Sosiaalipummit palanneet palstalle

eitippatapa

Joko kaikki ns. raitistuneet alkoholistit ovat avanneet perjantai pullonsa ? Vieläkö pysyy sormet oikeilla näppäimillä tai älypuhelimet käsissä ? Kuka tipahtaa ensimmäisenä ja kuka jaksaa aamu kuuteen ?

90

1007

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huvisa.kullai

      Typerä aloitus 😬

      • fevdec

        öööö
        Olisiko sininen kortti parempi aloitus ?

        =VC=


      • huvisa.kullai
        fevdec kirjoitti:

        öööö
        Olisiko sininen kortti parempi aloitus ?

        =VC=

        Jees jos sillä tarkotetaan persujen jäsenkorttia.


    • korppiskotka

      Myöhästyit kysymyksinesi. Tainneet jo sammua.

      • pallomaha.co.sverige

        Asiaa alkoholismista.


    • No katsotaan nyt miten tässä käy.
      Suomen matkaajat toivat minulle tuliaisina suomalaista simaa, missä näkyy olevan 0,8% alkoholia.
      Sitä äsken maistelin pienen juomalasillisen.
      Vielä minä pysyn tuolilla ...

    • tikku-ukko

      Mitään en ole ottanut. Silti näen Olli Lindholmia joka puolella :((((

    • TekstariOlli

      Näkyihän tällä palstalla olevan sen nittaminaksinkin aloitus ja eikös se =VC= nimenomaan häntä aina sosiaalipummiksi nimitellyt. Näin muistelisin moneen kertaan lukeneeni milloin mistäkin aloituksesta, muutama vuosi sitten.

    • rökittääkin

      Olenko pummi kun paukun otin ? Pelkkä työeläke, pieni on. Tuli riitaa kun toinen katsoi tiliotteita.
      Omillani olen ja hätävarat tilillä.

      • hätääneivaraa

        Kyllä täysi alkkis ja sossupummi, suurimman osan tämän palstan kirjoittajien mielestä. Mieleeni tuli sellainen pitkän pitkä ketju, jossa siivoojaparka vouhkas asiasta. Mihin lie hävinnyt koko kirjoittaja kun en ole bongannut.


      • hätääneivaraa kirjoitti:

        Kyllä täysi alkkis ja sossupummi, suurimman osan tämän palstan kirjoittajien mielestä. Mieleeni tuli sellainen pitkän pitkä ketju, jossa siivoojaparka vouhkas asiasta. Mihin lie hävinnyt koko kirjoittaja kun en ole bongannut.

        Yritäpä etsiä esille sellainen ketju.
        Olisi mielenkiintoista minunkin lukea.


      • sivustaseuraan
        Tellukka kirjoitti:

        Yritäpä etsiä esille sellainen ketju.
        Olisi mielenkiintoista minunkin lukea.

        Haulla ent.siivoojaparka löytyy kaikki hänen inttämisensä ja väittelynsä. Ehkä parempi ettei kirjoittelekkaan enää täällä.


      • sivustaseuraan kirjoitti:

        Haulla ent.siivoojaparka löytyy kaikki hänen inttämisensä ja väittelynsä. Ehkä parempi ettei kirjoittelekkaan enää täällä.

        No en minä ala niitä etsimään, mutta laita nyt se ketju esille mistä tuossa vouhkasit edellisellä nikilläsi.


      • sivustaseuraan
        Tellukka kirjoitti:

        No en minä ala niitä etsimään, mutta laita nyt se ketju esille mistä tuossa vouhkasit edellisellä nikilläsi.

        Annoin vain neuvon. En vouhkannut. Kirjoitin vain mielipiteeni, sivustaseuraajana. Ihmettelen myös minkä takia ne sinua niin kovasti kiinnostaa.


      • sivustaseuraan kirjoitti:

        Annoin vain neuvon. En vouhkannut. Kirjoitin vain mielipiteeni, sivustaseuraajana. Ihmettelen myös minkä takia ne sinua niin kovasti kiinnostaa.

        No sinähän olet niinkuin entivanhaiset kylän juoruämmät, jotka alkoivat vihjailemaan jostain, mutta sitten jättivät loput toisten arvailtavaksi.
        Jos ei sinulla ole antaa näyttöä jutuillesi, niin miksi alkaa sitten sellaisia puhumaan ollenkaan.


      • sivustaseuraan

        Mitä ne siivoojan kirjoitukset sinua niin kovasti kiinnostaa, että pitää minua ruveta juoruämmäksi tituleeraamaan.


      • etkö.muka.tiedä

        Josko et tiennyt, ent.siivoojaparka syntyi Tellukaksi, kun kastoi eli rekkasi sinisen nimen itselleen.


      • sivustaseuraan
        etkö.muka.tiedä kirjoitti:

        Josko et tiennyt, ent.siivoojaparka syntyi Tellukaksi, kun kastoi eli rekkasi sinisen nimen itselleen.

        No en tiennyt. Nyt selvisi ylenpalttinen kiinnostus. Luulin ettei koko siivoojaparka ole enää palstalla ollenkaan. Tai mistä näistä kaikista nimimerkeistä tietää kuka on kuka.


      • sivustaseuraan kirjoitti:

        Mitä ne siivoojan kirjoitukset sinua niin kovasti kiinnostaa, että pitää minua ruveta juoruämmäksi tituleeraamaan.

        Sitähän minäkin ihmettelen, että miten ne sinua niin kiinnostaa, että pitää alkaa niistä puhumaan, kun ei sitten mitään asiallista puhumista niistä ollut kuitenkaan, eikä minkäänlaista näyttöä juttujesi paikkansapitävyydestä.
        Valehteluna minä sellaista pidän, jos toisen keskustelijan kommenteista puhutaan ilman minkäänlaisia perusteluja ja todisteita.


      • etkö.muka.tiedä kirjoitti:

        Josko et tiennyt, ent.siivoojaparka syntyi Tellukaksi, kun kastoi eli rekkasi sinisen nimen itselleen.

        Minulla on tämä nikki ollut yli kaksi vuotta.


      • kylmätotuus
        Tellukka kirjoitti:

        Minulla on tämä nikki ollut yli kaksi vuotta.

        Et ole rekattua nimimerkkiäsi kuitenkaan käyttänyt 60 palstalla kuin n.2kk:tta, jos oikein muistan.
        Aiemmin kirjoitit nimimerkillä ent.siivoojaparka.
        Olenko oikeassa vai väärässä?
        Toisilla palstoilla se on ollut käytössäsi pidempään ja useammin.

        Olisit tuon nimmarivaihdoksen voinut tuoda ilmi jo aiemmin tässä aloituksessa.
        Jostain syystä et sitä tehnyt.

        Onko kivaa piiloutua heittelemään mielipiteitään vaihtuvien nikkien taakse?
        Kai se on?!

        Eihän asia sinällään minulle kuulu, mutta on huvittavaa, kun yksi toisensa jälkeen vakuuttaa käyttävänsä vain yhtä ainoaa nimmaria, mutta totuus onkin toinen.
        Jäljet jäävät bittiavaruuteenkin.


      • kylmätotuus kirjoitti:

        Et ole rekattua nimimerkkiäsi kuitenkaan käyttänyt 60 palstalla kuin n.2kk:tta, jos oikein muistan.
        Aiemmin kirjoitit nimimerkillä ent.siivoojaparka.
        Olenko oikeassa vai väärässä?
        Toisilla palstoilla se on ollut käytössäsi pidempään ja useammin.

        Olisit tuon nimmarivaihdoksen voinut tuoda ilmi jo aiemmin tässä aloituksessa.
        Jostain syystä et sitä tehnyt.

        Onko kivaa piiloutua heittelemään mielipiteitään vaihtuvien nikkien taakse?
        Kai se on?!

        Eihän asia sinällään minulle kuulu, mutta on huvittavaa, kun yksi toisensa jälkeen vakuuttaa käyttävänsä vain yhtä ainoaa nimmaria, mutta totuus onkin toinen.
        Jäljet jäävät bittiavaruuteenkin.

        Tuossa sen nyt näkee, ettei niittenkään kotimaisten marjojen kuorineen syöminen näytä olevan hyväksi aivoille.

        Tellukka
        16.2.2017 17:05
        Imarreltuna sain todeta, että täällä joku jakaa niin täysin mielipiteeni, että hän päätti omia itselleen kaikki aikaisemmat kirjoitukseni ent.siivoojaparkana ottamalla saman puskanikin itselleen.
        Näin kävi. Paistatelkoon nyt entisten kirjoitusteni lämmössä olemalla mustana ent.siivoojaparkana.
        alkup. e.sp

        Tellukka
        16.2.2017 18:10
        En ole väittänyt, että en halua sinisellä kirjoittaa. Olenhan tällä kirjoittanut aikaisemminkin. Vuosia vanha rekattu nikkini.
        Sitä olen sanonut, että jos ent.siivoojaparka näkyy joskus sinisenä, niin se ei ole minun rekkaamani, vaan silloin ollut asialla joku toinen.
        Samoin myös, että puskasta kirjoitin tälle palstalle vain ent.siivoojaparkana enkä minään muuna.
        alkup. e.sp

        Tellukka
        17.2.2017 0:34
        Tähän päivään asti puskasta ent.siivoojaparkana kirjoitettujen kommenttien takana seison, mutta tämänpäiväisissä on jo osa sellaisia, jotka eivät enää ole minun käsialaani. Muilla nikeillä en ole puskasta kirjoitellut tällä palstalla noin kolmeen vuoteen kuin ent.siivoojaparkana.
        Nyt se aika on ohi ja on vain tämä nikki mikä minulla tulee olemaan jatkossa ja tällä tulen kirjoittamaan vain sinisenä. Jos sitä mustana näkyy, niin ne eivät ole minun kommenttejani.
        alkup.e.sp


      • kylmätotuus
        Tellukka kirjoitti:

        Tuossa sen nyt näkee, ettei niittenkään kotimaisten marjojen kuorineen syöminen näytä olevan hyväksi aivoille.

        Tellukka
        16.2.2017 17:05
        Imarreltuna sain todeta, että täällä joku jakaa niin täysin mielipiteeni, että hän päätti omia itselleen kaikki aikaisemmat kirjoitukseni ent.siivoojaparkana ottamalla saman puskanikin itselleen.
        Näin kävi. Paistatelkoon nyt entisten kirjoitusteni lämmössä olemalla mustana ent.siivoojaparkana.
        alkup. e.sp

        Tellukka
        16.2.2017 18:10
        En ole väittänyt, että en halua sinisellä kirjoittaa. Olenhan tällä kirjoittanut aikaisemminkin. Vuosia vanha rekattu nikkini.
        Sitä olen sanonut, että jos ent.siivoojaparka näkyy joskus sinisenä, niin se ei ole minun rekkaamani, vaan silloin ollut asialla joku toinen.
        Samoin myös, että puskasta kirjoitin tälle palstalle vain ent.siivoojaparkana enkä minään muuna.
        alkup. e.sp

        Tellukka
        17.2.2017 0:34
        Tähän päivään asti puskasta ent.siivoojaparkana kirjoitettujen kommenttien takana seison, mutta tämänpäiväisissä on jo osa sellaisia, jotka eivät enää ole minun käsialaani. Muilla nikeillä en ole puskasta kirjoitellut tällä palstalla noin kolmeen vuoteen kuin ent.siivoojaparkana.
        Nyt se aika on ohi ja on vain tämä nikki mikä minulla tulee olemaan jatkossa ja tällä tulen kirjoittamaan vain sinisenä. Jos sitä mustana näkyy, niin ne eivät ole minun kommenttejani.
        alkup.e.sp

        Miksi et heti tehnyt selväksi nimim. "hätääneivaraa" kirjoitukseen, että olet "ent.siivoojaparka"?


      • kylmätotuus kirjoitti:

        Miksi et heti tehnyt selväksi nimim. "hätääneivaraa" kirjoitukseen, että olet "ent.siivoojaparka"?

        Koska en enää ole "ent.siivoojaparka". Se nikki on nyt jollakin toisella, koska hän sen välttämättä halusi itselleen. Eikö se jo tullut selväksi noista kopioimistani kommenteistani?

        Siksi halusin/haluan nähdä sen "hätääneivaraa"n mainostaman pitkän ketjun, missä "siivoojaparka vouhkas asiasta", ihan vain siksi, että tuskin on minun kirjoittamaani, jos toisten juomisesta ja sosiaalipummeista joku siivoojaparka on vouhkannut. Ei kuulosta minun tyyliltäni. Vai mistä lie asiasta vouhkannut? Sehän nyt ei tullut selväksi oikeastaan.

        Miksiköhän hän ei sitä mainitsemaansa ketjua tuo esille, että saisin nähdä sen?


    • ällöolli

      Kun sanotaan että naama on norsunvitulla. Minulla tulee mieleen se sanonta Ollin naamasta tossa teltsissä, kun se istuu pöydän päässä. Tässä odotellessa Luokkakokousta.

