Laivalllee

Namiqu

Voiko 17 vuotias mennä arkipäivänä (ma-to) 23h risteilylle 18 vuotiaan kanssa? En ymmärtänyt kun luin Silja linen sivuilta. Eli kelpaako 18 vuotias 17 vuotiaan "holhoojaksi/valvojaksi" Kun 18 vuotias luetaan aikuiseksi kuitenkin. Tämä 18 vuotias on perheenjäsen

11

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siitä-vaan-menoksi

      Ei ole mitään estettä. Voit vapaasti mennä lähtöselvitykseen.

    • aikuinen_vs_täysikäinen

      "Kun 18 vuotias luetaan aikuiseksi kuitenkin"
      Tosin aikuiseksi pitää ensin kasvaa, täysi ikäinen olet 18 vuotiaana, et automaattisesti aikuinen, ja nuo ikäsäännöt löytyvät selvästi kerrottuna Tallink Siljan Sivuilla, "aikuisena" varmasti ymmärrät yhtiön sivulla olevat säännöt, täysi-ikäisyys ei ole vielä kaiken takeena.

      Mutta ilmeisesti jos et ole tallink siljan sivuilla kirjoitettua ymmärtänyt, et myöskään ole vielä ehtinyt aikuistua aikuiseksi vaikka täysikäinen olisitkin

    • HaluatkoKehariTurpaan

      Ei kelpaa!

      Vikiglinellä vielä tiukemmat säännöt, edes minä 29v en voi mennä 19v kaverini kanssa reissuun!

      Ainut vaihtoehto on reittimatkat jos haluatte tehdä reissun keskenään

      • Kyllä-toimii

        Sinä et.
        Minun seurassani nuori taas pääsee.
        Olet liikaa kitannut kaljaa ja joutunut mustalle listalle hoiloteltuasi joka paikassa.

        Aloittajalle: kyllä toimii.


      • HaluatkoKehariTurpaan
        Kyllä-toimii kirjoitti:

        Sinä et.
        Minun seurassani nuori taas pääsee.
        Olet liikaa kitannut kaljaa ja joutunut mustalle listalle hoiloteltuasi joka paikassa.

        Aloittajalle: kyllä toimii.

        Ei pääse!

        Sinä Jiikoo-76 olet kehitysvammainen, tuskin pääset edes yksin.

        Mutta vilinglinelle edes 50 vuotias ei pääsekaverinsi 10v pojan kanssa reissuun katsomaan hänen lempiartistia, ei edes vaikka poika olisi 19.

        Tämä siis Vikinglinellä.

        Tallinkilla taasen ikäraja on 18v ja 25v voi lähteä reissuun vaikkapa 13 vuotiaan kanssa


      • Älä-sönlöyä
        HaluatkoKehariTurpaan kirjoitti:

        Ei pääse!

        Sinä Jiikoo-76 olet kehitysvammainen, tuskin pääset edes yksin.

        Mutta vilinglinelle edes 50 vuotias ei pääsekaverinsi 10v pojan kanssa reissuun katsomaan hänen lempiartistia, ei edes vaikka poika olisi 19.

        Tämä siis Vikinglinellä.

        Tallinkilla taasen ikäraja on 18v ja 25v voi lähteä reissuun vaikkapa 13 vuotiaan kanssa

        Älä häiriköi. Miten ihmeessä niitä lapsia ja nuoria olisi laivalla?


      • HaluatkoKehariTurpaan
        Älä-sönlöyä kirjoitti:

        Älä häiriköi. Miten ihmeessä niitä lapsia ja nuoria olisi laivalla?

        Huoltajan kanssa!

        Tai sitten että matkassa on oma lapsi ja hänen kaveri

        Tämä siis VIKINGLINELLÄ

        Minä 29v ja 19v kaverini ei päästä vikinglinen risteilylle kahdestaan. MUTTA jos mulla olisi vaikkapa 5v oma lapsi, niin tuo 19v pääsisi mukaan hänen "kaverina" ongelmitta


      • Taas-tämä-nähdään
        HaluatkoKehariTurpaan kirjoitti:

        Huoltajan kanssa!

        Tai sitten että matkassa on oma lapsi ja hänen kaveri

        Tämä siis VIKINGLINELLÄ

        Minä 29v ja 19v kaverini ei päästä vikinglinen risteilylle kahdestaan. MUTTA jos mulla olisi vaikkapa 5v oma lapsi, niin tuo 19v pääsisi mukaan hänen "kaverina" ongelmitta

        No kyllä sulla taas kesti yksinkertaisen asian keksiminen.
        Kesti, vaikka annoin liiankin hyvät vihjeet.
        Mutta kun ei järkeä ole kauhalla annettu, ei sitä voi oikein lusikallakaan ottaa. Ja kun kokemuskin puuttuu.


      • HaluatkoKehariTurpaan
        HaluatkoKehariTurpaan kirjoitti:

        Huoltajan kanssa!

        Tai sitten että matkassa on oma lapsi ja hänen kaveri

        Tämä siis VIKINGLINELLÄ

        Minä 29v ja 19v kaverini ei päästä vikinglinen risteilylle kahdestaan. MUTTA jos mulla olisi vaikkapa 5v oma lapsi, niin tuo 19v pääsisi mukaan hänen "kaverina" ongelmitta

        Noh kun ei raja kelpaa niin ei kelpaa...

        Ensi sunnuntaina luvassa tällaista:

        23 h -risteily Turusta Baltic Princess 08.01.2017 20:15 - 09.01.2017 19:15 • 1 A-luokan Invalidi hytti 2 hengelle....................................................................................12.00 EUR 2 aikuista

        • 1 Juomakuponki Club One Gold -asiakkaille, käy maksuna juomiin laivan baareissa. ......maksuton 1 aikuinen maksuton

        • 1 2 € hintaan laivan kuohuviini (12 cl) laivan baareissa tällä Club One -kupongilla. ............................................................................................................................................maksuton 1 kpl maksuton

        • 2 ===SHOPDISCOUNT===10 euron hyvitys min. 70 euron parfyymien kertaostoksesta 2.1.-28.2.2017, Cosmetic Boutique ....................................................................................maksuton 2 aikuista maksuton
        Hintasisältääkaikkiverotjamaksut 12.00EURYhteensä Maksuhistoria:• 12.00 EUR


      • Itse-aiheutit

        Voi lasta!
        Laqpsilla on lasten jutut.
        Sinula vaan uskottavuus meni vuosia sitten.


      • HaluatkoKehariTurpaan

        Ja lasten (19v) juttu EI ole mennän vikinglinen risteilylle, ei edes 29 vuotiaan, ei edes 60 vuotiaan kaverin kanssa...

        Mutta suahan Jiikoo-76 tä ei koska! sulla ikää senverran että se ei estä reissaamista, reissaamisen sulla estää MS-tautia ja pelko mm. alkoholai kohtaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2615
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1937
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1665
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1626
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      35
      1599
    8. 91
      1543
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      117
      1408
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe