Eikös Kalajoella oo Rannikon Liikennekoulu?
Onko muita autokouluja?
Onko kenelläkään kokemuksia yllä mainitusta?
Kakkosvaihde pitäis vielä suorittaa tässä syksyn päälle... Mennäänkö Kalajoelta Nivalaan rataharjoitteluun vai minne?
Rannikon Liikennekoulu ?
12
2890
Vastaukset
- Alter ego
On rannikon liikennekoulu sekä Kalajoen autokoulu. Itsellä kokemusta tosta Kalajoen autokoulusta(Kippolasta), ei valittamista. http://www.kaupunkiopas.com/kaupunki/Kalajoki/Ajo-opetus.html
Joo ja Nivalaan mennään radalle.... - entinen kalajokinen
Kaksi autokoulua täällä tosiaan on, ite kävin rannikon liikennekoulussa. Opettajat olivat aivan mahtavia, joten suosittelen sitä lämpimästi.
- rannikkoa
kippolalla käy lähinnä miespuoliset, syystä tai toisesta..itsellä kokemusta rannikosta, mukavat kuskit ja rento tunnelma tunneilla
- Helv...?
Mukavat kuskit? Häh?! Kippolan autokoulussa saa sentään ihan itekkin harjoitella ajamista.
- hehee
Helv...? kirjoitti:
Mukavat kuskit? Häh?! Kippolan autokoulussa saa sentään ihan itekkin harjoitella ajamista.
Voi noita pilkunviilailijoita!
- jimbou
On kalajoen autokoulu M kippola. Mielestäni se on suomen paras, enkä varmasti ole paljon väärässä kun väitän että on suurimmat 1. yrityksellä inssin läpäisevät määrät mitä mistään löytyy.
Ja Mauri itse on kyllä legenda jo eläessään, kyllä sinne voi naisetkin mennä. Jos vähänkään on huumorintajua niin tulee kyllä toimeen.- siilityttö55
Heii!
Voihan Himangallekin mennä.
Siellä Reijo, mukava mies. - Jo kauan ajellut.
Olen ehdottomasti samaa mieltä! Mauri Kippola on paras opettaja autoiluun, mitä nyt olla voi. Naisena ja jo vanhempana ajokorttilaisena en mihinkään muuhun menisi, jos nyt kortin hankkisin. Lapsenikin ovat käyneet juuri saman autokoulun ja pelkkää kiitosta olen kuullut vaan. HÄN opettaa, eikä "yritä opettaa".
- oululainen
vai et paras en ihmettele yhtään kun eihän teil ole liikennevalojakaan saatikka sit liikennettä! tuuppas kuule ajeleen ouluun ni varmaan liikenne sekasin maalaisten takia :)ekalla läpi bec...kyl me naiset ja kaupunkilaiset osataan!
- tuula tuu
kippolan puheesta vaan ei saa selvää kun se sössöttää. muuten kait ihan asiallinen
- Entinen Kalajokinen
Rannikon Liikennekoulu ihan huippu opetus ja opettajat. :)
- eka kerralla läpi
kippola opettaa niinkauan että varmasti menee ajokoe läpi. huippu on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233440- 122266
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371935Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4111877Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211691Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681507- 1241408
Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301323En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101271- 141226