Taidan laittaa hanskat tiskiin.....

kzkzkcjzkj

Missähän mahtaa olla vika? Tai mihin tämä maailma on oikein mennyt? Olen ollut 5 vuotta sinkku erottuani hankalasta parisuhteesta. Olen käynyt paljon treffeillä ja muutama pidempi tapailusuhdekin on ollut.

Haluaisin tehdä totaalisen nollauksen koko deittailuhommaan eli olla vaikka hetken aikaa ilman miehiä. Eli alkaa tämä usko ja toivo hiipua, kun olen viime aikoina törmännyt kaiken maailman sitoutumiskammoisiin, seksin tyrkyttäjiin ja muuten vaan outoihin tyyppeihin...

Viikonloppuna olin treffeillä miehen kanssa, jonka kanssa oli tapailusuhde muutama vuosi sitten, joka ei silloinkaan edennyt vaan oli pelkkää hengailua mm. elokuvissa käyntiä.. No, nyt käytiin taas miehen kanssa elokuvissa, mutta mikään ei ole muuttunut ja mies muutenkin valitteli, ettei tahdo päästä kenenkään kanssa eteenpäin. Kaiken lisäksi mies kertoili kaikista treffi- ja seksikumppaneistaan minulle. Eli ei minkäänlaista tilannetajua, vaikka tietää kyllä, että olen ollut hänestä kiinnostunut.

No, sitten on eräs toinen mies, jonka kanssa ollaan soiteltu viime kesästä asti ja kerran tavattu. No meidän piti soitella miehen kanssa viime viikolla, jotenkin tuo soittelu jäi, eikä miehestäkään kuulunut moneen päivään mitään. No, laiton eilen miehelle viestiä, että pitäisikö soitella? Tähän mies vastasi, että anteeksi, kun ei viimeksi soittanut ja kertoi, että on ollut kaikenlaista hässäkkää.

Sitten on vielä eräs tapaus, joka haluaisi vähän kauempaa tulla tapaamaan minua. Hän pitää jatkuvasti yhtyeyksiä ja on poistanut profiilinsa. Mutta laittaa myös satunnaisesti hieman seksuaalissävytteisiä viestejä, mutta pääasiassa pysyy kuitenkin asiassa. Mitä tästä pitäisi ajatella? Viime aikoina on vaan alkanut ällöttämään kaikki seksin vonkaajat. Minusta on aika mautonta vihjailla seksillä ennen ensimmäistä tapaamista....


Eikö tosiaan parempaa löydy??

38

727

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nelikymppinenmies

      Tuskin olet parempi kuin ne miehet joita olet tapaillut. Naiset aina ylistää itseään lähes täydelliseski mutta ette ole parempia kuin miehet. Hankala suhteesi oli varmaan väkivaltaisen alkoholistin kanssa. Sellaisia hankalia te naiset tapailette ettekä meitä normaaleja kunnollisia miehiä.

      • hirsisilmässä

        "ylistää itseään lähes täydelliseski"

        Juu,..mut onneks sinä et tee ikinä noin :D


    • Dementjev

      Ai että jollain ensimmäisellä lyhyellä tai pidemmällä tapaamisella vuoden soittelusi jälkeen vasta voisi edes vihjata seksistä ja sen toteutustavoista...

      Kyllä itselleni naiset ennemmin tai myöhemmin ja enemmän tai vähemmän vihjaavat seksistä eri muodoin. Tosin luulen asiaan kuuluvaksi jo ensimmäisestä viestistä alkaen, joten en siitä ainakaan kattoon pomppaa, vaikka treffisivuna olisi Facebook tai Tervasaaren kesäteatterin askartelusivu. Naiset osaavat jopa kiittää, että olen heidän kanssaan keskusteluun hyvinkin vastaten ryhtynyt ja vieläpä suopeasti suostun jopa tapaamaan suopean suhteemme merkkipaaluksi.
      Näissä joissain deiteissä (ainakin lukien) tuntuu olevan jokin varsinainen asennevamma joillakin, kun /jossei suhdetta osata muodostaa selkein viestein omista elinympäristöistä käsin.

    • VitunÄrsyttäviäNoiRobot

      Ai missä vika? Vilkaise peiliin.. maailma ei ainoastaan muutu vaan myös sinä sen mukana....

    • hjknm

      Niinpä.. Kyllä olen peiliinkin vilkaissut... Ennen käytiin kunnon treffeillä useamman kerran ennen kuin seksistä edes puhuttiin, ainakin kahdet kolmet treffit ennen seksiä.. Nykyisin kaikki vaan säätää....

      • nainenminäkin

        Milloin ennen? Ekoilla treffeillä mentiin sänkyyn kun siltä tuntui. Niin erilaisia me ollaan. Kyllä sun kohdalle osuu vielä sellainen joka haluaa ennen seksiä kunnolla tutustua. Upeita miehiä kyllä löytyy kunhan ei toivo saavansa Ken-nukkea.


      • Pannaanpannaan

        Ai säätää nettitreffeillä.. Eihän nyt ole pakko edes tavata, jos ei ihokontaktia kaipaa ja pidempää tapaamista vaikka yhdessä asuen. Cyberseksistäkin kiinnostuneita näyttää olevan liki liudoittain joillain deittisivuilla.


      • Pannaanx
        nainenminäkin kirjoitti:

        Milloin ennen? Ekoilla treffeillä mentiin sänkyyn kun siltä tuntui. Niin erilaisia me ollaan. Kyllä sun kohdalle osuu vielä sellainen joka haluaa ennen seksiä kunnolla tutustua. Upeita miehiä kyllä löytyy kunhan ei toivo saavansa Ken-nukkea.

        Kyllähän nyt vaikka ensimmäisillä nettitreffeillä voi seksiä harrastaa, jotka haluavat vain. Tavatakin voi vaikka paljon myöhemmin.


    • ilmi.laatikainen

      Ensin luulin, että kyseessä on työpaikan haku nettideitaten.

      Alun kappaleet ajattelin, että nettideittailu ja nettitreffit voisivat siis olla sinulle oikea vaihtoehto. Viimeisestä se sitten tulikin ilmi, että kokeiltu on.

      Siis, jos todella haluaa löytää tien jonkun luokse, se löytyy deep deittaamalla, ei speed deittaamalla.
      http://www.vaestoliitto.fi/parisuhde/sinkuille/?x2249716=6062731

    • pitäisiAjatella

      miksi vastaat vain pelimiehille panomiehille ?

    • jjkmmm

      No voihan helkkari.. Mistä voin tietää kuka on panomies ja kuka ei... On aika epäilyttävää, jos muuten kunnollisen oloisen nettilöydön viestit on osittain seksuaalissävytteisiä siis kun ei olla tavattu edes vielä.. Niin ja en etsi mitään täydellistä herraa.. En tykkää bodatuista ja mun miehellä saa vähän olla mahaakin...

      • jätäheti

        Tietynlaisia tyyppejä liikkeellä ja kierroksilla elämänajan. Vammaisuutta ja muuta puutetta korvien välissä. Peittävät henkistä vajavaisuuttaan ja tiedonpuutettaan ja kokemattomuuttaan peittää seksisävyisillä tunkeilupuheilla. Kannattaa jättää heti. Säälistä ei kannata jäädä. Ne löytävät kaltaisiaan jossain vaiheessa.


    • Miten_on

      Ei kai aloittaja ihan oikeasti kuvittele että netistä löytyisi se unelmien prinssi? Se löytyy ihan työ- ja/tai ystäväpiiristä. Pitää vain avata silmänsä ja katsoa ympärilleen.

      Ja mikäs tuo kiukutteli siitä oli että "mies ei soita"? Nykytekniikalla se soittaminen on ihan yhtä helppoa kumpaankin suuntaan. Nainenkin voi soittaa. Näin tasa-arvon vuosina.

      Jonkun verran mietin että miksi aloittajalla tuntuu olevan miehistä ne "kaikki huonot kokemukset"? Miksi hän oli eronnut "hankalasta parisuhteesta". Aina kun riidellään, siihen tarvitaan kaksi. Ja aloittajalle tuntuu osuvan vähän turhan herkästi "kaikki huonot". Olisikohan aika katsoa peiliin?

      • n28hki

        Minä löysin kumppanini netistä. Monesti ihmiset etsivät tietoisesti tai tiedostamatta vääränlaista kumppania itselleen jos esim. Lapsuudesta on saanut haitallisen parisuhdemallin se luonnostaan siirtyy aikuisikään jos ei ongelmaa tiedosta


    • ölööl

      Kyllä on peiliin katsottu ja monta kertaa.... Valitettavasti jotkut ei vaan tee sitä koskaan....

    • Kaikenlaistavipeltäjää

      Deittailuaikana tuli paljon seksiehdotteluita varatuilta ja vapailta miehiltä ja sitten oli chatkavereita, joiden kanssa lähettelin viestejä ja joidenkin kanssa oli tosi pitkiäkin keskusteluja, mutta kaikki lopulta päätyi siihen, että "sopisiko hotelliyö" tai "nähtäisiinkö jommankumman kotona" tai "mentäisiinkö risteilylle". Eihän tuntemattoman ihmisen kanssa mennä kotiin tai hotelliin. Jos hakee elämän rakkautta, niin eihän sitä ensimmäisenä hotelliin mennä. Tai ei lähetellä ensimmäisenä alastonkuvia.
      :-D

      Täällä koko ajan toitotetaan, että "Pitäis katsoa peiliin" ja "älkää olko nirsoja". Olisi ihana, jos joku sanoisi joskus joitain kivaakin.

      Seksi on iloinen asia, mutta ei välttämättä toimi, jos menee heti sänkyyn. Jos haluaa pidempiaikaista suhdetta, niin on pakko panostaa ja näyttää omat tunteensa ja toiveensa ja elämänsä, että onko suhteella tulevaisuutta. Jos toinen ei näytä olevan sitoutunut ja täysillä mukana, niin ei kannata jatkaa tapailuja.

      Mutta joo, yritän ehkä muuta kautta kuin nettideittailulla. On kiva, jos saa jutellakin miesten kanssa. En noista sänkyhommista silleen, että mun täytyy olla ensin rakastunut. Ja hyvä mies osaa lämmitellä naista.

      • Niimpäniinkai

        Eihän nyt sentään nettideittailu ja nettitreffit estä juttelua. Jutella voi WhatsAppeissa, Skypessä, puhelimella ja ties miten. Monissa sivuissakin voi lähettää kuvien lisäksi videoita jne.
        Jossain neuvoissa vain ei kyllä suositella varsinaista tutustumista (puhumalla) puhelimessa, kun silloin tietojen vaihto jää pintapuolisemmaksi. Uskon kyllä, että voi vaatia 10 keskustelua asia, jonka olisi saanut yhdellä selkeällä viestillä selväksi.
        Vastaamiseen ja harkintaan jää aikaa tunteja.


      • Kaukenlaistavipeltäjää

        On sovelluksia, joiden kautta voi viestitellä ja jutella, mutta rakastan jutella face to face. On ihana katsella ilmeitä, eleitä ja varsinkin silmiä ja kuulla äänensävy ja koko persoona.


    • jhjhjhjhj

      Niinpä kaikenlaistavipeltäjää kertoo hyvin samasta asiasta.. Eli en tosiaankaan jaksa innostua, jos mies alkaa jo ennen tapaamista lähetellä "seksiviestejä", varsinkin nuoret miehet tekee usein näin vaikka samalla väittävät etsivänsä oikeaa parisuhdetta.. Kunnon herrasmies vie oikeille treffeille, syödään yhdessä, käydään vaikka elokuvissa, eikä tosiaankaan mennä ekalla tapaamisella kummankaan luokse. Ja mitä tulee tuohon mieheen, jonka kanssa ollaan pidetty jo kauan yhteyksiä, niin viimeksi itse ehdotin uutta puhelua hänelle ja eilen piti taas soitella, eikä miehestä taaskaan kuulunut mitään eli ihme satusetiä tänne tuntuu mahtuvan. Enkä nyt tosiaan tarkoita sitä, että itse olisin jotenkin parempi, vaan ei näiden miesten käytöstavat nyt ole kyllä sitä mitä pitäisi.

      • KummaOn

        Seksilupauksia ollaan vaatimassa todellakin jo viestittelyvaiheessa, että nainen siinä tuntee itsensä kelvottomaksi petturiksi kun ei anna lupausta heti, vaikkei olla edes nähty vielä.
        Jotain todellakin pielessä pahan kerran miesten käytöksessä. Ja vakuutan, että tämä ei koske vain nuoria. Siellä kaikkein iäkkäimmässä päässä ollaan innokkaita siksi että pystytään vielä...


      • Niimpä_tietenkin
        KummaOn kirjoitti:

        Seksilupauksia ollaan vaatimassa todellakin jo viestittelyvaiheessa, että nainen siinä tuntee itsensä kelvottomaksi petturiksi kun ei anna lupausta heti, vaikkei olla edes nähty vielä.
        Jotain todellakin pielessä pahan kerran miesten käytöksessä. Ja vakuutan, että tämä ei koske vain nuoria. Siellä kaikkein iäkkäimmässä päässä ollaan innokkaita siksi että pystytään vielä...

        Ei ole vialla miesten käytöksessä sitten. Jotain on vialla nettideittailussasi ja nettitreffiesi toteutuksessa. Millä eri välineillä viestitteletkin, niin toki teet sen parhailla mahdollisilla tavoilla, vaikka useammilla samankin päivän aikana tarvittaessa, tutustuen ja myös lupauksia antaen. Turhia viestejä kun on muutoinkin turha lähetellä ja petollisinta olisi viestillä johtaa harhaan vastaanottajaa. Lupauksia voi antaa vaikka minkälaatuisia. Itselleni on luvattu siivousta, ruuanlaittoa ja ties mitä, seksistä puhumattakaan.
        Kyllähän nyt vaikka nettideiteiltä tullaan myös asumaan toisen luokse lyhyemmäksi tai pidemmäksi aikaa.
        Aivan sama oliko coachsurffaaja tai ei, niin vaikkapa neiti deittailijan ja nettitreffaajan blogeissa asti esim. matkalle lähtiessä neuvotaan deittaamaan kohteesta poikamiehiä, joiden luo sitten matkustetaan. Deittauspaikan voi vapaasti valita Facebookista, Instagramista, deittisivustolta tai vaikka mistä. Empä usko, että bloggaaja itsekään väittää olevansa pihtikinttu aivan ensimmöisestä viestistä alkaen.


      • KummaOn

        Teen päätöksen antaa pakit jossain alitajunnan tasolla sillä hetkellä kun vastadeittailija alkaa puhua seksistä lähimain ensimmäisissä viesteissä. Siitä huomaa että ollaan eri aaltopituudella. Itsevarma mies ei mangu... Kyllä on koettu ja nähty. Itsevarma mies luottaa itseensä ja viehätysvoimansa riittävyyteen niin että pystyy keskustelemaan ja odottamaan rauhassa tapaamista.
        Seksin mankujat etsivät jotain ilmaisia h:a tai hyvin epäkelpoja naisia, jotka ovat tyytyväisiä siihen, että heidät huolii lähinnä kuka tahansa.
        Eli ollaan useimmiten täysin eri tasoa. Voisi sanoa, että ollaan lähes aina eri tasoa. Ellei peräti aina...


    • Kimmo_Kuu_Seikkailuun

      Jos kaikki miehet ovat kamalia niin vika on sinussa.

      • ÄläLuulekaan

        Ehei. Kuvitteletko olevasi ainoa joka hautoo hyväveliperiaatetta?


    • jjknmm

      Ei tämä nyt ole mikään kilpailu kenestä mahtaa olla vika. Ihan turha täällä olevien miesten on itseensä ottaa kirjoituksestani. Meitä on jokajunaan, yhtä lailla naiset voi käyttäytyä hölmösti. Eräskin nuori mies halusi vakuuttua juuri siitä, että saa seksiä ekalla tapaamisela, jos aletaan seurustelemaan. Tuohon on jo melkein kiristystä, entä ihminen muuten ja ne henkiset arvot jne.

    • Äksee

      Ehdotan aloittajalle: laita ihmeessä ne hanskat tiskiin ja siirry marketin hedelmätiskille puristelemaan appelsiineja. Teikäläisiä nirsoja ikisinkkuja on treffipalstat täynnä. Potentiaalinen mahdollisuus löytää itselleen kumppani on tehdä asialle jotain, itsestä on kiinni jos homma pykii.
      Itselläni on ollut kaksi kertaa profiili, molemmilla kerroilla alle kuukauden. Tämän nyksän kanssa jo kolmatta vuotta yhdessä, että terveisiä vaan sinne, hyvin pyyhkii.
      Ronkelit runkkaa.

      • EiJuopoille

        Olet rivosuinen iljetys. Juoppokin varmaan.


    • Kärsivällisyysloppu

      Samaa olen miettinyt, että missä vika. On sitä itsessänikin ja paljon. Olen tavannut miehiä netissä ja mennyt yleensä nopeasti treffeille, en vain ole halunnut tuhlata kenenkään aikaa.

      Yksi mies halusi heti kohta muuttaa yhteen kanssani ja perustaa perheen, en ollut siihen valmis ja erosimme. Toinen oli mustasukkainen kiukuttelija, joka vahti jokaista liikettäni, jätin hänet. Kolmannen kanssa ei kummallakaan tunteet riittäneet ja erosimme. Nämä kaikki miehet olisivat varmasti jollekin muulle hyviä kumppaneita, mutta eivät minulle. Kyse ei ollut siis varallisuudesta, koulutuksesta, ammatista tai ulkonäöstä. Kaikki nämä miehet olivat eri taustoista, duunarista korkeakoulutettuun.

      En tapaa minäkään sellaista miestä, joka jo ensimmäisissä viesteissä ehdottelee tai vihjailee seksistä, sillä seksisuhdetta en etsi. Mielestäni se ei ole nirsoilua vaan tervettä itsesuojeluvaistoa!

      Minulla ei ole miehelle vaatimuslistaa, sillä sellaisen tekeminen estää näkemästä kaikkia vaihtoehtoja. Toki ulkonäön pitää jollain tasolla miellyttää, mutta "vasuriin" menevät myös kaikki ilman paitaa lihaksiaan pullistelevat, oransseiksi itsensä ruskettaneet saliselfieitä tehtailevat miehet. En usko että minulla on heidän kanssaan juuri mitään yhteistä.

      Missä siis on vika? Te kaikki "tavismiehet", missä te oikein olette? Te naista hakkaamattomat, kunnolliset miehet, joilla on oma elämä hallinnassa ja aivot siellä missä kuuluukin, jotka ette kenellekään muka kelpaa, täällä olisi yhdelle tilaa!

      Ja nyt jos syytetään vaatimusten listaamisesta tai liikojen odottamisesta niin tämä syyttäjä ei ole "tavismies". Mitään syrjäytynyttä hulttiota en toki etsi.

      • crux

        Tavismiehiä on esimerkiksi nettitreffisivustolla valtava määrä. Eipä taida naiset juuri ottaa yhteyttä heille - minulle ei ainakaan tule koskaan avausviestiä naisten suunnalta ja hyvin harvoin myöskään vastausta jos itse kirjoitan. Siinä mielessä tällaiset ihmettelyt, jonka sinäkin kirjoitit, voi jättää omaan arvoonsa. Kun ei ole mitään kysyntää, niin ei vaan ole. Jos kartta ja maasto ei täsmää, niin mieluummin uskon maastoa.


      • TahdonIlmaus

        Vähintään pitää olla tahtoa.
        Mutta liian usein se tahto on suunnattu agressioksi naisia kohtaan. Agressio näkyy seksuaalisina ehdotteluina, jotka ovat kiukuttelua ainoastaan. Kun kaksi kiukuttelijaa kohtaa, akti on mielenilmaus muille. Taitaa toisinaan avioliittokin toimia pelkkänä mielenilmauksena.


      • robot4

        Olen täällä.

        Kerronpa vähän minkälainen olen. Kohtelias herrasmies, hyvä työ & hyvät tulot. Siisti pukeutuminen. Luotettava. Ei yhtään läskiä, melko urheilullinen. Ihan ok naama varmaan kun naiset usein tulee juttelemaan. MUTTA, ei etene yksikään juttu yhtään mihinkään eikä ketään kiinnosta pitemmälle yhtään. =) Olisiko joku sosiaalinen vammaisuus (hyvin tod. näk.).

        Siis onhan tässä seurusteltu, mutta ei nyt suht tuore sinkku laiffi oikein onnistu.

        Eli semmosta tää nyt vaan on välillä vaikka olis minkälainen. Kyse on myös matemaattisista todennäköisyyksistä. Helmi on vaikea löytää, mutta kyllä sieltä joku tulee joskus.

        Kuulen kyllä ihan samaa läppää ihan tajuttoman hyvännäköisiltä ja mukavilta ihmisiltä että ...


      • KuuSinkkutaivaalla

        Pukeutuminen: Jos olet muuten kovin tavallinen, niin ehkä perussiisti pukeutuminen tukee liikaa sitä samaa vaikutelmaa. Voisit harkita asiaa niin, että liikaa korostamatta asiaa kuitenkaan (koska ei ole luonteesi mukaista) yrittäisit hiukan tehdä vaikutelmaa pukeutumalla.
        Ei yhtään läskiä: Hyvä tietenkin mutta kuulostaa henkisesti kovin tiukalta, noin niinkuin itseäsikin kohtaan, toisista puhumattakaan. Naisilla kun useimmiten sitä läskiä hiukan on. Sitä muuten kuuluu olla hiukan...
        http://www.terve.fi/aikuisten-lihavuus/elimisto-tarvitsee-rasvaa
        "Normaalipainoisilla naisilla rasvakudoksen kokonaismäärän tulisi olla noin 20-25 % ja miehillä 15-20 %."
        Juttelusta ei voi tehdä mitään enempiä johtopäätöksiä. Liikutko paikoissa joissa ei isketä? Eivätkö juttelevat naiset koskaan palaa? Toisaalta on pelottavaa jos odotetaan että juttelun pitäisi johtaa johonkin enempään. Hirveän pelottava ajatus. Kai sentään haluat, että naiset myös juttelevat? Senkin jälkeen kun se helmi on löytynyt?
        Minä en muuten etsi ketään parisuhteeseen. Nautin sinkkuna olosta ja vaikka joskus kärsinkin, niin aion jatkaa vaikka sisulla tätä elämäntyyliä. Monilla hyvillä tyypeillä on sellaisia ominaisuuksia joista tiedän että ennemmin tai myöhemmin en niitä enää jaksa. Jokin soitin esimerkiksi. Olen naispuoleinen.


      • Yxvaa

        Pukeutuminen: Mullon samat farkut ollu kohta 3v perseestä vähä puhki muuten ok, mullon läskiä vähä jenkkakahvoissa mutta eniten ehkä päässä.
        Juttelen useimmiten liikaa ja vaikka ketään ei liiemmin kiinnostaiskaa, sorry.
        Joskus jutskaan jollekin donnalle vaiks välil vähä pelottaaki, ei siitä kuiteskaa automaagisesti kai tuu mun vaimoo?
        Yhen helmen oon löytäny, se ei oo kuiteskaa nainen, ei edes ihminen. Se o auto.
        Helvetin hyvä.
        Mäkään en etsi enää ketään, se joku löytää mut.
        Mäkin nautin elämäntyylistä, tyyli se on huonompiki. En myöskään kärsi, siat kärsii ku ne pussailee. Sisukkuus on yliarvostettua, luki lehdessä not me.
        Monilla tyypeillä on hyviä juttuja, joita diggaan kybällä. Jokin soitin esmes.
        Moon jäbä.


      • Yxvaa

        Voi hitsit, yhellä oli sitä toisella tätä, kauhee dilemma? Mitä mä teen? Mä en kestä, kaikki miehet on jotenki viallisii.....jotenki epäkunnossa. Vitsit ku tulis ny se valkonen ratsu ja tois sen ritarin mulle tänne pumpulipilveen.


      • KuuSinkkutaivaalla
        Yxvaa kirjoitti:

        Pukeutuminen: Mullon samat farkut ollu kohta 3v perseestä vähä puhki muuten ok, mullon läskiä vähä jenkkakahvoissa mutta eniten ehkä päässä.
        Juttelen useimmiten liikaa ja vaikka ketään ei liiemmin kiinnostaiskaa, sorry.
        Joskus jutskaan jollekin donnalle vaiks välil vähä pelottaaki, ei siitä kuiteskaa automaagisesti kai tuu mun vaimoo?
        Yhen helmen oon löytäny, se ei oo kuiteskaa nainen, ei edes ihminen. Se o auto.
        Helvetin hyvä.
        Mäkään en etsi enää ketään, se joku löytää mut.
        Mäkin nautin elämäntyylistä, tyyli se on huonompiki. En myöskään kärsi, siat kärsii ku ne pussailee. Sisukkuus on yliarvostettua, luki lehdessä not me.
        Monilla tyypeillä on hyviä juttuja, joita diggaan kybällä. Jokin soitin esmes.
        Moon jäbä.

        Moi vaan sinkkukumppani. Tahtoisin nähdä sen auton :)
        Eikä tarvii pelätä, en välitä sunsta.


      • Yxvaa

        Moi.
        En arvaa näyttää, tiedä vaikka jouduttais jutskaamaan ja sit se johtais johonki....kauheeta ;)


      • Yxvaa

        Ehdottaisin kuitenkin jotain seksiä tai olisin hirveän mustasukkainen autolle?


      • KuuSinkkutaivaalla
        Yxvaa kirjoitti:

        Ehdottaisin kuitenkin jotain seksiä tai olisin hirveän mustasukkainen autolle?

        Joo, ei se, kato kun. Se seksijuttu kumois heti sen et sitä vois seurata. Painan deleteä samantien kun ehdotuksia sataa...
        Oon tosi turvallinen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1903
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1476
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      13
      1384
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe