kenestä täällä voisi saada hyvän kumppanin

kuka.suhde.kelpoinen

koskee sinkkuja ja varattuja ja kun lukee rakkaus yms aloituksia niin kenestä voisi saada hyvän kumppanin helposti tai pienellä miehen tai naisen opastuksella niin eli kuka sopii paremmin sinkuksi ja kuka suhteeseen

77

1214

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan ykkösenä sanoisin että Nuuskamuikkune sopisi suhteeseen ilman mitään parisuhdeneuvoja kun vain riittävän outo UFO loytyisi.

      • Suhteilkaa te vaan suhteen takia ja/tai hyötysuhteilkaa.. Minä olen ulkona siitä pelistä.. ;D

        Sinulle sopiviin suhteisiin on onneksi vastinpareja yllin kyllin tarjolla.. Ja kaupparatsuna sulla on hyvät eväät diilin tekemiseen.. Kunhan diilailet näiden vastinparien kanssa, niin eipä siinä toisella ole paljon mitään sanomista, jos hieman vedätätkin tjms.. Eipä sillä vastinparillakaan ole sen suuremmasta kyse, kuin vain "diilistä/bisneksestä" ja luultavasti hyvin moni heistäkään ei toimi ihan reilusti ja rehellisesti näissä "bisneksissään".. ;P


    • hylkiötyksilöt

      Rehellisesti, ei kukaan. Palstalla on juuri ne ihmiset, jotka eivät ole soveliaita parisuhteeseen (ja palstan varatuillakin on ongelmia suhteissaan). Olemme kaikki hylkiöitä.

      • Noh ongelmani on parisuhteessa ukkoseni haluttomuus


      • Mutta Yhteiskunnan hylkiö olen, en ukkoni.


      • miksi.ei.halua
        valtakunta kirjoitti:

        Noh ongelmani on parisuhteessa ukkoseni haluttomuus

        oletko kysynyt mieheltäsi miksi ei tahdo rakastella kanssasi ja miksi ei tyydytä sinua


      • miksi.ei.halua kirjoitti:

        oletko kysynyt mieheltäsi miksi ei tahdo rakastella kanssasi ja miksi ei tyydytä sinua

        Oon, se ei halua seksiä. "ei ketään muutakaan "." ei haluta".
        Se saa ihan tarpeeksi"saan ihan tarpeeksi, eikä tee yhtään enempää mieli" se ei katso aikuisviihdettä.


      • miksi.ei.halua kirjoitti:

        oletko kysynyt mieheltäsi miksi ei tahdo rakastella kanssasi ja miksi ei tyydytä sinua

        Nyt kun laskin. nyt saanut vikossa 2kertaa. Tuntuu ikuiselta oottaa.


      • AvioATmies
        valtakunta kirjoitti:

        Nyt kun laskin. nyt saanut vikossa 2kertaa. Tuntuu ikuiselta oottaa.

        No oletpa melkoinen nymfo jos 2 kertaa viikossa seksiä ja odottaminen tuntuu ikuisuudelta... Mulla ja vaimolla on... hiukan verkkaisempi tahti.


      • valtakunta kirjoitti:

        Nyt kun laskin. nyt saanut vikossa 2kertaa. Tuntuu ikuiselta oottaa.

        Ukkokin järkytty" niin usein" 😓 minusta tuntuu ikuselta.


      • AvioATmies kirjoitti:

        No oletpa melkoinen nymfo jos 2 kertaa viikossa seksiä ja odottaminen tuntuu ikuisuudelta... Mulla ja vaimolla on... hiukan verkkaisempi tahti.

        Vuosi sitten oli vielä 3x viikossa


      • valtakunta kirjoitti:

        Ukkokin järkytty" niin usein" 😓 minusta tuntuu ikuselta.

        Muutenkin odotus on hirvein aika.


      • AvioATmies kirjoitti:

        No oletpa melkoinen nymfo jos 2 kertaa viikossa seksiä ja odottaminen tuntuu ikuisuudelta... Mulla ja vaimolla on... hiukan verkkaisempi tahti.

        Mutta jos olette tyytyväisi se on hyvä. Sain pääsiäisen jälkeen ja muutamapäivä sit. Eli kaksi kertaa viikossa aikaisempia en edes muista.


    • Kenestä.😂 harmaaritari on kuulostanut hyvältä ehdokkaalta😂 joitakin menneisyyden varjoja on ollut, eikä kaikki täydellisiä ole.

    • 121212121212

      mm. Harmaaritari, HC-ätmel, pete_pjn, ja 121212121212 olisivat erinomaisia kumppaniehdokkaita.

      • vmp.taas

        Noista tuo pete_pjn taitaa olla ainoa normaali hetero, loput voivat toki olla erinomaisia kumppaniehdokkaita toisilleen.


      • jiahjiah
        vmp.taas kirjoitti:

        Noista tuo pete_pjn taitaa olla ainoa normaali hetero, loput voivat toki olla erinomaisia kumppaniehdokkaita toisilleen.

        Juurikin näin, ainut kumppaniainesta oleva. Muut toivottavasti eivät kenekään naisen kanssa suhdetta solmi.


      • 876987698769
        jiahjiah kirjoitti:

        Juurikin näin, ainut kumppaniainesta oleva. Muut toivottavasti eivät kenekään naisen kanssa suhdetta solmi.

        Samaa mieltä. Pete hyvinkin potentiaalinen.
        Täysin käsittämätöntä, että on vielä sinkku!



      • leiiidi
        876987698769 kirjoitti:

        Samaa mieltä. Pete hyvinkin potentiaalinen.
        Täysin käsittämätöntä, että on vielä sinkku!

        Samaa mieltä): Pete lähtisi heti mukaan, jos tilanteeni olisi toinen. Taitaa olla sillä jotenkin vääränlainen lähestymistapa asiaan. On todella mukava ja hyvännököinen, oikein ihana tapaus:)


      • 897689769879
        Harmaaritari kirjoitti:

        Nuo kaikki olisivat surkeita kumppaneita naisten mielestä kun kukaan ei varmaankaan noista nössöistä omaa synnynnäistä kykyä riepotttaa naista tukasta ja viskellä pitkin seiniä, en minä ainakaan:

        https://www.seiska.fi/Hotnow/Kysely-paljasti-valtaosa-naisista-tykkaa-rajusta-seksista/1120457

        Oletko koskaan miettinyt, miksi kaikki palstan naiset aina kehuvat tuota -ihan oikeasti kilttiä ja kunnollista- Peteä?


        Sinä et saa koskaan keneltäkään naiselta myönteistä palautetta.. Ei se johdu suorapuheisuudestasi vaan siitä, että olet oikeasti vaikea ja inhottava mies. Pete on rakastettava, "ihana mies". Sinä pelkkä vastenmielinen irvikuva hyvästä miehestä.


      • 897689769879 kirjoitti:

        Oletko koskaan miettinyt, miksi kaikki palstan naiset aina kehuvat tuota -ihan oikeasti kilttiä ja kunnollista- Peteä?


        Sinä et saa koskaan keneltäkään naiselta myönteistä palautetta.. Ei se johdu suorapuheisuudestasi vaan siitä, että olet oikeasti vaikea ja inhottava mies. Pete on rakastettava, "ihana mies". Sinä pelkkä vastenmielinen irvikuva hyvästä miehestä.

        Sinä itse taas olet juurikin stereotypia inhottavasta akasta jolla ei ole ikinä ole mitään järkevää sanottavaa, kunhan pitää vain saada räkyttää. Oikeastikihan olen mitä vähiten inhottava ja vähiten vaikea, minussa kun ei ole mustasukkaisuutta tai tarvetta sitoa ketään millään tavalla mutta naisillehan se ei riitä kun ne tahtoo aliastavan jännämiehen.


      • 876587658765858
        Harmaaritari kirjoitti:

        Sinä itse taas olet juurikin stereotypia inhottavasta akasta jolla ei ole ikinä ole mitään järkevää sanottavaa, kunhan pitää vain saada räkyttää. Oikeastikihan olen mitä vähiten inhottava ja vähiten vaikea, minussa kun ei ole mustasukkaisuutta tai tarvetta sitoa ketään millään tavalla mutta naisillehan se ei riitä kun ne tahtoo aliastavan jännämiehen.

        Ei taatusti, koska et edes saa ketään.

        Se koira älähtää... .....


      • vuoristomaisemiataas
        Harmaaritari kirjoitti:

        Sinä itse taas olet juurikin stereotypia inhottavasta akasta jolla ei ole ikinä ole mitään järkevää sanottavaa, kunhan pitää vain saada räkyttää. Oikeastikihan olen mitä vähiten inhottava ja vähiten vaikea, minussa kun ei ole mustasukkaisuutta tai tarvetta sitoa ketään millään tavalla mutta naisillehan se ei riitä kun ne tahtoo aliastavan jännämiehen.

        Uskon, että sussa ja monessa muussakin palstaritarissa on ainesta hyväksi kumppaniksi, mutta teidän on vaikea luottaa itseenne ja naisiin. Palstahokemat ilmentävät kai sitä.

        Tuo jatkuvasti täällä siteerattu deittisovellustutkimushan ei anna tukea ajatuksellesi siitä, että naiset haluaisivat väkivaltaisen miehen, joka viskelee pitkin seiniä, vaan kyse on ihan toisesta jutusta.


      • 876587658765858 kirjoitti:

        Ei taatusti, koska et edes saa ketään.

        Se koira älähtää... .....

        Ahhaahhhaahhaa, nyt jäit kiinni :D

        Kirjoittelit tuolla toisessa ketjussa A.palstanmäelle:

        "765765876586

        24.4.2017 17:20
        Onhan sulla usein yleviä mielipiteitä, ja naiset ovat ne kyllä huomioineet."


        "876876987

        24.4.2017 18:00

        A.Palstamäki kirjoitti:
        Kiva kuulla että myös pidetään, enempihän täältä saa kritiikkiä.

        Olen pitkälti samaa mieltä siitä että ätmien trollailut menee väliin yli äyräiden, mutta niitä pitää vain kestää.

        Täällä on niin paljon pas...kaa ätmien muodossa, että jokaisen täysjärkisen miehen on helppo tässä porukassa nostaa osakkeitaan. "'

        "Saat kritiikkiä katkerilta ätmeiltä, et naisilta!

        Se lienee tärkeintä. Nostit palstan tasoa huomattavasti, kun palasit takaisin.

        Pitkiä ja mielenkiintoisia viestiketjuja odotellen.. :) "



        Kai sä nyt Pertti itsekin myönnät että onhan toi nyt aika paksua :D :D :D Myönnän kyllä vedätyksesi meni lävitse, ihan oikeasti kuvittelin että olet joku katkera kurppa mutta olitkin sitten sinä. Numerohahmosi on kyllä aika tylsä ja katkeranoloinen, sitä voisit seuraavassa roolileikissäsi vähän parantaa.


      • 876
        Harmaaritari kirjoitti:

        Ahhaahhhaahhaa, nyt jäit kiinni :D

        Kirjoittelit tuolla toisessa ketjussa A.palstanmäelle:

        "765765876586

        24.4.2017 17:20
        Onhan sulla usein yleviä mielipiteitä, ja naiset ovat ne kyllä huomioineet."


        "876876987

        24.4.2017 18:00

        A.Palstamäki kirjoitti:
        Kiva kuulla että myös pidetään, enempihän täältä saa kritiikkiä.

        Olen pitkälti samaa mieltä siitä että ätmien trollailut menee väliin yli äyräiden, mutta niitä pitää vain kestää.

        Täällä on niin paljon pas...kaa ätmien muodossa, että jokaisen täysjärkisen miehen on helppo tässä porukassa nostaa osakkeitaan. "'

        "Saat kritiikkiä katkerilta ätmeiltä, et naisilta!

        Se lienee tärkeintä. Nostit palstan tasoa huomattavasti, kun palasit takaisin.

        Pitkiä ja mielenkiintoisia viestiketjuja odotellen.. :) "



        Kai sä nyt Pertti itsekin myönnät että onhan toi nyt aika paksua :D :D :D Myönnän kyllä vedätyksesi meni lävitse, ihan oikeasti kuvittelin että olet joku katkera kurppa mutta olitkin sitten sinä. Numerohahmosi on kyllä aika tylsä ja katkeranoloinen, sitä voisit seuraavassa roolileikissäsi vähän parantaa.

        En usko että kyseessä on Pertti/Aki.


      • 876 kirjoitti:

        En usko että kyseessä on Pertti/Aki.

        Tuo mulle katkeria laukova numerokurppahan ilmestyi tänne samoihin aikoihin kun Pertti "poistui", olikin sitten Pertti-kurppa kyseessä :D


      • 876
        Harmaaritari kirjoitti:

        Tuo mulle katkeria laukova numerokurppahan ilmestyi tänne samoihin aikoihin kun Pertti "poistui", olikin sitten Pertti-kurppa kyseessä :D

        Sähän olet tullut vainoharhaiseksi.


      • 876 kirjoitti:

        Sähän olet tullut vainoharhaiseksi.

        En nyt kuitenkaan. Asiahan ei oikeastaan minua edes kiinnosta, saahan pertti tyttöillä jos siltä tuntuu mutta on niin silmiinpistävää tuo että mainitsin kun huomasin tuon toisen ketjun kommentit.


      • 876
        Harmaaritari kirjoitti:

        En nyt kuitenkaan. Asiahan ei oikeastaan minua edes kiinnosta, saahan pertti tyttöillä jos siltä tuntuu mutta on niin silmiinpistävää tuo että mainitsin kun huomasin tuon toisen ketjun kommentit.

        Yhtäkään perustelua et esittänyt väitteellesi, linkkasit vain ketjun jonka väitit sisältävän Pertin yksinpuhelun.

        Seuraavaksi varmaan väität minunkin numeronikkiäni jonkun palstapojan nikiksi..


      • AmeIie
        876 kirjoitti:

        Yhtäkään perustelua et esittänyt väitteellesi, linkkasit vain ketjun jonka väitit sisältävän Pertin yksinpuhelun.

        Seuraavaksi varmaan väität minunkin numeronikkiäni jonkun palstapojan nikiksi..

        Nyt alkaa menemään jo liian paksuksi, palstapojat ei trollaile muilla nikeillä.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Nuo kaikki olisivat surkeita kumppaneita naisten mielestä kun kukaan ei varmaankaan noista nössöistä omaa synnynnäistä kykyä riepotttaa naista tukasta ja viskellä pitkin seiniä, en minä ainakaan:

        https://www.seiska.fi/Hotnow/Kysely-paljasti-valtaosa-naisista-tykkaa-rajusta-seksista/1120457

        Sulla taitaa olla tosiaan aika yksipuoliset ja kapeakatseiset näkemykset siitä asiasta, että minkälaisista miehistä naiset oikein pitävät ja minkälaiset miehet ovat parisuhteessa.

        Tunnen itse monia ihan tavallisia miehiä, jotka ovat ovat naimisissa tai seurustelevat, mutta eivät ole silti olleet koskaan väkivaltaisia naisia tai ylipäätään ketään kohtaan.

        Miten sun omassa lähipiirissä ovat nämä parisuhdeasiat?? Että onko kaikki sun tuntemasi miehet vaan niitä naisettomuudesta kärsiviä ätmejä tai väkivaltaisia naisten hakkaajia??


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Nuo kaikki olisivat surkeita kumppaneita naisten mielestä kun kukaan ei varmaankaan noista nössöistä omaa synnynnäistä kykyä riepotttaa naista tukasta ja viskellä pitkin seiniä, en minä ainakaan:

        https://www.seiska.fi/Hotnow/Kysely-paljasti-valtaosa-naisista-tykkaa-rajusta-seksista/1120457

        Sulla taitaa olla tosiaan aika yksipuoliset ja kapeakatseiset näkemykset siitä asiasta, että minkälaisista miehistä naiset oikein pitävät ja minkälaiset miehet ovat parisuhteessa.

        Tunnen itse monia ihan tavallisia miehiä, jotka ovat ovat naimisissa tai seurustelevat, mutta eivät ole silti olleet koskaan väkivaltaisia naisia tai ylipäätään ketään kohtaan.

        Miten sun omassa lähipiirissä ovat nämä parisuhdeasiat?? Että onko kaikki sun tuntemasi miehet vaan niitä naisettomuudesta kärsiviä ätmejä tai väkivaltaisia naisten hakkaajia??


      • liikennemerkkejä
        DarkFear kirjoitti:

        Sulla taitaa olla tosiaan aika yksipuoliset ja kapeakatseiset näkemykset siitä asiasta, että minkälaisista miehistä naiset oikein pitävät ja minkälaiset miehet ovat parisuhteessa.

        Tunnen itse monia ihan tavallisia miehiä, jotka ovat ovat naimisissa tai seurustelevat, mutta eivät ole silti olleet koskaan väkivaltaisia naisia tai ylipäätään ketään kohtaan.

        Miten sun omassa lähipiirissä ovat nämä parisuhdeasiat?? Että onko kaikki sun tuntemasi miehet vaan niitä naisettomuudesta kärsiviä ätmejä tai väkivaltaisia naisten hakkaajia??

        "Miten sun omassa lähipiirissä ovat nämä parisuhdeasiat?? Että onko kaikki sun tuntemasi miehet vaan niitä naisettomuudesta kärsiviä ätmejä tai väkivaltaisia naisten hakkaajia??"

        Tuo on minusta hyvä kysymys. Totta kai meihin vaikuttaa se, mitä lähipiirissä tapahtuu. Mun ystävättäristä vain yhdellä on ollut tuollainen jännämiespoikaystävä.


      • AvioATMies
        897689769879 kirjoitti:

        Oletko koskaan miettinyt, miksi kaikki palstan naiset aina kehuvat tuota -ihan oikeasti kilttiä ja kunnollista- Peteä?


        Sinä et saa koskaan keneltäkään naiselta myönteistä palautetta.. Ei se johdu suorapuheisuudestasi vaan siitä, että olet oikeasti vaikea ja inhottava mies. Pete on rakastettava, "ihana mies". Sinä pelkkä vastenmielinen irvikuva hyvästä miehestä.

        Vaikka palstan naiset aina kehuvatkin, pete_pjn:n sinkkuus se vaan jatkuu. Ei kelpaa noinkaan hyvä mies naisille sitten loppupeleissä kuitenkaan.


      • on.täällä.muitakin
        Harmaaritari kirjoitti:

        Ahhaahhhaahhaa, nyt jäit kiinni :D

        Kirjoittelit tuolla toisessa ketjussa A.palstanmäelle:

        "765765876586

        24.4.2017 17:20
        Onhan sulla usein yleviä mielipiteitä, ja naiset ovat ne kyllä huomioineet."


        "876876987

        24.4.2017 18:00

        A.Palstamäki kirjoitti:
        Kiva kuulla että myös pidetään, enempihän täältä saa kritiikkiä.

        Olen pitkälti samaa mieltä siitä että ätmien trollailut menee väliin yli äyräiden, mutta niitä pitää vain kestää.

        Täällä on niin paljon pas...kaa ätmien muodossa, että jokaisen täysjärkisen miehen on helppo tässä porukassa nostaa osakkeitaan. "'

        "Saat kritiikkiä katkerilta ätmeiltä, et naisilta!

        Se lienee tärkeintä. Nostit palstan tasoa huomattavasti, kun palasit takaisin.

        Pitkiä ja mielenkiintoisia viestiketjuja odotellen.. :) "



        Kai sä nyt Pertti itsekin myönnät että onhan toi nyt aika paksua :D :D :D Myönnän kyllä vedätyksesi meni lävitse, ihan oikeasti kuvittelin että olet joku katkera kurppa mutta olitkin sitten sinä. Numerohahmosi on kyllä aika tylsä ja katkeranoloinen, sitä voisit seuraavassa roolileikissäsi vähän parantaa.

        Kaiken lisäksi olet vainoharhainen:DDD.


      • mieti.sitä
        AvioATMies kirjoitti:

        Vaikka palstan naiset aina kehuvatkin, pete_pjn:n sinkkuus se vaan jatkuu. Ei kelpaa noinkaan hyvä mies naisille sitten loppupeleissä kuitenkaan.

        Ehkä pete on liian hyvä tai yli oman tason.


      • nbvjhgjhgjhj
        Harmaaritari kirjoitti:

        Tuo mulle katkeria laukova numerokurppahan ilmestyi tänne samoihin aikoihin kun Pertti "poistui", olikin sitten Pertti-kurppa kyseessä :D

        Vittu sä oot SAIRAS päästäs! :D :D :D


      • 36vteitäopastava
        leiiidi kirjoitti:

        Samaa mieltä): Pete lähtisi heti mukaan, jos tilanteeni olisi toinen. Taitaa olla sillä jotenkin vääränlainen lähestymistapa asiaan. On todella mukava ja hyvännököinen, oikein ihana tapaus:)

        Se mitä naiset tekevät ja mitä naiset sanovat on kaksi eri asiaa. Havaitsin jo nuorena kahdenlaisia miehiä.

        Sellaisia joiden kanssa naiset "lähtisivät", siis konditionaalissa. Jos olisivat vapaita, jos olisivat etsimässä miestä, jne.

        Ja sellaisia miehiä joiden mukaan naiset lähtivät. Niistä miehistä ei KOSKAAN sanottu että "lähtisin mukaasi jos". Se tarkoittaa samaa kuin "olisit varmasti hyvä mies jollekin naiselle". Paperilla hyvä, ei sytytä.


      • AvioATmies
        mieti.sitä kirjoitti:

        Ehkä pete on liian hyvä tai yli oman tason.

        Mistä lähtien naiset ovat jättäneet yrittämättä saada miestä itselleen sen takia, että se mies on liian hyvä tai yli oman tason?


      • nbvnbvnbvnbvnb
        Harmaaritari kirjoitti:

        Tuo mulle katkeria laukova numerokurppahan ilmestyi tänne samoihin aikoihin kun Pertti "poistui", olikin sitten Pertti-kurppa kyseessä :D

        Katkera? :D
        Suorastaan rakastan miehiä!
        Pertsaa, Peteä, Eristä ym. ei saisi kehua, vaan kaikkia miehiä pitäisi vihata???

        Ei, ei ei... Maailma on täynnä ihania ja fiksuja miehiä. Tänne palstalle niitä on vaan valikoitunut harvinaisen vähän.


      • mieti.sitä
        AvioATmies kirjoitti:

        Mistä lähtien naiset ovat jättäneet yrittämättä saada miestä itselleen sen takia, että se mies on liian hyvä tai yli oman tason?

        Maa aikojen alussa lähtien. Missä vaiheessa mielikuvituksesta tuli kaikkia koskevaa todellisuutta? Naiset ovat aina tehneet eri valintoja ja ratkaisuja.

        Pete saa kehuja ja jää sinkuksi, koska markkinat eivät kohtaa.
        Palstan naisilla ei ole sopivan ikäisiä sinkkutyttäriä petelle tarjolla. Palstan naiset ovat samaa ikäluokkaa kuin Peten äiti.


    • Teknodonna

      Tämä on kysymyksenä vähän kuin että, millainen haluaisit netissä olla -kysymys. Itse en näe mitään vaihtoehtoja missään.

      Masentavan puuduttavaa menoa.

      (reps)

      • Teknodonna

        Lisäksi ainoa hieman piristävä aloitus on näköjään heivattu rodeen. Siis tää vauvajuttu.

        Kuinka joku vauva voi olla jollekin niin tuskallinen, että pitää deleteerata?

        (hirn)


      • Teknodonna kirjoitti:

        Lisäksi ainoa hieman piristävä aloitus on näköjään heivattu rodeen. Siis tää vauvajuttu.

        Kuinka joku vauva voi olla jollekin niin tuskallinen, että pitää deleteerata?

        (hirn)

        Tää vauvajuttu jäi minuakin vaivaamaan, tai se etten ennättänyt vastaamaan sulle.

        Vauvoja ei osteta kaupoista, ne haetaan synnytyssairaalasta. En tunne tarkkaan kuinka tuo homma toimii, meillä rouva hoiti asiaa. Minä vain vein hänet kun hän halusi sinne ja hain kun hän soitti ja pyysi hakemaan.


      • Teknodonna
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Tää vauvajuttu jäi minuakin vaivaamaan, tai se etten ennättänyt vastaamaan sulle.

        Vauvoja ei osteta kaupoista, ne haetaan synnytyssairaalasta. En tunne tarkkaan kuinka tuo homma toimii, meillä rouva hoiti asiaa. Minä vain vein hänet kun hän halusi sinne ja hain kun hän soitti ja pyysi hakemaan.

        Kuulostaa tosi kätevältä. Mä jo vähän ihmettelinkin että mitä mä oikein hain, sillä kyllä mulla tähän sellainen perstuntuma on, että kaupoissa ei saa pitää mitään määkivää, kurnuttavaa tai ammuvaa kaupan.

        (naurua)


      • Teknodonna kirjoitti:

        Kuulostaa tosi kätevältä. Mä jo vähän ihmettelinkin että mitä mä oikein hain, sillä kyllä mulla tähän sellainen perstuntuma on, että kaupoissa ei saa pitää mitään määkivää, kurnuttavaa tai ammuvaa kaupan.

        (naurua)

        Luulen että hygieniamääräykset jo kieltäisi lapsikaupan, ei onnistuisi elintarvikemyymälöistä.

        Muutenhan homma toimii hyvin synnytyssairaaloiden kautta, isäkin saa tuossa samalla muutaman päivän omaa aikaa.


      • Teknodonna
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Luulen että hygieniamääräykset jo kieltäisi lapsikaupan, ei onnistuisi elintarvikemyymälöistä.

        Muutenhan homma toimii hyvin synnytyssairaaloiden kautta, isäkin saa tuossa samalla muutaman päivän omaa aikaa.

        Kuulostaa kaikin puolin erinomaiselta järjestelyltä. Ei ihme että Suomi on niin hyvä maa asua, kun näin on kaikki järjestetty kansalaisten eduksi.

        (naurua)


    • 39veemies

      "Mutta jos olette tyytyväisi se on hyvä. Sain pääsiäisen jälkeen ja muutamapäivä sit. Eli kaksi kertaa viikossa aikaisempia en edes muista."

      minä saan joka päivä ja aina kun periaatteessa haluan.
      en ole kaltaisesi onneton single joka ei kelpaa edes parisuhteeseen.
      Nörtti, haha!
      Helppoa kun on vaimo ja kaunis sellainen.

      • Siis tämä viesti oli minulle?
        Me ollaan oltu jo 14v ja 5lasta.
        Ei minun se minun kanssani olisi jos ei olisi halunnut olla.
        Väitätkö minua nyt rumaksi naiseksi🤣


      • Olisi se palautekin nyt hyvä kun väität etten ole parisuhdekelpoinen.


    • Meikä käy vieraissa heti kun silmä välttää.. :D

      • En ihmettele, mutta miksi?


      • Eräkettu
        valtakunta kirjoitti:

        En ihmettele, mutta miksi?

        Tällä hetkellä en ole avoin parisuhteille. :)


      • Eräkettu kirjoitti:

        Tällä hetkellä en ole avoin parisuhteille. :)

        Onhan parisuhteet erittäin rajoittavia.
        Ainakin minä kituan kaikki menisi helpommin.

        Tänääkin jouduin kiristämään ukkoani, ei meinaa antaa lenkillä käydä. Viivyttää lähtöäni ja vaatii minun olla kahdessa paikkaan yhtä aikaan
        sanoin että jos en saa itsestäni huolehtia, miten jaksan lapsien kanssa olla. En nyt tiedä mitä se kuvittelee. Vahti siitä on tullut😰

        Kaippa se näinkin käy kun tavoite oli juosta.


      • valtakunta kirjoitti:

        Onhan parisuhteet erittäin rajoittavia.
        Ainakin minä kituan kaikki menisi helpommin.

        Tänääkin jouduin kiristämään ukkoani, ei meinaa antaa lenkillä käydä. Viivyttää lähtöäni ja vaatii minun olla kahdessa paikkaan yhtä aikaan
        sanoin että jos en saa itsestäni huolehtia, miten jaksan lapsien kanssa olla. En nyt tiedä mitä se kuvittelee. Vahti siitä on tullut😰

        Kaippa se näinkin käy kun tavoite oli juosta.

        Noin se menee.. Pitää raportoida tekemisistä jollekki toiselle.


      • Se että kuulumiset olisi edes hyvä kertoa mutta kun täytyisi vielä perustella terveydellä, ei nyt niin hyvin mene.

        Mutta kyllä me vielä hilaamme itsemme. Sinä pumppaat rautaa ja älä nyt kuitenkaan liikoja kun ei tule enää raukeata oloa tule,muista lepo päivä.

        Älä ahnehdi, on hyvä lopettaa jossain kohtaan jatkuvan itsensä ylittäminen, ja ihan nauttia ja rentoutua.

        Minusta on hyvä kun vaan tekee mutta määrä on hyvä olla rajoittuneempi sellainen, mistä tuli hyvä hyvä fiilis.


    • Pillujen--asiantuntija

      Miksi varattuja pitäisi tavoitella. Etkö löydää sinkkua kun pitää varattua vonkata? Onse kumma kun ei kunnioiteta parisudetta yhtään, et ansaitse rakkautta koska et osaa jättää varattuja rauhaan.

      • AvioATMies

        Ehkä lisäys oli siksi että palstalla pyörii varattujakin, joita ei haluta jättää vaihtoehdoista pois vain siksi että heillä onkin tällä hetkellä kumppani?


      • Pillujen--asiantuntija

        Itse olen uskollinen 164cmMiehelle.


    • Tällä hetkellä on kehon kemiat jotenki sekasin..

      Oon ihan raivotautinen kun tulen salilta.. Vaikka pitäs olla raukea olo.

      • Mitä ihmettä, kyllä sinulla joka kerta salilta nainen pokata mukaan. Vois sitä olla varmasti sitten raukeampi olo.😉 mikä ihme on Pami?


      • valtakunta kirjoitti:

        Mitä ihmettä, kyllä sinulla joka kerta salilta nainen pokata mukaan. Vois sitä olla varmasti sitten raukeampi olo.😉 mikä ihme on Pami?

        Ei sitä aina käy flaksi. :D
        Enkä varmaan jaksa kuunnella naista jos mulla on hermo kireällä kuin viulunkieli.

        DiaPAMI.. Ne on rauhottavia.


    • sinkkuseon

      bella on sinkku

    • lihatipunen

      Palstan neitsytsetiä kuten DarkFear, HarmaaRitari, Pertti-setä Palstamäki ym. ei voi suositella minkäänlaiseen suhteeseen.

    • yllätystenyö

      Suurin osa täällä olevista ei edes etsi kumppania. Ainakin toitottavat sitä isolla torvella. Ja paljonhan täällä on varattujakin, sekä miehiä että naisia.

      Hyvä kumppani on todella subjektiivinen juttu (vaikka 1212121 yrittää aina naisia ahtaa samaan piparkakkumuottiin), pariutuminen on aina yllätyksellistä. Ilmeisesti täällä olevista jotkut ovat tavanneetkin?

    • Kiltti-ja-kunnollinen

      Mistä tietää että nainen on hyvä kumppani. Naamastako sen näkee. Naiset katsoo naamaa ja toteavat että ruma mies ei ole hyvä kumppani.

    • Palstalla kirjoittelun mukaan ei pysty varmaksi sanomaan. Mutta luulisin, että ne jotka pystyy jakamaan asioita ja tekemään kompromisseja toisenkin hyväksi. Joustamamattomat harvemmin menestyy suhteissa.

      • Joustamattomat korjaus. :)


      • PerusSinkku

        Miten tehdään kompromissi jonkun hyväksi?


      • PerusSinkku kirjoitti:

        Miten tehdään kompromissi jonkun hyväksi?

        Sovittelulla. Joskus sovittelussa lopputulos miellyttää enemmän sitä toista osapuolta, kuin sitä joka tekee kompromissin. Näin. :)

        Eli toisen hyväksi. Kompromissi sanana ei tarkoita vain tasapuolista lopputulosta. Vaikka sen monesti niin voikin ajatella.


    • bellavararikossa

      bellasta saisi joku varmasti kumppanin, mutta hyvän, siitä ei ole takeita. Todennäköisesti
      hän oli huono kumppani, koska kyttää vaan rahaa.
      Partapojat ovat vieneet muorin vähäiset varat ja juoneet ne kaljassa. bella onkin vararikossa.

      Tämä viesti, vaikka onkin totta, tullaan poistamaan tunnin kuluessa. Näin veikkaan.

    • No naisista tällä palstalla ei ainakaan saisi kumppania, koska ovat joko parisuhteessa tai omasta tahdostaan sinkkuna ja tyytyväisiä sinkkuuteensa.

      Joku potentiaalinen mies täällä voisi olla.

    • Sinkkumies---

      Miehen pitää varmaan olla varakas. Ei alle 30 000 vuosituloilla mies pääse treffeille.

      • pellallepartapoikia

        bellahan yritti tippainssiä ja komissaariota, mutta nämä fiksut miehet antoivat rahanahneelle
        muorille lähdöt. Nyt mummon on tyytyminen patrtapoikiin.


    • Anonyymi

      Sitäpä ei kuvan perusteella voi aavistaa?

    • Anonyymi

      Varmaan oikeanlainen tyyppi saisi ok kumppanin lähes kaikista täällä. Tollasen kouluttelijan mukaan ei kuitenkaan kenenkään kannata lähteä. Sellasista on vain harmia. Sellainen, joka tykkää aidosti ihan omana itsenä, sen olla pitää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    6. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    7. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    8. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    10. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    Aihe