Puolet kansasta työkyvyttömiä

kysymystäkin

Puolelta kansasta viety koulutus muistista. Eläkkeelle kuuluisivat, kun kukaan ei suostu kouluttamaan.

3

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vääpelikaluuna

      Elämänusko ja siten tulevaisuus on viety koko Suomen kansalta.
      Elämme synkkiä aikoja eikä parempaa huomista ole.

      Tarkoituksena onkin köyhdyttää keski- ja alaluokka ja tyhmentää kansamme maahanmuuttovyöryillä paremmin hallittavaksi.

      Aseellinen sisällissotamainen konflikti lienee mahdollinen tulevaisuudessa.
      Ehdotan rintamalinjaksi Kehä III:sta. Sen sisällä ovat vierasperäiset ja heidän lakeijansa, ulkopuolella Isänmaalliset suomalaiset.

    • dfsfsfdhdh

      Tampereen Hervanta täytyisi samalla eristää ja tuhota. Täällä joka toinen on mamu.

    • asdfwae

      Parempi olis perustulo. Silloin työtön ruotsinkielen opettaja voisi perustaa yrityksen ja myydä vaikka ruotsinkielen oppitunteja ja -paketteja verkossa. Jos halukkaita ei löydy, saisi hän perustuloa ja eläisi sillä, jos ei muitakaan tuloja ole. Näin kansalaisten ei tarvitse alistua oppilaitosten hirmuvallan alle vaan kansalaiset itse saisivat perustaa yritykset ja tehdä hyvää työtä toisten kansalaisten kanssa.

      ps: ruotsinkielen tunteja on aika vaikea antaa jos ei ole opettaja/kielikoulutuksen läpäissyt. Eli toisia voi huijata, toiset ottavat selvää ja maksavat vasta kun tietävät. Mielestäni, jos opettaja tekee opintojaan ja joutuu jo silloin luomaan "oppimateriaalia" ei sitä voi vaatia tekijäinoikeuksista jättämään yliopiston omaisuudeksi. Näin siis teoriassa jokaisella työssäkäyvällä opettajalla olisi mahdollisuus tehdä omat harjoitteet, tai kesän työttömyyden aikana, ja laittaa verkkoyritys pystyyn ja kun syksyllä menee opettamaan ruotsia lukioon niin samalla myy omia tunteja Suomen kansalaisille edullinen you know.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4167
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4016
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3632
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      65
      2983
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2741
    6. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2518
    7. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2518
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2406
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2289
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2245
    Aihe