Enkö kelpaa? :(

alonegirll

Mul on niin sekaset fiilikset kun musta tuntuu etten tuu saamaan koskaan poikaystävää tai ylipäätään vanhemmalla iällä miestä. Mul ei oo ollu kunnollista nuoruutta ja sen takia oon hyvin ujo, epävarma välillä ja herkkä. En oo mitenkään kaunis eikä mua oo koskaan kehuttu mitenkään. Just tänään tajusin etten ees yritä tarpeeks asioita joten taian olla tylsä ja huono ihminenkin noiden lisäks. En oo halannu ku viimeksi ehkä ala-asteella jotain kaveria kun niitä oli (ei poikia vaan tyttöjä) ja mul ei oo kavereita oikeen enää joten en osaa sen takia puhua ihmisille ja musta onkin tullu kauhee nössö ja epävarma. Kaiken ton lisäks en siis oo saanu oikeesti sellasta hellyyttä ja hyväksyntää mistään koska vanhemmat ei kysele kuulumisia eikä oo koskaan halannu kun olin päiväkoti ja ala-asteikänen. Tyyliin joka päivä itken sisäsesti sitä että en oo kokenu sitä tunnetta kun moni muu eli rakastunu ja vaikka oon vasta 15- vuotias ja mul on hyvin aikaa viel nii tiedän etten tuu oikeesti saamaan ketään. Myös itken sisäsesti joskus ihan oikeasti ulkosesti iltasin sitä kun kukaan ei rakasta ja halaa tai silleen. Haluisin vaan halata joskus oikeesti poikaa ja rakastua :( Musta tuntuu että kaikki pojat vaan kiinostuu ja löytää sitä jotain vaan niistä yms äänekkäistä ja ilosista ihmisistä jotka hilluu kylillä vaan koska niillä on ollu hyvä nuoruus ja ne vaan on löytäny kavereita.

En tiä mitä mää oikeen selitin mut haluisin kysyy vaa että onko mulla mahollisuutta saada ketään ku oon tällänen?
Ja tiedän että tässä jäi paljon asioita kertomatta mutta voitte kysyä niitä. Oon vaan niin rikki tästä asiasta :(

15

408

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvin sitä ilman ihmisiä pärjää. Onneksi on internet jossa voi örveltää ja keskustella ihmisten kanssa huolimatta sosiaalisten tilanteiden pelostaan, koska väliltä puuttuu näkö -ja kuuloyhteys.

    • aikuistu

      En tiä mitä mää oikeen selitin mut haluisin kysyy vaa että onko mulla mahollisuutta saada ketään ku oon tällänen?
      * ihan takuulla on, kunhan heman aikuistut. Harrastuksista löytää vaikka ketä.
      Ja tiedän että tässä jäi paljon asioita kertomatta mutta voitte kysyä niitä. Oon vaan niin rikki tästä asiasta :(
      * tuollaiset tuntemukset on ihan normaaleja murrosiässä, haittaaks se? Kokeile kasvaa henkisesti aikuiseksi

      • alonegirll

        En harrasta mitään enkä haluakkaan.


      • Rakastettava, haluttava ja halukas "Alonegirl", aikuistu hieman niin saat todella Sinua rakastavan ja haluavan miehen. Minä vaan en oi lähestyä Sinua kun olet alaikäinen mutta heti kun olet vähintään 18 vuotias niin Sinua onnistaa saada aikuinen hellästi rakastava mies itsellesi.


    • samajuttu

      mullakin on sama juttu kun oon halunnut vaan tyttöö tai poikaa ulos mutta kaikki mun kaverit istuu tietokoneen ääressä eikä suostu lähtemään minnekään muualle kun lähimmäiseen kauppaan ostaan herkkuja ja sitten takas pelaan. siksi oon itsekki yksinäinen kun en halua viettää aikaani sisällä koko päivää

      • alonegirll

        Ööhm en tarkota pelkästään kavereita et haluisin ja en tuu saamaa niit koskaa


      • "Alonegirl", et Sinä ole mielestäni unohdettu neito vaan Sinulla on ollut "huono tuuri" miehen etsinnässä. Odotetaan 3 vuotta niin pääset miehen makuun.
        Profiilissani on tietoni joten lue ja vastaa.


      • alonegirll

        Joo tota hyi. Taiat olla oikeesti joku pedofiili tai efebofiili niin ei kiitos.


    • fdfgfghhfg

      Oletko tehnyt mitään työtä seuran saamisen eteen? Voi olla, että kukaan ei uskalla tulla puhumaan sinulle.

      • alonegirll

        Irl on ihan turha ees yrittää ku kaikki vaa hyörii kylil ja tuomittee ulkonäön perusteel. Netissä ku joku kysyy kuvaa nii en ees kehtaa laittaa ku en näytä samalta niis kun mitä oon oikeesti.

        Mut tarkotin enimmäkseen poikia ku haluisin poikaystävän mutta näköjään en oo riittävän kaunis tai tarpeeks hyvä. Pitäs vissii alkaa ryyppää ja polttaa.


      • nyt_meen_nukkuun
        alonegirll kirjoitti:

        Irl on ihan turha ees yrittää ku kaikki vaa hyörii kylil ja tuomittee ulkonäön perusteel. Netissä ku joku kysyy kuvaa nii en ees kehtaa laittaa ku en näytä samalta niis kun mitä oon oikeesti.

        Mut tarkotin enimmäkseen poikia ku haluisin poikaystävän mutta näköjään en oo riittävän kaunis tai tarpeeks hyvä. Pitäs vissii alkaa ryyppää ja polttaa.

        Juu älä turhaan ala polttaa. Kylillä pyörijöillä on oma maailma, sinä elät oikeassa maailmassa. Saat kyllä hyvän poikaystävän mutta ennen kuin se tapahtuu, pysy uskollisena omalle tyylillesi. Kaikki ei halua ulkonäkökeskeistä tyttöystävää. Koitetaan jaksaa, sinä ja muut myös.


    • Nuorijoskus

      Löytyks kik tai mitään jutellaan

      • alonegirll

        En tiä haluanko kertoa täällä. Kerro ite jos kiinostaa.


    • moii11

      Mistä päin sä oot?
      tuu kikkaa Al3x1_
      :D

    • Yksinäinen_joku

      Itellä sama ongelma, mut päin vastoin... :'( Ei vaan tytöt kiinnostu - syytä vaan ei tiiä... :'(

      Jos haluut kohtalontoverin kans jutella, nii sähköpostiosote on:
      [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1893
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1456
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      16
      1399
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      11
      1369
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe