Naiset ei tajua minkänäköisiä ovat

Totuuss

95% naisista on taviksia tai rumia mutta eivät kelpuuta tavis miestä. Ei mitään realismia naisilla omaan ulkonäköönsä. Siksi suomessa onkin miljoona sinkkua koska ei naisille kelpaa samantasoinen. Naiset haaveilee pääsevänsä julkkis axl smithin tai muiden julkkisten kanssa panemaan.

44

900

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ghost66

      Jossain määrin totta, että naisista on tullut nirsompia viimeisein kymmenen vuoden sisällä. Syytä tähän voi vaan arvailla, mutta tämä tietty kaikkien kannalta valitettavaa, että näin on. Ilmeisesti tämä pakottaa miehet panostamaan enemmän niihin piirteisiin, mitkä nykynaista miehessä viehättävät.

    • ikuinen-sinkku

      Ruma naiset käyttää meikkiä eivätkä silti näytä kauniilta.

      • kaunisielutärkein

        Kaunis ystävä" erosi mut ei koskaan saanut toista miestä, hänestä tuli "huora


    • Jataasmennään

      No täällähän se palstan vaki vinkuiita on taas vauhdissa. :D

      Taitaa ahdistaa taas tuleva perjantai ja viikonloppu, jonka jälleen kerran vietät yksin. Ja niin paljon kuin yritätkin itsellesi uskotella toisin, se syy yksinäisyyteesi löytyy vain sinusta itsestäsi. Ei kukaan nainen halua riippakiveä vinkujasta.

      Minä olen tavisnainen, enkä todellakaan haaveile mistään oksetuksista, joita sinä koetat täällä tarjoilla. Huomenna menen treffeille mukavan, ihan tavallisen miehen kanssa, ja ihan tiedoksesi: emme ole vaihtaneet valokuvia. :D Mutta ilman sitäkin voin jo sanoa, että hän on aivan toista maata kuin sinä. Ei viesteissään vinkunut eikä haukkunut naisia yhtään, niin kuin sinä teet.

      • hohhoijan

        Ja sitten siellä leidi kaikkitietävä kiitokset tästäkin kommentista vai mikälie Jataasmennään oletuksilla vai miten se olikaan,,,,,

        Hienoa että tunnet ihmisen noin hyvin aloittaja ei ole haukkunut ketään. esittää oman toteamuksensa ja lienee hänen oma oikeutensa jotta tarkistele sinäkin hiukan tuota omaa mielipidekantaasi.

        Kukaan ei haaveile oksetuksista, mikä sitten on kenenkin oksetus sitä ei pidä ruveta arvostelemaan. sinä jos ett siitä Axelista pidä niin se on sinun mielipiteesi kaikilla on omansa eli älä tuomitse siitäkään.

        Itse olen huomannut saman ilmiön kuin aloittaja.
        Ensin naiset torppaa että ei ole kiinnostusta tällä hetkellä ja hamuaa kuuta taivaalta, sitten kun se nettideittiprinssi ei otakkaan tullaan vilkuilemaan uudemman kerran ja vinkumaan josko olisi vielä kiinnostunut.

        Se on nykymaailma sellaista valinnanvapautta. Minun kohdallani se ei tarkoittaa ei ja toista kertaa on turha tulla kyselemään, maailmassa sentään on enempi naisia. Naiset vaan ovat tutkitustikkin enempi narsistoituneet kuin miehet. Se on jostain syystä vain naisten narsismi ollut ja koko ajan enempi tullut hyväksytymmäksi. Naiset ovat omalla käyttäytymisellään ajaneet itsensä ulkonäkökeskeisiksi.

        Ja jos nyt luulet että olen sitten yksinäinen ja peräkammarin poika saat luuloinesi olla ihan vapaasti. minä yksin tiedän kokototuuden. En nyt mitenkään suosiossa ole mutta tusinan verran deittejä vuodessa mutta kun oikeasti en hae sitä pikkkusäpinää ja vaan kaveri ja ystävä pohjalta olevaa huttua joksi nimeämällä naiset peittää seksiseikkailun haluisuutensa. Ja kieltävät totuuden että puhtaasti seksin perässä juoksevat. On muutama deitti saanut mennä ihan vapaasti ilman seksiä kotiinsa tai muualle tarjottelemaan itseään. Ei pelkällä ulkonäöllä naisetkaan saa minulta.

        Ja mukavat treffit sinne sinulle sen kuvattoman tyypin kanssa laitahan viestiä millainen prinssi tai kuningasjätkä sieltä sitten löytyi.
        Toivottavasti itse olet sitten edes "kuvallinen"


      • ei-piä-paikkaa
        hohhoijan kirjoitti:

        Ja sitten siellä leidi kaikkitietävä kiitokset tästäkin kommentista vai mikälie Jataasmennään oletuksilla vai miten se olikaan,,,,,

        Hienoa että tunnet ihmisen noin hyvin aloittaja ei ole haukkunut ketään. esittää oman toteamuksensa ja lienee hänen oma oikeutensa jotta tarkistele sinäkin hiukan tuota omaa mielipidekantaasi.

        Kukaan ei haaveile oksetuksista, mikä sitten on kenenkin oksetus sitä ei pidä ruveta arvostelemaan. sinä jos ett siitä Axelista pidä niin se on sinun mielipiteesi kaikilla on omansa eli älä tuomitse siitäkään.

        Itse olen huomannut saman ilmiön kuin aloittaja.
        Ensin naiset torppaa että ei ole kiinnostusta tällä hetkellä ja hamuaa kuuta taivaalta, sitten kun se nettideittiprinssi ei otakkaan tullaan vilkuilemaan uudemman kerran ja vinkumaan josko olisi vielä kiinnostunut.

        Se on nykymaailma sellaista valinnanvapautta. Minun kohdallani se ei tarkoittaa ei ja toista kertaa on turha tulla kyselemään, maailmassa sentään on enempi naisia. Naiset vaan ovat tutkitustikkin enempi narsistoituneet kuin miehet. Se on jostain syystä vain naisten narsismi ollut ja koko ajan enempi tullut hyväksytymmäksi. Naiset ovat omalla käyttäytymisellään ajaneet itsensä ulkonäkökeskeisiksi.

        Ja jos nyt luulet että olen sitten yksinäinen ja peräkammarin poika saat luuloinesi olla ihan vapaasti. minä yksin tiedän kokototuuden. En nyt mitenkään suosiossa ole mutta tusinan verran deittejä vuodessa mutta kun oikeasti en hae sitä pikkkusäpinää ja vaan kaveri ja ystävä pohjalta olevaa huttua joksi nimeämällä naiset peittää seksiseikkailun haluisuutensa. Ja kieltävät totuuden että puhtaasti seksin perässä juoksevat. On muutama deitti saanut mennä ihan vapaasti ilman seksiä kotiinsa tai muualle tarjottelemaan itseään. Ei pelkällä ulkonäöllä naisetkaan saa minulta.

        Ja mukavat treffit sinne sinulle sen kuvattoman tyypin kanssa laitahan viestiä millainen prinssi tai kuningasjätkä sieltä sitten löytyi.
        Toivottavasti itse olet sitten edes "kuvallinen"

        Kuka nainen haluaa seurustelusuhteeseen, jossa hänen tittelinsä olisi 'tavis', tai vielä pahempaa 'ruma'?
        laitan vain yhden kysymyksen että ei ole liian mutkikasta.


      • Jataasmennään

        Edellinen nimimerkki sen sanoikin. Miksi kukaan nainen haluaisi suhdetta, jossa ei tule arvostetuksi omana itsenään? Kyllä minä ainakin haluan mieheni silmissä olla kaunis ja haluttava. Sen sijaan ei kiinnosta kuunnella mitään itsesäälistä jorinaa siitä, miten kaikki naiset sitä ja kaikki naiset tätä ja sinäkin kuitenkin haluat jonkun Tauskin tai Axl Smithin ja blaa blaa blaa... Pelkkää yleistämistä ja oman pahan olon oksentamista toisen niskaan.

        En jaksa ymmärtää, miten ihmisellä voi olla noin sitkeään juurtunut päähänpinttymä joistakin julkkiksista.

        hohoijan: Enpä ole kuvallinen, enkä sitä toiseltakaan osapuolelta vaadi. Kaksi pitkää parisuhdetta on alkanut sokkotreffeistä, niin että miksei kolmaskin voisi? Treffit menivät hyvin, kiitos vaan kysymästä. Ei ollut prinssi eikä kuningasjätkä. Oli juuri sitä mitä jo kirjoitellessa: tavallinen mukava mies. Olemme tavanneet jo toisenkin kerran ja juhannus on tarkoitus viettää yhdessä.

        Voisit muuten ihan kohteliaisuuden nimissä vastata edellisen nimimerkin esittämään kysymykseen. Vai eikö kantti kestä? :D


      • hohhoijan

        Hyvä Jataasmennään

        pahoittelen kun en aiemmin vastannut syynä on se kun en ole täällä käynyt keskusteluja katsomassa, sattuu olemaan muutakin elämää .

        nyt lainaan tekstiäsi:
        "Minä olen tavisnainen, enkä todellakaan haaveile mistään oksetuksista"

        Kyllähän tuo kysymys oli sinulle osoitettu kun kehuit olevasi tavisnainen.

        sinun asiattomalta hyökkäilyltä aloittajaa kohtaan ainoastaan kommentoin , mutta jatka vain olettelemalla

        ei-piä -paikkaa
        vastaan nyt vaikka minulta ett kysynytkään, kun kerta tavisnaiseksi itseään tituloiva Jataasmennään haluaa vastauksen.

        Ei kukaan nainen paitsi Jataasmennään halua tavis statusta
        Että tiedoksi sitten vaan toistepäinkin ei kukaan mieskään halua tavis statusta


        jotta hyvää Juhannusta
        lopetan tämän keskustelun omalta osaltani tähän,


    • muistakaaaikuiset

      ruma on luotettava, ihanaa ja kaunis sielu

      • ei-piä-paikkaa

        Olet jonkun raon sitten löytänyt.
        Miten olis kaunis nainen kauniilla sielulla?


    • ei-piä-paikkaa

      En tiedä, munsta kelpaa. Melkein kaikki seurustelevat. Vain kaljabaareissa on osa miehistä sinkkuja.

    • ankeaa_menoa

      Joo, tyhmää tai turhauttavaa deiteillä naisia tavoittaa sadoilla viesteillä sillä nainenhan voi olla jo keskusteluissa jonkun kanssa. Toinen vaihtoehto on ODOTTAA naisen jotain "flirttiä" ja sitten onkin jo huomattavasti varmempaa käydä deittailemaan mut kun sitä saa odottaa odottaa odottaa kun vanhat humppa ämmätkin kaipaa Enrique Iglesiasin yhteyden ottoa.Vain muutamia naisia ottanut ensin yhteyttä neljän vuoden aikana (suom). Yksi kaatui kun jotenkin innostuin lähettämään heti ensin alaston kuvan kun suht hyvän näköinen oli XD eli vähän malttia peliin, kannattaa muistaa. Muutamat yhteyttä ensin ottaneet olivat oli häiritseviä reissaajia tai tunne et jotain peliä pitivät takana. Välittämisen tunnetta ei neljän vuoden aikana kehittynyt yhtäkään kertaan, vain rutiinin omaisia haastatteluja turinoita. tai älä jätä minua olen niin onneton, voi voi. Uskoisin, mut kun just samalla matkalaukut pakattu etelään lähtöä varten.

      • Matikkaaaa

        Hahaha ! voi jummi sun kanssas. Oliko niin ruma mateenpää, että prinsessa pelästyi :D


    • herkkupeba

      Minun ei ole koskaan tarvinu kun laittaa ilmoitus ja valita sieltä seuraa. Olen monesti joutunut sanomaan ei kiitos jos on nähty. Pari ihan ok tyyppiä olen tavannut. En etsikään vakavaa seuraa. Iskurissa myös miehiä jotka valehtelee itsensä jopa 20 vuotta nuoremmaksi ja kaikenlaisia naisten haukkujia ja vihaajia. Mutta jos on kovapäinen tyyppi niinkuin olen ei pienistä pelästy.Mutta joskus vituttaa miten surkeita nää tyypit on. Olen aikuinen ja tiedän mitä teen. Saan seuraa muualtakin mutta helppoa täältä.

    • herkkupyllynpyörittäjä

      Vinkiksi että voihan sitä laittaa silmät kiinni tai pyytää että voisitko laittaa jonkun kuminaamarin päähän. Kaveri muuten bailas laivalla tyypin kanssa, jolla oli apinanaamari päässä koko illan. Ei suostunut ottamaan aktinkaan aikana pois. Tai sitten vetää niin kaameet lärvit, että ei haittaa ja aamulla ei muista mitään. Ihme pinnallista sakkia täällä.

    • miesten-ainainen-ulina

      Minä en kyllä ymmärrä enkä tajua miksi ja miten suurin osa miehistä on muuttunut vinkuviksi itseään sääliviksi raukoiksi?
      Alituinen ulina kun ei kelpaa ja ei kelpaa ja naiset sitä ja naiset tätä! Kuka täysijärkinen nainen haluaa tällaista uli-uli-marttyyria vaivoikseen?
      Itse en tällaista riippakiveä huoli. Elän sinkkuna ja tyytyväisenä.

    • LopetaAjoissa

      Lopeta toi jankuttaminen. Sä jatkutat samaa asiaa joka paikassa. Sulla on persoonallisuushäiriö. Sen takia naiset karttavat sua.

    • Poistock

      En ole aloittaja, mutta noin se on ainakin tinderissä. Tavisnaiselle ei kelpaa tavismies. Tinderissä olen ollut pari vuotta ja takana on viidet treffit, mutta voin sanoa rehellisesti, että yksikään ei ole ollut minun tasoiseni eli kyllä miesten on todella vaikeeta päästä treffeille itsensä tasoisen naisen kanssa. Itse olen kuitenkin hyvännäköinen, pitkä ja urheilullinen mies. Treffeille olen päässyt lievästi ylipainoisten naisten kanssa.

      On tykkäyksiä tullut hyvännäköisiltäkin naisilta, mutta tuntuu, että siellä nainen pelaa kymmenien, ellei jopa satojen miesten kanssa samaan aikaan, niin olen siirtänyt suosiolla sivuun ja pistänyt poistokkiin..

    • Liian-ruma-mies

      Vähän sama kun nainen valkkaa tomaatteja kaupasta ja yhdessä tomaatissa on pieni ryppy niin sitä nainen ei valitse. Naiset luulee olevansa täydellisiä mutta eivät ole.

    • Kohtuus.kaikessa

      Tarkoitatko että naisille ei kelpaa tavikset ja rumat?

      • tavl

        miehille ei kelpaa tavikset naiset


    • Tavismiestinderistä

      Miten tavisnaiselle kelpais ruma mies kun edes tavismies ei kelpaa tavisnaiselle? Ei rumilla miehillä ole mitään jakoa tinderissä.

    • 41v-sinkkumies

      Suurin osa on taviksia miehet ja naiset mutta naisille ei kelpaa tavikset. 500 viestiä naisille kirjoittaneena tiedän ettei naisille kelpaa oikein mikään muu kuin varakas julkkis tai jääkiekon pelaaja.

      • Jataassitämennään

        Hohhoijaa. Sinä et kelpaa naisille, koska olet itsesäälissä vellova vinkuja.


    • Yksinäinen.mies

      Elämä on tyhjää kun naisille merkkaa vain ulkonäkö joten ei pääse koskaan parisuhteeseen. Miksi kaikki pahikset saa heti naisen, koska ne on aina komeita murhaajat ja muut. Naiset tykkää sellaisesta huonosta kohtelusta. Se on jännää elämää naisten mielestä. Kutosen mies ei saa kutosen naista, siksi suomessa on miljoona yksinasuvaa.

      • Riiiiiiiiii

        Katopa kun kutosen mies etsii 5-10 vuotta nuorempaa kasin naista. Siinä syy. Näihin kätinöihin kannattaisi aina lisätä perään että itseäni paremmat naiset eivät huoli. Toinen syy on se, että pariutuminen ei ole enää pakollista yhteiskunnan toimesta, ilmankin pärjää.


    • Onnellinensinkkunainen

      Suomessa on miljoona yksinasuvaa, koska liian suuri osa miehistä on muuttunut vinkuviksi itseään sääliviksi raukoiksi. Nainen pärjää sinkkunakin ja elää täyttä elämää. Ja se on hiton paljon parempaa elämää kuin vetää perässään marttyyrina vinkuvaa kivirekeä.

      Paras vaan ottaa lusikka kauniiseen käteen. Niin kauan kuin vingutte ja etsitte syytä muualta kuin itsestänne, tulette takuuvarmasti jäämäänkin yksin.

    • Alfauuros

      Suomessa on miljoona yksinasuvaa, koska kukaan nainen ei huoli tasoistaan miestä. Asuvat mielummin yksin ja odottavat, että saavat huusholliinsa sen komean miehen. Miljoona ei ole vielä mitään. 10-20-vuoden päästä yksinasuvien määrä tulee olemaan lähemmäs 2 miljoonaa. Meinaan vaan, että jossain vaiheessa käy niin, että komeat ja rikkaat miehet loppuvat kesken.

      Miehen täytyy käydä töissä ja olla komea ja rikas, jotta nainen voi aamulla jäädä makaamaan ja elää omaa prinsessaelämäänsä

      • Onnellinensinkkunainen

        Ja millä tavoin se taso sitten määritellään? Joojoo. ulkonäkö, ikä, yhteiskunnallinen status ja mammona. Millä mittarilla se ulkonäkö sitten määritellään? Makuja on monia ja jonkun toisen mielestä ruma voi olla toiselle komea. Täälläkin jankutetaan koko ajan siitä, miten kaikki naiset jahtaavat joitakin julkkiksia, mutta hyvin monen naisen mielestä joku Axl Smith tai Tauski on pelkästään ällöttävä.

        Minulle merkitsee se, että miehellä on terve itsetunto, joka arvostaa niin itseään kuin kanssaihmisiään. Sellaisen ei tarvitse vinkua nettipalstoilla eikä livenä. Eikä sellainen myöskään työnnä omia eponnistumisiaan toisen niskaan.

        Mieluummin tosiaan elän sitä prinsessaelämääni ihan yksin. Minkään vinkujan itsetunnon pönkittäminen ei sen sijaan kiinnosta.


      • Alfauuros
        Onnellinensinkkunainen kirjoitti:

        Ja millä tavoin se taso sitten määritellään? Joojoo. ulkonäkö, ikä, yhteiskunnallinen status ja mammona. Millä mittarilla se ulkonäkö sitten määritellään? Makuja on monia ja jonkun toisen mielestä ruma voi olla toiselle komea. Täälläkin jankutetaan koko ajan siitä, miten kaikki naiset jahtaavat joitakin julkkiksia, mutta hyvin monen naisen mielestä joku Axl Smith tai Tauski on pelkästään ällöttävä.

        Minulle merkitsee se, että miehellä on terve itsetunto, joka arvostaa niin itseään kuin kanssaihmisiään. Sellaisen ei tarvitse vinkua nettipalstoilla eikä livenä. Eikä sellainen myöskään työnnä omia eponnistumisiaan toisen niskaan.

        Mieluummin tosiaan elän sitä prinsessaelämääni ihan yksin. Minkään vinkujan itsetunnon pönkittäminen ei sen sijaan kiinnosta.

        Tinderissä naiset määrittelee tason pelkästään ulkonäön perusteella. Tottakai ne painavat sydäntä jos tunnistavat jonkun julkimon, jolla on rahaa, vaikkei tämä olisi mitenkään hyvännäköinen. Julkisuudella ja rahalla saat paljon anteeksi.


      • Onnellinensinkkunainen

        Minä kierrän Tinderin kaukaa. Vaan kyllä sitä aivan joka paikassa muuallakin kuulee samaa kitinää tasoista.

        Mitä taas rahaan ja julkisuuteen tulee, niin kumpikaan ei kiinnosta. Yhden rikkaan öykkärin olen jättänyt enkä uutta ottaisi, vaikka olisi viimeinen mies maan päällä. Julkisuus taas saa aikaan oksennusreaktion, niin että se siitä.

        Kunpa löytyisikin mies, joka osaisi arvostaa itseään ja muita ihan sellaisenaan ja ottaisi omista tekemisistään ja mielipiteistään vastuun. Ei olisi marttyyri eikä kitisijä, niin kuin tämän palstan miehet näköjään valtaosa. Vaan lienee paras tyytyä tähän yksinäiseen prinsessaelämään, koska hyvinkin voi olla että sellainen mies on vain pelkästään kuvitelmissani.


    • tukevaa.tekoa

      Deittipalstoilla olleena naisena olen kiinnittänyt huomioni siihen, että tarjokkaat ovat nuorimpien lasteni ikäisiä ja tarjoavat seksiä. Sitten on niitä ikäisiäni miehiä, jotka tarjoavat seksiä, sitten on niitä, jotka haluavat tavat ja kun se sopii minulle, he katoavat hiljaa auringonlaskuun. Sitten on sellaisia miehiä, jotka haluavat keskustella kuppikoosta ja sukkahousuista.
      Omassa profiilissani lukee, etten hae seksiseuraa.
      Tietenkin se voi johtua siitä, että olen ruma, seksiseuranhakijan näköinen tai jotain muuta.
      Muutamalle annon palautetta reiluudesta, kun heti kättelyssä kertovat millä asialla ovat ja uskoivat kun sanoin, etten itse ole sillä asialla, mutta kiitos tarjouksesta.
      Ihan ei mene tasan nämä jutut, mistä mahtaa johtua....
      Ps.en silti ajattele, että kaikki miehet ovat kuvatun kaltaisia, minun kohdalleni on vain sattunut tuollaisia.

      • MiehetNirsoja

        Tuo johtuu siitä että 95% miehistä ei tajua millaisia ovat. Heille kelpaa kuka tahansa nainen seksiin, mutta parisuhteeseen kelpaa vain ns 9-10 nainen. Kukaan mies ei halua esitellöä kavereille tavisnaista, jostain pullukasta puhumattakaan. Tämän ikuisen täydellisen naisen etsimisen aikana tarpeet tyydytetään taviksiin ja pullukoihin, ja vingutaan kuinka "naiset on nirsoja".


      • näinonnääs
        MiehetNirsoja kirjoitti:

        Tuo johtuu siitä että 95% miehistä ei tajua millaisia ovat. Heille kelpaa kuka tahansa nainen seksiin, mutta parisuhteeseen kelpaa vain ns 9-10 nainen. Kukaan mies ei halua esitellöä kavereille tavisnaista, jostain pullukasta puhumattakaan. Tämän ikuisen täydellisen naisen etsimisen aikana tarpeet tyydytetään taviksiin ja pullukoihin, ja vingutaan kuinka "naiset on nirsoja".

        Tuo on totta, mutta parisuhteeseen ei pidä olla 9-10 nainen. Tavisnainen kelpaa tavismiehelle, pullukat on toinen juttu. Tavismies ei kelpaa tavisnaiselle, ei edes seksiin muutamia poikkeuksia lukuunottamatta


      • Hoikkatavisnainen

        Ja tuo kommentti viimeistään osoitti sen, että miehillä itsellään ei ole mitään käsitystä omasta tasostaan. Liiankin monta miesten profiilia on tullut vastaan, jossa mies itse on lihava, mutta silti kelpuuttaa vain normaalipainoisen/hoikan naisen. Parasta vain niidenkin avata silmänsä ja tyytyä niihin pullukkanaisiin.


      • Pulleatervenainen
        Hoikkatavisnainen kirjoitti:

        Ja tuo kommentti viimeistään osoitti sen, että miehillä itsellään ei ole mitään käsitystä omasta tasostaan. Liiankin monta miesten profiilia on tullut vastaan, jossa mies itse on lihava, mutta silti kelpuuttaa vain normaalipainoisen/hoikan naisen. Parasta vain niidenkin avata silmänsä ja tyytyä niihin pullukkanaisiin.

        Juuri näin. Yleensä on vielä niin että vatsakkuus korreloi miehellä passiivisen ja epäterveellisen elämäntavan kanssa, mutta pullukkanaiset voi hyvinkin harrastaa säännöllisesti liikuntaa ja elää tervettä elämää.

        En ainakaan itse halua mtn löysää sohvaperunaa, joka polttaa ja juo alkoa, vaikka olen ylipainoinen. Liikun paljon, en käytä alkoholia tai polta, enkä syö roskaruokaa vaikka pullea olenkin. En ole löytänyt samanlaista miestä.


      • jjwefgjwqef

        Nyt tuli niin tieteellistä faktaa että oksat pois
        Josko ottasit pääsi pois sieltä narsismin takamuksesta ja lukisit oikein mitä kirjoittelet?

        Naisilla pullukkuus siis johtuu pahoista puheista ja siintä kun on nainen?
        miehet ei voi olla siis samalla lailla pullukoita ja aktiivisia?

        oisko aika tarkistaa onko siellä päänupissa nyt mitään millä voisit ajatella

        onko se että kirjoittelee olevansa aktiivinen ja käyvänsä salilla on jo sen merkki että on terveellisyyden perikuva ja harrastaa oikeasti aktiivista liikuntaa?
        missä ihmeen itsepetoksessa siellä eletään?

        seuraavaksi varmaan väität ettei:
        - viinistä tule humalaan tai ainakaan siitä viinistä mitä sinä juot
        - jos salassa jos käy tupakalla niin se on ihan sama kun ei polttaisi ,
        -ja jos on pettynyt itseensä on hyväksyttävää käydä vieraissa , paitsi jos on mies se on joka tapauksessa sika silloinkin kun nainen on käyny pettämässä


      • pulleatervenainen
        jjwefgjwqef kirjoitti:

        Nyt tuli niin tieteellistä faktaa että oksat pois
        Josko ottasit pääsi pois sieltä narsismin takamuksesta ja lukisit oikein mitä kirjoittelet?

        Naisilla pullukkuus siis johtuu pahoista puheista ja siintä kun on nainen?
        miehet ei voi olla siis samalla lailla pullukoita ja aktiivisia?

        oisko aika tarkistaa onko siellä päänupissa nyt mitään millä voisit ajatella

        onko se että kirjoittelee olevansa aktiivinen ja käyvänsä salilla on jo sen merkki että on terveellisyyden perikuva ja harrastaa oikeasti aktiivista liikuntaa?
        missä ihmeen itsepetoksessa siellä eletään?

        seuraavaksi varmaan väität ettei:
        - viinistä tule humalaan tai ainakaan siitä viinistä mitä sinä juot
        - jos salassa jos käy tupakalla niin se on ihan sama kun ei polttaisi ,
        -ja jos on pettynyt itseensä on hyväksyttävää käydä vieraissa , paitsi jos on mies se on joka tapauksessa sika silloinkin kun nainen on käyny pettämässä

        En kuule ole väittänyt, että kaikki pullukat harrastaisi liikuntaa tai olisivat harrastamatta. Ihan itse teet yksioikoisia johtopäätöksiä.

        Sattuu vaan olemaan tuttavapiirissä TODELLA paljon naisia joilla on ylipainoa, mutta ovat silti aktiivisia liikkujia. Täällä palstoilla niin usein yleistetään, että ylipainoiset naiset juovat siideriä ja syövät roskaruokaa. Valitettavasti oman kokemuksen mukaan ylipainoisilla miehillä on yleensä tuo elämäntyyli, ja siksi kai miehet palstalla olettavat naistenkin elävän niin.

        Itse olen voittanut oman lajini aluemestaruuden, ja päihitin siis kaikki normaalipainoiset/ hoikatkin naiset. Mun BMI on reilusti yli 30. Mua ei haittaa jos mies on ylipainoinen, mutta AKTIIVISENA ihmisenä en halua olla kaljaa kittaavan penkkiurheilijan kanssa. Sellaisia olisi tarjolla, koska en ole hoikka.

        Miesten silmiin naisten hoikka/ normaalipaino on tärkeämpi tekijä kumppaninvalinnassa kuin terveet elämäntavat. Sätkää vetävät ja siideriä kittaavat hoikat naiset on harvemmin sinkkuja.


      • jjwefgjwqef
        pulleatervenainen kirjoitti:

        En kuule ole väittänyt, että kaikki pullukat harrastaisi liikuntaa tai olisivat harrastamatta. Ihan itse teet yksioikoisia johtopäätöksiä.

        Sattuu vaan olemaan tuttavapiirissä TODELLA paljon naisia joilla on ylipainoa, mutta ovat silti aktiivisia liikkujia. Täällä palstoilla niin usein yleistetään, että ylipainoiset naiset juovat siideriä ja syövät roskaruokaa. Valitettavasti oman kokemuksen mukaan ylipainoisilla miehillä on yleensä tuo elämäntyyli, ja siksi kai miehet palstalla olettavat naistenkin elävän niin.

        Itse olen voittanut oman lajini aluemestaruuden, ja päihitin siis kaikki normaalipainoiset/ hoikatkin naiset. Mun BMI on reilusti yli 30. Mua ei haittaa jos mies on ylipainoinen, mutta AKTIIVISENA ihmisenä en halua olla kaljaa kittaavan penkkiurheilijan kanssa. Sellaisia olisi tarjolla, koska en ole hoikka.

        Miesten silmiin naisten hoikka/ normaalipaino on tärkeämpi tekijä kumppaninvalinnassa kuin terveet elämäntavat. Sätkää vetävät ja siideriä kittaavat hoikat naiset on harvemmin sinkkuja.

        lässyn lässyn

        kirjoitat että:
        "Yleensä on vielä niin että vatsakkuus korreloi miehellä passiivisen ja epäterveellisen elämäntavan kanssa, mutta pullukkanaiset voi hyvinkin harrastaa säännöllisesti liikuntaa ja elää tervettä elämää."

        Mietippä nyt sanomisiasi
        Yleistät tuossa täysin sen että jos mies on pulllukka se johtuu siitä että miehellä on epäterveelliset ja passiivinen elämäntapa. joka vastoin naisilla ei ole ollenkaan paikkaansa pitävä väite,

        ja tämän todeksi ilmoitat että tuttavapiirissäsi on aktiivisia naisia jotka ovat pullukoita ja itsesi nostat vielä siihen kastiin, voi älli ja tälli sentään

        Ja kolmanneksi ett voi tietää kaikkien miesten kumppanin valinta mieltymyksiä niin kuin väität.

        Minä esimerkiksi en laita hoikkuutta tai normaalipainoa etusijalle, kyllä siellä tulee ensisijaisena kriteerinä luonne ja toisena äly , kolmantena kuinka sinut on itsensä ja muitten kanssa, joka liittyy nyt siihen terveyteen, sitten aletaan puhumaan vasta ulkonäöllisistä tekijöistä.
        ehdoton miinus on aktiivisuuttaan hypettävät puhumalla tekevät sekä kaiken harrastaja hössöttäjä tyypit, eli ne jotka eivät malta keskittyä muutamaan asiaan.


    • 41v-sinkkumies
      • vanhapierurrr

        Ettekö ukot tajua, nainen ei halua vanha miestä.


    • kettuse

      ei se hyvännäköinen nainen ole aina se hyvä kumppani. se on hyväpettäjä

    • crux

      Naiset haluavat välittömän ihastumisen tunteen joka tuntuu niin kropassa kuin myös ajatuksissa. Jos minä miehenä olisin yhtä vaativa niin aikamoinen missi ja älykkö pitäisi naisen olla. Naisten vaatimukset ei yleensä kohdistu esimerkiksi miehen ulkonäköön vaan tunteeseen jonka mies saa naisessa aikaan. Käytännössä asia on ihan sama.

    • seonperustotuus

      Miehet jotka väittää että vika on niiden ulkonäössä että eivät saa naisia, eivät vaan tajua missä vika oikeesti on: sosiaalisten taitojen tai luonteen puutteissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2012
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1537
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1448
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe