Mulle tarjottu kosmetologin vuokratuolipaikkaa n. puoleksi vuodeksi. Yrittäjä jää äitiyslomalle.
Liike on pikku paikkakunnalla ja asiakkaita yrittäjän mukaan riittää enemmän kun kerkeäisi ottaa vastaan.
Vuokrana on 500 euroa kuukausi.
Jos joku kokeneempi valaisisi mua tästä vuokratuoli hommasta? Mitä kaikkea pitää ottaa huomioon jne.. Vakuutuksia? verotusta? Oon aika pihalla näistä jutuista, on useampi vuosi aikaa kun olen koulun penkillä istunut.
Kertokaa muutenkin kokemuksia hommasta ja onko ollut kannattavaa?
Olisin hyvin kiitollinen kaikesta mahdollisesta asiaan liittyvästä tiedosta.
vuokratuoli kosmetologi
4
5463
Vastaukset
- myös kosmetologi
Toimiessasi vuokratuolilla olet itsenäinen yrittäjä. Tämä tarkoittaa että sinun täytyy perustaa itsellesi toiminimi sekä tietysti myös maksaa itsellesi ottamat vakuutukset (potilasvastuu, pakollinen yrittäjän eläkevakuutus) ja tietysti päälle tulevat vielä ennakkoverot sekä arvonlisäverot.
Uutena yrittäjänä ei tietenkään ole takuita kuinka asiakkaita riittää. Vuokra kuulostaa minusta kuitenkin kohtuulliselta, koska olen kuullut että monilla kosmetologeilla vuokra voi olla jopa 50% kuukausituotosta.
Tärkeää on kirjoittaa sopimukseen ylös kaikki tiedot tarkasti. Eli mitä vuokraan kuuluu. Kuuluvatko käytettävät hoitolatuotteet ja saatko mahdollisesti myytävistä tuotteista jonkun provision. - Bofink
Harvemmin nykyään lyötyy tuntipalkallista hommaa kosmetologille, joten vaihtoehoksi jää perustaa oma yritys tai mennä vuokratuolille.
Itellä oli alussa vaikeuksia koska ei ollut heti asiakas kuntaa valmiina. Joten kun aloittaa vuokratuolilla kannattaa varautua että alussa (noin 2-6 kk, voi mennä kauemminkin) voi mennä huonommin. Mutta sitten kun saa asiakaskunnan tehtyä itelleen niin kannattaa!- Bofink
Mutta sulla ei varmaan sitä ongelmaa ole kun periaatteessa sulla on jo valmis asiakaskunta tältä lomalle jäävältä.
- feidia
turussa kauneushoitola vuokrataan vuodeksi käsileikkauksen takia,soita 044-5756940 Marita kauneushoitola Feidia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa842605En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361819- 101684
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3701609Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181562Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681417- 1191227
- 131166
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91126- 201029