Auto Kivitila myytiin

niin siinä sitten kävi, kun nimitteli asiakasta mulkuksi.
Ilmianna
Jaa

20 Vastausta



Julkisuus lisää tunnettavuutta. Taisi nostaa myös kauppahintaa. Julkisuudessahan tärkeintä on, että nimi on kirjoitettu oikein, asialla ei ole niin väliä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
katolle!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
näet siis asiassa hauskan puolen!Loistavaa huumoria!?!Ilmeisesti ei bisnes ole sinulle tuttua?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Nimittäin nyt ford-ikeen alla painiskeleville tarjoutuu mahdollisuus ostaa siitä vanhasta tutusta mulkkupaikasta ihan oikeita autoja.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
pösömies kirjoitti:
Nimittäin nyt ford-ikeen alla painiskeleville tarjoutuu mahdollisuus ostaa siitä vanhasta tutusta mulkkupaikasta ihan oikeita autoja.
Pirkanmaalla ja muuallakin tuon kaupan myötä.
Eikä se kasvu ole pelkästään Pösöltä pois.
Nyt kun S ryhmälästen ei ole pakko ostaa PÖSILÖITÄ osa ostaa Fordin jne.
Eikös Pösöjä oo alle 50% ford kannasta vaikka
surkeena pidetty myyjä on markkinointia koittanut hoitaa.Mieti sitä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
kasvaa rajusti kirjoitti:
Pirkanmaalla ja muuallakin tuon kaupan myötä.
Eikä se kasvu ole pelkästään Pösöltä pois.
Nyt kun S ryhmälästen ei ole pakko ostaa PÖSILÖITÄ osa ostaa Fordin jne.
Eikös Pösöjä oo alle 50% ford kannasta vaikka
surkeena pidetty myyjä on markkinointia koittanut hoitaa.Mieti sitä.
kilpailu kiristyy?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Lieköhän Fordin tehtaalta tullut vähän noottia tuosta nimittely-tempusta ja sitä kautta olisivat oikeudet lähteneet. Suututti itseänikin sen verran tuo tapahtuma, että laitoin siitä Fordin kyselyyn suorasukaisen kertomuksen tehtaan konttoriin, vaikken lähelläkään Tamperetta asu. Olin juuri tullut uuden ja ensimmäisen Fordini omistajaksi ja tämmöisen tempun teki heti Tampereen kuuluisa munafirma. Ajattelin tuolloin, että saa olla ensimmäinen ja viimeinen Fordini, kun on tuollainen huolto-organisaatio, että arvostelee asiakkaat kuin lehmät lehmänäyttelyissä. Kaipa siellä tehtaan johtoportaassa on järkeä löytynyt enemmän kuin AutoKivitilalla. Onneksi oikeudenmukaisuus voitti tässä asiassa ja vääryyden tekijät joutuvat nuolemaan näppejään. Tämä on kaikille Fordin asiakkaille hyödyksi.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
11 VASTAUSTA:
omistajien myyneen yrityksensä. Ehkä tämänkin yrityksen omistajapariskunta katsoi firmasta tarjotun summan riittäväksi ja teki kaupat. Jos vaikka nauttivat tästä eteenpäin elostaan vapaaherroina tai tekevät jotain muuta bisnestä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
kuullut kirjoitti:
omistajien myyneen yrityksensä. Ehkä tämänkin yrityksen omistajapariskunta katsoi firmasta tarjotun summan riittäväksi ja teki kaupat. Jos vaikka nauttivat tästä eteenpäin elostaan vapaaherroina tai tekevät jotain muuta bisnestä.
käyttäydy kuin pariskunta. Taitavat olla nimittäin isä ja tytär. Isä vielä puolustelikin sitä mulkuttelijaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Mitäpä luutet asiasta oikeasti tietäväsi,et näemmä yhtään mitään.Mulkku on mulkku ja bisnes on bisnes.Olikos ne omistajat jotka kutsuivat
häntä nimellään.Kärpäsparvellahan on tunnetusti
hyvä maku ja kova pörinä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
viisata puhetta ??? kirjoitti:
Mitäpä luutet asiasta oikeasti tietäväsi,et näemmä yhtään mitään.Mulkku on mulkku ja bisnes on bisnes.Olikos ne omistajat jotka kutsuivat
häntä nimellään.Kärpäsparvellahan on tunnetusti
hyvä maku ja kova pörinä.
että asiakas ne rahat sinne autoliikkeeseen kantaa eikä ole syytä haukkua rahantuojaa. Niinhän se on työntekijälläkin, että kenen leipää syöt, sen lauluja laulat, samoin se koskee myös firmoja ja bisnesten tekijöitä. Nykymaailmassa ei vaan yksin pysty menestymään, vaan brändi pitää olla täysin puhdas kaikilta osa-alueilta.

