Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
Saitko ne viestit
28
1390
Vastaukset
- Anonyymi
en oo saanut mitään viestejä
- Anonyymi
En saanut
- Anonyymi
Tää nainen ei ainakaan oo saanu mitään viestiä mistään. :(
- Anonyymi
Ja jatkan viel et viime vuoden puolella ihan varmasti on yhdest peruutuksestaki viesti lähetetty, mut eipä vaan mulle asti tullu. Onneks kuulin sen kuitenki muualta.
- Anonyymi
Tässä kuussa sain viestejä ja katosit kesken kirjoittelun niin mystisesti että olen huolissani ja samalla turhautunut. Helppo ois laittaa edes sydän tai peukku.
- Anonyymi
en.
- Anonyymi
En edes oo kattonu😱
- Anonyymi
En ole saanut sinulta viestejä.
Mn - Anonyymi
Ei ole tullut viestejä, mutta tuskin sellaisia on minulle lähetettykään.
- Anonyymi
En ole saanut mitään viestejä.
- Anonyymi
Aloituksen sanamuoto antaa olettaa, että kysymyksessä on jotakin muuta kuin palstaviestit. Mulle ei ole tullut wa-viestejä kuin sukulaisilta. Palstaviesteistä en oleta, että ne olisivat mulle jolleivät ole mun aloituksessa.
- Anonyymi
Onko sulla sukulaisia?
- Anonyymi
En ole saanut mitään viestejä! Olen odottanut joka päivä että saisin viestiä.
- Anonyymi
En oo tainnut saada jos en oo vastannut mitään. Harmi.
- Anonyymi
En oo saanut virallisiakaan viestejä.Syyt siihen on ilmoitettu täällä monasti.
- Anonyymi
hyi helverri että ootte karseita ja mitä teitte, toivottavasti kaikki se tuo teille hekvetisti huonoa ja pahaa. Ja joka jutusta minkä teitte minulle, tuokoot teille kaikkea huonoa, ikävää, pahaa ja, karseutta. ei mitään hyvää sanottavaa.
- Anonyymi
toivottavasti elämä tuo teille kaikkea huonoa ja ikävää ja helvetistäkin pahaa. toivon todella teille koko sydämestäni huonoa, pahaa, kaikkea ikävää ja paskaa ja mitä ikinä teette missä ikinä ootte toivkn teille siihen kaikkea huonoa ja pahaa ihan niin kuin minulle teitte. tuntuu hyvälle että teidät hakattaisiin kunnolla toivkn että onnistuu pian. se tuo lohtua ja auttaa selviämään teoistanne, tietäen että kärsitte helverusri ja elämä ja kakki olisi teille julmia ja tuhoaisi teitä. odotan sitä päivää että näen teidät kunnolla piestyinä. olisipa se jo tänään vittu että tekisi hyvää tietää että teidät vaikka, tapettaisiin kiduttamalla.
- Anonyymi
joka asiaan, elämän alueeseen mihin ootte "iskenyt" toivon teille niihin saatanasti pahaa ja huonoa, helvetisti väkivaltaa, kiusaa ja, kaikkea inhottavaa. Ei mitään hyvää sanottavaa teistä, ei edes yhtä asiaa.
- Anonyymi
Niitä palstaviestejä:)
- Anonyymi
juhlista ja kaikesta mistä ootte vienut ja, hakannut, mitä estänyt, trikoot teille huonoa ja pahaa, joulut ja muut, toivottavasti ne hakataan teiltä jatkossa. ja kotiin, töihin, ihmisiin, ja joka asiaan toivon teille tekojenne ja hakkauksienne ja muiden juttujen mukaan hekvetisti pahaa ja saatanasti huonoa. toivottavasti kärsitte joka jutusta ja saatte kaikesta niin Paskaa fiilistä, niin nöyryytystä ja väkivaltaa, kaikkea ikävää. mitä ikinä teette mihin ikinä meette, kenen kanssa ikinä, toivkn teille siihen Karman mukaan saatanasti huonoa, hakkaamista, karseutta, ja pahaa.
- Anonyymi
voi. e vuodesta toobl saatanasti huonoa, ja helvetisti pahaa. toivon kaikkea inhottavaa teille ja niin kuin ootte tehnyt, mitä ootte tehnyt ja tuoden niihin karseutta, huonoa, ja kaikkea ikävää ja pahaa ja hakkaamista, estoa ja muuta ikävää. inho ja viha teitä kohtaan on suunnaton, loputon, ikuinen. toivottavasti kärsitte kaikesta mitä teitte. tuokoot se teille helvetisti kärsimystä, karseutta ja, kaikkea pahaa. Ja täysin syyttömälle, toivotaan kaikkea inhoa takaisin ja joka teoistanne.
- Anonyymi
toivon teille takaisin häirintää ja estämistä joka asiaan. nythän rahaa tulee vain pieni määrä siitä mitä ootte tehnyt, joten toivotaan teille mitä haluatte, mitä aiotte jne sitä samaa mitä tänne teitte. ja sitä samaa riuhdintaa, hakkaamista, tuhoamista ja, kaikkea ikävää. kellekään ikinä näin tehnyt, eikä teiltä ole mitään hyvää ikinä tänne tullut. äiti joskus jotain, enemmän on vahinkoa tuottanut ja yrittänyt saada siihen linjaan joka teitä hyödyttäisi. toivotaan hänellekin ja niihin tietoisuuksiin kaikille pahaa ja huonoa
- Anonyymi
toivotaan heille samanlaiset jutut mitä tekivät minulle. joka kateusisku, varasinto, vaikutus kaikkeen ja toivotan että kokevat sitä samaa itse ja joka jutusta. täysin syyttömälle teitte, toobl teille siis kaikesta takaisin samoja juttuja, samoja, esteitä, samaa toimintaa, yhtä monta tapon yritystä yhtä monta hakkaamista, yhtä. monta juttua. ja yhtä paljon häirintää ja muuta mitä teitte ja miten vaikutti. toivottavasti kärsitte ja kunnolla.
- AnonyymiUUSI
Sain toki viestisi. Ja olen niitä useaan otteeseen tässä käynyt läpi. Sillä minä olen kai pitänyt itseäni yhtenä niistä, jotka ylpeilevät tahdonvoimallaan, kyvyllään tehdä päätöksiä ja viedä ne läpi. Vahvatahtoisuus on kuitenkin itsepetosta tällä elämän kokemuksella. Ja päätökset eivät oikeastaan ole päätöksiä ollenkaan sillä todellinen päätös tekee jos jotain niin nöyräksi, kun tietää että lopputulos on useamman asian armoilla kuin ikinä voisi nimetä On vaan monimutkaisia väistö- ja illuusiojärjestelmiä, jotka on suunniteltu saamaan itse ja maailma näyttämään siltä, mitä ne eivät ole. Tähän halvaannuttavaankin hämmennyksen kehään johti varmasti osaltaan eräs muistini lokeroista kaivamani asia jonka tein kauan sitten melko samanlaisissa olosuhteissa, joissa olin päättänyt, etten anna maailmankaikkeudessani sijaa jollekin, mikä hävetti ja pelotti minua. Ja onnistuinkin tuolloin erittäin hyvin, olemalla katsomatta maailmankaikkeuteen, olemalla katsomatta itseeni, ja pysymällä käytännössä jatkuvassa liikkeessä. Se ei tehnyt elämälleni kovin hyvää.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 163321
- 181831
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit191822En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321695- 791685
- 261552
- 281390
Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91364Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui351324Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111304