    • tere_tulemast

      Miksi puhut monikossa ??

      • eitippatapa

        Jokainen joka oluen tai viinilasillisen ottaa ja täällä siitä mainitsee, leimataan rapajuopoksi. Niin se vaan on. Joskus tuntuu siltä että palsta on täynnä tuomitsevia entisiä alkoholisteja.


      • epäpälyilevä
        eitippatapa kirjoitti:

        Jokainen joka oluen tai viinilasillisen ottaa ja täällä siitä mainitsee, leimataan rapajuopoksi. Niin se vaan on. Joskus tuntuu siltä että palsta on täynnä tuomitsevia entisiä alkoholisteja.

        Täällä nyt ei tarvitse kuin mainita esimerkiksi juovansa maitoa, niin saa kymmenen kommenttia maidon epäterveellisyydestä.


    • doku

      Hieman alle 5:n kuukauden täysin raittiin jakson kuittaus alkaa maanantaina päivittäisellä dokaamisella aamuisin 9:n tietämissä jatkuen tasaisesti puolen yön tuntumaan.
      5 viikkoa putkeen jonka jälkeen viikon vapinat.
      Ryyppään kylläkin omia eläkerahojani.

      • raitis.vaan.ei.raivo

        Yritä pysyä hengissä 5 viikkoa. Päiväsi käyvät lyhemmäksi ja sydän väljemmäksi, dorka tuurijuoppo kun olet.
        Matka pumpun pettämiseen lyhenee.


      • epäpälyilevä

        Onkos se pumppu, kun pettää. Minä olen luullut, että maksa tai haima.
        Tulossa se uusi pumppu/sepelvaltimotestaus. Sitä uudeksi minkälaiseksi jo tituleeraavat.


      • doku
        epäpälyilevä kirjoitti:

        Onkos se pumppu, kun pettää. Minä olen luullut, että maksa tai haima.
        Tulossa se uusi pumppu/sepelvaltimotestaus. Sitä uudeksi minkälaiseksi jo tituleeraavat.

        Ei ole löytynyt muuta vikaa kuin lievästi suurentunut eturauhanen.
        Maksa- ja sokeriarvot ovat viitealueiden keskustojen tietämissä.
        Pumpussa ei ole havaittu mitään häiriötä.
        Viimeiseen tarkastukseen on aikaa muutama viikko joten lähden puhtaalla omallatunnolla ulosmittaamaan terveyttäni.

        Tunnustaudun tuurijuopoksi. Vuosittain pari pitempää tuuria ja muutama lyhyempi.
        Pisin tuuri oli 3kk mutta silloin elimistö huomautti josko olisi syytä pitää hieman taukoa.
        Tuurini johtuvat aivohäiriöstä. Kotona ollessa ei kerta kaikkiaan maistu edes olut, väkevistä puhumattakaan. Käsittääkseni tislatut säilyvät avatuissakin pulloissa suljettujen korkkien alla.


    • kylmätotuus

      En kuulu mainitsemaasi joukkoon, mutta usein olen saanut joiltakin nimimerkeiltä nokkanuuskaa siitä, kun tänne öisinkin kirjoittelen.

      Tuskinpa aamu kuuteen asti kuitenkaan täällä viihdyn, koska nyt ei ole sellaisia aloituksia, joihin minulla olisi mitään sanottavaa.

      Minua ei kiinnosta pätkääkään kenenkään juomiset tai raivoraittiudet, jos sitä omaa elämänmallia ei aleta tyrkkyttää toisille ainoana oikeana mallina. Pakkosyöttö saa minut näkemään punaista.

      • Ei kiinnosta ei😊lainaan tekstiäsi

        "Poimimistani viinimarjoista haluan hyödyntää myös kuidut, joten miksipä valmistaisin niistä viiniä?
        Ne muutamat viinipullot, jotka vuodessa käytän, voin ostaa Alkosta.

        Jokainen tyylillään.

        Kiittääköhän maksasi juomastasi kotiviinistä?
        Tapaturma-alttiuttakin liika viinin lipittämiinen lisää."


      • kylmätotuus
        korppis kirjoitti:

        Ei kiinnosta ei😊lainaan tekstiäsi

        "Poimimistani viinimarjoista haluan hyödyntää myös kuidut, joten miksipä valmistaisin niistä viiniä?
        Ne muutamat viinipullot, jotka vuodessa käytän, voin ostaa Alkosta.

        Jokainen tyylillään.

        Kiittääköhän maksasi juomastasi kotiviinistä?
        Tapaturma-alttiuttakin liika viinin lipittämiinen lisää."

        Ystäväni "korppis", älä irroita yksittäistä kommenttiani tähän ketjuun, vaan liitä se siihen ketjuun, mihin se kuuluu!

        Olisi vieläkin mielenkiintoista saada sinulta vastaus esittämääni kysymykseen.
        Jokin sinua edelleen korpeaa kysymykseni tiimoilta. Muuten et olisi sitä ottanut esiin.
        Yhdentekeviin juttuihini et varmasti takertuisi.

        Joko tulppaanit ovat täydessä loistossaan Hollannissa?
        Täällä on vielä maa osittain roudassa ja sipulikasvit nukkuvat talviuntaan.
        Marjapensaat olen sentään jo leikannut ja nähtäväksi jää millaisen sadon ne tuottavat.


      • kylmätotuus kirjoitti:

        Ystäväni "korppis", älä irroita yksittäistä kommenttiani tähän ketjuun, vaan liitä se siihen ketjuun, mihin se kuuluu!

        Olisi vieläkin mielenkiintoista saada sinulta vastaus esittämääni kysymykseen.
        Jokin sinua edelleen korpeaa kysymykseni tiimoilta. Muuten et olisi sitä ottanut esiin.
        Yhdentekeviin juttuihini et varmasti takertuisi.

        Joko tulppaanit ovat täydessä loistossaan Hollannissa?
        Täällä on vielä maa osittain roudassa ja sipulikasvit nukkuvat talviuntaan.
        Marjapensaat olen sentään jo leikannut ja nähtäväksi jää millaisen sadon ne tuottavat.

        Huomenta😊

        Menin nukkumaan kello 11.00 ja heräsin kello 8.30 paikallista aikaa.

        Kyllä sinulla on syytä tarkistaa elämäntapojasi.

        Viinako se valvottaa? Muista huonosti nukkuneena kotitapaturmien riski kasvaa.

        Työnnä né kukkassipulisi persieesi jospa ne alkaisi nousta paremmin.

        Ystäväsi😨


      • kylmätotuus
        korppis kirjoitti:

        Huomenta😊

        Menin nukkumaan kello 11.00 ja heräsin kello 8.30 paikallista aikaa.

        Kyllä sinulla on syytä tarkistaa elämäntapojasi.

        Viinako se valvottaa? Muista huonosti nukkuneena kotitapaturmien riski kasvaa.

        Työnnä né kukkassipulisi persieesi jospa ne alkaisi nousta paremmin.

        Ystäväsi😨

        Oikein hyvää lauantai-iltaa täältä Savosta!

        Aivan ensimmäiseksi kiitän sinua kauniista sanoistasi. Ovathan ne osoituksena korkeasta sivistystasostasi.
        En edes ryhdy siinä asiassa kilpailemaan kanssasi, vaan myönnän heti häviöni.

        Eihän sitä koskaan tiedä, milloin tapaturma voi kohdalle sattua, se kun ei tule koskaan kello kaulassa.

        Rentouttavia ja mielenkiintoisia lomapäiviä!


      • Ei-kandeekaan-välittää

        Vain alkoholisti vastaa noin kuten korppis toimii.
        Alkoholisti (korppis) kiipeää myös tuolille ja lentää persielleen.
        Johtuu aivoista mutta sitähän ei alkoholisti ( korppis) myönnä.


      • kylmätotuus kirjoitti:

        Oikein hyvää lauantai-iltaa täältä Savosta!

        Aivan ensimmäiseksi kiitän sinua kauniista sanoistasi. Ovathan ne osoituksena korkeasta sivistystasostasi.
        En edes ryhdy siinä asiassa kilpailemaan kanssasi, vaan myönnän heti häviöni.

        Eihän sitä koskaan tiedä, milloin tapaturma voi kohdalle sattua, se kun ei tule koskaan kello kaulassa.

        Rentouttavia ja mielenkiintoisia lomapäiviä!

        Busy day😜 päivä Alkmaar'ssa. Illalla Bloemencorsoa seuraamassa.

        Jänskä kuinka helppo on etukäteen tietää mihin vetoat vastauksissasi.😊

        Sivistystasoon, tiesin. En onneksi pidä itseäni sivistyneenä, joten se siitä.

        Menen nyt unimaan. Ei sitä tällä ikää mahottomia enää. Yötä


    • kylmätotuus

      Voi hitsi vieköön, mä taisin voittaa kisan.

      Toivottavasti illalla on yhtä hyvä tuuri ja voitan Lotossa pääpotin.

      • Oooops ooops!
        Ei kello vielä ole kuusi.


      • tunninheitto
        Tellukka kirjoitti:

        Oooops ooops!
        Ei kello vielä ole kuusi.

        Sinä oletkin ruottisa.


    • En ole alkoholisti, ei sellaista tulekaan.
      Eilen ostin pullon viiniä ja ajattelin ottaa saunan päälle lasillisen tai kaksi. kuinka ollakaan, asia unohtui kokonaan kun saunasta tultuani aloin katsella Pressiklubia, sitten alkoi uutiset ja Perjantai ohjelma.
      Katsoin että on jo liian myöhäistä avata viinipulloa, eihän se pilaannu.

      • Heikunkeikku

        "mielikki.mummo"
        Ei ainakaan mulle ensteks tule mieleen, että sinä olisit alkoholisti.
        Eikä toistekskaan mieleen juolahtavi:)
        Mutta kolmanneksi vois tulla. Heh he he hee. Tuo oli vitsi. Ei vaiskaan :)

        Mulle tulee myös aivan samalla tavalla "mokia" viinin ottamisen kanssa.
        Päivällä ajattelen, että illalla voisin pitkästä aikaa kaataa viiniä lasiin.
        Noh, kun ilta saapuu, niin olen onnellisesti unohtanut päivällä suunnitteleman "ryyppäämisen".
        Seuraavana päivänä muistan, että oho enhän kaatanutkaan viiniä. Päätän sitten, että sinä iltana otan uuden yrityksen.
        Sitten taas unohdan tai jos muistan, niin on semmonen fiilis, että ei yhtään huvita ja niin se jää.

        Mutta nyt kun tästä viinistä on puhe, niin TÄNÄÄN kyllä voisin sen viinin juoskennella. Pääsis siitäkin vaivasta:)
        Pistäiskö muistilapun tuohon pöydälle laittaa, että en unohtaisi.
        Pitää katsoa telkkariohjelma ensteks, jos sieltä tulee joku hyvä elokuva, niin siirrän viinin huomiseen. Jos mitään hyvää ei tule, niin sitten alan kaatelemaan.


      • skåål
        Heikunkeikku kirjoitti:

        "mielikki.mummo"
        Ei ainakaan mulle ensteks tule mieleen, että sinä olisit alkoholisti.
        Eikä toistekskaan mieleen juolahtavi:)
        Mutta kolmanneksi vois tulla. Heh he he hee. Tuo oli vitsi. Ei vaiskaan :)

        Mulle tulee myös aivan samalla tavalla "mokia" viinin ottamisen kanssa.
        Päivällä ajattelen, että illalla voisin pitkästä aikaa kaataa viiniä lasiin.
        Noh, kun ilta saapuu, niin olen onnellisesti unohtanut päivällä suunnitteleman "ryyppäämisen".
        Seuraavana päivänä muistan, että oho enhän kaatanutkaan viiniä. Päätän sitten, että sinä iltana otan uuden yrityksen.
        Sitten taas unohdan tai jos muistan, niin on semmonen fiilis, että ei yhtään huvita ja niin se jää.

        Mutta nyt kun tästä viinistä on puhe, niin TÄNÄÄN kyllä voisin sen viinin juoskennella. Pääsis siitäkin vaivasta:)
        Pistäiskö muistilapun tuohon pöydälle laittaa, että en unohtaisi.
        Pitää katsoa telkkariohjelma ensteks, jos sieltä tulee joku hyvä elokuva, niin siirrän viinin huomiseen. Jos mitään hyvää ei tule, niin sitten alan kaatelemaan.

        Joo laita keittiön pöydälle lappu "Muista Ryypätä"

        Voishan se olla että onnistuisit tekemään kahtakin asiaa yhtäaikaa, eli lipittään viiniä ja katsomaan telkkaria. Kokeiles onnistuuko. Minulta sujuu ihan ketterästi.


      • Heikunkeikku
        skåål kirjoitti:

        Joo laita keittiön pöydälle lappu "Muista Ryypätä"

        Voishan se olla että onnistuisit tekemään kahtakin asiaa yhtäaikaa, eli lipittään viiniä ja katsomaan telkkaria. Kokeiles onnistuuko. Minulta sujuu ihan ketterästi.

        Entäs kolmea asiaa yhtäaikaa? Katsos, kun televisiota katson, niin hipelöitten kissiä siinä samalla. Makaa tyytyväisenä mun sylissä. Kaks asiaa on ihan iisiä, mutta en tiedä onnistuisko kolmen asian tekeminen.
        En ole vielä sitä "Muista ryypätä"-muistilappua kirjoittanut, mutta jos illalla päädyn kittailemaan, niin silloin tahdon pistää kuulokkeet korviin ja päästää sisälleni musiikkia. Ei tarttis niin paljo viiniä juoda, kun juopuisin jo pelkän musiikin imemisestä.
        Semmonen sopis paremmin ryyppy-yhdistelmäksi, kuin telkkari-ryyppyjuttu.

        Yksi vaihtoehto kyllä olisi, että tulisin palstalle norkoilemaan ja sormista sepustuksia säveltämään.

        Mutta ans kattoo nyt, mitä se ilta oikein tullessaan tuo.


      • Heikunkeikku kirjoitti:

        "mielikki.mummo"
        Ei ainakaan mulle ensteks tule mieleen, että sinä olisit alkoholisti.
        Eikä toistekskaan mieleen juolahtavi:)
        Mutta kolmanneksi vois tulla. Heh he he hee. Tuo oli vitsi. Ei vaiskaan :)

        Mulle tulee myös aivan samalla tavalla "mokia" viinin ottamisen kanssa.
        Päivällä ajattelen, että illalla voisin pitkästä aikaa kaataa viiniä lasiin.
        Noh, kun ilta saapuu, niin olen onnellisesti unohtanut päivällä suunnitteleman "ryyppäämisen".
        Seuraavana päivänä muistan, että oho enhän kaatanutkaan viiniä. Päätän sitten, että sinä iltana otan uuden yrityksen.
        Sitten taas unohdan tai jos muistan, niin on semmonen fiilis, että ei yhtään huvita ja niin se jää.

        Mutta nyt kun tästä viinistä on puhe, niin TÄNÄÄN kyllä voisin sen viinin juoskennella. Pääsis siitäkin vaivasta:)
        Pistäiskö muistilapun tuohon pöydälle laittaa, että en unohtaisi.
        Pitää katsoa telkkariohjelma ensteks, jos sieltä tulee joku hyvä elokuva, niin siirrän viinin huomiseen. Jos mitään hyvää ei tule, niin sitten alan kaatelemaan.

        Niin, jos ei muista aloittaa aikanaan on turha enää vaivautua, toisen kerran sitten. Minulla on usein samat ajatukset, päivällä ajattelen että viiniä voisi ottaa, se kuitenkin unohtuu. Kuten joku kirjoitti, lappu vaikka jääkaapin oveen tai pöydälle, jääkaappia en unohda avata.
        Vannomatta paras, jos minusta tulisi alkoholisti niin itse olisin eniten hämmästynyt.
        Mediassa on usein informaatiota että eläkeläiset ovat alkaneet juomaan.
        Kissa on minulla mahan päällä kun katson makkarissa telkkaria, hän häiriintyy jos jatkuvasti nostan kättäni lasia kohti.


    • pyrtti

      Ollaanko täällä taas joidenkin mieliaiheessa, nimittäin toisten nimeäminen sosiaalipummeiksi ja alkoholisteiksi ? Mikä mahtaa olla luokittelijan vaiva ? Aletaanko diaknosoida ?

      • juonellistakin

        Niin, ja täällä harrastetaan monologista dialogia 😊😊😊😊😊


      • dokupummi

        Niin kauan kun muistan on täällä nittaminaxia =DW= nimitellyt sosiaalipummiksi. En pidä yhtään ihmeellisenä asiana jos joku tekee asiasta aloituksen, kun nitta pitkästä aikaa palaa palstalle. Minullekkin tuli kieltämättä eilen mieleen kuinka kauan kestää, kun taas alkoholismista ja sosiaalipummiudesta alkaa ketjut täyttymään. Aihehan on =DW=:n mieliaihe, kenties jossain tietyssä mielentilassa.


      • no-nythän-nauratti

        Jos joku luulee, että liikuntarajoitteinen kotidoku, rollaattorilla horjuva niittamix, on ollut palstalta poissa edes vuorokautta, voi syödä hatullisen omaa anustaan.
        Akka joka on 100% nettiaddikti ei jää pois kuin veitsellä leikattuna. Mustia nikkejä vaikka valaille jakaa.


    • Jossei iha pummika nii ainaki markinaali tapaus ,mää kun nii hanakast tyhji purkei nouki fillaroinnin ohes.
      Olin taas heti aamust liikkel ja oikke näpäkän räntäsatte sain silmilleni ,ei siin mittä kyl nuoar miäs sen kestä parkumat.
      Sitä vaa siin polkies miettisi ku Halonenki sekot ittes palautus keskustelu.
      Mää tuli siihe tulokse et ny on menny käsitte sekasi ihmisilt.
      Turvapaikan hakija kokee henkilökohtast vainoo ja tartte suajelu ,pakolainen taas kokee kotimaas olot epävarmoiks ja haluu paremppa elämä.
      Turvapaikanhakija on klaari juttu mut noi elintaso pakolaise on eri juttu , ei Suomi voi ruveta kaikenmailman ihmisten kotimaitten asioist vastama ,se jos olot on epävarmat noin yleisest nii se on ihmiste oma asia laitta ne kuntto, ei Suomalaiste velvollisuus ole kaikki ihmissi suajel.
      Mää sano et Haloska sekkotta tahallas asioi ja hämärtää käsittei ,ei asioi saa sekotta keskenäs .
      Pakolaissi varte on kiintiöki olemas ja kantokyvy mukka niist koiteta hualehti.

      • Halonen nyt on aina ollut punavihreä sössöttäjä.

        Minua huvittaa tää ketju.

        Muistisairaus alkaa olemaan ajankohtainen ongelma jos pitää muistilappuja jääkaapin oveen liimata.

        Muista korkata viinipullo illalla 😄


      • Mitäs jos kuitenkin antaisit asiantuntijoiden, turvapaikanhakijoiden asioita käsittelevien viranomaisten, päättää kuka on kukakin eikä kuunnella vain niiden persukavereittesi palopuheita? Et sinä enkä minäkään voi tietää ketkä niistä on oikeesti avun tarpeessa ja huhujen ja vihapuheiden perustall ei tolkun ihmiset perusta omia mielipiteitään. Elikkä antaa viranomaisten tehdä työnsä rauhassa ja ne joilla ei ole tarvetta turvapaikkaan lähetetään takaisin. Luin hiljakkoin että teillä siellä Suomessa on lyhyet käsittelyajat nopea prosessi. Hyvä niin. Mitä tuota aina jaksaa jauhaa.


      • Paloma.se.co kirjoitti:

        Mitäs jos kuitenkin antaisit asiantuntijoiden, turvapaikanhakijoiden asioita käsittelevien viranomaisten, päättää kuka on kukakin eikä kuunnella vain niiden persukavereittesi palopuheita? Et sinä enkä minäkään voi tietää ketkä niistä on oikeesti avun tarpeessa ja huhujen ja vihapuheiden perustall ei tolkun ihmiset perusta omia mielipiteitään. Elikkä antaa viranomaisten tehdä työnsä rauhassa ja ne joilla ei ole tarvetta turvapaikkaan lähetetään takaisin. Luin hiljakkoin että teillä siellä Suomessa on lyhyet käsittelyajat nopea prosessi. Hyvä niin. Mitä tuota aina jaksaa jauhaa.

        Sitä mä tarkotinkin mitä sanoit ,mitä se Halone sinne menee sotkema ,antais viraomaiste hoitaa hommas.
        Ei mul oo yhtä persukaveri en itekkä oo jäsen .
        Sää mene kovi helpost henkilökohtasi asioihi ja ruppe syyttelemä, ota rauhallisest .


      • korppis kirjoitti:

        Halonen nyt on aina ollut punavihreä sössöttäjä.

        Minua huvittaa tää ketju.

        Muistisairaus alkaa olemaan ajankohtainen ongelma jos pitää muistilappuja jääkaapin oveen liimata.

        Muista korkata viinipullo illalla 😄

        En mä semmossi happami litkui viit lipittä ,piimä mun juaman on.


      • korppis kirjoitti:

        Halonen nyt on aina ollut punavihreä sössöttäjä.

        Minua huvittaa tää ketju.

        Muistisairaus alkaa olemaan ajankohtainen ongelma jos pitää muistilappuja jääkaapin oveen liimata.

        Muista korkata viinipullo illalla 😄

        Ihana muuminmamma se Halonen ja terveet periaatteet ja ajatukset vaikka nyt ei ehkä mikään miss suomi ollutkaan niinkuin jotkut valittivat, siis ulkonäöstä ja silleen. Halonen oli sitten vissiin yksi sarjassa presidenttejä jotka eivät olleet profeettoja omassa maassaan, niinkuin Ahtisaarikin.
        Ennen minä katselen punavihreitä sössöttäjiä kuin natsisaappaiden pauketta vallan käytävillä.


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        Sitä mä tarkotinkin mitä sanoit ,mitä se Halone sinne menee sotkema ,antais viraomaiste hoitaa hommas.
        Ei mul oo yhtä persukaveri en itekkä oo jäsen .
        Sää mene kovi helpost henkilökohtasi asioihi ja ruppe syyttelemä, ota rauhallisest .

        Mulla näköjään muisti pettää....miten olin muistavinani että sinä olit kovasti innoissasi niiden persujen puolueohjelmasta muutama vuosi sitten? No, antaa olla. Ei ollut tarkoitus mennä sen kummemmin henkilökohtaisuuksiin, mutta kyllä ne persut käyttää juuri tuollaisia ilmaisuja blogeissaan....elikkä mieleen tulee vanha sananlasku että jos se kaakattaa ninkuin ankka...jne.
        Peace :)


      • Paloma.se.co kirjoitti:

        Ihana muuminmamma se Halonen ja terveet periaatteet ja ajatukset vaikka nyt ei ehkä mikään miss suomi ollutkaan niinkuin jotkut valittivat, siis ulkonäöstä ja silleen. Halonen oli sitten vissiin yksi sarjassa presidenttejä jotka eivät olleet profeettoja omassa maassaan, niinkuin Ahtisaarikin.
        Ennen minä katselen punavihreitä sössöttäjiä kuin natsisaappaiden pauketta vallan käytävillä.

        Miksi olet musta/valkea kommenteissasi. persut/punavihreät, punavihreät/ natsit.

        On olemassa muitakin samoin ja toisinajattelevia.


      • korppis kirjoitti:

        Miksi olet musta/valkea kommenteissasi. persut/punavihreät, punavihreät/ natsit.

        On olemassa muitakin samoin ja toisinajattelevia.

        Politiikka on niin usein juuri mustavalkoista. Puhutaan väreistä, puhutaan ideologioista. Populismin kuvaan kuuluu mustavalkoisuus "joko olet meidän kanssamme tai olet meitä vastaan". Huomiset Ranskan vaalit ovat todellinen kauhuskenaario. Lehdessä sanottiin että sosiaaliliberaali Macrón on päässyt Le Penin edelle ennusteissa, mikä olisi hyvä.
        Poliittisesti riippumattomana minua hieman ällöttää nää halpahintaiset etiketit mitä politiikanharrastajat liimailevat toisinajatteleviin. Elikkä reagoin tuohon nimittelyyn.


      • mimmimum-..mi

        Jos PS valitsee puoluelle johtajaksi Sampo Terhon....niin saadaan markka takaisin....onneksi pääsee hyvin alkuun kun on säästynyt kaksi 10markan kolikkoa ja muutama markka....


      • Paloma.se.co kirjoitti:

        Politiikka on niin usein juuri mustavalkoista. Puhutaan väreistä, puhutaan ideologioista. Populismin kuvaan kuuluu mustavalkoisuus "joko olet meidän kanssamme tai olet meitä vastaan". Huomiset Ranskan vaalit ovat todellinen kauhuskenaario. Lehdessä sanottiin että sosiaaliliberaali Macrón on päässyt Le Penin edelle ennusteissa, mikä olisi hyvä.
        Poliittisesti riippumattomana minua hieman ällöttää nää halpahintaiset etiketit mitä politiikanharrastajat liimailevat toisinajatteleviin. Elikkä reagoin tuohon nimittelyyn.

        "Poliittisesti riippumattomana minua hieman ällöttää nää halpahintaiset etiketit mitä politiikanharrastajat liimailevat toisinajatteleviin. Elikkä reagoin tuohon nimittelyyn."

        ??????


      • korppis kirjoitti:

        "Poliittisesti riippumattomana minua hieman ällöttää nää halpahintaiset etiketit mitä politiikanharrastajat liimailevat toisinajatteleviin. Elikkä reagoin tuohon nimittelyyn."

        ??????

        Kuka se puhuikaan ensiksi punavihreistä sössöttäjistä?


      • Paloma.se.co kirjoitti:

        Kuka se puhuikaan ensiksi punavihreistä sössöttäjistä?

        Ei siitä ole kysymys mitä minä kirjoitan vaan siitä mitä sinä kirjoitat.

        Minulla on aivan erilainen käsitys sinusta. Et sinä ole riippumaton.


      • korppis kirjoitti:

        Ei siitä ole kysymys mitä minä kirjoitan vaan siitä mitä sinä kirjoitat.

        Minulla on aivan erilainen käsitys sinusta. Et sinä ole riippumaton.

        Olen riippumaton. Luonnollisestikin minulla on sympatioita ja kallistun yleensäkin mieluummin heikomman kuin vahvemman puolelle ja oikeudenmukaisuusgeeni on vahva minussa, mutta en ole kolektivisti enkä materialisti, joka rajoittaa vasemmalle kaatumisen vaarat. Olen äänestänyt vaaleissa montaakin eri puoluetta, nimenomaan puoluetta, henkilövaaleihinen ole sortunut, vasemmistoliitosta liberaaleihin.
        Se mikä aiheuttaa eniten konfllkiteja kirjoituksissani on se että olen yleensä poliittisesti korrekti ja en pidä halventavista ilamsuista, pilkkanimistä tai nimittelystä yleensäkään. Provosoidun niistä.


      • Olenoikeastisitoutumaton
        Paloma.se.co kirjoitti:

        Olen riippumaton. Luonnollisestikin minulla on sympatioita ja kallistun yleensäkin mieluummin heikomman kuin vahvemman puolelle ja oikeudenmukaisuusgeeni on vahva minussa, mutta en ole kolektivisti enkä materialisti, joka rajoittaa vasemmalle kaatumisen vaarat. Olen äänestänyt vaaleissa montaakin eri puoluetta, nimenomaan puoluetta, henkilövaaleihinen ole sortunut, vasemmistoliitosta liberaaleihin.
        Se mikä aiheuttaa eniten konfllkiteja kirjoituksissani on se että olen yleensä poliittisesti korrekti ja en pidä halventavista ilamsuista, pilkkanimistä tai nimittelystä yleensäkään. Provosoidun niistä.

        >aiheuttaa eniten konfllkiteja kirjoituksissani on se että olen yleensä poliittisesti korrekti ja en pidä halventavista ilamsuista, pilkkanimistä tai nimittelystä yleensäkään<<
        Niinpä, paitsi persuja saa haukkua. Sehän on vain korrektia ja älykkyyden ositus kun kaikki paha saadaan persujen syyksi. Jos on kanssasi eri mieltä on ihan varmasti persu, mielestäsi.


      • Nähty-usein
        Paloma.se.co kirjoitti:

        Olen riippumaton. Luonnollisestikin minulla on sympatioita ja kallistun yleensäkin mieluummin heikomman kuin vahvemman puolelle ja oikeudenmukaisuusgeeni on vahva minussa, mutta en ole kolektivisti enkä materialisti, joka rajoittaa vasemmalle kaatumisen vaarat. Olen äänestänyt vaaleissa montaakin eri puoluetta, nimenomaan puoluetta, henkilövaaleihinen ole sortunut, vasemmistoliitosta liberaaleihin.
        Se mikä aiheuttaa eniten konfllkiteja kirjoituksissani on se että olen yleensä poliittisesti korrekti ja en pidä halventavista ilamsuista, pilkkanimistä tai nimittelystä yleensäkään. Provosoidun niistä.

        Mielestäni olet aika rasisti, se käy ilmi esimerkiksi ryssä-kommenteistasi ja nimittelystäsi.


    • Pieni vinkki aloittajalle,

      sä voisit laittaa eksitillä taulukon, jonne jokainen saisi naputella omat alkoholitietonsa, milloin ja minkä pullon avaa ja milloin sulkee, kuin kännissä iltansä häärii, kun sua ne nyt niin kiinnostaa. Silloin olisit selvillä kaikista meistä sosiaalipummeista ja muistakin kirjoittelijoista, voisit tarkkailla kommenttien tekstiä ja oikeinkirjoitusta. Kaikki olisi sinulle helpompaa.

    • Hehe...me käytiin myöhään saunassa ja vietiin pieni tölkki olutta sinne joka me jaettiin Legolassin kaa. Ollaanko me nyt niitä rapajuoppoja?

    • fbhxyz

      Tiina lienee ryypännyt itsensä hengiltä, kun ei yhtään puolustele. Vastahan tuolta ydestä ketjusta sai lukea kuinka hän ei koskaan ole ollutkaan mikään kauppias. Pelkkä sosiaalipummi, eikä hänellä koskaan ole rahaa mennä espanjaan puoleksi vuodeksi. Ketä sitten on uskominen ? Varmaan poistunut palstalta vähin äänin valheineen.

      • Jospa pitäisit huolen omista asioista. Arvuuttelusi ovat omiasi ja kaukana totuudesta.


      • Totuus.karmeampaa

        Sinähän se tiedät maailman kaikki asiat kuten hunkszi.
        Valitettavasti erehdyt.


      • wxgbåz
        Totuus.karmeampaa kirjoitti:

        Sinähän se tiedät maailman kaikki asiat kuten hunkszi.
        Valitettavasti erehdyt.

        Sinä siis meinaat että Tiina on ryypännyt itsensä hengiltä.


    • eitippatapa

      Missä on ne kaikki ilkeilijät, jotka yleensä on palstalla, kun tietyt nimimerkit tekee aloituksen. Kovin on sopuisaa porukkaa liikenteessä. Ihan tässä hämmästyy, mikä on perimmäinen syy.

      • poraajatar

        Minä kävin äsken sekatavarakaupassa. Pääosin ostin ruokatarvikkeita, mutta vasiten menin tähän kauppaan, kun siellä oli iskuporakonetarjous. Aion kiinnittää mikrolle hyllyn kahden kaapin väliin.

        Niin, se iskuporakone on pakattu sellaiseen salkkumalliseen pakkaukseen. Kun minä sitten reppuselässä ja se salkkumallinen kädessä kävelin, niin en paljoa valehtele jos sanon, että liki kaikki vilkaisivat sitä salkkua. Tuli mieleen, että tarkistivat kannanko minä mäyräkoiraa vai mitä.


      • Maailma.on.muuttunut

        Hei hei ei enää kukaan kiinnitä huomiota kaljapussiin .
        Vainoharhaiseksi muuttunut suomalainen katsoo, ettei kukaan vaan kanna salkkupommia tai muuta räjähtävää. Jopa vyön soljet tuijotetaan tarkkaan onko uumalla joku räjähdevyö?
        Terroristin tittelin voi saada rumasta tai erikoisesta ulkonäöstä. Ja mitä kauniinpi, sitä suuremmalla syyllä on joku jihadistin asettama houkutuslintu.


      • poraajatar

        Sitä se siis onkin! Katseet ovat olleet suorastaan riisuvia.
        Minäkun sinisilmäisenä luulin heidän moralisoivasti laskeskelevan kuinka paljon siihen pahvisalkkuun tölkkejä mahtuisi.


    • LOISPUMMI

      Miten voi tämä kossu olla näin hyvää heti aamusta. Nam nam. Onneksi huomenna on sossu taas auki.

      • 1lesken

        Lois
        Sossu on auki 24/7 . Senkun laitat hakemuksen nettiin vaikka heti. Kossu/sossurahat tipahtaa tilille n.parin viikon päästä. Sitä ennen laita pikahiivalla vappusimat käymään. Lesken😂


      • satujajatarinoita

        Jaahas jaahas no niin... tarinankertoja iski emojin 😂


      • yhtäasiaaviisaampi
        1lesken kirjoitti:

        Lois
        Sossu on auki 24/7 . Senkun laitat hakemuksen nettiin vaikka heti. Kossu/sossurahat tipahtaa tilille n.parin viikon päästä. Sitä ennen laita pikahiivalla vappusimat käymään. Lesken😂

        On se vain hyvä että meillä on tällä alan ammattilainen joukossa. En tiennytkään että sossurahatkin voi anoa netin kautta. Olisikohan syynä etten ole niitä vielä joutunut anomaan. Käsitin että on mentävä luukulle hakemaan joku lappu, jolla sitten saa hakea ruokaa kaupasta. Tai viedä sinne luukulle joku lasku jota ei itse pysty maksamaan. Oppia ikä kaikki ja vielä kympin äidinkielen osaajalta.


      • 1lesken
        yhtäasiaaviisaampi kirjoitti:

        On se vain hyvä että meillä on tällä alan ammattilainen joukossa. En tiennytkään että sossurahatkin voi anoa netin kautta. Olisikohan syynä etten ole niitä vielä joutunut anomaan. Käsitin että on mentävä luukulle hakemaan joku lappu, jolla sitten saa hakea ruokaa kaupasta. Tai viedä sinne luukulle joku lasku jota ei itse pysty maksamaan. Oppia ikä kaikki ja vielä kympin äidinkielen osaajalta.

        yhtä
        Kelan kaikki tuet voi hakea netistä. Jos omaa pankkitunnuksen. Laskun voi joko skannata Kelaan tai laittaa postitse. Jos jaksaa raahautua Kelaan, eikä omista tietokonetta, Kelassa on ilmaiseksi käytössä pääte,tulostin ja kopiokone. Jos on oikein huonossa hapessa, tarvitaan sitten jo järeämpiä keinoja. Lesken


      • 1lesken
        satujajatarinoita kirjoitti:

        Jaahas jaahas no niin... tarinankertoja iski emojin 😂

        satuja
        Pistetään samantien muutama lisää
        😀😁☺🙂🤗🤔🚲🐶🐶🐱🐖🐷🐄🐃🐂🐮🦄🦄🐵🐒🐶🐕🐩🐺🐱🐱🐱🐎🐴🐃Lesken


      • 1lesken
        yhtäasiaaviisaampi kirjoitti:

        On se vain hyvä että meillä on tällä alan ammattilainen joukossa. En tiennytkään että sossurahatkin voi anoa netin kautta. Olisikohan syynä etten ole niitä vielä joutunut anomaan. Käsitin että on mentävä luukulle hakemaan joku lappu, jolla sitten saa hakea ruokaa kaupasta. Tai viedä sinne luukulle joku lasku jota ei itse pysty maksamaan. Oppia ikä kaikki ja vielä kympin äidinkielen osaajalta.

        yhtä
        Jos haluat jonkun lapun jostain luukulta. sinun pitää kipaista seurakunnan diakonin pakeilla. Hän kartoittaa hymyssäsuin säälittävän statuksesi ja voi kirjoittaa Liiteriin ostoslapun. Mutta huomio että et voi ostaa keppanaa etkä röökiä ko.luuserilapulla. Hän voi antaa vielä EU-kassin kaupan päälle. Jos olet happihyppelyllä ja näet tooooosi pitkän jonon, sinne vain jonon jatkoksi. Pääset tuntien odottelun jälkeen leivän syrjästä kiinni .🐕🐕🐕🐕🐕🐕 Lesken


    • törryyttää

      Täällä taas eukko joka joi eilen 2 lasillista punkkua. Joku jo haukkui eukkoja jotka eivät pysy päivääkään pois täältä. Miksi tämä ylipäänsä on olemassa ? Hänen suuria ajatuksiansa vartenko ?

    • minäenjaksaisi

      Korppis se jaksaa tarinoida.

    • quando

      Mistä tietää kuka on pummi ja erityisesti sospol-pummi? Ihmiset ovat inhimillisiä.........
      En ole avannut pulloa, näppäimet erottuvat selvästi ja jos aloittaja näkee yhden tekstin tässä viestissä- hänkin on suht.selvä.

      • pummimikäpummi

        =DW= tietää, on tietänyt jo vuosikaudet. Odotellaan kun hän vastaa kysymykseen. Ainakin on ivannut muita kirjoittajia vuodesta toiseen. Vappuna meinasin avata pullon. Katsotaan riittääkö rahat, kun ei enää oikeen sossustakaan kerkee rahoja saada. Jospa nyt aamusta lähtisi istumaan Sokoksen kulmille mukin kanssa, näyttäisi oikein kurjalta ja resuiselta, ehkä sieltä muutama lantti irtoaisi.


    • LoisPummi

      Joko sosiaalipummit ja loispummit ovat ostaneet vappupullonsa. Minä ainakin ostin jo eilen etten vaan jää ilman. Vappupäivänä meinasin sitten juoda kännit, ja mennä kaupungille reuhaamaan, muiden alkkisten kanssa. Vappuhan on perinteinen kännipäivä. Toivotaan terassikelejä vappupäivälle, tänään kyllä ei vielä siltä näytä, mutta toivossa on hyvä elää.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2142
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1694
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1511
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      36
      1495
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1435
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1239
    Aihe