kokonaisuus ja vain minulle sopiva jo luonteltaankin....

      Tätähän naiset eivät edes anna mahdollisuutta tutustua netissä kun ne ensitreffienkin (miehenkin) jännityksessä ja tärinässä tehdään se päätös naisen päässä ensisekunneilla.
      Siksi poistuinkin netistä miehenä ja suosittelen vain alle 10miehille....

    • NaisiinPettynytM86

      Jopa kakkosen naiset hakee nykyään kympin miestä. Ysi ei kelpaa edes numeronvaihtoon heille. Ulkonäkö on naisille ehdottomasti tärkein kriteeri. Harmi kun sitä ei voi muuttaa. :/

      Olen sydämellinen, sporttinen, tyylikäs, töissä käyvä, luova ja sosiaalisesti taitava nuorimies, enkä ole saanut kahteen vuoteen ketään naista edes kahville. Luovutin jo viime syksynä. Masennuslääkkeet piti hankkia, koska elämä ilman rakkautta vie pohjan mieheltä.

      • Biletyshile

        Hei c'moon. Olin itse nuorena hyvännäköinen ja mukava neito, mutta opiskeluaikana minua kiinnosti enemmän biletys ja ystävien seura kuin seurustelu. Tietysti seksiä piti silloin tällöin saada, mutta seurustelu ei minua menomimmiä kiinnostanut yhtään vaan halusin tutkinnon ja reisssata ja pitää hauskaa ystävien kanssa. Kun sitten olin valmistunut ja 26 iski mittariin, niin olin valmis parisuhteeseen. Älä siis syytä itseäsi, jos olen 18-30 v. ja treffejä et saa, sillä nykytytöt haluavat pitää hauskaa ennen kuin vauvanhoito alkaa. Kyllä sinä löydät vielä ihanan naisen, jonka kanssa haluat elää loppuelämäsi


      • yfhj

        hyvänäköinen ja mukava neito" - haarat levellään,


      • vanha26ootnyt

        Jakorasia


      • Biletyshile
        yfhj kirjoitti:

        hyvänäköinen ja mukava neito" - haarat levellään,

        No onhan se ihan kamalaa, jos nuori nainen välillä harjoittaa seksiä. Hui kauheaa ! Ovatko yhden illan suhteet tai lyhyet suhteet vain miesten etuoikeus ? Kyllä minä seksipartnerini huolella valitsin ja kyllä monesti alussa mielessä oli seurustelu, mutta suhteet jäivät lyhyehköiksi, koska sopivaa ei tullut kohdalle.

        Mistä päättelette, että olin jakorasia ???? Montako yhden illan juttua tai lyhyttä suhdetta tekee naisesta jakorasian ? Taivahan vallat mitä karvalakkijuntteja täällä on.


    • nelikymmpinenmies

      Kympin nainen on normaalipainoinen huoliteltu kaupan kassalla työtä tekevä nainen.
      vitosen nainen on ylipainoinen nelikymppinen ja harrastaa kutomista ja kirpputoreja. Valitettavasti ne vitosen naiset kuvittelee olevansa kymppejä.

    • nelikymmpinenmies

      Jos mie son juoppo niin naista kiinnostaa heti. Joa mies ei juo tai hjuo harvoin niin se on täysin turn off. Olen sen nähnyt monesti miten nainen lähtee aina juoppo kaverien matkaan

      • gullimulku

        Totta kirjoitat, juoppo on naiselle kympin mies siihen saakka kunnes löytää itsensä hakattuna sairaalan teholta letkuissa makaamassa.
        Juoppo on niin jännämies.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2142
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1694
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1511
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      36
      1495
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1435
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1239
    Aihe