Mitä Vittua lehti ja juutalaisuus

KTS--

Kuten tiedämme Mitä Vittua -"media" on ERITTÄIN suosittu laitalahkolaisten ja fundamentalistikristittyjen keskuudessa, joiden mukaan se on suorastaan Raamattuun verrattavissa oleva totuuden torvi. MV tekee myös tiivistä yhteistyötä myös toisen, vanhemman totuuden torven eli Magneettimedian kanssa.

Tässä MV:n kannanottoja juutalaisuuteen liittyen itsensä päätoimittaja Ilja Janitskinin puumerkeillä vahvistettuna:

http://mvlehti.net/2016/09/23/juutalaiset-ovat-maailman-rasistisin-kansa/

http://mvlehti.net/2015/04/26/mediamoguli-aatos-erkko-juutalainen-sionisti/

http://mvlehti.net/2015/11/25/juutalaiset-ja-jarjestaytynyt-rikollisuus-osa-1/

25

359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SuomiEkaks

      Ilja presitentiksi! (Ymmärrä Kooteeässä vitsi, huonokin.)

      Mitä sinulle noin muutoin kuuluu? Itselleni jo parempaa, kun laitoin nollatoleranssin laitalahkoisille rikollisille. En näe, enkä tunnusta heitä, en heitä edes tikulla koske.

      Ja itte asiaan: on tietty selvää, että mahd. ortodoksitaustainen (en tiedä) Ilja on saanut kyllikseen myös juutalaisista. Venäjän vallankumouksessa tapettiin harras kristitty perhe: tsaari lähiomaisineen. Venäläistaustaisilla on siis toisenlainen kantapääkokemus juutalaisista kuin suomalaisilla laitalahkolaisilla.

      Yiddish-Anarchist song "In ale gasn/Hey, hey, daloy politsey!"("Down with the Police")
      https://www.youtube.com/watch?v=1ft9iuZu0AI

      Minä itse kyllä vielä (vaikka tiukkaa tekee) toistaiseksi kunnioitan poliisia, virallista viranomaista.
      .

    • Kaltoinkohdeltu

      Lisänä noihin Iljan linkkeihin. On olemassa Nimi Ylikaiken, jota ei ainakaan juutalaisella Aller-S24:llä saa turhaan lausua: Soros. Soros. Soros.

      Maailmanherra. Joku sanoisi jopa: "antikristus" (nyt tuli paha...)

      Oletettavasti ainakin tämä viesti lentää kohta huit Sheoliin / Gehennaan, jompaan kumpaan.
      .

    • KTS--

      Tervehdys Soffiinalle, kaikkien salaliittojen paljastajalle!

      • KalinkaKalinka

        Lähden lähiaikoina piipahtamaan tässä kaikkien oikeauskoisten kristittyjen pyhässä maassa, Äiti Venäjällä. Käyn kumartamassa pyhien edessä.

        Alkulämmittelyä, Korobushkaa Irkutskissa:
        https://www.youtube.com/watch?v=vJ9BMysk2tc
        .


      • KTS--
        KalinkaKalinka kirjoitti:

        Lähden lähiaikoina piipahtamaan tässä kaikkien oikeauskoisten kristittyjen pyhässä maassa, Äiti Venäjällä. Käyn kumartamassa pyhien edessä.

        Alkulämmittelyä, Korobushkaa Irkutskissa:
        https://www.youtube.com/watch?v=vJ9BMysk2tc
        .

        Hienoa. Muista myös Lenin setää, jolta puristettiin ensimmäisenä Suomen itsenäisyyden tunnustaminen lähes 100 vuotta sitten ja jonka jälkeen syntynyt ketsuppipurkki-ilmiö spruuttasi tunnustukset myös muualta yhtenä putkena.


      • DenjPapeedi
        KTS-- kirjoitti:

        Hienoa. Muista myös Lenin setää, jolta puristettiin ensimmäisenä Suomen itsenäisyyden tunnustaminen lähes 100 vuotta sitten ja jonka jälkeen syntynyt ketsuppipurkki-ilmiö spruuttasi tunnustukset myös muualta yhtenä putkena.

        Toki muistan Lenin-setää joka asuu Venäjällä ja jonka kaltainen oli myös kiltti setä Ho Tsi Minh! Lenin-sedällä on siksi niin iso otsa, että siihen mahtuu koko maailma!

        Matkani itään on monitahoisesti pyhä, sekä hengellisesti, että kaksipuolisen poliittisesti. Kunnioittaen yhdessä asiassa punaisia, toisessa valkoisia.
        .


      • KielitaidotonS24

        Ylläpito poisti tämän tervehdykseni "sääntöjen vastaisena"!:

        "KaikkienTotuuksienÄiti
        22.5.2017 14:31
        Tere! Strastuij! "

        Mitä helvatan sääntöjen vastaista on sanoa päivää viroksi ja venäjäksi?

        Mutta fundisten juutalaisvastaisen kiusanteon yp kyllä sallii.

        Shalom alechem! Salaam aleikum! (Tai sinne päin. Nysse taas puhuu salakieltä!)
        .


      • Iltasaduissa
        KTS-- kirjoitti:

        Hienoa. Muista myös Lenin setää, jolta puristettiin ensimmäisenä Suomen itsenäisyyden tunnustaminen lähes 100 vuotta sitten ja jonka jälkeen syntynyt ketsuppipurkki-ilmiö spruuttasi tunnustukset myös muualta yhtenä putkena.

        joskus 60-luvulla opetettiin miten kiltti Lenin setä antoi omaa hyvyyttään meilla itsenäisyyden. Kuinka absurdi ajatus! Asioista päätti vastaava komissaari eli Stalin. Parikymmentä vuotta sitten sama Stalin setä hyökkäsi tähän rakkaaseen isänmaahani.


      • qrstpo

        Se on abbasin valheet liikaa kts:lle

        HAH HAH HAAAA!!!!


    • 90809809808

      No totta Mooses Ilja on juutalaisvastainen, hänhän on ehta ryssä. Venäjällä on edelleenkin elossa vanha käsitys, jonka mukaan Venäjä on Jumalan valitsema uusi Israel. Venäjällä on myös erittäin pitkät antisemitistiset perinteet.

      • AgniParthene

        Kun kristittyjä syytetään antisemitismistä, jätetään toinen puoli asiasta kertomatta, tai siitä ei muistuteta. Jos joku siitä muistuttaa, kuulee olevansa antisemitisti.

        Nimittäin juutalaisten itsensä myyräntöistä kristittyjä vastaan, kautta 2000 vuoden.

        Venäjän keisarikunta on pitkän, kristillisen historiansa ajan ollut aina valtiomuodoltaan slaavien ortodoksikristillinen maa. Slaavien pyhä maa, Äiti Venäjä, Neitsyt Marialle pyhitetty. Kristillisen evankeliumin sinne, lähelle nykyistä Moskovaa (mahd. Novgorodin alueelle?) kerrotaan henkilökohtaisesti jalkapatikassa tuoneen eräs Jeesuksen apostoleista, nimittäin apostoli Andreas. Varsinaiset, nk. juutalaisuskontoiset pöllähtivät sinne paljon myöhemmin.

        Kun vierasuskoisia, kristinuskon vastaisia ulkomaalaisia alkaa pyöriä nurkissa, omalla käyttäytymisellään vahvistaen Raamatun kertomusta alkukristittyjen vainoista, alkaen Jeesuksen murhasta (jonka Hän ylösnousemuksellaan voitti), on luonnollista että köyhä kansa ei välttämättä pidä uusista, oudoista tulokkaista.

        Kun käyttää järkeään, voi nähdä asiat myös venäläisten näkökulmasta.

        Ennen pitkää juutalaisten asettuminen Venäjälle johtikin antikristillisen ateismin ja kommunismin syntyyn, kristityn tsaariperheen murhaan ja juutalaisjohtoiseen, kommunistiseen valtioon jossa jälleen vainottiin kristittyjä, slaavien omalla, kristillisellä pyhällä maalla, jo tuhatvuotisella Venäjällä!

        Pahoja munkkikristittyjä veisaamassa joitain loitsujaan:
        https://www.youtube.com/watch?v=C7vvPXz-Qes

        Mutta tämmösen pahan pakanan, jumalansyöjän korvia tämä puhdas laulu suorastaan hyväilee.
        .


      • Ei juutalaiset mitään Venäjälle asettuneet.
        Venäjä vaan ryöväsi Puolalta 1600-l. suuret maa-alueet ja sai siinä sivussa juutalaisiakin, melko paljon.


    • " ylösnousemuksellaan voitti "

      Sieluopillisesti henki ja sielu nousevat ylös jo siinä vaiheessa, kun henki lähtee.
      Vain kristityillä sielu on kuollut yhdessä Kristuksen kanssa ja joutuu odottamaan jossain välitilassa Kristuksen paluuta, jota ei koskaan tule.

      " Meidät on haudattu yhdessä yhteiseen kuolemaan ja ylösnousemukseen "....

      Te olette kuolleita sieluja jo eläissänne.

      • AgniParthene

        Kiitos. Tosin kristinusko ei opeta mitään tuollaista.

        Tuo on sinun luulotulkintasi kristinuskon opetuksesta.
        .


    • Tiedämme

      kyllä mainitut rasismijulkaisut. Sinä itse olet muutamaan ketaan kierrättänyt tälle palstalla niiden valheita. Totea nyt selkeästi, että näiden lehtien näkemykset ovat myös sinun näkemyksiä. Joku voi kuvitella sinut jonkun sorttiseksi epärasistiseksi humanistiksi.

      • JaLässynLässynLehitraot

        Kaikki negatiivinen sanominen ihmisryhmistä joita on kohdeltu myös rasistisesti, ei välttämättä ole rasismia. Jos juutalaisia onkin kohdeltu rasistisesti, se ei anna suojaa itse juutalaisten käyttäytyä muita kohtaan miten vain ja nämä asiat tuominneita nimitellä rasisteiksi.

        Asuessani kauan sitten jonkin aikaa Israelissa, sain itse, monien hyvien asioiden lisäksi, kokea myös rankkaa rasismia juutalaisten taholta. Niskaani kipattiin koko Talmud. Tosin en silloin, enkä pitkään aikaan ymmärtänyt mistä oli kysymys. Kunnes joku avulias natsi parisen vuotta sitten kiikutti tälle foorumille Talmudin suomennoksen. Se oli siinä.

        Ei ole rasismia juutalaisia kohtaan lakata salailemasta myös juutalaisten omia rikoksia toisenuskoisia, nimenomaan kristittyjä kohtaan. Minä - lukuisten muiden rikosten lisäksi - olen myös juutalaisten talmudistien rasismin rankka uhri. On kestänyt useampi vuosikymmen hitaasti toipua, että olen vihdoin näinkin tolkuissani.

        Kiittäen "vieraanvaraisuudestanne". Minä annoin Israelille lähes ilmaiset työpanokseni ja sain palkakseni Talmudin iskettynä päähäni.
        .


      • Avulias_
        JaLässynLässynLehitraot kirjoitti:

        Kaikki negatiivinen sanominen ihmisryhmistä joita on kohdeltu myös rasistisesti, ei välttämättä ole rasismia. Jos juutalaisia onkin kohdeltu rasistisesti, se ei anna suojaa itse juutalaisten käyttäytyä muita kohtaan miten vain ja nämä asiat tuominneita nimitellä rasisteiksi.

        Asuessani kauan sitten jonkin aikaa Israelissa, sain itse, monien hyvien asioiden lisäksi, kokea myös rankkaa rasismia juutalaisten taholta. Niskaani kipattiin koko Talmud. Tosin en silloin, enkä pitkään aikaan ymmärtänyt mistä oli kysymys. Kunnes joku avulias natsi parisen vuotta sitten kiikutti tälle foorumille Talmudin suomennoksen. Se oli siinä.

        Ei ole rasismia juutalaisia kohtaan lakata salailemasta myös juutalaisten omia rikoksia toisenuskoisia, nimenomaan kristittyjä kohtaan. Minä - lukuisten muiden rikosten lisäksi - olen myös juutalaisten talmudistien rasismin rankka uhri. On kestänyt useampi vuosikymmen hitaasti toipua, että olen vihdoin näinkin tolkuissani.

        Kiittäen "vieraanvaraisuudestanne". Minä annoin Israelille lähes ilmaiset työpanokseni ja sain palkakseni Talmudin iskettynä päähäni.
        .

        natsi on siis oppi-isänäsi. Sentään myönnät.

        Talmudin väärennösiä pyöritetään tällä palstalla tämän tästä.


      • LutherilainenKrisu
        Avulias_ kirjoitti:

        natsi on siis oppi-isänäsi. Sentään myönnät.

        Talmudin väärennösiä pyöritetään tällä palstalla tämän tästä.

        Mikä natsi, missä? Minkä natsin olen muka "tunnustanut oppi-isäkseni"? Valehtelet.

        Jos viittaat Martti Lutheriin, hän ei ollut natsi. Natsismi syntyi 1930-luvun Saksassa, Luther syntyi samassa maassa 500 vuotta sitten. Se, että Saksan natsit valikoivat raflaavimmat, juutalaisvastaiset tekstit hänen kirjoituksistaan, vedoten niihin, ei tarkoita että Luther itse olisi ollut natsi.

        Sitä valhetta tuntuu edelleen soljuvan sujuvasti suustanne. Onko teidän täysin mahdotonta koskaan, vieläkään puhua mitään totta, koskien myös kristinuskoisia?

        En todellakaan ole perehtynyt itse natsismiin, mitä nyt pakolla jokainen teidän dokumenttejanne katsonut on joutunut aiheesta kuulemaan. Ketkään eivät ole niin puhuneet natseista kuin juutalaiset itse. Te olette monen vuosikymmenen ajan tunkeneet natsimia joka tuutista, ilman juutalaisten dokumentteja monikaan ei tietäisi tai välittäisi moisista saappaat kolisten marssineista koppalakeista. Te puhutte natseista, eivät kristityt ja tämä on fakta. Pidä valheesi omina tietoinasi.

        Tässä sulle rakasta natsiasi muutaman hekumallisen minuutin täydeltä. Minua ei kiinnosta. Ole hyvä:
        https://www.youtube.com/watch?v=LZDJUTYDiq8
        .


      • NäkemiinTaas
        LutherilainenKrisu kirjoitti:

        Mikä natsi, missä? Minkä natsin olen muka "tunnustanut oppi-isäkseni"? Valehtelet.

        Jos viittaat Martti Lutheriin, hän ei ollut natsi. Natsismi syntyi 1930-luvun Saksassa, Luther syntyi samassa maassa 500 vuotta sitten. Se, että Saksan natsit valikoivat raflaavimmat, juutalaisvastaiset tekstit hänen kirjoituksistaan, vedoten niihin, ei tarkoita että Luther itse olisi ollut natsi.

        Sitä valhetta tuntuu edelleen soljuvan sujuvasti suustanne. Onko teidän täysin mahdotonta koskaan, vieläkään puhua mitään totta, koskien myös kristinuskoisia?

        En todellakaan ole perehtynyt itse natsismiin, mitä nyt pakolla jokainen teidän dokumenttejanne katsonut on joutunut aiheesta kuulemaan. Ketkään eivät ole niin puhuneet natseista kuin juutalaiset itse. Te olette monen vuosikymmenen ajan tunkeneet natsimia joka tuutista, ilman juutalaisten dokumentteja monikaan ei tietäisi tai välittäisi moisista saappaat kolisten marssineista koppalakeista. Te puhutte natseista, eivät kristityt ja tämä on fakta. Pidä valheesi omina tietoinasi.

        Tässä sulle rakasta natsiasi muutaman hekumallisen minuutin täydeltä. Minua ei kiinnosta. Ole hyvä:
        https://www.youtube.com/watch?v=LZDJUTYDiq8
        .

        Jos edellinen veisu vasta kiihotti, tällä tulee varma orkku:
        https://www.youtube.com/watch?v=MD6oDnm43HA
        .


      • RyssäksiKääntynyt
        LutherilainenKrisu kirjoitti:

        Mikä natsi, missä? Minkä natsin olen muka "tunnustanut oppi-isäkseni"? Valehtelet.

        Jos viittaat Martti Lutheriin, hän ei ollut natsi. Natsismi syntyi 1930-luvun Saksassa, Luther syntyi samassa maassa 500 vuotta sitten. Se, että Saksan natsit valikoivat raflaavimmat, juutalaisvastaiset tekstit hänen kirjoituksistaan, vedoten niihin, ei tarkoita että Luther itse olisi ollut natsi.

        Sitä valhetta tuntuu edelleen soljuvan sujuvasti suustanne. Onko teidän täysin mahdotonta koskaan, vieläkään puhua mitään totta, koskien myös kristinuskoisia?

        En todellakaan ole perehtynyt itse natsismiin, mitä nyt pakolla jokainen teidän dokumenttejanne katsonut on joutunut aiheesta kuulemaan. Ketkään eivät ole niin puhuneet natseista kuin juutalaiset itse. Te olette monen vuosikymmenen ajan tunkeneet natsimia joka tuutista, ilman juutalaisten dokumentteja monikaan ei tietäisi tai välittäisi moisista saappaat kolisten marssineista koppalakeista. Te puhutte natseista, eivät kristityt ja tämä on fakta. Pidä valheesi omina tietoinasi.

        Tässä sulle rakasta natsiasi muutaman hekumallisen minuutin täydeltä. Minua ei kiinnosta. Ole hyvä:
        https://www.youtube.com/watch?v=LZDJUTYDiq8
        .

        Tää kuitennii on mun mielest parempi, vai mitä Kooteeässä, eikös ookki:
        https://www.youtube.com/watch?v=3ps2jv0NpD8
        .


      • PunaArmeijanKuoro
        RyssäksiKääntynyt kirjoitti:

        Tää kuitennii on mun mielest parempi, vai mitä Kooteeässä, eikös ookki:
        https://www.youtube.com/watch?v=3ps2jv0NpD8
        .

        "Pustj jaarast plagarootnaja vskipaajet kak valnaa, idjot vajnaa narootnaja, Svjishchennaja vajnaa!"

        Semmoinen on ehkä tulossa. Shvjichennaja vajnaa.
        Kenen joukoissa seisot?
        .


    • HäväistyKristus

      Aller-media on nopea sensuroimaan, silloin kun kristityt puolustavat itseään, kertoen muutamia historian totuuksia.

      Ei ole Aller poistellut talmudistien kristittyjen ja Kristuksen vastaisia solvauksia tällä foorumilla. Täällä on vedetty Kristus läpi piikkiaidan mennen, tullen, se kyllä sallitaan.

      Kristittyjen vainot siis jatkuvat, myös juutalaisella S24-foorumilla ja jos kristitty osoittaa muutamat totuudet, tieto sensuroidaan.

      Aller on päättänyt, että kristittyjä vastaan saa olla niin rasistinen kuin tahtoo, levittää perättömiä, eli valheellisia väittämiä kristinuskon opeista, mutta heitä itseään ei saa totuudella arvostella.

      Lehitraot.
      .

    • KirjaVarass
    • FennoMongool

      "Kun tiedät keitä et saa arvostella, tiedät ketkä sinusta hallitsevat."

      Ryssitellä näillä foorumeilla kyllä saa, muttei varmasti hurritella. Länsiriistäjä ei kestä mitään arvostelua.

      "Ja Ryssä Lenin meni vielä antaman tolle paskakansalle itsenäisyden jota se ei ansaitse!"
      .

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2793
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2370
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2150
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1934
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1786
    6. 141
      1762
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1501
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe