MiehelleNaiselta

Sietämätönikävä

En koskaan suunnitellut näitä tunteita. Tänäänkin meinasi mennä jalat alta monta kertaa pelkästä katseen voimasta. Teet mut pelkällä läsnäololla niin onnelliseksi, ettet taida tietääkään. Mutta...

Mitä enemmän aikaa kuluu, sitä enemmän kaipaan sua silloin kun ei nähdä. Niin kipeää tämä kaipaus nytkin, että sattuu koko kehoon, kun ei omia tunteita voi näyttää :(

22

961

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Qwerty23

      Miksei niitä tunteita voi näyttää? Miksi kirjoittaa tänne, missä mahdollisuus on yksi miljoonasta että se tavoittaa kohteensa? Eikö kannattaisi rohkaistua ja tehdä aloite?

      • qwerty124

        niin ja missä olemme näkyilleet ??


    • naapurisixx

      p-savo

    • OnneksiSiisIstuttiin

      Haluan vain, että olet onnellinen. Lämmön tunne olisi suunnaton, jos tietäisin, että läsnäolollani on tuollainen vaikutus!

      Aikaa kestäviä tunteita on niin paljon, mutta...

      • Sietämätönikävä

        Ei ollut sinullekaan, koska emme istuneet koko aikaa.


    • Toiveikaskominä

      Ihan samanlaiset tuntemukset ja kokemukset lähiaikoina.
      Päivä päivältä vaan tuska kasvaa kun kaipaus on niin kova.
      Nytkin mietin mitä hän tarkoitti niillä jutuilla mistä keskusteltiin. Oliko tarkoitus kertoa. Olen flirtti. Älä ota minuaa vakavasti.
      Vai antaa toivoa..kenties joskus...

      • Toiveikaskominä

        Olit tänäånkin niin söpö. Kunpa oltais ehditty jutella.


      • Sietämätönikävä
        Toiveikaskominä kirjoitti:

        Olit tänäånkin niin söpö. Kunpa oltais ehditty jutella.

        tänään en nähnyt häntä.


    • Sietämätönikävä

      Asian käsittelyyn on monta tapaa. Itse päädyin kirjoittamaan ja huutamaan kaipaukseni tänne. Tuskinpa oikea mies edes tunnistaa itsensä, saati pyörii palstoilla minun takiani. Olisihan se aikamoinen sattuma. Tunteista puhuminen ei ole helppoa sisimmältään ujolle naiselle varsinkaan, kun työympäristön ulkopuolella ei nähdä. Alussa jo tiesin, että satuttaisin itseni ihastuessani häneen, koska epäilemättä hänen ympärillään riittää varmasti kauniita neitosia pilvin pimein. Pitää vaan yrittää unohtaa... en vaan enää jaksa mitään kissahiirileikkiä.

      • EtSaaAjatellaNoin

        Haloo, mitä tekstiä! "Epäilemättä hänen ympärillään riittää varmasti kauniita neitosia pilvin pimein".

        a) Toisesta tykkääminen on niin monisyinen asia, että ei siihen riitä pelkkä kauneus. Varsinkin jos toinen on tosissaan liikkeellä ja etsii ns. vaimomateriaalia!
        b) Mitä sitten, vaikka pyörisikin? Jos kaksi tykkää toisistaan, niin ei niillä muilla ole mitään virkaa. Sun "hän" voi olla mukava ja sitä kautta ihmiset haluavat olla hänen kanssaan tekemisissä. Siitä on kuitenkin pitkä matka ystävyyttä pidemmälle kenenkään kanssa!

        Mun neuvo on, että ehdotat jotain työympäristön ulkopuolista tekemistä hänelle. Toki jos et halua saada asioihin selvyyttä, niin yritä unohtaa vaan. Kipeää se tekee, kuten tiedätkin.


      • Sietämätönikävä
        EtSaaAjatellaNoin kirjoitti:

        Haloo, mitä tekstiä! "Epäilemättä hänen ympärillään riittää varmasti kauniita neitosia pilvin pimein".

        a) Toisesta tykkääminen on niin monisyinen asia, että ei siihen riitä pelkkä kauneus. Varsinkin jos toinen on tosissaan liikkeellä ja etsii ns. vaimomateriaalia!
        b) Mitä sitten, vaikka pyörisikin? Jos kaksi tykkää toisistaan, niin ei niillä muilla ole mitään virkaa. Sun "hän" voi olla mukava ja sitä kautta ihmiset haluavat olla hänen kanssaan tekemisissä. Siitä on kuitenkin pitkä matka ystävyyttä pidemmälle kenenkään kanssa!

        Mun neuvo on, että ehdotat jotain työympäristön ulkopuolista tekemistä hänelle. Toki jos et halua saada asioihin selvyyttä, niin yritä unohtaa vaan. Kipeää se tekee, kuten tiedätkin.

        Pyydän anteeksi. Ei ollut tarkoitus millään tavalla provosoida tuolla lauseella. Olin ajatellut sen enemmänkin kohteliaisuutena ja, että hän miellyttää mun silmää niin paljon, että koen jo epävarmuutta. Jos hän on kaikille mukava, mikä on jo peruskohteliasta, on vaikeampaa erottaa millä mielellä toinen on liikkeellä.

        Silloin kun kaipaus alkaa sattua ja tunteet syvenee on itse niin herkässä mielentilassa. Jos hänen olemus jo vie melkein jalat alta, yritä siinä nyt vielä ehdottaa yhteistä tekemistä, kun pitää keskittyä jo pelkästään pystyssä pysymiseen ja hengittämiseen. Kiitos kun vaivauduit vastaamaan. Tuo on ihan totta.


      • Maagisellemiehelle

        Juuri näin. Ulkoiset seikat jää auttamatta ulkopuolella jos löytyy sielujen sympatiaa.
        Paljon elämää nähneenä naisena
        Itselleni ulkonäkö ei ole se ykkösprioriteeetti. Toki silmää jokin siinäkin täytyy miellyttää. Ja kauneus on katsojan silmissä.
        Minulla mies työkaveri joka vetää puoleensa ja hänellä juuri kaikki minun ihannoimat ominaisuudet. Olisin täysin hänen vietävissä..no mutkia ja kuoppia matkassa liikaa. Tuskinpa mitään koskaan tulee. Tykkään hänestä aivan vaarallisen liikaa. Liika on silloin kun en näe enää muita ympärillä. Tässä täyttyy tuo kertomasi väite b.
        Sitäpä pelkään että tuhlaan elämääni tähän saavuttamattomaan mieheen.
        Olisi varmaan aika jo katsella vähän ympärille ja hakea kontakteja vaikka harrastusten ja vapaa-ajan kautta.
        Kun vain saisin sinut kummittelemasta taustalta. Olet masginen mies.


    • yhdeltämieheltä

      Ollaan tunnettu jo pitkän aikaa ja vähitellen tunteet muuttuneet muuksikin kuin työkaveruudeksi?

      • Maagisellemiehelle

        Minäpä omin tämän itselleni. Ollaan..ollaan ja ehdottomasti on tunteet muuttuneet.


    • yhdeltämieheltä

      EI ole minulle kun luin tuon ylemmän viestin. Minulla ja tuolla naisella kun ei olisi mitään esteitä. Enemmän pelottaa mitä tapahtuu työsuhteelle jos uskaltautuu kertomaan tunteistaan.

      Mutta olen kyllä samaa mieltä siitä että kun toisen kanssa juttelee niin sitä tavallaan "sulautuu" toisen kanssa yhteen yhteisten juttujen myötä ja se toisen ulkonäkö ei näyttele enää niin tärkeää roolia vaikka tietysti silläkin on oma merkityksensä.

    • Sietämätönikävä

      Ei meillä ole muita esteitä tunteiden näyttämiselle, kuin uskaltaisi niistä vaan puhua.

      • esteetön

        No pyydä se vaik terassille:)


    • Miestavoittamaton

      Ikävöin sinua sieltä omalta kotisohvalta. Tää on ihan hullua.

    • Sietämätönikävä

      Ollaan tunnettu jo pari vuotta ja tunteet on hiljalleen syventyneet. Voin tietysti puhua vaan omista tunteistani.

      • Keskisuomi__

        Pari vuotta sitten kesän alussa tavattiin eikö vaan?


      • MieheltäNaiselle-

        Kyllä näin on! Voisitko se oikeasti olla sinä. Kaikki kirjoittamasi pätee myös kohdallani.


      • Sietämätönikävä
        Keskisuomi__ kirjoitti:

        Pari vuotta sitten kesän alussa tavattiin eikö vaan?

        Ajankohta täsmää, mutta alue ei. Länsi-Suomessa tavattiin ensimmäisen kerran.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      58
      4377
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      24
      1402
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1205
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe