Härkänaista lähestyminen

Hämmentynyt

Niin, eli täytyykö härkänaista siis lähestyä rauhallisesti ja maltilla, vai pommittaa viesteillä ja painostaa tapaamisiin, että saa jotain aikaiseksi? Itselläni on ainakin hyvin vaikea saada mitään merkkejä siitä, että härkänainen olisi minusta kiinnostunut...

20

4282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Härkänainen

      Pommittaa ja kertoa tunteistaan,eihän me muuten tajuta...

      • marissa

        No ei todellakaan mitään pommittamista!! Eikä painostusta.. Jos minua, härkätyttöä, tuolla tavalla yrittää lähestyä niin työntää samalla koko ajan kauemmaksi..
        Ei saa olla liian innokas eikä tyrkky, vaan sellainen itse viileys, joka kuitenkin kohtelee kuin prinsessaa. ;)tämä kyllä ei tosin onnistu moneltakaan..


      • rooboo
        marissa kirjoitti:

        No ei todellakaan mitään pommittamista!! Eikä painostusta.. Jos minua, härkätyttöä, tuolla tavalla yrittää lähestyä niin työntää samalla koko ajan kauemmaksi..
        Ei saa olla liian innokas eikä tyrkky, vaan sellainen itse viileys, joka kuitenkin kohtelee kuin prinsessaa. ;)tämä kyllä ei tosin onnistu moneltakaan..

        samaa mieltä. Jos olet roikkuvaa tyyppiä niin älä yritäkkään härkätyttöä. Mitä enemmän pommitat sitä vaikeampaa on sinulle.


    • Pommita pois

      Härkänainen täytyy vietellä! Rauhallisesti ja määrätietoisesti pommittaen :-) Tee hänen olonsa turvalliseksi ja kohtele häntä kuin prinsessaa, niin teet taatusti vaikutuksen. Pidä tiiviisti (mutta ei liian innokkaasti/tyrkyttäen) yhteyttä. Härkänaisena minun kiinnostukseni lopahtaa, jos mies lakkaa vastailemasta viesteihin tai ei anna kuulua itsestään aikoihin. AIkainen lintu madon löytää!

      • -*-

        se on nimittäin niin, että härkä ei näytä, vaikka olisikin kiinnostunut, sillä hän odottaa yhteydenottoa toiselta osapuolelta. Eli ota vaan rohkeasti yhteyttä, kyllä se härkänainen siitä lämpenee! Ja vaikka härkää ei kiinnostaisikaan, hän suhtautuu asiallisesti ja kertoo kyllä kohteliaasti, ettei kiinnosta.


    • Härkän

      No nyt täytyy kyllä sanoa, että ainakin minä ahdistun siitä, jos joku oikein pommittaa. Paljon herkemmin kiinnostun miehistä, joiden kiinnostus minua kohtaan on epävarmempaa. Mutta ehkä horoskoopilla ei ole tuohon (tai mihinkään) asiaan vaikutusta. Ja sitten vielä... jos en näytä kiinnostuksen merkkejä, en ole kiinnostunut. Hidas kylläkin olen reagoimaan, mikä saattaa vaikuttaa siihen etten näytä kiinnostustani "ajoissa".

    • yks härkäpäinen nainen

      Jos hän ei oo kiinnostunut niin hän ei oo.Itsestäni tiiän ainaki että muhun ei tehoais edes viesteillä pommittamiset tai painostamiset.Päinvastoin.Ehkä voisit ilmaista asian nätisti suoraan,että haluat tietää onko mitää mahollisuuksia.Kyllä hän luultavasti sen kertoo.Jos mä ihastun niin ei se kyllä epäselväksi kohteelle jää...

      • Hämmentynyt

        Mielenkiintoisia vinkkejä... tilanne on vain se, että yhteydenotot ovat suurimmaksi osaksi minun varassa, mutta kyllä hän aina mukaan on lähtenyt kun olen pyytänyt. Sanoisi sitten edes suoraan, jos ei ole romanttisessa mielessä kiinnostunut. Luulisi sen olevan tullut selväksi tässä vaiheessa, että en ole pelkkää ystävyyttä hakemassa. No, täytyy vielä jatkaa yrittämistä, mutta helpolla ei härkää vietellä ;) Tai sitten olen täysin väärä tyyppi.


      • Hämmentynyt
        Hämmentynyt kirjoitti:

        Mielenkiintoisia vinkkejä... tilanne on vain se, että yhteydenotot ovat suurimmaksi osaksi minun varassa, mutta kyllä hän aina mukaan on lähtenyt kun olen pyytänyt. Sanoisi sitten edes suoraan, jos ei ole romanttisessa mielessä kiinnostunut. Luulisi sen olevan tullut selväksi tässä vaiheessa, että en ole pelkkää ystävyyttä hakemassa. No, täytyy vielä jatkaa yrittämistä, mutta helpolla ei härkää vietellä ;) Tai sitten olen täysin väärä tyyppi.

        että tässähän on kaikki ainekset epäonnistumiseen, koska olen itsekin härkä ;)


      • skitta
        Hämmentynyt kirjoitti:

        että tässähän on kaikki ainekset epäonnistumiseen, koska olen itsekin härkä ;)

        Moi,
        voin sanoa vuosien kokemuksella et härkä&härkä sopii loistavasti yhteen.
        Se on tulta ja tappuraa, mut sovinto sitäkin hienompaa.
        Huom 22v yhdessä!


    • oon aika härkä ;D

      itse inhoan tollasta pommitusta.. se rupee ahistamaan niin paljon, että laitan samantien takapakkia. pahimmassa tapauksessa unohan koko jätkän... hiljaa hyvä tulee. ensin pitää saada luottamus ym, kiinnostus herää pienestä tavoittelemattomuudesta :DD

    • Julian the great

      Omasta näkökulmasta ja vinkkelistä täytyypi sanoa että härkänaista ei ole mitenkään helppo lähestyä tai saada itselleen vaikka se olisikin kiinnostunut kundista joka sitä yrittää. Härkä yrittää esittää aluksi mahdollisimman viileää vaikkakin huonolla menestyksellä ja sellaista ettei olisi kiinnostunut ja ettei sillä olisi tunteita pommittajaa kohtaa.

      Iskeminen onnistuu sinnikkyydellä härkänainen ei tee lähestymisyrityksiään meille miehille helpoksi vaan siinä auttaa sitkeys, koska härkänainen testaa oletko oikeasti kiinnostunut vai mitkä ovat motiivisi. Hyvät käytöstavat, kohteliaisuus (tosin ei liian lipevä), se että huomioit hänet, olet kiinostunut hänestä sekä hänen puheistaan ja että katsoo ihanasti silmiin ja hymyilee auttavat lähelle pääsemisessä sillä härkänainen ei päästä kovin helposti henkisesti eikä fyysisesti lähelleen ja pyrkii aina pitkiin parisuteisiin mieluummin kuin että harrastaisi yhdenyön juttuja. Samoin että olet aito,avoin, mukava ja rehellinen ja ennenkaikkea oma itsesi ja tarpeeksi mielenkiintoinen niin siinä kyllä toinen sua kohtaan lämpiää. Härkänaiset ei mielellään kuitenkaan sitten kun ovat toisesta kiinostuneita harrasta mitään treffeillä käyntejä pääsääntöisesti vaan ottavat toisesta selvää mieluiten viestein, puhumalla tai meilailemalla ja sitten päättävät muutaman tapailukerran jälkee haluavatko tämän vai ei.

      Innokkuus ei ole pahasta eikä se että osoitat hänelle kuinka sitkeä olet ja kuinka häntä haluat mutta älä heittäydy liian vallattomaksi se ei tehoa. Eikä liian imelä käytös. Myös se että saat hänet nauramaan ja hymyilemään on jo voitto, kyllä härätkin huumoria ymmärtävät, mutta eivät tykkää mistään kauhean rasvaisista jutuista...Noilla avuilla itse olen ainakin onnistunut härkänaisten sydämmet valloittamaan.

      • skitta

        heippa!
        Täällä skitta-härkä, sulla oli niin täys nappi kuvaus härkänaisesta ettei paremmin sanotuksi saa!
        Mä olen jo myyty! Ois joskus kiva rupatella enemmänkin, mut kerro linkki misä käyt?


      • härkä(n)

        moikka!!!!
        ihan kun puhuisit minusta :))) hienoa että joku meitä härkänaisia tajuaaaaa!!!!


      • härkänainen

        Kun tapaan miehen, tiedän heti, voisiko hän kiinnostaa minua. En kiinnostu miehestä joka ei näytä kohtaani mitään intressiä. En todellakaan osaa käydä treffeillä vaikka olisin kuinka kiinnostunut. Ihanaa olisi rupatella puhelimessa pitkään ja lopulta kun suostuisin näkemään hänet olisin hänen. Mutta hänen olisi kanssa parasta pitää musta hyvää huolta. Olen pettyneenä todella sarvet ojossa. Toisaalta olisi hienoa myös tavata, jutella läpi yön, pakuttaa ja nukkua. Seuraavana aamuna olisimme yhdessä. Näin tapasin nykysen mieheni.


      • Julian the Great
        skitta kirjoitti:

        heippa!
        Täällä skitta-härkä, sulla oli niin täys nappi kuvaus härkänaisesta ettei paremmin sanotuksi saa!
        Mä olen jo myyty! Ois joskus kiva rupatella enemmänkin, mut kerro linkki misä käyt?

        Moi Skitta voit meilata mulle jos kiinnostaa...


      • Julian the Great
        skitta kirjoitti:

        heippa!
        Täällä skitta-härkä, sulla oli niin täys nappi kuvaus härkänaisesta ettei paremmin sanotuksi saa!
        Mä olen jo myyty! Ois joskus kiva rupatella enemmänkin, mut kerro linkki misä käyt?

        Meilaa mulle suoraan [email protected] jos huvittaa


    • Nimetön

      Oletko jo päässyt selvyyteen sen härkä naisesi ajatus maailmasta? Voihaan se väsyttämälläkin joskus tuottaa tulosta.Saattaapi se mieli olla joskus ailahtelevainenkin vaikka onkin härästä kysymys.

      • - ccc -

        Härkä on vakaa ja harkitseva.Härkä välttää virheet tarkan harkintakyvyn ansiosta.Härkä on jäykkäniska jonka päätä ei käännetä.Härkä ei ole ailahtelevainen.Härkä on väsymätön.


      • - ccc - kirjoitti:

        Härkä on vakaa ja harkitseva.Härkä välttää virheet tarkan harkintakyvyn ansiosta.Härkä on jäykkäniska jonka päätä ei käännetä.Härkä ei ole ailahtelevainen.Härkä on väsymätön.

        Niin minäkin pitkään luulin...voihan olla et tää härkä on sit jotenki sekoittunu johonki muhun merkkiin.Ehkä se ailahteleva ei ollut ihan oikea sana.Niiden virheiden välttämiseen en ainakaan vielä oo oppinu. Mut ehkä viel on toivoa sen asian suhteen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      93
      1798
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1367
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1188
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1147
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      56
      1036
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      974
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      966
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      68
      910
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe