Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️
Rakastan sua ikuisesti.
Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
21
874
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
No mikä jottei
- AnonyymiUUSI
🥹Aivan ehdottomasti, todellakin sinun kanssa. Vihdoinko se tapahtuu? 😘😘😘😘✌️
- AnonyymiUUSI
Sitä hetkeä olen odottanut ❤️🤗🤭
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitä hetkeä olen odottanut ❤️🤗🤭
Rakastan sua! ❤️😍🥰
- AnonyymiUUSI
Pitäiskö ensin tavata.?
- AnonyymiUUSI
Ehkä sun kannattais Naista esittävä "TuooMas Haatanpaa" ymmärtää, ettei sua halua kukaan. Etkä ole terve ihminen.
- AnonyymiUUSI
Juu tai nimestä viis, mutta mies tuo aapee on. Ei ole pakko kuvitella olevansa tämä puheenaiheena oleva AP btw, lukija.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juu tai nimestä viis, mutta mies tuo aapee on. Ei ole pakko kuvitella olevansa tämä puheenaiheena oleva AP btw, lukija.
Jos näin on se voi johtua omista kerrontoihin liittyvästä innosta, joten kehä jää ikäänkuin pyörimää
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos näin on se voi johtua omista kerrontoihin liittyvästä innosta, joten kehä jää ikäänkuin pyörimää
Mutta on se hyvä että siipien alta saa suojaa
- AnonyymiUUSI
No mikä ettei.sopii hyvin❤️🥰😍😘🔥
- AnonyymiUUSI
Ei kiitos, jättäkää mut rauhaan
Vain yksi kiinnostaa emmekä ole vielä noin pitkällä asioissa - AnonyymiUUSI
Se tehdään varmasti
- AnonyymiUUSI
No niin. Sovitaan se miitinki Ouluun toripolliisin luokse. Molemmilla on yhtä pitkä matka sinne.
Syksyllä voidaan nähdä ja ennen sitä sovimme mikä on kanava yhteyteen.
Hyvää yötä.
🙏🏻♡- AnonyymiUUSI
Pus!
- AnonyymiUUSI
Ei kyllä tunnu rakkautta tänne, muuten kyllä sopii sovitukset.
- AnonyymiUUSI
Minä avaan lukot sorkkaraudalla.
- AnonyymiUUSI
Onko ollu paljo keikkaa viimeaikoina? Sivusta
- AnonyymiUUSI
Mutta jos ne on tungestenista valmistetut niin et muuta kuin telo itsesi :D
- AnonyymiUUSI
Ja kerrothan sydänemojimies, että mitä tämä päätyyn tarkoittaisi? Muhah
- AnonyymiUUSI
Avainta lukkoon, on sulla äijä kököt kiertoilmaisut
- AnonyymiUUSI
LPR ja Avainasiakas koko liigaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313884- 412609
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422568Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82365- 292188
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032083- 381799
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461623Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461488- 1411477