Rakennekynnet Kuopiosta

Kynsikäs

Eli jos sinulla on rakennekynnet niin kerrotko missä olet ne ottanut? Haluan löytää paikan, jossa laitattaa kynnet, mutta en viitsisi joka kauneushoitolaa kiertää läpi. Eli jos on hyviä tai huonoja kokemuksia niin kerro.

16

17865

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ----

      kannattaa kokeilla Sokoksella yläkerrassa olevaa parturia, siinä tekevät rakennekynsiä.

      • myrskyluodon maija

        eivät tee sokoksella enää kai, creativen 'paremmat' kynnet saa ilmeeltä


    • Susanna

      Ammattikoulun kosmetologi- (vai mikä se on..) puolella.

    • kannata...

      Mitä jos rupeisit maito- ja jugurttikuurille ja siinä ohessa söisit kalkkitabletteja, niin saisit ihan OMAT vahvat kynnet eikä tarviis maksaa itteesä kipeeks jostain rakennekynsien räppelöistä?! Ei tarviis käydä huolloissa (nekin maksaa ihan liikaa, jopa yli puolet rakennekynsien hinnasta) eikä pelätä esim. joissain juhlissa että millon ne tekokynnet sanoo sopimuksen irti. Mulla oli rakenteet about pari vuotta ja täytyy sanoo että oli ensimmäinen ja viimenen kerta. Omat kynnet meni alla niiiiin paskaks että kului tovi jos toinenkin kun ne oli taas terveet ja vahvat. Kynnet mulle teki sillon eräs kynsiteknikko 90e, eli ammattitaidon puutteesta ei ollut kyse, ja kynnet oli kyllä tosi nätit..mut sit kun ne rupes ennen huoltoo irtoilee ja omat kynnet oli ihan huonona niin päätin unohtaa koko kynnet ja rupesin kasvattamaan omiani, joita ei oo ihan niin vaikee huoltaa. Mut jos ihan välttistä haluat rakenteet, oon kuullu et salon kp kolmisopessa osaa asiansa ja vielä ihan jees hinnoilla, sinne siis :)

      • Kynsikäs

        ...kolmisopessa, kävin kysyy. Melko tuohtunut olet siitä, että haluan kynnet laitattaa. Olen ne kerran laitattanut ja ne ei pysyneet, mutta aion vielä kokeilla kerran eri tekniikalla. Sinä et niistä pidä, minä koin ne hyviksi, pitää vaan löytää se mikä juuri minulle sopii. Ja kunnon tekijä.
        Minulla on tuttava, jolla on geelikynnet ja 5 viikkoa menee, ennenkun tarvitsee mennä huoltoon. Että välillä niinkin.
        Jogurttikuurit eivät tepsi minuun eikä kalkkitabukuurit, kokeiltu on. Kynteni ovat ja pysyvät huonoina.


      • itse laittaen
        Kynsikäs kirjoitti:

        ...kolmisopessa, kävin kysyy. Melko tuohtunut olet siitä, että haluan kynnet laitattaa. Olen ne kerran laitattanut ja ne ei pysyneet, mutta aion vielä kokeilla kerran eri tekniikalla. Sinä et niistä pidä, minä koin ne hyviksi, pitää vaan löytää se mikä juuri minulle sopii. Ja kunnon tekijä.
        Minulla on tuttava, jolla on geelikynnet ja 5 viikkoa menee, ennenkun tarvitsee mennä huoltoon. Että välillä niinkin.
        Jogurttikuurit eivät tepsi minuun eikä kalkkitabukuurit, kokeiltu on. Kynteni ovat ja pysyvät huonoina.

        mulla oli rakennekynnet pari vuotta ja koska tuli aika tyyriiki huoltoineen päivineen niin laitan nykyään itse sellaiset lyhyet ranskalaisella manikyyrillä olevat broadway nails paketista joita saa sokkarilta, seppälästä jne.pysyvät parhaimmilläan 4-6 vkoa ja itse saan samasta paketista laitettua 2 krt kynnet.Juuri tänään kosmetologi kysyi että missä olen laitattanut kynnet, eli ovat hyvännäköiset ja vähällä vaivalla.Suosittelen.


      • vihis

        Varmaan maksat tuosta kaikki verot ja silleen...

        Entäs jos perustaisit ihan oman liikkeen etkä tekisi pimeänä niin olisi hinnat ja takuu kohdallaan eikä vääristyisi kilpailu kuutamourakoinnilla. Sä syöt kaikkien leipää tollai.


      • susa
        vihis kirjoitti:

        Varmaan maksat tuosta kaikki verot ja silleen...

        Entäs jos perustaisit ihan oman liikkeen etkä tekisi pimeänä niin olisi hinnat ja takuu kohdallaan eikä vääristyisi kilpailu kuutamourakoinnilla. Sä syöt kaikkien leipää tollai.

        Kyllä kuule maksan Alv:t ja verot ihan niinkuin pitääkin! Saat mun y-tunnuksen jos haluat niin voita käydä tsekkaamassa tiedot verottajalta tai kaupparekisteristä.

        Se että JOS OLISIN mennyt Sokokselle iltoja tekemään olisi minun ollut pakko pyytää asiakkailta heidän listahinnat, mutta kun teen kotona voin tehdä edullisemmalla hinnalla. Tajuatko?

        Siis mistään piemästä työstä ei todellakaan ole kysymys. Miksi ihmeessä riskeeraisin sellaisella koko toimintani?

        Ja ihan tiedoksi sinulle, kateellinen kun olet, niin maksan varmasti sinunkin edestäsi veroja tälle suomen maalle. Olen hyväpalkkaisessa päivätyössä ja lisätyönä teen vielä illat näitä kynsihommia, niin voit arvata että maksan veroja varmasti kaksinkertaisesti sinuun nähden.

        Eli ihan tiedoksi vaan. Kukapa estää sinuakin tekemästä töitä hyvän toimeentulosi eteen ja lopettaa mariseminen.


      • vihis
        susa kirjoitti:

        Kyllä kuule maksan Alv:t ja verot ihan niinkuin pitääkin! Saat mun y-tunnuksen jos haluat niin voita käydä tsekkaamassa tiedot verottajalta tai kaupparekisteristä.

        Se että JOS OLISIN mennyt Sokokselle iltoja tekemään olisi minun ollut pakko pyytää asiakkailta heidän listahinnat, mutta kun teen kotona voin tehdä edullisemmalla hinnalla. Tajuatko?

        Siis mistään piemästä työstä ei todellakaan ole kysymys. Miksi ihmeessä riskeeraisin sellaisella koko toimintani?

        Ja ihan tiedoksi sinulle, kateellinen kun olet, niin maksan varmasti sinunkin edestäsi veroja tälle suomen maalle. Olen hyväpalkkaisessa päivätyössä ja lisätyönä teen vielä illat näitä kynsihommia, niin voit arvata että maksan veroja varmasti kaksinkertaisesti sinuun nähden.

        Eli ihan tiedoksi vaan. Kukapa estää sinuakin tekemästä töitä hyvän toimeentulosi eteen ja lopettaa mariseminen.

        ''(Kotikäynnit huoltovälin välein, n. 4-7 vkoa) Kotona teen ilman Alv-maksua, joka on 22%.''

        ILMEISESTI KUVITTELIN JOTAIN IHAN MUUTA EM.LAUSEESTA. OLIN SIIS VÄÄRÄSSÄ.


      • susa
        vihis kirjoitti:

        ''(Kotikäynnit huoltovälin välein, n. 4-7 vkoa) Kotona teen ilman Alv-maksua, joka on 22%.''

        ILMEISESTI KUVITTELIN JOTAIN IHAN MUUTA EM.LAUSEESTA. OLIN SIIS VÄÄRÄSSÄ.

        Jos annan asiakkaalleni 22%:a alennusta, niin se ei suoraan tarkoita ettenkä MINÄ maksaisi alvi-maksuja verottajalle.
        OK, hieman harhaanjohtaja lause, mutta tarviiko heti kärjistää ja herjata? Olisi kannattanut kysyä vaikka se Y-tunnus ja tarkistaa :)


      • vihis
        susa kirjoitti:

        Jos annan asiakkaalleni 22%:a alennusta, niin se ei suoraan tarkoita ettenkä MINÄ maksaisi alvi-maksuja verottajalle.
        OK, hieman harhaanjohtaja lause, mutta tarviiko heti kärjistää ja herjata? Olisi kannattanut kysyä vaikka se Y-tunnus ja tarkistaa :)

        juup. tällä alalla vaan on pimeetä työtä niin paljon että se syö oikeesti markkinat vinksalleen. silläpä vaan.


      • Harrastelua

        Se, että voi tarjota palveluja verottomana, ei tarkoita millään muotoa pimeää, eikä edes harmaata toimea. Kyseessä voi hyvinkin olla juuri näillä aloilla yleinen harrastelu, jolla ei ole tarkoitus tienata yli verotettavan vähimmäismäärän. Näissä tapauksissa myöskin yrityksen perustaminen harrastuksen vuoksi on melkoisen turhaa.

        En kiellä sitä, etteikö toiminimi, Y-tunnus, kaupparekisteri jne yritystoiminnan diipa daapa herättäisi luottamusta asiakkaissa, mutta kaikesta huolimatta kiinnittäisin kuitenkin enemmän huomita tekijän portfolioon. Kuvat tehdyisä töistä puhuvat enemmän kuin sanat, yritysmuoto tai muu vastaava.

        Jos itse harkitsisin palveluiden ostamista, käsisin kyllä avoimin mielin läpi kaikki mahdolliset tarjoajat ja tekisin ostopäätökseni saavutusten perusteella. Jos rakennekynsistä puhutaan, niin moni harrastaja tekee huomattavasti parempaa jälkeä kuin mitä liikkeissä tarjotaan. Toki voi olla, että harrastajan tahti on verkkaisempi, mutta jälki sitäkin huolellisempi ja hinta voi olla edullisempi kuin liiketilaan sijoitetulla tekijällä.

        Tokihan tällainen toiminta varmaan elikeinonharjoittajia ahdistaa, mutta turha kai näitä tekijöitä on mustalla maalailla. Ehkä kannattaisi keskittyä vain kehittämään omasta toiminnasta erinomaista ja uniikkia muiden dissaamisen sijaan. Veroton toimi ei ole aina rikollista! Tämä tulisi aina muistaa. Todennäköisesti tekijä maksaa verot päivätyöstään tai jostain etuudestaan, jota mahdollisesti nostaa.


    • Nails<3

      Tekevätkö hyviä rakennekynsiä siellä ammatti- ja aikuisopistolla, tai siellä? Ja minkä hintaiset ovat? Jos joku vain tietää, niin kertokaa :)

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      42
      3473
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      183
      1881
    3. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      170
      1869
    4. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1655
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      55
      1487
    6. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      361
      1339
    7. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1193
    8. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      113
      1140
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      1054
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      63
      1032
    Aihe