poika tyttöön rakastui

rakastansinuamieheni

tyttö leikki , ettei huomaa... ikuinen rakkaus , sanotaan ei sitä olekkaan, vaan olen eri mieltä, rakastan ihanaa miestäni eniten maailmassa. Lapset on tehty ja kasvatettu kunnon kansalaisiksi, ja nyt meillä on aikaa toisillemme, voi miten kivaa, nyt suunnitellaan paikkakunnan vaihtoa, ja sähinää ilmassa kuin silloin nuorena, 35 v sitte. Ystävät nautitaan elämästä ja toisistamme.

9

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitäkä.mies

      Kuullostaa rakkaudelta ja jonkun mielestä mahdottomaltakin.Kaikille ei ole suotu niin sopivaa paria että suhde kantaa vielä kaksin jäämisen jälkeenkin.

      Itse muistan ajan jolloin olin kateellinen kaikille "kyyhkyläis-pariskunnille" Kiukku,kateus,pettymys sai jalansijaa ja usko rakkauteen oli kadonnut.
      Uskoin myös vakaasti etten tulisi koskaan rakastamaan enää,kun en voi luottaa ja antautua alttiiksi rakkaudelle,joka voisi satuttaa uudelleen.

      Aika...Aika parantaa haavat.Vaikka olenkin suhteellisen onnellinen,olisin mielellään ollut kaikki vuosikymmenet onnellinen.
      Taantumuksen ajat jättävät jäljen sisimpään,halusi tai ei ja sen vuoksi vakaviakin hetkiä on ollut ja tulee olemaan.
      Kaikki joilla onni on,älkää kätkekö sitä vaikka sanalasku niin kehoittaa.Sen saa huutaa vaikka täyden torin laidalla.
      Toivotan ihania hetkiä teille kahdelle,kaksin :)

      • apjatkaa

        Kiitos, myöskin haluan sinulle sanoa Mitäkä.mies, nauti elämästäsi nyt kun voit, turha tuijotella eiliseen, vain tulevaisuuteen voimme vaikuttaa, ja tehdä siitä juuri sellaisen kuin haluamme. rakastetaan ja tullaan rakastetuiksi.


      • Mitäkä.mies
        apjatkaa kirjoitti:

        Kiitos, myöskin haluan sinulle sanoa Mitäkä.mies, nauti elämästäsi nyt kun voit, turha tuijotella eiliseen, vain tulevaisuuteen voimme vaikuttaa, ja tehdä siitä juuri sellaisen kuin haluamme. rakastetaan ja tullaan rakastetuiksi.

        Eihä ole järkevää elää menneisyydessä,tietäen ettei sitä voi muuttaa.Vaikka ajatellaan tulevaa ja sitä mihin voi vaikuttaa,on ihmisen mieli sellainen että kertaa elämäänsä ja ratkaisuja.Pelkkä tahto ei välttämättä riitä kun ajatus harhailee tyhjässä vuosikymmenessä..En tarkoita että ryven menneissä,tai poden itsesääliä.
        Menneitä voi muistella rauhallisin mielin ja menneessäkin on aina jotain kaunistakin ja ajattelemisen arvoista.
        Kiitos! Nautin jokaisesta hetkestä kuin se olisi viimeinen.


    • nuormieli

      Ihanaa!! Onnea teille onnekkaille, juuri tällaisia ikuisen ja kaiken kestävän rakkauden kertomukset tuovat toivoa ja valoa niille jotka ovat vähemmän onnekkaita, joita elämä on kolhinut ja rakkauden polut vieneet varjojen kujille.

      Olen samaa mieltä kuten nimimerkki "Mitäkä.mies" älkää kätkekö onneaanne antakaa sen näkyä ja tuoda toivoa vähemmän onnekkaille .

      Myös minä ikuinen "romantikko" joka olen solminut aikoinaan avioliiton jo alle 20 kymppisenä ja jo 28 vuotiaana eronnut ja menettänyt uskon ns. ikuiseen rakkauteen huomaan piston rinnassani sillä onhan ikuinen rakkaus myös tahdon asia, joskus mietin teinkö oikein vai väärin (halutessani erota).

      Nuorena solmitut avioliitot jotka ovat kestäneet kaikki myrskyt ja vastoinkäymiset ovat kunnioituksen ja ihailun arvoisia.

      • Mitäkä.mies

        Minusta tuntuu että olet tehnyt juuri oikean ratkaisun,vaikka olisitkin ollut ennen eroprosessia onnellinen.Päättelin että onneakin on ollut aiemmassa suhteessa ;) Vaikutat hyvin tasapainoiselta naiselta,vaikka sanoitkin miettiväsi joskus.."Onnen pekka" joka on suhteessa kanssasi.Oliko vähän jo imelästi sanottu:)


      • nuormieli
        Mitäkä.mies kirjoitti:

        Minusta tuntuu että olet tehnyt juuri oikean ratkaisun,vaikka olisitkin ollut ennen eroprosessia onnellinen.Päättelin että onneakin on ollut aiemmassa suhteessa ;) Vaikutat hyvin tasapainoiselta naiselta,vaikka sanoitkin miettiväsi joskus.."Onnen pekka" joka on suhteessa kanssasi.Oliko vähän jo imelästi sanottu:)

        Noin minäkin lohdutan itseäni kun ajattelen mitä tuskaa olenkaan X: leni tuottanut , vaikka minä olin se joka haki avioeroa ei se helppoa ollut.

        Olemme joskus keskustelleet kanssasi (sairaaloisen mustasukkaisuuden) seurauksista, ja juuri siksi olen ns. ("yksineläjä") elän kyllä parisuhteessa onnekseni kohdalleni sattui mies siis "miehekkeeni" jolle tällainen etäsuhde myös sopii (määrättyjen sopimusten ehdoilla).
        Tuohon et miehekkeeni olisi "Onnen pekka" minä en osaa vastata, ehkä, ehkä ei.

        Tällaiset etäsuhteet ovat toisaalta hyvinkin "kimurantteja" suhteita joissa on omat ongelmansa ja vaativat eläjiltään täydellistä rehellisyyttä ja uskollisuutta kuitenkin muistaen et emme omista toisiamme, emmekä voi/saa olla toisen onnen tiellä jos kohtalo toisin määrää.


      • Mitäkä.mies
        nuormieli kirjoitti:

        Noin minäkin lohdutan itseäni kun ajattelen mitä tuskaa olenkaan X: leni tuottanut , vaikka minä olin se joka haki avioeroa ei se helppoa ollut.

        Olemme joskus keskustelleet kanssasi (sairaaloisen mustasukkaisuuden) seurauksista, ja juuri siksi olen ns. ("yksineläjä") elän kyllä parisuhteessa onnekseni kohdalleni sattui mies siis "miehekkeeni" jolle tällainen etäsuhde myös sopii (määrättyjen sopimusten ehdoilla).
        Tuohon et miehekkeeni olisi "Onnen pekka" minä en osaa vastata, ehkä, ehkä ei.

        Tällaiset etäsuhteet ovat toisaalta hyvinkin "kimurantteja" suhteita joissa on omat ongelmansa ja vaativat eläjiltään täydellistä rehellisyyttä ja uskollisuutta kuitenkin muistaen et emme omista toisiamme, emmekä voi/saa olla toisen onnen tiellä jos kohtalo toisin määrää.

        Tuskan tuottaminen on vaikea käsitellä ja varsinkin mustaukkainen kokee mittavia tunnekuohuja jätetyksi tultuaan,mutta se ei ole sairalloisesta suhteesta irtautujan syy.
        Tiedän mistä puhun ja miten mustasukkainen käyttäytyy kun kuulee sanan avioero.Marttyyri hengessä hän tekee kaikkensa estääkseen tulevan eron.Hän voi jopa parantua hetkeksi ja jos se ei auta hän uhkaa tai kiristää ja antaa ymmärtää olevansa itsetuhoinen.
        Etäsude edellyttää täydellistä luottamusta ja uskoa toisen rehellisyyteen.
        On hän onnen pekka:) Toiset sen parhaiten huomaavat..


      • nuormieli
        Mitäkä.mies kirjoitti:

        Tuskan tuottaminen on vaikea käsitellä ja varsinkin mustaukkainen kokee mittavia tunnekuohuja jätetyksi tultuaan,mutta se ei ole sairalloisesta suhteesta irtautujan syy.
        Tiedän mistä puhun ja miten mustasukkainen käyttäytyy kun kuulee sanan avioero.Marttyyri hengessä hän tekee kaikkensa estääkseen tulevan eron.Hän voi jopa parantua hetkeksi ja jos se ei auta hän uhkaa tai kiristää ja antaa ymmärtää olevansa itsetuhoinen.
        Etäsude edellyttää täydellistä luottamusta ja uskoa toisen rehellisyyteen.
        On hän onnen pekka:) Toiset sen parhaiten huomaavat..

        Hyvää aamupäivää!, on niin helppo keskustella henkilön kanssa joka ymmärtää, noilla itsetuhoisilla uhkauksilla minunkin X:säni uhkaili, onneksi järjen ääni voitti, nykyisin kaikki on ok., voimme ihan ystävinä istua saman pöydän ääreen, ja todellakin toivoa toisillemme ihan vain kaikkea hyvää.

        Joo ehkä miehekkeeni on "onnenpekka" ja minä olen "onnentyttö" .
        Joskus sokaistumme emmekä huomaa miten onnekkaita olemmekaan.

        Toivon että sinäkin koet olevasi onnen pekka ja naisesi onnen tyttö,
        niinkuin varmaan olettekin. Kaikkea hyvää teille !!.


      • Mitäkä.mies
        nuormieli kirjoitti:

        Hyvää aamupäivää!, on niin helppo keskustella henkilön kanssa joka ymmärtää, noilla itsetuhoisilla uhkauksilla minunkin X:säni uhkaili, onneksi järjen ääni voitti, nykyisin kaikki on ok., voimme ihan ystävinä istua saman pöydän ääreen, ja todellakin toivoa toisillemme ihan vain kaikkea hyvää.

        Joo ehkä miehekkeeni on "onnenpekka" ja minä olen "onnentyttö" .
        Joskus sokaistumme emmekä huomaa miten onnekkaita olemmekaan.

        Toivon että sinäkin koet olevasi onnen pekka ja naisesi onnen tyttö,
        niinkuin varmaan olettekin. Kaikkea hyvää teille !!.

        Olet oikeassa:-) Kiitos samoin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4449
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe