PATTAYA PERHEELLISEN SNORKLAAJAN PARATIISI.

SnorkkeliPattis

Meillä täälä Thaimaan helmessä hauskasti sanottuna, koska helmiä pukkaa kirjasvetisissä elävistä simpukoista, on Thaimaan parhaat snorklailuvedet.
Täytyy vain matkustaa pois täältä Pattayalta 45 minuuttia lautalla Koh Lan saarelle, joka toki kuuluu Pattayan kaupunkioikeuksien piiriin.

Ajatelkaa kuinka hauskaa ja leppoista esimerkiksi lapsiperheelle, onhan Pattaya myös lapsiperheiden paratiisi.

Iskä, äiskä, vauva, 6, 8, 12 ja 15 vuotiaat lapset hotellilta lauttarantaan ajoissa, että ei myöhästy ja sama takas tullessa.
Matka 45 minsaa vaan ja sama takas kaikkien perheenjäsenten nauttien lauttakokemuksesta yli kaiken.
Siis käytätte aikaanne päästäksenne snorklaamaan vain noin kolmisen tuntia päivässä ja jos snorklaus kivaa, sama seuraavana päivänä.
Jos polskuttelette joka päivä viikon ajan, käytätte pelipaikalle saapumiseen ja poistumiseen viikossa vain yhden lomapäivän verran.

Simppeliä, suosittelen.

20

266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PattisYökköMaija

      Autsista, nyt pökkäs ongelmaa.

      Pattaya-Suomi seuran puheenjohtaja oli ottanu skypepuhelun meidän lahkolaisten puheenjohtaja Nakluanille ja hän minulla tänne Montrealiin.

      Hätäkokous heti Jomtiella, siis lentsikkaan meikä poika aviomieheni kanssa.

      Palaan asiaan kun olen juonut tän mäyräkoirani ensin.

    • Numba60

      jep pattaya on snorklaajan unelma jos sattuu tarkoittamaan viemärisukellusta....

      • InfraaKehiin

        Noh noh Numba, eipäs kiusata Pattayalahkolaisia Pattayan infralla.


    • PattayaNro1

      Koh Larnilla voi yöpyä. Siellä on yli 30 hotellia. Myös hyviä ravintoloita löytyy.

      • SnorkkeliPersees

        Onko Saari Larnilla jos sen valitsee matkakohteekseen yöpyen sielä, käden ulottuvilla se kaikki Pattayan ylivertaisuus, vai täytyykö Larnilta matkustaa Pattayalle saadakseen nauttia Pattayan ylivertaisuudesta.


    • hehehehee

      Onko rantavesissä uivilla rotilla myös snorkkelit?

    • suaratSanaset

      Ei snorkkeliääliöiden kannata tulla Pattikselle. Menkööt pulikoimaan muuanne.
      Pattis on meidän panomiesten mesta ja likkoja siellä riittää.

      • SnorkkeliÄäliö

        Minne MUUANNE ?


      • TäsäSitäTiatoa

      • SnorkkeliÄäliö
        TäsäSitäTiatoa kirjoitti:

        Jos snorklaus on tärkeää ja sitä aktiivisesti haluaa harrastaa niin Pattaya ei todellakaan ole oikea tukikohta tälle harrastukselle.
        Pitkät veneretket alkavat kyllä jyrsiä.

        Tässä tietoa paremmista paikoista:
        http://www.minnethaimaassa.com/blogikirja/snorklaajan-saaret-top-5/

        Kiitos.
        Onpa kumma että Pattayan lahkolaiset hehkuttaa Pattista paskapuheillaan panomiesten mestana jossa likkoja riittää.
        Tuossahan selvisi että kannattaa mennä Phukettiin ja nyt ymmärrän miksi Chiang Main mieskin on hankkinut toisen talon sieltä veneilymies.


    • HuonoProvonYritys

      Onko snorklaus sukeltamista?

      • SnorkkeliÄäliö

        Tuossa yllä oli linkki.
        Klikkaa sitä ja selvitä itsellesi kuinka huono provon yritys juttu on.


    • SukelteluaKohLarn
      • SnorkkeliÄäliö

        Sukeltelua Koh Larn ei ole sukeltelua Pattayan rantakadun viereisellä hiekkarannalla jossa ei ole ensinnäkään puhtaat vedet ja näkyvyydestä on turha sanaakaan keskustella.


      • OikeaSnorklaaja
        SnorkkeliÄäliö kirjoitti:

        Sukeltelua Koh Larn ei ole sukeltelua Pattayan rantakadun viereisellä hiekkarannalla jossa ei ole ensinnäkään puhtaat vedet ja näkyvyydestä on turha sanaakaan keskustella.

        Koko Thaimaasta ei löydy yhtäkään rantaa mantereen puolelta joka on soveltuva snorklaukseen. Kaikki hyvät snorklauskohteet ovat saarilla kuten Koh Larnilla esimerkiksi.
        Snorklauksen idea kun on katsella koralleja ja siellä uiskentelevia fisuja. Mantereen rannoilla korallit tuppaa katoamaan ja hiekkaa sekoittuu veteen joten siellä ei ole mitään nähtävää ja vesi vaihtuu hitaammin.
        Krabi, Chumphon, Rayong jne.. Sama homma. Saarille on mentävä jos haluaa snorklauskokemuksen. Koh Changillakaan kaikki rannat eivät ole soveltuvia snorklaukseen eikä Koh Taolla Sairee Beach.


      • SnorkkeliÄäliö
        OikeaSnorklaaja kirjoitti:

        Koko Thaimaasta ei löydy yhtäkään rantaa mantereen puolelta joka on soveltuva snorklaukseen. Kaikki hyvät snorklauskohteet ovat saarilla kuten Koh Larnilla esimerkiksi.
        Snorklauksen idea kun on katsella koralleja ja siellä uiskentelevia fisuja. Mantereen rannoilla korallit tuppaa katoamaan ja hiekkaa sekoittuu veteen joten siellä ei ole mitään nähtävää ja vesi vaihtuu hitaammin.
        Krabi, Chumphon, Rayong jne.. Sama homma. Saarille on mentävä jos haluaa snorklauskokemuksen. Koh Changillakaan kaikki rannat eivät ole soveltuvia snorklaukseen eikä Koh Taolla Sairee Beach.

        Näin juttu muuttu ja selittelyt alkaa..... Pattaya ylivertainen ja vesi kuin lähdevettä.

        Pattayalla voi harrastaa kaikkea, mutta snorkkeliääliö voi painua vittuun snorkkelinsa kanssa, näin .......

        Kyllä minäkin olen oikea snorklaaja nimimerkistäni huolimatta.


      • AsunLekFaissatalvet
        SnorkkeliÄäliö kirjoitti:

        Näin juttu muuttu ja selittelyt alkaa..... Pattaya ylivertainen ja vesi kuin lähdevettä.

        Pattayalla voi harrastaa kaikkea, mutta snorkkeliääliö voi painua vittuun snorkkelinsa kanssa, näin .......

        Kyllä minäkin olen oikea snorklaaja nimimerkistäni huolimatta.

        Pääsisitpä joskus Hua Hinin sukellusrannoille, niin ymmärtäisit nopeasti Pattayan erinomaisuuden sukeltamiseen, verrattuna Hua Hinin paskaliejuun.


      • toimituksen-huomautus
        SnorkkeliÄäliö kirjoitti:

        Näin juttu muuttu ja selittelyt alkaa..... Pattaya ylivertainen ja vesi kuin lähdevettä.

        Pattayalla voi harrastaa kaikkea, mutta snorkkeliääliö voi painua vittuun snorkkelinsa kanssa, näin .......

        Kyllä minäkin olen oikea snorklaaja nimimerkistäni huolimatta.

        Yksin dokaaminen himassa juhannuksena ei ole snorklausta.


      • SnorkkeliÄäliö
        AsunLekFaissatalvet kirjoitti:

        Pääsisitpä joskus Hua Hinin sukellusrannoille, niin ymmärtäisit nopeasti Pattayan erinomaisuuden sukeltamiseen, verrattuna Hua Hinin paskaliejuun.

        Pääsisitpä......

        Ei minulla ole tarve päästä kumpaankaan paskapaikkaan, jossa olen molemmissa käynyt kerran ja se riitti.
        Asu sinä Maija Tuusulassa ja pääse Pattikselle uudestaan ja aina vaan uudestaan, siinä sinulle Thaimaakokemusta täydennykseksi kirjaviisauteesi.


    • sehasetietenkinettä

      pattiksella tytöilläkin on muhkeat snorkkelit. usein isommat kuin isillä itsellään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4177
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4026
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3642
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3029
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2751
    6. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2528
    7. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2528
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2406
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2299
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2245
    Aihe