Millä palstalla on normaalit miehet

ZXz

Olen ollut pariin otteeseen e-kontaktissa kuukauden sopimuksella ja olen parhaillaankin. Tällä kertaa tuntuu jotenkin hiljaisemmalta ja valjulta. Tuntuu että paljon samoja vanhoja tyyppejä pyörii siellä edelleen mutta uusia fiksuja miehiä ei vaan ole tarjolla. Onko teillä kokemuksia mikä olisi in tällä hetkellä. Olen 40 nainen.

30

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • L-koonmies

      Sama ongelma miehillä, samat naiset kuukaudesta toiseen vuodesta toiseen, hyvin vähän tulee uusia kasvoja, tai sitten juuri se mieleinen asuu eri puolella suomea.
      Itse etsin jo rauhoittunutta 50 60 naista, suurimmalla osalla hirveä biletys päällä edelleen jotka ei oikein mun elämätyliin sovi.

      Sama ongelma on jokaisella treffipalstalla, samat kasvot niissä on aina.

    • Lumibaana

      Onko lapissa terveitä ja mukavia 45 sinkkunaisia? Ei kiinosta biletys ja piste. Mihin panen "tilauksen"?

    • livemaailmaan

      Lyödääs vähän faktoja pöytään ZXz:lle kun siellähän on pilvin pimein "normaaleja miehiä" kun vain itse ottaisit yhteyttä kun vain itse passiivisena odotat vain viestejä ja jos laitat aloitusviestin niin näille harvoille miehille mille muutkin naiset laittavat.

      " hiljaisemmalta ja valjulta" kyllähän se on tosiasia ettei 40 naisella ole samanlaista kysyntää kuin oli ehken kymmenen vuotta sitten kun alkaa hiipumaan se kysynnän ja tarjonnan laki ja alkaa tasoittumaan netissäkin tuossa ikäluokassa sukupuolijakauma.

      Itse tykkäsin enemmän näistä maksullisista nettisaiteista kun nainenkin joutui pienen summankin panostamaan toisin kuin näissä ilmaisissa tulivat vain mittailemaan kysyntäänsä ja vaikka poistuinkin vuosia sitten turhauttavana niin nämä samaiset naiset joiden kanssa kävin ensitreffeilläkin ("ei kipinää...") on vieläkin aktiivisia vuosia profiileineen että eikö se kerro netin tasosta ja kohtaamisten epärealistisuudesta.

    • Tahvo52

      Ja mitäpä jos ne miehet eivät löydykkään näiltä palstoilta vaan jostain ihan muualta.......mietippä sitä!

    • sj123
    • Normimies--41

      Normaalit miehet ei kelpaa naisille joten siksi en ole missään deitti sivuilla.

    • ZXz

      Hyviä pointteja, mutta mistä sitten ihan tavalliset miehet etsii seuraa? Täällä Helsingissä niissä muutamassa paikassa missä on vähän vanhempaa porukkaa niin on sama ongelma. Käyn muutaman kerran vuodessa ja yllätys yllätys tunnistan hyvin samat naanat vuosien takaa. Kertokaa fiksut miehet missä käytte?

    • Tahvo52

      Noh, minä käyn töissä, lenkillä, kaupassa, kahviloissa, joskus baarissa jne jne. Tavannut yhden suomi24 sivustolla olevan prinsessan, oli juoppo, narkkas ja luuli olevansa teiniprinsessa 46 vuotiaana. Tämä osa deittaamista on sitten nähty!

    • RakkauttaJaRauhaa

      Minusta S24. Siellä toki paljon outoja seassa, jotka vaan pitää ohittaa. Seasta on löytynyt todellisia helmiä.
      NJettideitin suurin ongelma on se, että koukuttaa. Totesin parhaimmaksi ottaa välillä esim puolen vuoden taon. Porukka vaihtui ja irrottautui siitä henkisestöä koukusta.

      Nykyinen kumppani-kokelas löytyi kyllä sinkkujen live-tapahtumasta....

    • ZXz

      Kiitokset hyvistä vinkeistä. Itse tapaan työni puolesta paljon ihmisiä, mutta siellä olen virittäytynyt ihan toiselle tasolle eikä edes mielessä käy että vilkuilisin jotakin sillä silmällä. Käyn myös baareissa joskus, ulkoilen koiran kanssa tosi paljon, lasten ja omat harrastukset ym. En ole juuri koskaan ajautunut tilanteeseen jossa voisin hieroa ns. tutustumista johonkin. Olen ulkonaisesti ok, asiat kunnossa, en juoppo, hauskakin. Se pitää tässä sanoa, että naimisissa olevia miehiä "pörräisi" ympärillä vaikka kuinka jos vähänkin antaisi niille siimaa.
      Kysymys edellleen. Miten esim. yksin oopperassa, leffassa, kahvilassa ym. aloittaa tutustumisen?

    • eräskinmies

      Irrottaudu "palstoista" ja koko netistä. Lähde liikkeelle, harrasta, kuntoile, tapaat aktiivisia ihmisiä , jotka ovat kiinnostuneita samoista asioista kuin sinä. Aloita vaikka ihan uusi harrastus, tapaat siinä varmasti kiinnostavia ihmisiä. Unohda, että etsit miestä. Olet vain ystävällinen kaikille, sukupuoleen ja ikään katsomatta - hyvä tulee hyvän luokse. Onnea yritykseen!

    • Naistentekopyhyys

      Naiset etsivät kaikki sitä yhtä helmeä miljoonan ehdokkaan joukosta. Miehet etsivät sitä yhtä naista miljoonasta, jolle kelpaisivat. Nykyään on loistavia miehiä, ketkä eivät herätä naisissa mitään mielenkiintoa, koska nettideiteistä löytyy aina joku komeampi.

    • Normimies--41

      En käy baaareissa enkä ulkona. Naisia on mahdoton iskeä

    • mies44------

      Valitettavasti ne sinun "fiksut" miehet ovat jo kauan eläneet onnellisessa parisuhteessa. Eronneet/sinkkumiehet ovat ehkä käyneet netin deittisivuilla pyörähtämässä ja huomanneet mitö se touhu on, ja nopeasti sitten häipyneet sieltä ;)

      Sitten sinne on jäänyt näitä tyyppejä jotka lähettää naisille kuvia peniksestään

      • Smiees

        Jaksoin peräti kolme päivää notkua treffipalstalla, eijeijei ei sieltä hyvää naista löydä, jotain viininlitkijää ja muita joille normaali elämä on vierasta.


      • viiniä_ja_juustoa

        Mikä vika viinin juomisessa on, jos sitä juo kohtuudella?


      • SitäVikaaKai
        viiniä_ja_juustoa kirjoitti:

        Mikä vika viinin juomisessa on, jos sitä juo kohtuudella?

        No joillakin äijjjjilä on vieläkin sellainen mielikuva, että viinistä pitävä olisi automaattisesti joku hienohelma, vaikka suurin osa viinin juojista on ihan tavallisia tallukoita. Jos mies tosiaan jotain viiniä säikähtää, niin on parempikin että etsii itselleen jonkun samalla tavalla ajattelevan umpijuntin.


      • Smiees
        viiniä_ja_juustoa kirjoitti:

        Mikä vika viinin juomisessa on, jos sitä juo kohtuudella?

        Miksi viiniä pitää yleensä juoda, mitä hyötyä siitä on?
        Typerän näköistäkin se on, pikkusormi pystyssä ryystetään kuin joku pikkulapsi tuttipulloa.
        Yhtä hyvin voi juoda vettä kahvia teetä kaakaota maitoa tai mehua.


    • uyghxghgf

      Mitä on normaali, jos kerran enemmistö on joitain luusereita niin eikös se ole silloin normaalia.

    • ZXz

      Kiitokset mielenkiintoisista kommenteista. Todellakin peilaavat hyvin niitä kokemuksia mitä itsellänikin on. Siis ongelma on molemminpuolinen. Laitan vielä tähän omat toiveeni minkälaisesta miehestä olisin kiinnostunut ja saatte sitten kommentoida onko kohtuutonta. Täytän itse vastaavat mikä ei tarkoita että miehen pitäisi olla samanlainen, mutta ehkä jotain sinne päin.

      Pituus yli 174
      Normaalipaino, saa olla vatsaa ym. kohtuudella
      Lyhyet siistit hiukset
      Siisti olemus
      Oma tyyli, ei juntti eikä Prismavaatteet :)
      Akateeminen, korkeakoulu tai opisto
      Hyvä ja mieluisa työ ja toimeentulo
      Perhesuhteet kunnossa lapsiinsa
      Miel. säänn urheilu tms harrastuksia
      Raitis, toki viiini ja olut kohtuudella absolut jees.

      Listasta tulee väkisin aika pitkä, mut näin se vaan on :)
      Onko tämä juuri se "liian" pitkä lista mistä miehet valittavat?

      • Riiiiiiiiiiiii

        Olen itse yli nelikymppinen koulutettu nainen. Valikoin itsekin, kuten suurin osa ihmisistä. Harva meistä ei ollenkaan valikoi.
        Kuitenkin tuossa oli muutama kohta jotka kirjoitettuna pistävät silmään. Väärä tyyli tai täysin väärän vuosikymmenen vaatteet ja hiustyyli harmittavat muuten hyvällä miehellä, mutta älä nyt ainakaan ilmoitukseen laita että ei prismavaatteita. Karsit heti hyvän miehen, joka erehtyi ostamaan viime viikolla pikeepaidan sieltä. Harvalla keski-ikäisellä ukolla vetävää omaa tyyliä. Ajatuskin huvittaa.
        Mitä väliä elämänkumppanin etsimisessä on sillä, onko työ "hyvä ja mieleinen"? Et sinä siellä töissä ole miehen kanssa. Ihminen voi olla tyytymätön työhönsä, vaihtaa sitä ja olla puolen vuoden päästä taas tyytyväinen. Haloo. Ja nykyaikana kuka vaan voi olla työtön milloin vain. Perhesuhteet kunnossa lapsiinsa? Anteeksi nyt vaan, mutta siihen, että ne eivät ole kunnossa voi olla miljoonia syitä. Mitä noiden koulutusvaatimusten jälkeen jää? Kelpuutatko aikoinaan tekun käyneen hepun, mutta et fiksua, avarakatseista ja hyvin ansaitsevaa kirvesmiestä joka pukeutuukin kivasti?
        Mikä on säännöllinen harrastus ja miten se antaa lisäarvoa suhteelle? Täysin pintaa. Urheilu tietysti vaikuttaa ulkoiseen olemukseen.
        Itse painotan luonteenpiirteitä ja arvoja (iän ja ulkonäön lisäksi), koska niiden yhteensopivuus on kaiken a. ja o. Sinun listassasi on lähinnä ulkoisia asioita.
        Lopuksi voi tietenkin todeta sen faktan, että jos päädyt nettipalstoille voit laittaa ilmoitukseen melkein mitä vaan. Harva mies edes lukee profiilia. He katsovat vain kuvaa:).


      • kitisijä
        Riiiiiiiiiiiii kirjoitti:

        Olen itse yli nelikymppinen koulutettu nainen. Valikoin itsekin, kuten suurin osa ihmisistä. Harva meistä ei ollenkaan valikoi.
        Kuitenkin tuossa oli muutama kohta jotka kirjoitettuna pistävät silmään. Väärä tyyli tai täysin väärän vuosikymmenen vaatteet ja hiustyyli harmittavat muuten hyvällä miehellä, mutta älä nyt ainakaan ilmoitukseen laita että ei prismavaatteita. Karsit heti hyvän miehen, joka erehtyi ostamaan viime viikolla pikeepaidan sieltä. Harvalla keski-ikäisellä ukolla vetävää omaa tyyliä. Ajatuskin huvittaa.
        Mitä väliä elämänkumppanin etsimisessä on sillä, onko työ "hyvä ja mieleinen"? Et sinä siellä töissä ole miehen kanssa. Ihminen voi olla tyytymätön työhönsä, vaihtaa sitä ja olla puolen vuoden päästä taas tyytyväinen. Haloo. Ja nykyaikana kuka vaan voi olla työtön milloin vain. Perhesuhteet kunnossa lapsiinsa? Anteeksi nyt vaan, mutta siihen, että ne eivät ole kunnossa voi olla miljoonia syitä. Mitä noiden koulutusvaatimusten jälkeen jää? Kelpuutatko aikoinaan tekun käyneen hepun, mutta et fiksua, avarakatseista ja hyvin ansaitsevaa kirvesmiestä joka pukeutuukin kivasti?
        Mikä on säännöllinen harrastus ja miten se antaa lisäarvoa suhteelle? Täysin pintaa. Urheilu tietysti vaikuttaa ulkoiseen olemukseen.
        Itse painotan luonteenpiirteitä ja arvoja (iän ja ulkonäön lisäksi), koska niiden yhteensopivuus on kaiken a. ja o. Sinun listassasi on lähinnä ulkoisia asioita.
        Lopuksi voi tietenkin todeta sen faktan, että jos päädyt nettipalstoille voit laittaa ilmoitukseen melkein mitä vaan. Harva mies edes lukee profiilia. He katsovat vain kuvaa:).

        Hyvin monen naisen suhdetoiveet kaatuvat nimenomaan noihin imagokeskeisiin juttuihin. Kuvitellaan että suhteen toimivuuden määrittelee se että onko miehellä tarpeeksi hienot vaatteet, tittelit ja koulutus, vaikka suhteen onnellisuus on loppujen lopuksi kiinni ihan muista jutuista. Tietysti esim saman koulutustason omaavilla on ehkä enemmän yhteisiä keskustelunaiheita ja ymmärtävät varmaan paremmin esim toisen työtä, mutta ei se tarkoita että alemmin koulutetun kanssa ei voisi olla onnellista suhdetta. Ja nyt on kyllä pakko myös huomauttaa, että ne prismavaatteissa kulkevat voivat kyllä olla ihan yhtä hyviä, tai parempia miehiä kuin joku kalliimmin pukeutuva mies.

        On siinä tietysti sellainen juttu, että jos on itse niin ulkonäkö- tai statuskeskeinen ihminen ettei pysty näkemään niiden juttujen ohi mahdollisesti hienoa ihmistä, niin sitten ei ehkä kannata edes yrittää. Tuskin se mieskään olisi kovin onnellinen naisen kanssa, joka löytää ihmisestä heti vain pelkät "viat" ja jotenkin väheksyy miestä niiden takia.

        Esim koulutuksen arvostaminen tai uraan panostaminen on minusta täysin ok, mutta ylimielinen asenne ja ylenkatsominen muita kohtaan tekee näyttävästäkin naisesta rupikonnan.


    • sj123

      No eihän nuo ole mitään kohtuuttomia vaatimuksia, tosin lähinnä ulkonaisia seikkoja. Kun lähdetään suhdetta rakentamaan, niin tärkein seikka on kuitenkin luonteiden yhteensopivuus. Jos luonteet ei sovi yhteen, ei ulkoisillakaan tekijöillä ole mitään merkitystä.

      • provopelle

        Mutta suurin osa vaatimuksista kuitenkin kohdistuu ulkoisiin tekijöihin, luonne ja muut ominaisuudet toisarvoisia niikuin nykynaiselta nyt voi odottaakin, valitettavasti menetätte suurimman osan hyväluonteisista miehistä noilla tiukilla itsepäisillä vaatimuksillanne.
        Koulutuksen ylikorostaminen kertoo jo lähes kaiken millaisesta naisesta on kysymys, mitäänsamatonta tyhjänpäiväistä näkymätöntä työtä tekevä korkeasti koulutettu saattaa tienata paljon vähemmän kuin oikeata työtä tekevä.

        Nää naiset ei ole ikinä hyvää vaimoainesta.


    • naiset-nirsoja

      Niset on niin nirsoja etteivät normi miehet kelpaa. Suomessa on miljoona sinkkua ja vain 10% niistä miehistä pääsee teffeille. Loput on liian rumia rumillekkin naisille.

    • ZXz

      Kiitti taas hyvästä keskustelusta. Hyviä pointteja tosiaan. Tämän perusteella antaisin vinkkiä miehille, jos ette hoksaa itse. Edellisessä viestissä osutaan yhteen tärkeään asiaan, eli loput miehet on liian rumia. Näin se tahtoo valitettavast olla. Jos mies on ollut jonkun aikaa yksin, niin tyyli on ihan sieltä syvältä ja se näkyy kauas. Joskus näistä löytyy tietty helmi muokattavaksi, mutta aina siihen ei aina ole silmää eikä halua. Sitten vielä, tämä on kyllä pitkälti suomimiehen probleemi. Käyn paljon työni puolesta pohjoismaissa ja tilanne on ihan toimen. Vielä näiden vuosikymmenten jälkeen katson suu auki miestarjontaa! Oli duunari tai insinööri, oma, siis nimenomaan oma tyyli on kunnossa! Ollaan aidosti kiinnostuneita omasta tyylistä ja se on myös osa toisten huomioimista. Nämä ovat ulkoisia seikkoja toki, mutta valitettavasti niin kuin miehet ovat itsekin huomanneet, ilman näitä ei taida päästä treffeille! :)

      • yksmammavaan

        Et ole ainoa joka ulkomailla käy. ;)
        Eipä suu ole jäänyt auki korkeatasoisen tyylin vuoksi, mutta joskus sen puutteen kylläkin. Monesti tunnutaan luulevan, että tilaisuutta varten riittää puvun takki, vaikka housut ovat kauhtuneet, joskus jopa farkut.

        Vaikuttaa siltä, että loukkaannuit saamastasi palautteesta. Olen yli 40-vuotias nainen ja samaa mieltä useiden muiden kanssa listasta. Voit pitää vaatimuksesi, mutta ei niitä kannata mihinkään esille laittaa. Suosittelen sinua katsomaan itseäsi rehellisesti. Onko sinulla varaa esittää vaatimuslistaa? Vaikka omasta mielestä saattaa olla hyvä saalis, ei vastakkainen sukupuoli välttämättä ajattele samalla tavalla. Onko tarkan vaatimuslistan tekeminen edes järkevää? Kannattaisiko sieltä ulkomaan reissulta napata se unelmien prinssi, jota Suomesta ei löydy?


      • hohhoijaax10

        Vaikutat ZXz todella ärsyttävältä ja typerältä naiselta. Minkähänlainen itse oikein olet? Itse huomasin lyhyen pikavisiitin aikana noilla deittisivuilla, että hyvin useilla naisilla on täysin epärealistisen kuva itsestään. Vai että käyt ihan pohjoismaissa työmatkoilla ;)


    • ZXz

      Yep, katse voi kohdistua myös pohjoismaihin yhtä hyvin eikä kielitaito eikö kulttuuri ole probleemi :). Toki myös suomenruotsalaisena kulttuurierot pohjoismaihin ovat suuret, mutta kuitenkin paljon lähempänä toisiaan kuin ihan suomenkielisillä.
      Listani oli muuten toivomuslista, ei vaatimuslista :)

    • Missä.ovat.normaalit

      Sen voi sanoa, että normaaleja miehiä et löydä ainakaan "Miehen logiikka"-palstalta. Itse en ole oikein miehiä katsellut sillä silmällä, koska olen mies. Miehen logiikassa ne miehet eivät ole ainakaan normaaleja. Ehkä pitäisi mennä jonnekin muualle normaalia miehiä etsimään kuin "Suhteet" palstan alapalstoille? Kyllä kait täällä on muutama normaalimies tai ehkä enemmistö palstan miehistä on normaaleja, jos oikein katsoo löysien kriteerien kautta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      1992
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1526
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1438
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1395
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe