Seksin vonkaajat?

Eipahakait

Minä tuumailin seuraavaa. Deittipaljoistalla paljon seksiä vonkaavia miehiä siis ihan kaikenikäisiä. Pitäisikö treffata sellainen ja katsoa muuttuuko mies kun sitä seksiä on saannut yllinkyllin? Eihän sitä tiedä millainen fiksu mies siellä takana on. Joskus tuntuu että miehet ei muuta ajattele ensin kuin sitä seksiä!!!! Mitäs olette mieltä????

19

426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SirleeSirlee

      Kai sen nyt voi keskustelun avata ja antaa sittemmin muutkin yhteystiedot, jos sieltä ihan viisas kirjoittelijakin löytyy.
      Jos ei muuten asiallisempia viestejä tule.

    • Lolllllo

      En lähtis tapailemaan siinä toivossa että muuttuu. Nämä on yleensä niitä jotka haluaa kokeilla mahdollisimman monta eri naista. Tai on niin kivistävässä puutteessa, että päässä surisee. Ne kyllä tapailee, kun tietää että on seksiä tarjolla. Mitään muuta sitten ei. Voi ola monta kierroksessa samaan aikaan.

    • 41v-sinkkumies

      Jaa, itse en ole seksiä ikinä vonkannut mutta voisin kokeilla alkaa lähettää seksiviestei naisille kun asialliseen viestiin eivät vastaa. Naiset on muutenkin pelimiehiin päin joten ei siinä mitään häviä.

      • blöök

        blokkaaan heti.


    • Jorrrrma

      Voisihan se olla että Jorman kuvalla joku lähtis treffeille. Kokeile.

    • En itse ole vilkkaammassa seksiä kyllä tunteet ja toisen tunteminen on päälimmäisenä.eikä naiset kyllä vastaa viesteihin. Siis asijalisiin

    • aloittajanainen

      Huono idea vitsihän toi vähän oli. Mutta kuitenkin jollain tasolla totta. Plääh en tiiä sanokaa te viisaanmat :)

    • sen_savallisen_akka

      Mitäs vikaa seksissä on? Nää on aikuisten juttuja nämä deittijutut.

      • plähh

        deittijututko on seksijutut


    • Äläedesyritä

      Seksin vonkailijat ja kikkelikuvien lähettelijät nettisaiteilla ovat usein seksiaddikteja. Jos elää seksiaddiktin kanssa yhdessä, ei ikänä riitä ja saa kuulla haukkumista, jos seksi on tylsää tai jos on liian vähän seksiä tai että toinen tekee aloitteita, kun seksiaddikti haluaa olla se saalistaja. Eli jos et ole itse addikti, niin nälkäisen voyeristin ja seksiaddiktin kanssa elämä pyörii joko seksin tai seksittömyyden ympärillä. Lisäksi jos itse pukeudut eroottisesti, kumppani ei välttämättä pidä siitä. Hän ei halua, että pukeudut seksikkäästi, mutta ei myöskään sitä, että olet tylsimys. Mikään ei ole koskaan hyvin.

      • Ilmanseksiäkö

        Totta tuo tiedän elin tuollaisessa liitossa. Ihan järkyttävää elämää kaikki todellakin pyöri seksin ympärillä. Miehellä vielä huono itsetunto huh..huh..ei enään ikinä!!!


    • ikuinen-sinkku

      Miten seksiä vonkataan. Kertokaapas nyt minulle kun en ole ennen vonkannut netistä.

    • Minä_taasen_kattellu

      Jaa, minä taas olen treffipalstoilla kattellu, kuinka siellä neitoset ja vanhat ämmät myy persettään päivästä päivään uusien ilmoaan kymmeniä kertoja päivittäin, joka ensinnäkin on silkkaa rikollista veronkiertoa, ja toisekseen tautien levittämistä. Ajatella, että nuokin opiskelijat hakevat vielä jossain kohtaa parisuhteen itselleen, jonka pohja rakennetaan suoranaiselle valheelle, juu neitsyt olen..

      • Pitääkin_kysellä

        Saman todennut, ja ny aloin miettimään, mikähän hoistoria sitä meikäläisenkin "opiskelija vaimo" kokelaalla onkaan ollut.


    • 56t78u9iopå

      tapasin suoli 24 naisen ja tapasimme ke iltapäivällä jatkoimme keskustelua ja kutsui vklp kotiinsa olin hieman epäröivä mutta menin kuitenkin ja jouduin jo ekana iltana panemaan sitä sunan jälkeen
      sama homma jatkui koko la päivän ja illan sunnuntaina vielä jouduin laskemaan mällit sisään ennen lähtöäni
      nainen oli hyvännäköinen hyvärunkoinen mutta voi itku sitä suullisen tenttiä aiva n kauhea suihin otto en voisi kuvitella sitä liitossa, emätinpuoli ja pyllynreikä oli ihan ok tiukkuudet, rinnat kiinteät
      mutta minkäs teet niin se autonkin koeajolla joku aina tökkää ja homma jää siihen

    • mälliä.purjeisiin

      Mitäääh ? Eikö suoli24 deitti nainen ottanut pyllynreijästä suoraan suihin ottoa lastin kera hä ? Ja niellä se pitää eikä pois sylkeä, itse en voisi kans kuvitellakkaan liittoa suoli24 deittinaisen kanssa joka ei ota suoraan kakkosesta suihin mällit niellen.
      Muutenkin koko ajan vouhottavat niiden proteiinitankkaustensa kanssa ja sitten ei luonnon oma eliksiiri kelpaa. Tosiaan koeajolla semmottisen kans voi aina käydä mutta tuohon vajavuuteen se aina tökkää.
      Mikä näitä suoli24 deitti naisia oikein vaivaa ?

    • ertyytttt

      Milloinkohan naiset oikein oivaltaa sellaisen asian että ei miehet tahallaan ja naisten kiusaksi sitä seksiä pyydä!
      Tähän on syynä se että uros puolisen ihmisen nyt vaan on säännöllisesti purettava ylimääräiset spermavarastot tyhjäksi,se on aivan luonnollinen ja terveyttäkin suojeleva toimenpide.
      Neuvoisin teitä naisia nyt vaan antamaan sitä seksiä niin monta kertaa kun mies jaksaa yhtyä.
      Kun mies on saanut tarpeeksi seksiä voi sieltä alta tosiaankin paljastua vaikka kuinka hurmaava kumppani ehdokas!

    • totuuskomissio

      EI se mies siitä mihinkään muutu. Panee samalla innolla kuin ennenkin.

      Ainoa ero on että jos itse olet hyvä sängyssä (ja tässä testissä näet sen oikeasti, totuuden) hän jatkaa sinun kanssasi.

      Ellet ole, joudut luiskalle, kertapanoksi tai hätävaraksi.

    • Itse en kyllä heti ajattele seksiä, ellei sitten ole tiedossa että ihan seksin takia nähdään.
      Tiedän myös että aika vastikaan rakastuin siitä etten pahemmin ole ajatellut seksiä sen ihmisen kanssa, tottakait jos olisi saanut seksiä häneltä olisin suostunut mutta enemmän oli romanttisia ajatuksia, no on vieläkin mutta ne tunteet on haudattava kun ei vio mitään jos pakit saa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1977
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1516
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1428
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe