Uhriutuminen epäsuomalaista

seuraaja11

Hyvä kirjoitus pisti todella ajattelemaan.
http://www.hs.fi/paakirjoitukset/art-2000005137604.html
Viime vuosina uhriutumisesta on tullut länsimaisen politiikan valtavirtaa.

Saska Saarikoski kirjoittaa hyvin uhriutumisesta.
Jehovantodistajuuden ympärille on synytynyt valtava uhriutumisen keitto, jossa lähes kaikki omat ongelmat heitetään jehovantodistajien niskaan.

Erityisesti olen huomannut ex-jt miesten olevan jotenkin epämiehekkään näköisiä. Nämä "uhrit" ovat joko, laihoja tikkuja tai sitten plösöjä. Lisäksi heissä on todella paljon epäsuomalaisia ominaisuuksia, he kitisevät ja kertovat olevansa uhreja. Osa heistä kulkee todella epäsuomalaisesti tekemässä tutkintayyntöjä kaikesta pahasta mielestä, joka kohteeksi he kuvittelevat joutuneensa. Tuskin näillä herroilla olisi Talvisodassa kovin pitkälle päästy. Itku ja vaikerrus olisi alkanut, kun olisi ensimmäinen yö pitänyt olla ulkosalla pakkasessa.

Saskan kirjoituksesta oli hyvä lukea, että nämä UUT ry, JP ja muut jatkuvat ininät jehovantodistajista, eivät vain ole epämiehekkäitä, vaan myös epäsuomalaista. Näin todella on. Paappani taisteli talvi ja jatkosodassa ja menetti veljensä siellä. Kuulinko jatkuvaa ininää venäläisistä ja sodasta mummolassa? En kuullut, koska paappani oli suomalaisen mies, eikä mikään ex-jt vätys, joka jaksaa jatkuvasti leikkiä "uhria"

Kuten Saska osoittaa, niin "uhriutuminen" kuuluu nykyaikaiseen länsimaiseen yhteiskuntaan. Ongelma onkin siinä, että ex-jt vätyksen lisäksi meillä on muitakin vätyksiä, jotka leikkivät uhria, ties mistä asioista. Ehkä tulevaisuudessa varmin työpaikka löytyykin sieltä, mistä löytää lauman, jolle osaa myydä uhritarinan ja ryhtyy sitten heidän kovapalkkaiseksi toiminnanjohtajaksi.
Eikä yksi ininäkerho edes riitä yhdelle uskonnolle. Jotekut vätykset yrittivät rahastaa, jollakin "Kartetut ry" mutta RAY ry ei tuota ex-jt vätysten kerhoa suostuneet rahoittamaan ja toiminta loppui.

No, mikään ei muutu. Epämiehekkäät, epäsuomalaiset pääasiassa ex-jt miehet jatkavat uhriutumista jatkossakin. Vätykset jaksavat jatkssakin kertoa, kuinka kauhiaa heidän elämänsä oli jehovantodistajissa. Mutta ei mitään, tuollainen ininä ja heikkous on kulttuurin tuote, kuten Saska kolumnissaan osoitti.

75

456

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaskassamaashaissea

      Nyt kun pyydän kaikkia paikallaolijoita nostamaan käden ylös, jotka yllättyvät siitä että olet ymmärtänyt kaiken väärin ja teet siltä pohjalta lapsellisia yleistyksiä, arvaatko kuinka monta kättä nousee? Aivan niin. Noin nolla. Tämän lisäksi alennut säälittävään henkilökommentointiin ja täysin ala-arvoiseen arvosteluun jopa ulkonäön perusteella.

      Tämä on sitten mielestäsi miehekästä? Lol.

      Uhriutuminen on yksi asia, kokonaan toinen asia on se, että exien tarkoituksena on auttaa toisiaan ja niitä jotka lähtevät järjestöstä. Jos lähtijä ei koe tarvitsevansa apua, tämän ei tarvitse hakea tukea, mutta useimmissa tapauksissa tuesta on mittaamattoman paljon apua. Omaa karua kieltään agendastasi kertoo se, että kehtaat toistuvasti jauhaa ala-arvoista shaissea niistä jotka auttavat toisiaan.

      Ottaessasi esiin sotaveteraanit ja heidän puhumattomuutensa, ammut itseäsi jalkaan ja tiputat varmuuden vuoksi vielä pari kranaattia jalkojesi juureen.

      Sotaveteraaneja(kin) syyllistettiin omista traumoistaan. Monet saivat sodasta psyykkisiä ongelmia, jotka pahenivat puhumattomuudesta. Jäljellä olevista sotaveteraaneista osa herää edelleen öisin huutamaan STOI !

      "Suomi vieritti sotatraumat sotilaiden omaksi syyksi – psyykkinen haavoittuminen oli heikkoutta"

      https://suomenkuvalehti.fi/jutut/kotimaa/suomi-vieritti-sotatraumat-sotilaiden-omaksi-syyksi-psyykkinen-haavoittuminen-oli-heikkoutta/

      • Seuraaja11

        Tuohon kyllä on pakko vastata. Vain todellinen ex-jt vätys kehtaa verrata sotaveteraanin kokemuksia länsimaisen jehovantodistajan/ex-jt elämään.
        Kumma ettet vätys verrannut ex-jt kokemuksia holocaustiin.
        Kovin on ex-jt vätyksillä suuret luulot kärsimyksistään.


      • kaskassamaashaissea

        Perseilystäsi ei jää jäljelle kuin kysymys siitä, ymmärrätkö kaiken jatkuvasti väärin tahallasi vai toistaitoisuuttasi?


      • Seuraaja11

        Kuule ex-jt vätys. Ota tämä kirjoitus mukaan työterveyteen. Voit inistä sillä huomisen perjantain vapaaksi. Lisäksi, kun vätys lisäät siihen "traumat" lapsuutesi demonipeloista, niin vätys pääset pian loisimaan sairaseläkkeelle.


      • kaskassamaashaissea

        Kas kas, vedit taas huolella vihkoon. Väsyykö siihen koskaan?


      • Seuraaja11

        En ymmärrä termejäsi, mutta ole huoleti, en aijo uhriutua, enkä perustaa tuki yhdistystä. Aivan asiaan. Olen tyytyväinen, että sain vahvistuksen siihen mitä olen, jo pitkään miettinyt.
        Länsimaissa tuolle uhriperseilylle on tilausta ja heikot vätykset täyttävät sen tilan. Se on kulttuurikysymys tuo uhriperseily. Heikkojen ihmisten ininäklubi, jossa omaan pahaan oloon etsitään syyllistä, minän ulkopuolelta.
        Itseasiassa tuo uhriperseily on ollut minulle mysteeri. Nyt sain siihen vahvistuksen. Se on länsimainen nykyaikaan sidottu narsistinen ilmiö, jossa syyllisyys omaan mitättömyyteen haetaan minän ulkopuolelta.
        Uskon,että tämä minun nettiperseilyn voi aivan hyvin lopettaa, kun tunnistaa vastapuolen, joka on aina ollut heikko uhria leikkivä vätys, joka ei voi tunnustaa itsessään mitään heikkouksia.


      • kaskaseihelvettitaas

        Jos muiden auttaminen on mielestäsi uhriperseilyä, olet vaihteeksi väärässä ja osoitat oman pienuutesi karulla tavalla.

        Tällaiset epäonnistumiset eivät toki ole sinulle mitään uutta. Näyttää siltä että väärässäoleminen on sinulle jonkinlainen addiktio.

        "Olen tyytyväinen, että sain vahvistuksen siihen mitä olen, jo pitkään miettinyt."

        Näinhän se ihmismieli toimii. Vahvistuksia omille ennakkokäsityksille ongitaan välillä melko säälittävistäkin lähteistä. Ja sinultahan sellainen tunnetusti onnistuu vaivattomasti.


      • Seuraaja11

        Jos tuossa joku epäonnistuu, niin se olet sinä ex-jt uhriutuva vätys. Ex-jt vätykset eivät ole auttamassa ketään, vaan ovat ensisijassa samanmielisten muiden vätysten seurassa vahvistamassa harhaista maailmankuvaansa siitä, että syyllinen heidän surkeuteensa on jehovantodistajat. Selitys "muiden auttamisesta" taas kumpuaa alitajuntaisesta häpeästä, joka juontuu siitä, että ainut tapa reagoida omaan surkeuteen on uhriutuminen.
        Kuule ex-jt vätys. Katso peiliin, siellä se syyllinen luuraa merkityksettömään elämääsi.
        Lohdutan sinua, olen katsonut peiliin ja kovasta elämästäni huolimatta minä näin, että olen itse 100% syyllinen kurjuuteeni. Se erottaa minut sinusta. Minä otan vastuun elämästäni, sinä olet WT seuraa syyttävä ex-jt uhriutuva vätys.


      • MietipäHetkonen
        Seuraaja11 kirjoitti:

        Jos tuossa joku epäonnistuu, niin se olet sinä ex-jt uhriutuva vätys. Ex-jt vätykset eivät ole auttamassa ketään, vaan ovat ensisijassa samanmielisten muiden vätysten seurassa vahvistamassa harhaista maailmankuvaansa siitä, että syyllinen heidän surkeuteensa on jehovantodistajat. Selitys "muiden auttamisesta" taas kumpuaa alitajuntaisesta häpeästä, joka juontuu siitä, että ainut tapa reagoida omaan surkeuteen on uhriutuminen.
        Kuule ex-jt vätys. Katso peiliin, siellä se syyllinen luuraa merkityksettömään elämääsi.
        Lohdutan sinua, olen katsonut peiliin ja kovasta elämästäni huolimatta minä näin, että olen itse 100% syyllinen kurjuuteeni. Se erottaa minut sinusta. Minä otan vastuun elämästäni, sinä olet WT seuraa syyttävä ex-jt uhriutuva vätys.

        Hoh hoijaa mitä tekstiä!

        Jos käännät sen katseesi omasta navastasi, niin pystytkö tajuamaan, että muita ihmisiä voi haluta varoittaa, jos itse on kokenut jotain haitallista ja vahingoittavaa!

        On luonnollista haluta auttaa siinä, että muut eivät ajautuisi vahingolliseen äärilahkoon ja kärsisi turhaan siellä.

        Ja jos joku jo kärsii tai on kärsinyt äärilahkon toimenpiteistä, on myös terveelle ihmisluonnolle luontaista, että herää halua auttaa ja tukea.

        On tietenkin olemassa myös empatiakyvyttömiä ihmisiä, jopa sosiopaatteja. Me tämän ketjun lukijat emme nyt halua olettaa että esim sinä olet sellainen tunteeton yksilö.

        Olet varmastikin huomannut itsessäsi joskus empaattisia tunteita jotakin tai joitakin ihmisiä kohtaan, olethan?

        Olet varmastikin tuntenut auttamisen ja tukemisen halua jotakin kohtaan joskus, olethan?

        Jos vastasit kieltävästi edellisiin kysymyksiin, sinulla voi olla aihetta huoleen terveyden tilasi puolesta.

        Jos vastasit myönteisesti aiempiin kysymyksiin, niin sinulla on varmasti edes syvälle sisimpääsi piiloutuneena sen verran myötäelämisen kykyä, että kovasti ponnistaen saatat kyetä sisäistämään, miten kauhealta tuntuu, kun 18-vuotiaana nuori joutuu huomaamaan, että omat Jt-vanhemmata ja Jt-sisarukset ovat täysin hylänneet ja karttavat Vartiotorniseuran käskytyksen takia. Oletko todella sitä mieltä, että tuossa tilanteessa tuo nuori jotenkin tahallaan "uhriutuu". Eikö hän todellisuudessa olekin Jt-liikkeen hallintoelimen julman ja alistavan rangaistussysteemin uhri? Oliko nuori muka 9-vuotiaana Jt-uskonnon kasteelle mennessään tajunnut ja sisäistänyt mitä hän voi päätöksensä vuoksi vielä joutua kärsimään? Oliko nuori saanut edes vapaasti tutustua kriittiseen materiaaliin Jt-liikkeestä ennen sitoutumistaan siihen? Toimitaanko Jt-liikkeessä ihmisoikeuksia kunnioittaen?

        Onko Tukholma-syndrooma sinulle tuttu? Jotenkin se nyt vain piipahti mieleeni.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Tukholma-syndrooma

        Onko todella oikein syyttää "uhriutujiksi" ihmisiä, jopa lapsia ja nuoria, jotka ovat tavalla tai toisella päätyneet Jt-liikkeen käyttämien mielenhallintamekanismien alaisuuteen ja orjuuttamiksi? Eikö sellaiseen rääkkiin joutumisesta muka koidu vakaviakin seurauksia? Eikö Jt-liikkeellä muka ole mitään vastuuta omista toimistaan ja ihmisoikeusrikkomuksistaan?


      • kaskasmorotaass
        Seuraaja11 kirjoitti:

        Jos tuossa joku epäonnistuu, niin se olet sinä ex-jt uhriutuva vätys. Ex-jt vätykset eivät ole auttamassa ketään, vaan ovat ensisijassa samanmielisten muiden vätysten seurassa vahvistamassa harhaista maailmankuvaansa siitä, että syyllinen heidän surkeuteensa on jehovantodistajat. Selitys "muiden auttamisesta" taas kumpuaa alitajuntaisesta häpeästä, joka juontuu siitä, että ainut tapa reagoida omaan surkeuteen on uhriutuminen.
        Kuule ex-jt vätys. Katso peiliin, siellä se syyllinen luuraa merkityksettömään elämääsi.
        Lohdutan sinua, olen katsonut peiliin ja kovasta elämästäni huolimatta minä näin, että olen itse 100% syyllinen kurjuuteeni. Se erottaa minut sinusta. Minä otan vastuun elämästäni, sinä olet WT seuraa syyttävä ex-jt uhriutuva vätys.

        Huomaatko, ettei sinua kiinnosta yhtään se oletko oikeassa vai et?

        Et voi tietää satunnaisen nettikirjoittajan elämästä, "vätys-statuksesta", uhrimentaliteetista tai mistään muustakaan yhtään mitään. Tämän yhtään haittaamatta rakentelet nettikirjoittelijasta omassa päässäsi ennakkoluuloihisi sopivan karikatyyrin ja piekset sitä kuin vierasta olkinukkea.

        Tämä kaikki ainoastaan siksi, että sinulla on pakkomielle itse luomaasi karikatyyriin existä. Karikatyyriin, joka elää vain omissa harhoissasi.

        Pitikö sinun muuten jo lähteä lopullisesti täältä?

        Ai niin, itsehän saat perseillä miten haluat.


      • Seuraaja11

        Jep kirjoitteluni loppuu tähän topiciin. Kuule vätys, olen seurannut kaltaisiasi vätyksiä vuodesta 2000, joten uskon vätyksistä jotakin tietävän. Aila Ruoho on kirjoittanut pari kirjaa pelkästään vätysten itkuvirsien perusteella. Ex-jt vätykset esittävät, että nämä ininät ovat vakavasti otettavia tarinoita. Huomautan, että olen lukenut ja pohtinut näitä ex-jt vätysten ininöitä vähintäänkin samalla tarmolla. Minulla ja Aila Ruoholla on vain erillainen lopputulema. Minä näen nämä "uhritarinat" uhriperseilynä, eli jt-vätysten itkuvirsinä siitä, ettei heillä ole selkärankaa ottaa vastuuta elämästään.
        Ongelma länsimaissa on tämä uhriutuminen. Vätykset eivät suistu uskomaan, ettei elämässä kaikkea saa. Kun kaikkea ei vehnänaama pullaposki saa, niin vätys alkaa leikkimään uhria. Kun näitä hyytelöperseitä on tarpeeksi syntyy ryhmä, jossa mielettömät uhriorgiat saavat tulta ja jossa toisten harhaisia uhritarinoita tuetaan sellaisella raivolla, että saman lahkon uhriutomattomat väärinkohdellut ihmettelevät, että mistä v*****a tuo selittää.
        Kokemusta on. Olen nauranut tuolle uhriperseilylle jo vuodesta 2000


      • TukholmainenTapaus
        Seuraaja11 kirjoitti:

        Jep kirjoitteluni loppuu tähän topiciin. Kuule vätys, olen seurannut kaltaisiasi vätyksiä vuodesta 2000, joten uskon vätyksistä jotakin tietävän. Aila Ruoho on kirjoittanut pari kirjaa pelkästään vätysten itkuvirsien perusteella. Ex-jt vätykset esittävät, että nämä ininät ovat vakavasti otettavia tarinoita. Huomautan, että olen lukenut ja pohtinut näitä ex-jt vätysten ininöitä vähintäänkin samalla tarmolla. Minulla ja Aila Ruoholla on vain erillainen lopputulema. Minä näen nämä "uhritarinat" uhriperseilynä, eli jt-vätysten itkuvirsinä siitä, ettei heillä ole selkärankaa ottaa vastuuta elämästään.
        Ongelma länsimaissa on tämä uhriutuminen. Vätykset eivät suistu uskomaan, ettei elämässä kaikkea saa. Kun kaikkea ei vehnänaama pullaposki saa, niin vätys alkaa leikkimään uhria. Kun näitä hyytelöperseitä on tarpeeksi syntyy ryhmä, jossa mielettömät uhriorgiat saavat tulta ja jossa toisten harhaisia uhritarinoita tuetaan sellaisella raivolla, että saman lahkon uhriutomattomat väärinkohdellut ihmettelevät, että mistä v*****a tuo selittää.
        Kokemusta on. Olen nauranut tuolle uhriperseilylle jo vuodesta 2000

        Seuraaja11: Tutustupa seuraavaan linkkiin: https://fi.wikipedia.org/wiki/Tukholma-syndrooma

        Selittelet suurella innolla sitä, miten vähän vahinkoa ja vaaraa Jt-lahko on oikeastaan mielestäsi jäsenilleen aiheuttanut. Selittelet kuinka lahkon toiminnasta kärsineet saavat syyttää vain itseään.

        Annat kuvan, että itsekin olet ollut Jt-liikkeen vaikutuspiirissä, mutta varsinainen ärtymyksesi ja inhosi kohde, ei olekaan Jt-liike vaan sama kohde kuin Jt-liikkeellä eli ex-todistajat.

        Kuulostaa hyvin läheisesti Tukholma-syndrooman tapaiselta ilmiöltä.

        Tutustupa aineistoon. Ehkä se auttaa jotenkin sinua ymmärtämään tilaasi.


      • TukholmalainenTapaus
        TukholmainenTapaus kirjoitti:

        Seuraaja11: Tutustupa seuraavaan linkkiin: https://fi.wikipedia.org/wiki/Tukholma-syndrooma

        Selittelet suurella innolla sitä, miten vähän vahinkoa ja vaaraa Jt-lahko on oikeastaan mielestäsi jäsenilleen aiheuttanut. Selittelet kuinka lahkon toiminnasta kärsineet saavat syyttää vain itseään.

        Annat kuvan, että itsekin olet ollut Jt-liikkeen vaikutuspiirissä, mutta varsinainen ärtymyksesi ja inhosi kohde, ei olekaan Jt-liike vaan sama kohde kuin Jt-liikkeellä eli ex-todistajat.

        Kuulostaa hyvin läheisesti Tukholma-syndrooman tapaiselta ilmiöltä.

        Tutustupa aineistoon. Ehkä se auttaa jotenkin sinua ymmärtämään tilaasi.

        "Tukholma-syndrooma on arkikielinen nimitys psykologiselle tilalle, jossa panttivangeille tai muulla tavoin vastoin tahtoaan kaapatuille henkilöille kehittyy myötämielinen suhtautuminen kaappaajiinsa. Tämänlaisesta solidaarisuudesta voi seurata monimutkaisia ongelmia, kun vangitut alkavat auttaa vangitsijoitaan toteuttamaan suunnitelmaansa tai pakenemaan poliisilta. Syndroomasta kärsivät vangitut saattavat antaa jälkeenpäin vangitsijoistaan heille myötämielisiä todistuksia."

        Joillekin Jehovan todistajat-liikkeeseen ansaan jääneille henkilöille voi mitä ilmeisemmin muodostua Tukholma-syndrooma. Monethan on vasten tahtoaan jopa jo pieninä kaapattu mukaan Jehovan todistajat-liikkeen elämäntapaan ja heidät on painostettu ehkä jo hyvin varhain kasteellekin.

        Kun ihminen tajuaa liikkeen todellisen luonteen, mutta ei ainakaan heti uskalla erotakaan siitä, hän on kuin panttivanki vastentahoisesti Jt-lahkon vankina.

        Jos tilanteesta ei nopeasti pääse pois, voi ihminen psyykkisesti selviytyäkseen alkaa vähätellä Jt-liikkeen huonoja puolia ja lopulta jopa tuntea myötätuntoa ja jonkinlaista ihailua kaappaajiaan , vangitsijoitaan kohtaan. Kuten artikkelista ilmenee, joillakin uhreilla tila ei hälvene edes vapautumisen jälkeen, vaan jää vaikuttamaan edelleen.

        Niinpä Tukholma-syndrooma voi selittää joidenkin nimi-jehovan todistajien tai siitä liikkeestä jotenkin jo erkaantuneidenkin suuren innon puolustaa Jt-lahkoa ja sokeuden sen julmuuksille ja vaarallisuudelle. Liikkeen uhreja kohtaan sen sijaan näillä Tukholma-syndroomalaisilla ei myötätuntoa heru.

        Lainaus täältä: https://fi.wikipedia.org/wiki/Tukholma-syndrooma


      • lässynlässyn
        TukholmalainenTapaus kirjoitti:

        "Tukholma-syndrooma on arkikielinen nimitys psykologiselle tilalle, jossa panttivangeille tai muulla tavoin vastoin tahtoaan kaapatuille henkilöille kehittyy myötämielinen suhtautuminen kaappaajiinsa. Tämänlaisesta solidaarisuudesta voi seurata monimutkaisia ongelmia, kun vangitut alkavat auttaa vangitsijoitaan toteuttamaan suunnitelmaansa tai pakenemaan poliisilta. Syndroomasta kärsivät vangitut saattavat antaa jälkeenpäin vangitsijoistaan heille myötämielisiä todistuksia."

        Joillekin Jehovan todistajat-liikkeeseen ansaan jääneille henkilöille voi mitä ilmeisemmin muodostua Tukholma-syndrooma. Monethan on vasten tahtoaan jopa jo pieninä kaapattu mukaan Jehovan todistajat-liikkeen elämäntapaan ja heidät on painostettu ehkä jo hyvin varhain kasteellekin.

        Kun ihminen tajuaa liikkeen todellisen luonteen, mutta ei ainakaan heti uskalla erotakaan siitä, hän on kuin panttivanki vastentahoisesti Jt-lahkon vankina.

        Jos tilanteesta ei nopeasti pääse pois, voi ihminen psyykkisesti selviytyäkseen alkaa vähätellä Jt-liikkeen huonoja puolia ja lopulta jopa tuntea myötätuntoa ja jonkinlaista ihailua kaappaajiaan , vangitsijoitaan kohtaan. Kuten artikkelista ilmenee, joillakin uhreilla tila ei hälvene edes vapautumisen jälkeen, vaan jää vaikuttamaan edelleen.

        Niinpä Tukholma-syndrooma voi selittää joidenkin nimi-jehovan todistajien tai siitä liikkeestä jotenkin jo erkaantuneidenkin suuren innon puolustaa Jt-lahkoa ja sokeuden sen julmuuksille ja vaarallisuudelle. Liikkeen uhreja kohtaan sen sijaan näillä Tukholma-syndroomalaisilla ei myötätuntoa heru.

        Lainaus täältä: https://fi.wikipedia.org/wiki/Tukholma-syndrooma

        Aivan samalla tavalla palstan "uudestisyntyneet" ovat jumissa oman uskonsa vankilassa. Siellä pyörii piinahelvetti ja Jeesuksen toinen tuleminen vaikka herran piti tulla jo kauan sitten. Kykenemättä näkemään oman uskonsa totuuksia on tietysti kiva tuijotella ja tuomita muiden tekemisiä.


      • Anonyymi
        kaskassamaashaissea kirjoitti:

        Perseilystäsi ei jää jäljelle kuin kysymys siitä, ymmärrätkö kaiken jatkuvasti väärin tahallasi vai toistaitoisuuttasi?

        Olenhan toimittaja, päättele siitä.


    • jasekinvielä

      "Saskan kirjoituksesta oli hyvä lukea, että nämä UUT ry, JP ja muut jatkuvat ininät jehovantodistajista, eivät vain ole epämiehekkäitä, vaan myös epäsuomalaista."

      Ja vähemmän yllättävää oli se, että Saska ei ottanut noihin kantaa millään tavalla.

      • Niinpäjustiinsa

        Niinpä! Outoa asioitten vääristelyä aloittajalla!


    • Valssiluoma

      Saska Saarikoski ei kirjoita jehovantodistajista. Uhreja he kyllä ovat.

      Todistajathan ovat uhreja, se alkaa rakkauspommitusvärväyksellä, jossa oven avaajan asunto kehutaan, avaaja imarrellaan, puhutaan sitten muuten mukavia, ja jos tämän antaa kutitella itseään, saa jo kohta kutsun todistajakotiin kahvillekin.
      Siinä kahvin painikkeena tarjoillaan sitten hiljalleen lahkon oppejakin, mutta, mainosmielessä otettuja paloja. Kristinopin kannalta yllättävimmät saavat odottaa vuoroaan.
      Ihmissuhteet lahkon ulkopuolisiin painostetaan katkaisemaan, kun värvättävää tarkasteleva katsoo tämän siihen kypsyneen. Ja sitten kasteelle, jonka jälkeen alkaa jo lahkovelvollisuudetkin.

      Uhrikirjoitukset tulevat hyväksi varoitukseksi, ja nyt netin aikana ovat johtaneetkin lahkon jäsenkunnan kutistumiseen tuosta aivan lähes parista kymmenestä tuhannesta kahdeksantoistatuhannen pintaan.

      Mutta lahkoa on varottava, se saa sokeutumaan, ja vastoin Raamattua, johon vartiotorni joskus vetoaa, alistutaan verensiirtokieltoon, kuolema hoidon puutteen seurauksena pahimmillaan, ja kuten arvaa, lahko on kirjoituttanut testamentin. vartiotornin takasivulla toistuu ohjeetkin.

      • seuraaja11

        Siinä taas yksi ex-jt vätys jatkaa uhriutumista. Totuus nyt vaan on se, että uhriutuminen on länsimaisen yhteiskunnan tuote, jossa vätykset inisevät ryhmässä "kovaa kohtaloaan" ja järjestäytyvät uhreiksi.

        Ennemmän Saskan kirjoitus oli terapiaa minulle. Ei teihin heikkoihin ex-jt vätyksiin kannata enää ammuksia tuhlata. Olette säälittäviä vätyksiä, jotka riutuvat itsesäälissä. Tämän tajuaminen auttaa minuakin menettämästä teidän itkuihin hermoja. Tuonkaltaisia nysveröitä ei voi auttaa. Olette länsimaisen kulttuurin tuotteita, heikkoja ihmisiä, joiden elämään antaa sisällön heikkous ja ininä.

        Moro lopullisesti. Selvisin voittajana inisiöistä ;-)


      • Jehovanuhripojat
        seuraaja11 kirjoitti:

        Siinä taas yksi ex-jt vätys jatkaa uhriutumista. Totuus nyt vaan on se, että uhriutuminen on länsimaisen yhteiskunnan tuote, jossa vätykset inisevät ryhmässä "kovaa kohtaloaan" ja järjestäytyvät uhreiksi.

        Ennemmän Saskan kirjoitus oli terapiaa minulle. Ei teihin heikkoihin ex-jt vätyksiin kannata enää ammuksia tuhlata. Olette säälittäviä vätyksiä, jotka riutuvat itsesäälissä. Tämän tajuaminen auttaa minuakin menettämästä teidän itkuihin hermoja. Tuonkaltaisia nysveröitä ei voi auttaa. Olette länsimaisen kulttuurin tuotteita, heikkoja ihmisiä, joiden elämään antaa sisällön heikkous ja ininä.

        Moro lopullisesti. Selvisin voittajana inisiöistä ;-)

        Mitä ammuksia ? Ettehän te vätykset suorita edes siviilipalvelusta. Uhrilampaina vaan painatte kohti maailmanloppua.-)


    • porinretonkiako

      Lukijat, ottakaa ahuomioon se todennäköinen mahdollisuus, että avaaja kirjoittaa toistuvaa patologista proosaansa ja traumojaan toisiin projisoiden hame päällä.

      Onko se porilaisesta putiikista hakittu, en tiedä.

      Vaikea sanoa auttaisko terapia tuon luontoiseen ongelmallisuuteen.

      Kohdallaan ilmeisestikään ei, sillä terapia vaatii rehellisyyttä itsensä kanssa ;-)

      • Paipapum

        Voi voii, taas nämä olutkellarien sankarit on menossa Uralille , Olutkellareista se Aatunkin uho läksi , -" Bierkeller ,
        kannattaa hankkia Arja Saijonmaan 70- luvun urhoollinen kipale levyltä " UUraliin , UUUraliin , " ja laulaa sitä suurella innolla ja vavistuksella ,
        Minä muistan , missä kohti se Sotaurhous meidän kylällä katkesi, vuonna -43 se oli , kun keskellä yötä alkoi kuulua kuin hyttysen ininä, ja muuttui moottorien vouvaamiseksi, kun pommikoneet alkoi pommittaa Matkaselän polttoaine- ja -ammusvarikkoa , Paikkakunnan IS - isännät ja paikalliset ämmät muuttui jotenkin omalaatusen näkösiksi , näin 7- vuotiaan silmin , kun ne koneet tuli joka yö , ja sitten päivälläkin , Oli ainut laatuinen tunne , kun Sota tuli takaisin ; ja alkoi tulla päälle;
        Ukkojen ja eukkojen naama oli kuin jotenkin venähtänyt; ei enää puhuttu Huviloista Smolenskista , vaan ; herran juumala , miten se meidän poika ..


      • äläpämuutavirka

        Nimmarille Porinretonkiako:

        Se roolileikkiteatteri on käynyt minullakin mielessä. Alkaa taas nimittäin kuulostaa tuo sauhuaminen ja uho jotenkin niin tutulta...ellei kyseessä ole tällä kertaa tosiaankin vain aidot sukulaissielut.


      • KuinKaksiMarjaa

      • porinretonkiako
        äläpämuutavirka kirjoitti:

        Nimmarille Porinretonkiako:

        Se roolileikkiteatteri on käynyt minullakin mielessä. Alkaa taas nimittäin kuulostaa tuo sauhuaminen ja uho jotenkin niin tutulta...ellei kyseessä ole tällä kertaa tosiaankin vain aidot sukulaissielut.

        "Kirjoitustyyli ja käytös ovat hyvin samanlaisia kummassakin, karkeaa ja epäempaattista."

        Niinpä. Teemat, käytös ja reaktiotavat ovat suunnilleen identtisiä, joka johtaa ajatuksen porin rentonkiin, lukuisiin rolileikkeihin joissa varusteina on niin hame kuin ukkohousutkin joiden henkseleitä kovalla motiivilla paukuttelee.

        Mikäli näin ei ole, niin heidän pitäisi ehdottomasti lähteä kevät-treffeille yhdessä, niin on tiiviin yhteiset kemiat.


      • äläpämuutavirka
        porinretonkiako kirjoitti:

        "Kirjoitustyyli ja käytös ovat hyvin samanlaisia kummassakin, karkeaa ja epäempaattista."

        Niinpä. Teemat, käytös ja reaktiotavat ovat suunnilleen identtisiä, joka johtaa ajatuksen porin rentonkiin, lukuisiin rolileikkeihin joissa varusteina on niin hame kuin ukkohousutkin joiden henkseleitä kovalla motiivilla paukuttelee.

        Mikäli näin ei ole, niin heidän pitäisi ehdottomasti lähteä kevät-treffeille yhdessä, niin on tiiviin yhteiset kemiat.

        Todellakin näin!

        Jos ei ole ihan samainen henkilö kyseessä, niin nyt kyllä vakka löytäisi kantensa! Kevätkin tosiaan sopivasti heräämässä...


      • voivoihekoheko
        äläpämuutavirka kirjoitti:

        Todellakin näin!

        Jos ei ole ihan samainen henkilö kyseessä, niin nyt kyllä vakka löytäisi kantensa! Kevätkin tosiaan sopivasti heräämässä...

        Hohhoijakkaa. Kun teillä kahdella näyttää kemiat menevän noin yksiin, ne menkääs te sinne kahville, ihan yhdessä. ;]


      • lopetavalehtelu

        "Kohdallaan ilmeisestikään ei, sillä terapia vaatii rehellisyyttä itsensä kanssa ;-)"

        Aloita toki itseästi se rehellisyyden vaatimus, paska.


    • Kolkutintin

      seuraaja11 23.3.2017 11:08

      " Siinä taas yksi ex-jt vätys jatkaa uhriutumista. Totuus nyt vaan on se, että uhriutuminen on länsimaisen yhteiskunnan tuote,"

      -Ei tarkasti ottaen vätyksiä, vaan masentuneita lahko tuottaa. kuten (löytyy Johanneksenpojan sivuilta artikkeli) nimellään esiintyvä exä kertoo, että kotiin tultua jaksoi vain rojahtaa sohvalle odottamaan maailmanloppua.
      Ja lahko tuottaakin Uskontojen uhrien tuki ry:n suurimman asiakasryhmän. Mitä nyt sitten länsimainen yhteiskunta tuottaakin, ei kuulu tälle foorumille, ja on lahkon tulokset erillinen oma lukunsa.

      "Ennemmän Saskan kirjoitus oli terapiaa minulle."
      -No sitten olet terveempi ja mikäs sen parempi.

    • vaihtoehto0

      Kolkutin onkin kauhean masentunut,täytyy samoja asioita toistella viikosta toiseen. Onkohan masennus muuttunut maaniseksi samojen asioiden toistelemiseksi. Hänen tarjoamansa vaihtoehto, ei kyllä kovinkaan paljon houkuttele, kun vilkaisee hänen uskonveljiensä sivustoja 24 keskusteluissa.

      • kustman

        Minä en ole nähnyt muita nimim. Kolkutintinin kirjoituksia.

        Mutta tiedossa on että lahkojohto on ohjeistanut propagandansa väittämään, että oikeastaan on vain joku yksittäinen "vastustaja", mielellään väitetään että "amerikkalainen järjestö" johtaa "vastustamista". tuota amerikkayhteyttä tosin näkee harvemmin kun joku kirjoitti, että päinvastoinhan lahko itse on amerikkalaislahko, joka omassa lehdessään vartiotornissa leuhkii maailmanlaajuista johtamista, vartiotornit ovat samansisältöisiä ja tarkasti käännettyjä.

        Mutta että esim. verensiirtokielto, vaikka siitä monesti otetaan puheenaihe, niin se maailmanlaajuisesti tappaa ihmisiä viikottain. Se on jatkuva rikos, murha.

        Mutta tietysti myös Raamatun väärennökset, kristinopista poikkeamiset ja synnit ovat jatkuvia, sellaisina tuovat osaltaan mieltä painavuutta ja siten Suomessa myös Uskontojen uhrien tuki ry:n suurimman asiakasryhmän.

        Jeesukselle on ilo jokainen karitsa, joka saadaan lahkorotkon mustanpimeästä syöveristä nostetuksi ylös valoon, iloon ja vapauteen.


    • tutkikaammemitäolemme

      Tämä uhriutuminen ja samalla jatkuva toistelu, kuinka hyvä olla nyt, ovat todella ristiriitainen yhdistelmä. Ihmetyttää silti jatkuva valitus. Myöskin kun tiedostaa, että suuri osa näistä ' uhreista' tulee todella hyvistä kodeista, ihan tavallisista perheistä. Miksi heidän sisaruksensa jatkavat samalla tiellä tyytyväisenä valintaansa? Olisikohan se vika kuitenkin itsessä ja omissa valinnoissa. Rehellinen itsetutkistelu voisi olla tarpeen. Joillakin on suuri suku, joiden muut jäsenet pitävät kiinni lupauksestaan. Miten yhden perheenjäsenen elämä voisi olla niin kauheaa, kuten täällä annetaan ymmärtää. Omalla toiminnallaan he valitsevat tiensä. Vapaus on siihen, ei kukaan painosta. Vastuu omista valinnoista täytyy myös kantaa. Perheenjäsenillä ja ystävillä on todellinen suru tällaisten valintojen takia.

      • MitäLahkoSaaAikaan

        "Miten yhden perheenjäsenen elämä voisi olla niin kauheaa, kuten täällä annetaan ymmärtää."

        Tietenkin jokaisella, joka haluaa pois järjestöstä, koska ei pidä enää sen oppeja ja toimintatapoja oikeina on kauheaa. hehän tietävät, että jos he toimivat oman omatuntonsa mukaan heidän rakkaat läheisensä hylkäävät heidät, alkavat karttaa heitä ja he saattavat jäädä täysin yksin ilman yhtään läheistä ystävää tai perheenjäsentä. Jt-opetuksen mukaanhan läheisiä ystäviä kuuluu hankkia vain toisista Jehovan todistajista.

        Joka tapauksessa se, että jopa omat Jt-vanhemmat ja Jt-sisarukset saattavat yhtäkkiä hylätä, on jo ennakolta ajatuksena ahdistavaa ja todella ahdistavaa, kun se tapahtuu.

        Tässä on esimerkkitapaus:

        http://www.johanneksenpoika.fi/uutiset/juttu_s718.html

        Veera meni 9-vuotiaana kasteelle. 15-vuotiaana hän erosi itse siitä. Koko tuttu Jt-yhteisö alkoi hyljeksiä häntä. Entiset ystävät eivät siis enää edes tervehtineet saati jutelleet. Kun hän 18-vuotiaana asui jo muualla opiskelemassa, Jt-vanhemmatkin lopettivat kokonaan yhteydenpidon. Tämä on ollut hänelle hyvin rankkaa. Nykyään hän on jo alkanut toipua masennuksesta, mutta tietenkin tuollainen kauhea kohtelu jo nuoruusvuosina on jättänyt jälkensä.


        Turha Jt-väen yrittää esittää, ettei tuo julma karttamisrangaistussysteemi ole erittäin vaarallinen ihmisen terveydelle ja hyvinvoinnille. Tunnen ihmisiä, joita sen aiheuttama ahdistus on ajanut itsemurhaankin. Osa on päätynyt itsemurhaan jo siinä vaiheessa, kun ei ole kestänyt ajatusta kulissielämästä Jehovan todistajana, kun ei pidä Jt-totuutta enää minkään sortin totuutena, mutta ei ole kestänyt ajatusta siitäkään, miten hänet demonisoitaisiin ja hylättäisiin , jos hän eroaisi Jt-liikkeestä.

        Moni joka tajuaan Jt-liikkeen todellisen luonteen, masentuu myös siksi, että on turhaan tullut uhranneeksi niin paljon väärän asian alttarille, (Jt-liikehän sopii tarkkaan Raamatun kuvaukseen Väärästä profeetasta)

        Jos joillakin Jt:llä ei ole ollutkaan erityisemmin lahjoja eikä kiinnostusta opiskeluun tai uraan, näitä ihmisiä suoritustason työt esim siivoojina ja talonmiehinä ei ole ehkä sitten niin haitanneet eikä pitempi opiskelu olisi edes kiinnostnut. Mutta erityisesti ne, joilla olisi ollut paljon lahjoja ja kapasiteettia pitemmälle opiskeluun ja kiinnostavaan uraan, voivat masentua, kun tajuavat, että niistä tuli luovuttua turhaan.

        Ja läheisten ystävien ja sukulaisten karttamiskäytös nyt luonnollisesti ahdistaa lähes kaikki ihmisiä. Hylkäämiskokemus on yksi pahimpia traumoja ihmiselle.

        On valheellista väittää, etteivätkö Jt-lahkon jäsenistöltään vaatimat toimintatavat ole satuttavia ja vaarallisia sekä jäseniä että ex-jäseniä kohtaan.


      • RakastaniOnIkävä

        Jehovan todistajilla ei ole vapautta toimia, jos oma läheinen eroaa liikkeestä. Jt-liikkeen johto painostaa ja ohjeistaa karttamaan liikkeestä eronnutta. Tiedän sen hyvin, koska Jt-liikkeen aivopesemänä ja painostamana kartoin minulle rakasta ainoaa sisarustani. Hän masentui , ahdistui ja ajautui lopulta itsemurhaan. Kadun todella raskaasti karttamistani nykyään.


      • Seuraaja11

        Voi herrajumala näitä lässytyksiä. Olen vuodesta 2000 lukenut kymmenistä, mahdollisesti yli sadasta jehovantodistajista lähdön aiheuttamista itsemurhista.
        Itsemurhayrityksiä lienee tuolla logiikalla tuhansia.
        Asia kyllä ratkee ilman turhia lässytyksiä, varsin helposti. Nimi tiskiin, niin pystyn kontakteillani asian tarkistamaan varsin helposti.
        Ennen todisteita, pidän juttuasi täytenä uhriperseilynä.


      • RakastaniOnIkävä
        Seuraaja11 kirjoitti:

        Voi herrajumala näitä lässytyksiä. Olen vuodesta 2000 lukenut kymmenistä, mahdollisesti yli sadasta jehovantodistajista lähdön aiheuttamista itsemurhista.
        Itsemurhayrityksiä lienee tuolla logiikalla tuhansia.
        Asia kyllä ratkee ilman turhia lässytyksiä, varsin helposti. Nimi tiskiin, niin pystyn kontakteillani asian tarkistamaan varsin helposti.
        Ennen todisteita, pidän juttuasi täytenä uhriperseilynä.

        Etkö tajua, että monet voivat kirjoittaa samasta tapauksesta. Jos vaikka kymmenen kirjoittaa yhdestä tapauksesta, niin silti se on vain yksi tapaus. Jos yli sata on kirjoittanut, niin se ei kerro monestako tapauksesta he ovat kertoneet. Se kertoo vasta asiasta kirjoittaneiden määrästä.

        Minähän en itsemurhan tehneen sisarukseni nimeä tuo julkisuuteen. Hän ei olisi halunnut nimensä näkyvän esillä sellaisessa yhteydessä. Hän ei kuulema edes halunnut puhua kaikille uusille tutuilleenkaan Jt-taustastaan. Minulle on ihan sama mitä sinä (mitä ilmeisemmin Helel) ajattelet ja jauhat täällä. Tunnekylmyytesi ja röyhkeä käytöksesi on jo tuttua tällä palstalla. En kirjoita sinulle ja sinua varten. Ihan sama minä sinä juttuani pidät. Kirjoitan ihan muita ihmisiä ajatellen ja varoittaakseni ihan muita kuin sinua Jt-liikkeestä. Ei minua kiinnosta mitä sinä mistäkin ajattelet tai olet ajattelematta. Olen kertonut täällä elämäni suurimmasta surusta ja sinä vaan ilkeilet tavalliseen tapaasi. En kuule jaksa sinua enää yhtään!


      • Seuraaja11

        Niin, eihän uhriperseilyn jälkeen todellakaan kysyjälle valaista mitään. Tyylistäsi päätellen olet jo vanha uhriperseilijä palstoilla, joka iskee tiskiin aiheeseen sopivan ininän. Häpeä ex-jt vätys!