ässä tapauksessa oli hassua, että se sattui juuri Fordin liikkeessä, joka niin paljon oli satsannut tuohon ystävälliseen palveluun- mainoskampanjaan. Joskus se on surullisen kuuluisaa, että mainoskampanjat kääntyvät täysin firmaa vastaan. Näin siinä kävi ainakin tällä kertaa. Yksi kun mokaa, niin muut kärsivät. Kansainväliset firmat eikä suuret työnantajat katsele noita töppäyksiä kovin hyvällä. Heillä on varaa tehdä kovia ratkaisuja ja heti.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
pääteltävä kirjoitti:
että asiakas ne rahat sinne autoliikkeeseen kantaa eikä ole syytä haukkua rahantuojaa. Niinhän se on työntekijälläkin, että kenen leipää syöt, sen lauluja laulat, samoin se koskee myös firmoja ja bisnesten tekijöitä. Nykymaailmassa ei vaan yksin pysty menestymään, vaan brändi pitää olla täysin puhdas kaikilta osa-alueilta.

ässä tapauksessa oli hassua, että se sattui juuri Fordin liikkeessä, joka niin paljon oli satsannut tuohon ystävälliseen palveluun- mainoskampanjaan. Joskus se on surullisen kuuluisaa, että mainoskampanjat kääntyvät täysin firmaa vastaan. Näin siinä kävi ainakin tällä kertaa. Yksi kun mokaa, niin muut kärsivät. Kansainväliset firmat eikä suuret työnantajat katsele noita töppäyksiä kovin hyvällä. Heillä on varaa tehdä kovia ratkaisuja ja heti.
Mitä ratkaisuja on siis tehty
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
eivät kirjoitti:
käyttäydy kuin pariskunta. Taitavat olla nimittäin isä ja tytär. Isä vielä puolustelikin sitä mulkuttelijaa.
Kysehän nimenomaan on pariskunnasta, Riitta ja Elias Kivitila. Ritita, omaa sukuaan Turtonen otti liikkeen nimiinsä vissiin -85 isältään, joka puulaakin oli ostanut -73. Elias tuli sotkemaan asioita vasta myöhemmin...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
?????? kirjoitti:
Mitä ratkaisuja on siis tehty
Ovat myyneet fiksummalle yrittäjälle, josta me asiakkaat olemme erittäin iloisia. Ei kai se vuoden vaihtuminen voisi mukavampaa olla, kun ...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
ratkaisu number uno kirjoitti:
Ovat myyneet fiksummalle yrittäjälle, josta me asiakkaat olemme erittäin iloisia. Ei kai se vuoden vaihtuminen voisi mukavampaa olla, kun ...
Auto-Kivitila Tampereella oli niin fiksu firma, että huollon jälkeen vielä soittelivat parin viikon päästä perään, olisiko jotain valittamista ja kuinka foordi tuli kuntoon. Aika mukavaa tällainen huolenpito. Olen aika tyytyväinen huolto- ja korjauspalveluihin, hinnatkin lienevät sentään aika kohtuulliset. Toivottavasti jatkuu näin, sillä foordi on hiukan vika-altis auto.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Pejii kirjoitti:
Auto-Kivitila Tampereella oli niin fiksu firma, että huollon jälkeen vielä soittelivat parin viikon päästä perään, olisiko jotain valittamista ja kuinka foordi tuli kuntoon. Aika mukavaa tällainen huolenpito. Olen aika tyytyväinen huolto- ja korjauspalveluihin, hinnatkin lienevät sentään aika kohtuulliset. Toivottavasti jatkuu näin, sillä foordi on hiukan vika-altis auto.
naamansa ja kumarsivat, mutta toisille käänsivät selkänsä ja pyllistivät. Muuhun johtopäätökseen en voi tulla, kun suolasen kitkerää arvostelua asiakkaista harrastivat peräti tietokoneille asti. Eivät siinä firmassa ymmärtäneet, että se jossakin vaiheessa paljastuu kuitenkin. Oppia ikä kaikki, sano pässi, kun päätä leikattiin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
toisille kirjoitti:
naamansa ja kumarsivat, mutta toisille käänsivät selkänsä ja pyllistivät. Muuhun johtopäätökseen en voi tulla, kun suolasen kitkerää arvostelua asiakkaista harrastivat peräti tietokoneille asti. Eivät siinä firmassa ymmärtäneet, että se jossakin vaiheessa paljastuu kuitenkin. Oppia ikä kaikki, sano pässi, kun päätä leikattiin.
Ompa teidän tietäjien juttuja hauska lukea, suurin osa kirjoitaa kännipäissään potaskaa asioista joista ei tiedä mitään. Miettikää nyt vähän, kuinka monessa firmassa huonosti käyttäytyvät asiakkaat on leimattu ko. henkilöiksi? No itsekin olen saanut sitä itseään niskani, mutta kun olen asiaa ajatellut olen sen ansainnut. Mitähän nimen saanut henkilö onkaan sanonut tai tehnyt asioidessan ko. Ford liikkeessä ? Ei varmaan ole ollut mieluinen käytöstavat osaava henkilö...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
"Asiakas" kirjoitti:
Ompa teidän tietäjien juttuja hauska lukea, suurin osa kirjoitaa kännipäissään potaskaa asioista joista ei tiedä mitään. Miettikää nyt vähän, kuinka monessa firmassa huonosti käyttäytyvät asiakkaat on leimattu ko. henkilöiksi? No itsekin olen saanut sitä itseään niskani, mutta kun olen asiaa ajatellut olen sen ansainnut. Mitähän nimen saanut henkilö onkaan sanonut tai tehnyt asioidessan ko. Ford liikkeessä ? Ei varmaan ole ollut mieluinen käytöstavat osaava henkilö...
Näillä vuosikymmenillä ei kirjoiteta enää kännissä (kohta kuusikymppinen ukko), on muuten sen verran elämänkokemusta tullut, etten hyväksy tuollaista käytöstä, mitä Kivitilalta tuli asiakkaalle. En tiedä millainen pojankloppi olet ollut elämäsi aikana, kun olet itsekin tuollaista käytöstä saanut, itse en ole saanut vielä tähän päivään mennessä, mutta jos saisin, niin en tulisi enää siinä liikkeessä asioimaan.

Sen verran olen puolustamassa nuorempiakin ja pienemmällä elämänkokemuksella olevia ihmisiä, ettei törkeää käytöstä pidä saada kenenkään. Vaikka nykynuoret miehet (20-30 v.) ronskia puheissaan ovatkin, pitää heiltäkin vaatia sivistystä. Yhteiskunta on heille ainakin peruskoulutuksen antanut ja luulisi heidän oppineen alkeellisimmat sivistystasot. Ainakin työpaikoilla pitäisi olla esimies/-miehet, jotka myös valvovat, että homma toimii ohjeiden mukaan. En millään voi uskoa, että autoala olisi tyhmempää kuin muutkaan palvelualan yritykset. Itsekin olen ollut jo 32 vuotta samassa palvelualan yrityksessä ja omana aikanani on meidänkin suuressa yrityksessä tehty paljon asiakaspalvelun suhteen. Joskus 80-luvulla olisi meidänkin yrityksessä voinut tällaista sattua, muttei enää 2000-luvulla tulisi kuuloonkaan, saisi se henkilö (olisi päällikkö tmv.) etsiä töitä sen jälkeen kilometritehtaalta. Ilmeisesti pienet tulee todella jälkijunassa.

En millään voi käsittää tuollaista töppöä käytöstä mitä Kivila on harrastanut. Sehän on selvää, ettei tuo ainut tapaus, kun on vielä tulostettu kylmän viileästi asiakkaalle itselleen nimityspaperi. Sanonpa vaan, että olivat varmaan fiksuja auton korjauksessa, mutta sivistystaso oli siinä firmassa täysin nollatasolla. Kyllä on mennyt yhteiskunnan antama koulutus heidän korvien ohi ja täysin hukkaan eli korvien väliin ei ole jäänyt kuin tekninen osaaminen.

Ilmeisesti naisen hokema totuus, että mies ei osaa tehdä kahta asiaa samalla kertaa, pätee.

Kyllä siinä firmassa olisi ollut syytä panostaa yleissivistykseen ja viedä henkilökunta vähäksi aikaa kauaksi rasvamontun äärestä, että olisivat huomanneet, että elämää on muuallakin kuin siellä palvelutiskin/ rasvamontun ääressä.

Tuskinpa tällainen episodi oli Fordin maineelle hyväksi. Ihmettelen, etten koskaan saanut huonoa palvelua esim. Konelan huolloista, vaikka olisi luullut, että Ladan korjaajat ne oikein kyrsiintyneitä elämäänsä olisivat olleet. Ei päinvastoin, vaikka vikoja vanhoissa Ladoissa oli, niin palvelu oli aina asiantuntevaa ja asiallista. Kyllähän siellä asiakkaat purnasivat, mutta henkilökunta teki voitavansa ja aina ystävällisesti. He tekivät työn työnä, eivätkä ottaneet moitteita henkilökohtaisesti. Olivatko he parempia ja sivistyneimpiä ihmisiä kuin Kivitilan? Sitä voi pohtia.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
hieno kommentti kahdeksan vuotta vanhaan juttuun, kolme pistettä näytöllä, onnea neroudellesi.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Auto Kivitila myytiin

niin siinä sitten kävi, kun nimitteli asiakasta mulkuksi.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta