Gynegologit (Jkl)

ei-opiskelija

Täytyy tehdä viestistä uusi aihe kun se ei saanut tuolla aiemmassa ketjussa vastauksia;

Eli, Osaisko kukaan suositella Jkl:stä jotain hyvää gynegologia? Pitäisi varata semmoselle aika, ja vasta vähän aikaa sit tänne muuttaneena olis kiva saada vähän taustatietoa että minne kannattais mennä.

Kyse ei ole sen kummemmasta kun e-pillerin hankinnasta, mutta käsittääkseni en voi kunnalliselle terveydenhuoltopuolelle mennä kun en ole täällä kirjoilla ja sitäpaitsi sinne taitaa olla kauheat jonot.

Joten, asiallisia vastauksia, kiitos!

12

18197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta kamalin

      Gyne Praxis.

      • mielestäni

        on myös gyne praxis. siellä eräs miesgyne suoraan sanoen nöyryytti minua.


      • itsekin jo vanha
        mielestäni kirjoitti:

        on myös gyne praxis. siellä eräs miesgyne suoraan sanoen nöyryytti minua.

        Varmaan sama vanha miesgyne nöyryytti minuakin kerran JKL Gynepraxisissa, sitten vaihdoin lääkäriä.


      • maisterstudent
        itsekin jo vanha kirjoitti:

        Varmaan sama vanha miesgyne nöyryytti minuakin kerran JKL Gynepraxisissa, sitten vaihdoin lääkäriä.

        Mitenköhän tää Gyne sua nöyryytti?


      • kolos
        itsekin jo vanha kirjoitti:

        Varmaan sama vanha miesgyne nöyryytti minuakin kerran JKL Gynepraxisissa, sitten vaihdoin lääkäriä.

        mieslääkäriltä sain kyllä erittäin hyvää kohtelua juuri viime viikolla. Rohkeasti vain!


    • jippii.....

      suosittelen vaajakosken lääkäriasemaa.. siellä vain yksi gyne, nainen ja todella pätevä.. nimeä ei vissiin voi tässä ilmoittaa...

      • ex-V.Koskelainen

        Kehua saa aina. Vaajakoskea moititaan paljon joten hyää tekisi ihan nimiäkin heittää kehiin.


    • muuttaneena

      sun pitäs kyllä olla kirjoilla täällä, ellet oo opiskelija joka on kirjoilla vanhempien luona tai muuten vaan huvikses jonkun mukaan tänne tullu. Jos oot opiskelija, niin koulus terveydenhuollon kautta pitäs pillerit järjestyä ja jos oot oikeesti tänne muuttanu kirjoines kaikkines niin terv. keskuksiin ei oo niin pitkä jono että tarttis hirmu pitkään odottaa.

    • Meikäläinen

      Mulle suositeltiin klinikka In-Tiimiä mikä on Väinönkeskuksessa. Itsekin halusin löytää hyvän yksityisen gynen. Tuo In-Tiimi tekee myös ihan perustarkastuksia yms. ehkäisyasioiden hoitoa, mutta siellä hoidetaan myös lapsettomuutta yms. eli päteviä ovat varmasti. Kokemusta siis ei vielä ole, mutta moni on suositellut.

      • opiskelijalle

        yksityisellä käyminen siis.


      • juuri käynyt

        In-Tiimi on nykyään Keskustiellä. Erinomainen lääkäri ja aikoja saa suht nopeasti.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1090
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      63
      930
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      702
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      701
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      363
      688
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe