Hyvä kampaaja

tukka

Kertokaa minne kannattaa Turussa uskaltautua kampaajalle? Millä hinnalla palvelua saa?

Tahdon kampaajan, joka on ennakkoluuloton värien suhteen, leikkaa trendikkäästi ja ei vaadi asiakkaalta täydellisiä ohjeita siitä mitä ja miten leikataan vaan osaa myös itse ehdottaa.

17

22507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vip

      suosittelen parturi-kampaamo v.i.p.:tä yliopistonkadulla (kauppiaskadun ja brahenkadun välissä) seppälää vasta päätä. Siellä on kaksi tyttöä, Satu ja Tiina, joista Tiina hoitaa enemmän naisten hiuksia. Hinnat on aika kilpailukykyiset, riippuu tietenkin mitä tehdään ja minkä pituiset hiukset on. Värjäykset on halpoja. Meininki on rentoa ja palvelu vip-tasoa nimen mukaisesti.

    • Maria

      Sain 25v. lahjaksi juuri kampaajalla käynnin, ja koska asun talossa, jonka alakerrasta sellainen löytyy ajattelin sitten aikani hintavertailuja tehneenä kääntyä heidän puoleen.

      Hyvän tuulen kampaamo
      Os. Puutarhakatu 15

      Leikkaus, vanhan värin poisto ja kestoväri (kestää 2 kk):
      laittoaika noin 2-2.5h (kävi koko ajan asiakkaita), kaksi laittajaa ja hinta vain 53€.

      Suosittelen sinua kokeilemaan ja myös muitakin!!!

    • Mirkku

      Siis kaupungin keskustan ulkopuolella on monia loistavia kampaajia. Itse käyn Pääskyvuoressa SEREFINA kampaamossa. Hinnat ovat alhaalla ja palvelu hyvää ja kampaaja on viimeisimpien trendien ajantasalla.
      Itse laitoin viimeksi 2 väri värjäyksen ja leikkasin mallin uusiksi. Koko homma 40 €...
      Kampaajalle ei ole hirveitä jonoja, mutta homma toimii.

      • tukka

        Hei kaikki vastaajat,
        kiitos vastauksistanne. Opiskelijabudjetilla elävänä varsinki toi Mirkun mainisema Serefina vaikuttaa kiinnostavalta. Entisellä paikkakunnalla kampaaja käynti (yleensä 2väriä leikkaus) makso 47e ja aina olin tyytyväinen. Siks kai siellä vuosia kävinki.. on vaan vähän liikaa matkaa nyt käydä siellä.

        *lähtee uusimaan lookiaan*


      • hanna

        Mun kokemus serefiinasta on kammottava! nainen alko leikkaamaan tukkaani ennen kuin oli ees kysynyt mitenpaljon haluun leikattavan ja niin tukastani tuli pakosta lyhyempi kuin olin aatellut! hinnat siell' on halvat mut palve ei mun kohdalla ainakaan pelannut!
        paras paikka mielestani on hameenkadulla oleva parturi kampaamo tyylihiukset! siella erityisesti hanna ja pirjo ovat hommansa osaavia ja opiskelija saa alennusta!!
        SUOSITTELEN!


      • apua!
        hanna kirjoitti:

        Mun kokemus serefiinasta on kammottava! nainen alko leikkaamaan tukkaani ennen kuin oli ees kysynyt mitenpaljon haluun leikattavan ja niin tukastani tuli pakosta lyhyempi kuin olin aatellut! hinnat siell' on halvat mut palve ei mun kohdalla ainakaan pelannut!
        paras paikka mielestani on hameenkadulla oleva parturi kampaamo tyylihiukset! siella erityisesti hanna ja pirjo ovat hommansa osaavia ja opiskelija saa alennusta!!
        SUOSITTELEN!

        tyylihiukset on loisto paikka, mikäli pitää nelikymppishenkisestä leikkauksesta!!! trendeistä ei tuolla ole tietoakaan, ja kampaaja kysyy asiakkalta tukan pilattuaan, että miten sitten leikataan!kampaajareissu tulikin kalliimmaksi kuin se niin halpa opiskelijahinta 18 euroa, kun joutuu menemään kaksin kerroin kampaajalle! että se trendeistä ja halvoista hinnoista! maksakaa enemmän jos haluatte laatua!


      • Tyylihiuksi
        apua! kirjoitti:

        tyylihiukset on loisto paikka, mikäli pitää nelikymppishenkisestä leikkauksesta!!! trendeistä ei tuolla ole tietoakaan, ja kampaaja kysyy asiakkalta tukan pilattuaan, että miten sitten leikataan!kampaajareissu tulikin kalliimmaksi kuin se niin halpa opiskelijahinta 18 euroa, kun joutuu menemään kaksin kerroin kampaajalle! että se trendeistä ja halvoista hinnoista! maksakaa enemmän jos haluatte laatua!

        Olen käynnyt Tyylihiuksissa noin kolme kertaa. Palvelu on kehnoa eikä työllä voi kehua. Jos haluaa trendikkään mallin, kannattaa hakeutua muualle. Ehkä kokeilen i:n päällä...


    • elovena

      Kaverini suositteli mulle jokin aika sitten i:n päällä nimistä paikkaa Yliopistonkadulla siinä Rajala-Kameran vieressä.. En ole vielä ehtinyt käydä mutta olen monilta muiltakin kuullut että siellä tehdään makeita töitä.

      • tyttönen.

        Olen käynyt jo pitkään tuolla i:nn päällä nimisellä kampaajalla, oikeastaan melken koko ikäni. Suosittelen hyvin lämpimästi! Sukulaiset uudestakaupungista tulevat aina tänne turkuun asti käymään siellä. Ne kerrat kun olen käynyt muualla,
        olen aina pettynyt ja joutunut käymään heti samalla viikolla uudestaan, i.nn päällä.
        Suosittelen!


    • kalju

      Hyvästä en tiedä mutta yx on ainakin ihan perseestä! Olin viimeviikolla maxmillianissa jossa teiniltä näyttävä yli-ikäinen kammotus leikkasi hiukseni niin päin persettä, että mun oli pakko mennä seuraavana päivä toiselle kampaajalle joka joutus leikkaan mun hiukset melkeen kokonaan veks.

      • virve

        taidat puhua paskaa.


    • Tukkamies Turuust

      Niin Clipistä jäi miellyttävä kuva. Vähän tyyriimpi kuin muut, mutta pro sattui ainakin minun parturikseni.

      Onhan näitä. Välillä tulee ihan hirveä pissis kohdalle, joka yrittää tunkea teräskamman aivoihin ja tiuskii. Hyvästä parturista kannattaa pitää kiinni, kun sellaisen löytää !.

      • Turun likka -09

        viimeksi Eerikinkadulla, Hiuspiste Virpillä värjäyttämässä yhdellä värillä ja leikkauttamassa (mulla puolipitkät hiukset) ja sain hyvää ja asiantuntevaa palvelua. Koko homma maksoi 55euroa, mikä kukkarossani toki tuntuu, mutta maksoin sen ihan mielelläni. Suosittelen!


      • Jasu.
        Turun likka -09 kirjoitti:

        viimeksi Eerikinkadulla, Hiuspiste Virpillä värjäyttämässä yhdellä värillä ja leikkauttamassa (mulla puolipitkät hiukset) ja sain hyvää ja asiantuntevaa palvelua. Koko homma maksoi 55euroa, mikä kukkarossani toki tuntuu, mutta maksoin sen ihan mielelläni. Suosittelen!

        Pari kertaa olen käyny tuolla club bellossa, kävelykadulla, ja olen ollu tosi tyytyväinen palveluun. Kaikki kohdalle sattuneet parturit olleet oikein mukavia ja hommansa osaavia.

        Hiusten leikkuu maksoi sillon 20 euroa. Monisävyvärjäys jotain 70 euroa. Hiukan on jo aikaa noista käynneistä kylläkin


    • kesäkampaus

      Paras kampaamo on yliopistonkadulla sijaitseva Peppiina. Pikku-Torrea vastapäätä, kauppakäytävällä. Siellä molemmat tytöt ovat mukavia ja työnsä osaavia. Hinnatkin ovat ihan kohtuulliset.

    • Tyytyväinen x 100000

      Suosittelen 11.hetkeä Forumissa.
      Kaunis liike. Ammattitaitoinen henkilökunta. Hyvää kahvia :D

    • Hyvinkö menee?

      Tämä aloitus on kampaamo V.I.P:n mainos ja sitten siihen lähtee muutkin mukaan mainosmielessä.Siis yrittäjät kirjoittavat itse mikä on paras jne..ja sen jälkeen "vastaavat"kehuen omaansa.
      Hyvin huonoa mainosta yritätte ja kun se on täällä vielä kiellettyä niin toivottavasti ihmiset ymmärtää boikotoida näitä yrittäjiä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      246
      2349
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      165
      1489
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      54
      1345
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1085
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1069
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      970
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      216
      961
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      865
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      699
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      680
    Aihe