Missä on Saxpi7

Saxpi7-fani

Olen seurannut hänen youtube-kanavaansa mutta hänestä ei ole enää aikoihin kuulunut mitään enkä löydä mitään jälkiä muualtakaan netistä, mahtaako kenelläkään olla tietoa vieläkö hän on hengissä?

8

1777

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zerrhj

      Itsekin katsonut videot. Varmaan haluaa olla rauhassa, ja uskon, että on elossa, vaikkei välttämättä "kotona". Mukavan oloinen nainen, mutta surullinen sairastumiskohtalo.

    • lelurobotti7

      olisikohan jossain vammaisten palvelutalossa

    • Utelias77

      Minuakin kiinnostais tietää jotain tämän ihmisen olemassaolosta... Jostain syystä hän on jäänyt mieltäni askarruttamaan, kenties osaltaan siksi että minussa on ehkä jotain samanlaisia piirteitä kuin hänessä. No, toivon vaan että olisi hengissä ja asiansa olisivat jonakin päivänä vielä hyvin...

    • saxpifani

      Samaa ihmettelen minäkin..moneen vuoteen mitään elonmerkkiä! olisi mukava jotain kuulla

    • SaxAlive

      Olen mä elossa mut ei tule useinkaan tarkistettua et kaipaako joku netissä. Vammaisena sais tietty etuuksia mut ei ole vieläkään kukaan rohkaistunut hakkaamaan mua pyörätuoliin vaikka varmasti mieli tekis. Elämäni on vapaata ja välillä jopa ihanaakin mutta arjen haasteet pitävät huolen ettei ole liian ihanaa.
      Mukavaa joulun odotusta

    • Anonyymi

      Mitenkäs Saxpi nykyään pärjäilee? Katuelämääkö vai asunnnossako vielä?
      Tukarilla vihjaisttin että kodittomana ja rahat sillä pankilla mitä kannat .

    • Anonyymi

      vain aivottomat seuraavat ihmisiä somessa.

    • Anonyymi

      Saxpista on juttu Iltalehdessä maksumuurin takana otsikolla Aseman nainen.

      Minäkin jäin murehtimaan Saxpin kohtaloa. Hän piti asunnottomaksi jäätyään blogia asunnottomuudesta mutta lopetti kuin seinään.

      Mukava tietää että Saxpi on elossa ja pärjäilee, mutta surullista että on yhä koditon, vaikkakin omasta halustaan.

      Tässä vielä asunnottomia auttavien näkemys:

      "Yökiitäjät tapaa Saria kuukaudessa satunnaisia kertoja.

      – Tunnemme hänet ystävällisenä ja rauhallisena, mutta myös kielitaitoisena henkilönä. Hän laittaa tarvittaessa nuoret nippuun, jos nämä häiriköivät häntä. Hänellä on useita vuosia kokemusta katuelämästä, nähnyt enemmän asioita kun useat elämässään ikinä, Yökiitäjät kertovat.

      – Hän on oman tien kulkija, joka tuntee rajansa ja mitä haluaa.

      – Hän on meille myös kontakti uusien asunnottomien ilmestyessä Steissin alueelle.

      Sarilla oli juttua etukäteen lukiessaan eräs toive:

      – Jos sulle sopis, niin jutussa vois korostaa, miten olen aina jotenkin selvinnyt vaikeuksista."

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4336
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2209
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1724
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1468
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1400
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1195
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe