Kokemuksia Nautic Trading Oy:stä?

Veneen hankintaa suunnitteleva

Tällä palstalla on keskusteltu veneliikkeiden palvelusta ja asiantuntemuksesta. Onko kokemuksia otsikossa mainitun liikkeen palvelusta?

29

5306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lähteä arvostelemaan

      mutta minulla ei ole. WALTIC:sta oli,ei tule enään. ;-(

      • Nimetön

        Ihan miellyttävä paikka oli asioida ne kerrat kun siellä olen käynyt. Näin jälkeen päin ajatellen maksoin veneestä jonkin verran ylihintaa mutta kokonaisuus muuten oli positiivinen ja varmasti käyntejä tulee lisääkin.


      • Tulentallaaja

        Walticissa on ainakin yksi kepulinoloinen ja koppava myyjäkloppi, jonka kanssa ei ole mukava asioida.


    • vesa

      Ostin Nautic Tradingista veneen syksyllä -03 ja mielestäni tein hyvät kaupat. Antaessani veneeni vaihtoon sain siitä asiallisen hyvityksen ja väliraha oli ihan ok. Liikkeen toimitilat eivät ehkä ole edustavimmasta päästä, mutta palvelu on keskimääräistä parempaa. Tämä liike myy myös uusia Buster veneitä, vaikka se ei Buster jälleenmyyjien listalla olekaan Busterin esitteissä. Kaiken kaikkiaan voin suositella liikettä. Lisäksi tällä liikkeellä on omana tuotantona Starfish-veneet. Käypä tutustumassa liikkeeseen Kehä III:lle.

    • Asioinut

      Paljon ovat petranneet. En tiedä onko omistussuhteissa tapahtunut muutoksia mutta nuorennusleikkaus työntekijöissä on tuonut myös palvelun mukaan. Nykyään asiallinen paikka.
      Ennenvanhaan kun "vanhajäärä" toimi usein itsekseen oli meininki vähän eriä. Ei saanut kyllä rehellisesti sanottuna palvelua. Ja kusetus kukoisti. Kaikesta kaupasta mihin ryhdyttiin piti saada hillitön voitto ennenkuin viitsittiin alkaa edes harkitsemaan. Kiitos nuorempien työntekijöiden voin kyllä poiketa vieläkin hakemassa pikkujuttuja, venettä tuskin ostaisin kuitenkaan, kiitos vanhojen kokemusten.

      • Gerge

        2013 hankittu Amt 170Brs kyseuísestä liikkeestä. Kaikki toimi moiteetta, suosittelen!


    • yuijmui

      On se kummaa, että täällä googlauksen finninaamat vain ostelee Nauticuksia jatkuvasti ja eivät ole perusasioista veneliikenteessä selvillä! haa ahaa a

    • Suosittelen3

      On tehty paritkin kaupat Mikan kanssa ja olen ollut todella tyytyväinen. Palvelu sen kuin paranee, kun tutustuu kaveriin. Hoitaa huollot ja nostot/laskut, niin ei tarvitse itse kuin nauttia veneilystä.

    • H22åwwa

      Hiukka "haiskahtaa" tämä "positiivisuus ja kehu" ;)

      • Suosittelen3

        Eli eikö tänne saakaan laittaa positiivisi kokemuksia? Pitäis ilmeisesti laittaa vain negatiivista palautetta, että kelpaa näille valittajille? Olen edelleen tyytyväinen Mikan palveluihin ja kerron ensi viikolla lisää, kun ollaan taas päivittämässä isompaan veneeseen.


    • 841

      Minä olen myös ostanut Mikalta kaksi AMT venettä. Palvelu on ollut hyvää ja ollaan päästy vanhan hyvitys hinnassa ihan ok tasolle. Tiukkaa vääntöä tietenkin niinkuin kaupakäynnin pitää olla.

    • Säälinyksinäistävanhusta

      Kivaa, että se perusikävä valittaja sai nenilleen. Ei näe mitään hyvää missään. Epäilen, että on yksi ja sama, joko vuoronperään haukku kaikkia, mutta erityisesti purjehtijoita.

    • IPtäPukkaa

      Aika lailla näkyy samasta IP;stä tulevan kehut ;)

      • SitäTilaa

        Olipa typerä heitto.
        Typerä siksi, että luulet muiden uskovan, että näet mistä IP:stä kirjoitukset tulevat.

        Sinun kirjoituksesi on kolmelta yöllä ja vailla mitään järkeä. Oletko alkoholisti tai moniongelmainen?


      • IPtäPukkaa
        SitäTilaa kirjoitti:

        Olipa typerä heitto.
        Typerä siksi, että luulet muiden uskovan, että näet mistä IP:stä kirjoitukset tulevat.

        Sinun kirjoituksesi on kolmelta yöllä ja vailla mitään järkeä. Oletko alkoholisti tai moniongelmainen?

        Ei vaan yövuorolainen. IT-alalla ja nytkin lähdössä kymmeneksi töihin, "liikennettä seuraamaan" ja ongelmia yhteyksissä ratkomaan ;) voin vilkaista kun töihin pääsen, josko sinunkin viestisi tulee tuosta samasta "IP-ryhmittymästä". Luultavasti tulee ;)


      • ÄläLässytäKuneEtOsaa
        IPtäPukkaa kirjoitti:

        Ei vaan yövuorolainen. IT-alalla ja nytkin lähdössä kymmeneksi töihin, "liikennettä seuraamaan" ja ongelmia yhteyksissä ratkomaan ;) voin vilkaista kun töihin pääsen, josko sinunkin viestisi tulee tuosta samasta "IP-ryhmittymästä". Luultavasti tulee ;)

        Et muuten voi, tollo


      • IPtäPukkaa
        ÄläLässytäKuneEtOsaa kirjoitti:

        Et muuten voi, tollo

        Vaihdoitko laitetta ? Samalta alueelta näkyy tulevan ;) Eiköhän siis ole aika selvä peli ;)


      • 8.8.8.8
        IPtäPukkaa kirjoitti:

        Vaihdoitko laitetta ? Samalta alueelta näkyy tulevan ;) Eiköhän siis ole aika selvä peli ;)

        En vaihtanut ja IP on kiinteä, tollo


      • 123.456.789
        8.8.8.8 kirjoitti:

        En vaihtanut ja IP on kiinteä, tollo

        Onko sinulla liikkuvissa laitteissa sama IP kuin kiinteistössä ? Eiköhän jokaisessa liittymässä ole sentään oma IP.


      • 8.8.8.8
        123.456.789 kirjoitti:

        Onko sinulla liikkuvissa laitteissa sama IP kuin kiinteistössä ? Eiköhän jokaisessa liittymässä ole sentään oma IP.

        Tämä vain osoittaa, kunka ohuella tiedolla olet likkeellä.
        Se tietenkin myös osoittaa, että et pääse näkemään kirjoittajien IP-osoitteta, mutta sehän me jo tiedettiin.


      • 123.456.789
        8.8.8.8 kirjoitti:

        Tämä vain osoittaa, kunka ohuella tiedolla olet likkeellä.
        Se tietenkin myös osoittaa, että et pääse näkemään kirjoittajien IP-osoitteta, mutta sehän me jo tiedettiin.

        Miksi ohuella tiedolla ?

        Enhän minä ole väittänyt pääseväni näkemään mitään IP-osoitteita, enkä kyllä haluisikaan kun näkee millaista sekopäätä on liikenteessä.


      • EnVäittänytOikeesti
        123.456.789 kirjoitti:

        Miksi ohuella tiedolla ?

        Enhän minä ole väittänyt pääseväni näkemään mitään IP-osoitteita, enkä kyllä haluisikaan kun näkee millaista sekopäätä on liikenteessä.

        Niin,
        viesti oli tietenkin tarkjotettu sille, joka kirjoitti:

        Aika lailla näkyy samasta IP;stä tulevan kehut ;)

        Samalta alueelta näkyy tulevan ;) Eiköhän siis ole aika selvä peli ;)

        voin vilkaista kun töihin pääsen, josko sinunkin viestisi tulee tuosta samasta "IP-ryhmittymästä". Luultavasti tulee ;)

        Se voit tietenkin olla sinäkin, jos käännät takkia ja haluat olla oikeassa.


    • Suosittelen1

      Vuonna 2010 ostettu AMT 200 DC ja kaikki meni moitteetta. Vieläkin moikataan venemessuilla. Suosittelut.

    • IPtäPukkaa

      Ja taas tulee kuhuja samasta IP ryhmittymästä !! Ette näköjään tiedä IT alasta mitään !!

      • IPtäPukkaa

        Olisi fiksumpaa keksiä edes nikki itse . . . . no, tuskin sulta muuta voi odotaakaan kuin kirjoitella muiden nikeillä sekoilujasi.


      • WhatsmyIP

        Etkö parempaan pysty?

        Olet ilmeisesti saanut enemmän huomiota kuin ikinä ennen uskottelemalla, että pystyt näkemään toisten IP:t. Pistäpä pari esille, vaikka tämä, mistä minä lähetän. Ihan luvalla saat laittaa :D


      • Kilpailijahappamana

        Kilpailu on kovaa venealalla, kun kilpailevan venemyyjänkin pitää teeskennellä osaavansa tietojenkäsittelyä :D


      • HohohoijaaTaas
        Kilpailijahappamana kirjoitti:

        Kilpailu on kovaa venealalla, kun kilpailevan venemyyjänkin pitää teeskennellä osaavansa tietojenkäsittelyä :D

        Voi raukkoja ;) venepalstalla sopottavat IPstä.


      • PaiPai
        HohohoijaaTaas kirjoitti:

        Voi raukkoja ;) venepalstalla sopottavat IPstä.

        Et sitten saa tarpeeksi huomiota itsellesi, tässä on halaus :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      256
      2302
    2. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      2065
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      98
      1780
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      115
      1609
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1191
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1190
    7. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      64
      1029
    8. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      114
      1024
    9. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      60
      1016
    10. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      33
      1013
    Aihe