      • RakastaniOnIkävä
        Seuraaja11 kirjoitti:

        Niin, eihän uhriperseilyn jälkeen todellakaan kysyjälle valaista mitään. Tyylistäsi päätellen olet jo vanha uhriperseilijä palstoilla, joka iskee tiskiin aiheeseen sopivan ininän. Häpeä ex-jt vätys!

        Minulla ei ole mitään hävettävää siinä, että kerron pikkusisarukseni itsemurhasta, joka juontui Jt-liikeen sairaista ja julmista toimintatavoista. Siinäkään ei ole mitään häpeämistä, että varoitan Jt-liikkeestä. Siinä koen häpeää, syyllisyyttä ja tuskaa, että aikoinani kartoin pikkusisarustani. Ikävöin ja suren edelleen häntä päivittäin. Ihan sama mikä vätys olen sinun mielestäsi.


      • Seuraaja11

        Lässynlässy


      • oletteressukoita

        Tiedät varsin hyvin, että kyseessä on ihan eri henkilöt. Herääkin kyse siitä, miksi et sinä ja kaverisi ette pärjää yhden kirjoittajan kanssa ilman että ryhdytte vetämään siihen muita mukaan. Ei ole kenenkään muun vika, että olet kyvytön nolla. Sillä se sinä olet. Linnoittaudut copypastesi taaksi kuvitellen olevasi jotain, mutta et voisi olla suuremmin väärässä. Huomattavaa sokeutta omaa itseäsi kohtaan on se, ettet tunnista narisistis-psykopaattisen sadismin oireita itsessäsi.

        Säälittävät kommenttinne osoittavat lähinnä kyvyttömyytenne vastata aloitukseen.


    • loois

      On todella hyvä, että asiaa valaistaan myös toiseltakin kantilta, kun on saanut lukea näitä mollaamisjuttuja. Aloittaja on rohkea ja rehellinen mielipiteissään.

      • ÄläKuuleViitsi

        Jollet itse ole aloittaja eri nimimerkillä, niin ihmettelempä missä sinunkin empatiakykysi luuraa.

        Luepa tämä artikkeli nuoresta Veerasta!

        http://www.johanneksenpoika.fi/uutiset/juttu_s718.html

        Ei ole mitään mollaamista, että Jt-liikkeen vaarallisista ja julmista toimintatavoista kerrotaan ja niistä varoitetaan.


      • extremisti_uskonto

        "Aloittaja on rohkea ja rehellinen mielipiteissään."

        Ilmeisesti psykopaatti on nyt komppaamassa itseään toisen nikin takaa. Tuollaista se henkinen psykopaatti-narskun sairaus teettää.


      • puhutaanpasinustavälillä
        extremisti_uskonto kirjoitti:

        "Aloittaja on rohkea ja rehellinen mielipiteissään."

        Ilmeisesti psykopaatti on nyt komppaamassa itseään toisen nikin takaa. Tuollaista se henkinen psykopaatti-narskun sairaus teettää.

        Psykopaattinan sinun lienee vaikea ymmärtää oman käytöksesi ikäviä puolia. Keskutelukyvyttömyytesi on samoin luokkaa sata. Ainoa asia mitä tässäkään aloituksessa olet itsestäsi saanut irti, on ollut henkilökommentointia. Kaiken lisäksi vieläpä sokeaa sellaista. Mitä se kertoo sinusta?


      • Anonyymi
        extremisti_uskonto kirjoitti:

        "Aloittaja on rohkea ja rehellinen mielipiteissään."

        Ilmeisesti psykopaatti on nyt komppaamassa itseään toisen nikin takaa. Tuollaista se henkinen psykopaatti-narskun sairaus teettää.

        Joka on kiinnostunut lahkosta, niin kannattaa mennä tutustumaan lahkoon entisten lahkolaisten kokemuksien kautta. Osoitteessa
        Veljesseura.org


    • loois

      Äläpäs itse viitsi, en ole aloittaja, tapani ei ole juonitella. Ne, jotka tekevät niin, luulevat, että muutkin tekevät niin. Empatiakyvystäkään en sinuna kirjoittaisi. Touhunne on niin läpinäkyvää, se ei vain tehoa kaikkiin.
      Sama pitää paikkansa exremi..... nimimerkistä. Psykopaatiksi ei ole koskaan todettu ja tällainen nimittely ei kuulu fiksulle ihmiselle. Ovatko kaikki, jotka eivät ajattele laillanne psykopaatteja? Minusta jatkuva ihmisryhmän takaa-ajo ja mustamaalaaminen ei ole kovinkaan taspainoista ja vaikea ymmärtää kenen tahansa sivusta seuraavan.

      • exiäMustamaalataan

        Mitä ihmisryhmää tarkoitat? Aloittajahan harrastaa mitä räikeintä ex-todistajien mustamaalaamista. Jt-liikkeen johtajat demonisoivat ex-todistajat sitäkin kauheammin. Ei ole tosiaankaan tasapainoista takaa-ajaa ja mustamaalata ex-Jt-ihmisryhmää!

        sen sijaan Jt-liikkeen saama kritiikki kohdistuu siihen ihmisoikeuksia polkevaan organisaatioon ja sen hallintoelimeen eikä suinkaan rivijäseniin, yksittäisiin Jehovan todistajiin. Hehän ovat liikkeen mielenhallintakeinojen uhreja itsekin.


    • monetpunnukset

      Veljesseuralaisten ja spagettimaakarin mielestä Helel on uhrattavissa oleva henkilö. Helel voidaan vetää aina mukaan kuvioihin jos kohteena on kirjoittaja, jonka kanssa ressukat eivät pärjää muuten.
      Samaan aikaan nämä kusipäät urputtavat siitä miten "seura on ajanut ihmisiä itsemurhaan" ja spagettimaakari vinkuu jonkun itsemurhasta samaan syssyyn vaehdellen tietoisesti eri kirjoittajista. Tästä voinee päätellä hänen valehtelevan. Samoin voi päätellä veljesseuran inisevän itsemurhan tehneistä vain hyötymistarkoituksessa, koska heitä ei voisi vähempää kiinnostaa muiden ihmisten elämä.

      Veljesseuran ja pykälän kirjoituksista paistaa sairas pahantahtoisuus, jota on vaikea sanoin kuvata. Se on jotain sellaista, johon normaalit ihmiset eivät kykene, siis ne joilla on normaali tunne-elämä tai edes jotain sinne päin. Lienee selvää ettei aloituksen veljesseuralaisilla, pykälällä tai spagettimaakarilla sellaista ole. Kyse onkin kaksinaamaisista narsisteista, joilta puuttuu kaikki kyky empatiaan.

      Veljesseuralaisista moni uhriutuu mielellään todistajuuden varjossa, kuitenkin se mielellään sortaa toisia ja vaatii näitä olemaan uhriutumatta. Voiko itsekkäämpiä narskuja enää olla.

      • OutoaOnHyvinOutoa

        Sinä, seuraaja11 ja tämän blogin kirjoittaja
        https://veljesseura-jehovan-todistajat.vuodatus.net/
        kirjoitatte ja käyttäydytte niin samoin, että palstalla on mietitty kommenteissa oletteko sama henkilö. Mitenhän se on jonkun uhraamista! Tuo blogikin on täysin julkinen ja retostelee veljesseuralaisten nikkejä mollaten. Tällä palstalla ilmeisesti juuri sinä, joka vaikutat käytökseltään ihan aloittajalta, haukut vieläkin rakemmin ex-todistajia kuin mitä tuossa blogissa haukutaan ja sitten kun toimintaasi ihmetellään, koet että sinut on uhrattu. Hyvin outoa käytöstä.

        Kaikkein ilkeintä ja sairainta on piikitellä tuosta itsemurha-asiasta.

        Olet alittanut jo aiemminkin matalalla olleen rimasi.


      • lopetalässytys
        OutoaOnHyvinOutoa kirjoitti:

        Sinä, seuraaja11 ja tämän blogin kirjoittaja
        https://veljesseura-jehovan-todistajat.vuodatus.net/
        kirjoitatte ja käyttäydytte niin samoin, että palstalla on mietitty kommenteissa oletteko sama henkilö. Mitenhän se on jonkun uhraamista! Tuo blogikin on täysin julkinen ja retostelee veljesseuralaisten nikkejä mollaten. Tällä palstalla ilmeisesti juuri sinä, joka vaikutat käytökseltään ihan aloittajalta, haukut vieläkin rakemmin ex-todistajia kuin mitä tuossa blogissa haukutaan ja sitten kun toimintaasi ihmetellään, koet että sinut on uhrattu. Hyvin outoa käytöstä.

        Kaikkein ilkeintä ja sairainta on piikitellä tuosta itsemurha-asiasta.

        Olet alittanut jo aiemminkin matalalla olleen rimasi.

        Veljesseuralaisena mikään ei estä sinua valehtelemasta niin täällä kuin Aila Ruohon kirjassakin. Kaksinaismoraalisi on valitettavasti sellaista luokkaa ettei edes hiukan tervehenkisempi veljesseuralainen sellaista puolusta.

        Tiedät oikein hyvin etteivät mainitsemasi henkilöt ole yksi ja sama, mutta koska kaikki nämä sinua kiusaavat, kolminaisuusopillisena uskonhörhönä yhdistät heidät samaksi.

        Olen aiemmin ollut pahoillani ns. menetyksesi johdosta, mutta peruuttan sanani. Valehtelusi osoittaa sinun olevan sen luokan julkeasti jäyttäytyvä henkilö ettei mihinkään mitä sanot voi luottaa. Säälittävintä ja itsekkäintä kommentissasi on se, että suhtaudut minuun kuin en olisi ihminen. Pidät minua jonain jota voi haukkua ja josta voi valehdella mielin määrin ja sitten odotat kuitenkin itseesi kohdistuvaa ymmärrystä ja empatiaa. Olet täysi sekopää. Ehkä voisit juopotella hiukan vähemmän.

        Olet oiva esimerkki siitä mitä ns. uudestisyntyminen tekee ihmiselle. Jokaisen terveen kannattaa pysyä siitä kaukana. Voisit myös lopettaa tuon uhriutumisesi, koska et ole uhri. Sen sijaan teet toisista uhreja omalle käytöksellesi. Sinulla tuskin on tunteita, empatiakyvystä puhumattakaan. Luuletko oikeasti olevasi jotain täysin erilaista eikä muilla ihmisillä ole koskaan ollut ongelmia? Vittu mikä dorka.


      • Seuraaja11
        OutoaOnHyvinOutoa kirjoitti:

        Sinä, seuraaja11 ja tämän blogin kirjoittaja
        https://veljesseura-jehovan-todistajat.vuodatus.net/
        kirjoitatte ja käyttäydytte niin samoin, että palstalla on mietitty kommenteissa oletteko sama henkilö. Mitenhän se on jonkun uhraamista! Tuo blogikin on täysin julkinen ja retostelee veljesseuralaisten nikkejä mollaten. Tällä palstalla ilmeisesti juuri sinä, joka vaikutat käytökseltään ihan aloittajalta, haukut vieläkin rakemmin ex-todistajia kuin mitä tuossa blogissa haukutaan ja sitten kun toimintaasi ihmetellään, koet että sinut on uhrattu. Hyvin outoa käytöstä.

        Kaikkein ilkeintä ja sairainta on piikitellä tuosta itsemurha-asiasta.

        Olet alittanut jo aiemminkin matalalla olleen rimasi.

        Kuule kurja vätys Veljesseuralainen "OutoaOnHyvinOutoa"

        Kuule kuka noita "itsemurhatarinoita" todesta ottaa. Ne on vain vätysten uhriperseilyä. Katsos Veljesseurassa uskotaan kehitysoppiin ja on aivan kehitysopin mukaista, että heikot karsiutuvat pois. On tää nyt jokseenkin kummallista, että juuri ex-jt vätys Veljesseuralaiset inisevät keksityistä "itsemurhista" vaikka juuri luonto karsii heikot yksilöt.

        Tunnen jehovantodistajia läheisesti yli 50-vuoden matkalta ympäri Suomea. Vastaan on tullut tasan 2 itsemurhaa. Molemmissa tapauksissa oli havaittavissa ison pyörän nyrjähdystä, ennen itsemurhaa, kun kyseisiä ihmisiä tapasin kokouksissa ja konventeissa. Ajatus siitä, että jehovantodistajuus yksin aiheuttaisi itsemurhan on kyllä niiiiiiiiiiiin v'''n skeidaa, kun olla vain voi.

        Mikä sitten sen kamelin selän katkaisee, niin on sitä vaikea määritellä. Henkinen sairaus, jehovantodistajuus vain ky..än pienuus? Toki vätys Veljesseurassa suurin osa keksityistä itsemurhista on toki jehovantodistajien syytä. En edes minä tätä kiistä, sillä kyllähän ex-jt vätys Veljeseuralaisen mielikuvitus saattaa olla oikeassa.

        Heikot sortuu elontiellä! Jos jumalauta ei kestä elämää, niin viltää ranteet auki p''''kele. Inisijät, terästä selkärankaan.


      • seuraaja11
        Seuraaja11 kirjoitti:

        Kuule kurja vätys Veljesseuralainen "OutoaOnHyvinOutoa"

        Kuule kuka noita "itsemurhatarinoita" todesta ottaa. Ne on vain vätysten uhriperseilyä. Katsos Veljesseurassa uskotaan kehitysoppiin ja on aivan kehitysopin mukaista, että heikot karsiutuvat pois. On tää nyt jokseenkin kummallista, että juuri ex-jt vätys Veljesseuralaiset inisevät keksityistä "itsemurhista" vaikka juuri luonto karsii heikot yksilöt.

        Tunnen jehovantodistajia läheisesti yli 50-vuoden matkalta ympäri Suomea. Vastaan on tullut tasan 2 itsemurhaa. Molemmissa tapauksissa oli havaittavissa ison pyörän nyrjähdystä, ennen itsemurhaa, kun kyseisiä ihmisiä tapasin kokouksissa ja konventeissa. Ajatus siitä, että jehovantodistajuus yksin aiheuttaisi itsemurhan on kyllä niiiiiiiiiiiin v'''n skeidaa, kun olla vain voi.

        Mikä sitten sen kamelin selän katkaisee, niin on sitä vaikea määritellä. Henkinen sairaus, jehovantodistajuus vain ky..än pienuus? Toki vätys Veljesseurassa suurin osa keksityistä itsemurhista on toki jehovantodistajien syytä. En edes minä tätä kiistä, sillä kyllähän ex-jt vätys Veljeseuralaisen mielikuvitus saattaa olla oikeassa.

        Heikot sortuu elontiellä! Jos jumalauta ei kestä elämää, niin viltää ranteet auki p''''kele. Inisijät, terästä selkärankaan.

        Tässä laulussa sanomaa ex-jt vätyksille ja reppanoille, jotka "turvautuu nuoraan"
        https://www.youtube.com/watch?v=1pbsz_mf9dE


      • Roolileikkiteatteria
        lopetalässytys kirjoitti:

        Veljesseuralaisena mikään ei estä sinua valehtelemasta niin täällä kuin Aila Ruohon kirjassakin. Kaksinaismoraalisi on valitettavasti sellaista luokkaa ettei edes hiukan tervehenkisempi veljesseuralainen sellaista puolusta.

        Tiedät oikein hyvin etteivät mainitsemasi henkilöt ole yksi ja sama, mutta koska kaikki nämä sinua kiusaavat, kolminaisuusopillisena uskonhörhönä yhdistät heidät samaksi.

        Olen aiemmin ollut pahoillani ns. menetyksesi johdosta, mutta peruuttan sanani. Valehtelusi osoittaa sinun olevan sen luokan julkeasti jäyttäytyvä henkilö ettei mihinkään mitä sanot voi luottaa. Säälittävintä ja itsekkäintä kommentissasi on se, että suhtaudut minuun kuin en olisi ihminen. Pidät minua jonain jota voi haukkua ja josta voi valehdella mielin määrin ja sitten odotat kuitenkin itseesi kohdistuvaa ymmärrystä ja empatiaa. Olet täysi sekopää. Ehkä voisit juopotella hiukan vähemmän.

        Olet oiva esimerkki siitä mitä ns. uudestisyntyminen tekee ihmiselle. Jokaisen terveen kannattaa pysyä siitä kaukana. Voisit myös lopettaa tuon uhriutumisesi, koska et ole uhri. Sen sijaan teet toisista uhreja omalle käytöksellesi. Sinulla tuskin on tunteita, empatiakyvystä puhumattakaan. Luuletko oikeasti olevasi jotain täysin erilaista eikä muilla ihmisillä ole koskaan ollut ongelmia? Vittu mikä dorka.

        Porin roolileikkiteatteri taas vauhdissa! Ja vaihto retongista ukkohousuihin käy edelleen kätevästi. Mutta yksi on taattu. Sama karkea tyyli ja ilmaisutapa 24/7.


      • Seuraaja11
        Roolileikkiteatteria kirjoitti:

        Porin roolileikkiteatteri taas vauhdissa! Ja vaihto retongista ukkohousuihin käy edelleen kätevästi. Mutta yksi on taattu. Sama karkea tyyli ja ilmaisutapa 24/7.

        Älä nyt sitten vaan masennu ja vedä itteäs nuoraan. Olis se kurjaa, jos sunkin tapauksesta syytettäisiin jehovantodistajia.

        Hanki terapiaa ajoissa!


      • SiitäPuheMistä
        Seuraaja11 kirjoitti:

        Älä nyt sitten vaan masennu ja vedä itteäs nuoraan. Olis se kurjaa, jos sunkin tapauksesta syytettäisiin jehovantodistajia.

        Hanki terapiaa ajoissa!

        Siitä puhe mistä puute...ilmeisesti näin jälleen kerran.


      • Seuraaja11
        SiitäPuheMistä kirjoitti:

        Siitä puhe mistä puute...ilmeisesti näin jälleen kerran.

        No, tee sitten itsemurha, mutta muista jättää Veljesseuran Tonylle lausunto siitä, että syy on jehovantodistajien. Lisäksi kirjallinen lupa UUT ry.lle, että voi vuodattaa krotiilinkyyneleitä julkisuudessa itsemurhastasi.

        Muistilista:

        1. Köysi
        2. Vaseliini
        3. Lausunto Veljesseuran Tonylle.
        4. lausunto UUT ry.lle
        Ps. tyhjennä suoli ja virtsaa ennen "roikkumista" helpottaa heidän työtä, jotka korjaavat sinut "narusta"

        Ja sitten roikkumaan.


      • lässynlässynsläpätilää
        Roolileikkiteatteria kirjoitti:

        Porin roolileikkiteatteri taas vauhdissa! Ja vaihto retongista ukkohousuihin käy edelleen kätevästi. Mutta yksi on taattu. Sama karkea tyyli ja ilmaisutapa 24/7.

        Höpö höpö. Olet vain mustasukkainen ja koetat huitoa eri puolille epätoivoisesti jos vaikka johonkin osuisit. Olet nolla. Tiesitkö muuten?


      • Seuraaja11
        lässynlässynsläpätilää kirjoitti:

        Höpö höpö. Olet vain mustasukkainen ja koetat huitoa eri puolille epätoivoisesti jos vaikka johonkin osuisit. Olet nolla. Tiesitkö muuten?

        Tiedän olen nolla, muttei haittaa. Katsos olen H2O:ssa, Veljeseurassa ja muilla palstoilla saanut skeidaa niskaan sellaisen määrän, että keskiverto vätys ex-jt olisi vetänyt jo itsensä nuoraan ,-)

        Olin nolla tai ei, niin maailma on vahvojen! Minä olen kestänyt kaiken! Kova lapsuus, häiriintynyt yksinhuoltaja äiti, koulukiusaaminen, 9kk vankilassa, työttömyyttä, köyhyyttä, väkivaltaa mahtuu elämääni. P'skaa roppakaupalla niskaan keskutelupalstoilla mielipiteistäni ja muuta uhkailua.

        Olenko harkinnut joskus itsemurhaa? En. Miksi? Koska en ole vätys ex-jt Veljesseuralainen inisijä. Olen "nolla" joka kestää ,-)

        No niin v'tun vätys ex-jt:eet lupasin kommentoida vain tähän Topiciin, nyt teidän ininä ja luuserointi saa riittää. tähän se nyt loppuu sanallinen vääntöni. Eihän teidän ininää ja valitusta jaksa enää lukea.


      • IhmeTouhua
        Seuraaja11 kirjoitti:

        Tiedän olen nolla, muttei haittaa. Katsos olen H2O:ssa, Veljeseurassa ja muilla palstoilla saanut skeidaa niskaan sellaisen määrän, että keskiverto vätys ex-jt olisi vetänyt jo itsensä nuoraan ,-)

        Olin nolla tai ei, niin maailma on vahvojen! Minä olen kestänyt kaiken! Kova lapsuus, häiriintynyt yksinhuoltaja äiti, koulukiusaaminen, 9kk vankilassa, työttömyyttä, köyhyyttä, väkivaltaa mahtuu elämääni. P'skaa roppakaupalla niskaan keskutelupalstoilla mielipiteistäni ja muuta uhkailua.

        Olenko harkinnut joskus itsemurhaa? En. Miksi? Koska en ole vätys ex-jt Veljesseuralainen inisijä. Olen "nolla" joka kestää ,-)

        No niin v'tun vätys ex-jt:eet lupasin kommentoida vain tähän Topiciin, nyt teidän ininä ja luuserointi saa riittää. tähän se nyt loppuu sanallinen vääntöni. Eihän teidän ininää ja valitusta jaksa enää lukea.

        Outoa, että yrität sekoittaa keskustelua ja henkilöitten erottamista toisistaan vastaamalla toisille nikeille kohdistettuihin kommentteihin (jotka olet kai itse kirjoittanut)

        lässynlässynsläpätilää
        29.3.2017 12:33

        kohdisti törkeät sanansa Roolileikkiteatteria-nikille, joka olin minä eikä suinkaan Seuraaja11:lle.

        Tosiasiassahan seuraaja11 on helel eli Poltergeist-bloggaja kuten moni muukin nikki täällä.


      • Roolileikkiteatteria
        Seuraaja11 kirjoitti:

        Tiedän olen nolla, muttei haittaa. Katsos olen H2O:ssa, Veljeseurassa ja muilla palstoilla saanut skeidaa niskaan sellaisen määrän, että keskiverto vätys ex-jt olisi vetänyt jo itsensä nuoraan ,-)

        Olin nolla tai ei, niin maailma on vahvojen! Minä olen kestänyt kaiken! Kova lapsuus, häiriintynyt yksinhuoltaja äiti, koulukiusaaminen, 9kk vankilassa, työttömyyttä, köyhyyttä, väkivaltaa mahtuu elämääni. P'skaa roppakaupalla niskaan keskutelupalstoilla mielipiteistäni ja muuta uhkailua.

        Olenko harkinnut joskus itsemurhaa? En. Miksi? Koska en ole vätys ex-jt Veljesseuralainen inisijä. Olen "nolla" joka kestää ,-)

        No niin v'tun vätys ex-jt:eet lupasin kommentoida vain tähän Topiciin, nyt teidän ininä ja luuserointi saa riittää. tähän se nyt loppuu sanallinen vääntöni. Eihän teidän ininää ja valitusta jaksa enää lukea.

        Olet yksi multinikki helelin alteregoista eikös niin. Välillä käy miehenkin rooli hämäykseksi, eikös niin? Kirjoitustapanne ja ilkeilynne ex-todistajille ovat samanlaiset.


      • KappasSano
        Seuraaja11 kirjoitti:

        No, tee sitten itsemurha, mutta muista jättää Veljesseuran Tonylle lausunto siitä, että syy on jehovantodistajien. Lisäksi kirjallinen lupa UUT ry.lle, että voi vuodattaa krotiilinkyyneleitä julkisuudessa itsemurhastasi.

        Muistilista:

        1. Köysi
        2. Vaseliini
        3. Lausunto Veljesseuran Tonylle.
        4. lausunto UUT ry.lle
        Ps. tyhjennä suoli ja virtsaa ennen "roikkumista" helpottaa heidän työtä, jotka korjaavat sinut "narusta"

        Ja sitten roikkumaan.

        Löysin aiemmasta ketjusta jo vuodelta 2010 kommentin koskien Poltergeistin eli helelin silloista käytöstä:

        7 1
        17.11.2010 22:17
        "Hän jatkaa tässäkin ketjussa samaa sananvapauden sabotointia ja kaksinaismoraaliaan pyytämällä poistamaan aiheellisesti perusteltuja viestejä ja analyysiä koskien jo kaikille ( ainakin lähes kaikille ) varsin kestämättömäksi tullutta käytöstään. Ei seiso tekojensa takana.

        Periaatteet ja säännöt on luotu koskemaan vain toisia, ei häntä. Hän viljelee henkilöihin käyviä poikkeuksellisen törkeitä ja vulgaarin solvaaviakin vietejä ja sählää sekä provosoi lukuisilla eri nikeillä samassakin ketjussa. Kun käytöksestään ottaa pramille, niin marttyyriusvaihde ja uhrin kaapuu vilahtaa oitis harteille.

        Hän kokee olevansa yksin koko maailmaa vastaan oli areena sitten mikä tahansa, eikä vieläkään ole sisäistänyt ja ymmärtänyt miten itse rakentamalla rakentaa kaikki nuo vastakkainasettelut ja konfliktit itse itselleen. Hän oikein kerjäämällä kerjää itselleen ongelmia ja kaaosta ihmissuhteissa. Jokainen rakentaa elämänsä itsensä näköiseksi. Toisia elämä opettaa, toisia ei."


        Ja toinen kommentti Poltergeistin (eli helelin) toimintaa koskien

        jaakko_ahvenainen
        17.11.2010 17:44
        "Monin eri avauksin, monin eri nckein, monin vastinein minulle - ja toisillekin -tyylistä päätellen.
        Henkilöllä lienee hyvin vaikeaa niin itsensä kuin toistenkin kanssa, mutta otaksun ymmärtäväni ja koetan olla provosoitumatta. Tällainen ei auttaisi yhtään ketään."

        lähde:

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/9471345/ha-ha-ha-hyva-poltergeist-!

        Niin, kannattaisi olla provosoitumatta Poltergeistin eli helelin eli palstamme röyhkeän multinikin kirjoittelusta ja jättää hänet raivoamaan omien alteregojensa kanssa.


      • meistäonmoneksinnn
        Seuraaja11 kirjoitti:

        Tiedän olen nolla, muttei haittaa. Katsos olen H2O:ssa, Veljeseurassa ja muilla palstoilla saanut skeidaa niskaan sellaisen määrän, että keskiverto vätys ex-jt olisi vetänyt jo itsensä nuoraan ,-)

        Olin nolla tai ei, niin maailma on vahvojen! Minä olen kestänyt kaiken! Kova lapsuus, häiriintynyt yksinhuoltaja äiti, koulukiusaaminen, 9kk vankilassa, työttömyyttä, köyhyyttä, väkivaltaa mahtuu elämääni. P'skaa roppakaupalla niskaan keskutelupalstoilla mielipiteistäni ja muuta uhkailua.

        Olenko harkinnut joskus itsemurhaa? En. Miksi? Koska en ole vätys ex-jt Veljesseuralainen inisijä. Olen "nolla" joka kestää ,-)

        No niin v'tun vätys ex-jt:eet lupasin kommentoida vain tähän Topiciin, nyt teidän ininä ja luuserointi saa riittää. tähän se nyt loppuu sanallinen vääntöni. Eihän teidän ininää ja valitusta jaksa enää lukea.

        En mä nyt sulle vastannut vaan tolle tollakalle, joka tekee monista yhden. En tiedä oletko nolla vai et, mutta kirjoittelun perusteella olisin eri mieltä ;]


      • lopetavalehtelu
        IhmeTouhua kirjoitti:

        Outoa, että yrität sekoittaa keskustelua ja henkilöitten erottamista toisistaan vastaamalla toisille nikeille kohdistettuihin kommentteihin (jotka olet kai itse kirjoittanut)

        lässynlässynsläpätilää
        29.3.2017 12:33

        kohdisti törkeät sanansa Roolileikkiteatteria-nikille, joka olin minä eikä suinkaan Seuraaja11:lle.

        Tosiasiassahan seuraaja11 on helel eli Poltergeist-bloggaja kuten moni muukin nikki täällä.

        "Tosiasiassahan seuraaja11 on helel eli Poltergeist-bloggaja kuten moni muukin nikki täällä."

        No laita sitten toki todisteet asialle. Niitä vartoillessa.


      • 2323dfdfdfdf
        KappasSano kirjoitti:

        Löysin aiemmasta ketjusta jo vuodelta 2010 kommentin koskien Poltergeistin eli helelin silloista käytöstä:

        7 1
        17.11.2010 22:17
        "Hän jatkaa tässäkin ketjussa samaa sananvapauden sabotointia ja kaksinaismoraaliaan pyytämällä poistamaan aiheellisesti perusteltuja viestejä ja analyysiä koskien jo kaikille ( ainakin lähes kaikille ) varsin kestämättömäksi tullutta käytöstään. Ei seiso tekojensa takana.

        Periaatteet ja säännöt on luotu koskemaan vain toisia, ei häntä. Hän viljelee henkilöihin käyviä poikkeuksellisen törkeitä ja vulgaarin solvaaviakin vietejä ja sählää sekä provosoi lukuisilla eri nikeillä samassakin ketjussa. Kun käytöksestään ottaa pramille, niin marttyyriusvaihde ja uhrin kaapuu vilahtaa oitis harteille.

        Hän kokee olevansa yksin koko maailmaa vastaan oli areena sitten mikä tahansa, eikä vieläkään ole sisäistänyt ja ymmärtänyt miten itse rakentamalla rakentaa kaikki nuo vastakkainasettelut ja konfliktit itse itselleen. Hän oikein kerjäämällä kerjää itselleen ongelmia ja kaaosta ihmissuhteissa. Jokainen rakentaa elämänsä itsensä näköiseksi. Toisia elämä opettaa, toisia ei."


        Ja toinen kommentti Poltergeistin (eli helelin) toimintaa koskien

        jaakko_ahvenainen
        17.11.2010 17:44
        "Monin eri avauksin, monin eri nckein, monin vastinein minulle - ja toisillekin -tyylistä päätellen.
        Henkilöllä lienee hyvin vaikeaa niin itsensä kuin toistenkin kanssa, mutta otaksun ymmärtäväni ja koetan olla provosoitumatta. Tällainen ei auttaisi yhtään ketään."

        lähde:

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/9471345/ha-ha-ha-hyva-poltergeist-!

        Niin, kannattaisi olla provosoitumatta Poltergeistin eli helelin eli palstamme röyhkeän multinikin kirjoittelusta ja jättää hänet raivoamaan omien alteregojensa kanssa.

        Ja silti itse spagettimaakari teki kaikkensa saadakseen mainitun henkilön niin tähän kuin moneen muuhunkin aloitukseen. Ja miksikö? Koska palstan uskovaiset ovat niiiiiin kiusaantuneita sekä ateismista että veljesseuran ja UUT:n kyseenalaistamisesta. Nämä ihmiset ovat tunnekylmiä valehtelijoita, jotka pelkäävät joka päivä menettävänsä uskonsa. Syystä.


      • SääliKyl
        Seuraaja11 kirjoitti:

        Tiedän olen nolla, muttei haittaa. Katsos olen H2O:ssa, Veljeseurassa ja muilla palstoilla saanut skeidaa niskaan sellaisen määrän, että keskiverto vätys ex-jt olisi vetänyt jo itsensä nuoraan ,-)

        Olin nolla tai ei, niin maailma on vahvojen! Minä olen kestänyt kaiken! Kova lapsuus, häiriintynyt yksinhuoltaja äiti, koulukiusaaminen, 9kk vankilassa, työttömyyttä, köyhyyttä, väkivaltaa mahtuu elämääni. P'skaa roppakaupalla niskaan keskutelupalstoilla mielipiteistäni ja muuta uhkailua.

        Olenko harkinnut joskus itsemurhaa? En. Miksi? Koska en ole vätys ex-jt Veljesseuralainen inisijä. Olen "nolla" joka kestää ,-)

        No niin v'tun vätys ex-jt:eet lupasin kommentoida vain tähän Topiciin, nyt teidän ininä ja luuserointi saa riittää. tähän se nyt loppuu sanallinen vääntöni. Eihän teidän ininää ja valitusta jaksa enää lukea.

        Ai miten niin olet kestänyt kaiken? Sun käytöshän kertoo ihan muuta tilastasi. Täytyy olla huonossa jamassa, jotta voi kirjoittaa noin sairaita kuin sinä aloituksessa ja siitä eteenpäinkin.


    • haloooota

      Seuraaja11:n ja hänen alterego-nimimerkkiensä teksti on jo niin sairasta, että eikö moderaattorin olisi jo korkea aika puuttua?

      • 23esdsdsd

        Kummallista ettet huomaa oman ja omien ater egojesi sairaalloista tilaa. Ai niin, te olette niin paatuneita, että tapatte ihmisiä jos ne ovat tiellänne. Niin se kristinusko on aina ennenkin toiminut.


    • Anonyymi

      Uhriutuminen on nykyisellään hyvin Perussuomalaista, sen ytimessä oikeastaan.

    • Anonyymi

      " Uhriutuminen on nykyisellään hyvin Perussuomalaista "

      -Ainakaan se ei kuulu tälle foorumille, joka ei ole omistettu ei perussuomalaisuudelle eikä uhriutumiselle vaan lahkolle.

      Olennaista lahkossa on, että siitä on varoitettava, koska sen värväys on epärehellinen ns. rakkauspommitus, onpa siihen liitetty lainvastainen henkilörekisterin kokoaminenkin.
      Rakkauspommitus tarkoittaa, että oven avaajan asunto kehutaan, avaaja itse imarrellaan, puhutaan sitten muuten mukavia, ja jos avaaja antaa tämän kutitella itseään, saa kohta kutsun todistajakotiin kahvillekin, missä toisen kahvia hörppiessä odotetaan olevan vähemmän altis kysymyksille, kun vartiotorni otetaan esille. Toki kristilyyden kannalta yllättävimmät asiat saavat odottaa vuoroaan.

      Tästä on tarkoitus päästä mielenhallintaan.
      Jehovantodistajat on lahko. Vaarallinen lahko.
      Vaarallinen lahko on uskonnollinen yhteisö, jonka johdon toimet aiheuttavat välittömästi tai välillisesti huomattavaa fyysistä, taloudellista tai henkistä vahinkoa ainakin osalle ryhmän jäsenistä
      Usein värvätty otetaan ystävällisesti vastaan, ja lahkon varjopuolet selviävät ajan kuluessa
      Vaarallisen lahkon piirteitä
      Johtaja ja johtajat ovat aina oikeassa, johtajaa on aina toteltava.
      Vain liikkeen opit ovat oikeita ja ne ovat arvostelun yläpuolella.
      Kriittisen ajattelun kieltäminen ja siitä syyllistäminen, asiallistakaan ryhmän toimintaan liittyvää kritiikkiä ei suvaita.
      Pelottelu: vain liikkeen sisällä voi pelastua

      Lahkojen mielenhallinnan tavoista on muistisääntö, jossa ovat kirjaimet T.A.K.T.
      T. Tunteiden hallinta
      Lahko ohjaa ja manipuloi jäsenen tuntemaan tiettyjä tunteita. Lahko määrittelee, millaisten tunteiden tunteminen on sallittua ja suotavaa, kun on kysymys lahkon johdosta, lahkotyöstä, oppinäkemyksistä tai entisistä lahkolaisista.

      A. Ajatusten hallinta
      Lahko ohjailee ajatuksia sallittuihin ja suotuisiin uomiin, niin että henkilö oppii ajattelemaan asioita, jotka ovat lahkon kannalta myönteisiä. Henkilö opetetaan torjumaan kielteiset ajatukset. Jäsenet oppivat pysäyttämään omat ajatuksensa, jos ne menevät kielteiselle tai kriittiselle alueelle.

      K. käyttäytymisen hallinta
      Lahko ohjailee elämää tiukoin käyttäytymissäännöin. Lahkotyö tai muu lahkon määräämä rutiinikäyttäytyminen sitoo ihmistä, koska sitä mitä jatkuvasti tekee ei kyseenalaista.

      T. Tiedonsaannin hallinta
      Lahko ohjaa hankkimaan tietoa vain ja ainoastaan sallituista, eli lahkon omista lähteistä ja pyrkii estämään kriittisen tiedon leviämistä. Internetissä tai kirjoissa ja lehdissä julkaistut entisten lahkolaisten kirjoitukset ovat kiellettyä kirjallisuutta
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Mielenhallinta

    • Anonyymi

      seuraaja11 23.03.2017 10:27

      "Saska Saarikoski kirjoittaa hyvin uhriutumisesta.
      Jehovantodistajuuden ympärille on synytynyt valtava uhriutumisen keitto, jossa lähes kaikki omat ongelmat heitetään jehovantodistajien niskaan. "

      -Mutta enhän minä tiedä yhtäkään ongelmaheittäjää, puhumattakaan että meidän valtakunnsalillamme sellaista puhuttaisi.

      Myönnetään, jopa leuhkitaan pahanilkisesti kylläkin kuinka mökötetään.

      • Anonyymi

        Uutisissa on juuri erään tunnetun näyttelijän tekemä nåytelmä elämästään nuorena tuolla Pohjois-Pohjanmaan Lestadiolaisalueella , Kun hänellä oli korkea 'ja kimeä ääni , Kävivät melkein kaikki , Uskonnollisista armeijaan asti hänen kimppuunsa, jotkut hyvinkin raakamaisesti , siksi että hän oli liittynyt tanssiseuraan , Hänen sukulaisensa alkoivat syrjiä häntä , kun hän sattui pääsemään Teatterikorkeakouluun , Hänen äänensä madaltui, mutta se vain pahensi tilannetta , HÄn avtoitui teatterissa , ja nyt kun hänen näytelmäänsä tulevat katsomaan nämä erilaiset ahdistelijat , ne lyöttääntyvä lattialle itkemään nuoruutensa kaüniita aikoja ,


    • Anonyymi

      "Saska Saarikoski kirjoittaa hyvin uhriutumisesta.
      Jehovantodistajuuden ympärille on synytynyt valtava uhriutumisen keitto"

      -Saska ei ole käynyt entisten todistajain sivuilla, veljesseura.org

      Siellä tulisi jokaisen käydä näkemässä mitä lahkosta ja sen opeista paljastuu.

      Lahkossa on mielisairaudet yleisempiä kuin muussa väestössä.
      Itsemurhia lahko teettää jäsenillään paljon, tämän totesivat myös Ruotsin lahkon jättäneet foorumillaan Hjalpkallan.se

      Tällekin foorumille on todistajilta tulo kielletty.
      Mutta lahkon lauseet tulee toistaa ja vannoa.
      Niinkin järjetöntä kuin että "esittelemme vartiotorniseurn ylitsepursuavat todisteet maailmanlopusta vuodelle 1975."

      Että lahkon ote jäsenistöön on todellinen, osoittaa myös se, että v. 1975 mentyä vain muutama prosentti jäsenistöstä jätti lahkon.

      Konventissa on todistaja kertonut että kun muu ei auttanut tämmöisellä foorumilla käynnissä, hän rupesi aivopesemään itseään.

      Kun tuommoiseen kuntoon lahko tekee jäsenensä, on Saska kirjoittanut täydellisen tietämättömyyden tuottamalla itsevarmuudella.

      • Anonyymi

        Etkö osaa lukea? Saska kirjoitti uhriutumisesta, ei siitä, etteikö epäkohtiin saisi yrittää puuttua. Tulkinta, että se olisi koskenut ex-jehovantodistajia, on aloittajan likaista mielikuvitusta.

        Esimerkki uhriutumisesta oli jehovantodistajien valitus kun heiltä poistettiin erivapaus olla osallistumatta heille sallittuun siviilipalvelukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö osaa lukea? Saska kirjoitti uhriutumisesta, ei siitä, etteikö epäkohtiin saisi yrittää puuttua. Tulkinta, että se olisi koskenut ex-jehovantodistajia, on aloittajan likaista mielikuvitusta.

        Esimerkki uhriutumisesta oli jehovantodistajien valitus kun heiltä poistettiin erivapaus olla osallistumatta heille sallittuun siviilipalvelukseen.

        " Esimerkki uhriutumisesta "

        Lahko tuottaa uhreja. Uskontojen uhrien tuki ry:hyn uhreja. Uhreja.
        Saahan lahkojohto rahaa lahjalaatikoista, jopa kolmestakin valtakunnansaliltaan, testamentatutana,
        Se on leuhkinut jopa lehdessään Valtakuntamme palvelus, kesäkuu 1974, että kun lahko on kehuskellut todisteillaan maailmanlopusta vuodelle 1975, niin jotkut todistajaparat ovat myyneet asuntonsa ja antaneet rahat heille, lahkolle.
        Uhreja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Esimerkki uhriutumisesta "

        Lahko tuottaa uhreja. Uskontojen uhrien tuki ry:hyn uhreja. Uhreja.
        Saahan lahkojohto rahaa lahjalaatikoista, jopa kolmestakin valtakunnansaliltaan, testamentatutana,
        Se on leuhkinut jopa lehdessään Valtakuntamme palvelus, kesäkuu 1974, että kun lahko on kehuskellut todisteillaan maailmanlopusta vuodelle 1975, niin jotkut todistajaparat ovat myyneet asuntonsa ja antaneet rahat heille, lahkolle.
        Uhreja.

        "olla yötä ulkona Hangessa Talvsodan pakkasissa .." --
        Mikäs,meikäoli16-vuotiaana siihen aikaan tavanomaisessa tukkisavotassa Metsässä oltiin vieläa amupimeän aikaan,kahvituli piti sytyttää,-jos ei olis osannu,olisjäätyny,pakkasta-30 pykälää,tukkisavotassa,
        Pakkasi
        sta puheenollen . Ne miehekkyyden ma llit , , Talvisodassa Suomea avitti Miehekkyyden perikuva , Italian Mussuliini , joka , arkistojen mukaan , sai viikossa keskimäärin 15,000 k
        irjettä naisilta , jotka pyysivåt päästä uudeksi Rouva Mussuliiniksi ,
        Se toinen miehekkyys , der Fuhrer , väitti Saksan tappion Moskovan edustalla -1941 johtuneen siperian hirmupakkasista , Englannin- diplomaattien kertomana pakkasta oli Moskovassa -5 astetta ,
        ja muistan tuon kesän - 44 , kun suomalaiset tuli Itä-Karjalasta urhoollisesti parkuen takaisin , - Suotta , kun kuulin sen jyräkän , kun naapuri ampui kannaksella tuhannella tykillä ,
        ,Paljonkos tuo nyt oli Miehekkäille suomipojille , Väki lähti Kannakselta kotis'uomeen , ja järjestys oli , ensin naapurin tankit , stten siviiliväki hevoskärryjen kanssa , ja sitten Suomen Arrrmeija , jonka oli määrä mennä , niinkuin Speden Tv, sketseissä , mennä Kremliin tannsimaan siellä pöydällä RIpaskaa ,..--


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5385
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3337
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1840
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe